Deze score is berekend op basis van 3462 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leonie 04-09-2016 Via de website gekocht

Goede verrassende service

Geweldig. Geen minpunten. Wasmachine keurig geleverd... En oude snel meegenomen. Duidelijke uitleg en fijne monteurs.

Gimmy 04-09-2016 Via de website gekocht

Coolbleu is gewoon de max!!

Snel met afleveren, ze hebben bena alles wat je kunt inbeelden:-0 zo zouden er meer mogen zijn!! Snelle aflevering betaling gaat vlot. Simpelweg een goede site voor al je bestellingen!!

Pluspunten

• Zeer snel met leveren
  • Prijs-kwaliteit is 👍👍👍

jordybaltussen 04-09-2016 Via de website gekocht

super service

Super service. Snel makkelijk en goede prijs. Goede service. Nieuwe wasmachine laten bezorgen en hebben ze netjes boven neergezet en aangesloten. Enigste puntje. Afval niet meegenomen. Dan zou het helemaal top zijn geweest. Al met al. Super

Jos 04-09-2016 Via de website gekocht

snelle actie

Super vlotte afhandeling en duidelijke indicaties van levertijden.
Ideaal dat je kunt zien waar de chauffeur zich bevindt. Zo weet je goed wanneer je je bestelling kunt verwachten

Pluspunten

• Snelle service
  • ruime keuze

Anoniem 04-09-2016 Via de website gekocht

Anders dan verwacht

Tas kwam mooi op tijd binnen, niet beschadigd en netjes in een tasje in een grote doos. Tas was iets groter dan in had verwacht maar qua breedte viel het iets tegen. Maar verder een super tas! En in het begin twijfelde ik wel of ik coolblue kon vertrouwen, na een eerste poging twijfelde ik niet meer en raad ik andere ook aan hier iets te kopen!

Pluspunten

• Op tijd
  • Netjes
  • Onbeschadigd
  • Klantvriendelijk

C bos 04-09-2016 Via de website gekocht

Collie is cool

Wat ze beloven dat doen ze. Snelle levering goed ingepakt goede kwaliteit. Ook levering via bv Albert Heijn gaat goed. Ik heb nu 3 artikelen besteld en ben zeer tevreden. Ik zoek nu eerst bij cool blue naar een artikel voordat ik bij een ander ga zoeken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen kosten

Carla 04-09-2016 Via de website gekocht

E-reader cover Creme

Chic uiterlijk, pas perfect. Kleur is in werkelijkheid ook datgene wat op de site staat. Levering op tijd en goed verpakt. Helemaal tevreden

Pluspunten

• telefonisch hulp
  • goede uitleg
  • levertijd

Andre 04-09-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en prima afhandeling!

Overzichtelijke website, makkelijke afhandeling en betaling. Levering volgens afspraak! I-pad mini 2 gekocht. Dag erna geleverd. Netjes bevestiging gehad en keurig geleverd. Veel keus dus voor mij een winkel waar ik veel vaker wat ga kopen.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Veel voorraad
  • Snelle levering
  • Betrouwbare webwinkel

rijnhart 04-09-2016 Via de website gekocht

SB700 Flitser

Ik heb de SB700 Flitser onlijn bestelt deze is de dag er na netjes bezorgt heb hem gelijk even getest en bij het maken van mijn eerste 2 foto werd ik al erg blij foto's zijn mooier als met de flitser die op mijn NIKON D3100 zit hier ga ik veel plezier van hebben deze flitser is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering

Chans 04-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige site

Coolblue is een supersite voor al je technische benodigdheden.
De producten zijn op de site makkelijk te vinden en erg goed beschreven.
De site heeft ook een handige keuzetest, waardoor de site ook geschikt is voor mensen die iets minder technisch zijn.
Verder hebben ze ook een erg snelle levering. Je bestelling is vaak de volgende dag al binnen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Producten goed beschreven

Hedwig 04-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue maakt slogan 100% waar!

Coolblue heeft Alles voor een glimlach als slogan en maakt dat 100% waar! Het is elke keer weer fijn bestellen bij Coolblue. De site is fijn, het bestelproces doordacht en je wordt op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Ik ben FAN!

