Deze score is berekend op basis van 1818 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Damon 23-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede webwinkel!

Koop veel online en altijd bij andere webshops totdat ik CoolBlue hoorde van een maat. Vanaf toen voortaan alles bij Coolblue gekocht (mits ze het hebben). Kan tot laat bestellen en toch snel in huis en goedkoop met goede service, vooral de droge humor. Ga zo door! Wel jammer dat je geen vvv bon kan inwisselen, tenminste niet gezien.

Pluspunten

• Laat bestellen, snel in huis
  • droge humor
  • Goede prijs
  • Goede service
  • Groot assortiment

Minpunten

• Vvv bon niet inwisselbaar
  • Geen leuke Coolblue stickers ;)
  • Schatkaart en wichelroede zijn best duur

Tiny 23-01-2017 Via de website gekocht

Tanneke

Coolblue is oké . Ze maken er wat van. Humor erbij is leuk. Service prima. Bestelling verliep zoals beloofd.

Pluspunten

• Accuraat
  • Grappig

Rinus van der Aa 23-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop tom tom hardloop sporthorloge

Opzoek gegaan naar een sporthorloge, en zo kwam ik bij coolblue terecht. het horloge om 23.45 besteld en de volgende dag al om 11.30 in huis, geweldig. Nog contact gehad met de help desk en ook daar prima geholpen.

Pluspunten

• Degelijk en keurige site
  • Snele levering

Fam. Jaspers 23-01-2017 Via de website gekocht

Benodigd artikel snel in huis zonder verzendkosten!

Had een CI+ 1.3 INTERACTIEVE MODULE nodig voor nieuwe tv. Had de bestelling om 23:00 uur geplaatst en het lag de volgende dag in de brievenbus. Heb gekozen voor Coolblue voor de snelle levering en gratis verzendkosten. Super dat het ook werd waargemaakt!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Gratis verzendkosten

Vincent Stam 23-01-2017 Via de website gekocht

Briljant!

Wasmachine en droger besteld. Nu woon ik bij een molen waar je niet met de auto kunt komen, sterker nog, het is 1km lopen van de openbare weg. De coolblue bezorgers hebben met een steekwagentje beide apparaten 1km over het dijkje naar mijn huis gezeuld en geinstalleerd. Top service en respect!

Pluspunten

• Razendsnel (binnen 24uur)
  • Supervriendelijke bezorgers
  • Doen echt een stapje meer

RichardV 23-01-2017 Via de website gekocht

Echt alles voor een.glimlach

Geweldige service, snelle levering en.goede klantenservice. De bezorgers brachte de nieuwe wasmachine en zetten hem op zijn plek, sloten hem aan en namen de oude mee. Helemaal top!

Pluspunten

• Levering
  • Service
  • Super snelle bezorging

fons van halsema 23-01-2017 In de winkel gekocht
groningen

Review Gekochte macbook sleeve

Klantenservice is uitstekend. Ik heb onlangs een macbook sleeve gekocht van goede kwaliteit, ik ben goed geholpen . Echter vind ik dat coolblue nog weinig innovatief is op het gebied van nieuwe technologie. Zo heb ik een nieuwe macbook die alleen gebruik maakt van usb-c echter zijn er op jullie website nog weinig accessoires beschikbaar van deze soort type usb.

Andrea 23-01-2017 Via de website gekocht

Bezorgd tot op de strijkplank! #Strijkijzer gekocht...

Cool blue heeft snelle, eerlijke en open service. Zware pakketten worden bezorgd tot in de keuken. Super!!

Pluspunten

• Duidelijk en overzichtelijke site
  • Snelle service: te volgen via Track en Trace code

Minpunten

• De keuze is niet altijd reuze.

Eric Brands 23-01-2017 Via de website gekocht

Super service

Ondanks dat ik een huis heb met een vlisotrap hebben de bezorgers met een beetje hulp van mijzelf er voor gezorgd dat m'n wasmachine netjes op zolder kwam te staan. Werkend en al. Tot slot ook nog over dezelfde trap mijn oude meegenomen. Ik ben zeer te spreken over coolblue.

