Deze score is berekend op basis van 3288 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

kvdh 27-09-2018 Via de website gekocht

snert service

Laptop opgestuurd ter reparatie en na 4 weken en veel telefoontjes lang in de wacht staan te horen krijgen dat het nog minimaal een week gaat duren voor hij retour gestuurd wordt.
hier kan je natuurlijk niet blij van worden Coolblue "alles voor een lach" is inmiddels niet meer van toepassing. het is ronduit belachelijk dat je een laptop koopt met een extra garantie pakket en dan vervolgens je laptop 5 weken kwijt zijn als er iets mee is.

Officiele reactie van Coolblue 28-09-2018

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. We kunnen ons heel goed voorstellen dat je baalt van de lange reparatieperiode. Natuurlijk lichten wij graag de situatie toe.

Wanneer je een verzekerd product laat repareren, betekent dit niet dat de reparatie sneller zal verlopen. Je meldt een defect product bij ons aan voor een reparatie. Wij vragen voor jou bij de verzekering een claim aan zodat je niet volledig de reparatiekosten hoeft te betalen. Je ontvangt een prijsopgave voor de reparatie als het defect niet onder de fabrieksgarantie valt. De eigen risico dien je dan te betalen.

We kunnen op dit moment niet zien hoe jouw reparatie is verlopen. Misschien dat jij na 3 weken toch hebt aangegeven graag te wachten op een afgeronde reparatie. De status van de reparatie kunnen wij controleren met behulp van een retournummer. Kun je ons het retournummer met een korte toelichting in een e-mail versturen? Dan werpen we graag nog een blik op de reparatie. Misschien dat wij jou van een alternatieve oplossing kunnen voorzien.

Je kunt de opgevraagde gegevens per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons meteen weten in jouw bericht.

Bobo 27-09-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Overzichtelijk assortiment, snelle levering.

NB
wat niet erg efficiënt is: bij een terugzending kun je niet de coolblue bestelbus laten ophalen maar moet je persé naar een bezorgdienst. Het is voor jullie veel goedkoper en het is een geweldige service voor de klant!

Rvv 27-09-2018 Via de website gekocht

Uitgebreide en to the point productinformatie

Op website staat zeer uitgebreide productinformatie die ik bijna nergens anders aantref. Zo kan ik weloverwogen keuze maken.
Daarnaast is snelle levering en een top klantenservice natuurlijk ook prettig.

Anthonie J. 27-09-2018 Via de website gekocht

Toezegging dezelfde dag te bezorgen stipt nagekomen

Wij vonden de toeslag wel redelijk omdat we dezelfde avond nog over de camera wilden beschikken. Dat is gelukt

Raymondo Steijling 27-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geprijst

De site is zeer overzichtelijk. Makkelijk te bestellen. De prijzen zijn prima (vergelijkbaar met andere elektonica zaken). De service is echter velemalen beter. De volgende dag inderdaad geleverd.

Lisa 27-09-2018 Via de website gekocht

Super webshop

Hele fijne webwinkel, mijn nieuwe favoriet naast bol.com. Duidelijke site met veel recensies van andere kopers die vaak veel vragen beantwoorden die je voor de aankoop over een product kan hebben. Snelle levering, track&trace en keurig verpakt. Ook afhalen op een bezorgpunt i.pv. op je woonadres als ik niet thuis ben vind ik erg fijn. Zeker een aanrader. Nu al meerdere keren iets besteld en altijd perfecte service en levering.

gvdb 27-09-2018 Via de website gekocht

goede klantendienst!

Bij een cashback had ik de streepjescode weggegooid samen met de verpakking. Klantendienst heeft dit in orde gebracht en mij gezegd waar ik hiervoor terecht kon. Tweede grote troef bpost leverd aan huis!

Amsterdam_Zuid 27-09-2018 Via de website gekocht

Super winkel

Alles gaat vlot, mensen vriendelijk en tegemoetkomend en goed aanbod. Ik zou de winkel aanbevelen aan een ieder die online shopt.

Anneke 27-09-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

Gemotiveerde vriendelijke bezorgers, die ook een goede uitleg gaven voor mijn aankoop van wasmachine. Kapotte machine ging mee. Perfect!!!

Erik 27-09-2018 Via de website gekocht

Fijne website, levering, mensen, alles

Van bestelling tot wachttherapie en het ontvangen van het product top, zelfs de bus waar ze mee komen ziet er leuk uit en staat vol met humor (ingredienten bijvoorbeeld) top!

h v gemert 26-09-2018 Via de website gekocht

precies op tijd geleverd

prijs, levering met eigen besteldienst, onbeschadigd geleverd waardoor ik dus zeer tevreden ben met deze service.

