Deze score is berekend op basis van 11086 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Do 04-01-2021

Prijs/kwaliteit goed , bezorger belde me nog even toen hij voor de deur stond!! Top

Charlotte 04-01-2021

Prima, net verpakt en megasnel in huis. De volgende ochtend al! Dat is rond de feestdagen wel snel gedaan zeg.

Jos 04-01-2021

Bestellen is eenvoudig, levertijden zijn duidelijk, ik werd uitstekend geïnformeerd over de aflevering, de aflevering werd uitgevoerd door twee keurig nette, vriendelijke en behulpzame mannen die toch net even dat beetje extra's deden. De producten van AEG, wasmachine en droger werken uitstekend. Nog tips gehad van de mannen. Ik heb ze bedankt voor hun hulp. Coolbleu is wat mij betreft een voorbeeld voor de collega's.

Ish 04-01-2021

Wasmachine was meteen leverbaar en voor een mooie prijs. Door eigen fout bij bestelling verkeerde (oude) adres doorgegeven. ‘s Avonds gebeld om dit te laten omzetten, binnen 2 minuten gepiept. Levering werd zeer nauwkeurig aangegeven (eerst in tijdvak van een uur en 15 minuten voor aankomst op mijn adres werd ik ook per telefoon op de hoogte gesteld van levering). De 2 heren die de wasmachine kwamen leveren waren zo vriendelijk om deze al op de plaats te zetten. Ook namen ze zonder morren mijn 20jaar oude, zware Miele mee (van 2 hoog, zonder lift).
Geen enkel verbeterpunt te bedenken. Topservice!

Bert 04-01-2021

Makkelijk een keus te maken, duidelijke communicatie en leveren volgens afspraak en vriendelijke bezorgers.

Michael 04-01-2021

Goede prijs, eenvoudige site om te bestellen en ondanks de huidige problematiek met Post NL als bezorger pakket toch vandaag maandagmorgen ontvangen ipv zaterdag. Blij mee!

Marco 04-01-2021

Beeldscherm besteld en netjes over de drempel afgeleverd. Was een 2 de kans product maar dat was er niet aan af te zien, heel netjes in de doos gevonden.

Trudy Rijntjes 04-01-2021

De levering was prima in orde.
Het telefonisch kontakt voor de verkoop ook
Maar ik heb dubbel betaald en het tegoed bedrag nog niet teruggekregen
Erg slordig

Chris Van der Voordt 04-01-2021

Makkelijk bestellen en wordt op de afgesproken tijd geleverd.
Top zaak👍👍👍👍👍👍

add2build 04-01-2021

Duidelijke website, prijsvergelijk mogelijk.
vlotte bestelling en snelle levering.
Prima prijzen

Familie Segers 04-01-2021

Snelle levering van onze nieuwe vaatwasser. Keurig een mail ontvangen wanneer en in welke tijd hij geleverd zou worden. Bezorgers belde netjes een kwartier van te voren. Daarnaast zette ze de vaatwasser binnen en namen het desbetreffende afval en onze oude vaatwasser mee. Top!

Rien 04-01-2021

Snelle en goede service , keurige bezorgers . En zo als af gesproken op de juiste dag en tijd de wasmachine bezorgt .

Roan 04-01-2021

Website is overzichtelijk, leveringen zijn snel.
Ik heb computer onderdelen bij Coolblue besteld. De volgende dag in huis.
Snellere bezorging dan de concurrentie. Maar ook prijziger. Het scheelt meestal een paar procent.
Ook de product uitleg maar voor computeronderdelen nog iets overzichtelijker worden weergegeven.
Voor de rest heel tevreden met mijn bestelling

Ruud 04-01-2021

Bestelproces en site zitten uitstekend in elkaar. Goede informatie beschikbaar en het product netjes geleverd. De enige minpuntjes is dat postnl het voor de deur zette en ik de bezorger niet gezien heb. Wellicht stond ie om de hoek maar dit was de 1e keer dat ik dit met postnl meemaakte en het product zat los in een doos dus kon schuiven. Dit was een kwetsbaar product maar de doos van het product was gelukkig goed en was niets beschadigd. Product was elektronica en deed het prima.

Annemieke 04-01-2021

Heerlijk dat de bestelling de volgende morgen al met een bakfiets gebracht werd. De jongen was zeer vriendelijk. Hij vroeg of ik een fijne jaarwisseling had gehad. De bestelling van mijn koffie zat keurig verpakt in een grote papieren zak.