Pluspunten

• goede site
  • snel bezorgd
  • bestelproces is fijn

Spelanne 04-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle service

's Avonds besteld, de volgende dag al om 15.00 uur op het afhaalpunt, waarbij ik keurig op de hoogte werd gehouden van het bestelproces

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke communicatie

Frans 04-09-2016 Via de website gekocht

alles goed!

snelle levering en correcte en betrokken medewerkers. De geleverde koelkast werd geheel uitgepakt, de verpakking werd meegenomen, de koelkast gesteld en alles zeer vriendelijk.

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijk personeel

Johan Camp 04-09-2016 Via de website gekocht

Vlot, correct en betrouwbaar

Scherpe prijs, vlotte levering en uitstekende service. Coolblue (in tegenstelling tot in mijn ervaring sommige van hun concurrenten) is bereikbaar en bereid om een oplossing te zoeken als er zich een probleem voordoet. Ik bestel er regelmatig (in totaal zullen het nu toch wel al tussen de 30 en 50 pakketjes geweest zijn) en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad met Coolblue.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • vlotte levering
  • zeer klantvriendelijk
  • goede service
  • erg betrouwbaar

Deb 04-09-2016 Via de website gekocht

Snel en goed!!

Fijne website, duidelijk, makkelijk bestellen en binnen 24 uur in huis. Ik ben zeer tevreden!!!
Het product aanbod is ook enorm.
Ga hier zeker vaker spullen bestellen.

Mels 04-09-2016 Via de website gekocht

Cool

Betrouwbaar, goede service met een knipoog. Heb het afgelopen jaar een paar keer besteld bij CoolBlue. Eén keer een probleem met een product. De wijze waarop dit opgelost werd (in overleg en kijkend hoe zij het probleem voor mij het best konden oplossen), is voor mij aanleiding om terug te blijven komen.

Pluspunten

• Service
  • Betrouwbaarheid

Tessa 03-09-2016 Via de website gekocht

Afhandeling van problemen

Op maandag heb ik een tweede-kans router bij coolblue bestelt, keurig op tijd om de volgende dag geleverd te worden. Van postNL kreeg ik het bericht dat het pakket op dinsdag tussen 10 en 14:30 bezorgd zou worden. Om 14:30 precies kreeg ik de melding dat de bezorgtijd met een dag uitgesteld werd. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar ik vond het toch vervelend omdat ik er 4,5 uur op had gewacht. Ook kreeg ik niet de optie om de bezorgtijd te wijzigen, waardoor ik van te voren al wist dat ik het pakket zou missen op woensdag. Die avond kreeg ik de melding dat de bezorger langs was geweest, maar mij niet had getroffen en ik kiezen om het donderdag nog een keer te laten bezorgen of het op te halen bij een bezorgpunt. Ik koos voor het laatste, omdat ik als student overdag op school zou zijn en 's avonds ging werken. Op donderdag kon ik het pakket ophalen bij het ophaalpunt, maar eenmaal thuis bleek er weer iets mis. Er zat namelijk geen stekker in het pakket. Ik heb meteen gebeld met coolblue om het probleem te melden. De medewerker van de klantenservice was eerst terughoudend, maar na uitgelegd te hebben dat het al twee dagen langer duurde was hij bereid mee te werken. Ik kon het pakket retourneren door het weer terug naar het ophaalpunt te brengen en zij zouden mij een nieuwe sturen zodra ze de router ontvangen hadden. Ik vond dit niet acceptabel, want ik leefde al twee dagen zonder internet verbinding en wilde niet tot na het weekend wachten. Uiteindelijk mocht ik dan het pakket meenemen naar de winkel en hem daar omruilen voor een nieuwe router en kreeg ik bij vijf euro korting, zodat ik niet meer zou hoeven betalen dan ik had gedaan voor het tweede-kans product.
Op zaterdag kon ik dan eindelijk naar de winkel, waar ik overigens een uur voor moest reizen, om het pakket te gaan halen. In de winkel moest ik een half uur wachten voordat ik eindelijk aan de beurt was, omdat het zo lang had geduurd met de vorige klant kreeg ik er dan een usb stick bij. (Wat een feest coolblue, die krijg je op bijna ieder event inmiddels gratig aangeboden.) De jongen achter de balie was vriendelijk, maar erg traag in zijn werkzaamheden. Na tig formulieren in gevuld te hebben, deelde hij me mee dat ik nog vier euro moest betalen. Ik liet hem vervolgens de retourfactuur zien waarop stond dat ik zelfs geld terug zou moeten krijgen door de vijf euro korting. Dat was hem allemaal te moeilijk en om die factuur om te zetten had hij een andere collega nodig. Voor mij was toen de maat vol en ik besloot dat ik de router niet meer hoefde en liever mijn geld terug had. De andere collega was toch nog nodig om dat even te regelen (misschien iets meer aandacht besteden aan het opleiden van je personeel?) en kreeg ik driekwartier nadat ik de winkel in liep eindelijk mijn geld terug.
Conclusie, zes dagen later en nog altijd geen router.
Coolblue, hierbij wat tips: geen onwaarheden op je website zetten. Voor 23:59 bestelt, volgende dag in huis? Niets van waar. Check producten voordat je ze als tweede-kans aanbied, dan voorkom je deze onnodige omruil acties. Bied beter inruil service aan en in godsnaam, zet meer (goed!) personeel in je winkels op drukke momententen.

