Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

wouter 19-09-2016 Via de website gekocht

ervaren klant, en tevereden klant

Wat het meeste opvalt bij Coolblue, is hun klantvriendelijkheid. Terugnames vormen geen probleem, alles wordt professioneel en in verrouwen afgehandeld. Verder heb ik altijd de juiste leveringen gekregen, en altijd zoals opgegeven bij aankoop. Een bestelling na 22h gedaan, en de volgende voormiddag geleverd, dat is even snel als zelf naar de winkel rijden. Leuke en veilige verpakking, met alle instructies . Ik heb tweemaal een teleurstelling gehad met tweedekansjes, die zouden ze echt beter moeten nakijken. Maar ook hier was het terugzenden geen enkel probleem, en gratis.

Pluspunten

• snel
  • correct
  • klantvriendelijk
  • terugnamebeleid

Minpunten

• toestand tweedekansjes

Hans 19-09-2016 Via de website gekocht

Gaskookplaat inventum

Besteld en de volgende dag geleverd. Prima prijs kwaliteit verhouding. Ik zal zeker de volgende keer weer als eerste aan coolbleu denken als er weer gekocht gaat worden.

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Prijs goed

Jokia 19-09-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

niks op aan te merken, goede servies, snelle levering en wat ook lekker is er wordt ook op zondag geleverd

MWinkie 19-09-2016 Via de website gekocht

Vriendelijk en behulpzaam. Kennis van zaken en ruim assortiment.Kortom een hele "Coole" winkel
Groet...

Pluspunten

• Product kennis prima
  • Vriendelijk
  • Groot Assortiment

Roel 19-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige Webshop met Topservice

Twee leuke gasten kwamen de wasmachine brengen, sjouwden 'm al grappend 3 verdiepingen hoog zonder te klagen, sloten 'm aan en beantwoordden al mijn vragen met goede kennis.
Leveringen zijn altijd snel en stipt op tijd. En de prijzen scherp! Ook de reviews die ik hier vind zijn voor mij van grote waarde.

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Snelle leveringen
  • Scherpe prijzen
  • Goede service

Minpunten

• Kunt geen tijd kiezen

Ivo 19-09-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Goede ervaring met bezorging, plezierige mensen. Ook telefonisch goed te woord gestaan. Snelle levering.

• Bezorging

Ramona 19-09-2016 In de winkel gekocht

Toppie service

Toppie service

5 voor 12 s'avond nieuwe wasmachine besteld en volgende dag kwart voor 10 in de morgen geleverd en aangesloten

E te BoZ 19-09-2016 Via de website gekocht

Levering wasmachine

Vrijdags de machine besteld en zaterdag al geleverd. Gedurende het bestelproces constant op de hoogte gehouden van de voortgang. De levertijd was al tot op een uur nauwkeurig bepaald en evengoed werden we ook nog door de chauffeur gebeld dat hij er binnen een half uur zot zijn.
De machine is vervolgens keurig geïnstalleerd door twee aardige jongemannen. Er is getest of hij werkt en alle verpakkingsmaterialen zijn meegenomen. Echt helemaal prima.

Pluspunten

• Snelheid van levering
  • Goede communicatie
  • Nette levering

Linda 19-09-2016 Via de website gekocht

Super service

Super service. Mijn wasmachine was kapot. Ik kijk op coolblue.nl, waar ik heel goed alle wasmachines kan vergelijken. Ik kies de wasmachine uit welke ik wil. De volgende dag al in huis en de oude ook weer meegenomen. Ideaal!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keus
  • Goed vergelijken

DrPiggie 19-09-2016 Via de website gekocht

Aardig als altijd!

Heldere beschrijving, product voldeed aan verwachtingen en de levering was ultrasnel, verder weinig te melden maar ik moet minstens 100 tekens vullen en ik schrijf deze review op jullie verzoek dus dat is dan weer het enige minpunt

Pluspunten

• Snelheid
  • duidelijke webshop

Bas 19-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een voorbeeld van hoe het snel en goed kan!

Vrijdagavond om 21u heb ik een wasmachine besteld en deze werd de volgende ochtend om 11u keurig afgeleverd en aangesloten. Snelheid in de logistiek! Vriendelijke bezorgers!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Uitgebreide productinfo
  • Vriendelijke bezorgers

Roel 19-09-2016 Via de website gekocht

Snel, Professioneel & Leuke gasten!