Pluspunten

• Service netjes en op tijd

Rick 23-01-2017 Via de website gekocht

Goed product, Goede service, Snele levering

Het vergelijken van producten op de website is echt super. Hierdoor heb ik het juiste product, wat voldoet aan mijn wensen kunnen kiezen. De levering is gelijk de volgende dag dat vind ik super. Onverhoopt was er met 1 besteld artikel toch iets mis. De klantenservice heeft snel geholpen, zij hebben een nieuw artikel toegestuurd en ik hoefde het defecte artikel niet retour te sturen. Top Service!!

Pluspunten

• Snelle klantenservice
  • Goede levering

Iwan 23-01-2017 Via de website gekocht

Galaxy s7 edge hoesje

Duidelijke site,klantenservice is erg behulpzaam en vriendelijk. Woorden en daden instelling
van het personeel.
Snelle levering van je bestelling of het reserveren van een product en dan ophalen in een van de Coolbleu winkels is ook erg prettig.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Vriendelijk en behulpzame medewerkers
  • Goede en snelle levering
  • Echte winkels

Annemarie 23-01-2017 Via de website gekocht

Top. Goede service en ik moet inderdaad omjullie lachen ??

Snelle levering. Goede website waar ik kan selecteren welke specs ik belangrijk vind van een product. En een goed gevoelvoor humor. Ik moest lachen om het stukje over wachttherapie.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keuze

hmk 23-01-2017 Via de website gekocht

hmk

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Keurige verpakking. Ik wilde graag een wit exemplaar, maar bij Coolblue was een blauwe op voorraad. Geen punt. Bij de levering bleek de voeler toch wit te zijn. Prima.

Johan Sirken 23-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Was de beste aanbieding, Huawei p8 losse toestel, nieuw, die ik kon vinden! Snel geleverd als beloofd! Toestel ziet er ook uit als in de omschrijving en ben er tot nu toe zeer tevreden mee! Moet nog wel een nieuwe Simkaart bestellen omdat in mijn oude telefoon geen nano maat in zat.

Joyce 23-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Voor de 2de maal een bestelling geplaatst bij Coolblue voor witgoed. Ik vind de site van Coolblue erg duidelijk en overzichtelijk. Bij een bestelling geen extra kosten zoals je je oude wasmachine afvoeren of bezorgen op de eerste etage zonder lift.
Bezorgers zijn erg vriendelijk, beleeft en behulpzaam ze hebben duidelijk plezier in hun werk.
Coolblue houd je op de hoogte van bestelling tot levering en zijn stipt op tijd. Ik had deze machine misschien ergens anders iets goedkoper kunnen kopen maar ik ga voor goede service en super snelle levering met een glimlach

Esther 23-01-2017 Via de website gekocht

Top service op elk denkbaar vlak

Ik ben zeer tevreden over Coolblue. Heb er een wasmachine, een wifi versterker, een stofzuiger, een smartwatch en nog wat andere dingen besteld. En elke keer is de levering tip top in orde. Productkeuze en advies op de site is goed en overzichtelijk, en ook als je vragen stelt op social media wordt er heel snel en deskundig gereageerd. Ik waardeer het dat de service niet ophoudt als de betaling binnen is: toen mijn wasmachine na een jaar een mankement vertoonde heeft Coolblue het keurig opgelost met de fabrikant van de machine.

Pluspunten

• groot aanbod
  • snelle levering, ook op zondag

Harm 23-01-2017 Via de website gekocht

Klant is koning

Super gebruiksvriendelijk, snelle leveringen, goede productinfo op de site en goed te vergelijken, uitstekend te gebruiken met een mobiel

Pluspunten

• Ook voor mobiel goed te gebruiken
  • Mega snelle levering
  • Mogelijkheid voor tweedekansjes
  • Helpt de klanr

Annnemieke 23-01-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid, humor en service onder één dak!

Coolblue levert zijn producten ontzettend snel en netjes af!
Via de mail wordt ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Producten zijn goed verpakt.
De klantenservice is ook erg goed, problemen worden binnen no-time opgelost!

Helemaal toppie dus!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle levering
  • Producten goed verpakt
  • Breed assortiment
  • Ruime voorraad

Rik 23-01-2017 Via de website gekocht

cool blue afdeling Audiostreamershop.nl

Goede site duidelijke weergave en informatie. Goede producten met een goede prijs. De bestelde producten worden snel geleverd.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke site
  • veel info

Jolanda 23-01-2017 Via de website gekocht

laptoptas 15,6 inch

Door goede omschrijving op de website is het gemakkelijk om een keuze te maken. Bovendien zit er 25 jaar garantie op de tas!!! De tas wordt snel geleverd en is precies zoals we verwachtten.

