Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maud 08-06-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop die je blij maakt

CoolBlue heeft gevoel voor humor, en is gewoon een hele chille webshop zoals bol.com. De website is uitgebreid en speelt goed in op je behoeftes, zonder opdringerig te zijn.

Ingrid meijer 08-06-2017 Via de website gekocht

Goede service. Grappige tekst op de mail over confetti ????.

Duidelijke bestel mogelijkheid, zeker ga ik vaker via coolbleu bestellen. Persoonlijk hou ik wel van grappige teksten zoals op de afronding van de bestelling (bestelling afgerond is beter dan vierkant) en confetti voor de bezorger. En keurig volgens planning bezorgd

CoolblueLover 08-06-2017 Via de website gekocht

Beste service ooit

's Avonds al besteld, volgende dag in huis. Constant op de hoogte gehouden door CoolBlue met leuke, vrolijke mailtjes

boze klant 08-06-2017 Via de website gekocht

samenwerking Dynalogic einde Coolblue

Online bestellen, binnen 24 uur in huis? Niet bij Coolblue met een levering van Dynalogics!!! levering 1: staat een bezorger voor de deur met een pakbon maar zonder pakketjes. Bezorger weet niet waar onze 3 pakketten zijn.
levering 2: krijgen een mail van Coolblue: bedankt voor uw retourzending!?????????
levering 3: tussen 18 uur en 22 uur komen de pakketten echt.
om 18:15 melding: fout sorteercentrum
Coolblue wachttijd meer dan 30 minuten.........en maar zeggen "Coolblue heeft heel veel geduld!!!" Helaas Coolblue: wij niet meer!!!! Prive en zakelijk doe ik geen zaken meer.

Beste meneer/ mevrouw,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw pakket niet is bezorgd. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. Duizendmaal excuses voor het ongemak. Wij kunnen je vertellen dat wij er ook enorm van balen, en jouw feedback zeker meenemen om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben, kun je ons een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

MJ 08-06-2017 Via de website gekocht

Snel, simpel en overzichtelijk

Als ik iets van electronica zoekt is dat bij coolblue snel gevonden. Hoop filters zodat je de opties flink kan beperken tot de producten die voldoen aan je wensen.
Bij veel producten zijn ook reviews van andere gebruikers die vaak ook nuttig zijn. En als klap op de vuurpijl zijn er ook nog handig video's bij sommige producten.
Al met al ben ik eigenlijk altijd wel zeker van m'n aanschaf!

JohanG 08-06-2017 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website en vlotte levering

Alles is in orde. Overzichtelijke website met uitgebreide info en vlotte levering. Meer moet het niet zijn!

P. Baarsma 08-06-2017 Via de website gekocht

Goede producten en snelle levering!

Alles was correct, en in het verleden ging een retour zending ook heel soepel. Contact verloopt ook soepel.

Kees Stam 08-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, duidelijk, service

De website is gebruikersvriendelijk, de leveringen betrouwbaar en snel. De service, pro en aftersale prima op orde.

Ernst 08-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig goede service!

Had ca. 1,5 jaar geleden een speaker besteld, die onlangs stuk ging. Volgens Coolblue krijg je op al een aangeboden producten 2 jaar garantie, dus heb ik de procedure op de site gevolgd.
Super snelle reactie en super snelle actie, zonder enig gezeur (zoals het ook hoort!).
Uiteindelijk kon de speaker niet (snel) gerepareerd worden en kreeg ik een tegoedbon ter waarde van de speaker (nieuw) aangeboden. Direct een nieuwe besteld en inmiddels al weer in gebruik. Nog een nieuwer model ook en voor een lagere prijs. Kijk, zo behoud je je klanten.
Top service!!! 10!!!

Mary 08-06-2017 Via de website gekocht

Super service! Een leerpunt voor veel andere bedrijven...

Duidelijke (en grappige) site, Uitgebreid assortiment, super snelle levering, snelle reactie op vragen. Voortreffelijke vriendelijke service. Mocht er iets mankeren. Even contact zoeken, snelle reactie en in mijn geval binnen 24 uur geheel nieuw product. Zonder gedoe, gewoon regelen.

