Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gertjan Vierhuizen 23-07-2013 Via de website gekocht

Snelle en goede levering, slechte ongemotiveerde klachten afhandeling.

Retourzendingen worden zonder enig respect behandeld. Als de PostNL een pakketje beschadigd/kwijtraakt leggen ze "gewoon" het probleem bij de klant neer.

Zoals ik al aangeef bij service ze denken daar totaal niet met de klant mee als er een probleem is.

In mei viel mij Samsung Galaxy s3 steeds uit (een bekent probleem bij de eerste S3 modellen) Dus ik contact opgenomen met Coolblue (moederbedrijf Telefoonshop.nl). Ik kon de telefoon kosteloos retourneren dus ik de telefoon zo goed mogelijk ingepakt met veel papier en voordat ik hem opstuur een paar foto's gemaakt want je weet nooit wat er gebeurd tijdens de verzending. Een paar dagen later krijg ik een mailtje dat de telefoon is aangekomen en onderzocht zal worden. Weer een aantal dagen later krijg ik te horen dat er een barst in het scherm zit en dat ik hem niet onder de garantie kan laten maken... Was ik even blij dat ik foto's heb gemaakt van de tel dus die door gemaild naar Coolblue. Maar helaas het enige wat ze daar zeggen is "kunnen wij niks aan doen" De fout ligt waarschijnlijk bij PostNL maar ik had gehoopt dat Coolblue een beetje meer coulance zou tonen. Coolblue hoeft me echt niet schadeloos te stellen maar iets meer dan "kunnen we niks aan doen" had ik wel verwacht.

sjon1981 23-07-2013

Helemaal mee eens! Als het op garantie en terugsturen aankomt is Coolblue niet zo goed. Bij problemen met terug sturen schuiven ze het heel snel af op de klant.

Bedankt voor je recensie nu weet ik dat ik niet de enige ben en ik denk dat er nog wel meer voorbeelden zullen zijn.

Mensen wees aub gewaarschuwd voor Coolblue en al zijn webshops!

l.j.aalders 23-07-2013

Het verzenden van artikelen is altijd voor risico van de verzender en in dit geval staat Coolblue dus volledig in haar recht. Het is daarom verstandig kostbare artikelen zoals een smartphone verzekerd te verzenden.
Je legt dus de schuld bij de verkeerde partij, zijnde PostNL en die staan weer in hun recht omdat de zending niet is verzekerd

j.rosenboom 22-07-2013 Via de website gekocht

zeer goed snelle levering en navigatie doet buiten gewoon goed ben zeer tevreden aanrader voor vele fiets toeristen groetjes JOHAN.

bmarco 22-07-2013 Via de website gekocht

Er zijn meer keuzes op de site te maken waardoor het lastig kan worden een keuze te maken.

Geen hulp nodig gehad, maar blijkbaar is de routing op de site goed genoeg.

Bijna alles verkrijgbaar en ook nog op voorraad.

feijenoord 21-07-2013 Via de website gekocht

website voldoet

Mail naar helpdesk gestuurd, geen follow-up/ antwoord. 5 dagen later de order moeten cancellen aangezien de producten nog steeds niet op voorraad zijn.

Standaard producten zijn niet op voorraad (Sonos Play)

Coolblue hanteert als slogan "Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis". Echter, ondanks dat een product als op voorraad op de website staat aangegegeven.... heb ik 1 week later nog steeds mijn bestelling niet binnen (Sonos Play)

Officiele reactie van Coolblue 29-07-2013

Geachte heer/mevrouw,

We vinden het erg vervelend dat u uw bestellig heeft moeten annuleren omdat het product niet op voorraad was. Kunt u aangeven om welk ordernummer het gaat? Dan kijken we hier graag nogmaals naar voor u. Alvast bedankt voor uw reactie.

Funk.b 20-07-2013 Via de website gekocht

Producten makkelijk te vinden.
Duidelijke layout.
Voldoende info over gezochte producten.

Even bellen en ik werd meteen goed, duidelijk en compleet te woord gestaan.
Levering laten toekomen op een post pakket punt, was volgens afspraak geleverd. Super!

