Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 18-04-2018 Via de website gekocht

helemaal top

Nou ik was stom verbaasd toen mijn levering binnen kwam,die was op zaterdag avond om 23:00 uur bestelt en op zondag middag 14:00 uur al binnen had ik niet verwacht dus ik zeg helemaal top !!!!!

Sandra 18-04-2018 Via de website gekocht

Top Service

Heb al meerdere Artikelen bij Coolbleu zo wel in de winkel als via de website gekocht
zeer tevreden altijd op de afgesproken dag bezorgd netjes afgeleverd
ook een super service telefonische met de klanten service foutje van mij zelf werd gelijk opgelost en bevestigd door een mail !!

Stallie 18-04-2018 Via de website gekocht

Toppie!!

Ik kreeg het product op tijd en netjes geleverd. Er zat zelfs nog een extra Beamer bij. Klein foutje van Coolblue. Middels terugzending goed geregeld.

DREP 18-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

OP zondag op stel en sprong een nieuwe video camera moeten aanschaffen doordat de oude het op een cruciaal moment begaf. Met behulp van de internet site een voorselectie gemaakt en vervolgens naar de winkel gegaan. Hier bijzonder goed verder geholpen in het maken van de juiste keuze. Na op de volgende dag de handleiding goed door te lezen bleek een onderdeel te missen (hdmi aansluit kabel). Na telefonisch contact werd deze direct aan mij opgezonden, zodat ik deze de volgende dag al in mijn bezit had.

Renate 18-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Op de website staat alles duidelijk en overzichtelijk beschreven.
De bezorgers waren keurig optijd en hielpen ons met wat extra dingetjes, top mannen!
Alles was netjes achtergelaten en verpakkingsmaterialen weer mee genomen.
Coolblue is niet altijd de voordeligste maar met die service is dat niet zo heel erg.

Francisca57 18-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle service. Zelfs gratis op zondag. Super????????

Super snelle levering . Binnen 24 uur een nieuwe wasmachine. Top!! Zeker als je met eenverg waszit op zaterdag en op zondag gewoon gratis wordt geleverd .Duss zeer tevreden!!😊👍🏻

Jos 18-04-2018 Via de website gekocht

Ontzettend groot assortiment en uitstekende service!

Al veel artikellen gekocht bij coolblue omdat ze gewoon heel veel producten hebben, veel keuze mogelijkheden en een uitstekende service. Ze zijn met sommige producten iets duurder, maar door de snelle levering en goede service valt mijn keuze toch steeds weer op coolblue.
Ik heb coolblue ook al aan vele vrienden en familie aangeraden en ook zij hebben absoluut geen spijt dat ze bij coolblue gekocht hebben.
Mijn zwager, welke ik coolblue had aangeraden, heeft de garantieservice al eens nodig gehad en ze doen absoluut wat ze beloven!
De dag na de melding werd het product (een wasdroger) kostenloos thuis omgeruild voor een nieuwe.
Waar vindt je dit tegenwoordig? Top!

Iris 18-04-2018 Via de website gekocht

Gemak dient de mens.

Prima website, duidelijk en zeer goede service! Binnen de garantie kreeg ik snel en eenvoudig een vervangend product.

Lia Luijkx 18-04-2018 Via de website gekocht

Voor mij nummer 1. Zeer klantvriendelijk!

Erg klantvriendelijk, goede service, snelle levering (volgende dag in huis). Bij meerdere malen telefonisch contact iedere keer weer snel geholpen (geen lange wachttijd aan telefoon). Ik werd heel vriendelijk en correct te woord gestaan en men neemt alle tijd, er wordt ook met je meegedacht. Heel vriendelijke jongens bij de levering van mijn wasmachine (op zondag) en afspraken worden nagekomen. Website is heel duidelijk en heel goede en uitgebreide omschrijving van de producten. Makkelijk te "bedienen" en veel keuze-opties. Kreeg na de levering zelfs nog een email met daarin een link naar de website van Bosch dat ik 50 euro via Bosch cashback actie terug kan krijgen. Bij Coolblue is de KLANT echt KONING. Mijn volgende aankopen ga ik zeker 100% bij Coolblue aanschaffen.

Albertz 17-04-2018 Via de website gekocht

Snel en zeer netjes afgeleverd

Koelkast gekozen en zaterdag besteld. Zondag geleverd in de aangegeven bloktijd. Netjes vooraf door de bezorgers gebeld. En ook de plaatsing van de koelkast en het verwijderen van de oude koelkast netjes gedaan. Top.

Johan 17-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Ik ontving een telefoon set van 2 en het moesten er 3 zijn. Teruggestuurd en opnieuw een set van 2 ontvangen. Daarna een set van 2 nagestuurd om het probleem op te lossen. Ik had nus dus 4 telefoons i.p.v. 3 Dat was geen probleem voor Coolblue. Prima opgelost dus.

Ayumi 17-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige site :)

Super snelle bezorging, overzichtelijke site en een goede garantie op je producten. Fijne klantenservice.

Pieter van Asselt 17-04-2018 Via de website gekocht

Hele goede service.

