Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mark 17-12-2016 Via de website gekocht

Compleet ontzorgen

Wat begon met rustig rondkijken, resulteerde in een aankoop bij Coolblue. We zochten een koffiemachine en twijfelden. Coolblue heeft de mogelijkheid om online vragen te stellen. Zo zetten zij alles voor ons op een rijtje. Niet één keer, maar meerdere keren kregen we goede handvatten van hen.
De aankoop zelf ging nog beter. Bestel, verzendcode om het pakket te volgen en aansluiten maar. Echt top!

Pluspunten

• Vergelijkopties voor producten
  • Klantenservice voor vragen
  • Snelle verzending

Tevreden klant 17-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Alles loopt volgens schema en je wordt goed op de hoogte gehouden. top! Je kan bellen en ze geven je goed advies alles voor een super goede prijs.

Wim 17-12-2016 Via de website gekocht

Dit is pas service !

vlot, aangenaam, efficient in bediening
geen problemen bij retour of garantietermijn
uitgebreide keuze in produkten
vlotte en snelle levering
geen enkele hapering in de website

Pluspunten

• vlot
  • efficient
  • vriendelijk
  • veel keuze

Tumke 17-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!!!

Woensdag avond op Coolblue besteld Donderdag morgen al ontvangen dat is pas snelle service.
Waarom zou je bij een andere shop een paar dagen moeten wachten en nog verzendkosten betalen terwijl het bij Coolblue gratis is.

Ellie van Deutekom 17-12-2016 Via de website gekocht

HP ENVY 4520

Ik heb even gewacht om u een antwoord te geven, omdat ik wou wachten tot de printer aangesloten zou zijn. Ik ben 100% tevreden, zowel met de printer als met Cool bleu zelf. Het bestellen, de snelle aflevering en ik vond het ook leuk dat jullie benieuwd waren hoe mijn reactie was. Nou ik kan de printer aan iedereen aanbevelen, alsmede jullie site. Hartelijk dank en voor de volgende keer. Geen moeilijk gedoe, maar meteen naar Cool bleu!

Pluspunten

• Mooi product
  • goede beschrijving bij gesloten
  • snelle levering
  • goede kleur kwaliteit
  • niet duur.

Minpunten

• kan ik niet ontdekken
  • nul
  • oooooo

Bjorn 17-12-2016 Via de website gekocht

Geen levering door service partner - Geen oplossing geboden

Ik heb al een heel aantal bestellingen bij coolblue gedaan en altijd heel tevreden geweest over de service. Aangezien ik nog nooit problemen had gehad, koos ik opnieuw voor coolblue om een nieuwe gsm + accessoires te kopen. Ik nam de standaardoptie voor levering (gratis de dag nadien thuis) omdat ik die specifieke dag toch niets te doen had. Na een hele dag thuis te hebben gewacht en geen pakket te hebben ontvangen, neem ik contact op met coolblue: de service partner had het pakket nog niet volledig verwerkt maar mogelijk kwam het pakket de dag nadien, dus wacht ik verder af. De dag nadien: opnieuw geen pakket te zien. Ik neem opnieuw contact op met coolblue met de vraag of ze een oplossing hebben voor het feit dat het pakket er nog altijd niet is én dat ik had voorzien om het toestel dit weekend te gebruiken. Jammer genoeg is er geen oplossing mogelijk, aangezien er bepaalde afspraken gemaakt zijn met de service partner, die door coolblue moeten worden nagekomen... Had ik geweten dat de service partner zijn deel van de afspraak niet had kunnen nakomen, door de dag nadien niet te kunnen leveren, had ik natuurlijk voor een andere leveroptie gekozen. Nu heb ik geen toestel en geen enkele oplossing
die werd aangereikt wanneer het fout ging. Het jammere van de zaak is dat het de fout is van de service partner, die voor de negatieve ervaring zorgt. Aan de andere kant ben ik eerlijk gezegd van mening, dat de afspraken tussen service provider en coolblue, niet mijn probleem hoeven te zijn.

Minpunten

• Dienst na verkoop

Pesmerge 17-12-2016 Via de website gekocht

G E W E L D I G

Het was de eerste keer voor mij bij CoolBlue! Ik moest 8GB SODIMM RAM bestellen voor mijn laptop! Na lang zoeken kwam ik bij CB terecht en ik heb het besteld! Het was de volgende dag al bezorgd! Dat is G E W E L D I G
Ik heb twee dagen later ook nog een andere stuk werkgeheugen, 8GB SODIMM, besteld en het was ook de volgende dag bezorgd :)

Pluspunten

• Keurig
  • Groot assortiment
  • Goede UX (website)

fiscowill 17-12-2016 Via de website gekocht

een zeer tevreden klant

Had al goede ervaringen met Coolblue, vandaar opnieuw deze keuze, product op de website snel gevonden, bestelling heel eenvoudig en inderdaad binnen no-time thuisbezorgd, complimenten!!

