Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mvdwal 18-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare service, goede prijs

Ruim assortiment, met een perfecte hulp structuur.
Door de vele reviews, kom je gemakkelijk tot de juiste keuze.
Soms elders goedkoper, maar door zeer goede service blijf ik toch bij coolblue

Toon Huygen 18-06-2017 Via de website gekocht

Alsof het niets is

Omdat mijn plan is om aan te komen en de technologie in mijn armen neem, besloot ik om de Fitbit Aria te kopen. Op Coolblue is hij duurder dan bij andere grote webwinkels maar, ik betaal graag wat meer omdat de service en website bij Coolblue beter is tenopzichte van andere. De levering liet ik deze keer niet thuis komen maar op een postkantoor. Alles ging vlotjes en helemaal niets op aan te merken. Ik raad Coolblue echt iedereen aan!

Tom 18-06-2017 Via de website gekocht

Belachelijk bedrijf

Wanneer je iets besteld met schokbestendigheid van 5 meter moet je erg oppassen, volgens coolblue kan de camera dan alsnog kapot gaan als je hem uit je handen (1,5m) laat vallen. Dit valt dan ook niet binnen de garantie. Wat cool blue wel doet is zeggen; Stuur maar gratis op! Dan kijken wij er graag naar! Maar.... Als het niet binnen de garantie valt moet je €39 betalen om je product terug te krijgen! Coolblue blijft zeggen dat het niet binnen de garantie valt en mijn schuld is, terwijl bij de nieuwe versie van deze camera de camera is aangepast op het punt waar die van mij is gebroken.

Oftewel, Coolblue toont geen verantwoordelijkheid en lacht alles weg met hun slogan; alles voor een glimlach. Niet dus!

Officiele reactie van Coolblue 18-06-2017

Hoi Tom,

We vinden het heel erg vervelend dat we er niet uit zijn gekomen. We hebben elkaar meermaals via e-mail gesproken. Er is een defect geconstateerd dat niet binnen de garantie valt. Onderdeel van de retourvoorwaarden is dat er in dit geval onderzoekskosten worden gerekend. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Groeten,

K van Trigt 18-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Voor Coolblue gekozen omdat de producten goed te vergelijken zijn, prettige side.
De levering en retour meenemen van de machine en de verpakking. Beleefde en behulpzame bezorgers.

Robert 18-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige communicatie rondom bestelling en aflevering.

De shop van coolbleu is makkelijk te vinden, ook als je op zoek bent naar een klein onderdeel dan kan je slagen op de site.
Als je er niet uitkomt dan kan je op verschillende manieren contact opnemen met een werknemer en wordt je snel geholpen.

Maurice 18-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, enthousiaste club mensen

Het is gewoon leuk om iets bij Cool Blue te bestellen. Goedkoop, betrouwbaar en supergoede service. Ook via emails perfect op de hoogte van mijn bestelling gehouden. Ook zeer goede vriendelijke telefonische helpdesk!

M.G Althof 18-06-2017 Via de website gekocht

geweldige serves

Ik had een koffiezetapparaat gekocht maar naar één keer koffie zetten deed hij het niet meer.
( ik denk fabrieks foutje kan gebeuren ) Maar oké niet leuk en heb hem de volgende dag terug getuurd.
Na dat zij hem weer binnen hadden (1 dag ) had ik al weer een dag later een nieuwe in huis,
en deze doet het prima.

Dus een prima serves en je word goed op de hoogte gehouden via mail contact en track en tracé.
Helemaal toppie

Monique 18-06-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super service

Cool Blue in Eindhoven levert goede service en legt zaken duidelijk en geduldig uit. Erg grappig wel dat bij het zien van mijn geboortejaar de term cloud ineens vervangen werd door 'daarboven' :-) niettemin erg vriendelijk personeel!

Peter V. 17-06-2017 Via de website gekocht

Iedere keer weer top service!

Coolbue is een betrouwbare webshop, met een enorm groot assortiment producten met redelijke prijzen. Top service en snelle (gratis) bezorging.

Geen tegenvallers achteraf.

Ik heb er al veel vaker iets gekocht in de afgelopen jaren en spreek dus uit (al wat langere) ervaring.

H. 17-06-2017 Via de website gekocht

Wederom perfect produkt en super snelle levering

Eigenlijk kopen ik tegenwoordig alles via Coolblue. Goede overzichtelijk site met veel keuzes aan producten. Snelle levering en altijd op tijd door correcte pakketdienst. Eenvoudige betaling, bevestiging per e-mail inclusief factuur.