Lieke 26-09-2018 Via de website gekocht

goeie service, ook op zondag!

Tot nu toe goeie verhalen gehoord over coolblue, dus een wasmachine besteld, prima service en ontzettend fijn dat je op zondag kan bestellen en bellen. Snelle levering. helemaal goed!.

John angenent 26-09-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis!

Goede en eerlijke betrouwbare webshop, vandaag besteld morgen in huis en GRATIS geleverd!
Dit zouden alle webshops zo moeten doen .
Wat een prima service!

Jeanne 26-09-2018 Via de website gekocht

Fijne website.En duidelijke omschrijving

De shop is goed, alleen hadden zij de updates moeten doen, was in april de laatste geweest, en in september de laptop gekocht. Maar was wel blij dat ik een rijtje tips kreeg voor de instellingen. Dat was top !

Justin 26-09-2018 Via de website gekocht

Mijn eerste bestelling bij het fenomeen CoolBlue.

Voor het eerst ook maar eens een grote aanschaf gedaan bij ''Nederlands beste webshop 2017''.
Een zeer positieve ervaring, de website is overzichtelijk en ik kon makkelijk mijn product(en) vinden en vergelijken.
Zelfs op zondag telt het voor 23.59 besteld morgen in huis!
Groot pluspunt is het laten bezorgen bij een (Post.nl)afhaalpunt sommige webwinkels bieden deze optie (nog steeds) niet aan. Dan moet je dit regelen met Postnl wanneer je het ''we-hebben-gemist'' briefje vindt in je brievenbus.
Zeer zeker niet de laatste keer voor mij Coolblue.

Happy 26-09-2018 Via de website gekocht

Wéér helemaal goed!

Duidelijke site, goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettige, heldere communicatie met een luchtig, vrolijk randje. Complimenten!

Melissa Wendrickx 26-09-2018 Via de website gekocht

Altijd tevreden

Ik heb al heel wat aankopen gedaan en ik ben altijd tevreden.
Goed aanbod, goede producten, goede dienst na verkoop.
Ik heb nog geen enkele negatieve ervaring gehad.

Birgit 26-09-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met goede product informatie, Je wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken tijdens de verzending en de levering is heel snel!

Benedictus 26-09-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Vaak (altijd?) de voordeligste optie voor elektronica. Perfecte service, supersnelle bezorging. Bestellen van witgoed is ook top bij Coolblue, met hun eigen bezorgservice die mega klantvriendelijk is.

Vv 26-09-2018 Via de website gekocht

Rustig kijken en vergelijken op de website.
Prijs kwaliteit is ok.
Snelle levering, zelfs mee installeren b.v. wasmachine
Geen problemen bij omruilen.

Bart 26-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Competetief op prijs, Uitmuntend in service! Wanneer de prijs niet te veel afwijkt van andere sites, zal ik altijd mijn product op Coolblue bestellen

Danny 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijk bezorgpersoneel. Erg fijn dat er een 20/30 minuten voor aankomst bezorgers even gebeld word, zo zit je niet de hele dag te wachten.

Karin van Oers 25-09-2018 Via de website gekocht

Cool Blue service was uitstekend!

Zeer tevreden over de service van cool blue. Dit was de eerste keer toen ik er gebruik van maakte en zal het vaker in de toekomst gaan gebruiken. Mijn produkt , een stofzuiger is zaterdag middag bestellt en 24 uur later in huis!!! Cool blue hebben ook snel een email gestuurd dat mijn bestelling in behandeling is en daarnaar wanneer ik mijn produkt zou kunnen verwachten.

Tonny Kuijten 25-09-2018 Via de website gekocht

Top cool bleu

Lieve en aardige mensen aan de telefoon alleen het bezorgmoment gaf ons niet veel ruimte dat vond ik echt minder maar verder goed personeel

Nel 25-09-2018 Via de website gekocht

Omdat je bij coolblue altijd je producten 1 maand kan uitproberen, koop ik bij coolblue.
Je kan ook ook een belletje plegen als je iets niet begrijpt.

Rob 25-09-2018 Via de website gekocht

Prima afgeleverd en op tijd!

