Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Niels 09-03-2021

Super ding. De Roomse I7 maar is aangeschaft omdat we in verband met onze kids iedere dag meerdere keren moeten stofzuigen. Het enige nadeel is dat hij soms vast loopt op het frame van onze salontafel. Misschien dat hij zo slim is dat hij in het vervolg weet dat hij daar niet langs kan (we hebben hem pas 2 keer gebruikt).
We schrokken er nog van hoeveel hij de eerste keer op zoog ondanks wat ik zojuist al aangaf dat we meerdere malen per dag stofzuigen. Vooral ver onder de bank waar je normaal slecht bij kan is de Roomba perfect

Mike 09-03-2021

het gemak van bestellen, de keuze, service en last but not least de snelheid en accuraatheid van levering...Toppie

Joyce 09-03-2021

Coolblue, alles voor een glimlach en dat maken ze zeker waar! Fijne website, duidelijk en overzichtelijk.
Je kunt producten met elkaar vergelijken, reviews van andere klanten lezen en ook staat er een advies van coolblue bij. Erg handig bij het maken van de juiste keuze, dit heeft mij zeker al een aantal keer goed geholpen! En anders is er nog een vriendelijke klantenservice die je goed te woord staan en met je mee denken. Ook bij problemen komen ze met een passende oplossing. Snelle levering & goed verpakt. Katten ook weer blij met de Coolblue doos ;).
Kortom ik ben een tevreden klant met absoluut een glimlach ! ♡

Patty 09-03-2021

Bestellen was heel eenvoudig, levering snel. Overzichtelijke website, hulp/advies mbt aanschaf laptop.

Irma 09-03-2021

Ze hebben een handige keuzehulp en de wasmachine die ik graag wilde was nog in de aanbieding ook! Bestellen ging erg simpel. Ik had gekozen voor bezorgen en installeren, dat ging even mis maar werd uiteindelijk heel snel, vriendelijk en correct opgelost. Zojuist machine geïnstalleerd, vriendelijke bezorgers, heel behulpzaam en deskundig.

IR 09-03-2021

Goede duidelijk omschrijving. Snelle levering. De klantenservice is goed bereikbaar en helpt je naat behoren.

Don P 09-03-2021

Op zaterdag besteld, zondag in huis. Dat is top, beetje jammer was dat de tracker een verkeerde tijd aangeeft waardoor ik de hele dag thuis aan het wachten was. Dit ligt denk ik bij postNL dus weinig aan te doen voor coolblue. Product bevalt tot nu toe goed, prijs was even scherp als die vand de concurrentie.

Wauman Herman 09-03-2021

men neemt de tijd om mij als klant duidelijke uitleg te geven; zeker ivm met de nieuwe technologieën

LJ. Pijl 09-03-2021

Het artikel dat ik voor ogen had was tijdelijk uitverkocht. Een alternatief gekozen.
Volgende ochtend geleverd.
Netjes een bericht over het tijdstip.
Per fiets afgeleverd dus goed voor het milieu.

Jos Vossen 09-03-2021

Snelle levering. Betaalbaar. Een vertrouwde organisatie. Je kunt altijd terecht voor opmerkingen of vragen

W. Dronkers 09-03-2021

Duidelijke site met veel uitleg bij de producten. Snelle levering. En goede retour service. Scherpe prijzen.

hank 08-03-2021

Zeer competitieve prijs, maar ook, niet onbelangrijk, de apparaten ook echt op voorraad. Andere leveranciers hadden 4/5 weken levertijd. Dus mij beslissing was snel gemaakt

kees haaksema 08-03-2021

alles is verlopen volgens verwachting
zowel de levering als de geleverde goederen,
toppie

Vincent 08-03-2021

Afgelopen vrijdag iets na 20:00u besteld en de volgende ochtend al in huis.
Super snelle levering, goed verpakt, product zoals verwacht.
Wat wil je nog meer!

Tevens kan ik uit ervaring zeggen dat wanneer er wel iets mis gaat dit altijd zeer keurig en kundig opgelost wordt. Top service!