Sandra 17-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Kwaliteit, service en levering kunnen niet beter. Topbedrijf met wss topmensen die alles zo netjes picken, inpakken en versturen.

Erik 17-06-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Top winkel ze doen waar ze voor staan. Om 23:45 besteld de volgende dag binnen.
Dat is nog eens service toppie ga zo door

Karel 17-06-2017 Via de website gekocht

snelle goede service

binnen 24 uur goede afhandeling van levering product en gestelde vragen! Geen onzin maar gewoon goede en snelle service

Nico 17-06-2017 Via de website gekocht

Op de website prima info, en als er toch nog iets niet goed is besteld uitstekende service. Voor het plaatsen is het wel de laatste keer geweest om dit te laten doen. Aardige monteurs netjes gewerkt alleen geen vakkennis van meubels, en heb het zelf opnieuw moeten doen zodat de koelkast wel dicht gaat zoals het hoort.

A.Castermans-Hovens 17-06-2017 Via de website gekocht

Prima afgehandeld!

Ik heb al vaker artikelen gekocht via Cool Blue, telkens tot mijn grote tevredenheid.
Bezorging volgens schema! Ik kan niets negatiefs bedenken!

De heer segers 17-06-2017 Via de website gekocht

Het aanbod is goed, service is super. Dingen terugbrengen of vragen stellen doen ze niet moeilijk over. Iets wat ik bij Bol.com steeds negatiever zie. Bij Coolblue doen ze veel voor je.

C. 17-06-2017 Via de website gekocht

Alweer top!

Fijne shop, snelle service en gunstige prijzen. Heb er een laptop gekocht en nu onlangs een luchtkoeler. Goeie service. Alleen jammer dat de bezorging door Dynalogic niet goed was. De volgende dag lukte hen niet, ben de hele tijd thuis gebleven en kreeg later een mail voor nieuwe afspraak, na het weekend. Maar de apparaten zijn top!!

hannie 17-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijke productinformatie en snelle levering

Door de duidelijke productinformatie en de bijbehorende reviews heb ik precies het voor mij het meest geschikte product gevonden.

Benny 17-06-2017 Via de website gekocht

vriendelijk personeel

Snelle levering, vriendelijk personeel alleen jammer dat de dozen waarmee ze iets opsturen veel te groot zijn ten opzichte van hetgeen dat erin zit.

Paul Hitzert 17-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Op zoek naar opzetborstels voor een elektrische tandenborstel kwam ik op deze site terecht. Binnen een dag waren de borstels al geleverd.

Jolan 16-06-2017 Via de website gekocht

Helaas een grote teleurstelling

Mijn cimbimagnetron zou geleverd worden tussen 15.45 en 18.45 uur. Om 16.00 uur kreeg ik keurig een SMS dat de bezorgtijd 17.45 uur zou zijn. Pas 19.15 uur kreeg in mijn product. En tot mijn verbazing weigerde de bezorger zijn oude magnetron mee te nemen!!!!! Terwijl ik een mail had gekregen dat Coolblues mijn oude apparaat "graag" zou meenemen!!!!
Ondanks alle leuke mailtjes, muziek en filmpjes maken ze hun beloftes niet waar. Ik hoop dat mijn nieuwe cimbimagnetron wel zich waar maakt . Coolblues helaas niet.

Officiele reactie van Coolblue 17-06-2017

Beste Jolan,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar om te lezen dat jouw oude magnetron niet is meegenomen. We kunnen heel goed begrijpen dat je teleurgesteld bent, en graag meer duidelijkheid wilt omtrent deze situatie. Zou je jouw ordernummer en adresgegevens naar ons kunnen toe e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We pakken jouw e-mail zo snel mogelijk op, en kijken we met je mee naar een passende oplossing. Alvast bedankt voor je medewerking, en we zien jouw e-mail graag tegemoet.

Groeten,

Brian Steensma 16-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare goede service.

Vanzelfsprekend kijk ik eerst of het product dat ik zoek beschikbaar is bij Coolblue. Want Coolblue levert goede producten en hebben een prima service! Daarnaast ben ik nog niet teleurgesteld door de bezorgservice; alle producten correct verpakt en conform de afgesproken danwel aangegeven tijd bezorgd.

H. van Leur 16-06-2017 Via de website gekocht

Altijd goede service en vriendelijk personeel.

Al meerdere malen bij Coolblue besteld. Altijd goede service en vriendelijk personeel.
TOP! Zal zeker vaker bij hun bestellen.

