Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

arkoenlassie 30-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, betrouwbaar en snel!

Ik heb al vaker artikelen gekocht bij Coolblue en tot nu toe zeer tevreden. Makkelijk bestellen via de website. Betrouwbaar en zeer snel in huis. Op dit moment heb ik geen minpunten.

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Zeer snel in huis
  • Betrouwbaar
  • Betalen via Ideaal

jac 30-01-2017 In de winkel gekocht
eindhoven

fijne winkel

we werden vriendelijk ontvangen,en goed geadviseerd door de medewerker.we waren snel aan de beurt en hij had alle tijd voor ons.we konden er zelfs een kop koffie bij drinken!

Fabian 30-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht

Superservice , werd constant op de hoogte gehouden en was allemaal perfect geregeld

Er werd keurig voor levering gebeld en zelfs gevraagd of ik nog een machine retour had

Pluspunten

• Snel

Andre de Vries 30-01-2017 Via de website gekocht

Wifi USB

Coolblue heeft een ruim assortiment tegen uiterst scherpe prijzen op een overzichtelijke website. Op vrijdagavond een Wifi USB besteld omdat de wifi in mijn laptop het begeven had. Ongelooflijk dat ze bij Coolblue in staat zijn om dit de volgende dat al te leveren.

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Zeer betrouwbaar
  • Overzichtelijke website
  • Scherp geprijst
  • Voorraad

Sagitarius 30-01-2017 Via de website gekocht

Bij coolblue is de klant nog koning

Bij informatie altijd vriendelijke gemotiveerde medewerkers.
Alles altijd perfect geleverd, indien niet zo, een telefoontje en alles word zo spoedig mogelijk opgelost.
De perfecte internet shop

bluesmaster 30-01-2017 Via de website gekocht

Zooo snel

Je weet eigenlijk al vanzelf dat COOL BLUE een van de goedkoopste sites is met enorm assortiment en gespecialiseerde sites, maar daarnaast is altijd die supersnelle levering, voor mij HET argument om hier te bestellen.

Tk 30-01-2017 Via de website gekocht

Levering wasmachine

Perfect! Vrijdagavond besteld en zaterochtend om 10:00 uur draaide de nieuwe machine al. Perfect geleverd en aangesloten. En de oude mee genomen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Gratis aansluiting.

Albert 30-01-2017 Via de website gekocht

HDMI kabels van soundquest

Coolblue is supersnel met leveren en heeft een perfecte service.
Duidelijke vormgeving en uitleg wat betreft de site.
Ga zo door en er volgen meer bestellingen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • duidelijke verkoopsite.
  • snelle levering en veel op voorraad.
  • absoluut geen minpunten.

iris 30-01-2017 Via de website gekocht

mevr

vlugge service, vriendelijke mensen, geen probleem bij terugsturen, zou deze site aan iedereen aanbevelen

Adriaan Pepplinkhuizen 30-01-2017 Via de website gekocht

De best

Een snelle en correcte levering. Wat op de site getoond wordt is ook de ontvangen werkelijkheid.
De voorwaarden over b.v.de verzendkosten, de betalingsmogelijkheden zijn duidelijk en begrijpelijk te lezen op de site. En wat je ziet dat krijg je ook

Pieter 30-01-2017 Via de website gekocht

Top site

Heldere overzichtelijke site waarbij je met een paar klikken je bestelling hebt gedaan! Binnen 24 uur wordt je pakketje afgeleverd! Prima

Linda 30-01-2017 Via de website gekocht

Canon

Duidelijke site fijn om met de filters te werken accessoires die bij het product vermeld staan zijn erg handig groot aanbod

Pluspunten

• Aanbod
  • Accessoires vermeld bij het product
  • Makkelijk zoeken

Floris 30-01-2017 Via de website gekocht

Cool

Snelle stipte levering tegen een schappelijke prijs. Vooral de afhandeling en melding dat je niet thuis hoeft te zijn omdat het pakketje wel door de brievenbus past vind ik top. Meedenken met de klant!

Dick 30-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede ervaring met Cool blue

Een duidelijke site om de juiste keuze te kunnen maken. Ook het bestelproces, betaling en bezorging zeer prettig volgens afspraak verlopen.

Anna 30-01-2017 Via de website gekocht

Supersnel en netjes!

Later op de avond een printer besteld en keurig de volgende dag bezorgd.
Er was genoeg keuze en de website is ook erg makkelijk.

