RpQ 15-12-2022

Coolblue is mijn favoriete online shop. Steeds correcte levering en bij het leveren van huishoudapparaten nemen ze de verpakkinge terug mee. Super.

Sanderijn 15-12-2022

Steeds tevreden van mijn aankopen bij Coolblue. Handig via de webshop, tijdige levering en vriendelijke dienstverlening in de winkel zelf.

Robert 15-12-2022

snelle service goede prijzen alleen de post be is niet zeer goed , levering 1 dag te laat

Ludo B. 15-12-2022

Duidelijke uitleg over het bestelde op de website.
Correcte informatie betreffende de zending.
Pakket correct samengesteld in een degelijke verzenddoos.

Hilde 15-12-2022

Een zeer vlotte afhandeling: bestelling online, betalen online, kiezen van een afhaalpunt, ophalen en alles in orde.

Benny De Bolle 15-12-2022

Snelle en correcte levering.
Duidelijke info op website over de producten, ook om te vergelijken.

Rune 14-12-2022

De fantastische klanktviendelijkheid, simpele leveringen en wijd aanbod aan producten.

Alex 14-12-2022

Ik vind het zeer praktisch om toch datgene dat je wil kopen " te zien". Bovendien ben ik op een super toffe en vriendelijke manier ontvangen en daarna met alle nodige uitleg geholpen. Ik koop zo weinig mogelijk online omdat ik voorstander ben de lokale handelaar te helpen. Deze manier van kopen is voor mij een goede tussenoplossing.

Zoë P. 14-12-2022

Coolblue heeft een ruim assortiment. De website is overzichtelijk en de levering is altijd snel!

Gaëlle 14-12-2022

Steeds een betrouwbare levering van kwaliteitsvolle producten. Ik heb nog nooit problemen gehad met de webshop van Coolblue. Een aanrader.

Kurt 13-12-2022

Al vele jaren klant zowel privé als zakelijk en nog nooit ontevreden geweest. Zeer duidelijke en gemakkelijke webshop. Verkopers en bezorgers altijd vriendelijk. Laatste keer was de bezorger (met bakfiets in de kou) zelfs zo vriendelijk om mij te bellen dat hij voor de deur stond (ik had de deurbel niet gehoord).

Jolien 13-12-2022

IK heb het product online gereserveerd en opgehaald in de winkel. Duidelijke communicatie per mail en zeer vriendelijke service in de winkel (Zaventem).

Rankzy 13-12-2022

Goese prijzen, heel snelle levering en tot nu toe was levering altijd gratis zelfs op zondag!

Gert 13-12-2022

erg duidelijke site, leuk dat Coolblue zelf producten aanbeveelt na testen door hen

Marion 13-12-2022

Goede site, snelle levering , goede gebruiksfilmpjes.
Specificaties van toestellen heel goed weergegeven

Odry Tytgat 12-12-2022

Ik ben heel blij met de service! Vrijdag besteld en zaterdag al in huis.
Zeer goede klantenservice en eerlijke prijzen.

Naomi 12-12-2022

Heel aangename shop. De artikels zijn in perfecte staat, nog nooit problemen mee gehad. Geweldig snelle levering aan huis!! En heel vriendelijk personeel. Zeker aan te raden!!

Fred 12-12-2022

Altijd zeer betrouwbaar qua leveringen en termijnen. Ik had vliegensvlug een snellader nodig voor mijn Samsung S22 en de volgende dag kon ik hem afhalen in een pakjesautomaat van BPost! Persoonlijk vind ik dit het veiligst want bij andere koeriersdiensten heb ik al leveringen gehad die in mijn tuin gelegd werden, onaangekondigd bij de buren gedropt werden, open en bloot aan de voordeur neergegooid werden ... overal behalve in mijn daar voor voorziene pakketbrievenbus.

INGRID VAN PESTEL 12-12-2022

vandaag aankopen en volgende dag werd dit geleverd dus heel snel en service is bovenal top. site is heel overzichtelijk. Prijs kwaliteit is ook top.

Karin 11-12-2022

Bestellen ging erg vlot en zeer snel geleverd! Zoals elke keer trouwens. Tevreden

JVC 11-12-2022

We bestelden met vermelding van levering op 2de dag na bestelling (vrijdag ) omdat we dan thuis zouden zijn en op tijd het geschenk zouden hebben voor afgifte op zaterdag .
Vrijdagmorgen stond er effectief een busje van het leveringsbedrijf Bpost , maar er werd niet aangebeld of in het geheel nie§s gedaan !
Resultaat nu op zondag nog altijd geen geschenk in handen !

Lvrp 11-12-2022

Super aftersale. Snelle voordelige afwerkingen. Zal zeker nog terug aankopen

Paul DC 11-12-2022

Grote keuze, voldoende uitleg om te kunnen kiezen wat best past,
snelle levering zoals beloofd,
alles OK met het geleverde toestel,
helemaal geen problemen gehad

Gerlinde Creten 11-12-2022

Snelle levering van Sinterklaas. Vlot, snel en goed aangekomen. Op tijd geleverd ondanks de late bestelling.

Jan 10-12-2022

Zoals steeds alles volgens belofte geleverd en van alles goed op de hoogte gehouden geweest!