Hoewel niet de goedkoopste toch hier gekocht vanwege de belofte om het product te plaatsen en aan te sluiten. De wasmachine moest naar twee hoog en dat ging zonder problemen ondanks de steile trap.

c van de laar 25-09-2018 Via de website gekocht

goede service

makkelijke site, snel zoeken, en zelfs bezorging op zondag! plus ook leuke humor op de site en mails.

kitty maas 25-09-2018 Via de website gekocht

goede prijzen en snelle levering

ben heel blij met coolblue. prijzen zijn goed en ze leveren snel en zelfs op zondag. de chauffeurs zijn ook altijd super beleefd.

Bram 25-09-2018 Via de website gekocht

Top service.

Heb al diverse apparatuur gekocht bij Cooblue en de service en levering is altijd top. Kreeg zelfs een keer een kaart voor klant v/d week van ze omdat ik iets nastuurde wat ik was vergeten bij een retourzending.

Ben 25-09-2018 Via de website gekocht

Pakket verloren gegaan binnen Coolblue

Op 2 september 2018 heb ik een jbl subwoofer besteld via Coolblue. Deze wou ik graag geleverd zien hebben in het postkantoor van Berlaar(afhaalpunt). Door het gewicht van het pakketje is het doorverwezen naar een partner van Bpost dynalogic. Tussen deze 2 bedrijven is er iets misgelopen aangezien dynalogic dacht dat ik woonde in een postkantoor. Na 3 pogingen om jet te leveren in het postkantoor en te horen dat ik niet thuis was stuurden ze het pakket terug naar Coolblue. Deze ontvangde dit pakket volgens de Bpost track and trace op maandag 10 september. Na verschillende mails en berichten naar Coolblue die heel de tijd zeiden dat er een uitzonderlijke drukte was van 5 dagen in het retour magazijn. Zaterdag 22 September mailde ik naar de manager van Coolblue om een melding te maken. Hij zei dat er iets was misgelopen met mijn pakket en dat het pakket nooit was binnengekomen in het magazijn ( terwijl een andere medewerker zei dat het onderweg was naar het magazijn in Nederland?????). Het jammerste vind ik nog dat Coolblue niets vanuit hun eigen naar mij toen hebben gecommuniceerd. Verder weet ik dat Coolblue een goede winkel is maar hier hebben ze mij toch diep teleurgesteld.

Ronny 24-09-2018 Via de website gekocht

TOP ! ! !

Zoals steeds een SUPERSERVICE, altijd op tijd, netjes verpakt en bij vragen meteen een reply....TOP ! !

Ronald 24-09-2018 Via de website gekocht

Grote keuzemogelijkheden en goede info

Goede mogelijkheden om op de website producten te vergelijken. Bij de producten staat uitgebreide info en er is een handig vergelijkingsapje ingebouwd.

Anoniem 24-09-2018 Via de website gekocht

Goede, Betrouwbare en klasse winkel

Goede service, duidelijk, klantgericht, gemakkelijk
Betrouwbaar, up-to-date. Snelle levering, tot laat kunnen bestellen, al met al helemaal top!

René 24-09-2018 Via de website gekocht

Een no nonsense bedrijf

Coolblue geeft een prima aanbod van producten die ook nog eens goed geprijst zijn. De snelle levering en prima service zijn voor mij toch steeds weer de aanleiding om een product bij Coolblue te bestellen.

Fred van Nijmweegen 24-09-2018 Via de website gekocht

Een geweldige tablet

Snelle levering. Besteld via de website, de volgende dag al om half tien, opgehaals in de winkel in Eindhoven. Tijdens het korte wachten kreeg ik een kopje koffie aangeboden, vervolgens werd iksnel en vriendelijkgeholpenmet de levering

Pieter 24-09-2018 Via de website gekocht

Coolblue is tot nu toe de enige online winkel (waar ik besteld heb) waar er daadwerkelijk binnen een acceptabele tijd-window wordt geleverd. En 15min voor bezorging netjes een telefoontje wordt gedaan. echt super. (mijn bestelling betrof wel een wasmachine).

Leen 23-09-2018 In de winkel gekocht
Wilrijk

Een tevreden klant??

We werden aan de deur onmiddelijk verwelkomt en doorverwezen naar de winkelmederwerker. We kwamen daar als 2 leken aan met een lijstje vol technische specificaties waaraan onze computer volgens de Univ moest voldoen. De medewerker heeft ons alles netjes uitgelegd, voor- en nadelen bekeken, vergelijkingen gemaakt en we zijn als een zeer tevreden klant met onze laptop terug buitengestapt. Dank je voor de superassistentie !

Daniel Duffel 23-09-2018 Via de website gekocht

Ze hebben mij verbaasd .