Wilma54 16-06-2017 Via de website gekocht

COOL winkelen bij Cool Blue!

Goede kwaliteit-prijsverhouding. Enorm aanbod en een super toegankelijke website.
Binnen no time had ik gevonden wat ik zocht en de eventuele opties om meerdere accessoires te bestellen zijn ook erg handig. De levering was ook snel en prima in orde. Ik zal zeker vaker gebruik maken van deze webshop.

Zegers 16-06-2017 Via de website gekocht

Nergens probemen

De producten zijn makkelijk te vergelijken, een duidelijk overzicht.
Verder gaat bestellen heel makkelijk en de bezorging ook foutloos!
Wat wil je nog meer..

MM 16-06-2017 Via de website gekocht

Alles zoals toegezegd

Levering te volgen via track&trace, gebeurde zoals beloofd.
Bij buren afgeleverd omdat ik naar werk was, hierover naast kaartje in bus ook een mail van Coolblue intvangen.
Betaling makkelijk, voordelige prijs.

ten Voorde 16-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige (snelle) service!

De site is erg overzichtelijk. Je kan gemakkelijk producten vergelijken (welk product vind je beter) en er wordt veel productinformatie gegeven. De service was echt top! Heel persoonlijk en er wordt zo snel mogelijk gehandeld. Ik kreeg zelfs nog een persoonlijke kaart toegezonden omdat mijn producten één dag later kwamen wegens leveringsproblemen.

Natasja 16-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte communicatie

Prima winkel, perfecte service en belangrijker nog; duidelijke heldere en grappige communicatie! Afspraken nagekomen.

Andrea 16-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Gebruiksvriendelijke site! Werkt ook via Trooper, wat ik als pluspunt aanduid en werkt supersnel! Aan te bevelen!

Julia 16-06-2017 Via de website gekocht

Heel leuk!

Ik heb een tijdje terug een rugzak besteld bij Cool Blue en heb hier een heel positieve ervaring mee gehad. Snelle levering, goede kwaliteit. Eergister te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn vwo-diploma. Een Cool Blue bezorger die toevallig langs kwam en de vlag uit zag hangen kwam een ballon & een felicitatie brengen. Wat een leuke service!

Jacoba Roele 16-06-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijke service

5 Juni 2017 een vestelling gedaan. Volgende dag zou het geleverd worden, nou mooi niet 9 Juni uiteindellijk het pakket geannuleerd ivm een weekend camperen. Hun reactie het is drukker dan normaal. Vervolgens binnen 3 tot 5 werk dagen het geld terug. Nou mooi niet. Net gebeld en er werd vervolgens 2 keer de hoorn voor mij opgegooid. Ik zeg lekkere service en dat voor 1e bestellen.

Officiele reactie van Coolblue 16-06-2017

Beste meneer/ mevrouw Roele,

Wat ontzettend balen dat jouw bestelling niet tijdig is geleverd. We hebben inderdaad een drukte ervaren die zowel de koerierdiensten als Coolblue niet hebben kunnen voorzien. Goed om te weten dat je meerdere pogingen hebt gedaan om telefonisch contact met ons op te nemen. De lijn is zeker niet met opzet verbroken. Onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard willen wij graag voor jou controleren of het geld is teruggestort en wanneer je het aankoopbedrag op jouw rekening kunt verwachten. Om dit uit te zoeken hebben we wel het ordernummer nodig. Kun je die per e-mail verzenden naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we het direct op.

kurt 16-06-2017 Via de website gekocht

goede service en levering

snel geleverd de zelfde dag nog mits bijbetaling om dat ik hem dringend nodig had voor de excamen kinderen werkt goed zeer tevreden

Koentje117 16-06-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Zeer goede online service en makkelijk bestellen. Zoeken alles goed voor je uit.
Prijs kwalitijd ook top. Snelle en duidelijke levering.
Ik krijg er een glimlach van

ben 15-06-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering correcte levering Ik ben zeer tevreden!

Veel sneller dan plaatselijke winkel. Bovendien betere prijs. Levering uitstekend vooral dat het aangesloten wordt en de oude wasmachine mee retour genomen wordt.

BlakGJ 15-06-2017 Via de website gekocht

Weer direct geleverd

Duidelijke website met vergelijk mogelijkheid. Vaak alles op voorraad en ook de levering is altijd conform gemaakte afspraak...helemaal top

marcus 15-06-2017 Via de website gekocht

geweldige service!

