Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dirk 13-01-2019

Tot nu toe bijzonder tevreden over Coolblue. Keuze genoeg, bestellen en betalen gaat vlot en nadien volgt een snelle levering.

Theo 13-01-2019

We maakten gebruik van de soldenactie en vonden spoedig een wasmachine met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. En wat een service. De dag na de bestelling werd de machine al geleverd. Coolblue zegt tot op het uur wanneer er geleverd wordt en bovendien werden we een kwartier voor de levering nog eens opgebeld om de levering aan te kondigen. Ook de mogelijkheid om met PayPal te betalen vond ik persoonlijk ideaal.
Bovendien waren de bezorgers uiterst vriendelijk. Super !

Harald 13-01-2019

De CTRL toetsen van mijn draadloze toetsenbord die ik net iets langer had dan 2 jaar deden het niet meer. Via de website makkelijk een reparatie verzoek aan gemaakt en opgestuurd.

Mocht de draadloze muis van de set houden en kreeg een nieuwe set opgestuurd nadat reparatie van het toetsenbord niet mogelijk was. En dat ook binnen de beloofde tijd!

Top service!

Sandra 13-01-2019

Prijzen vergeleken en Coolblue had de beste prijs. Er is ook een ruime keuze en de website is gebruiksvriendelijk. Bestelling werd volgens afspraak geleverd met vooraf een sms melding en belletje 15min. voor aankomst. Vriendelijke bezorger.

Tini 13-01-2019

Recent een wasmachine aangeschaft. Ik ben zeer tevreden over de website, het snelle leveren en het geleverde product! De hele positieve sfeer die Coolblue en haar medewerkers uitstraalt is top!

Marjet 13-01-2019

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe wasmachine was de site van CoolBlue ideaal!
De favoriete wasmachines zette ik naast elkaar en kon ik op veel facetten met elkaar vergelijken. Qua water- en energieverbruik zit er blijkbaar nog best veel verschil tussen... Door de duidelijke en uitgebreide vergelijking heb ik een bewuste en goede keuze kunnen maken.
De mannen die hem kwamen brengen, verdienen ook een pluim! Netjes, beleefd en zeker verstand van zaken!

Aart 13-01-2019

iPhone 6s zaterdagavond besteld, zondag in huis! Uitpakken en dan aan de slag met je nieuwe telefoon. Waarom nog door weer en wind naar een winkel met lange wachttijden als het zo ook kan. Echt top!

Wijsman Hugo 13-01-2019

Zeer betrouwbare winkel en ze doen wat ze beloven ook ben ik heel tevreden over de service 👍

Jessica 13-01-2019

Service goed, het bestelde is precies op tijd. Website overzichtelijk en je kunt gemakkelijk je weg vinden

Geert 13-01-2019

Coolblue is voor mij nog steeds een van de beste webshops. Bij eventuele problemen geven zij kundig en persoonlijk advies.
En zij denken mee, dat is vooral bijzonder voor een webshop!
Een valkuil kán zijn dat ze met hun prijzen niet de laagste zijn en dat andere sites met een lagere prijs wel de service kopiëren.
Nu is het doel van Coolblue niet om een prijsvechter te zijn maar vaste klanten zouden zij misschien iets beter moeten proberen te behouden.

Thom Dunnewold 13-01-2019

We hadden een NAS systeem met schijven besteld om in de winkel op te halen. Na dat we op "Bestellen" hadden gedrukt kregen we al binnen 5 minuten een e-mail! We konden hem meteen ophalen! Eenmaal bij de winkel waren we (bijna) meteen aan de beurt. De medewerker legde nog wat dingen uit en na de betaling konden we meteen naar huis! We hadden het dus in 2 uur kunnen opalen! Super! Zeker een aanrader :).

JACQUELINE D’HONDT-KOPPENDRAIJER 13-01-2019

het is een hele betrouwbare shop! prima service! geven meteen antwoord op eventuele vragen en allemaal even vriendelijk en geduldig! beveel het mijn familie en vrienden zeker aan!

Fc 13-01-2019

Snel, duidelijk en concurrerend.
De verpakking (doos) is wel geheel blue waardoor deze niet met goed fatsoen is te hergebruiken ;-)

Silvia 13-01-2019

Het is een zeer betrouwbare webwinkel met geweldige leuke medewerkers die zeer betrokken zijn bij jou verhaal en jou eventuele problemen rondom de bestelling. Ze zijn 24/7 online via Twitter, Chat en Facebook beschikbaar om voor jou naar de beste oplossing te zoeken. Coolblue is gewoon top!