Ron 17-12-2016 Via de website gekocht

Voorbeeld webshop

Superprettige website, levering zoals beloofd altijd binnen de dag en altijd de scherpste prijs bij Coolblue.
Ook is het bestelde artikel altijd goed verpakt in een stevige doos.
Als ik iets nodig heb kijk ik altijd even bij Coolblue.
Het assortiment is breed.
Meestal zijn zij het snelst en goedkoopst.

Pluspunten

• Verpakking
  • Snelheid leveren
  • Fijne, duidelijke website
  • Breed assortiment

Peter S 17-12-2016 Via de website gekocht

Peter Saerens

Coolblue ontdek je heel makkelijk door een specifiek product te zoeken. Als je daarna dan ook een uitgebreid gamma vindt aan erg voordelige prijzen ben je al helemaal verkocht.
Reken daar de ongelooflijke service bij en je bent meteen ook verknocht.
Problemen? Nooit discussie, altijd een heel snelle oplossing waarbij de klant altijd eerst staat.
Geen twijfel mogelijk. Staat het op Coolblue, dan koop ik het via Coolblue.

Pluspunten

• service
  • prijs
  • online bereikbaarheid
  • klant eerst

Minpunten

• het aanbod kan altijd groter

ed snoeker 17-12-2016 Via de website gekocht

levering asus laptop

Zeer snelle levering 21.00 besteld 9.00 in de morgen geleverd ! Heel knap! Goede begeleiding van de levering!

Pluspunten

• goede voorraad
  • zeer snelle levering
  • goede verpakking

GuMo 17-12-2016 Via de website gekocht

iPhone +Weer snel en correct

Bestelde iPhone 7 met abo-verlenging weer de volgende dag, op tijd, geleverd, Post NL werkte dit keer ook mee. verlenging ook goed gergeld.
Helemaal goed.

Pauline 17-12-2016 Via de website gekocht

Oral B tandenborstel

Makkelijk te bestellen, snelle levering, geen verzendkosten.
Beschrijving van het product klopt met het gebruik. Prijs vergeleken. Cool Blue het gunstigst.

Pluspunten

• geen bezorgkosten

Minpunten

• nog geen ontdekt

Petra 17-12-2016 Via de website gekocht

Prettig!

Ik vind de site duidelijk, werd per mail goed op de hoogte gehouden betreft de status van mijn bestelling en de levering was keurig en vlot! Ook eerdere bestellingen bij Coolblue verliepen probleemloos.

Ger 16-12-2016 Via de website gekocht

Ger

Wasdroger gekocht. Op zaterdag geheel volgens de afspraak op tijd werd de wasdroger afgeleverd en aardige jongens die hem plaatsten.

Rik 16-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Na het ontvangen van een verkeerd product (waar Coolblue weinig aan kon doen, aangezien de tag hangend aan het product wel de juiste was) via Whatsapp perfect geholpen. Snelle reactie, gebeld door medewerker en volgende dag het juiste product in huis, zonder retourneer-rompslomp.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid

Kevin 16-12-2016 Via de website gekocht

Top!!!

Overzichtelijke website, fijn in gebruik. Voor de koffiemachine die ik zocht had Coolblue de laagste prijs. Gratis verzending en voor middernacht besteld en ik had het de volgende dag al in huis, helemaal geweldig!

Pluspunten

• Mooie website
  • Lage prijzen
  • Gratis verzending, gratis retour
  • Bestellen tot 24u en volgende dag al in huis
  • Overal humor in verwerkt, grappig!

Marsha 16-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling electronica

De zoveelste ervaring met Coolblue is weer uitstekend bevallen! Supersnelle bezorging en keurig ingepakt. Een dikke 10!

John 16-12-2016 Via de website gekocht

warm en toch coolblue

Het artikel is makkelijk te vinden. en de informatie klopt bij het product. De bestelling is eenvoudig en snel geregeld.
De bestelling wordt via Track en trace aan je bevestigd.
De levering is zoals afgesproken en op het afgesproken afhaaladres.