Groot aanbod, nuttige reviews, scherpe prijs en goede (lever)service. De jongens die de wasmachine kwamen bezorgen hadden 'm moeiteloos en vlot naar de zolder gedragen en aangesloten. Op alle (ook de onnozele) vragen kreeg ik een goed professioneel antwoord en ze waren in voor een lolletje. :) helemaal TOP!

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Vele reviews
  • Scherpe Prijs
  • Uitstekende Bezorging
  • Productkennis bezorgers

Minpunten

• Geen tijd voor koffie :)

Sonja 19-09-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende service. Heel handig om jouw bestelling via Google maps te kunnen volgen. Uitgebreide informatie over tijdstip aankomst pakket.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Googlemaps locatie pakket
  • Info tijdstip levering
  • Vriendelijke bezorgers
  • Meenemen oude spullen

Susan 19-09-2016 Via de website gekocht

Super service

Bij coolblue een wasmachine uitgezocht. Levering volgens afspraak. De oude wasmachine haalde ze zelf van de zolder. De nieuwe werd netjes geplaatst en aangesloten. Super service dus. Wij kiezen zeker weer voor coolblue.

Pluspunten

• levering
  • service

Yus 19-09-2016 Via de website gekocht

Enthousiast

Volgende dag in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is en Hoe laat ze komen bezorgen. Je wordt vooraf gebeld en ze komen in ons geval de wasmachine binnen brengen, uitpakken, installeren. Nemen alle rommel weer mee! Verpakking en oude wasmachine.

B bex 19-09-2016 Via de website gekocht

Prima en volgens afspraak

Heb al meerdere keren besteld en elke keer is het goed gegaan. Ook de aflever momenten en opties zijn goed. Dit zal een van de redenen zijn om weer te bestellen bij deze webshop

Pluspunten

• Goede aflever opties
  • Scherpe prijs
  • De volgende dag thuis

Van den Broek 19-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Top service! Wasmachine en droger besteld, dag erna gelijk binnen. De mannen hebben alles aangesloten en gekeken of alles het doet. Ook gelijk het wasmachine laten draaien. Daarna hebben ze al het karton meegenomen, echt een aanrader!

Pluspunten

• Goeie en snelle service
  • Vriendelijk personeel

Jenny De Waele 19-09-2016 Via de website gekocht

Eerste Coolblue ervaring

Nooit gedacht dat winkelen op het www zo vlot en goed kon aflopen.
Voor herhaling vatbaar.
De bereikbaarheid is zeker ook een pluspunt als ook de vriendelijkheid van het personeel.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • snelheid van leveren

Thomas 19-09-2016 Via de website gekocht

Vlot (zoals altijd)

Goede website die vergelijken en kiezen makkelijker maakt. Eenvoudig bestelproces en bliksemsnelle levering.

Pluspunten

• Duidelijke info
  • Eenvoudig vergelijken
  • Levering de dag zelf

Minpunten

• Vaak niet de goedkoopste

Willms 19-09-2016 Via de website gekocht

De Tomtom 400. Wat een "Cool" apparaat

Wat direct opvalt bij de winkel is het duidelijke overzicht van alle artikelgroepen en het uitgebreide assortiment. Bij mij spreekt, bij het openen van de site, de lichtblauwe kleur met oranje stip direct vertrouwen uit. Dit n.a.v. mijn eerdere bestellingen. Ik hoef niet meer naar vergelijkingssites te gaan. De prijs is soms iets hoger dan bij andere maar de service en voorwaarden zijn perfect. Ik zeg "doen".

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Uitgebreid assortiment
  • Vertouwd
  • Service
  • Garantie en retourneren

Minpunten

• prijs?

Esther 18-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Goede service, super snelle levering !! Ook aan de kleine dingen wordt gedacht. Ik zal zeker de volgende keer weer voor Cool Blue kiezen.

Pluspunten

• Snel

Marc Van de Vijver 18-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden van Coolblue!

Reeds verschillende toestellen besteld bij Coolblue tot mijn grote tevredenheid: zeer vlotte website, mooie keuze en vlugge bediening.
Kortom een zeer tevreden klant!