Ik zocht een nieuwe navigatie en had voldoende keuze uit verschillende merken en type's.

Super prijzen, goeie service, top winkel!

ht1987 20-07-2013 Via de website gekocht

Fijne overzichtelijk site, goede prijzen, en vaak alles op voorraad of snel te leveren. Heb hier een Dolce Gusto besteld en deze opgehaald in Eindhoven, alles zat er netjes bij en was in goede staat. CoolBlue is een top keten van webshops!

hlvanl 19-07-2013 Via de website gekocht

Ruime keus in merken en types ereader, je hoeft niet te zoeken naar een ereader winkel

Snelle levering en klant blijft op de hoogte van de status van de bestelling via email. Chapeau!

Voldoende keuze

Dit is de eerste keer dat ik iets heb besteld bij Ereaderstore.nl. Complimenten over de wijze waarop mijn bestelling is verzorgd!

Ik ben zeer tevreden met alle aspecten van keuze, bestelling, verloop van verzending en levering binnen 1 dag!

sp1953 18-07-2013 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen

snel en accuraat

goede service en snelle bezorging

ericlorsheijd 17-07-2013 Via de website gekocht

super snelle levering

Snelle Levering, net in gepakt, en voor vragen kan je bij de service terecht

Bloodyvampie 17-07-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke en overzichtelijke site. Erg makkelijk te bestellen.

Levering is werkelijk fantastisch. Voor 23.59 besteld en volgende dag in huis. Ik bestelde om 23.57 en inderdaad: nog geen halve dag later was het pakketje bezorgd. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces

Het is dat het artikel in de reclame was, anders had ik het ergens anders besteld. De concurrentie biedt de artikelen vaak goedkoper aan

Indien het prijsverschil klein is, of deze winkel de goedkoopste is zou ik zeker hier bestellen. Vaak zijn de producten elders echter goedkoper

pizzapieter 17-07-2013

Easy website, alles is vindbaar

LET OP: heeft alleen betrekkking op interesse in wasmachine en BIJNA-bestelling.

Genoeg te vinden, van alles wat

PAS OP: ik HEB niets gekocht, maar ik WILDE iets kopen. NL een wasmachine, supergoeie aanbieding, inclusief FULLSERVICE en dat zou niets kosten. Hele omschrijving dat ze WASMACHINE zouden uitpakken, installeren, naar boven tillen etc etc, precies wat ik wilde, totdat ik zag: ...•Full service geldt uitsluitend voor kastmodellen, niet voor tafelmodellen. Deze lage machines (max. 85 - 100 cm hoog) leveren we uitsluitend tot vlak achter je voordeur af. Het oude apparaat wordt vervolgens niet mee teruggenomen..... (https://www.wasmachinestore.nl/klantenservice/2622/informatie-over/levering-witgoed.html) Uh? Moet een vergissing zijn...ik heb nog NOOIT een KASTMODEL WASMACHINE gezien (ofwel een manshoge wasmachine). Dus ff bellen. Lange wachttijd (kan gebeuren); kreeg vervolgens een mevrouw aan de lijn die kortaf, onbegripvol en iets te arrogant was: in de trant van "als we dat schrijven op de site, dan dóén we dat ook écht niet". "Maar mevrouw, 99,9% vd wasmachines is een TAFELMODEL, dus wat jullie aanbieden hoef je eigenlijk nooit te doen...". "Meneer, als dat er staat, dan is het zo. Ik ken persoonlijk ook geen wasmachines die hoog zijn, maar ja....als het er staat...." Dus, net bij BOL.COM mijn nieuwe wasmachine besteld die wél bovengebracht wordt. Jammer, want mijn andere ervaringen met bestelling bij COOLBLUE zijn wel okee.