Ilona 30-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit HR gekocht

Veel bestelgemak, de zending is online te volgen en de volgende dag al in huis. Product voldoet aan de beschrijving.

Pluspunten

• Bestelgemak
  • Online zending volgen
  • Product snel in huis

louska 30-01-2017

slowcooker

Prettig en vriendelijk contact met de klantenservice, snelle levering en zelfs nog een handgeschreven briefkaart met gelukwensen met de aankoop. Dat valt op!

rafael muis 30-01-2017 Via de website gekocht

makkelijk website als je iets besteld.. je heb het snel nodig volgende dag in huis... sneller kan het niet... nettjes verzorgt verpakt..

ga zo door coolblue

Bazain 30-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en betrouwbare wwinkel

Nooit misgegrepen bij coolblue, door een zeer ruime en overzichtelijke keus.
Zeer snel thuisbezorgd en ook nog eens goed verpakt.
Niets maar dan ook niets op aan te merken.

Pluspunten

• Ruime keus
  • Overzichtelijke site
  • Gebruikersreviews
  • Aanbevelingen van andere sites aangegeven
  • Zeer snel bezorgd

Guido 30-01-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!!

Coolbue is een fantastische webshop. S'avonds een wasmachine en droger gekocht, en de volgende ochtend om kwart over 8 al bezorgd. Een 10 minuten voor aankomst belden de bezorgers dat ze eraan kwamen. 2 super beleefde, keurige jongens die de apparaten 2 trappen optilden en aansloten. De volgende dag was er ook nog een kaartje bezorgd met een persoonlijke boodschap welke van de bezorgers afkomstig was. De prijs van de machines was slechts enkele euro's duurder dan de allergoedkoopste aanbieder.

Annemieke 30-01-2017 Via de website gekocht

Supervlot en op de afgesproken tijd bezorgd

Vrijdagavonds om 6 uur een wasmachine uitgezocht en besteld. Voor hetzelfde bedrag als ik zou moeten betalen bij de concurent die dit weekend een "BTW weg ermee" actie had. Kreeg direct bericht dat die zaterdag bezorgd zou worden. Later een mailtje dat dit tussen 11.30 en 12.30 zou gebeuren en om 11.40 een telefoontje dat de wasmachine over 15 min. bij mij zou zijn. Dit klopte ook precies. De wasmachine werd naar boven gebracht, aangesloten en de oude werd meegenomen. Dit alles zonder hiervoor extra te hoeven betalen. Supergoede service en een wasmachine waar ik ook tevreden over ben voor een goede prijs

Marian 30-01-2017 Via de website gekocht

onjuist verzendadres; onnodig verpakkingsmateriaal

Altijd tevreden geweest over de (snelle) afhandeling van mijn orders. Deze keer ging het niet goed. De order was geannuleerd omdat de betaling niet goed ging. Na telefoontje zou de order opnieuw in het systeem worden gezet. Hierbij is het afleveradres (werkadres omdat ik niet thuis zou zijn) helaas niet goed overgenomen. Gelukkig waren de buren thuis en bereid het pakket in ontvangst te nemen. Artikel is in dubbele doos geleverd. Niet milieuvriendelijk helaas.

Susanne 30-01-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Snelle levering, super vriendelijke bezorgers en gratis montage, wat wil je nog meer? Ik kreeg zelfs nog uitleg over het gebruik van de wasmachine. Enige minpunt dat ik kan bedenken is dat de bezorgers al om 07:45 bij me op de stoep stonden, das best vroeg voor een zaterdag ;)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Goede prijs

maes l 30-01-2017 Via de website gekocht

prima service zoals altijd

zal blijven kopen bij jullie prijs service en uitleg correct
de keuze is enorm dat ik soms moeilijk kan kiezenen het opsturen in in goeie verpakking bedankt

Patrick Delaere 30-01-2017 Via de website gekocht

Service?

Een vraag over mijn acer chromebook kreeg een antwoord die geen antwoord was. Enkel een verwijzing naar een webpagina, dit ik ook al gevonden had, maar waar ook geen antwoord op mijn vraag te vinden was.

Yvon 30-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijke bezorgers.

Goede overzichtelijke website. Makkelijk om iets te vinden en vestellen. Goede afhandeling van de bestelling.

Ertje 30-01-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd

Zoals je altijd verwacht van een bestelling bij Coolblue wordt je goed op de hoogte gehouden van je levering en wordt alles netjes en snel geleverd. Ook de service bij een defect is meer dan goed geregeld.