Pluspunten

• Heldere website
  • zeer behulpzaam
  • vlugge bediening

Nádia 18-09-2016 Via de website gekocht

Fijne, vriendelijke en duidelijke service

De service is heel vriendelijk en duidelijk. Net na het moment van bestellen een mail gekregen met duidelijke gegevens en verdere stappen. Op het moment van verzending een mail gekregen met bezorgdatum. Alles erg duidelijk. En ook de bezorging was mooi op de tijden die waren aangegeven. Super! Het product dat ik had besteld was precies zoals op internet stond aangegeven. Nog een pluspunt.

Echt een winkel om aan te bevelen!

Pluspunten

• Goede service
  • Vriendelijke benadering

Erwin 18-09-2016 Via de website gekocht

Uitermate snelle levering, sneller kan het bijna niet meer !

Redelijke prijzen voor kwaliteitsvolle artikelen.
Vlotte bestel/betaal mogelijkheden.
Een ongekend snelle levering.

Don 18-09-2016 Via de website gekocht

Staafmixer zonder haperingen geleverd

Overzichtelijke website, er wordt duidelijk uitgelegd hoe je je bestelling moet afronden, het bestelde wordt keurig op tijd afgeleverd. Ook de product reviews op de site zijn prima. Al met al een geslaagde aankoop

Pluspunten

• duidelijke site
  • snelle levering

Patrick 18-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf koelkast coolblue

Donderdag 15 september 2016 om 18:00 een Samsung koel/vries combinatie gekocht. De volgende dag om 9:45 werd deze bij ons afgeleverd en geplaatst in de keuken. De oude koelkast werd direct meegenomen. We kregen naast een mail met het aflever moment ook 20 minuten voordat men kwam leveren een belletje dat ze onderweg waren. Scheelt uren wachten.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Scherp geprijsd

Danielle 17-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige service! Snel, netjes gewoon top

Woensdagavond wasmachine besteld, donderdagmorgen 7.30 stond de nieuwe al aangesloten en wel! Keurig half uur ervoor telefoontje dat ze er aan kwamen.
Keurig en nette bezorgers. Geen geprutst, maar netjes en voorzichtig door het trapgat!
Klasse!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Nette service

Minpunten

• Heb ik niet

Rolf 17-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Mooie winkel, vriendelijk personeel

Kon hem via internet bestellen. Niet gedaan, wilde de Coolblue winkel in Eindhoven zien. Leuke winkel en zeer vriendelijk personeel. "Alles voor een glimlach" werd hier zeker waar gemaakt.

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Producten uitproberen

Eric 17-09-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede levering

Ik heb mijn gewenste product opgezocht op kieskeurig. Coolblue bleek het goedkoopst te zijn, samen met een aantal andere bedrijven. De goede reputatie van Coolblue maakte de keus eenvoudig.

Ik had nog een vraag die ik beantwoord wilde hebben alvorens tot bestelling over te gaan. Na een paar minuten in de wacht te hebben gestaan werd ik (rond half elf 's avonds) te woord gestaan door een vriendelijke en ter zake kundige medewerker die zelf mijn vraag kon beantwoorden. Geen ingewikkeld doorverbinden, na moeten vragen etc.

Vervolgens heb ik het product vóór rond 11 uur 's avonds besteld en het werd de dag erna op kantoor bezorgd.

Helemaal super.

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs
  • helpdesk 's avonds open
  • kundige helpdesk
  • assortiment

Teake 17-09-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Doen wat ze beloven.
Supersnelle levering met superservice!
Keurig overzicht waar de gewenste levering op dat moment was.En exact op tijd geleverd

Lieke 17-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met een uitgebreide productenlijn.

Coolblue is een betrouwbaar bedrijf. Ze willen graag het beste voor de klant. Zo wordt het product goed ingepakt. Is er een overzichtelijke site. Heb je lang bedenktijd. Kun je je product terug sturen als het niet goed is. En zijn er veel en goede producten. Ik ben zeer tevreden over Coolblue. Natuurlijk zijn er een paar kleine verbeterpuntjes, maar Coolblue wilt beter worden en waardeert tips. Ik heb er al meerdere dingen gekocht en altijd alles prima verlopen.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle levering
  • Klantvriendelijk
  • Veel en goede producten

Minpunten

• Snel uitverkocht
  • Niet overal veel foto's

Top service 17-09-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Toen bij het afleveren van de koelkast bleek dat deze beschadigd was, heeft de chauffeur meteen geregeld dat deze retour ging en dat er een nieuw exemplaar gebracht zou worden. De volgende dag kregen we alsnog een nieuwe onbeschadigde koelkast. Top service!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Goede communicatie

Anita 17-09-2016 Via de website gekocht

Snel, goed bereikbaar en doen niet moeilijk

Coolblue levert snel, zijn goed bereikbaar ook via Twitter bijvoorbeeld, reageren snel en misschien wel het voornaamste, ze doen niet moeilijk wanneer je een product wilt retourneren.