J Hollander 13-01-2019

Zeer tevreden er is veel keuze alles scherp geprijsd makkelijk vergelijken en snelle levering .

hub 13-01-2019

Service is perfect, het aanbod is groot en de prijzen laag wat wil je nog meer

JvB 13-01-2019

Ik heb me verbaasd over de snelle levering en vriendelijke wijze van communiceren.

Rudi560 13-01-2019

Dit is er webwinkel hoe een webwinkel hoort te zijn! Alles in beste orde. Ruime keus, goede informatie, goeie prijzen en snelle levering! Alles in beste orde dus!!

Edmee 13-01-2019

Ik wil hierbij even een pluim geven voor Coolblue. Sowieso is de site klantvriendelijk en overzichtelijk, maar bij problemen (mijn bestelde product deed het niet) zijn ze snel in het contact en snel in het afhandelen. Ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd zonder gedoe. Bovendien bezorgden ze het met de fiets, daar ben ik ook blij mee (geen vervuilende busjes in de straat).

Martine 12-01-2019

Een uitstekende service en super vriendelijk personeel snelle en corecte leveringstijd

Jos 12-01-2019

De bestelling is in prima staat afgeleverd op ons adres zoals aangegeven bij het bestellen.Altijd wel fijn dat ze de afspraak nakomen zodat je niet voor niets thuis zit te wachten.Klasse service ...

Dominick 12-01-2019

Coolblue had een actie waarbij je een zware powerbank bij een nieuwe telefoon kreeg dus deze bij Coolblue gekocht. Powerbank was op voorraad maar de telefoon niet dus ze gebben de powerbank als 1 cent gefactureerd. Nu is de powerbank kapot maar zegt Coolblue dat er op producties van dit soort acties geen ‘wettelijke’ garantie zit dus moet maar ren nieuwe kopen, absurd, onbeschoft en ongewoon goedkoop.

Nee, ik raad deze winkel NIET aan

CATHBFR 12-01-2019

Had eerst een bestellen bij MM gemaakt nadat hier alles maar werkelijk alles mis ging ben ik bij Coolblue terecht gekomen, wat een verademing!!

Harold 12-01-2019

Fijne winkel waar je nog echt als een klant wordt behandeld, zeer persoonlijke ontvangst en behandeling. Vriendelijk personeel met prima kennis van zaken. Zelfs bereid om prijsvergelijkingschecks te doen (op verzoek) ondanks dat ze geen laagste prijs garantie hebben. Gewoon open en eerlijk over hun producten en prijzen.

omaenopa1968 12-01-2019

ruime keuze en snelle levering, retour bestelling kan zonder problemen.

Meerdere bestellingen al gedaan en nooit geen probleem

Pieter 12-01-2019

Snel geregeld. Duidelijk proces. Vriendelijke service met eigen bezorgdienst en op een moment dat jij het wilt

J. H. Kruijer 12-01-2019

Coolblue is zonder meer een geweldige winkel vanwege de prima service en vriendelijk personeel.
Een laptop die ik kocht bij Coolblue was niet goed, Windows 10 liep direct vast als ik een programma wilde openen en ook het startmenu bevroor als je iets aanklikte met de muis. Bij rechts klikken op het bureaublad gebeurde niets. Terug naar Coolblue met het product waar iemand van het personeel precies hetzelfde vaststelde als ik en direct kreeg ik een andere laptop mee. Dus niet 'wij sturen hem op naar de werkplaats' en 'reken op een maand kwijt'. De voorwaarden staan op hun site en zijn 100% waar.
Vriendelijk personeel, behulpzaam, stellen iets voor je op, twee verschillende laptopmerken zodat men kan zien en ervaren wat de verschillen zijn. Vragen per email worden dezelfde dag beantwoord. Daarom 10 punten

Henk 12-01-2019

Heb een magnetron gekocht en de oude namen ze niet mee terwijl ze dit wel moeten

Yvonne 12-01-2019

Via Coolblue een Russell Hobbs waterkoker gekocht, was even niet leverbaar maar ik kreeg na 2 dagen een mailtje dat het weer voorradig was. Na 24 uur stond de waterkoker in míjn keuken. Heel blij mee.

craftsmen 12-01-2019 Via de website gekocht

Snelle levering, de volgende dag, een zondag! Hadden we niet verwacht. Aardige chauffeur ook. En we genieten ook iedere keer van de leuke teksten op de dozen. :-)
De chauffeur heeft onze oude kapotte koffiemachine meteen mee terug genomen. Handig!

jdb 12-01-2019

Makkelijke webshop, scherpe prijs en supersnelle levering!
Om 10 uur in de avond besteld en de volgende morgen al afgeleverd.
Kwalitatief goede producten. Duidelijke orderbevestiging en factuur.
Gewoon zo doorgaan Coolbleu!

