Willy Vanvooren 16-11-2020

Coolblue doet wat het beloofd, tijdige levering; niet tevreden gratis retourneren en ze komen correct de garantie verplichtingen na.

Justine 15-11-2020

Super service! Heel snelle levering, inclusief grappige tekstjes/filmpjes na bestellen en op de doos. Bij alle producten staat enorm veel uitleg en voor degene die het echt niet weten, kunnen makkelijk een goed product vinden bij de keuzes van coolblue. Bovendien ook een super vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ik ben fan!

Johan 15-11-2020

Coolblue belooft levering dag na bestelling (bestelling = 13/11), ondertussen zijn we nog wachtende op de eerstvolgende werkdag ttz 16/11.
Beloof niet wat je niet kan waarmaken. Dit zegt wel niets over de inhoud van de bestelling

Marleen Smet 15-11-2020

Snel geleverd ! Veel keuze en duidelijke uitleg op de website !
Bedankt daarvoor !

Rwaan A. 15-11-2020

De service is ongelooflijk goed!! Donderdag besteld, had het vrijdag in huis. Ik kan een boek schrijven over hoe blij dat ik ben met Coolblue. Ik ben sinds 2012 klant en ben nooit van plan om te switchen.
Beste in de business!

CC 15-11-2020

Ruim aanbod, snelle levering, overzichtelijke site, kwaliteitsvolle produkten, goede produktomschrijvingen. Levering uitgevoerd zoals beloofd. Coolblue's keuze was een juiste keuze!

Bjorn Seigers 15-11-2020

Coolblue zorgt ervoor dat je geen stress meer moet hebben. Als je product in voorraad is, dan heb je het de volgende dag in huis. Super gemakkelijk!

Nic 15-11-2020

Scherpe prijs en snelle levering en een goede ondersteuning. Beschrijving en info over het aangekochte product zeer okee.

Pedro Vermeersch 15-11-2020

Duidelijke, relevante en volledige beschrijving Van product. Vlotte afrekening en snelle communicatie en levering . Eerste maar heel positieve ervaring met Cool Blue

Rudi DC 15-11-2020

Uitgebreid aanbod, bestellen gaat vlot, zeer vlugge levering.
Webside ok.
na bestellen ontvang je nog tips/info over gebruik van de bestelde goederen

Erika 15-11-2020

Altijd goede en snelle levering, producten met zorg ingepakt , gemakkelijke betaling, webshop super opgemaakt. Intressante mails

Martine 15-11-2020

Er wordt een duidelijke technische beschrijving bij de advertentie gegeven, dit vind ik heel belangrijk voor de keuze tussen verschillende elektrische toestellen
S’avonds de bestelling geplaatst en om 14 uur geleverd! Een geweldige prestatie.
Hier konden de merkwinkels zelf niet aan tippen.

Lucien Van Herrewege 15-11-2020

Ben te tevreden van Coolblue meestal wel zelf naar de winkel geweest werd steeds goed geholpen nu de nieuwe iPhone online besteld levering was op tijd en alles prima

Isabelle 15-11-2020

Altijd heel goeie klantenservice, degelijke uitleg, vriendelijk personeel dat je met raad en daad bijstaat. Snelle levering en kans om je dertig dagen te bedenken over de aankoop. Helemaal top! Ik ben al jarenlang klant en koop nergens anders meer. Once you go Coolblue, you never go elsewhere!

Björn 15-11-2020

Rap en gemakkelijk om de aankoop te doen van uw elektrische apparaten. En snel geleverd met de keuze aan huis of in uw postkantoor. Het leven kan geweldig gemakkelijk zijn met Coolblue

Katy B 15-11-2020

Gekozen omwille van de korte levertermijn. Snelle en vlotte levering. Effectief iets voor 12 ‘s avonds besteld en de andere dag geleverd in de voormiddag. Goed verpakt (breekbaar), en dus goed aangekomen.

Bvo 14-11-2020

Pakket was snel ter plaatse.
Geleverde iPad Air had krassen achteraan op de cover. Niet zo leuk bij een nieuwe aankoop, maar goed. Gelieve het te vermelden als het om een tweedehands gaat.

Martin 14-11-2020

snelle levering goede kwaliteit en goed van prijs. IK heb woensdag een nieuwe telefoon bested ( panasonio ) donderdag in de voormiddag geleverd zeer goed toestel en gemakkelijk te gebruiken ,ook voor mensen van 70+ zo als ik

Sabine Van den Born 14-11-2020

Online besteld, stipte levering. 30 dagen tijd om terug te sturen. Zeer tevreden

Bart 14-11-2020

Groot aanbod, uitvoerige beschrijvingen van het product met veel informatie, echte reviews, transparante procedure en snelle levering.

robbos 14-11-2020

Supersnelle levering , en zeer tevreden van het bestelde product . Het gebeurd niet dikwijls maar deze aankoop overtreft mijn verwachtingen .

Pierre 14-11-2020

Kwalitatieve producten en supersnel geleverd. Communicatie naar klant is zeer goed.

Claire 14-11-2020

Overzichtelijke website. Zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. Uitmuntende levering service.

Cari 14-11-2020

Fijne website die gemakkelijk in gebruik is en duidelijk. De reviews zijn handig en ondersteunend. Gemakkelijke betalingsvoorwaarden. Wat ook wel leuk is een bon voor de volgende aankoop. Altijd leuk bij de je volgende aankoop.

Peter 14-11-2020

Duidelijke webshop met correcte prijzen en levertermijn. Zeer tevreden over de diensten!