Pluspunten

• maat past goed
  • goede kwaliteit
  • 25 jaar garantie!!!

Suzanne 23-01-2017 Via de website gekocht

Koffer gekocht bij coolblue

Duidelijk product overzicht, diversiteit aan soorten product en merkenen het vergelijken van producten werkt ook prettig.

Pluspunten

• Vergelijk mogelijkheid
  • Diversiteit
  • Snelle levering

Minpunten

• Sommige producten meer fotos ter verduidelijking

MargrietGF 23-01-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Donderdag in de loop van de dag hield mijn laptop er voor de zoveelste keer mee op. Tijd voor een nieuwe, maar welke? Coolblue gaf uitstekend advies (via keuzemenu op de site plus eventueel telefonisch) en een gemakkelijk bestelproces. De volgende dag werd de nieuwe laptop geleverd zodat ik met minimale vertraging verder kon met mijn werk.

Pluspunten

• veel laptops in diverse prijsklassen
  • goed advies, evt. telefonisch
  • gemakkelijk bestellen
  • snelle levering

Yoni 23-01-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Snelle levering én de laagste prijs voor dit product! Zeer aan te raden, ook de website zelf is overzichtelijk en makkelijk hanteerbaar!

Bert 23-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede website, mis nog wel handige vergelijker tussen producten op mobiel (zal er vast zijn, niet makkelijk gevonden). Bezorgservice is erg goed! Bestel altijd met vertrouwen bij CoolBlue, want je weet dat de service en nazorg goed zijn.

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • humor

Minpunten

• niet altijd aanbod van alle producten

Heolie 23-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig.

Vriendelijke en deskundige medewerkers.
Uitstekend advies. Levering perfect.
Eindelijk een internetwinkel waar je nog echt professioneel wordt geholpen met veel empathisch vermogen. Chapeau!

Nienke 23-01-2017 Via de website gekocht

Lekker snel en geen problemen!

Makkelijker als iets bestellen via coolblue kan denk ik niet.
Je klinkt erop... en de volgende dag is het in huis. Voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad met mijn bestelling dus ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Snel
  • veel aanbod

Hans 23-01-2017 Via de website gekocht

COOLBLUE: de beste shop voor mij!!!!

- Perfecte klantenservice
- Heb je een probleem??? bij coolblue is het geen probleem!!
- Gratis verzending!!
- De bezorging gaat van een leien dakje...altijd snel en perfect op tijd!!
- Voor mij is COOLBLUE de meest geschikte shop voor al mijn aankopen.

Pluspunten

• snelle levering
  • perfecte klantenservice
  • gratis verzending
  • COOLBLUE heeft vakmensen in dienst

Sandra 23-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Shop werkt overzichtelijk en begrijpelijk. Bezorging gaat super snel: vrijdagavond besteld, zaterdagochtend al in de brievenbus. Fijn dat kleine bestellingen in een envelop worden verstuurd, zodat je niet thuis hoeft te zijn.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gemak webshop

Schuimer Jo 23-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue GEWELDIG

Ondanks mijn foute bestelling via de Belgische site toch nog uitstekend geholpen door de medewerkers van Coolblue. Zij reageren vrijwel direct op mijn vragen en geld wordt direct geretourneerd. Een pluim voor deze zeer gemotiveerde medewerkers!.

Pluspunten

• Zeer goed contact
  • Antwoord binnen zeer korte tijd
  • Doen wat zij beloven
  • Veilige aankoop

mark hebbelinck 23-01-2017 Via de website gekocht

Doorgaans duurder dan concurrenten.

Wij hebben ervaren dat Coolblue erg vaak een stuk duurder is dan ander online of fysieke zaken. Service nogal bot en klantonvriendelijk. Wij mijden ze nadat we een espresso apparaat ongeveer 30 percent goedkoper zagen in Mediamarkt. Helaas hadden we het al gekocht bij Coolblue.

Edith 23-01-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach?

Alles voor een glimlach zeggen ze. Tot op het service aan komt, dan vergaat het lachen je. Dat heb ik helaas moeten ondervinden toen mijn wasmachine het binnen 15 maanden opgaf. Gelukkig heeft de fabrikant het binnen de garantie gerepareerd.

Pluspunten

• Ze leveren snel zoals beloofd.