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • snel antwoord
  • probleemloos retourneren

Ron 17-09-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima winkel

Uitstekende service. Eenvoudig ruilproces. De mogelijkheid om 14 dagen een product te testen om daarna zonder problemen om te ruilen of geld terug te krijgen.

Pluspunten

• 14 dagen testen

Minpunten

• Prijs net iets duurder

Wasmachine 17-09-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Perfect. Ik kon een datum kiezen voor de levering (in tegenstelling tot andere winkels waar het een dag later kan). Kreeg s ochtends een sms met tijdstip dat ze kwamen (tussen 10:30 en 11:30 dus niet breed tijdvlak). Aardige mannen die mijn wasmachine kwamen leveren en hij werd nog aangesloten ook. Een 10!

Pluspunten

• Leverdag kiezen
  • Wasmachine aangesloten
  • Aardige monteurs
  • Duidelijke levertijd

Dennis Berserik 17-09-2016 Via de website gekocht

Super service en goede prijzen !!

Coolblue heeft een duidelijke en overzichtelijke webshop met ongekend veel keuze en de prijzen zijn ook goed, alles is duidelijk en overzichtelijk en de bezorgservice is supersnel, voor 23:59 besteld is de volgende dag in huis !

Pluspunten

• Veel keuze
  • bezorgt supersnel
  • Top klantenservice

EuitG 16-09-2016 Via de website gekocht

2 slechte ervaringen in 1 maand tijd

Ik heb twee producten besteld op verschillende data binnen 1 maand en met beide bestellingen heb ik slechte ervaringen;
- via een kortingssite (24/7discount) correct ingelogd en besteld. De korting wordt niet toegekend door Coolblue. Bij andere sites werkt het wel. Ligt dus echt aan Coolblue.
- op een zaterdag wat besteld wat de volgende dag (zondag!) bezorgd zou worden. Op zondag een email ontvangen in wlek tijdspad het bezorgd zou worden. 's-Avonds was er niets bezorgd en kreeg ik een email dat ik niet thuis was. Beveiligingscamera-beelden terug gekeken: niemand aan de deur geweest. Volgens PostNL wordt er ook niet bezorgd op zondag. Kortom misleiding door Coolblue.

Minpunten

• Beloftes
  • Levering
  • Cash-back acties

Officiele reactie van Coolblue 17-09-2016

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u de twee bestellingen zo slecht ervaren heeft. Wel willen we u er op wijzen dat wij wel degelijk aan zondag leveringen doen, maar dat dit met een andere service van PostNL gaat. Verder is dat ook dan wel jammer genoeg de reden dat het bij u niet is gelukt om de zaterdaglevering die mis was gelopen, op zondag te doen. Hierdoor is uw pakket naar verwachting maandag pas geleverd. Hiervoor willen wij dan ook onze excuses aanbieden, aangezien dit niet de service is die u van ons zou mogen verwachten. Wat we u willen vragen, is om een e-mail te sturen met uw ordernummer, zodat we kunnen kijken of we u een tegemoetkoming kunnen bieden ter compensatie. U kunt dit bericht sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. We horen het graag van u.

EuitG 19-09-2016

Beste Coolblue,

Ik heb u zojuist een toelichting gestuurd naar het opgegeven e-mailadres.

Inge 16-09-2016 Via de website gekocht

De klant is echt koning !

Prima assortiment.Perfecte service. Erg veel mogelijkheden m.b.t. bereikbaarheid klantenservice / levering gewenst artikel etc. . Ik werd zelfs netjes terug gebeld (dank je Johan) dat het geregeld was dat de bestelde wasmachine in de avond bezorgd zou worden. Het wordt echt allemaal heel goed aangepakt.

