Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Shanela Marte 09-02-2017 Via de website gekocht

Samsung 32 inch

De tv is super mooi en voor een scherp prijs, maar de tv is kleiner dan wat ik had verwacht in vergelijking met de amerikaanse 32 inch.
Een betere uitleg over de inch zal beter zijn voor volgende keer.

Beste Shanela,

Bedankt dat je de tijd neemt om een review over ons te schrijven. Goed om te horen dat je blij bent met de tv. De inch maten zijn in Nederland gelijk aan die van Amerika, maar ontzettend balen dat het formaat tegen valt. We zien staan dat je tv nog binnen de veertien dagen tevredenheidsgarantie valt, dus dat hij eventueel omgeruild kan worden voor een groter model! Mocht je dit graag willen? Dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dan kijken we gelijk met je mee wat er nog mogelijk is.

Monica 09-02-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Heb al vele dingen besteld bij Coolblue en altijd op tijd in huis en netjes verpakt, top leverancier!

Jan Risseeuw 09-02-2017 Via de website gekocht

snelle en deskundige uitleg

Mijn reden om te kiezen voor deze shop, is deskundige en plezierige uitleg, incl. snelle leveringen.

Cath 09-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte ervaring

Heel veel webshops vergeleken en uiteindelijk Coolblue uitgekozen. Alles verliep vlot, perfect volgens afspraak. Ook de leuke teksten met wat gratis humor erbij vond ik geweldig.

Fosseng 09-02-2017 Via de website gekocht

Afspraken werden, zoals het hoort, nagekomen. Ik had twee producten besteld, waarvan ik één toch te duur vond. Dom van me. Het was bij alle anderen 20 ℅ goedkoper. Beter naar kieskeurig moeten kijken.

J.Been 09-02-2017 Via de website gekocht

Epson printer

HEb al meerdere zaken besteld nu een teruggezonden epson 630 printer ,lagere prijs doch de zwarte inkt cassette leeg en De andere voor 50 %leeg terwij wel 2 jaar garaantie zou worden gegeven. De printer fungeerd prima ,waar blijven bruikbare inkt cassettes?
U zou toch minstens een te werken printer moeten leveren. Ben dit niet van u gewend

Beste,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Begrijpen we goed dat je de printer intussen hebt teruggezonden? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer en een kort begeleidend schrijven ontvangen op e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we direct of we iets voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt.

Roberta De Vos 09-02-2017 Via de website gekocht

leverzn van koffiemachine

Vlugge levering een overzichtelijk website
De levering geplaatst in de late namiddag de volgende morgen was het product reeds geleverd.
Daarvoor geef ik een dikke pluim aan Coolblue. Zal in de toekomst zeker nog mijn aan kopen doen bij deze site

Anikee 09-02-2017 Via de website gekocht

Saeco PicoBarisat

Hier konden we het koffie-apparaat kopen dat we wilden hebben, hoefden daarvoor de deur niet uit en het werd de volgende dag geleverd aan huis. Alleen was de verpakkingsdoos wel heel erg groot.

Lanneke 09-02-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, helaas al paar keer gebruik van moeten maken.
Verschillende aankopen in de afgelopen jaren gedaan . Van koptelefoon tot stofzuiger. Snelle levering , prima webside met product vergelijker
Zeer goede service, l paar keer gebruik van moeten maken. Wordt steeds keurig opgelost !!

Bea 09-02-2017 Via de website gekocht

Lenovo tablet gekocht

Een mooie tablet. Zeker voor de prijs
Supersnel. Makkelijk te bedienen
Overzichtelijke websites

Bert van Heusden 09-02-2017 Via de website gekocht

aankoop wasmachine prettig en vlot verlopen

Op zondagavond zag ik dat mijn wasgoed vuiler uit mijn 10 jaar oude wasmachine kwam dan dat hij er ingegaan was. Na wat zoeken en vergelijken kwam ik bij Coolblue uit. Eerder kocht ik daar al tot tevredenheid een stofzuiger. Het aankoopproces via de webshop verloopt vlot, de informatie is duidelijk en ook na bestellen steeds direct beschikbaar. De overnigth levering verliep perfect en zoals van tevoren aangekondigd. Mooi binnen het aangegeven tijdslot van 1 uur. Nette bezorgers plaatsten en installeerden de machine binnen 10 minuten, gaven een basale instructie en namen de oude wasmachine mee. Prima.