Roossie 04-01-2021

Maakt waar wat het zegt. Goede info, duidelijke en snelle mail. Eerste keer dat ik iets besteld heb bij Cool Blue, maar zeker niet de laatste keer👌👍

Mb 04-01-2021

Geen pakket ontvangen, merk dat Coolblue te ambitieus is en daardoor de beloften niet nakomen jammer want het is geen glimlach meer maar een traan

Niels 04-01-2021

Coolblue is een webshop die een groot aanbod heeft. Zij doen het uitermate goed als het gaat om product reviews en informatievoorziening. Coolblue geeft kiest volgens mij enkele hoogwaardige producten en geeft vervolgens de specificaties aan en legt uitvoerig uit wat de producten zijn en hoe deze kunnen worden gebruikt. Coolblue's keuze is een functionaliteit die vaak een goede prijs/kwaliteit verhouding weergeeft. Coolblue weet je altijd aan de hand van jouw wensen te begeleiden naar het product dat het meest geschikt is voor jou.

Coolblue zorgt ervoor dat je in het oerwoud van producten altijd de bomen door het bos blijft zien.

Coolbue zorgt bovendien voor een goede service en snelle levering.

Anton 04-01-2021

Coolblue heeft een goede en overzichtelijke site met goede foto's, productbeschrijvingen etc. Ook de reviews helpen bij het maken van een goede keuze.

José 04-01-2021

Eigenzinnig, verfrissend, klantgericht en fijne filmpjes met achtergrondinformatie

Monique Kamphorst 04-01-2021

Alles is tiptop in orde en de vrolijke bezorging geheel! Wordt tevens duurzaam op de fiets gedaan en wordt exact op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd wordt.

conny 04-01-2021

ik vind het goed dat je bij cool blue bijna alles kan bestellen en ge moet er niet lang op wachten en als het geleverd word is het altyd met een vriendelijk woord en lach ik heb een wasmachine en boxen besteld en geen probleem met het bestellen en leveren dat vind ik top

Femke Doolaeghe 04-01-2021

Fijne site, snelle service en echt goede service als je iets wil terugbrengen.

Roger 04-01-2021

Pakje goed ontvangen op de dag die ik gekozen heb. prima service ook aan B post die het pakje geleverd heeft.

Marcel 04-01-2021

Bestellen via jullie website en dezelfde dag nog in de winkel ophalen .
Ter plaatse de betaling kunnen uitvoeren is voor mij heel gemakkelijk !
De medewerkers zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam alsook hun productkennis is top .

Richard 04-01-2021

Overzichtelijke webshop, met duidelijke prijzen, product omschrijvingen en reviews van andere kopers.
Voordeel is dat 2e kans koopjes eventueel kan nemen ipv een nieuwe. In mijn geval heb ik dat ook gedaan, de vooraf aangeven schades kwamen exact overeen met de werkelijkheid. Eerlijkheid en duidelijk

Loes 04-01-2021

Coolblue heeft het naar mijn mening top gedaan betreft de marketing en de klantenservice. Voor zover ik dat kan beoordelen heeft dit bedrijf de afhandeling van hun producten erg hoog staan. Ik bestel geregeld producten, in dit geval een basismodel stofzuiger. Snelle levering en prima ding, ook handig dat de website je makkelijk laat vergelijken!

Annie 04-01-2021

Heldere website en omschrijvingen, minder handig is dat je niet kan filteren op producten die op voorraad zijn. Want bijna alle producten die ik wilde kopen bleken niet op voorraad. Toen ik belde hoorde ik van de klantenservice dat de producten de week erna binnen zouden komen en ik ze direct kon bestellen. Die week erna heb ik gebeld want ze bleken nog niet op voorraad. Ik kreeg te horen dat de producten wel binnen waren, maar nog niet in het systeem stonden. Ik vroeg (ik had een bon die verliep) of ik al kon bestellen en dat ik de producten gewoon later kon krijgen. Dat was absoluut niet mogelijk. Wat klantenservice betreft is dit de tweede keer bummer bij Coolblue (andere keer had een service monteur schade veroorzaakt wat niet verhaald nog worden).

Sabrina 04-01-2021

Zelfs met deze bizar drukke dagen had ik m’n bestelling de volgende dag in huis
Super fijn!

Bart Janssen 04-01-2021

Alles was top de levering was op de afgesproken tijd bezorgd en dat tijdens de feestdagen. super tevreden ik ga zeker vaker bestellen via Coolblue.

Chris 04-01-2021

Medewerkers altijd gezellig en beleefd. Duidelijke informatie over levering en netjes op de afgesproken dag in huis.

Caroline 04-01-2021

Heldere communicatie, goede toelichting op producten, veel relevante reviews, snelle levering, nette factuur

Susanne 03-01-2021

Hele snelle levering, ondanks Corona. Product zoals omschreven. Nog niet veel gebruikt, maar oogt top.