Jordi 08-03-2021

Had een hardeschijf nodig voor mijn console. Op de site van coolblue was niet te vinden of deze schijf de console ondersteunde. Contact gehad met de klantenservice en die konden het ook niet vinden maar hebben het wel helemaal voor me uitgezocht, echt heel netjes. Gelijk besteld werd alleen een dag later bezorgd dan opgegeven maar het had geen haast.

Alliet Vincent 08-03-2021

heel goede spullen heel vriendelijk mensen
niet lang wachten achter de bestelling

Oosterman 08-03-2021

Op advies van vrienden.ben tevreden metname ook deleveringop tijd en de service van de mannen die hem plaatsten

Marijke 08-03-2021

Supersnelle bezorging zaterdag besteld en produkt op zondag al geleverd .Produkt informatie klopt en jullie zijn het goedkoopste in aanschaf. Ik ben superblij met mijn Latissima touch Nespresso machine .Ik kan nu mijn eigen verse cappucino en lattes maken 😊

Edith 08-03-2021

Snelle levering, goed verpakt in een niet te grote doos zonder toevoeging van plastic bubbelzakjes, daar denken ze bij Coolblue goed over na. En verder netjes geïnformeerd over de levering. Wij zijn blij met de aankoop.

Sander 08-03-2021

Enorm gebruiksvriendelijk website met een misschien wel nog vriendelijkere (is dat een woord?) bezorger. Heldere uitleg en mooi even uitgelegd hoe het zit met het eventueel retourneren en garantie. Netjes een kwartier van tevoren gebeld met een update.

Ineke 08-03-2021

Op de website staat een goede en uitgebreide beschrijving van de artikelen en er is goede verwijzing naar artikelen. Vlotte en stipte levering.

Kees 08-03-2021

Ben blij met mijn bestelling. Alleen kreeg ik bericht dat het de volgende dag geleverd zou worden, tussen 8 en 17.00 uur. Ik vroeg op en blijf de hele dag thuis, kijk tussendoor nog naar de levering van de bestelling, ja, het zou zaterdag komen.
Ineens, ik kijk weer om 16.00 uur, is de levering naar Maandag ( vandaag 8.02.21. verzet, nu ook weer tussen 8 en 17.00 uur. Dat was voor mij erg vervelend.

Joost 08-03-2021

Snel en goed geregeld, waar andere zaken nee moetsen verkopen, afspraken keurig nagekomen, product uitstekend!

Dirk 08-03-2021

Fantastische service en informatie voorziening.
en ook goede omschrijving en handleidingen van de producten.

Nico 08-03-2021

Levering was snel en in orde en fijn dat het op de fiets gebeurt. Ook de tweedekans producten zijn een grote aanrader. De webshop is bovendien erg duidelijk.

Tillemans 08-03-2021

Prima te bestellen
Vriendelijke bezorger
Uitstekende verpakking
Goede prijs

Zou zo weer via en bij coolblue bestellen

Willem2 08-03-2021

Prima communicatie, ook als er wat misgaat. En zeer schappelijk in het oplossen van het probleem.

Guido 08-03-2021

Product was hier te verkrijgen tegen de beste prijs en het snelste leverbaar!
Snelle levering van de dag na bestelling, zoals beloofd ook nagekomen!
Ook de website zeer prettig en makkelijk voor van tracking order, factuur en garantie mooi en overzichtelijk voor de klant alles op één plek.

Koen 08-03-2021

Goede snelle en overzichtelijke website, krijgt wat je vraagt en super snel geleverd.

Ger Kuijken 08-03-2021

Prima omschreven technische gegevens van het product.
Uiterst klantvriendelijke benadering.
Snelle afhandeling en versturen van product
Heldere en adequate begeleiding tijdens "onderweg "
Korte thuis zijn tijd van één uur.
Stipte leveringstijd door een zeer vriendelijke bezorger die mij op 14e etage het pakje kwam brengen.

Dino lobbes 08-03-2021

Snelheid services en fun is de reden dat ik bij jullie besteld!
Website is gebruiksvriendelijk, kan makkelijk vergelijken en heb het morgen in huis.