Anja 12-01-2019

Fijne en betrouwbare webshop .
Ruime keus en zeer goede prijzen
Goede terugkoppeling via email van het bestelde product .
En een snelle levering , ik had het de volgende dag al in huis .
Alles keurig verpakt en alles in goede staat aangekomen

jetje48 12-01-2019

heb nu 2 keer besteld . één keer werd het bezorgd en één keer heb ik het zelf afgehaald bij een afhaalpunt. Beide keren prima echt prima behandeld.. Een aanrader

Paul 12-01-2019

Mooie website met leuke en nuttige gebruikershandleiding video's.
Snelle levering, betrouwbaar bedrijf, concurrerende prijzen.

Sabrina Laurijssen 12-01-2019

Onze wasmachine was kapot gegaan en met een gezin met 2 kids kun je niet te lang zonder zitten. Op dinsdag middag besteld via de Coolblue app, wel wat extra betaald voor de levering, (dit wilde we zelf omdat we smiddags een paar afspraken hadden) hierdoor konden we voor een dagdeel kiezen, tussen 8:00 en 12:00. Op woensdag ochtend om 8:15 werd de wasmachine al geleverd, door 2 zeer vriendelijke heren, die hem op zijn plek hebben gezet en netjes hebben de oude wasmachine hebben meegenomen. Top service en klantvriendelijkheid. Mocht ik weer wat nodig hebben zullen we zeker weer bij coolblue bestellen.

Wendy 12-01-2019

De winkel heeft een ruime keuze aan producten, snelle en goede levering. Mocht het niet naar wens zijn, bij retourzending is ook alles netjes en snel afgehandeld.

Hennie 11-01-2019

Duidelijke omschrijving van het artikel. Correcte afhandeling en bezorgd zoals aangegeven.

Joop 11-01-2019

Duidelijke beschrijving van bestelde artikel met plus en min punten en een snelle levering.
Uitstekende service

hans 11-01-2019

Goede en snelle levering mooie combinatie bijzonder vriendelijke en keurige chauffeurs
ook dat je de tijd kan bepalen wanneer de bestelling geleverd kan worden.
Volgende bestelling komt ook bij coolbleu vandaan.

hans 11-01-2019

ook dat je de tijd kan bepalen wanneer de bestelling geleverd kan worden.
Volgende bestelling komt ook bij coolbleu vandaan.

Laïs 11-01-2019

Suersnelle en correcte levering. CB en product maken waar wat ze beloven. Zeer tevreden over Cool Blue en mijn bestelling!

Tinne 11-01-2019

Snelle service en de goedkoopste, je kan alles tot in de puntjes volgen via e-mail, ook heel snelle levering

Coolblue......warm aanbevolen 11-01-2019

Bestelde onlangs een nieuwe koelkast op de website die heel gemakkelijk werkt.
De dag erna kwamen twee vriendelijke vrolijke chauffeurs hem brengen.
Zetten hem op de plek waar hij moest komen en gaven goede uitleg.

Zo tevreden dat ik deze week een stoomgenerator bestelde.

Het is gezellig om er iets te bestellen door de leuke benadering 😉

Gerommeke 11-01-2019

Vlotte en goede afwerking / levering. Correcte afwerking . Coolblue is goed in electronica

Henk 11-01-2019

Goede en snelle levering. Levering is ook goed te volgen/traceren.
En wordt ook binnen afgesproken tijd geleverd.

Angelnando 11-01-2019

Ruim assortiment, ideal betaling, je kunt je bestelling volgen. Bij reviews kun je per onderdeel bekijken.

J. Veul 11-01-2019

Ik heb een wasmachine besteld bij Coolblue en deze werd de volgende dag bezorgd door 2 hele vriendelijke mannen die de machine in één keer naar de zolder brachten en aansloten.
De oude veel zwaardere wasmachine namen ze ook weer in één keer 2 trappen af naar beneden!

Top service!!!

Marjan 11-01-2019

Altijd deskundig advies met een glimlach die je ziet door de telefoon heen. Ben goed geholpen en heb het juiste product in huis.

Jajone 11-01-2019

Ze komen hun belofte na: "voor 23:59 uur besteld, de andere dag bezorgd". Dat vind ik heel belangrijk. Hun prijzen zijn redelijk (niet altijd de goedkoopste), maar hun service is uitstekend. Deze website is zeer betrouwbaar.

Gerty 11-01-2019

Coolblue doet wat ze zeggen!
Voldoende voorraad (je grijpt niet vaak mis)
Snelle bezorging en goed verpakt.
Duidelijke uitleg met filmpjes.
SUPER dus