Deze score is berekend op basis van 3448 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vincent 10-06-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Snelle levering. Gewoon echt niks mis mee. Vooral de tips over de go-pro tijdens het wachten op pakketje is zeer gewaardeerd!

Jacqueline 10-06-2017 Via de website gekocht

Goede informatie

Assortiment is ruim en vooral de informatie is compleet en voorlichting is goed, hele fijne site om het juiste apparaat te vinden en te kiezen. Combinatievoordeel en advies om te combineren ook prima. En daarbij -- prijzen zijn goed en snelle levering, en heel fijn de keuze om op ander adres te bezorgen of om zelf op te halen bij afleverpunt. Tegenwoordig ook 'echte' winkels trouwens, dus hoeft niet online. Super.

Pieter 10-06-2017 Via de website gekocht

Altijd goede service hier.

Goede site van Cool Blue, duidelijk en leuk en op een speelse manier gebracht, Cool Blue is niet altijd de goedkoopste maar wel een met voor mij de allerbeste service, Hier kunnen nog vele anderen een "puntje"aanzuigen.

René 10-06-2017 Via de website gekocht

veel keus voor goede prijs

Veel keus, goede prijs. Keuze uit bijvoorbeeld 2e kans en wat humor om het wachten wat aangenamer te maken.

Han 10-06-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Ze doen gewoon wat ze schrijven. Met andere woorden een goede optie om daar te kopen. Een echte aanrader

Frans 10-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling plaatsen en leveren prima in orde, Ook infomeren over de status van de bestelling en levering is uitstekend.

AB 10-06-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Uitstekende adviezen

Ik zocht nog een telelens en andere accesoires voor mijn net gekregen camera. Dankzij de deskundige adviezen ben ik uitstekend geslaagd.

Renske 10-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service, vriendelijk personeel

website werkt goed, ruim aanbod aan wasmachines- en drogers, scherpe prijzen en zeer vriendelijke medewerkers, zowel ServiceDesk als de medewerkers die kwamen brengen en aansluiten.

Fam. De Graaff 10-06-2017 Via de website gekocht

Service was uitstekend

Snel, duidelijk en binnen een dag thuis geleverd. Vriendelijke bezorgers. Koelkast functioneert uitstekend en naar verwachting.

Tasha 10-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Een groot assortiment! Als je iets sneller wilt hebben, ben je bij Coolblue bij het goede adres; Wordt snel geleverd. Goede service!

Ester 10-06-2017 Via de website gekocht

Service om blij van te worden

Waar helaas mijn ervaring is met heel veel bedrijven dat klantvriendelijkheid ver te zoeken is en waar niet service gericht gewerkt wordt, is dat bij Coolblue het tegenovergestelde. Dat zit in aandacht voor grote en kleine dingen o.a.: overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, ruime keus, prijs, goed bereikbare klantenservice, zeer snelle levering, duidelijke en vriendelijke communicatie, de wachtservice, de verpakkingen. Ik heb geen ervaring met de fysieke winkels, maar als het concept doorgetrokken wordt, zal dat ook tevreden klanten opleveren.

Peter 10-06-2017 Via de website gekocht

Goed, efficient en modern bedrijf.

Snel, betrouwbaar, duidelijk en communicatief. De prijzen zijn aller sinds redelijk.
Goede website, goede indeling om te zoeken.

- 09-06-2017 Via de website gekocht

website coolblue

Makkelijke site en snel te vinden wat ik zoekt. Veel keuze in strijkijzers. Duidelijk allemaal.
Zeer snelle levering.Ook nog eens een bericht via mobiele telefoon.

Tijn 09-06-2017 Via de website gekocht

Goed product, goede prijs, slechte levering

Tv van Philips uitgezocht en besteld op za middag voor Pinksteren
Bij afleveroptie stond dinsdag na Pinksteren vermeld, maar dat leek me wat krap. Dus op woensdag gezet.
Woensdag vrijgenomen en wachten maar.
Rond 15:00 een mail van de vervoerder dat het druk is en ze het niet gaan redden.
Ook een mail van CoolBlue ontvangen.
Wordt automatisch op de donderdag gezet tussen 8:00-22:00. Das mooi maar dan ben ik niet vrij.
Via de site van de vervoerder dan maar 18:00-22:00 gezet.
Wordt door vervoerder doodleuk weer op 8:00-22:00 gezet...
Klacht gemaild naar CoolBlue over mijn teleurstelling.
Netjes een mail terug gekregen met info waar ik niks aan had en m'n naam verkeerd gespeld.
Op donderdag rond 7:00 mail ontvangen dat het 14:45-17:45 wordt. Daar ik nog steeds geen vrij had m'n schoonmoeder opgetrommeld om dan maar te wachten.
Track en trace site werd niet bijgehouden.
Zelf 17:30 thuis geen tv. Uiteindelijk 21:30 wel tv.
Tot 2x toe te late levering en slechte info via track en trace.