L.Leito 08-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare service

Coolblue een aanbevolen winkel , goede service, snelle levering, , ruime keus aan producten en betaalbaar voor iedereen.
Vooral een betrouwbare website betrouwbare website

Ali Stokreef 08-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levertijd

Goede site met de juiste informatie. Hele snelle levertijd. Proces wordt via mail prima teruggekoppeld. Echt TOP!

Siem 08-06-2017 Via de website gekocht

Super tevrede met servic

Snelle levering precies als afgesproken en top produckten voor scherpe prijs ben super blij met nieuwe camara

Dewi 08-06-2017 Via de website gekocht

Wat een super service!

Super attent! Denken mee en kreeg zelfs een cadeautje én een handgeschreven kaart voor de geboorte van onze zoon! Waar vind je dat nog, zulke service??
Complimenten!!!

Marianne 08-06-2017 Via de website gekocht

Wat kon ik weer snel de was doen!

Ik kon duidelijk op de website lezen wat er geboden werd aan service. De wasmachine werd idd de volgende dag al bezorgd, goed te volgen bezorg traject. Oude apparaat meegenomen, geen extra kosten voor plaatsen en de trap opbrengen. Prettige bezorgers.

danny vw 08-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en website met relevante info

Gemakkelijk te kiezen op website met vergelijkingstool en daarna snelle levering de volgende dag. Goede ervaringen gehad met garantie in het verleden. Ook telefonisch kan je informatie vragen over producten.

Aron 08-06-2017 Via de website gekocht

Snel, makkelijk, goede service

Flexibele en snelle evertijden en een uitgebreid assortiment. Daarnaast is de website overzichtelijk. Kortom: een fijne webshop!

Oranje 08-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering

Producten goed te vinden en te vergelijken. Levering is snel en goed, netjes verpakt in een grappige doos, die je laat glimlachen!

Deny 08-06-2017 Via de website gekocht

Te weinig info, moest router bijkopen

Shop is goed
Alleen te weinig info over apparaat
Moest router bijkopen omdat het via mijn modem niet ging
Stond er niet bij vermeld

Beste Deny,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je niet voldoende geïnformeerd bent, waardoor je een router moest bijkopen. We kunnen goed begrijpen dat je dit niet fijn vindt, en teleurgesteld bent. We zullen jouw feedback zeker meenemen, om onze processen in de toekomst te verbeteren. Mocht je verder nog vragen of feedback hebben, kan je ons een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Joyce Jacobs 08-06-2017 Via de website gekocht

Super Service

Communicatie snel en heel prettig - problemen worden verbazend goed opgelost - een gigagoed assortiment - kortom mijn shop :)

LFDP 08-06-2017 Via de website gekocht

Stofzuigen wordt hiermee leuk!

Een overzichtelijke pagina, veel keuze en fijne reviews!
De snelle levering, de dag na onze bestelling, was ook zeer prettig.

Al met al dus zeer tevreden over deze shop!

vs 08-06-2017 Via de website gekocht

Geen opmerkingen, kan dus ook niet beter

Duidelijke site, concurrerende prijs, snelle levering, heldere factuur.
Hier is geen ruimte voor verbetering.

Simone 08-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel geleverd

De site is erg overzichtelijk, heel erg makkelijk producten te vergelijken om zo tot de juiste beslissing te komen. Het scheelde met andere sites ongeveer €100,- goedkoper bij CoolBlue. Binnen een dag heb ik mijn Probook ontvangen. Ik ben er ontzettend blij mee.

Aad Eijkelenboom 08-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig, zeer klantvriendelijke bezorgers.

Keurig op de afgesproken tijd afgeleverd, wasmachine aangesloten. Oude wasmachine meegenomen. Zeer tevreden over de bezorgers.

Richard Schouten-de Jong 08-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige koopervaring!

Ik zocht een mooie camera om kado te doen en vond hier meer dan ik had verwacht!
Een heel pakket wat al samengesteld was en waar je ook een en ander aan kon veranderen.
Dat heb ik ook gedaan en dankzij de snelle levering was alles op tijd binnen.
Het kado is met een grote grijns uitgepakt.
Super, deze winkel denkt echt gewoon mee.