Roon 09-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Zondag ging mijn wasmachine stuk, maandagochtend had ik de nieuwe, gratis bezorgd en aangesloten en de oude meegenomen.

Luc 09-02-2017 Via de website gekocht

Uiterst gemakkelijke,prijsbewuste,veilige manier om winkelen

Heb alle shops vergeleken ivm prijzen en klant resecies en Coolblue stak er met kop en schouders boven uit !
Ook het prijs verschil was enorm en dit tts twee andere online shops.! Verschil met moment 83€ goedkoper !

A. 09-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop fitbit charge 2 limited edition

De site is gebruiksvriendelijk en zoekopdrachten zijn makkelijk te doen, er staat voldoende informatie over de producten op de site. En ook is het erg klantvriendelijk dat ze net voor je de aankoop krijgt al een mail krijgt met gebruiksadviezen over je nieuw aangeschafte product. Prettig zaken doen.

Luc 09-02-2017 Via de website gekocht

Uiterst gemakkelijke,prijsbewuste,veilige manier om winkelen

Laurence 09-02-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, Top!

Goede duidelijke website snelle reactie via email op vragen. Deskundig advies en snelle levering van de bestelde producten.

Miltenburg 09-02-2017 Via de website gekocht

De mensen van Cool Blue doen wat ze beloven!

In onze vriendenkring had Cook Blue al de naam te doen wat ze beloven, nu hebben we het zelf ondervonden: vandaag besteld, morgen in huis (en dat mankeert er nog al eens aan bij andere webshops!).

Susanna Langlow 09-02-2017 Via de website gekocht

Easily use

Excellent information so you can purchase the items easily. The price and delivery is reasonable and valuable without messy process

JDR 09-02-2017 In de winkel gekocht

Correct zonder meer, doen echt wat ze beloven en goede ondersteuning bij eventuele vragen voor en na de aankoop !!!

Uitstekend 09-02-2017 Via de website gekocht

Tostiapparaat

Ben zeer tevreden met Coolblue. Ze doen wat ze beloven en ze houden je keurig op de hoogte van waar je pakketje zich bevindt.
Ben ook erg tevreden met het Tostiapparaat wat ik bij hen gekocht heb.

Daniëlle 09-02-2017 Via de website gekocht

Prima ervaring

Op zoek naar een nieuwe laptop bij Coolblue uitgekomen.
Op de site staan handige tips bij het uitzoeken: welke vereisten nodig zijn voor hetgeen je wilt doen. Vervolgens kan je daar op selecteren en heb je overzichtelijk alle laptops die aan jouw eisen voldoen.
Bestellen en betalen is simpel, in de avond besteld en de volgende dag al netjes en veilig verpakt in huis!

Martin 09-02-2017 Via de website gekocht

bezorgning

Nou, ik heb vorige week een ffb stuur(thrustmaster t150 rs) en dirt rally gekocht.
De grote doos was gevuld met luchtkussens om niks te beschadigen, dit was oke. De doos van het spel was mooi heel, maar de doos van het stuur was duidelijk beschadigd en waarschijnlijk zelfs open geweest. Net alsof ik een 2e hands product kocht. ( de coolblue doos was wel heel en goed vastgetaped)
De spullen zelf zijn goed, en werken ook goed, maar ik vind het niet kunnen dat de doos beschadigd was.

Beste Martin,

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om ons te beoordelen. Wat ontzettend balen dat de doos beschadigd was! Dat is zeker niet de bedoeling. Gelukkig zijn de spullen zelf wel in orde, maar dat is zeker niet de bedoeling. We willen graag voor je nakijken of we hem nog voor je om kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar. Zou je hiervoor het ordernummer van je bestelling en een kort begeleidend schrijven willen mailen naar: geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we gelijk wat we voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt.

Jet 09-02-2017 Via de website gekocht

TOP Kruimeldief

Duidelijke site, goede omschrijving van de artikelen. De levering is vlot, snel en efficiënt .
Komen afspraken na.