Beste Tijn,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend balen dat het bezorgen van jouw bestelling niet soepel is verlopen. We kunnen goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. Duizendmaal excuses voor het ongemak in deze situatie. We kunnen je vertellen dat wij er ook flink van balen. Door leveringsproblemen zijn meerdere klanten de dupe geworden van deze vertraging. Wij nemen jouw feedback zeker mee om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben, kun je ons een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We wensen je natuurlijk onwijs veel plezier toe van jouw televisie en hopelijk tot de volgende keer.

Ivonne 09-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Website is gebruikersvriendelijk en de aflevering verloopt soepel en is goed te volgen via DHL track en trace

Mick 09-06-2017 Via de website gekocht

Alles voorbeeldig afgehandeld

Fijn om filmpje te kunnen kijken en de voor en nadelen te lezen. Prima service. Heel overzichtelijke website

Stephan 09-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Slecht bedrijf dat zijn zaakjes niet op orde heeft. Meerdere malen een tweedekans product besteld. Elke keer, na betaling, een mail ontvangen dat ze het product niet konden vinden in het magazijn. Vanuit klantenservice kunnen ze weinig beslissen of voor je betekenen behalve het geld weer terug storten. Verspilling van tijd en moeite.

Beste Stephan,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat de producten die jij op het oog had, niet gevonden konden worden. We kunnen goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. Duizendmaal excuses voor het ongemak, en we nemen jouw feedback mee om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kan je deze e-mailen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Tessa 09-06-2017 Via de website gekocht

Gewoon super!

Coolblue heeft altijd geweldige service, met een makkelijke site en snelle levering.

Iedere keer weer een goede keuze.

Ferry 09-06-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare website.

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met het bestellen en ontvangen van producten, altijd op tijd zoals beloofd en ik heb heel wat bij coolbleu besteld!
Echt een goed betrouwbaar website winkel.

jamas 09-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijk, duidelijk en snelle levering. Duidelijke omschrijving van de producten en een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een product in de categorie prijs/kwaliteit.

J 09-06-2017 Via de website gekocht

Geen product en geld kwijt

2 minuten na de geplaatste bestelling direct een whatsapp gestuurd omdat er nog een oud adres in stond. Pas de volgende dag reactie dat het artikel al verzonden was. Verder wil coolblue niets doen, terwijl het betreffende pand leeg staat en ik dus geen product hebt ontvangen.

Op de website beloofd coolblue een reactietijd van minder dan 30 minuten, maar ik meer dan 48 uur moeten wachten om alsnog te horen dat het verder mijn probleem is.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw pakket is bezorgd op een oud adres. We kunnen goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. Door leveringsproblemen hebben we het momenteel super druk op alle Social Media kanalen. Dit staat ook aangegeven op onze website namelijk op de Klantenservice-pagina. Hierdoor is onze reactietijd ook een stuk langer dan wat je normaal van ons gewend bent. We adviseren je om de volgende keer voordat je een bestelling afrond, alles goed na te kijken. We kijken natuurlijk wel graag voor je na wat we kunnen betekenen in deze situatie. Zou je jouw ordernummer en adresgegevens met een kleine toelichting van deze situatie, willen e-mailen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? We zien jouw reactie graag tegemoet.

BcS 09-06-2017 Via de website gekocht

Goede info op de site, maakt kiezen makkelijker

Leuke winkel met geinige details. Daarnaast prima service, je kunt zien dat Coolblue gericht is op het blij maken van klanten.

Jolanda 09-06-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik ben een erg tevreden klant! De webshop is gebruikersvriendelijk, mijn bestelling werd snel en goed geleverd, de producten zijn helemaal naar wens. Persoonlijk vind ik het ook erg fijn dat je (bijna) alle producten binnen 30 dagen kunt retourneren, zelfs de refurbished en tweedekans producten.

Louis 09-06-2017 Via de website gekocht

Ze hadden bij de bestelling ludiek meegedeeld dat we confetti mochten gooien over de persoon die de pakketten levert. Zo gezegd ze gedaan...
Neus gebroken op 2 plaatsen en al meer dan een week een blauw oog.

Nee, grapje. Goede service.

Nicodis 09-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle aflevering

Mooie, duidelijke en klantvriendelijke website, Zeer snelle levering en voldoende informatie over het bestel- en afleverings-proces

Honoré 09-06-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk snelle en perfecte levering!