Minpunten

• Slechte service
  • Beloftes niet waargemaakt
  • Slechte producent

Officiele reactie van Coolblue 03-09-2016

Geachte mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat u onze service zo slecht heeft ervaren, dat is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. Wij willen graag uitzoeken wat er mis is gegaan en kijken naar een mogelijkheid om toch een glimlach op uw gezicht te bezorgen. Zou u een mail kunnen sturen naar geenglimach@coolblue.nl? Dan zullen wij gelijk contact met u opnemen, want dit natuurlijk niet de service die u van ons mag verwachten.

Wij hopen zo snel mogelijk van u te horen.

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2016

Hoi Tessa,

Balen dat er zoveel is misgegaan. Dat is natuurlijk niet waarvoor wij staan. Wij kunnen het beloven omdat het ook bijna altijd goed gaat. Helaas gaat er af en toe wat fout. Helaas nu bij jou. Dat betekent niet dat wij dat altijd zo doen. Excuses voor de situatie die helemaal verkeerd is uitgepakt. Bedankt voor de feedback. Dit zullen wij zeker meenemen in de evaluaties.

Groeten,

Frank 03-09-2016 Via de website gekocht

Frank

duidelijke voorwaarden, prima betalingsmogelijkheden, snelle levering door correcte medewerkers.
De koelkast werd uitgepakt, gecontroleerd en op de plaats gezet. Levering door een winkel zou enige dagen in beslag nemen nu had ik de bestelling binnen 24 uur in huis.

S. Soetevent 03-09-2016 Via de website gekocht

Webwarenhuis Coolblue

Inmiddels is Coolblue de webshop waar ik het eerste kijk of ze het aanbieden.
Hebben ze het niet, dan kijk ik verder.
Ik weet dat ze niet direct de goedkoopste zijn, maar de service die ze bieden is ook wat waard, en juist daarom wil ik ze roemen.
Plus dat ze een zeer uitgebreid aanbod hebben.

Pluspunten

• Aanbod
  • Advisering
  • Kwaliteit
  • Leversnelheid
  • Service

Eef 03-09-2016 In de winkel gekocht

Snel, duidelijk & simpel

Maken waar wat ze beloven, leveren snel en betalen lijkt wel een soort van beleving, want na afrekenen krijg je een grappig keuze menu om je tijd door te komen tot je pakketje er is
Was de eerste coolblue ervaring .. Er zullen er zeker meer volgen!

BuzzyChrissie 03-09-2016 In de winkel gekocht
internet

wasmachine

afspraken keurig nagekomen, geen meerkosten, snel en probleemloos twee trappen op en af! Aardige en vriendelijke medewerkers

Pluspunten

• snelheid van leveren
  • prijs/kwaliteit

cesar meijer 03-09-2016 Via de website gekocht

perfecte oortjes

de winkel is erg goed, veel keuzes, was erg verbaast. eerst keek ik nog bij media markt maar daar was het veel T deur. dit word mijn nieuwe elektronica winkel.