Anywhere, anyHowe, anytime

Iris979 08-03-2021

- Duidelijke vergelijking tussen verschillende producten.
- Super leuke en informatieve filmpjes (oa andere reviews) bij bepaalde producten
- goedkoper dan de oorspronkelijke aanbieder (in mijn geval 20 euro goedkoper dan de smartwatch van de Samsung website)
- Leuk dat jullie samen werken met SamenGezond, om gezond gedrag met een financiële beloning te stimuleren!

Toppie 08-03-2021

coolblue doet wat zij beloven. Prima service en goede producten. Voor de tweede keer wat besteld en ook deze keer conform de afspraak op tijd geleverd.

JW 08-03-2021

Snelle levering en product conform omschrijving. Ik had een 2e kansje, maar het had net zo goed nieuw kunnen zijn. De doos leek nog nooit geopend te zijn geweest.

j.de.r. 08-03-2021

Bestellen, track&trace is prima geregeld. Prijs was echter aanzienlijk hoger dan bij de bekende concurrenten. Helaas geen laagste prijsgarantie

Martijn Müller 08-03-2021

Overzichtelijke website met duidelijke omschrijvingen en aanbevelingen. Nette prijzen en snel en gemakkelijk om te reserveren en op te halen in de winkel.

Hasan 08-03-2021

Meest gebruiksvriendelijke website die er bestaat (volgens mij althans).

Al veel besteld en altijd de producten de volgende dag in huis gehad in perfecte staat.

Ook bij retours nooit problemen gehad en altijd netjes mijn centen terugbetaald gekregen.

In het kort: coolblue is gewoon goed!

Bart Peeters 08-03-2021

Duidelijke omschrijving op de website en zeer snelle levering (volgende dag)
Gezien de prijskwaliteit meteen via CoolBlue gekocht.

Kim 08-03-2021

Binnen 3,5 jaar gaat iets 2 keer kapot waar vanuit de fabrikant 10 jaar garantie op wordt gegeven.
Cool blue moet deze garantie wettelijk gezien uitvoeren, maar doet dit niet en ondertussen wordt je weken aan het lijntje gehouden met valse beloftes.
Ik koop hier nooit meer wat en ga liever naar bol.com waar ze wel goede service bieden.

Roy 08-03-2021

Gewoon goed, uitgezocht wat ik wil hebben, gekozen, betaald en netjes geleverd. Allemaal zonder moeite.

Menno 07-03-2021

Coolblue heeft een duidelijke site en de levering was razendsnel. Ik bestelde 's avonds laat en had mijn nieuwe koptelefoon de volgende ochtend ca 12 u in huis.

Dino 07-03-2021

Great customer service, personnel from the store was nice and polite. Fast and reliable service was provided to me when I purchased my new phone.

Marika Plug 07-03-2021

‘S avonds een Philips blender besteld, volgende dag in huis, erg blij mee.

Max 06-03-2021

Groot assortiment, en levering snel en volledig, precies conform datgene wat beloofd werd

L vd Graaf 06-03-2021

Koffiezetapparaat 3x ter reparatie aangeboden nu nog steeds kapot. Mij wordt ijskoud gemeld dat ik het voor de 4e keer op MAG sturen!!!!!

marcel 06-03-2021

mijn bestelde product is niet uitgeleverd, en uiteindelijk gecrediteerd. klantenservice ook erg onder de maat, en lang in de wacht gestaan.

Geen idee 06-03-2021

Snelle reactie vriendelijke bediening .op tijd de bezorging. Waar voor je geld..

Anton 06-03-2021

Zaterdags besteld. Zondag ochtend geleverd. Netjes alle verpakkingsmateriaal meegenomen en tevens de oude apparaten. Helemaal TOP.

Kristel 06-03-2021

Coolblue heeft een fijne, heldere site, eerlijke reviews, en vergelijkingen, coolblue's keuze is altijd interressant, de scherpe prijzen de super snelle levering en service en nazorg zorgen dat ik graag bij Coolblue bestel.

Joel 06-03-2021

Prima shop. Snel geleverd (Op zondag) in goede staat. Informatie klopt. Prijs was lager dan bij andere shops.