Voor de eerste maal kennis gemaakt met deze shop. Ik had geen ervaring hiermede.
Op aanraden van mijn zoon, die de shop al kende en er zeer tevreden over bleek te zijn, heb
ik mijn bestelling geplaatst. Wat was ik verwonderd toen de levering extra snel gebeurde en perfect werd bezorgd. Kon niet beter !

hans 09-06-2017 Via de website gekocht

snel in huis

de prijs was gunstig. de site was duidelijk met goede voorlichting en instructies.
ook de snelle levering en duidelijke retourgarantie en geen verzenkosten maakten de keuze voor coolbleu vanzelfsprekend

Helene 09-06-2017 Via de website gekocht

Cool Blue werkt samen met slechte bezorgservice

Cool Blue alles voor een glimlach maar die vergaat je al gauw als je een wasmachine bezorgd krijgt door het bedrijf Exchange.NL. Ik had de reviews bekeken van dit bedrijf en de moed zakte me al in de schoenen. Er was geen woord van overdreven. Dit moet Cool Blue niet willen dit gaat ook ten koste van hun naam. Ik kreeg om het leed te verzachten een tegoedbon van € 10,00 te besteden bij Cool Blue.

Beste Helene,

Bedankt voor je review en voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je geen fijne ervaring hebt gehad met onze service. We begrijpen dat, door de leveringsproblemen van de afgelopen tijd, de moed in jouw schoenen is gezakt. We kunnen je vertellen dat wij er ook enorm van balen. We zijn druk bezig om alle processen in de toekomst te verbeteren, en daar nemen we jouw feedback ook in mee natuurlijk. Duizendmaal excuses voor het ongemak in deze situatie. Mocht je verdere voor ons hebben, kan je ons een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Hilke 09-06-2017 Via de website gekocht

In 1 woord: geweldig!

De service is geweldig, eerst in de winkel geweest daar al zo vriendelijk geholpen. Helaas was mijn product niet op voorraad in de winkel (ik had zelf niet goed gelezen, ik had de landelijke voorraad met. De winkelvoorraad verward. Toen heb ik het direct thuis online besteld. De site was duidelijk, de bestelling verliep blot, de bevestiging was duidelijk. De mail met de wachttherapie vond ik geniaal! De volgende dag werd het afgeleverd bij mijn buren omdat ik niet thuis was, daarover kreeg ik ook een mail, de verpakking is geweldig. Dit was echt van het begin tot het einde leuk, ik wilde eigenlijk meteen weer iets bestellen. Ik kon alleen niets bedenken. Al mijn elektronica bestel ik voortaan via coolblue en ik raad het iedereen aan!

O.A.de Haan. 09-06-2017 Via de website gekocht

Er is gedaan wat ze beloofde.

Wat ik zou kunnen schrijven stond er al, één ding van irritatie is de pagina,s van de website die
volstaan met kreten wat nergens over gaat.

Pascal 09-06-2017 Via de website gekocht

Coolblue is top!

Prettig vind ik de snelle levering en prettige telefonische ondersteuning indien gewenst. Al jaren een tevreden klant.

Plaat 09-06-2017 Via de website gekocht

ruimne keuze en goed concurrerend

goed opgezette site met goede zoekfunktie.
Makkelijk bestellen en betalen. duidelijke levering met e-mailinformatie.

Hans Amsterdam 09-06-2017 Via de website gekocht

Levering door medewerkers die ook produktkennis hebben

Het product word niet voor de deur afgeleverd maar ook op de gewenste plek neergezet en aangesloten. Tevens wat onderhoudstips en uitleg hoe de machine werkt. Zo overtref je mn verwachtingen!

Leen 09-06-2017 Via de website gekocht

Prima, snel en correct

Duidelijke website, snel te vinden, makkelijk te bestellen en zeer snelle levering. Kortom wat wil een mens nog meer!

René T. 09-06-2017 Via de website gekocht

De service is gewoon top!

Coolblue doet wat ze beloven. Levering binnen 24 uur, oude apparaat afgevoerd en nieuwe netjes geplaatst en aangesloten.

F. van Galen 09-06-2017 Via de website gekocht

Super slechte afspraken over de levering

2x afspraak gemaakt om bestelling te laten bezorgen. Hier ook 9,95 euro extra voor betaald. Eerste keer kwamen ze gewoon niet opdagen ,en ook hier geen bericht over gehad. Nieuwe afspraak gemaakt ,en tegen het einde van de nieuwe lever termijn uren,kreeg ik wel een bericht met de mededeling dat ik weer even een nieuwe afspraak moest maken. Ik heb de boel geanuleerd. Ben er mee klaar. Zeg dan gewoon dat de levertijd 5 dagen is ,maar zeg niet voor 23.59 uur besteld volgende dag in huis.