Nientje 08-06-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop

De site is heel duidelijk, het zoekfilter is fijn en simpel. Ik had mijn producten niet beschadigd binnen gekregen. Het is ook fijn, dat het duidelijk is qua kleuren op de site, soms moet je echt je ogen knijpen om iets te kunnen lezen, dat is niet bij coolblue. Prijs is scherp en er is een hele ruime keuze qua producten. Volgende keer ga ik hier weer bestellen.

Jess 07-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tov concurrenten, blij :)

Altijd overzichtelijke site met mooie prijzen. Doen wat ze zeggen. En leverden dus ook echt de volgende dag :)

Job 07-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloos

Cool blue adverteerd met voor middernacht besteld is de volgende dag in huis maar houd zich daar niet aan. Vervolgens zijn ze telefonisch niet te bereiken (letterlijk 67 minuten naar een veel te bandje moeten luisteren naar een veel te blije simpele ziel) en vervolgens moeten horen van weer een veel te blije dame dat ze er niks aan kan doen. Dit is natuurlijk ook niet haar schuld, maar op zo'n moment moet ik me inhouden om niet te gaan schelden.

Beste Job,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw pakket enorm is vertraagd. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. Duizendmaal excuses voor het ongemak in deze situatie. We kunnen je vertellen dat wij hier ook enorm van balen, en als we dit proces konden versnellen, wij het ook heel graag hadden gedaan. We vinden het fijn om te lezen dat je je hebt ingehouden, ondanks dat je heel boos bent geweest aan de telefoon. We nemen jouw feedback zeker mee om onze processen in de toekomst sterk te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben, of feedback willen geven, kun je een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

C 07-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goede service, snelle levering, geweldige producten en een groot assortiment. Een betrouwbare online webshop! Mijn pakketje kwam goed aan met een mooie ingepakte doos, ;) waar ik nog aan geknutseld heb.

Eef 07-06-2017 Via de website gekocht

Veel beloven, veel excuses, geen daden!

Heb een grasmaaier besteld en betaald ver voor 23.59 uur op dezelfde dag dat de vorige het had begeven. De slogan "voor 23.59 uur besteld morgen in huis" was mijn motivatie Coolblue te kiezen. De volgende dag werd wel de bijbehorende olie bezorgd maar niet de beloofde grasmaaier.
We zijn nu 8 dagen, 3 opeenvolgende niet nagekomen transportafspraken, drie mailtjes en een telefoongesprek naar de Coolblue klantenservice verder en de grasmaaier is nog steeds niet bezorgd, terwijl ik tijdens de afgesproken perioden steeds thuis ben geweest. Op de Coolblue website staat dat de betreffende grasmaaier in voorraad is.

Beste Eef,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw bestelling niet is compleet is bezorgd. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. Duizendmaal excuses voor het ongemak in deze situatie. We kijken natuurlijk graag voor je na wat de status is van jouw pakket. Kun je ons een e-mail sturen met daarin jouw ordernummer en adresgegevens? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien je reactie graag tegemoet.

Theo 07-06-2017 Via de website gekocht

waardeloze levering

Vrijdagavond besteld om zondag GP van Monaco te kunnen zien op de camping. Zaterdag berichtje: wordt zondag: weer niks geleverd en zondag berichtje wordt maandag.
Wel vette reclame maken zelfs met zaterdags besteld zondags geleverd Niks Nada.
Post NL komt maandag ad deur bezorgen en ik leg de situatie voor: Och zegt de bezorger van die beloften komt niets terecht , is gelogen want Post NL werkt niet eens op zondag.Horen we iedere maandag deze verhalen

Officiele reactie van Coolblue 07-06-2017

Beste Theo,

Bedankt voor je review en de tijd die je hebt genomen om dit te schrijven. Dit is ontzettend belangrijk voor ons om onze dienstverlening te verbeteren. Enorm balen dat het zo stroef gaat met de levering van jouw bestelling. Duizendmaal, duizendmaal excuses voor het ongemak. Dit is zeker niet de standaard waar wij voor staan en zeker ook niet de bedoeling. Helaas kunnen we dit proces niet voor je versnellen, anders hadden we dit graag gedaan. Als jouw pakket morgen nog steeds niet bezorgd is, neem dan nogmaals contact met ons op. Je kunt ons een e-mail toesturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Als je daarbij ook jouw adresgegevens en ordernummer kunt vermelden, gaan we er direct achteraan voor je. Wij horen het graag van je.