Pluspunten

• veel keuzes
  • goed verpakt

• nooit gehad

Mercedes 03-09-2016 Via de website gekocht

Super dienstverlening

Correct bedrijf die de klant op de eerste plaats zet. Product zeer snel ontvangen. Bij vragen ontvang je quasi onmiddellijk een antwoord. Super

Pluspunten

• Snel en correct

W. Sch 03-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

De klantenservice is geweldig, snel reactie. In verzending onverslaanbaar, voor 15:00 kan je het dezelfde avond nog in huis hebben(!!).

• Verzendtijden

Bas 03-09-2016 Via de website gekocht

helemaal naar wens!

netjes een mail gekregen met de bezorgtijd/datum. product wat ik had gekocht was ook nog eens 60 euro goedkoper dan bij 3 andere webshops en ik geniet helemaal van mijn laptopje!

Pluspunten

• snelle bezorging
  • geen verzendkosten
  • erg nette prijs

Pieter 03-09-2016 Via de website gekocht

Waarschijnlijk niet de goedkoopste, maar wel de beste!

Fantastisch! Alles is goed geregeld, van eerste moment op de website tot thuisbezorging. En nog snel ook.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Klantgericht
  • Snel
  • Goed bereikbaar

TryingNewThings 03-09-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Je besteld en krijg de volgende dag je pakketje en als je niet thuis bent de volgende dag kan je ervoor kiezen om het een andere dag te laten leveren. Mijn boek was beschadigd toen ik het kreeg, door de postbode in de brievenbus gepropt, maar ik werd binnen het kwartier geholpen en moest zelfs niet de moeite doen om het boek terug te sturen en mijn nieuwe werd alweer verzonden :)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snelle service

Suzan 03-09-2016 Via de website gekocht

Heel erg klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid staat op de hoogste plaats. Aan de telefoon, op de site, en bij de bezorgers. Super!
Jammer dat vervoer soms door Dynologic wordt geregeld (heel klantonvriendelijk) en garantie door de fabrikant moet worden geregeld waar ook niet de service van coolblue is.

Pluspunten

• Geweldige service
  • Vriendelijk en denkt mee

Minpunten

• Vervoer dynologic
  • Garantie bij fabrikant

Natascha 03-09-2016 Via de website gekocht

snel én leuk

Gunstige prijzen en snelle service, maar het leukste is nog wel de doos waarin de bestelling wordt geleverd. Er moeten een paar mensen echt lol hebben gehad bij het ontwerpen van die doos!

Pluspunten

• goede prijzen
  • tot heel laat bestellen
  • vergelijkingsmogelijkheid
  • ruime keuze

B 03-09-2016 Via de website gekocht

Top webwinkel

Ruim aanbod, redelijke prijzen, snelle levering en een goede service! Wat wil je nog meer? Ik ben superblij met mijn HTC Desire 628!

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering

DominiqueKool 03-09-2016 Via de website gekocht

Neerzetten en aansluiten betekent niet per se goed

De snelle service is fijn. De wasmachine werd de volgende dag al geleverd. Daarnaast is het ook fijn dat de oude wasmachine meegenomen wordt.

Pluspunten

• Wordt ook 3 hoog bezorgd
  • Wordt aangesloten
  • Oude wasmachine mee terug

Minpunten

• Niet waterpas neergezet
  • Muur beschadigd
  • Mogen oude niet losmaken
  • Halen droger er niet af
  • Zetten droger niet terug

Officiele reactie van Coolblue 03-09-2016

Geachte mevrouw Kool,

Wat onzettend vervelend dat de levering niet helemaal goed is verlopen, dat is natuurlijk niet de service die wij voor ogen hebben. Zou u het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen? Dan kunnen wij samen met u op zoek naar een passende oplossing.

Wij hopen zo snel mogelijk van u te horen.

Groeten,

Esther 02-09-2016 Via de website gekocht

Goede nieuwe stofzuiger, snel geleverd!

De site was overzichtelijk en er waren veel productreviews te vinden, erg fijn. Ik ben blij met mijn nieuwe stofzuiger en hij was ook nog eens lekker snel geleverd! Ik heb niet lang in een stoffig huis hoeven zitten ;)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel reviews

S 02-09-2016 Via de website gekocht

Review

Snelle levering, gebruiksvriendelijke website. Helaas kun je niet achteraf betalen maar moet je meteeen (via Ideal) afrekenen. De doos waarin mijn product geleverd werd was ook heel erg groot, een kleinere doos was beter geweest en ook beter voor het milieu.