Minpunten

• Problemen schuiven ze af.

Officiele reactie van Coolblue 23-01-2017

Beste mevrouw Edith,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de service. In sommige gevallen zal het reparatieproces sneller verlopen als u direct contact opneemt met de fabrikant. Gelukkig heeft de fabrikant uw wasmachine binnen de garantie gerepareerd. Wij willen het graag nakijken. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

slechte follow-up klantenservice 23-01-2017 Via de website gekocht

combimagnetron MN255C

combimagnetron besteld van Inventum. Snelle levering, keurig verpakt. Echter, bij 1e gebruik van de ovenfunctie barstte het glazen draaiplateau. Oplossing van Coolblue, het hele apparaat terugsturen. Geen nalevering mogelijk van een los draaiplateau. Contact gezocht met fabrikant, Inventum, en in een mum geregeld. Kosteloos van Inventum een nieuw draaiplateau. Dus Coolblue is een prima winkel, maar zodra er iets kapot gaat in een apparaat, kan het hele apparaat terug. En dan moet je dus de verpakking eeuwig bewaren, anders verwijzen ze je ook nog naar een bouwmarkt om zelf een doos te kopen. Erg jammer. Inventum, bedankt voor de service die Coolblue niet kon leveren.

Pluspunten

• snelle levering
  • goed bereikbaar

Minpunten

• geen nalevering losse onderdelen
  • tegenstrijdige toezeggingen

Officiele reactie van Coolblue 22-01-2017

Beste klant,

Bedankt voor uw bestelling bij Coolblue. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde service. Uiteraard begrijpen wij dat het gehele artikel terugsturen niet ideaal is. Wij hebben de glazen draaiplateaus echter niet los op voorraad, vandaar dat deze niet door ons na te leveren zijn tenzij ze bij de fabrikant besteld worden. Omdat hier altijd enige tijd over kan gaan is het een snellere en betrouwbaardere oplossing om het gehele product terug te sturen zodat we deze kunnen omruilen. Daarom hebben wij onze dienstverlening op deze manier ingericht. Wij zijn in ieder geval blij om te horen dat u het probleem inmiddels zelf via de fabrikant heeft kunnen oplossen.

Iwan 23-01-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Prima aanbod en gewoon snelle levering en perfect service gericht. Daar kunnen meer webshops wat van leren. Je wi=ordt goed geinformeerd en op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Pluspunten

• Service
  • snelheid
  • klantvriendelijkheid
  • gebruiksgemak website.

Hans Simpelaere 23-01-2017 Via de website gekocht

ééns HTC -Altijd HTC

Veel Gsm om uit te kiezen .
Grote omschrijving.
Vergelijkbaar met andere toestellen .
aanbeveling voor accessoires.
snelle levering.
Alleen verkrijgbaar bij Cool Blue.

Pluspunten

• Deze keer supersnelle levering
  • Supergrondige uitleg
  • Vergelijking van verschillende smartphone's
  • Voor 12 u besteld morgen in huis
  • Accesoires kan je ook kopen en dan nog aan -10%

FlvKessel 23-01-2017 Via de website gekocht

Omruiling

Denkt met mij mee ondanks dat ik het verkeerd besteld had en hebben dit op gelost zo danig dat ik het goede de andere dag in huis had.
In dit allemaal zonder kosten.

Pluspunten

• 10punten

Eric van Gastel 23-01-2017 Via de website gekocht

aankoop accu laptop

Goedkoopste na vele sites te hebben bezocht, Snelle levering, Product werkt naar behoren.
De site is zeer overzichtelijk, en nodigt uit tot verder winkelen, zeer aantrekkelijke layout van de site. Mijn complimenten aan de ontwerpers.

Pluspunten

• snelle en juiste levering
  • overzichtelijke site
  • mooi ontworpen site

Machteld 23-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Het is mijn eerste keer, dat ik bij Coolblue iets gekocht heb en dat kwam ook eigenlijk omdat ik een bon had gekregen. Wat me opviel was de complete productinformatie. Overzichtelijk en handig. Betalingsprocedure helder en zonder aarzeling klikte ik door en was de bestelling gedaan. Vlotte levering in goede verpakking. Niet meer en niet minder. Gewoon goed dus!

