Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marisjohn 15-12-2016 Via de website gekocht

Ons heeft wederom de snelle levering verbaasd. Een kwartier binnen de afgesproken tijd stond de auto voor de deur. De vaatwasser werd buiten uitgepakt en alle afval werd meegenomen. Het apparaat werd keurig op z'n plaats gezet. Niets dan lof.

Pluspunten

• Snelle levering
  • prima service

Angela 15-12-2016 Via de website gekocht

uitgebreid, snel en geen gedoe

coolblue heeft een breed assortiment, eerlijke prijzen, snelle levering. goede aftersales en service! ik kijk altijd eerst of coolblue het aanbied en zo ja, dan hebben ze mijn voorkeur.

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering
  • uitgebreid assortiment

Idelette 15-12-2016 Via de website gekocht

Het apparaat dat je koopt is overal hetzelfde, maar de service van coolblue is echt super!
wasmachine aan huis geleverd. vlak voordat ze komen een sms en een telefoontje. Ze hebben de nieuwe wasmachine aangekoppeld en draaiend achter gelaten.
Goede tips en adviezen en zelfs de droger er weer bovenop terug geplaatst en mn oude machine meegenomen. Echt super!

Pluspunten

• Hele goede service
  • geen onnodig wachten op je pakket

Menno 15-12-2016

even omdraaien geen probleem

Wasmachine eerst neergezet zoals ze dachten dat het moest, maar we wilden 'm liever andersom (opening in gang i.p.v. keuken): geen probleem, zoals de reclame: service met een smile.

Essie 14-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Veel keuze in van alles zeer goede service goed stevig verpakt
Zeer tevreden bestel zeker nog vaker wat

Desiree 14-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige service 's-middags besteld via de site de volgende dag bezorgd met vermelding van tijdspanne van 2 uur. Ook telefonisch kontakt was goed
Erg vriendelijke behulpzame bezorger.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Gemak

Piet 14-12-2016 Via de website gekocht

Naar wens geleverd en snel geïnstalleerd

Bestelling is bezorg op mijn voorkeursdag. Voor het juiste tijdstip moet je wél de nachtelijke mededeling volgen, die komt wel erg laat. Met 's nachts nog een update.

Nathalie 14-12-2016 Via de website gekocht

Late levering, service in orde

Over het algemeen zijn we tevreden over Coolblue. In het verleden al meermaals producten besteld die keurig geleverd werden door vriendelijke chauffeurs. Ook de dienst na-verkoop is in orde. Zondagnamiddag heb ik een Iphone besteld. Pas woensdag geleverd. Dus de slogan "Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis geleverd" klopt niet helemaal...

Pluspunten

• goede producten
  • goede dienst na-verkoop

Minpunten

• te laat geleverd

Bart Kemps 14-12-2016 Via de website gekocht

gekochte laptop dubbel betaald.

Op 6 januari 2014 kopen wij bij Coolblue een laptop Acer Aspire V3 voor 795,00. Net na het eerste jaar garantie gaat het moederbord kapot : kosten 450,00. Nu na twee jaar gaat het scherm kapot;kosten 180,00. Je mag toch verwachten , dat laptop 5 jaar meegaat. Wij hebben het echt goed behandeld en echt niet laten vallen, of zo. Wij zijn heel erg teleurgesteld in Coolblue

Beste meneer Kemps,

Bedankt voor uw review. We vinden het ontzettend vervelend dat u zoveel pech heeft gehad met de laptop. Wij willen het graag nakijken. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Kees 14-12-2016 Via de website gekocht

coolbue komt afspraken na

Wederom wat besteld bij coolblue. info is accuraat (belangrijk bij tweede kans spullen) en het leveren van de bestelling ook. Pakje gemak gekozen en het klopte weer prima.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • komen afspraken na

Minpunten

• nog geen

carina 14-12-2016 Via de website gekocht

carina

duidelijk, makkelijk en overzichtelijk.
goede en snelle levering met een duidelijk te volgen track en trace via de email. Handige site waar je snel alles op kunt vinden

Ton Visser 14-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is TOP 4U

De medewerkers van de Coolblue service/verkoop/helpdesk tot aan de bezorgers zijn in hun service en enthousiasme 100% gelijk aan de reclames op TV. Ook de nazorg is 100%. Wat kan een consument nog meer wensen? De prijs was overigens gelijk aan Mediamrkt, Bol.com, Wehkmap en daar is de service absoluut minder.

