Deze score is berekend op basis van 11086 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Pm sandtmann 28-08-2020

Heel prettig om hier te bestellen en heeeel vlot Toppie keurig gebed nee helemaal knorde

Elise 28-08-2020

Altijd goede service, snel in huis en is er iets kun je altijd contact opnemen en wordt het snel opgepakt en verholpen. Ook de website werkt goed en is prettig met veel zoekfuncties. Je kunt snel vinden wat je zoekt.

Peter 28-08-2020

Goede service en snelle levering. Niet altijd de goedkoopste maar wel altijd goed. Zeker een aanrader.

Tonny Verloop 28-08-2020

Een genot om via de website van Coolblue te bestellen. Netjes de juiste selectie kunnen maken en waar mogelijk een alternatief voorstel. En Wat een geweldige service van de bezorgers van Coolblue. Netjes afgeleverd, spullen op hun plaats gezet en de oude spullen ook weer meegenomen ook al was de oude vrieskist bijna niet te tillen.

judith 28-08-2020

supersnelle levering, nog wat extra informatie over het gebruik van het product dat erg nuttig was. zeer tevreden.

Johan 28-08-2020

Goede service, veel info & goede filmpjes op site en, ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar altijd vrolijke personeel. Ook de jongens die de koelkast kwamen brengen en door regen moesten sjouwen bleven vrolijk. “Als de kleur tegenvalt kunt u ‘m gewoon ruilen hoor”.

Sander 28-08-2020

Bestelling en levering allemaal prima verlopen. Behalve het cashback verhaal van Samsung waar coolbleu mee adverteerd als aanbieding vind ik een grote aanfluiting. 1 grote ergernis om dat voor elkaar te krijgen dat ze die 75 euro mogen houden.

sylvie 28-08-2020

Overzichtelijke webshop, alle items zijn duidelijk uitgelegd en de prijzen zijn degelijk.

Bernadette 28-08-2020

Top (online) winkel!! Een paar weken terug een Siemens wasmachine besteld en deze is keurig op tijd geleverd, geïnstalleerd, aangesloten (op zolder!) en de oude wasmachine is meegenomen! Dit alles voor het kleine bedrag ad. € 19,95. Vantevoren via hun Klantenservice info en advies opgevraagd om 2 wasmachines te kunnen vergelijken en supervriendelijk en goed geholpen door hun medewerker!
Vorige week een fijne, mooie Philips televisie besteld en deze is de volgende dag keurig bezorgd!
Helemaal tevreden, ook met de andere producten die we in het verleden hebben aangeschaft via CoolBlue! Super service!

Hanneke 28-08-2020

Van A tot Z ging alles uitstekend! Bestellen via internet, bevestiging en aflevering precies op het aangegeven tijdstip. Ik ben blij!! Met vriendelijke groet, Hanneke de Heus

H. Pieters 28-08-2020

zeer informatieve website, groot assortiment, bestellen probleemloos, levering vlot en volgens afspraak

Anouk 28-08-2020

Coolblue heeft een hele handige app waar je ook aankopen kunt doen, of favorieten kunt opslaan voor een volgende keer. Super handig, zo hoef je niet opnieuw te zoeken naar een product.
De levering is goed geregeld, zo krijg je mail als het product wordt verstuurd en bellen de bezorgers je op om te laten weten dat ze binnen zoveel minuten bij je zijn!

Ana Broos 28-08-2020

Mijn bestelling was snel en netjes ingeleverd.

Bedankt daarvoor.

Met vriendelijke groet

Stef 28-08-2020

Zeer vriendelijke en professionele mensen, luisteren goed en proberen aan uw noden te voldoen, het assortiment is ook zeer uitgebreid en wat de prijzen betreft is Coolbleu soms goedkoper, maar soms ook niet. De grootste troef van Coolbleu is hun service! Ze zijn altijd bereidt om te helpen en vinden meestal de juiste oplossing. Als ik 1 minpuntje mag vernoemen: Wat Smartphones betreft zou Coolbleu zowel Asus als Google Pixels in hun assortiment mogen toevoegen. In Nederland mag men geen Asus Phones verkopen maar in Belgie wel. Pixel Phones worden niet offcieel in Belgie verkocht maar jullie concurrenten verkopen deze wel waardoor jullie een bepaald soort publiek missen (zowel voor Pixel als Asus).