Fabienne RV 03-01-2021

Alles was uitstekend behalve het feit dat mij bestelling niet helemaal afgerond was en ik heb pas na 1 dag doorkreeg. Ik had mijn nieuw aangemaakte account niet helemaal bevestigd. Cadeautje te laat thuis hierdoor maar lag aan mij, neem ik aan

Harm 03-01-2021

Coolblue bewijst zich als een betrouwbare webshop met duidelijke informatie. Bevestiging van bestelling en retouren gaan snel en correct. Garantie-zaken worden keurig opgelost, nog nooit problemen mee gehad. Dat geeft vertrouwen en daarom koop ik bij Coolblue. En ... altijd gratis verzending.

feedbackisaltijdleerzaam 03-01-2021

Heldere communicatie en leveren wat er is afgesproken op de afgesproken tijd.
Service hoog in het vaandel dat is goed te merken.

Jan 03-01-2021

Supersnelle levering ondanks oud en nieuw. En wat fijn dat jullie tweede kansjes hebben. Echt zo goed als nieuw, zoals beschreven maar voor een mooi prijsje! Ben er erg blij mee!

Isa 03-01-2021

De bestelling was 's avonds besteld en meteen de volgende dag in huis. Wel was het jammer dat uitverkochte producten ook bovenaan op de site stonden weergeven. Hierdoor was de site een klein beetje onoverzichtelijk. Verder wel een fijn en groot productaanbod.

yvonne van den zBerg 03-01-2021

Zeer goed.Je wordt goed oo de hoogte gehouden wanneer je zending wordt afgeleverd.De koerier een aardige jongen.Ook fijn dat je het oude apparaat mee retour kan geven.

Ronald 03-01-2021

Makkelijk toegankelijke, en overzichtelijke webshop. De bestelling wordt conform bevestiging op de afgesproken dag bezorgd. Wat Cool Blue wel onderscheid, is dat een dag voor aflevering al tips en gebruiksaanwijzing worden gestuurd van de aankoop. In mijn geval wifi extenders. Handig, waardoor je je alvast even kan inlezen, op de op handen zijnde levering. Dit heb ik bij geen enkele andere websop nog gezien.

A 03-01-2021

Prima kwaliteit voor een mooie prijs. Geen installatie nodig het is plug en play.

Miek 03-01-2021

Vorige maand een wasmachine bij Coolblue gekocht waarbij ik telefonisch goed advies heb gekregen. Nu een goede laptop gekocht met behulp van de keuzehulp. Beide producten werden supersnel geleverd en bevallen uitstekend.

Jeanine 03-01-2021

Heel behulpzame website waarin je goed een keuze kunt maken. De bezorging was supersnel en goed geregeld. Iets te veel lolligheid er omheen maar dat heeft ook wel weer iets schattigs (in het mailtje waarin het tijdvak werd aangekondigd waarin de postbode zou komen kwam de tip om hem de groeten te doen)

RS Klute 03-01-2021

De webshop is overzichtelijk en zeer vriendelijk in gebruik. De betaling gaat soepel en voelt vertrouwd. De levering was zoals het hoort, echter mistte ik een berpakking van Coolblue zelf om het artikel heen. Nu zat de smart tv in de originele doos met alleen een sticker met mijn naw-gegevens erop.

Jan Willem 03-01-2021

We zijn zeer tevreden over de benodigde info en de supersnelle afhandeling van de bestelling. Verpakking ook prima. Kortom geen enkele klacht!
En nu maar zien of het apparaat blijft bevallen. De eerste reacties zijn positief en de noodzaak van de aankoop is groter dan we hadden verwacht!

Marvin 03-01-2021

Mijn 2e be stelling bij deze top winkel.

De keuze was snel gemaakt door te zoeken met filters.
Erg handig dat je bij het afrekenen ook nog accessoires erbij kunt bestellen.
Gelijk en passende cover voor mijn nieuwe tablet erbij besteld.

Overzichtelijke webshop met duidelijke omschrijving van het product.

Super snelle levering.
Had gedacht dat de levering langer zou duren toen ik op 29 december 22.30 uur mijn bestelling had geplaatst.
Aangezien dit tussen de feestdagen is tijdens deze bizarre tijd die we samen doormaken.
Maar niks hoor, 30 december rond de middag , pakketje ontvangen.
Alles was goed verpakt zonder, beschadigingen.

Zou deze winkel iedereen aanbevelen, ik ben er blij mee.

Marjolein 03-01-2021

Snelle correcte service makkelijke website en goede communicatie over wat wanneer en hoe

Lara 03-01-2021

De website van Coolblue is overzichtelijk en daarom bestel ik hier graag. De specificaties van de producten zijn overzichtelijk en duidelijk. De televisie die we hebben besteld kwam meteen de volgende dag binnen terwijl deze op andere webshops een veel langere levertijd had, erg blij mee! Alles ging snel en we zijn blij met de televisie!

SARAH C 03-01-2021

Super snelle levering, zelfs met de feestdagen. Ik raad Coolblue zeker aan!

jpa van meel 03-01-2021

Eerlijke voorlichting aan de telefoon en tijdens levering.
ook zeer vriendelijke bezorgers, en weten waar ze het over hebben.