Pluspunten

• Snel
  • Goede service
  • Duidelijke communicatie omtrent je levering

Eric 30-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Een goeie omschrijving, veel keus met een scherpe prijs. Perfecte service en na service. Het product werd snel geleverd met leuke tips van coolblue

Erik 30-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Snel en vriendelijk

Snel besteld via de winkel en ook snel kunnen ophalen. De medewerker wees ons erop dat de TV zelfs nog eens 150 euro goedkoper was geworden sinds de oorspronkelijke bestelling. Dus uiteindelijk de TV nog een stuk goedkoper kunnen mee krijgen. Ik ben uiteindelijk vriendelijk en goed geholpen.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vriendelijkheid

Maup 30-01-2017 Via de website gekocht

Top!

Vanwege eerdere ervaringen een rugzak besteld bij Coolblue! Site lekker overzichtelijk, produkt makkelijk te vinden en levering volgens afspraak.

Pluspunten

• site lekker duidelijk
  • levering volgens afspraak

Minpunten

• hopen dat Post NL ook meewerkt

rafaël 30-01-2017 Via de website gekocht

efficiënt

deze winkel heeft een groot en interessant aanbod. ze zijn erg efficiënt en snel wat levering aanbelangt, erg behulpzaam en ook nog eens vriendelijk.
bij de meeste producten zijn de prijzen concurrentiëel.

Mattanja 30-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Super snel geholpen en fantastische service. Nadat mijn horlogeband kapot was gegaan naar een jaar. Een nieuw horloge gekregen.

Guy 30-01-2017 Via de website gekocht

goed hoesje in time

Coolblue altijd al goede ervaringen mee; bestelling en levering zoals beloofd;
Misschien iets duurder, maar zekerheid over vlotte afhandeling en tijdige levering.

Pluspunten

• correcte afhandeling bestelling
  • goede productinformatie
  • levering zoals beloofd

David van Berchum 30-01-2017 Via de website gekocht

Review Coolblue

Super webshop! Altijd snel reactie, super fijne klantenservice en altijd goed geholpen.

Laatst ging een scherm kapot, voor gebeld en prettig te woord gestaan met de juiste info. Zonder kosten op kunnen sturen. Tijdens het proces goed op de hoogte gehouden via de mail en binnen 2 weken gemaakt en weer gratis thuisbezorgd.

Pluspunten

• Snelle en goede service
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

G knoester 30-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is een aanrader prima aflevering

Prima site aflevering top,we werden goed op de hoogte gehouden via de e-mails hoe fijn is dat 👍
Ze krijgen van ons een 10

Maurice van den Dungen 30-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is een schim van zichzelf geworden

Ik had een iPhone 7 128GB in matzwart besteld in combinatie met een KPN verlenging. Na bestelling bleek het toestel niet op voorraad te zijn en heb ik 4 weken gewacht in de hoop dat hij op voorraad zou komen. In de tussentijd had ik meerdere malen gebeld met de vraag of er iets bekend zou zijn qua levertijd, maar ze konden mij geen informatie geven. Uiteindelijk besloten het toestel om te ruilen voor de kleur Jet Black en een afleverafspraak gemaakt. Blijkt dat ik €30 moet bijbetalen omdat die kleur duurder is. Daar valt wat voor te zeggen, maar de medewerker heeft dat echter nooit benoemd.

Het totale bestelproces is echt een zooitje en totaal niet wat ik gewend was van Coolblue uit het verre verleden.

Minpunten

• Onduidelijke helpdesk
  • Chaotisch proces

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2017

Beste meneer/mevrouw,

We vinden het uiterst vervelend om te moeten vernemen dat uw ervaring met ons zo negatief is gebleken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet wat u van ons dient te verwachten. Daarvoor ook onze excuses. We hopen dat alles ondertussen opgelost is, mocht u onverhoopt toch nog met vragen zitten. Kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Jeffrey 30-01-2017 Via de website gekocht

Logitech toetsenbord

Een logitech toetsenbord gekocht nadat die van mijn vriendin kapot was gegaan. Deze winkel gekozen omdat het de goedkoopste was en het snelste kon leveren. Net voor 23.59 besteld en netjes de volgende dag geleverd. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Goed toetsenbord

wesleyvp 30-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is next level

Coolblue is gestart in een strak geregisseerde markt, maar heeft zn plaats verdiend. Dit komt door de betrouwbare levering, persoonlijke benadering en de lage prijs. Ik weet ze te vinden in de toekomst.