TomBoz 21-08-2013

Ik denk dat de tekst aangepast is, er staat nu:
Full service geldt uitsluitend voor vrijstaande apparaten van een normaal formaat. Dus niet voor inbouwapparaten, koelkast tafelmodellen en compacte vaatwassers. Deze lage machines (max. 85 - 100 cm hoog) leveren we uitsluitend tot vlak achter je voordeur af. Het oude apparaat wordt vervolgens niet mee teruggenomen. Voor Amerikaanse koelkasten geldt, dat deze alleen op de begane grond geleverd. Het oude apparaat wordt in dat geval wel meegenomen.

Balleeh 16-07-2013 Via de website gekocht

Producten zijn makkelijk en snel te vinden op de webshop.

Supersnelle levering en geen verzendkosten. Daar hou ik nou van...

Zeer uitgebreid en redelijk geprijsd assortiment. Zeker voor de hobbykok een uitstekende keuze.

Aan hobby- en incidentele koks, die graag goede, en redelijk geprijsde messen en toebehoren gebruiken kan ik deze site zeker aanraden.

Overzichtelijke winkel met een uitgebreide keuze. Groot voordeel is ook dat (zover ik heb kunnen zien) men niets extra rekent voor het verzenden. Da's in mijn ogen een groot pluspunt. De omschrijving van het door mij gekochte artikel, de BOSCH MAS6200N Snijmachine had wat uitgebreider gekund. Het mes is eigenlijk maar net aan groot genoeg om het brood mee te snijden (daar heb ik het artikel voor gekocht). Het mes had dus een paar centimeter groter mogen zijn. Ook de voetjes (zuignappen in dit geval) voldoen niet. Ondanks dat ze zich wel vastzetten, (dit hoor je wanneer je het apparaat op wilt tillen, dan "ploppen" de zuignappen los), schuift het apparaat net zo makkelijk over het oppervlak alsof het gewoon los staat. Gewoon normaal rubberen voetjes (met een voldoende groot oppervlak) waren een betere keuze geweest...

Albert Taverne 15-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijk om te bestellen, duidelijke site, bestelproces is uitstekend te volgen

Om 12.30 uur besteld, de volgende dag in huis. Toppie

Had maar 1 produkt nodig, kan dus niet verder beoordelen over assortiment.

Winkel is gewoon toppie. Doet gewoon wat ze beloven. Prima

Nvt

r.w.zaaijer 15-07-2013 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, goede info.

alwinpietersma 14-07-2013 Via de website gekocht

's avonds om half elf besteld. De volgende dag voor 1400 uur al in huis. Prijs was ook één van de goedkoopsten. Aanbod aan accesoires vind ik wat beperkt en accesoires zoals bijvoorbeeld SD kaartjes zind ik hier erg duur. Al met al wel heel tevreden.

kimhoog 11-07-2013 Via de website gekocht

kon alles zo vinden goed overzichtelijk

's avonds besteld om 23 uur. 's ochtends 8 uur een sms met bevestiging van verzending en 's middags 13 uur in huis! Wat wil je nog meer! Super snelle service

veel verschillende types en keuzes

deze site beveel ik aan iedereen. En staat nu ook in mijn favouriten

Goed overzichtelijke site. En makkelijk om op te zoeken. Snelle levering, en ik werd goed op de hoogte gehouden van de zending. Dit had ik niet eerder mee gemaakt, wat een gemak :-)

Sawakawi 11-07-2013 Via de website gekocht

Is de eerste aankoop bij deze winkel, dus vandaar geen 10.

Het bestelde was op tijd binnen. Het pakketje was goed te volgen via track and trace van kpn en was eerder afgeleverd op het afhaalcentrum dan verteld op de site van coolblue. De aankoop is goed bevallen en de prijs is goed in vergelijking met andere winkels, zeker niet de goedkoopste maar ivm snelle levering wel waard.

WillemtheB 11-07-2013 Via de website gekocht

4,5

Eenvoudig te bestellen.

Vriezerstore belooft de vriezer op zijn plaats neer te zetten en aan te sluiten. In plaats hiervan zette de bezorgdienst de vriezer gewoon op de stoep.

Vriezer werd in verpakking op de stoep neer gezet i.p.v. netjes op zijn plaats gezet.

lgeer 10-07-2013 Via de website gekocht

prima omschrijving, veel recensies die de keuze vergemakkelijken

supersnelle levering, keurig verpakt.

