Deze score is berekend op basis van 2720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eric 27-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle complete levering!

Alles eenvoudig te vinden, prijs is goed en levertijden zijn supersnel en meestal berekenen ze geen verzendkosten.

Bert Lammers 27-10-2017 Via de website gekocht

Super service bij kapotte powerbank binnen de garantie tijd

Powerbank was stuk binnen de garantie tijd. Kreeg bestel tegoed omdat dezelfde powerbank niet meer beschikbaar was.
NIeuwe besteld en de volgende dag werd deze al bezorgd. Kreeg na 2 dagen zelfs nog een leuk kaartje toegestuurd. Super service

Goede site 27-10-2017 Via de website gekocht

Je word goed ingelicht , wat de service is, nl dat ze de oude wasmachine meenemen en aansluiten en testprogamma doen. En de mensen die hem komen afleveren zijn heel vriendeljk en goede uitleg.

M.A.B 27-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Goede uitleg bij levering. Erg fijn! zelf geld retour ivm kleine beschadiging, waar we ons niet aan storen. Zit op een niet zichtbare plek.

J.W. van de Kieft 27-10-2017 Via de website gekocht

Prima klantgerichte service en orderbehandeling.

Vlot, servicegericht, klantvriendelijk, behulpzaam, snelle levering en leveringsinformatie, adviserend.

Maurice 27-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goed advies

Productspecificaties zijn volledig weergegeven, dar maakt vergelijken makkelijker, daarbij snelle levertijden en goede klantenservice

Cees 26-10-2017 Via de website gekocht

Goede service bij aankoop

Een vaatwasser gekocht via de site en geweldig geholpen aan de telefoon bij de bestelling. Verder de afspraken voor levering en plaatsing zoals besproken netjes en goed op tijd. Bij levering op tijd gebeld dat ze eraan kwamen, alles gereed gemaakt dat monteurs erbij konden, gelijk begonnen maar ook gelijk een klein probleem dat een plank erg vast zat en deze op eigen verantwoording verwijderd zou worden. Dr monteurs toestemming gegeven het te doen, kwam er gelukkig goed af en konden verder, de oude eruit en toen de nieuw erin moest een volgende probleem. De oude vaatwasser had iets meer open ruimte onder dan de nieuwe waardoor de nieuwe stuikte op de afvoer. Monteur gelijk van, hij past niet dus helaas. Eerst in orde dan plaatsen maar tegen bijbetaling, zelf niet even gekeken om iets te kunnen doen en gelijk papieren ingevuld dat leiding in de weg zat, of ik gelijk even wilde tekenen want ze hadden het druk!!! Volgende klant wacht!!??? Jammer voor het laatste maar ga zelf wel plaatsen.

lsl 26-10-2017 Via de website gekocht

Snel, goede service

Een goede en snelle service (dag na bestelling al binnen). Duidelijke communicatie over elke stap die wordt gemaakt.

Jacqueline 26-10-2017 Via de website gekocht

Heldere communicatie en supersnelle levering.

Duidelijke website, leuke persoonlijke touch in de communicatie. Levering is snel en assortiment is gigantisch.

Lione 26-10-2017 Via de website gekocht

Omdat de levering door post.nl deze keer te wensen overliet en mijn dochter de bestelde rugtas op tijd nodig had, nam ik contact op met Coolblue. Zonder problemen zonden ze ons opnieuw een rugtas. Gelukkig hadden de rugtas op tijd binnen, met hulp van Coolblue. Ze denken echt me je mee!

avhd 26-10-2017 Via de website gekocht

Cartridges voor printer 's avonds besteld en de volgende dag al netjes geleverd zoals stond vermeld.

Jaap 26-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Ik wilde een specifiek type SHARP microgolfoven aanschaffen.
Supersnel op de website van Coolblue gevonden.., besteld en afgerekend.
Ongeveer om 20:00 uur is de oven besteld en de andere dag rond 14:00 uur
werd hij door een uiterst correcte chauffeur tot in de keuken thuis gebracht.
Door een uitgebreide Track and Trace wist ik waar de chauffeur zich bevond,
hoeveel klanten ik nog vöör me had en hoe laat hij hier zou zijn.
Kortom: Kopen bij Coolblue is een feest en tot in de puntjes verzorgd.
Ik ga nu stoppen, want ik ga nu snel opnieuw genieten van de inhoud van mijn fantastische SHARP R-961W

Evelien 26-10-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach

Ruim assortiment, super snel thuisbezorgd. Online bestellen is een makkie en spreekt voor zich. Mocht je toch hulp nodig hebben dan hebben ze alle tijd voor je.