Henkie 07-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, ook aan huis met montage.

Deze shop is duidelijk en overzichtelijk. Niets mis mee. Was snel op de juiste plaats en vergelijken ging ook gewoon goed.

A. van der Giessen 07-06-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service en snel geregeld

Om 1 uur s'nachts iets besteld en kon het de volgende morgen om 9 uur gelijk afhalen in de winkel. De medewerker nam de tijd en gaf goed advies over het gebruik van mijn nieuwe smarttelefoon.

Thie 06-06-2017 Via de website gekocht

Leugenaars

Ze houden zich niet aan hun woord en komen elke keer met smoesjes en excuses aan. Adverteren dat je bestelling volgende dag in huis heb, dinsdag product besteld inmiddels zijn we 1 week later en nog niks ontvangen. 3x nieuwe afspraak gemaakt en 1 uur na de door gegeven tijd krijgen we een melding dat ze niet kunnen leveren. Meerdere keer met klantenservice gesproken en elke keer beloven ze dat het nu wel bezorgd wordt. Heb liever dat ze eerlijk zijn dan dingen beloven en niet waar maken

Officiele reactie van Coolblue 07-06-2017

Beste Thie,

Bedankt voor je review en de tijd die je hebt genomen om dit te schrijven. Dit is ontzettend belangrijk voor ons om onze dienstverlening te verbeteren. Enorm balen dat het zo stroef gaat met de levering van jouw bestelling. Wij kunnen ons voorstellen dat, als het een week lang moet duren, je geduld inmiddels meer dan op is geraakt. Duizendmaal, duizendmaal excuses voor het ongemak. Dit is zeker niet de standaard waar wij voor staan en zeker ook niet de bedoeling. Helaas kunnen we dit proces niet voor je versnellen, anders hadden we dit graag gedaan. Als jouw pakket morgen nog steeds niet bezorgd is, neem dan nogmaals contact met ons op. Je kunt ons een e-mail toesturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Als je daarbij ook jouw adresgegevens en ordernummer kunt vermelden, gaan we er direct achteraan voor je. Wij horen het graag van je.

leo 06-06-2017 Via de website gekocht

zeer goede service en levering

de goede service en snelle levering zondagavond besteld en maandagmiddag kon ik het ophalen bij een post.nl servicepunt

Raymond 06-06-2017 Via de website gekocht

gewoon perfect

Perfect zoals die andere keren ervoor.Bestellen en de dag erna het bestelde product ontvangen(zelfs op zondag als je dat wilt)en is er een probleem wordt je telefonisch goed te woord gestaan en super geholpen.Ben echt heel erg tevreden kan niet veel beter.
Super bedankt

Juliette 06-06-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld in Coolblue

Philips smart tv besteld bij Coolblue, volgende dag netjes geleverd. Een paar dagen later begonnen problemen met tv, besloten om tv te retouneren en andere besteld en nog dezelfde dag betaalt, tv zou volgende geleverd worden. Vanwege sorteerfout is de tv niet geleverd, was wel netjes geweest om even te mailen dat tv niet geleverd zou worden. Verwact dat tv na pinksterweekend geleverd zo worden maar nee hoor. Inmiddels al meerdere malen contact gehad met Coolblue en klacht ingediend, moet nog reactie krijgen. Vandaag zou Dynalogic tv ophalen. Om 18.50 sms gekregen dat ze onderweg zijn en elk moment kunnen komen. Ze moeten nou nog komen, wordt waarschijnlijk ook vandaag niet. Heb inmiddels 2e tv geannuleerd. Kreeg ik een mail van Dynalogics dat ze tv 2 morgen komen ophalen, terwijl die tv bij hun in depot staat en nog geleverd moet worden. Weer met Coolblue gebeld, die doen niks en kunnen niks. Er staat nu een bedrag uit bij Coolblue van ruim 2100 euro, wil mijn geld terug maar krijg nauwelijks medewerking.