Veel keuze, groot assortiment.

prijs, kwaliteit verhouding is zeer goed.

Supersnelle levering, duidelijke beschrijving, veel keuze, netjes afgeleverd.

J.G.Everts 09-07-2013 Via de website gekocht

Alles overzichtelijk en duidelijk

Snelle antwoorden op je gestelde vragen, zowel via mail als via de telefoon.

heb af en toe de indruk dat als stofzuigerstore het niet heeft dan bestaat het niet

dit is de winkel die je gewoon moet hebben goede prijzen en super snelle levering.

Ik heb deze website op alle punten een 10 gegeven, ze hebben een zeer ruime voorraad, op alle gestelde vragen krijg je vaak de zelfde dag nog antwoord, het bestelde artikel is meestal binnen 24 uur geleverd en de service en garantie is perfect, mijn indruk is dat je een betere service krijgt dan bij een andere zaak en dat terwijl je het allemaal doet vanuit jouw bureaustoel t'huis.

Ronf1965 08-07-2013 Via de website gekocht

's avonds voor 22.30 uur online besteld en de volgende dag kon ik het product op de gekozen post.nl afleveradres ophalen. Super snel en makkelijk.

maanden 04-09-2013

Tegen de avond besteld. Direct de nodige informatie ontvangen. Tijdstip van ontvangst, de daaropvolgende dag, netjes aangegeven.Tien minuten na het begin van het tijdstip dat Post NL kon bezorgen stond de bezorger al aan de deur. Ook nog achteraf de nodige zorg en informatie. Beter kon echt niet.

goldeng8 05-07-2013 Via de website gekocht

Prima site, veel info, snel bestellen, kon kiezen voor een laternatief afleveradres

Enig minpunt, PostNL kwam zijn belofte voor de afleverdatum niet na, alweer

Goede selectie, veel info en goede prijzen

Fijne winkel. Rotterdammers, meestal goed!

hapo152 04-07-2013 Via de website gekocht

goede website, snelle levering

snelle levering 21.30 besteld de volgende dag in huis en prima informatie per email

er is genoeg keus

Ze doen wat ze zeggen

Ze doen wat ze zeggen, wat wil je nog meer?

jnoijs 03-07-2013 Via de website gekocht

het product was over het algemeen gemakkelijk te vinden. een pluspunt vond ik dat er ook de eventuele assecoires bij stonden.

Echt vlug. de dag na de bestelling al in huis.

er was denk ik genoeg keuze. Zelf ben ik via kieskeurig.nl op deze winkel uitgekomen en heb dus niet echt een keuze op de site hoeven te maken.

De winkel is mij goed bevallen ondanks dat ik hem eigenlijk niet kende.

Ik vind de snelle levertijd en het feit dat er geen verzendskosten zijn zeer positief.

mersmann 03-07-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met groot aanbod. Service uitstekend ondanks tijdelijke staking toch nog dezelfde dag zij het uiteraard later telefoon geleverd.

Prima service zie bovenstaande opmerking.

---arjen--- 02-07-2013 Via de website gekocht

Goede duidelijke website met overzichtelijke stappen als je de bestelling invult.

Het aanbod is goed, de meeste merken zijn voorhanden.

De vlotte verzending en hierbij wordt je goed geïnformeerd over de status van de verzending

kiesjaap 02-07-2013 Via de website gekocht

Heldere informatie, makkelijk en snel bestellen en betalen

Snelle levering, heldere terugkoppeling per e-mail

R2D2CP3 01-07-2013 Via de website gekocht

There was a nice summary of the product on the site.

Very fast within 12 hours I received the product.

The product was same as in other stores but the price was the cheapest I found at that time

I ordered the product in the evening and received it in the next morning, so very fast service (less than 12 hours). The TOMTOM product had a car charger, so no need to buy an additional charger (unfortunately it was not mentioned in the site summary), so I bought one. Also the stand of the TOMTOM is connected to the TOMTOM body, in the previous version you could have kept the stand in the car but take out the TOMTOM itself, so not in this model.