Pluspunten

• Echte service
  • Echte enthousiasme
  • Uitstekende nazorg
  • CoolBlue

Minpunten

• Niets

Dvb 14-12-2016 Via de website gekocht

Service!!

Echt een super service! Gister besteld en nu al in huis. Niet tot de drempel maar aangesloten en al, met uitleg en (in mijn geval ivm wasmachine) eerste proefwas aangezet. Ze nemen je oude machine ook weer mee, dat is echt top. Wat ons overkwam was dat de medewerkers van coolblue per ongeluk schade hadden gemaakt aan de vloer. Ze deden niet moeilijk, maakte foto's van de schade en meldde dit bij de klantenservice. Deze nemen contact met ons op voor een oplossing. Hoe fraai is dat ondanks de pech. Als dit goed wordt opgelost krijgen ze een 10!

Pluspunten

• Volgende dag in huis
  • Service
  • Schade afhandeling (tot nu toe)
  • Vriendelijk en adequaat personeel

E.L.Mikkers 14-12-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Cool Blue

Ruime winkel, Persoonlijk hulp .Deskundig personeel. Kan worden thuisbezorgd ook als je in de winkel staat. Ontvangen met vraag of wij iets wilde drinken. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Persoonlijke hulp
  • vriendelijk personeel

Jean 14-12-2016 Via de website gekocht

Volkomen tevreden

Snelle levering. Niet moeilijk met retourneren.
Prima producten.
Verschillende producten besteld en altijd zeer tevreden

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Snelle levering

Hilda 14-12-2016 Via de website gekocht

goede winkel

heb goede ervaringen met CoolBlue, fijne website, snel besteld, en snel geleverd, steeds weer. Plaatsen van mijn wasmachine was ook keurig, vriendelijke chauffeurs die mijn machine keurig hebben geinstalleerd.
Ik heb altijd via de site gekocht, ben niet in een winkel geweest.

Sander 14-12-2016 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Het bestellen gaat supersnel. Ook de reacties van de voortgang van je bestelling zijn snel en doelmatig. De levering is ook erg snel en kan op verschillende momenten. Tot slot en dat vind ik echt een opvallende plus; de klantenservice. Die geeft heel snel en oplossend een reactie.

Pluspunten

• Snelheid
  • Bezorgtijden

kwartjekwartje 14-12-2016 Via de website gekocht

eerste bestelling bij coolblue

Coolblue heeft een duidelijke website waarop je alle verschillen tussen de artikelen duidelijk ziet aangegeven, ook alle eventuele bijpassende artikelen staan er duidelijk onder, de levering was snel en goed verpakt.

Groeneveld 14-12-2016 Via de website gekocht

laptop

besteld via internet is zeer eenvoudig eerst diverse internetwinkels door gespit maar toch weer teruggekomen bij laptopshop en geleverd door Coolblue levering was op tijd en goed verzorgd prima geregeld dus dik tevreden s'avonds besteld andere dag s'avonds in huis

Guus 14-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant

Al meerdere keren iets besteld bij Coolblue. Altijd snelle en overzichtelijke levering. Producten zijn goed verpakt en ze besteden veel aandacht aan de klantbeleving d.m.v. humor! Mocht het product onverhoopt niet bevallen, dan stuur je het eenvoudig retour. Geen probleem.

Pluspunten

• snelle levering
  • bestellen is een feestje!

Ruud 14-12-2016 Via de website gekocht

Content met Coolblue

Zeer goede website met uitgebreide productinformatie. Eenvoudig zoeken en bestellen. Live chat vind ik een prima service. Ook prettig dat er reviews zijn. Net geen 10, omdat ik na betaling via Ideal niet verder in bestelprogramma kom. Ook blijft product in winkelwagen staan, terwijl de bestelling al is afgerond.