Coolblue als ik jullie was zou ik in elk geval een ander transportbedrag zoeken want Dynalogics haalt jullie goede naam naar beneden. Ik zal in elk geval nooit meer iets bij jullie bestellen.

Juliette

Beste Juliette,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw bestelling niet is bezorgd. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent, en vol spanning wacht op meer duidelijkheid. We willen dit ook graag voor je nakijken. Zou je jouw ordernummer en adresgegevens in een e-mail naar ons toe willen sturen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We gaan dan meteen voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn om dit op te lossen. We zien jouw bericht graag tegemoet.

Rob 06-06-2017 Via de website gekocht

Valse belofte van 124 uur nog niets in huis

Na 5 keer een levering afspraak te hebben gekregen via track en tracé nog geen wasmachine in huis . Zelf het idee dat ze gewoon zelf niet weten waar de machine is . Nu maar hopen dat de machine morgen komt . ZOU NA 5 LOZE BELOFTEN TOCH WEL FIJN ZIJ

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw bestelling tot 5 keer niet is bezorgd. We kunnen goed begrijpen dat je teleurgesteld bent, en vol spanning wacht op jouw pakket. Duizendmaal excuses voor ongemak en voor de vertraging van jouw bestelling. Helaas kunnen we dit proces niet voor je versnellen, anders hadden we dit graag gedaan. Indien morgen jouw pakket niet is bezorgd, neem dan wederom contact met ons op. Je kunt ons een e-mail toesturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Als je daarbij ook jouw adresgegevens en ordernummer kunt vermelden, gaan we er direct achteraan voor je. We zien je reactie graag tegemoet.

Van der Heiden 06-06-2017 Via de website gekocht

slechte voorlichting op de site, ik koop er nooit meer

Heb een bladblazer gekocht, zou een extra gratis accu krijgen. Blazer in elkaar gezet, verpakking weggegooid maar miste de accu. Gekeken op de site, stuk naar beneden gescrold wat blijkt, je moet gegevens inzenden die op de verpakking staan (die ik niet meer heb) en je moet verzendkosten betalen terwijl er duidelijk op de site boven het product staat een gratis extra accu. Naar mijn mening heeft dit een vlaag van oplichting., voor mij is gratis gratis.

Probeerde te bellen met de klantenservice maar na 5 minuten in de wacht heb ik dit maar opgegeven, kost ook alleen maar geld.

Afgelopen maand meer gekocht via Coolblue maar dit is het laatste geweest.

willem 06-06-2017 Via de website gekocht

levering een drama

De levering ging echt 3 keer mis. Twee keer kwam de bezorger veel te laat en 1 keer werd er zelfs afgebeld. Dynalogic is de bezorger maar Coolblue is hier wel verantwoordelijk voor.
Wat ook vreemd is dat bij het ophalen van een koelkast de nieuw bestelde niet gelijk mee wordt geleverd.. Nee twee aparte bezorgers op verschillende tijden op 1 dag. Lekker efficiënt.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw bezorging tot 3 keer mis is gegaan. Dit is natuurlijk niet wat je mag verwachten van de service van Coolblue. Duizendmaal excuses voor het ongemak en de vertraging. De reden waarom de bezorgers de oude koelkast niet direct meenemen, is omdat de bezorgers nog meer producten in de bus hebben. Als bij iedere klant het oude product mee genomen wordt, is er natuurlijk geen plaats meer in de bus. We kunnen je vertellend dat wij ook enorm balen van deze leveringsproblemen, en dat wij jouw feedback zeker meenemen om onze processen in de toekomst te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben, kan je ons een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

edwin 06-06-2017 Via de website gekocht

goede service , je weet waar je aan toe bent

geplande levertijd werd dag later ivm storing bij distributiecentrum . Hierover een mail ontvangen dit is super

Henk 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede en duidelijke uitleg

Direct, goede prijsstelling, betrouwbaar, goed bereikbaar, veel kennis, kraken andere niet af, eerder al diverse spullen gekocht.

Paulien 06-06-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Ik had een verkeerde (extra) accu bij mijn GoPro gekocht, maar kwam hier pas drie maanden later achter. Alsnog omruilen was geen probleem, ondanks de reeds verstreken ruiltermijn én geopende verpakking.