Anoniem 01-07-2013 Via de website gekocht

Het werkt gewoon

Er was een foutje in mijn betaling. Ik heb ze gebeld, wachtrij was toevallig wat langer die avond maar er meer dan verontschuldigd daarvoor. Het betalingsprobleempje was zeer snel opgelost en ondanks dat het eigenlijk te laat was ondertussen dat je de dag erna je pakket nog kan ontvangen was het pakket er wel en zelfs met een persoonlijke noot dat hij het nog speciaal even geregeld had.
Niets meer dan lof voor de service

Mag wat groter en als het kan iets scherper geprijsd. Service is heel goed maar soms is de prijs net wat aan de hogere kant

het is GEWELDIG!

De service is meer dan uitstekend. Prijs is vaak wat hoger maar naar mijn mening is het niet meer dan redelijk voor de service die je er voor ontvangt. Blijf wel oppassen dat de prijzen niet teveel stijgen. Ten slot wil ik nog één ding kwijt: GA ZO DOOR!

mark.slaa 01-07-2013 Via de website gekocht

Snel op tijd geleverd. zoals altijd.

Scherpe prijzen en snelle levering.

Linda Pelle 01-07-2013 Via de website gekocht

Ik ben groot fan van alle winkels van Coolblue. Het assortiment is goed, de prijzen zijn meestal erg goed en de levering is echt fantastisch. Zo ook voor de eReader die ik vorige week besteld heb. De Kobo Aura HD is vrij nieuw en nog lang niet overal leverbaar, maar Coolblue had hem al snel. De prijs was gemiddeld, gewoon de aanbevolen verkoopprijs. Er waren goedkopere websites, maar daar was de eReader niet op voorraad. Ik bestelde de eReader in het weekend, dus ik kreeg hem op dinsdag. Ik maakte gebruik van de 'PakjeGemak' service, waarbij je je pakketje bij een PostNL punt in de buurt kan halen, omdat ik overdag niet thuis ben. Echt geweldig die service! Het PostNL punt bij mij in de buurt is een Albert Heijn XL, dus ik kon m'n pakje daar 's avonds ophalen. Ik raad de winkels van Coolblue bij iedereen aan, want ik heb alleen nog maar goede ervaringen!

gerrit.765 30-06-2013 Via de website gekocht

Alles wordt duidelijk aangegeven.
Zeer duidelijke site
Betaling idem.

Berichtgeving over inpakken/ klaar voor verzending/volgen van pakket en aankomst de volgende dag.
(had s'avonds 21.15 uur besteld)

Goed gesorteerd en duidelijke info over product

Had ook een 10 kunnen zijn , maar ja wie is volmaakt:-)

Ik zou het zo niet weten. Deze bestelling was mijn eerste. En dit was goed. Artikel was op voorraad wat bij andere webwinkels niet was maar hij was ook de voordelingste. Ik zou bij een volgend product op basis van mijn ervaring weer bij deze webwinkel kunnen doen.

wiegel 28-06-2013 Via de website gekocht

Voor het bestellen heb ik een vraag via de mail gesteld. Deze werd zeer snel en goed beantwoord.

zeer snelle levering. gratis levering. En goed op de hoogte gehouden waar mijn pakket zich bevond in het bestel en verstuurproces.

Krefity 28-06-2013 Via de website gekocht

Snel een bestelling doen, zonder al te veel poespas. Betaald via ideal. ideaal.

Jammer dat hier geen 11 kan worden gescoort. Het is bijna overkill, maar de drie mailtjes over de aanschaf, de bevolgens de instructievideo wordt verstuurd stelling binnen en de verzending, plus de sms service om de klant op de hoogte te bregen is erg goed.

Tablet center heeft veel in het assortiment, en ook nog eens veel wat goedkoper is dan elders.

veel coolblue voor weinig. Service is betrouwbaar.