Pluspunten

• levering
  • klantbenadering
  • prijs

Boudewijn 30-01-2017 Via de website gekocht

Beste webwinkel ooit!

Super snelle bezorging vanaf bestellen en de beste klantenservice ooit! Vriendelijke mensen aan de telefoon en ook via web-chat zeer deskundig advies en probleemoplossing.

Pluspunten

• Snel
  • Geweldige klantenservice
  • Gemakkelijk
  • Groot assortiment

Minpunten

• Prijs is iets hoger dan elders

ozas_2906 30-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Aanschaf Samsung televisie

Na een heel gedoe bij de MediaMarkt, waar ik overigens zeer ontevreden over was, had ik besloten om bij Coolblue de televisie waar ik naar op zoek was aan te schaffen. Nog net op tijd voor sluitingstijd was ik naar binnen gelopen en had ik gevraagd naar de specifieke Samsung televisie. Een hele aardige jongeman heeft mij daar met veel enthousiasme en een glimlach geholpen. De televisie was op voorraad én ik kreeg nog extra korting ook. De televisie werd keurig netjes ingeladen in de auto door de medewerkers. De service was echt top en de televisie is ook van hoog kwaliteit! Daar kan MediaMarkt nog zeker van leren.

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit product

Charissa 30-01-2017 Via de website gekocht

Beste webshop ooit !!!

Mijn favoriete webshop. Ik koop hier al mijn elektronische spullen.
Snelle levering, klantenservice steeds beschikbaar, gratis retourneren, ruim productaanbod, ruime productomschrijving, overzichtelijke webpagina, enz...
Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over deze webshop.

Pluspunten

• Snelle levering
  • duidelijke en ruime productomschrijving
  • gratis retourneren
  • overzichtelijke website
  • betaalmogelijkheden

Ineke 30-01-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig goedwerkend concept

Coolbleu werkt eenvoudig en alles is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Bestellen gaat makkelijk en levering gebeurt snel en goed.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen verzendkosten
  • Overzichtelijke website
  • Geen verrassingen achteraf

René 30-01-2017 Via de website gekocht

Wasdroger

De wasdroger die we besteld hebben was op de site van Cool Blue de goedkoopste en het snelst leverbaar. 's Avonds besteld en de volgende ochtend om 07:30 uur geleverd en aangesloten door 2 uiterst vriendelijke jongemannen!
Helemaal blij met Cool Blue!

jackie 30-01-2017 Via de website gekocht

Super

Duidelijke info, gemakkelijk bestellen en de levering is een feestje. Kijk ook eens naar Tweedekansjes. Veel korting en kleine beschadiging maar dat maakt bij mij niet uit, de wasmachine staat toch verstopt. Bedankt!

Pluspunten

• levering
  • prijs

John Rol 30-01-2017 Via de website gekocht

mobiele telefoon

Levering door Coolblue zelf was goed. Aflevering door tnt post was zoals
verwacht weer dramatisch. Niet aanbellen maar gelijk bij buurtgenoten afleveren,
terwijl we de hele middag zitten te wachten op aflevering. Hopelijk gaat Coolblue
gauw over naar andere vervoerder.

Pluspunten

• goede service
  • vriendelijk

Minpunten

• aflevering door tnt post

Bert Elskamp 30-01-2017 Via de website gekocht

Heer

Een snelle levering.... Een goede communicatie over de levering... Na de levering nog een mail met tips over het gebruik van het apparaat

Pluspunten

• Snelle levering

arjen 30-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant!

Coolblue zorgt voor snelle service en levert het product keurig af. Ze hadden veel keuze in de shop en door het filteren kon ik de juiste keuze maken.

hilde 30-01-2017 Via de website gekocht

snelle levering goede prijs

Gebruiksvriendelijke site
Goede prijs en snelle levering
Om 18 u besteld geleverd Door b post om 9u45

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

stan 30-01-2017 Via de website gekocht

zeer snelle goede service!!!

Ongelofelijk hoe snel geleverd! Om 2100 besteld, dag later om 1800 in huis! Perfect! Ga jullie bij vrienden aanbevelen.

Pluspunten

• levering
  • kwaliteit

Imelda van goethem 30-01-2017 Via de website gekocht

Top

Mooi aanbod met goede diversiteit in merken. Duidelijke produkt uitleg. Interessante prijzen en super snel geleverd!