Jan 17-04-2019

De levering is super snel en de service is zeker in orde.
Voor mij de beste webwinkel.

Littelleedie 15-04-2019

deze winkel heeft een zeer goede service en zeer snelle levering. Ze doen effectief wat ze schrijven. Binnen de dag geleverd en mailings i.v.m. verzending en aflevermoment.

Mooi aanbod en juiste prijs zettting zorgen ervoor dat het zeker de moeite is om hier langs te komen voor het plaatsen van een bestelling.

antonissen peter 13-04-2019

eigenlijk veel sub-websites
gemakkelijke search finder
snelle betalingen en veel verschillende mogelijkheden om te betalen
snelle leverservice

Franky986 13-04-2019

Snelheid, betrouwbaarheid en een feilloze en snelle dienst naverkoop. Hier kunnen veel online en offline shops veel van leren.

Martin db 11-04-2019

Het aanbod, de kwaliteit en de snelheid van levering zijn uitstekend! De originaliteit en het enthousiasme waarmee het gebracht wordt zijn top!

W.Blom 10-04-2019

het product de stofzuiger omschrijft wat het is en doet ik ben er tevreden over de verpakking heel goed en de levering ook heel goed de persoon die het bracht ook vriendelijk en behulpzaam dus voor mij dikke duim gr mevr. w. Blom

ege 10-04-2019

Goed productaanbod, goede prijs, snelle levering en interessante inschatting van uur van levering.

Elke 10-04-2019

Zeer vriendelijke dienstverlening. Volledige en leuke website. Zeer snelle levering met opties. Super content!

Annmie 08-04-2019

Gewéldige service! Uiterst hulpvaardig, professioneel en met leuke knipogen onderweg. Mijn wasmachine werd binnen 24u geleverd, naar boven gedragen, aangesloten en geproefdraaid. De jongens gingen pas weg toen ik helemaal geen vragen meer had. Heerlijk, om op zo'n service te kunnen rekenen!

annie 08-04-2019

Zeer overzichtelijke productaanbiedingen en duidelijke,gedetailleerde beschrijvingen.De service is professioneel en het personeel aangenaam,vriendelijk en correct. Al verschillende artikels gekocht via coolblue de laatste twee jaar en altijd is de levering perfect in orde en tot hiertoe n ik zeer tevreden over de producten zelf.Volgens mij is coolblue een aanrader;

France 08-04-2019

Fantastisch! Regelmatige update over je bestelde pakket. Tot 15 min voor levering krijg je updates. Je kan dus je dag perfect plannen ipv uren te wachten en hopen dat er snel geleverd wordt zodat je eindelijk naar de wc kan 😂

Nancy 07-04-2019

Het personeel is heel vriendelijk, de levering was heel correct en snel, de site is overzichtelijk, een heel goede ervaring met cool blue. Deze winkel is zeker een aanrader.

Walter 07-04-2019

Zeer goede en correcte levering. Steeds de mogelijkheid om vrijblijvend in hun winkels informatie over hun producten te verkrijgen, waarna men rustig thuis een bestelling online kan plaatsen. Goede ondersteuning en afhandeling van garantie.

Ingrid Vandijck 06-04-2019

Coolblue vraagt mijn mening over mijn aankoop die nog niet eens geleverd werd... Na 10 dagen en verschillende telefoontjes enkel een poging tot levering van een zwaar beschadigd toestel. Coolblue komt allesbehalve zijn eigen beloftes na en verschuilt zich achter PostNL met een klantenservice de naam onwaardig.
Laatste aankoop ooit voor gans de familie...

Julia 04-04-2019

Mooi product ontvangen. Correcte en snelle levering.
Ik ben kieskeurig maar gerust gesteld want alles verloopt correct.
Zeker niet twijfelen.

Sofie janssens 02-04-2019

Ik heb een bestelling geplaats van een printer die volgende dag geleverd zou worden. Dit was niet het geval. Een paar dagen later kreeg ik bij de post een stofzuiger aangeboden ipv een printer. De klantendienst kon me niet helpen en enige ik kon doen is de stofzuiger aannemen bij het postkantoor en zelf terugsturen. De retourprocedure die een medewerker in gang had gezet vermelde echter dat ik een printer terugstuurde dus dit was ook al fout. Uiteindelijk (na wederom contact met de klantendienst) heb ik de stofzuiger zelf! Naar een filiaal moeten terugbrengen om zo mijn printer te kunnen verkrijgen. Ik vind dit alles behalve goede service en raad niemand aan hier te bestellen. Dit heeft me veel moeizame telefoontjes en over en weer rij-gedoe bezorgd.

Sandra 01-04-2019

Bij coolblue mag je je altijd verwachten aan een super goede service. Ze staan altijd voor je klaar met de juiste uitleg en een glimlach! Ook de levering is super snel je kan savonds iets bestellen en dan heb je het de volgende dag in huis ! Dienst na verkoop is ook top ze hebben bij mij nog nooit moeilijk gedaan als ik bv niet tevreden was of me bedacht had. Daarom dat ik er al bijna alles besteld heb van een horloge tot reiskoffer en laptop! Soms zijn ze iets duurder dan andere maar qua service kan hier niemand tegenop daarom dat ik hier bestel!

Zeker een aanrader!

Michel Mestdagh 29-03-2019

Zonder poespas een product leveren zoals aangevraagd binnen een hele korte termijn.

carl 26-03-2019

voor mij was dit een eerste maal dat ik een bestelling plaatste
het ging vlot
betalen was ook ok
de levering was zoals afgesproken dag nadien thuis
Ik ken cool blue van TV
Ik kan deze aanbevelen als je langs Webwinkel een bestelling wil plaatsen

Ikke 26-03-2019

Ruim aanbod allerlei, besteld namiddag en de volgende dag voormiddag al geleverd! Prima service.

ellen braeckman 24-03-2019

veel keuze , mooi op tijd geleverd , en je krijgt zelf nog antwoord op een mail na 20u , top ! heel tevreden !

Ingrid 24-03-2019

Coolblue heeft een héél uitgebreid aanbod, concurrentiële prijzen en een zeer correcte service.
Ook het personeel is op elk vlak super vriendelijk en behulpzaam.
Ik ben een super tevreden klant!

Ruben 24-03-2019

coolblue!
De beste site voor electronica etc.
De site is uitermate gebruiksvriendelijk, zeer overzichtelijk.
Bovendien is er geen enkel andere webshop die zo snel je aankoop tot bij jouw brengt!
If your cool go for blue!

Michel 21-03-2019

Een zeer correcte afhandeling. Heel handig als je zelf de leveringsdatum kunt vast leggen. Zeer schappelijke prijs. Wat zeer handig is dat Coolblue meestal een filmpje hebben over de uitleg van het produckt zodat je weet wat je koopt. In het kort: Prima webwinkel.

David 21-03-2019

Ik ben al jaren klant. En van de eerste bestelling doet coolblue het uitstekend vind ik. De voornaamste redenen zijn:
-Een zéér duidelijke website.
-Een zéér eenvoudige bestelprocedure en betaalprocedure.
-Een correct prijsbeleid.
-Kans op een tweedekansje (een product dat al eens besteld is geweest,maar dan geretourneerd)en dit met een serieuze korting.
-De helpdesk met vriendelijke mensen.
-De zéér snelle levering.
-Het retourneren of vervangen van het toestel, gaat zonder problemen.
Daarom zien ze mij nog terug,en blijf ik klant.