Tim 23-01-2017 Via de website gekocht

HP Officejet Pro 7740 Wideformat als beste maatje

Met de bijnaam 'the white beast' staat onze nieuwe kantoorprinter bekend binnen de onderneming. Hij is misschien groot maar zijn printcapaciteiten zijn GROOTS. Zijn plus punten?
Het automatisch dubbelzijdig printen helpt ons een kleinere ecologische voetafdruk na te laten.
Kort: Prijs/kwaliteit een zeer goede keuze

Pluspunten

• 2 laden: je hoeft geen handling vooraf te maken.
  • All-in-1 wideformat: print&scant tot A3-formaat
  • automatisch dubbelzijdig printen

Claudia Haenen 23-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, mooi product

We zijn altijd erg tevreden over het complete zoek- , aankoop- en leveringsproces van Coolblue. Ook de prijs-kwaliteitsverhouding is erg goed.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

Hennie 23-01-2017 Via de website gekocht

Super nette bezorgers

Heb al meerdere producten bij cool blue gekocht. Snelle levering en keurige bezorgers, mijn wasmachine werd netjes aangesloten en ze hebben ook mijn droger dievik al gad keurig even op zijn plek gezet.

TP-Link TL-WPA8630 KIT 23-01-2017 Via de website gekocht

Arnout

Goede site met goede informatie over het product. Daarbij ook beoordelingen over het product die je wilt aanschaffen. Tenslotte een snelle levering.

Pluspunten

• Goede informatie product
  • Beoordelingen product

jbs 23-01-2017 Via de website gekocht

zoals het hoort

TP-LINK TL-WPA4226KIT besteld van site, omschrijving duidelijk zoals het hoort.
Bestelling was overzichtelijk gemakkelijk en snel.
Net als levering goed verpakt snel.

Tim 22-01-2017 Via de website gekocht

Heerlijk die levering de volgende dag!

Samsung tv gekocht via Coolblue.
Tevens bijbehorende wandbeugel en kreeg er gratis schermreiniger bij.
Alles keurig, zoals aangegeven, de volgende dag geleverd. Hele goede mail-communicatie om je op de hoogte te houden tijdens het verwerkingsproces.
Andere internetbedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Perfect, ik ga hier zeker vaker bestellen!

Pluspunten

• Snelle levering naar belofte
  • Duidelijke en zeer complete mailing
  • Goede site, met genoeg details over de producten.

Marc 22-01-2017 Via de website gekocht

Acer telefoon

Moest met spoed een telefoon hebben, op cool blue de beste prijs en ook de volgende dag binnen.... petje af!!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

Niel 22-01-2017 Via de website gekocht

Niel

Coolblue is een uniek bedrijf die echt de klant centraal zet. Petje af! Cool blue geeft goede service ook als je vragen hebt over een product.

Pluspunten

• Snel
  • Super klantvriendelijk

Minpunten

• Te veel liefde in de pakketjes gestopt!
  • Voor ik op verzonden had al in huis!

Melonie 22-01-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, goed product, en leuke wachttherapie

Het was gemakkelijk om de juiste laptop op de site te kunnen vinden. Bestellen ging soepel en het product werd snel en veilig thuisbezorgd door PostNL. Het is leuk dat Coolblue tijdens het wachten ook alvast een mail stuurt met tips over het in gebruik nemen van de lapotop.

Pluspunten

• Snelle veilige bezorging
  • Gemakkelijk bestellen

Tom 22-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig relaxed shoppen

Heerlijk relaxed en vertrouwd je artikelen kunnen shoppen, altijd eerlijke informatie en geweldige service.

Bernard 22-01-2017 Via de website gekocht

Top!

Coolblue heeft een breed assortiment en deskundig personeel dat meedenkt over het aan te schaffen product. Als je besteld dan volgt een snelle levering.

Pluspunten

• Assortiment
  • Deskundigheid personeel
  • Productbeschrijving, afbeeldingen en specificaties
  • Snelle levering

Joseph 22-01-2017 Via de website gekocht

Perfect georganseerd, soepel en snel

Ik heb een product besteld dat niet voldeed aan mijn verwachtingen (lag niet aan Coolblue), terugsturen en nieuw kiezen was probleemloos.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Zeer goed georganiseerd
  • Zeer behulpzaam

Andries 22-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service en men doet wat ze beloven

Eenvoudig zoeken, klantvriendelijk en pakket was keurig verpakt. Voor 11 uur besteld en de volgende dag binnen! Top

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Geen hoge wiskunde nodig