Pluspunten

• Goede website
  • Snelle, correcte levering
  • Eenvoudi bestellen
  • Live chat

Minpunten

• Bestelprogramma stokt bij mij
  • Na bestelling blijft product in Winkelwagen staan

hans 14-12-2016 Via de website gekocht

zeer teleurstellende levering

allerlei beloften voor levering op de volgende dag of zelfs op zondag, worden niet nagekomen.
op vrijdag besteld maandag in huis.
je zit dan wel heel de morgen op de bestelling te wachten sávonds krijg je bericht dat er vertraging is en dan moet je nog bijna twee dagen wachten.
Ik wilde per se voor t weekend hebben. Dus erg teleurstellend

Beste Hans,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw pakket niet op tijd is geleverd en u hierdoor voor niets heeft zitten wachten. Dit is niet de bedoeling en wij willen het graag nakijken. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Jolanda 14-12-2016 Via de website gekocht

1e ervaring, supergoed!

overzichtelijke site met veel reviews en vergelijkingsgemak. Je wordt van alle stappen op de hoogte gehouden en de bezorging was ook goed!

Mark 14-12-2016 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

's Avonds rond 21.00 uur een pakje besteld, volgende werkdag nog voor het middaguur al binnen op het door mij gewenste adres. En nog goedkoper dan de grootste concurrent

A. Oomens 13-12-2016 Via de website gekocht

geen zondag levering ondanks zaterdag bestellen.

De shop en bestellen van het artikel was goed. Helaas laat de bezorging je in de steek. zaterdag besteld, zondag leveren. sms op zondag echter einde dag een mail dat er niet geleverd gaat worden. de volgende dag nieuwe poging. helaas ook niet en mocht niet bij de buren worden afgegeven. Uiteindelijk 3e dag zelf bij een pickup point moeten ophalen.

Helaas geen extra service op zondag alsmede 24-uurs levering.

Beste meneer/mevrouw Oomens,

Bedankt voor uw review. We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw pakket tot twee keer toe niet is geleverd. Dit is zeker niet de bedoeling en niet de service die u van ons mag verwachten. Wij willen het graag voor u nakijken. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Doortje 13-12-2016 Via de website gekocht

Bij mijn favorieten opgeslagen!

Zeer gebruikersvriendelijke, duidelijke website waardoor het heel gemakkelijk wordt een product aan te schaffen. De reviews van andere kopers bij een product helpt hier natuurlijk ook bij. Goede communicatie en hele snelle levering.

BrainWash 13-12-2016 Via de website gekocht

Topservice

Coolblue doet alles voor een glimlach en dat merk je ook. De webwinkel is super gebruiksvriendelijk, de toegezonden e-mails en sms helder, duidelijk en correct, de medewerkers zijn servicegericht en vriendelijk en ze nemen het oude product gratis mee.

Pluspunten

• levering op tijd volgens toezegging
  • levering met gratis installatie
  • vriendelijke medewerkers
  • servicegerichte medewerkers
  • gratis meenemen oude product

Myriam 13-12-2016 Via de website gekocht

Fantastische service, doen wat ze beloven!!!

Ik bestelde voor de eerste keer bij Coolblue een droogkast, ben zeer enthousiast over de hele lijn, vlotte mogelijkheid om te bestellen, om te betalen, en vooral de fantastische service tijdens en na bezorging, exact op tijd gebracht, je kan via pc kijken waar de bestelling zich bevind, je krijgt nog een sms wanneer ze zullen aankomen, en dat was inderdaad op de minuut juist!!
Ook de mensen die het toestel brachten waren zeer vriendelijk en proffesioneel, heb het al anders meegemaakt bij een andere winkel!
Dus ik kan deze site van Coolblue alleen maar warm aanbevelen! :):)

Alex 13-12-2016 Via de website gekocht

Alex

Prettige rustige website waar de artikelen goed vindbaar zijn mede door de juiste selecties , er zijn niet onnodig veel gelijkwaardige artikelen , prijsstelling is scherp , de artikelen zijn correct verpakt en bezorgd

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

Joep 13-12-2016 Via de website gekocht

Volledig

Op een schriftelijke vraag van mij werd ik op het spoor gezet van een ander product wat ik dan ook aanschafte. Bestelling en levering ging razendsnel geleverd in een doos en met mails die een zekere humor bezaten.