Beste meneer/ mevrouw Van Galen,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw pakket vertraagd is geweest. We kunnen goed begrijpen dat je teleurgesteld bent, en jouw bestelling hebt geannuleerd. Duizendmaal excuses voor het ongemak in deze situatie. Wij kunnen je vertellen dat wij er ook flink balen, en dat we jouw feedback zeker meenemen om onze processen sterk te verbeteren. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kun je een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Nyna 09-06-2017 Via de website gekocht

Top service!

Coolblue is transparant in de communicatie. Dat vind ik erg fijn! Ik had een vraag over de levering van mijn bestelling toen heb ik ze een whatsappje gestuurd waarop ik binnen 40 minuutjes antwoord had! Ideaal :)

Roel 09-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig aanbod en service

Site is overzichtelijk en veelzijdig, daarnaast ook veel producten die worden aangeboden. Klantenservice is vooralsnog altijd erg snel en kundig geweest met hun antwoorden op vragen/opmerkingen. Hebben bij mij qua reparatie of annuleren nog nooit ergens moeilijk over gedaan. Altijd erg tevreden met mijn bestellingen en afterservice bij CoolBlue!

Nancy 09-06-2017 Via de website gekocht

Snelle vriendelijke service

De website is duidelijk en geeft goede informatie over de producten. De reviews zijn ook handig! De levering gebeurt snel en op zeer correcte wijze (mails, sms, telefonisch contact met uur van levering). De mensen zijn vriendelijk!

Me 09-06-2017 Via de website gekocht

Ik kijk eerst even bij Coolblue

Coolblue heeft kundige mensen die snel reageren op een email of telefoontje. Het bestellen gaat altijd als vanzelf op hun duidelijke site! Wanneer men al iets foutief heeft ingetypt, is het net zo eenvoudig dit weer te herstellen/corrigeren, zonder dat je bestel proces opnieuw moet beginnen. De afhandeling van de bestelling is perfect! Direct krijg je een email ter bevestiging, en tijdens elke stap van de toezending, wordt gemeld wanneer de zending onderweg gaat én kan de levering worden gevolgd. Er zijn maar weinig die het zo goed voor elkaar hebben. En mocht er al een retour zending nodig zijn omdat het product tegen valt,…. Geen probleem ook al zo goed geregeld. Kopen bij Coolblue geeft mij immer een veilig en goed gevoel! Vooraf én achteraf.

Jelle 09-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie , snelle levering en de goedkoopste

Veel informatie van fabrikant en reviews van consumenten die een goed beeld geven van de camera. Op de chat nog extra informatie gevraagd en ook echt het idee dat ik ben geholpen (geen vakantiemedewerker die alleen de specificaties knipt en plakt).

Jeroen Meijer 09-06-2017 Via de website gekocht

Als ik een online voorbeeld noem is het áltijd Coolblue!

Service is top, altijd op voorraad wat ik wil bestellen, altijd kunnen bestellen voor de volgende dag levering is de beleving en dat tot 23:59 is zalig als je na een dag hard werken eindelijk de rust hebt om er even lekker voor te gaan zitten. En als je te lui bent om te surfen... bekijk je gewoon de video reviews. Het enige dat je zelf moet doen is de verpakking open maken. Maar als je kids hebt is het bijna vechten wie het blauwe doosje mag open maken,' want papa heeft vast weer iets cools besteld' .

Hester 09-06-2017 Via de website gekocht

Vlot antwoord op mijn vraag, daarna besteld! Snel geleverd!

Eindelijk de juiste kabel voor het bekijken van mijn foto's op tv. En direct foto's kunnen deleten, wat een zegen :-) stelde een vraag, had vlot antwoord en daarna besteld (keurige prijs) en snel geleverd: gratis ook nog :-) super!!

Frédérique 09-06-2017 Via de website gekocht

Een uitstekende (web)winkel met aandacht voor iedere klant

Veel elektronica kun je bij meerdere goede winkels kopen maar Coolblue doet net dat beetje extra voor de klant. Je kunt op de zeer toegankelijke website producten uitgebreid vergelijken, nuttige reviews lezen, advies vragen waar nodig, producten inclusief eventuele accessoires gemakkelijk bestellen en ook over de bezorging wordt je keurig op de hoogte gehouden. En de zeldzame keer dat iets mis gaat, al is het je eigen fout, Coolblue lost het zonder problemen op.