Pluspunten

• Erg klantvriendelijk
  • Prima assortiment
  • Alle dagen bereikbaar

Minpunten

• Niets kunnen verzinnen

Maaike 16-09-2016 Via de website gekocht

Wil niks anders meer

Wat een plezierige webshop is Coolblue toch altijd weer. Helder, gemakkelijk en met supersnelle levering. Er is veel keuze in producten en veel opties qua prijs. Hier kan niks tegenop! En als echte Nederlandse vind ik de gratis verzending goud.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Gemakkelijk

Yolande K. 16-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goed.

Ik heb al een aantal producten bij Coolblue gekocht, en ben altijd blij geweest met de service, de snelheid van de levering en de producten zelf. Ook is Coolblue erg klantvriendelijk. Toppie hoor!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle levering
  • Goede producten
  • Groot assortiment
  • Goede prijzen!!!

Minpunten

• Geen! :)

Bert Los 16-09-2016 Via de website gekocht

Elektronica.

Licht, uitnodigend, vriendelijke Ontvangst, koffie, bijna geen wachttijd. Deskundig geholpen. Er is in de nabijheid wel parkeer gelegenheid, maar geen goede zebrapad.

Pluspunten

• Uitnodigend , ruim .
  • vriendelijke ontvangst
  • Modern.
  • Garanties

• Niets

Frans 16-09-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Bestelling in winkel pas na 30 min ontvangen.

Heb zeker 30 minuten in winkel Rotterdam Moeten wachten voordat ik mijn bestelling mocht ontvangen. Was niet blij.

Minpunten

• Lange wachttijd

Officiele reactie van Coolblue 16-09-2016

Hallo Frans,

Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten in de winkel. Kunt u aangeven of het op het moment ook erg druk was of was er een ander probleem? U kunt uw verhaal ook kwijt in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl.

Vriendelijke groeten,

Kathy 16-09-2016 Via de website gekocht

Super!

Het bestelde product werd de dag erop al geleverd. Inclusief workout op de doos. Wat heerlijk om eens een website te zien met een verfrissende en luchtige aanpak. Ik ben fan!

Pluspunten

• Humor!
  • Klantvriendelijkheid

e 16-09-2016 Via de website gekocht

laptop

Laptop en de levering was verrassend snel.
De chromebook,die ik bij coolblue heb gehaald, is van hoge kwaliteit met de nieuwste software. De levering van dit product was zelfs nog beter. Ik had binnen 14 uur mijn product al in huis.
Ik had verwacht dat het pas de volgende dag zou aankomen, wat meestal gebeurt op andere sites, maar hier hielden ze zich echt aan hun woord.

Pebbie1976 16-09-2016 Via de website gekocht

Super Winkel, klant staat echt centraal!

Duidelijke site, goede service. Uitgebreide info over alles. Wellicht niet de goedkoopste maar wel de winkel met de beste service. Klantenservice echt tot 23.59 bereikbaar, levering op zondag. Helemaal top.

Pluspunten

• Super klantenservice
  • Gratis installatie
  • Duidelijke site
  • Gratis aansluiten
  • Bezorging boven

Minpunten

• Niet de goedkoopste
  • Witgoed niet op zondag

Jarnevdm 16-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijzen, topkwaliteit en mocht je toch niet tevreden zijn, kan je het gewoon gratis terug sturen! Bol.com heeft alles wat je wilt!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijzen
  • Gratis retourneren

Michelle 15-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Duidelijke info over alle producten d.m.v. filmpjes en foto's. Geen extra kosten en een zeer snelle levering. Ik had mijn product meteen de volgende dag in huis!

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Klantgericht

Simon 15-09-2016 Via de website gekocht

goeie laptop

Mooie, overzichtelijke webwinkel. Modern design in combinatie met een groot gebruikersgemak maakt mij blij.

Pluspunten

• Makkelijk sorteren
  • mooi design

Minpunten

• vrij prijzig sommige p

Hoi 15-09-2016 Via de website gekocht

Super!

Hartstikke geweldig dat Coolblue ook op zondag je pakketje bezorgt, super handig! Ook fijn dat je aankoop verzekerd is!

San 15-09-2016 Via de website gekocht

Top

Duidelijke site.En het bestelde Lekker snel in huis, de volgende dag!!echt top.
Ik kom zeker een keer terug

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke webwinkel