Eerste aankoop van een groot huishoudtoestel via een website, Siemens droogkast. Duidelijke info op de website,snelle en duidelijke aankoop bestelprocedure. Levering volgens afspraak, te volgen via trac en tracé . Plaatsing testen en nodige uitleg wordt met de glimlach gegeven. Oude machine meegenomen en 30 dagen omruilgarantie!
Niets op aan te merken, nooit gedacht, top👍.

Franc 23-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Aankoop werkt goed, levering op tijd, prima service,kortom alles verloopt vlotjes en als je nog meer weet moet je deze tekst maar zelf aanvullen.

Nelly 23-09-2018 Via de website gekocht

Ruime keus

Coolblue biedt ruime keus, de bestelling werd de volgende dag geleverd en was stevig verpakt in een makkelijk te openen verpakking. De betaling verliep goed en er was communicatie over het tijdstip van bezorgen.

Lieke 23-09-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Ik ben goede service van Coolblue gewend maar dit keer ben ik erg ontevreden. Meer dan 3 weken geleden is mijn laptop terug gestuurd naar de fabriek omdat hij kapot was, als hij na 3 weken niet gemaakt zou zijn dan zou Coolblue met een oplossing komen. Na 3 weken (donderdag) had ik geen bericht dus belde ik Coolblue zelf op, hier kwam ik erachter dat ze mijn laptop al terug hadden gestuurd naar mijn huis (op maandag) maar deze is nooit aangekomen omdat mijn pakket mogelijk kwijt zou zijn. Ik heb post NL gebeld (dezelfde donderdag) en die beweren dat Coolblue het pakket nooit hebben aangeleverd. Na nog een keer bellen met Coolblue (vrijdag) werd er gezegd dat ze nog 1 dag zouden kijken en zoeken naar mijn pakket. Als het pakket niet gevonden zou worden zou ik de volgende dag shoptegoed / geld terug krijgen. De volgende dag (zaterdag) belde ik Coolblue om te vragen hoe het zat met mijn shoptegoed. Ik kreeg te horen dat ik hier nog op moest wachten tot dat het zoek proces was afgerond. Ik wacht nu nog steeds op bericht en een oplossing van Coolblue. Ik zit al meer dan 3 weken zonder laptop terwijl ik deze hard nodig heb voor school.

Officiele reactie van Coolblue 24-09-2018

Beste Lieke,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Het is natuurlijk heel jammer om te lezen dat je nu meer dan 3 weken wacht op jouw gerepareerde laptop. Een reparatie duurt inderdaad gemiddeld 3 weken. In dit geval komt er ook een onderzoek bij kijken omdat de retourzending nog niet bij ons binnen is.

We begrijpen dat je zo snel mogelijk weer een laptop nodig hebt voor school. Daarom willen wij zeker nog een blik werpen op de retourzending en het onderzoek. Als blijkt dat wij een alternatieve oplossing kunnen bieden, dan zullen wij dit jou weten. Voordat wij aan de slag gaan, hebben wij een order- of retournummer nodig. Je kunt dit ons toesturen per e-mail.

Graag ontvangen wij de benodigde gegevens met een korte toelichting per e-mail. Je kunt de e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij zullen zo snel mogelijk op jouw e-mail reageren. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, dan lezen wij dit graag terug in jouw bericht.

Hans 23-09-2018 Via de website gekocht

alles o.k.

Een duidelijke productbeschrijving, een snelle levering en een goede prijs.

Bart 23-09-2018 Via de website gekocht

goede betrouwbare winkel

Heb al regelmatig spullen bij Coolblue besteld en tot nu toe eigenlijk alleen positieve ervaringen gehad, zowel voor tijdens als na het bestellen was indien nodig de service heel goed en adekwaat.
Een keer door niet voldoende informatie zoeken van mijn kant een ssd voor de laptop die ik wou upgraden moeten terug sturen omdat ik een verkeerd model had gekozen en dit werd door de webshop goed opgelost.
Ook bij garantie zaken zijn ze erg snel en komen met goede en fatsoenlijke oplossingen en aanbevelingen.
Verder vind ik ook zeer positief dat er achter het keuze menu via de telefoon ook nog echte mensen zitten en je alleen een computer hoort om je met de goede afdeling door te verbinden en daarna heb je menselijk contact wat tegenwoordig ook niet meer helemaal vanzelfsprekend is.
De prijzen zijn redelijk goed wat ik zo zie in vergelijkingen en toegegeven soms vind je iets ergens anders iets goedkoper en andere keren is Coolblue het goedkoopste maar dat is nu eenmaal de markt, wil je echter service en kun je kiezen voor een paar cent/euro extra voor Coolblue of een onbekende shop die geen reviews heeft is bij grotere bedragen de zekerheid van goede service de beetje hogere kosten meestal wel waard.