Pluspunten

• Snelheid
  • Volledigheid

Gert 13-12-2016 Via de website gekocht

Toplevering

Ik had dringend een nieuwe laptop nodig en op zaterdag besteld. Het pakketje werd keurig op zondag geleverd in zeer goede staat. Hier kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

Pluspunten

• levering op zondag
  • levering 1 dag na bestelling
  • originele omgang met verpakking

Martin 13-12-2016 Via de website gekocht

Siemens wasmachine WM16W672NL geleverd

De webshop is erg gebruiksvriendelijk en daarnaast ook zeer concurrerend. Verder is de informatieverschaffing erg goed, wij waren op zoek naar een nieuwe wasmachine. Bij coolblue werd vrijwel direct duidelijk dat leveren, monteren en meenemen van het oude apparaat inbegrepen zit in de prijs. Dit was bij andere aanbieders niet duidelijk en/of moest flink voor bijbetaald worden. Dit tezamen met de concurrerende prijs en een betrouwbare winkel deed ons de knoop doorhakken en daar hebben we geen spijt van gehad.

De wasmachine werd vakkundig geleverd en gemonteerd door uiterst vriendelijke medewerkers. Uitleg over de wasmachine was heel goed gegeven en de oude machine keurig meegenomen, ik heb niet eerder zulke vriendelijke en vakkundige mensen voorbij zien komen.

Ik hoop dat de wasmachine het nog lang zal volhouden, maar Coolblue zal zeker een voorkeur genieten bij een volgende aankoop!

Pluspunten

• Duidelijke website met heldere informatie
  • Vakkundige en zeer aardige werknemers
  • Concurrerende prijzen
  • Bezorging op afgesproken dag en tijdstip
  • Complete dienst, geen addertjes onder het gras

Marleen 13-12-2016 Via de website gekocht

Ideaal dat je tot 23.59 uur je bestelling kunt plaatsen!

Ideaal dat je tot 23.59 uur kunt shoppen. Als de kids in bed liggen alles ff rustig doornemen.
En de volgende ochtend al thuis. Ideaal voor als er onverwachts iets stuk is waar je eigenlijk niet zonder kunt! Je word prima geholpen door de medewerkers! Goede en snelle service!

Pluspunten

• tot 23. 59 uur bestellen!
  • zeer snel geleverd
  • prima advies van medewerkers

Minpunten

• niet kunnen vinden....

sylvia klein 13-12-2016 Via de website gekocht

aankoop warmtepomp droger

Coolblue is snel met leveren op een hele prettige manier. Je bent echt blij met het nieuwe product door de manier van waarop de bezorgers aandacht geven aan de manier waarop ze het product afleveren. Er is een aandacht voor jou als klant met alle vragen die je hebt. Ondertussen al twee andere producten bij hen gekocht.

Pluspunten

• snelle levering
  • prettig te woord gestaan door de klantenservice
  • Doen meer voor je dan je vraagt
  • duidelijke uitleg over hoe het product werkt

Herman Vente 13-12-2016 Via de website gekocht

No nonsense winkel.

Een winkel die doet wat ze beloven en niet moeilijk doen,als je een probleem hebt.Super producten en vooral super service.

Martijn Verhey 13-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal prima !!

Gewoon een goed bedrijf !!
Goede internet site waar je alles goed kan vinden. De prijzen zijn gewoon goed en de levertijd en de levering zelf zijn super snel !!!!

Niki 13-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant

Duidelijke website, goede vergelijking, goede prijsstelling en keurig volgens afspraak op de zondag thuis bezorgd. Complimenten!

Dartsneef 13-12-2016 Via de website gekocht

Snelheid en kwaliteiten voor een prima prijs

We hadden snel een tv nodig voir de slaapkamer. Zaterdagavond de bestelling geplaatst en zondag werd de tv door een medewerker van PostNL bij ons thuis afgeleverd. Dit "tweedekansproduct" bleek gloedjenieuw. Alleen de batterijen waren al in de ab geplaatst. Kortom een prima product

Pluspunten

• Snelheid
  • Kwaliteit

Michiel 13-12-2016 Via de website gekocht

Goede site, levering producten en service... top!

De site werkt goed, het aanbod is ruim, de prijzen zijn goed, levering is snel, flexibel beleid in retourneren (mocht er iets zijn)... Tja, het is gewoon goed.