Henk Grendelman 26-10-2017 Via de website gekocht

Concurrerende prijzen en zeer snelle levering

Een bladblazer besteld voor een concurrerende prijs. Levering binnen 20 uur. Bij Coolblue besteld wegens de goede recensies van andere klanten. Daar sluit ik me bij aan.

julien 26-10-2017 Via de website gekocht

Alles was tip top in orde, Bedankt hier voor, Geweldige service, en misschien tot later, Dus houden zo

jan 26-10-2017 Via de website gekocht

Strijkijzer van philips doet het voortreffelijk

site prima en bestelling volgende dag bezorgd door post nl
volgende dag smorgens in huis.

Naf 26-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle goede serivce!

In de avond besteld en de volgende dag had ik mijn wasmachine al in huis! Track & trace is goed te volgen en je krijgt een smsje en telefoontje voordat de bezorgers naar jou toe rijden, dit vind ik echt top. Alles goed aangesloten en zonder probleem of beschadigingen naar de 3e etage getild door de bezorgers. Top top top!

Jacky 26-10-2017 Via de website gekocht

Vooral avond levering is super en ook nog zonder kosten

DE site voor fulltime werkende mensen. Snelle levering en duidelijk! Prijs marktconform en prettig is ook de aanbevolen accessoires. Ook nog tips in efficiency vwb gebruiksklaar maken.

Dais 26-10-2017 Via de website gekocht

Goede producten

Ik had een mp3 speler besteld, het was keurig optijd binnen en het is ook een hele goede mp3 speler.

Rien van Dijk 26-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede service

Gekozen voor deze webwinkel, omdat ik al jaren bij deze winkel koop. Altijd tevreden, zeker door de prijs.

Martin D'Haene 26-10-2017 Via de website gekocht

WYSIWYG

Gewoon zoals ik hierboven aangehaald heb, WYSIWYG!
Product besteld zaterdagmiddag en zondagmiddag geleverd.

Anne 26-10-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Veel keuze, duidelijke omschrijving, alle specificaties die je nodig hebt staan erbij. Uitstekende verpakking, snelle levering volgens afspraak.

Willem 26-10-2017 Via de website gekocht

Klantcentraal staat hoog in het vaandel

Met name de aftersales is erg goed geregeld. Coolblue staat voor de klant en helpt met de juiste oplossing. Medewerkers zijn gewoon vriendelijk en zeer behulpzaam.

Jre Ramos Sanchez _Rietkerk 26-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en keurig op tijd fantastisch..

'smiddags besteld en de volgende ochtend al In huis en keurig afgeleverd ga zeker vaker gebruik maken van Coolbleu...

Tijs 26-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, keurig op de hoogte gehouden over de levering

Goede informatie over het product, snelle levering en goed op de hoogte gehouden, duidelijke site en werkt makkelijk.

Mark 26-10-2017 Via de website gekocht

TOP service!!

Via de website een wasmachine aangeschaft. Vanaf het moment van betalen totaan de levering is het hele proces geweldig verlopen. Je wordt continue op de hoogte gehouden en wat betreft de opgegeven tijd: het klopt precies!

Service niet cool blue 26-10-2017 Via de website gekocht

Deze keer was de service minder fijn

Ik had een wasdroger bestelt, omdat ik hem op mijn wasmachine wilde hebben had ik gekozen voor de installatie service. Hier gaat het mis. Dan blijkt de droger helemaal niet meer “ vandaag bestelt morgen in huis” te zijn. En dan moet je een dag kiezen. Maar over dagdeel heb je geen keus. Ik moest nu dinsdag een vrije dag regelen voor vrijdag, want dan komt de droger, maar hoe laat precies hoor ik pas later. Ik vind dit niet cool blue!

Officiele reactie van Coolblue 27-10-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat onwijs vervelend om te moeten zien dat het installeren niet volgens plan is gegaan. Het klopt inderdaad dat het bij een extra dienst wat langer duurt dan de volgende dag, gezien het door een derde partij wordt gedaan. Hopelijk is het ondertussen wel gelukt. Anders, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Kieskeurig 25-10-2017 Via de website gekocht

Levertijd is super snel

Bestelling geplaats en de andere dag was het er al, was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

roy 25-10-2017 Via de website gekocht

nette service

duidelijke shop. daarnaast een goeie klantenservice. erg blij met mijn tablet. volgende aankoop gaat weer via coolblue

Ursela 25-10-2017 Via de website gekocht

Mooi product, super snel in huis.