Lisa 28-08-2020

Hele fijne webshop; overzichtelijk en goed werkbaar, duidelijke omschrijvingen, gedetailleerde product vergelijkingen mogelijk, handige suggesties over eventuele aanvullende producten, goede communicatie. Eventueel verbeterpunt (ook al weet ik niet of Coolblue hier iets mee kan of dat dit via de bezorger (post nl) loopt), maar ik had een waardevol pakket besteld (mobiele telefoon) en deze werd gewoon in mijn brievenbus (buiten) gedaan. Nou was ik op dat moment thuis omdat ik wachtte op de bezorger dus maakte het niet veel uit, maar het voelde niet prettig dat zo'n duur pakket gewoon in mijn brievenbus zat waar iedereen erbij kon.

Jess 28-08-2020

De site is super gebruiksvriendelijk. Je vindt makkelijk wat je nodig hebt, het assortiment is ruim, de prijzen zijn goed en de levering snel. Ook de bestel- en levering-updates via de mail zijn super. Alles voor een glimlach :)

Beelen 28-08-2020

Altijd een correcte en vlotte bezorging. Ook de klanten service is zeer klantvriendelijk en efficiënt.

Thijs 28-08-2020

makkelijke en duidelijke webshop.
Snelle levering, hufter proef verpakt.
Bezorger deed pakje netjes in brievenbus door klep te openen - pakje was hier klein genoeg voor - geen onnodig geloop naar voordeur.

Heleen 28-08-2020

Vriendelijk personeel, denken altijd met je mee En adviseren goed. Persoonlijk contact en zelfs een met de handgeschreven kaartje na telefonisch contact.
Kijken met je mee naar een passend oplossing mocht je defecten hebben.
Fijne winkel met een humoristische knipoog.

Penninga 28-08-2020

Allereerst wil ik zeggen dat het personeel altijd vriendelijk is en met de beste oplossingen komt. Ze denken echt met je mee. De service is dus top! Ook in de winkel is alles goed geregeld en hebben ze de nodige maatregelen getroffen waardoor het prettig en veilig winkelen is. Ik heb nooit slechte ervaringen gehad of gehoord over coolblue en zal dan ook altijd bij coolblue blijven kopen! Een top bedrijf!

Nettie 28-08-2020

Ik ben zeer tevreden! De uitstekende service begint al wanneer je telefonisch contact opneemt: een keuzemenu voor het wel/niet horen van een wachttune! Heerlijk :) Na een vriendelijk gesprek de bestelling online geplaatst. Werd de volgende dag geleverd, niets op aan te merken.

Thijs Goethals 28-08-2020

Zeer handige app en checkout proces, optijd geleverd, product kwam aan in de juiste versie, overal zeer tevreden!

Marie Philippot 28-08-2020

Heel eenvoudig te bestellen via de website
Snelheid van levering
bestelstatusinformatie

Zwaan 28-08-2020

Coolblue is een (web)winkel waar vriendelijkheid en service duidelijk vooraan staan. Bij binnenkomst worden klanten altijd met een glimlach ontvangen en de werknemers doen er alles aan om je bestelling of aankoop soepel te laten verlopen. Problemen worden gelijk verholpen, waardoor ikzelf altijd blij de winkel weer verlaat en graag weer terug kom. Echt cool(blue)!

valeriecouplez@yahoo.com 28-08-2020

Wat ik ook nodig heb van elektronica, het komt altijd de volgende dag netjes naar mijn voordeur gereden. En is er toch eens een defect of een probleem, dan ben ik zonder veel gedoe en met een duidelijke communicatie altijd uit de nood geholpen.

Chris 28-08-2020

Ook via de mail makkelijk bestellen geen gezeur naar de winkel, niet in de buurt, en meteen contact via WhatsApp en alles word geregeld super

Tamara Beukelman 28-08-2020

Makkelijke website. Toen het bezorgd werd een berichtje gekregen toen ze onderweg waren en later nogmaals als ze er over 15 minuten er waren. Was erg prettig.
Ook erg leuk dat ze het op de fiets kwamen bezorgen. Goed verpakt.

Virginie 28-08-2020

Supersnelle service, correct en eerlijk. Product net zoals beschreven. Netjes verpakt.

Wesley 28-08-2020

Coolblue heeft een duidelijke website. Product werd daadwerkelijk de volgende dag al geleverd, keurig op tijd.

Ron 28-08-2020

Coolblue is een prima webshop met een uitgebreid assortiment in verschillende prijsklassen. Er is altijd wel een artikel te vinden naar jouw smaak v.w.b. prijs, kwaliteit en functionaliteit.

ilvy 28-08-2020

Duidelijke uitleg over het produkt en goede vergelijking van steelstofzuigers met hepa 13 filter. Handig voor mensen met een allergie!

Rita eben 28-08-2020

Goede keuze maar de administratie......wacht nog altijd op mijn factuur kan verstaan dat jullie veel werk hebben werk aan je slogan klant is koning en doe een goede communicatie. Overigens de leveranciers van mij krijgen die een dikke 10!!!!!