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • makkelijk producten opzoeken
  • goede informatie over het product
  • afrekenen gaat soepel en snel
  • verschillende mogelijkheden tot betalen

Minpunten

• zijn er in mijn ogen echt niet

Samuel 16-12-2016 Via de website gekocht

Sneller dan verwacht

Last-minute gifst voor iemand vinden is altijd moeilijk.
Gelukkig houdt Coolblue zich aan hun belofte en als er staat de dag erna dan mag je zeker zijn dat 't aankomt die dag erna, ook als je op een onmogelijk uur de bestelling plaatst.

Paul 16-12-2016 Via de website gekocht

Sony KD-55XD7005

Een feest om te bestellen bij Coolblue. zelf een mail op de ochtend gehad hoe ik hem moest aansluiten. Prima snelle levering. Over de tv ook alleen maar lof Sony heeft voor de prijs onmiskenbaar de beste tv. Haarscherp beeld en prima geluid. Snel internet ook via de wiffi. Echt een aanrader

Pluspunten

• Snel internet ook via de wiffi
  • Zeer scherp en levendig beeld
  • mooi vol geluid

LK 16-12-2016 Via de website gekocht

Prima shoppen

Van aankoop tot aflevering snel en accuraat. Komt erg betrouwbaar over. In de toekomst blijf ik er gebruik van maken.

Erik 16-12-2016 Via de website gekocht

vriendelijke klantenservice

Ik heb voor Coolblue gekozen vanwege eerdere ervaringen, en dan met name de klantenservice. Er was bij een eerdere bestelling iets fout gegaan, tijdens het gesprek met de klantenservice is dit meteen en perfect opgelost! Mede door deze positieve ervaring gekozen voor Coolblue

Pluspunten

• Alles is makkelijk te vinden op de site
  • zeer vriendelijke medewerkers van de klatenservice

Marjan 16-12-2016 Via de website gekocht

Super snelle service

Bestellen en de volgende dag in huis met track en trace heel handig. Ook levering op zondag en een groot assortiment aan producten

Pluspunten

• Super snelle service zelfs op zondag

lucie 16-12-2016 Via de website gekocht

vlot en keurig naar wens

geen gesjouw en alles netjes bij de deur gebracht , daarnaast ruime keus en eerlijke prijzen.je krijgt wat je koopt en bepaalt zelf wanneer je het thuis wilt hebben .

Carla 16-12-2016 Via de website gekocht

Zorgvuldige bezorgers

Wij zijn blij met onze aankoop bij Cool Blue. De bezorgers hebben veel moeite gedaan om onze oude Amerikaanse koelkast naar buiten te krijgen en de nieuwe naar binnen. Dat was echt top! Wat ikwel teleurstellend vond, was dat de koelkast niet werd aangesloten. Dat was me vooraf niet duidelijk, want er stond 'gratis bezorging en plaatsing'. Daar verstaat Cool Blue dus iets anders onder dan ik.
Ook zouden we een mail en sms krijgen met de exacte levertijd. Helaas hebben we die niet gehad. Wel belde de chauffeur een kwartier voor aankomst dat ze er aan kwamen. Ondanks de minpuntjes ben ik toch een tevreden klant

Pluspunten

• Vriendelijke en hulpvaardige bezorgers
  • Gratis levering

Minpunten

• Koelkast werd niet aangesloten
  • Geen exacte levertijd per mail/sms zoals toegezegd

lmmoonen 16-12-2016 Via de website gekocht

lei m. Heerlen

groot assortiment in van allerlij electronica,fotografie enz.snelle en correcte levering vaker iets gekocht altijd correct geleverd,echt nooit problemen ondervonden.
super shop!!!

hanvanderaart 16-12-2016 Via de website gekocht

Site biedt goede keuze. Prima levering. Keurige prijs. Cool!

Ruime keuze. Gedetaillerde productomschrijving. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Gemakkelijke aankoop. Prima levering.

laarakkers 16-12-2016

tandenborstel

wij hebben al meerder keren wat besteld. Iedere keer zeer goede service en op tijd geleverd. Deze borstel bevalt mij goed, IK moet niet meer zovaak opladen als met mijn oude borstel.Zeer aan te raden

Nathalie 16-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Via Coolblue een nieuwe wasmachine besteld wat eenvoudig en duidelijk was via de website. Vervolgens keurig op de hoogte gehouden van de status en voortgang van mijn bestelling. Wel heb ik gebruik gemaakt van de ruilservice omdat het eerste product niet voldeed aan de verwachting. Dit nam al met al een weekje in beslag, maar ook hier weer goed van informatie voorzien. Bij de tweede levering waren er bezorgers van Coolblue zelf. Hele vriendelijke jongens en namen ook de tijd om nog wat uitleg en informatie te geven. Kortom erg tevreden!