Snelle levering, goed verpakt. Gratis keus voor avond bezorging, top! Mooie website met veel keus en goed omschrijving.

F.Burger 25-10-2017 Via de website gekocht

Top, op tijd geleverd en goed verpakt, dikke prima!

Goede lay-out, ruim assortiment, handige aanvullende informatie
Van begin tot aan betalen gaat makkelijk en vlot. Ik kom zeker terug voor toekomstige aankopen, ze komen na wat ze beloven.
Erg tevreden ik met zowel tv als ook tosti ijzer

sparkle 25-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

In de webshop van coolblue kan ik veel verschillende filters gebruiken, wat ik superhandig vind. De informatie die ik vanuit coolblue krijg vind ik helder (denk aan informatie over de levering, wat kan ik verwachten, hoe gaat dit in z'n werk, enz.). Bij de levering hebben ze netjes de koelkast op z'n plaats gezet en nagekeken. Ook hebben ze de oude koelkast netjes meegenomen. Bij de levering kwamen er mensen van coolblue zelf de koelkast leveren. Deze waren zeer vriendelijk. Sowieso is het mijn ervaring dat vriendelijkheid en goede service hoog in het vaandel staan bij coolblue. Ik vind het daarnaast echt een dikke plus dat ze de oude koelkast hebben meegenomen en ben zeer dankbaar voor en blij met deze service van coolblue.

Jan 25-10-2017 Via de website gekocht

Mastercard lokkertje

in een feeststemming bestel je een wasautomaat met je ing card. Nadat de bestelling wordt ontvangen en is betaald wordt het bedrag teruggestort en de order geannuleerd en word je verzocht met ideal de betaling te doen. Wat een heerlijke service van Cool Blue. Lokkertje met creditcard en dan de hengel van ideal uitwerpen. Wellicht dat mastercard zijn samanwerking moet heroverwegen met deze club. Lekker bij AO vervolgens mijn bestelling geplaatst. Met de mastercard natuurlijk. Doe er uw voordeel mee.
Officiele reactie van Coolblue 25-10-2017

Beste Jan,

Bedankt voor je bericht. Wat enorm vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet is gegaan zoals je had verwacht. Het is inderdaad bij ons mogelijk om te betalen met creditcard, waaronder mastercard. Wat jammer dat jouw bestelling de eerste keer niet goed is gegaan, dit kan heel veel redenen hebben. Om er voor te zorgen dat jouw bestelling netjes wordt geplaatst, raden we altijd aan om een andere betaalmanier te proberen. Alle manier om bij ons te betalen, vind je hier: https://www.coolblue.nl/klantenservice/23/alle-informatie-over/betalen.html. We willen je in elk geval veel plezier wensen met jouw wasautomaat.

Groeten,
Coolblue.

Stefan Wenmaekers 25-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue weet van aanpakken

Verhuizen da's stress, altijd. Als dan nog je wasmachine het laat afweten dan wordt het nog wat lastiger. Gelukkig was er Coolblue met zijn ruime assortiment wasmachines waar we in een handomdraai het juiste toestel vonden aan een zeer scherpe prijs. De avond ervoor nog besteld en daags nadien, temidden van de verhuis was Coolblue present op het nieuwe adres. Twee vriendelijke en behulpzame medewerkers van Coolblue hadden de nieuwste wasmachine in geen tijd op de juiste plaats in ons nieuwe huis aangesloten en de oude defecte meegenomen. Dit alles om 08u 's ochtends en met de glimlach! Top van Coolblue, respect!

W.S. Rumst 25-10-2017 Via de website gekocht

gemakkelijke website, bestelling en betaling. Zeer snelle en accurate levering. Er wordt de nodige inspanning gedaan om vragen op te lossen en een adequaat antwoord te geven.

Hans 25-10-2017 Via de website gekocht

Op zondag bezorgd

Duidelijke product omschrijving, prijs/kwaliteit prima en notabene op zondag bezorgd (na zaterdag beeld te hebben) hoe leuk is dat!

Jan Daalmans 25-10-2017 Via de website gekocht

Cool Blue... Good for you!

Erg klantvriendelijk en snelle levering van het bestelde artikel. Goede en duidelijke uitleg op de website.