Jacques Debaveye 28-08-2020

ZEER tevreden, besteld rond 11 uur en de volgende dag geleverd door een vriendelijke postbode rond 09 uur, in perfecte verpakking. TOP !!!

Laura 28-08-2020

Gekozen omdat ze de enige winkel waren waar ik dit artikel kon krijgen. Het is me zeer goed bevallen. Vriendelijke medewerkers.

Geert Gerrits 28-08-2020

Zeer goede sevice.
Leveringen zijn al heel correct, behalve de zondag levering dan die bpost aan dynalogic uitbesteed. Maar daar kan coolblue niets aan doen. Dynalogic is veruit de verschrikkelijkste leveringsdienst.

Krippo 27-08-2020

Prima prijzen en fijne website. Bezorging was prima, maar geen 10, want de avond bezorging werd tussen 16u15ben 18u15 geleverd.

Eva 27-08-2020

Prijstechnisch was de laptop goedkoper dan elders en deze werd de volgende dag al vroeg geleverd.

R waardenburg 27-08-2020

Alles volgens afspraak. Op tijd geleverd, geen schade, mooie duidelijke site met hulp bij het maken van keuzes.

Vincent 27-08-2020

Product een jaar geleden gekocht. Defect gegaan en contact opgenomen met CB. Na retour sturen keurig mijn aankoopbedrag nogmaals kunnen besteden aan een vervamgend product, dat nu zelfs nog uets voordeliger was icm met een ander product.
Kortom erg tevreden met het beleid omtren defect gaan van een product, zelfs na langere periode. Chapeau!

Bert Kamphof 27-08-2020

Coolblue brengt wat het belooft. Diepvries keurig op tijd en netjes afgeleverd. Chauffeurs uitermate vriendeljjk en behulpzaam. Heel erg blij mee, top geregeld.

Sima 27-08-2020

Shop is gebruiksvriendelijk. Snelle bezorging, klein leveringsvlak (Dus niet een heel dagdeel thuis zitten), en je zou een kwartier voor levering een smsje krijgen, alleen die heb ik niet gehad...

Linda 27-08-2020

Hele snelle bezorging, altijd de volgende dag in huis. Zelfs met kerst komen ze je nieuwe wasmachine installeren. Heel tevreden

astrid 27-08-2020

Ik had mijn AEG wasmachine(tweedehands) nog geen uur in huis.
Ik heb hem aangezet korte was. Na 20 min kijk ik even en had alles blank staan.
Wat blijkt dat ze de pluizenschroef aan de onderkant er niet eens in hebben gedraaid. Gebeld met Coolbleu. Moest fotos sturen en uitleg. Nu 3 de dag nog niks gehoord. Met 2 kleine kinderen echt een wasmachine nodig en ook aangeven. Vind echt belachelijk!

Michael 27-08-2020

Prima shop, ze zijn duidelijk en zeer klantvriendelijk.
Ook is er Online tot in detail veel informatie beschikbaar.
Daarbij wordt het pakket ook nog lekker snel geleverd.

JAM van den Berg 27-08-2020

goede service en het nakomen van afspraken was prima. Mijn keuze voor coolblue komt via de consumentenbond; beste product voor de beste prijs.

Alex 27-08-2020

Laatste tijd vaak inkopen gedaan. Vlotte levering. Duidelijke informatie pp website en goed geholpen bij retourproces.
Top!

Koen 27-08-2020

Super snelle en goede service!! Ook ondersteuning na aankoop via mail met tips om het nieuwe toestel te gebruiken. In ons geval is dat een tv van Philips 58”. Mega tv voor een kleine prijs trouwens!!!
Bedankt coolblue!!!

Inge 27-08-2020

Snelle levering. Duidelijke omschrijving van produkten op de site, zodat je goed kunt vergelijken.

Jo 27-08-2020

Diversiteit en snelle levering helemaal top. Helaas kan de service beter. Uitpakken en het meenemen van het verpakkingsmateriaal was niet gedaan zoals wel beloofd was. Nu dus 2 grote zakken vol met afval, die ik niet bij het grofvuil kan zetten of in de kliko kwijt kan. Moet nu zelf een oplossing zoeken. Bovendien gaf de klantenservice medewerker verkeerde antwoorden op mijn vragen en met een kluitje in het riet gestuurd. Zo jammer.

Ton Duran 27-08-2020

bedankt
Pakket goed ontvangen , door IT storing dag later maar postbode met confetti ontvangen.

Ga zeker meer boodschappen bij coolblue doen