Chantal 23-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede klantenservice.

Ik heb al een aantal keer bij Coolblue besteld en alles is altijd snel en netjes verpakt geleverd. Met vragen over producten voor ik bestelde of zelfs nadat ik besteld had, word ik netjes te woord gestaan door de klantenservice. Zowel telefonisch als via social media en zelfs whatsapp. Top!

peter klijn 23-09-2018 Via de website gekocht

top service

makkelijk te bestellen , verzending word keurig door gemaild de tijd van aflevering

al vaak besteld alhier. echt een aanrader,

is er een probleem dan zoeken ze het tot de bodem uit.

en niet van dagen wachten direct actie.

Chris 23-09-2018 Via de website gekocht

Meer dan geweldige service!

Naast de webshop heeft Coolbleu een aantal fysieke winkels. Dit maakt dat het oplossen van een technisch mankement aan een geleverd product persoonlijk en op snelle wijze wordt opgepakt.
De klacht werd grondig onderzocht. Toen bleek dat het aan het product lag (laptop) en niet aan instellingen, werd de laptop ter plekke omgeruild voor een nieuwe en naar eigen keuze van een ander merk.

A. Glas 23-09-2018 Via de website gekocht

Jbl flip 3

Savonds laat besteld volgende dag om 13. 00 uur geleverd top service vriendelijke website! Prima kwaliteit prijsverhouding

Toin Engels 23-09-2018 Via de website gekocht

Geen geweldige service

De shop is prima en mijn eerdere ervaringen ook maar mijn laatste ervaring is erg slecht te noemen. Ik heb een wasmachine besteld met een onderstel/verhoging. Na de on-line bestelling nog met de klantenservice gebeld dat ik beide tegelijk nodig had om te installeren. Dat werd bevestigd maar helaas de wasmachine was er maar het onderstel niet. Dat kwam de volgende dag en ik moest dan een nieuwe afspraak maken om alles te laten installeren. De klantenservice doet alles af met het komt wel goed maar zegt niet wanneer. Kortom ik heb alles zelf moeten doen. De reclame van "wij gaan pas weg als alles in orde is" en "we doen alles met een glimlach" is dus vergezocht.

Officiele reactie van Coolblue 24-09-2018

Beste meneer Engels,

Het is jammer om te lezen dat de service bij de laatste bestelling niet naar wens is geweest. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, mag je ook verwachten dat alle bestelde producten worden geleverd.

We kunnen op basis van jouw naam jouw bestelgeschiedenis erbij pakken. De sokkel is tijdens de voorbereidingen van de levering zoek geraakt. Dit heeft ervoor gezorgd dat alleen de wasmachine werd geleverd. Gelukkig hebben we meteen een nieuwe sokkel toegestuurd. Daarnaast is één van onze partners ingeschakeld om toch nog de wasmachine op de sokkel te plaatsen.

Zojuist hebben wij met de andere partij contact opgenomen om het verloop van de service te controleren. Zij hebben aangegeven dat je uiteindelijk zelf de wasmachine op de verhoging hebt geplaatst. Dat is natuurlijk goed nieuws! Dit neemt niet weg dat dit al bij de eerste levering had moeten gebeuren. Het spijt ons dat wij de belofte niet zijn nagekomen.

We hopen dat we bij de volgende bestellingen jou weer de beloofde Coolblue service kunnen leveren. We wensen jou veel plezier met de nieuwe wasmachine. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten door contact op te nemen met de Klantenservice-afdeling.

Edith Smets 23-09-2018 Via de website gekocht

Fijn shoppen bij Coolblue!

Uitgebreide collectie van alle hebbedingetjes denkbaar!
De heel toegankelijke site maak het zoekwerk naar, "omteven wat" in een handomdraai geklust.

DP 23-09-2018 Via de website gekocht

Verrassend

Blij verrast! Supersnelle levering TV (avond besteld, volgende morgen om 10.30 uur in huis) Duidelijke, leuke leveringsupdates. Vrolijke, Keurige bezorger die uitleg en tips geeft, met een ferme handdruk bedankt voor de aankoop en veel kijkplezier wenst. Wow! Het kan toch nog! een goede prijs en goede service! O, ja televisie is prima! Geweldige prijs/kwaliteitsverhouding. Ook aanrader!