Pluspunten

• Website

Minpunten

• meteen betalen

Liesbeth 02-09-2016 Via de website gekocht

Cooblue is een topwinkel!

De service van Coolblue is altijd top! De artikelen worden op tijd geleverd. Door de duidelijke mails weet je precies waar je pakketje uithangt en vanaf wanneer je hem kan ophalen op de door jouw gewenste locatie. Als een artikel in meerdere online winkels te koop is, kies ik altijd voor Coolblue. Zelfs als het ietsje duurder is, omdat ik weet dat ik van de gegarandeerde goeie service kan uitgaan!

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel
  • Duidelijk

Alex 02-09-2016 In de winkel gekocht
Groningen

eindelijk telefoon terug

7 juli Iphone 6S gekocht. na 4 dagen stuk, overduidelijk een fabrieksfout. Omdat ik met vakantie was, kon de tel niet binnen de 14 dagen worden ingeleverd maar was ik er na 18 dagen. In de winkel bleef men ontzettend star vasthouden aan de omruil binnen 14 dagen regel ondanks dat ik aan kan tonen dat ik in het buitenland was. Door een opeenstapeling van fouten heeft het 7 weken geduurd voordat ik mijn tel vandaag eindelijk terug heb gekregen. Bizar. Aan de telefoon wordt telkens gezegd u krijgt nog een mail met daarin een compensatie door de opeenstapeling van fouten, maar zelfs dat lukt deze winkel niet. Nooit meer Coolblue voor mij.

Minpunten

• onbeschofte manager
  • veel fouten
  • onbetrouwbaar

Officiele reactie van Coolblue 02-09-2016

Beste Alex,

Vervelend om te vernemen dat het zolang heeft geduurd om je toestel te repareren. Als we de review bekijken zijn we bang dat we hiervan niet veel meer kunnen veranderen. Als je daarin nog wenst dat we hier nog goed naar gaan kijken en je eventueel nog terugkoppeling op geven dan kun je mailen naar geenglimlach@coolblue.nl

We betreuren daarin de opgelopen ongemak,

Stan 02-09-2016 Via de website gekocht

Topzaak!

Ontzettend snelle levering voor een goedkope prijs! Ik kom hier zeker nog eens terug! Ook het assortiment op de website is ruim aangevuld. Top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Schappelijke prijs

Minpunten

• Geen op te noemen

Gabe 02-09-2016 Via de website gekocht

Het voorbeeld voor webshops

Zie alleen al de Algemene Voorwaarden, als enige leesbaar en niet-juridisch. En ze houden zich aan de beloftes. Plus ze doen niet moeilijk over ruilen. Zelfs als je het product al gebruikt hebt en het is beschadigd, laten ze je er niet mee zitten.

Pluspunten

• Voorwaarden zijn helder
  • Goede website
  • Service ongekend
  • Mailreactie binnen 1 uur

Bernard Zwevegem 02-09-2016 Via de website gekocht

aankoop garden tuinslang

Groot aanbod in de verschillende segmenten.
Makkelijk bestellen, vlot geleverd in een best verpakte staat en afgeleverd door een vriendelijk distributieteam.

Pluspunten

• enorme keuze
  • snelle bediening
  • keurig verpakt
  • vlotte levering

Ilse 02-09-2016 Via de website gekocht

top!

Erg fijn bedrijf om bij te bestellen. Zowel privé als zakelijk bestellen wij bij graag bij Coolblue. Webshops zijn duidelijk, ruim assortiment, fijn om reviews van producten te lezen, contact is makkelijk te krijgen en levering supersnel en zelfs op zondag.

Pluspunten

• snelle leveringen
  • duidelijke webshop
  • ruim assortiment

Leidi 02-09-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Super service!

Online gemakkelijk winkelen en een grappige afhandeling met muziek en tips. Erg leuk gedaan. En in de winkel fantastisch geholpen. Een hartelijke service. Er werd veel moeite gedaan om een probleem aan mijn telefoon te verhelpen, terwijl dit los van Coolblue stond.