Pluspunten

• Prijzen
  • Service & flexibiliteit
  • Breed aanbod
  • Heldere website

ProffPoke 13-12-2016 Via de website gekocht

Supergoed waaraan Coolblue voldoet!

Coolblue voelt vertrouwd aan en doet niet moeilijk. De minpunten bij producten zijn soms niet passend. Bijvoorbeeld bij een XBox-One controller dat deze niet compatible is met playstation, dit is verwacht en vrij logisch. Ook doen jullie serieus moeite om klanten te informeren of een Youtube filmpje te maken voor het product. Kort gezegd als je de titel leest dan weet je genoeg ;).

Pluspunten

• Karakter
  • Vormgeving
  • Service
  • Klantgerichtheid

Minpunten

• Geen verlanglijst mogelijkheid
  • Minpunten bij producten
  • Informatie kan te diep zijn in het begin

Stefan 13-12-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

S. van Rooij

Ik vind dat de manier waarop ik als klant wordt behandeld 100%. Ik wordt serieus genomen en goed geadviseerd. Ook de communicatie op de website is perfect. Bijvoorbeeld de videootjes van de producten vindt ik erg goed.
Maar bovenal wordt ik blij van de positieve houding/uitstraling van de site, maar ook van het personeel. Zowel aan de telefoon als in de winkel.
Belangrijk natuurlijk is ook de concurrerende prijs. Dat maakt het geheel compleet.

• Positiviteit
  • Deskundig advies
  • Goede service

Wim 13-12-2016 Via de website gekocht

Navigatie

Hele goede service en vriendelijk hier voor ook al besteld bij deze winkel en steeds alles naar wens ik zal als ik weer wat nodig zou hebben weer hier bestellen

Wim Stam 13-12-2016 Via de website gekocht

Snel en goed.

Kopen bij Coolblue betekent kortgezegd: kwaliteit, gemak, eenvoudig omruilen of terugsturen en keuze uit een reuze-assortiment.

ina 13-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Werd steeds goed op de hoogte gehouden bij het bestelproces. Bezorging op de vooraf doorgegeven tijd. Vriendelijke bezorgers

Anja 13-12-2016 Via de website gekocht

Een van de betere webshops

De webshop is gebruiksvriendelijk. Indeling producten in diverse categorieën, mogelijk om te vergelijken. Bezorging snel (ook op zondag). Filmpjes met uitleg over product.

Pluspunten

• Snelheid van levering
  • Bezorgen op zondag
  • Makkelijke navigatie op website
  • Mogelijk om in de winkel af te halen

Minpunten

• Betalen na levering zou welkom zijn

Romana 13-12-2016 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

De service van Cool Blue was ontzettend snel en is heel betrouwbaar, plus er zijn heel veel mogelijkheden om aan te geven wanneer je je pakketje bezorgd wilt hebben. Daarnaast vind ik het ook prettig dat je producten 14 dagen (tot op zekere hoogte) echt mag testen.

Pluspunten

• Snel
  • Klantvriendelijk
  • Service
  • Mogelijkheden

Heijmans 13-12-2016 Via de website gekocht

Not feeling blue with you guys!

Overzichtelijk, no-nonsense en service tot in de shop. Ik had per abuis geen cadaeujasje bij mijn cadeaubon gekregen. Ik kon die vervolgens ophalen in de winkel, geen probleem!

Pluspunten

• snel
  • overzichtelijk

Dave 12-12-2016 Via de website gekocht

HP envy 5640

Prima levering, zelfs na verandering artikel
ging perfect. zag later een iets duurdere printer met casback. bellen geregeld top

Thuis Nederland 12-12-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, vriendelijk bedrijf

Na telefonischcontact een goed en duidelijk en vriendelijk antwoord, nette en snelle levering. grote keus aan producten die ook nog eens leuk geprijsd zijn!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • Vriendelijk
  • leuk geprijsd

André 12-12-2016 Via de website gekocht

super webshop

Zeer handig dat je 's avonds laat nog kunt bestellen en dat je het artikel de volgende dag in huis hebt. Ook al is dit in het weekend.
Ook bij het beslissen van welk artikel je het beste kunt nemen wordt veel informatie verstrekt. Zelfs in de vorm van een demonstratiefilm.

Pluspunten

• snelle levering
  • uitgebreide informatie via website
  • uitgebreid asortiment