Joke van bakkum 09-02-2017 Via de website gekocht

Echte toppers

Mijn eerste ervaring met CoolBlue is echt top.
Hele lieve jongens die mijn wasmachine bezorgde en met bestellen een hele lieve dame die mijn bestelling opnam en ik kreeg nog een kaartje toe en laat mijn nieuwe wasmachine het ook nog super doen😅bedankt Coolbleu ik heb die glimlach.

topper 09-02-2017 Via de website gekocht

uitstekend

perfecte site, perfecte levering, zeer goede ervaringen, ook bij retouren
in vergelijking met conculega''s, kunnen ze van leren.

Joe 09-02-2017 Via de website gekocht

Bliksem snel...

Om 22:30 ging mijn tv stuk, prijzen vergelijk met media markt. . Ze kosten allebei even veel, maar ik wist dat bij coolblue tot 23:59 kon bestellen en de volgende dag in huis, ik heb een leuk tv voor weinig geld.

Michael 09-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue alles voor een glimlach met een glimlach

Bij aankomst waren de mannen heel spontaan en aardig zetten alles netjes op hun plek met overleg en advies !

Natascha 09-02-2017 Via de website gekocht

ik heb een notebook gekocht. Deze was bij jullie de goedkoopste. Ook was er een super snelle levering als je voor 15:00 bestelde. Alles is netjes en duidelijk afgehandeld.

Suzan 09-02-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare winkel

Zeer fijne website, met een tool om het juiste product te vinden. Uitgebreide specificaties ook kort in plus- en minpunten. Veel reviews. Voor levering verschillende opties beschikbaar, bijv. leveringsdag kiezen. Snel en betrouwbaar.

Jan 09-02-2017 Via de website gekocht

aankoop hp laptop

S'avonds pas laat besteld, de volgende dag evengoed om 16.00 al in huis. Supersnel en het juiste product! Voor een nette prijs.

Rinus 09-02-2017 Via de website gekocht

Super Snelle Service!

Bestellen gaat eenvoudig ,prijs is goed ,service is prima ,meer valt niet te wensen
We kopen al jaren bij Coolblue en de service is en blijft uitstekend!

C.v.Vulpen 09-02-2017 Via de website gekocht

Meneer

De complete service is helemaal geweldigalles klopt van bestelling tot bezorging,petje af.en dan zo supersnel.grandioos.

Bart 09-02-2017 Via de website gekocht

nexus 5X

Ik was al bekend met Coolblue via m'n zwager en daarom durfde ik hier ook zonder aarzelen te kopen. Ik ging voor een '2e kans' waarbij de verpakking beschadigd was maar de rest nog als nieuw. Prima telefoon voor net wat minder geld als elders.
Ook de zorg omtrent levering toen ik op het eerste aanlevermoment niet thuis was is prima. Top, aan te raden.

NES 09-02-2017 Via de website gekocht

Nadine Schellekens

Alles helemaal in orde, heel fijn en snel. De prijs was wel hoger dan bij de competitie (MediaMarkt, Bol). Ook was mijn camera model een import uit Polen en ik vond het jammer niet de handleiding te kunnen lezen.

Harm 09-02-2017 Via de website gekocht

Winkelen bij Pieter ;)

Coolblue is altijd duidelijk. Goede info en recensies van de producten. Service is top! Website overzichtelijk, altijd in beeld wat er eerder bekeken is. Handig voor vergelijk.

peter j. 09-02-2017 Via de website gekocht

mijn ervaring met coolbleu

zeer goede webschop . veel info en goede prijs . snelle levering , zelfs in weekend . als niet tevreden bent doen niet moeilijk om te wisselen of geld terug te vragen

Dominiek 09-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Coolblue maakt alles super makkelijk. Hetgeen je nodig hebt is vaak niet n alledaagse koop, maar altijd op n ongelegen moment kapot. En je kan vaak niet voor langere periode zonder. Daarom is coolblue perfect : vandaag besteld morgen geleverd, en vaak nog met goeie service erbij!!!!

Vincent 09-02-2017 Via de website gekocht

Snel, makkelijk en efficiënt

Ik kon snel vinden wat ik nodig. Website zit erg goed in elkaar. Bestelling afronden was een eitje. Goede informatievoorziening rondom het afleveringsproces.