Let wel overkill aan info kan schaden. Wat mij betreft 1 mail met bevestiging ontvangen bestelling is fijn. Naast de instructievideo wat er daarna gebeurt is het het waarmaken wat goed moet zijn. Waarmaken van binnen afgesproken tijd leveren. SMS dat pakket onderweg is is wel een leuke (welkome) extra. Kortom een top bedrijf met toplevering. Mvg, een blije (nieuwe) klant van Coolblue.

Marand 28-06-2013 Via de website gekocht

Goede service op apparaten gekocht via internet, hier was ik altijd sceptisch over. Ten onrechte blijkt nu. Afgelopen weekend stopte ons koffiezetapparaat ermee. Is in december 2012 gekocht en op enkele weken na, dagelijks gebruikt. Na een telefoontje aan Coolblue, Koffiecenter is het apparaat op 24-06-13 opgestuurd. Vandaag werd een geheel nieuw identiek apparaat thuis bezorgd. kijk dat noem ik nu Service met en hoofdletter. Coolblue bedankt!

LaWit 28-06-2013 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke website

snel, duidelijk, informatief

tot nu toe alles kunnen vinden maar soms merk ik dat er bepaalde items niet op voorraad zijn

Vooral door de snelle levering, duidelijke website, informatievoorziening en bestelmogelijkheden. En over het algemeen toch wel aan de goedkopere kant bij een productvergelijking. Dan liever toch bij Coolblue bestellen!

aboerdam 27-06-2013 Via de website gekocht

makkelijke site, met veel uitleg

gratis verzending (kunnen andere wat van leren) en de volgende dag in huis!

Ruim assortiment, niet altijd de goedkoopste, Maar goedkoop is vaak duurkoop!

voor bijan alle artikelen kan je bij een van de webshops van Coolbleu terecht. Ook in de winkel heb ik goede ervaring met service en info. De mensen staan altijd voor je klaar. Ik zou er zelf ook wel willen werken, want zo zou ik ook zijn!!!

berryscholtens 27-06-2013 Via de website gekocht

's Avonds voor 23.59 besteld, om 23.45 om precies te zijn, en de volgende dag in huis. Je kunt zelfs de levertijd in blokken van twee uur volgen.

Mocht het product niet bevallen, dan kun je het binnen 14 dagen retourneren. Ook het YouTube filmpje na je bestelling is erg leuk.

Mijn product NAD Viso 1 is lang niet overal te koop, zij hebben 'm voor de scherpste prijs.

Gemak, de beste prijs en hun missie om elke dag net een beetje beter te zijn spreekt me erg aan.

Coolblue maakt de websites overzichtelijk door ze een aparte naam te geven, zoals speakerdockshop.nl of homecinemacenter.nl Dit zijn allemaal vertrouwde onderdelen en gemakkelijk te overzien.

TinekeVos 26-06-2013 Via de website gekocht

Supersnelle levering en heel goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling via mail en sms.

Ik kon precies vinden wat ik zocht.

Wat een supersnelle levering! 's avonds tegen tienen besloten welke laptop ik wilde kopen. Na de bestelling kreeg ik meteen een bevestiging dat ze mijn bestelling aan het inpakken. Na middernacht kreeg ik een sms dat mijn pakket verzonden was en de volgende ochtend kwam de postbode mijn laptop al brengen. En dat alles voor de laagste prijs en zonder verzendkosten. Goed geregeld, CoolBlue/laptopshop!

T. Albers 26-06-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website en makkelijk in gebruik, zelfs voor mensen die niet zo bekend zijn met internetaankopen. Alle (betaal)stappen zijn duidelijk omschreven en betalen is een fluitje van een cent.

Keer op keer is het weer een genot om de dag na aankoop de deurbel te horen en mijn pakketje in ontvangst te nemen! Een dikke plus voor de korte levertijden! Ook de service via de telefoon is keurig. Vriendelijk personeel en bereid om je te helpen met welke vraag je ook hebt.