Pluspunten

• Informatievoorziening
  • Vriendelijke service

Stefanie 16-12-2016 Via de website gekocht

Super goede winkel met ruim assortiment. Was ook snel bezorgd. Ook ben ik zeer tevreden met mijn product. Mede door de uitgebreide informatie een goede keuze kunnen maken.

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Ruim assortiment
  • Productinformatie

Big Fan 16-12-2016 Via de website gekocht

TrueBlue

Wat verkrijgbaar is en geleverd voldoet aan de omschrijving, vraag en met een scherpe prijs
Service punten voor afhaling na 18u zijn een pluspunt

Pluspunten

• Uitgebreid gamma aan scherpe prijzen
  • Late afhaalpunten en vlotte levering

Minpunten

• mist een aantal echte topmerken

laura 16-12-2016 Via de website gekocht

geen problemen

aangename site met voldoende uitleg over de producten en nadien ook een gemakkelijke manier van betalen en opvolgen.

Pluspunten

• gemakkelijk
  • mooie site
  • voldoende keus in producten
  • goede opvolgig van je product
  • de wachttherapie is geweldig

Minpunten

• b post is niet bedrouwbaar ivm leveringstijden

Rayco 16-12-2016 Via de website gekocht

Teleurstelling bij coolblue bestaat gewoon niet!

Ik heb genoeg producten bij deze winkel gekocht. Er is nog nooit iets gebeurt waardoor mijn winkel ervaring iets te kort kwam. Je krijgt je product binnen 24 uur of zelfs de zelfde dag nog, wellicht betaal je iets meer dan bij een andere winkel of webshop. Maar je zult nooit zo'n goede service vinden als bij Coolblue!

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Eerlijke winkel
  • Goede producten

Minpunten

• Zo goed dat ik geen minpunten kon bedenken

Peter Douven 16-12-2016 Via de website gekocht

Pannenset Herman de Blijker

Zeer grote keuze, overzichtelijke site. Ook de prijzen zijn ok en verder natuurlijk de snelle levering in een zeer leuke doos met hele goede opzet.

Pluspunten

• keuze
  • levering

Marianne 16-12-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede prijzen en snelle levering!

Fijne website met veela keus, duidelijke omschrijving en aantrekkelijke prijzen. Snelle levering, zondagavond besteld, maandag in huis.

Pluspunten

• Fijne website
  • Aantrekkelijke prijzen
  • Snelle levering

B.M. Haagsma 16-12-2016 Via de website gekocht

Service met glimlach

Ik wist precies wat ik wilde kopen, dus kan niet oordelen over het aanbod en de beschrijvingen.
Vanaf bestellen tot na de levering kan ik alleen positieve punten melden. Een prima service, duidelijke informatie en heel vriendelijke mensen die duidelijk met plezier bij dit bedrijf werken. Mijn complimenten!

Pluspunten

• service
  • vriendelijk

K. Mertens 16-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en communicatie

Ik heb voor Coolblue gekozen, omdat ik diverse advertenties heb gezien, die goed over zijn gekomen bij mij.
Nadat ik de bestelling van de vaatwasser had gedaan, werd ik regelmatig op de hoogte gehouden per e-mail. Ook de inbouwservice was zeer goed geregeld. PETJE AF COOLBLUE.

Pluspunten

• Goede service
  • Geweldige communicatie
  • Wat zij beloven wordt gedaan

Minpunten

• Ik zou dan moeten liegen

Mar 16-12-2016 Via de website gekocht

Telefoon met abonnement!

Supersnelle en correcte service je wordt via mail/sms goed op de hoogte gehouden van levering! Perfecte afhandeling Bedankt!