Ray 09-02-2017 Via de website gekocht

Mac mini ram geheugen

Voor mijn mac's 2 x 16 gb ram gekocht, zondag besteld maandag al in mijn Mac's lopen weer als een trein .
Blij met deze snelle leverings service

Ray

Tevreden klant 09-02-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Ik heb nu meerdere malen iets bij Coolblue gekocht en alles werd op tijd en keurig bezorgd. De ruime besteltijden en dagen zijn super. Een aanrader en vertrouwd online winkelen. Zeer tevreden.

C. S. 08-02-2017 Via de website gekocht

Al jaren mijn favoriete winkel!

Al heel veel jaren trouwe klant met een glimlach 😉
Service, website en gemak zijn uitstekend. Nooit een tegenvaller, zeer goede communicatie en vooral die glimlach elke keer!
Productaanbod in verhouding tot prijzen zeer goed. Ook als het bij andere webshops iets goedkoper is, ga ik toch voor Coolblue omdat zij het vertrouwen van mij al jaren waard zijn.

Manfred 08-02-2017 Via de website gekocht

Nieuwe telefoon

En toen had ik toch wel een probleem....
Zaterdag rond de middag hield mijn telefoon er mee op.
Ik zag op de website de volgende dag in huis , ook op zondag !
Toen gelijk maar besteld , zou tussen 12:00 - 18:00 bezorgt worden.
Rond 13:00 ging de deurbel !
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Fam. Peters 08-02-2017 Via de website gekocht

Philips 23,6 inch beeldscherm model 243V5LHAB

Snelle correcte levering, van het beeldscherm. Prima prijs, voor dit plug and play beeldscherm. Net wat ik zocht.

Maartje 08-02-2017 Via de website gekocht

We hebben de avond voor de levering de wasmachine besteld en om 8.30u stond hij volledig, door coolblue, aangesloten de 1e spoeling te draaien. De oude wasmachine werd meegenomen en ook het karton en plastic van de nieuwe machine.
De leveranciers waren netjes en vriendelijk! Zij hadden ook de sms en het telefoontje gepleegd vlak voor aankomst zoals vermeld op de site.

Tim van den Broek 08-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Na 22.00 de router besteld die volgens jullie website als beste uit de test komt. Volgende dag om 11 uur in huis.
Meteen aan de slag gegaan met montage en ik heb eindelijk overal in huis super snel internet.

Ik ben heel erg tevreden!

Patrick 08-02-2017 Via de website gekocht

TOP

Top, simpele site, duidelijk, goede prijzen en snel geleverd zonder kosten, avond bestellen volgende middag in huis zoals beloofd

Karin 08-02-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach

De wasmachine levering service was zo fijn. Hij werd zonder mopperen naar de derde verdieping getild, aangesloten en getest. Ook werd mij alles goed uitgelegd en waren de bezorgers zeer beleefd. Terwijl de bezorger dubbelgevouwen onder mijn aanrecht lag, bleven ze vriendelijk en was niks teveel moeite. Heel fijn.

Coolblue stelt je nooit teleur. Ik heb al jaren zoveel aanschaffen bij deze winkel gedaan. Zowel nieuw als tweede kansjes. Klantenservice is altijd makkelijk te bereiken en gaan tot het naadje om je tevreden te stellen. Ik ben dan ook nooit bang om een aanschaf bij hun te doen zelfs als het tweede hands is.

Jan en Pleun 08-02-2017 Via de website gekocht

de glimlach van een kind

'Mag ik een tablet kopen van de centjes?', vroeg mijn jarige dochter.
Samen één uitgekozen bij Coolblue en natuurlijk wilde de kleine meid er zo snel mogelijk mee spelen. Nou, de volgende dag om 12.00 uur zat ze met een grote glimlach te spelen.

Coolblue maakt waar wat ze beloven. Duidelijke uitleg op de site t.b.v. je keuze en over de werkwijze en indien gewenst correcte ondersteuning.

En vooral ook: Niet moeilijk doen en zorgen voor een glimlach!

Hanneke Toes 08-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Samsung wireless 360 r5

Een prettige stop om in te kopen, duidelijke communicatie en zeer snelle levering. Ook van de verzending werden we keurig op de hoogte gehouden. Kortom, complimenten en ga zo door!

manuela 08-02-2017 Via de website gekocht

cool bleu

zeer goede service , goede website en contact centrum. bestelling binnen de tijd binnen gehad .Je krijgt zelf een dag na levering een filmpje binnen met een verkorte handleiding.