Al meerdere malen iets besteld bij Coolbleu. Altijd snelle service en duidelijke bezorgafspraken. Alles wat er gebeurd met je bestelling wordt goed met je doorgenomen en je hebt een veilig en zeker gevoel als je hier iets besteld. Raad iedereen aan om hier te bestellen.

miek 15-06-2017 Via de website gekocht

Super snel

Super snelle levering met veel communicatie. Aardig personeel. Top!
Wasmachine keurig en snel geinstalleerd.

Fons53 15-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige klantvriendelijke service

Zeer overzichtelijke maar gedetailleerde webshop. Tevens erg goed e-mail verkeer waarin je subliem op de hoogte wordt gehouden van je bestel status.

Jennifer 15-06-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Fijne klantenservice & snelle verzending. Alle gegevens netjes pet mail ontvangen & afgehandeld. Zeker een aanrader!

Hans 15-06-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Coolblue is niet altijd de goedkoopste en dat willen ze ook niet zijn. Wel zijn ze de beste en vandaar dat ik bij Coolblue heb gekocht. Voor 23.59 besteld is de vlgende dag in huis, daarnaast den ze zaken met humor, van opdrachtbevestiging tot verpakking, ze toveren een glimlach op mijn gezicht!

Vera 15-06-2017 Via de website gekocht

De bestelling wordt de volgende dag bezorgd.
Je wordt continu op de hoogte gehouden hoe laat de bezorging plaats vindt.
Zeer vakkundig personeel, beschaafd en beleefd. Sluiten het apparaat voor je aan en controleren of alles werkt.
Het hele proces verliep volgens plan.
Waar heb je dat nog.

Simon Berndsen 15-06-2017 Via de website gekocht

Helder en snel.

Helder en snel. Het enige wat ik niet kan beoordelen zijn de onderliggende diensten.
Gratis bezorging is mooi, maar wie betaald daar de prijs voor?

pieter 15-06-2017 Via de website gekocht

niks mis mee

no nonsens web site is simpel je gaat uitzoeken ,,bestellen -bevestiging -versturen - ontvangen en plezier hebben van je aankoop.
kom je er niet uit bij aankoop ,of gebruik prima klanten service

Jadot Patrick 15-06-2017 Via de website gekocht

Steeds wederkerende uitstekende service,

Levering best in orde,en snel!uitmuntend .,Hierop best'el je met plezier en nogmaals uitstekend,perfect

Anouk 14-06-2017 Via de website gekocht

Ook garantie bij Coolblue goed geregeld!

Mijn Fitbit was binnen een jaar al aan het aftakelen, maar ik kreeg het hele aankoopbedrag terug en heb nu een nieuwere (en mooiere) Fitbit ervoor in de plaats kunnen kopen! Niet verwacht, top service!

Jorrian D. 14-06-2017 Via de website gekocht

Prima service zoals verwacht

Duidelijk te vinden wat ik zocht en zoals je van Coolblue verwacht ook snelle levering zoals ze beloven.

jolanda 14-06-2017 Via de website gekocht

geweldige service ,niks is ze teveel

alles staat zeer overzichtelijke op de website en duidelijk aangegeven of het op voorraad is zoniet dan staat erbij wanneer het er weer is
duidelijk aangegeven als je voor 23,59 besteld dat het de volgende dag geleverd word

Danny 14-06-2017 Via de website gekocht

Te laat

Te laat geleverd geen goede info over je bezorgdatum en tijd. Eerst zaterdag toen zondag en nu vanavond als het goed is. Het is nu 1945 uur en nog steeds niks bezorgt.

Officiele reactie van Coolblue 15-06-2017

Beste Danny,

Wat zuur dat de levering van je pakket zo lang in beslag neemt. Dit is absoluut niet wat je van ons mag verwachten. We beloven een levering de volgende dag, dus mag je er ook vanuit gaan dat je de volgende dag in het bezit bent van een pakketje. Zou je je ordernummer kunnen doorgeven via geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we graag hoe het verder zit met je bestelling.

Met vriendelijke groeten,

Wim Ploeg 14-06-2017 Via de website gekocht

Volgende dag geleverd, 7 dagen per week.

Snelle levering, goede service (ook op zondag).
Kundig personeel. Bereikbaar via telefoon, WhatsApp, email.

Frederik 14-06-2017 Via de website gekocht

Vlotte site, zeer ruim aanbod.

Ik vind steeds wat ik zoek aan scherpe prijzen. De bestelling, betaling en snelheid bij levering is naar mijn wensen zeer goed.