Hans van Wijngaarde 16-12-2016 In de winkel gekocht
eindhoven

Effectief,duidelijk en snelle vriendelijke afhandeling

Snelle afhandeling in de winkel.
Professionele en vriendelijke verkoper
snelle levering uit magazijn

Dick 16-12-2016 Via de website gekocht

Cool Blue koelkast

De shop is op zich erg duidelijk. Goede inbouwtekeningen zodat je eigenlijke de verkeerde niet kunt bestelen. Toch even gebeld met de klantenservice: uitstekend advies gekregen en dus besteld. Na de bestelling bijna niets dan lof! Een klein minpuntje:de nacht voor levering zou ik voor 02.00 (!) een mailtje krijgen met de verwachte levertijd. Mailtje niet ontvangen. Wel 15 minuten voor levering het afgesproken telefoontje.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• Zie tekst

lokhorst 16-12-2016 Via de website gekocht

supersnelle levering ook in december

Al meerdere keren iets gekocht bij Coolblue. Levering tot nu toe altijd perfect en binnen 24 uur, soms zelfs binnen 12 uur.

Pluspunten

• zeer snelle en juiste levering
  • duidelijke productomschrijving
  • beter service voor zelfde prijs

Minpunten

• je moet van hun humor houden.

Nelly 16-12-2016 Via de website gekocht

kan niet echt beter eigenlijk

super webwinkel, prima telefonische service en ongekend snelle bezorging!
ook retourneren is nooit problematisch, zelfs als het artikel bij eerste gebruik tegenvalt.

AK 16-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering. Tevreden!

Mijn telefoon was nergens goedkoper te koop en werd binnen een dag geleverd. Beste prijs en snelle levering, dus een tevreden klant!

Pluspunten

• snelle levering
  • Geen verzendkosten

W. 16-12-2016 Via de website gekocht

JBL charge 3

Coolblue: Makkelijk vergelijken op de site wanneer je twijfelt over welk product je zult kopen. Supersnelle levering van bestelde producten! :-) Bestelde een JBL charge 3 om 23:55 en kreeg hem de volgende dan om 14:00 in huis. Top!

Pluspunten

• supersnelle levering van bestelde producten! :-)

Elke 16-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Super goede webshop als je iets niet kan kun je altijd en overal contact opnemen met ze. via mail via chat via facebook. En nog een goede service ook ze helpen ze altijd en krijg je antwoord op al je vragen.

Pluspunten

• Goede service
  • Alles is eigenlijk wel goed

Minpunten

• niks

Thijs Colbers 16-12-2016 Via de website gekocht

CatSmartphone

De prijs was goed, het beste bij de mij bekende winkels. Ik dacht s'avonds besteld.De levering was zoals toegezegd in de aankondiging, gelijk de dag erna in huis. Super.

Pluspunten

• prijs
  • snelheid

maestripieritimo 16-12-2016 Via de website gekocht

zeer goede ervaring

ik kwam op deze site omdat het de goedkoopste was voor het product dat ik zocht.
Ook de extra korting die je krijgt als je meerdere dezelfde items koopt is mooi meegenomen.
De levering was zoals afgesproken, de producten waren goed verpakt .
kortom een zeer aangename ervaring.

Pluspunten

• combokortingen
  • competitieve prijzen

HK 15-12-2016 Via de website gekocht

Altijd leuk en betrouwbaar!

Coolblue heeft een goed proces: Goed vindbaar en vele en goede filters, makkelijk producten vergelijken, een goed bestelproces en de enige webshop die tot nu altijd zijn afspraak van de volgende dag in huis heeft waargemaakt!

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Overzichtelijk
  • Bestelproces
  • Filtering
  • Bezorging

Minpunten

• Moet soms elders specifieke specificaties zoeken

Kees 15-12-2016 Via de website gekocht

vervolg op review 12 december

levering op 8 december was niet gelukt (een van de twee paketten van de roeitrainer niet meegeleverd). Coolblue besloot dat ik mijn geld terug wilde hebben (had ik niet om gevraagd, ik wilde het resterende pakket op korte termijn ontvangen!). Geleverde pakket is op 13 december opgehaald. Geld nog niet teruggestort. Vandaag mail ontvangen dat pakket 2 morgen wordt geleverd?? Coolbluetelefonist geeft aan dat pakket 1 nog steeds bij mij is. Wat een chaos bij Coolblue. Kijken wanneer ik mijn geld terugkrijg. Toch ruim 1300 Euro.

Minpunten

• komen tot dusver hun afspraken niet na
  • transporteur Dynalogics

Officiele reactie van Coolblue 16-12-2016

Beste Kees,

Wat vervelend dat het zo mis gaat met jouw bestelling. We kunnen ons helemaal voorstellen dat je hier niet blij van wordt. We kijken graag voor je na of we nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je misschien het ordernummer van je bestelling en een samenvatting van alles wat er is gebeurd willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we voor je aan de slag!

Met vriendelijke groeten,