Voordat ik een aankoop doe, speur ik eerst het internet af op zoek naar tests en reviews over het product waar ik naar op zoek ben. Zodra ik een product heb gevonden dat aan mijn wensen voldoet, kijk ik altijd op kieskeurig.nl voor de goedkoopste aanbieder. In de meeste gevallen staat beamercenter.nl (CoolBlue) in de top 5. Ze zijn dus zowel concurrerend als breed geassortimenteerd! Het prijsverschil is dan vaak maar tientjes-werk, maar puur vanwege de super service en snelle en betrouwbare levering kies ik voor beamercenter.nl.

Wil je onbezorgd en plezierig winkelen, en wil je jouw pakketje de volgende dag al openmaken, dan is o.a. deze winkel van CoolBlue een aanrader!

pietvandervelden 25-06-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website met juiste info, en bestelgemak

Goede en betrouwbare informatie over de levertijden

hobie17 25-06-2013 Via de website gekocht

Ten eerste: een zeer handig product. Ten tweede: Camerashop.nl is echt een zeer duidelijke site. Veel informatie met bij sommige producten een informatiefilmpje. Ook heel handig vind ik de keuzehulp. Ook erg goede klantvriendelijkheid en service. Zeker aan te raden!

matze 23-06-2013

Uitstekende site, Zeer interessante Youtube channel met zeer duidelijke uitleg.

Uitstekende site, Zeer interessante Youtube channel met zeer duidelijke uitleg. Telefonisch contact was zeer gemakkelijk en snel, en ongelofelijk hoe deze jongens hun klanten en comments serieus nemen op hun youtube channel met reviews van hun producten. Je krijgt meteen een duidelijk antwoord, en ze antwoorden altijd en iedereen terug met hun vragen er op! echt ongekend en geweldig!Ze zijn langer beschikbaar, langer open, en hebben net sneller of net zo snelle service als hun concurrenten. Ze nemen hun vak serieus, ze hebben een eigen youtube channel met reviews, ze beantwoorden al je vragen telefonisch/via hun site of hun ytube channel zelf, en zijn een stuk meer vakkundig in het product dat ze verkopen dan v.b. bol.com waar je ook een boek kan bestellen.

keeskarstel 22-06-2013

Een na beste prijs en leveren of binnen 1 dag of met betaling van 13 euro dezelfde dag per koerier. Voor dit laatste gekozen en binne 5 uur geleverd. Geweldig voor die extra kosten

Jaccotju 21-06-2013

Een prettige website. overzichtelijk en duidelijk.

Ik had mijn product in de middag besteld en de volgende morgen werd het netjes gebracht.

Ze hebben leuke producten, die je ergens anders niet snel vind. goede service, snelle levering en veel keus.

richardreedijk 21-06-2013

Goed assortiment, lage prijs en super snel bezorgd.

Duidelijke omschrijving van het product en 's-avonds besteld volgende dag al in huis.

Ton Koenders 19-06-2013

lekker makkelijk uitzoeken

vandaag besteld, morgen geleverd

wat ik wil vinden, vind ik

goede winkel

bestellen gaat snel, levering op tijd. Product goed.

jad1 19-06-2013

makkelijke website

snelle en goede afhandeling

goede indeling van veelzijdig assortiment

snelle afhandeling en perfekte communicatie betreffende levering

veelzijdig assortiment, goede informatie betreffende product, snelle afhandeling, goede communicatie betreffende levering

webwatcher 17-06-2013

zoals alle webshops van coolblue zeer fijne website's.

na wat kleine vergissingen mijnerzijds een telefoontje en we zaten weer op een lijn. super

onderdeel van coolblue dus ook verrekijkercenter heeft een prettig hoge standaard en een mooie webpagina om naar te kijken en mee te werken.
mijn computer is coolblue,mijn telefoon is coolblue,en na wat klein grut nu dus ook mijn verrekijker.
ik durf dit bedrijf inmiddels van harte aan te bevelen.

goed: service website vriendelijk personeel die het merkbaar leuk vinden om je te helpen. niet goed: euhhh,tsja dat is moeilijk,ik denk dus geen mindere punten. het is voor coolblue te hopen dat bovenstaande gewaarborgd is voor de toekomst.

Daska 17-06-2013