Pluspunten

• Leuke communicatiestijl
  • Goed assortiment

Harm 02-09-2016 Via de website gekocht

Wasdroger bij Coolblue

Coolblue is een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Al eerder zaken besteld en ook nu weer stipt volgens afspraak geleverd. Minpuntje dat de wasdroger niet op de afvoer kon worden aangesloten bij aflevering. Jammer dat een verlengslangetje (dat wel leverbaar is) niet getoond werd tijdens de bestelprocedure.
Verder prima service.

Pluspunten

• Info op website
  • Stipte levering

Minpunten

• Geen verlengslangetje

E. van der Velde 02-09-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Prima site, goede product informatie, snelle levering met PostNL link zodat je weet wanneer je je pakketje kunt verwachten. Ik had voor ik mijn bestelling plaatste nog een vraag aan de klantenservice en ik kreeg snel een vriendelijk antwoord waar ik verder mee kon. Ze maakten hun belofte 'Voor 23:59u? Morgen gratis bezorgd' waar. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

E. Sebek 02-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine

Keurig op de hoogte gehouden wat de levertijd zou zijn. Op de ochtend van leveren door de chauffeur gebeld dat ze onderweg waren.
Bij levering de wasmachine geïnstalleerd en een korte uitleg gekregen. Het eerste wasprogramma (met lege trommel) gestart. En alle verpakkingsmateriaal en oude wasmachine mee retour genomen.

Pluspunten

• Leverbetrouwbaarheid
  • Installatie en uitleg

Natasja 02-09-2016 Via de website gekocht

Top, goed en snel geregeld!

Prima service! Ze geven er ook echt aandacht aan! En de doos is ook heel leuk. Correct geleverd, goed verpakt en scherpe prijzen met een SMILE.

Glenn 02-09-2016 Via de website gekocht

Garantie

Ik had een product besteld wat na 1 a 2 maanden defecten toonde. Ruilen of geld terug was geen probleem en service via e-mail werd snel beantwoord. Top!

Pluspunten

• Service
  • Geld Terug Garantie
  • Snel Response Via E-mail

Madelon 02-09-2016 Via de website gekocht

Cool

Na een prima telefonisch advies zonder verkoop bla bla heb ik een camera rugtas gekocht,precies op maat en snelle Levering! Cool gedaan Coolblue.

Pluspunten

• Product kennis prima
  • Vriendelijk
  • Snelle levering

S. Mol 01-09-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

Onze vrieskast werd netjes in de schuur geplaatst en uitgepakt, het verpakkingsmateriaal werd afgevoerd. Standaard service bij Coolblue, waar je bij anderen extra voor betaalt.

Pluspunten

• extra service
  • supersnel geleverd
  • 2e kans: korting+garantie

JozefVK 01-09-2016 Via de website gekocht

snel en correct

we bestelden gaming laptop voor mijn zoon, zeer correct beschreven en zoals beloofd volgende dag geleverd.
super

Pluspunten

• correcte info
  • snelheid levering
  • kwaliteit

Inky 01-09-2016 Via de website gekocht

Snel en goede service

Al diverse aankopen gedaan bij Coolblue. Hun assortiment is heel uitgebreid met daarbij goede informatie over de producten. Zo ook aanbevelingen, reviews ect.

De levering van de producten is tot nu toe altijd de volgende dag. Bij mijn laatste aankoop was een onderdeel niet aanwezig. Na het versturen van een mail kreeg ik binnen een uur antwoord en nog de zelfde dag het bericht dat het missende deel verstuurd zou worden. Ook een prima service!
KOrtom: Scherpe prijzen, uitgebreid assortiment, vriendelijke site en ook nog een prima service. Voor ons een top winkel waar wij nog vaak hopen te bestellen.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Uitstekende service
  • Uitgebreid assortiment
  • Kundige bezorgers
  • Vriendelijke medewerkers

Minpunten

• Nog steeds geen

Cyclingtrainervds 01-09-2016 Via de website gekocht

Maandag besteld en de dinsdag was de laptop er al. Super!!!

Zeer tevreden zowel over bestelling, levering en service. Al meerdere malen besteld via coolblue en altijd heel tevreden geweest. Deze keer is dit zeker niet anders.