Petra Mathlener 25-10-2017 Via de website gekocht

Alles voor een lach!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de aanbieding aantrekkelijk was en andere klanten enthousiast waren over dit bedrijf. Bovendien had ik al eens iets gekocht en dat ging ook prima.

Peter 25-10-2017 Via de website gekocht

Prima, afspraken worden nagekomen!!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat andere websites beloftes doen over levertijden die ze niet waarmaken. Coolblue heeft een duidelijke website en bijzoder vriendelijk personeel. Kortom, een aanrader.

Walter 25-10-2017 Via de website gekocht

makkelijk en snel

geen commentaar, alleen de doos was beschadigd. Dit ligt bij transporteur. Echter dusdanig goed verpakt dat dat geen problemen heeft opgeleverd.

Nico en Nathalie 25-10-2017 Via de website gekocht

Super diensten en kwaliteit prijsverhouding top

Hier had ik tenminste een goed overzicht over het product en wat het product wel en niet kon . Op andere gekende sites was dit niet mogelijk . Tegenwoordig 100 den stofzuigers maar welke paste het beste bij ons ... dit konden we bij cool blue vinden ...

Johan Olie 25-10-2017 Via de website gekocht

Vaste keuze

Ik kies eigenlijk standaard voor Coolblue, ook waar ze net niet de goedkoopste zijn, omdat ik weet dat ze snel leveren, leuk zijn, en een erg goede ruilservice hebben.

AW. Vosselman 25-10-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldige service

Ik heb voor het eerst voor deze firma gekozen en ik ben er heel erg blij mee. Geweldige service dat ze het oude apparaat meenemen en de nieuwe installeren. Heel erg aardige en respectvolle medewerkers. En niet te vergeten een hele snelle levering.

Johanna 25-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en heldere website

Makkelijke zoeken uit veel keuze, waarbij ze zelf ook kijken wat waarvoor geschikt is. Duidelijke productinformatie en het klopt als je het hebt ontvangen.

T. Wijnhoven 25-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle correcte levering

Mijn aankopen bij cool blue zijn altijd supersnel en correct geleverd. Nergens problemen mee gehad. Vanaf het plaatsen van een bestelling tot en met de uitlevering verliep steeds zonder problemen en klopte precies volgens de informatie op de website. Alleen maar lof over cool blue.

karin 25-10-2017 Via de website gekocht

Helemaal super !! Een meer dan tevreden klant.

Al diverse malen voor Coolblue gekozen omdat het bestellen op de site overzichtelijk en simpel is, de levering heel erg snel en de bezorgers super vriendelijk, behulpzaam en kundig. Om 23:00 uur online een wasmachine besteld...volgende ochtend 08:30 stond de eerste was al te draaien. Oude machine meegenomen en nieuwe geinstalleerd. Alles helemaal top !! Super tevreden klant.

Dick 25-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering, overdreven verpakking

Produkt (Epson Inkt Cartridge) onwaarschijnlijk goedkoop, wel goed. Zeer snelle levering. Maar waarom zo'n klein doosje niet gewoon in een envelop door de brievenbus, maar in een enorm pakket aan de deur bezorgd?

Proost 24-10-2017 Via de website gekocht

snel, zelfs op zondag geleverd

Tweede keer dat ik wat bestel aan gereedschap van PowerPlus.. gereedschap. haakse slijper/schroefboor etc. goed merk. Toen ik vier maanden later dacht dat er iets niet goed was met de haakse slijper, kon ik hem gewoon terug sturen zonder probleem...
toen bleek gewoon m'n accu niet goed geladen.. dus nix mis.
HIER BESTEL IK TEGENWOORDIG M'N GEREEDSCHAP.

Frans 24-10-2017 Via de website gekocht

Top!!

Ik heb zaterdagavond besteld en zondag om 16.00 uur had ik de CI+ module in huis. Fijn die zondagsbezorging! Volledig conform afspraak dus. Ik was voortdurend op de hoogte van de voortgang en wat ik buitengewoon prettig vond was dat ik bij de bestelling een link kreeg hoe het de CI+ module geïnstalleerd moet worden. Het is uiteraard ook op internet te vinden maar ik vond het erg attent dat Coolblue deze service levert

cool blue 24-10-2017 Via de website gekocht

Prima

Prettige website - info product zeer duidelijk- snelle levering - veilige betalingsmogelijkheden - in een woord prima