Hugo 08-06-2017 Via de website gekocht

eindelijk een modern bedrijf met klassieke klant is koning

Al veel gekocht bij Coolblue , soms voldeed het niet aan verwachting ,maar alles wordt zonder probleem omgeruild of vergoed

Karin 08-06-2017 Via de website gekocht

komt afspraken niet na voor levering

website is oké en een bestelling is zo gedaan, maar dan komt de ellende. Ik heb voor coolblue gekozen omdat zij de volgende dag kunnen leveren volgens de website en niet voor een concurrent. Coolblue heeft gekozen om de producten uit te leveren via partner Dynalogic.
Mijn bestelde magnetron zou de volgende dag geleverd worden tussen 8:00 en 22:00 uur. In de loop van de dag annuleert coolblue de levering ivm problemen met Dynalogic. Ze komen de volgende dag.
Ik neem voor het eerst contact op met de klantenservice van coolblue; een medewerker vind het vervelend dat de vervoerder heeft geannuleerd maar dat was overmacht omdat de vervoerder een capaciteitsprobleem had en daarom de volgende dag zou leveren. Deze problemen zouden meer klanten treffen en dit had de nadrukkelijke aandacht van de directie van Coolblue! Ik zou de volgende dag niet thuis zijn dus maakt de medewerker een bezorgafspraak tussen 18:00 en 22:00 uur. Ik krijg een bevestiging via de mail. Nog geen uur later annuleert Dynalogic opnieuw de levering en krijg een nieuwe afspraak voor levering tussen 8:00 en 22:00 uur.
Wederom een telefoontje naar de klantenservice. De medewerker(cherle) wijzigt de afspraak weer naar 18:00 en 22:00 uur en bied haar oprechte excuses aan en begrijpt dat ik boos ben. (lekker opgeleid die medewerkers met nietszeggende antwoorden volgens een belscript). Ik wil de order annuleren maar dat kan niet............
De volgende avond zit ik te wachten en blijkt uit de track en trace code dat de levering opnieuw geannuleerd wordt....... Dus geen bericht van coolblue of dynalogic, kun je zelf uitvogelen....

Wederom een telefoontje naar de klantenservice van Coolblue, na 25 minuten wachten eindelijk een medewerker aan de lijn. Ibrahim deze keer. Wederom duizend excuses maar een oplossing kan hij niet bieden. Ik vraag om de order te annuleren maar krijg geen antwoord. Het ligt niet aan coolblue maar deze keer is het de leverancier die niet kan leveren. Ik vraag om een oplossing maar die kan hij niet bieden. Ik moet maar afwachten. Het gaat hier niet om een broodje van de bakker maar een apparaat dat inmiddels is betaald maar niet geleverd kan worden.. Van een bakker krijg je dan geld terug maar Coolblue is echter stokdoof en houd de medewerker aan zijn belscript.................................(ook nog eens opgenomen voor trainingsdoeleinden volgen het bandje).... Kortom een klantenservice die niets kan doen en je met een kluitje in het riet stuurt.... Het heeft de aandacht op directieniveau volgens de medewerker

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar om te lezen dat jouw bestelling niet is bezorgd, en dat je geen duidelijkheid hebt gekregen in deze situatie. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. Wij balen zelf ook enorm van deze situatie, en willen graag onze oprechte excuses aanbieden. We nemen jouw feedback zeer serieus, en nemen deze ook mee om onze processen voor in de toekomst sterk te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben, kun je ons een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

J 08-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Alles goed en snel geregeld. Alles op tijd. De website is uitstekend. Jullie doen wat je belooft.prima!

Luc Gilté 08-06-2017 Via de website gekocht

Zondermeer aan te bevelen

Reuze aanbod. Eerlijke recensies. Zeer vlotte bestelling en betaling. Correcte en stipte levering. Garantie en mogelijkheid om te retourneren.

Brijan 08-06-2017 In de winkel gekocht
Oostplein

robotstofzuiger

De service is top. Snelle levertijd. Attente medewerkers en adviezen zijn deugdelijk. Ze gaan ook mee in de prijs, als je hetzelfde product elders goedkoper ziet.

Walter 08-06-2017 Via de website gekocht

Bevalt goed

Ik heb deze monitor meteen aangesloten met dvi toen het binnen kwam en geprobeerd de drivers te installeren maar dat is best wel lastig. Het is uiteindelijk wel gelukt met een youtube tutorial. En de 144hz werkt voor mij nog niet. Ik heb al op een forum gelezen dat ik daarvoor displayport moet gebruiken in plaats van dvi. Ik had ook een video kaart besteld die over ongeveer 2 dagen komt en die heeft wel een displayport aansluiting. Maar de kleuren zijn oke.