Jos 06-06-2017 Via de website gekocht

Idiale aankoop

De aankoop van een computergestuurde besproeiing voor de tuin.
Wij moesten vroeger tijdens ons verlof steeds beroep doen op een ander om de bloemen en perkplanten te komen gieten.
Nu gebeurt dit volautomatisch met de ingestelde klok en de nodige speloeisystemen.
Erg tevreden met deze aankoop !

Math Ubaghs 06-06-2017 Via de website gekocht

Coolblue waardeert zijn klanten!

Bij levering van een defecte tv werd meteen actie ondernomen om deze om te ruilen. Na contact een nieuwe tv na een dag opgehaald bij Coolblue.

Barend 06-06-2017 Via de website gekocht

Zorgeloos en betrouwbaar winkelen

In 2010 voor het eerst hier iets gekocht, de levering was zorgvuldig en prima geregeld. Nu in 2017, al meerdere aankopen verder, alleen nog maar positieve ervaringen. Zelfs toen mijn tablet er in 2014, na bijna 2 jaar goed te hebben gefunctioneerd, mee ophield heeft Coolblue dat prima opgelost.
Coolblue is niet altijd de goedkoopste winkel die je op internet kunt vinden, maar waarschijnlijk wèl één van de betrouwbaarste en meest service gerichte intenet winkels.

En ... nee, ik heb géén aandelen.

Bein van Dijk 05-06-2017 Via de website gekocht

Betaalbaar en rap thuis!

Avonds aan het klussen en de volgende morgen een artikel nodig? Geen probleem!
Moest de volgende dag mijn reciprozaag gebruiken maar zaagbladen kapot.. meteen besteld en precies op tijd binnen!

Philip 05-06-2017 Via de website gekocht

Tweedekans expresso saeco

Vorige ervaringen waren zeer positief (prijs, kwaliteit en levertermijn)
Deze keer helaas niet...
Helaas was de beschrijving van het tweedekansproduct niet correct... er ontbreken onderdelen waardoor het toestel niet gebruiksklaar is zoals er werd beloofd op de site.
Voor de rest was de levering zeer snel en correct.

EH 05-06-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld!

Product besteld via Coolblue.nl, deze zou tussen 10.15 uur en 13.15 uur afgeleverd worden. Om 13.15 uur nog maar even online gekeken naar de status en de chauffeur was in Krommenie en had nog 5 adressen te gaan voor mijn adres. Om 13.30 uur kreeg ik een mail dat de bezorger is geweest maar dat ik niet thuis zou zijn…Belachelijk. Ik heb speciaal vrij genomen van mijn werk en daarnaast is het onmogelijk om binnen 15 minuten van Krommenie naar mijn huis te rijden! Dit is dus gewoon liegen! Waarschijnlijk zit de chauffeur in een tijdlimiet want de chauffeur was al later op weg dan aangegeven. Ik heb contact opgenomen met Dynalogic en de wachttijd zou meer dan 6 minuten zijn. Dat klopt ook, na 23 minuten (a 45 cent per minuut) maar de hoorn erop gegooid en contact opgenomen met Coolblue. Het enige wat Coolblue voor mij kon betekenen is het product woensdag (dus na 2 dagen pas) weer aanbieden. Ik heb het product daarom afbesteld en ergens anders besteld zodat het product morgen wordt afgeleverd. En gelukkig niet met Dynalogic. Ik ga nooit ergens meer wat bestellen als ik zie dat Dynalogic de vervoerder is. Als ik Coolblue was zou ik serieus overwegen om een andere vervoerder te zoeken. Zie klacht.nl of trustpilot voor nog meer top ervaringen met Dynalogic.

Officiele reactie van Coolblue 04-06-2017

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent vanwege de vertraging van jouw pakket. Wij balen ook enorm van deze leveringsproblemen. Wij nemen jouw feedback zeker mee om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. We willen duizendmaal onze excuses aanbieden voor het ongemak, en we hopen dat je deze situatie een plek kunt geven. Voor nu wensen we je veel plezier van je bestelling en hopelijk tot een volgende keer.

Groetjes,

HD Bouw BV 05-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Bestelling werd snel en correct geleverd. Volgende dag in huis. Overzichtelijke website en aantrekkelijke prijzen.