Ik denk dat ik een wat oudere klant van jullie ben, want ik word in mei 80 jaren jong. Uit ervaring weet ik dat de meeste mensen van mijn generatie niet zo gecharmeerd zijn van het kopen via het internet. Ik doe dit al vele jaren en bij diverse bedrijven. De laatste tijd bij jullie en ik heb er nog geen spijt van. Snelle levering en uitstekende communicatie en perfecte service. Gewoon zo door gaan en ik blijf klant bij jullie.

Dhr. H. Bekema 16-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na het zien van zien van de tv commercials besloten om voor het eerst bij Coolblue te bestellen. Bestellingsproces was eenvoudig. Goede klantvriendelijke website. Afleveringsproces was uitstekend. De afspraken werden door Coolblue volledig nagekomen. Communicatie tussen de bezorgers en mij , de klant, verliep zeer goed. Vriendelijkheid en behulpzaamheid van de bezorgers was uitstekend. Ook prettig dat Coolblue met Afterpay werkt. Kortom zeer te vreden.

Vannes 16-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service !!!

Zeer snelle en correcte levering, zeer goede service, ze laten ook ruim op tijd weten hoe laat ze ongeveer bij je thuis aankomen , plaatsen en testen de machine en geven hierbij ook voldoende uitleg !!

cor 16-04-2018 In de winkel gekocht
babylon Den Haag

doen wat ze beloven

geweldige keuze, in hun winkels zijn ze zeer gastvrij en hebben een goede kennis van zaken. Je voelt je een gewaardeerde klant. Zeer snelle bezorging en vooraf tijdstip bekend

Fred 16-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, voor 23.59 besteld, volgende dag al in huis !

Duidelijke, prettige en overzichtelijke site, prijs is concurrerend, snelle levering, goed verpakt en
inderdaad geen USB-kabel, had deze nog wel van vorige printer.

Oswald 16-04-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Het is als thuis komen !

Ik ben al een hele tijd klant van deze zaak. En daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad. Vlotte en vooral vriendelijke bediening. Foutloze leveringen en een persoonlijke begroeting als je naar de winkel zelf gaat. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Hier is klant koning !

Kees 16-04-2018 Via de website gekocht

NILFIsk C135.1-8

Gekozen voor COOLBLUE vanwege landelijke bekendheid en betrouwbaarheid. Zeer tevreden over afhandeling bestelling en product Mijn oude grindtegels met groene aanslag zijn weer als nieuw.

Astrid 16-04-2018 Via de website gekocht

Super advies via whatsapp zelfs op 2de paasdag.

Een vraag whatsappen op 1ste paasdag en dan binnen 20 minuten 'n goed advies krijgen dat noem ik echt bijzonder en super servies. Dus dik tevreden en natuurlijk ook de bestelling gedaan.

Roos Borst 16-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

kon goed vergelijken van product. alleen jammer dat de gekochte tv niet werd geïnstalleerd ( ben alleen staande vrouw en had gehoopt dat ik hulp zou krijgen met installeren)

Mees 16-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webshop!

Als ik geïnteresseerd ben in een product koop ik het bij voorkeur bij Coolblue, omdat de levering altijd sneller lijkt dan bij de concurrenten, de service goed is en omdat de bestellingen altijd makkelijk verlopen.

F. de Boer 15-04-2018 Via de website gekocht

Komen afspraken 100% na

Wasmachine kapot. Dure reparatie zou nodig zijn. Dan kijken naar nieuwe. Al eens eerder goede ervaring met Coolblue gehad. De enen dag besteld, de volgende dag afgeleverd. Werd keurig geïnstalleerd. Oude werd netjes meegenomen. Kwartier voor levering telefoontje ontvangen. Maw: Precies volgens afspraak.

Frans 15-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en geen probleem als je wilt ruilen of er een mankement is aan het product.
De website geeft overzichtelijke informatie, waardoor een keuze makkelijker te maken is.

Louise 15-04-2018 Via de website gekocht

Ruime keus, snelle levering, uitstekende service!

Ze hebben een ruime keus aan producten, goed terug te vinden op de site, je kan filters instellen zodat je niet alles hoeft door te kijken. Snelle levering. Vriendelijke jongens die het product brachten.

FransG 15-04-2018 Via de website gekocht

Van een uitgebreide orientatie tot een snelle bestelling

Eerstvuitgebreidvgeorienteerd en met behulp van de vele info de afweging gemaakt welk produkt het uieindelijk werd.
De bestelling verliep gladjes.
De winkel houdt je perfect op de hoogte van de status van de bestelling en de levering.

Eric Vandendijck 15-04-2018 Via de website gekocht

Top geregeld van Coolblue!

Foute/dubbele bestelling gedaan bij Coolblue.
Met 1 telefoontje naar een super vriendelijke maar vooral professionele mijnheer werd mijn bestelling geannuleerd en de terugbetaling binnen de 24h op mijn rekening gestort.
Klasse😀

Charles 15-04-2018 Via de website gekocht

een 10+

Ik had een nieuwe mobiel gekocht die helaas binnen een week kapot ging. Merk maakt even niet uit. Kan de beste overkomen....
Kon toestel terugsturen en ontving zonder gedoe aankoopbedrag binnen enkele dagen volledig terug.
Inmiddels had ik al nieuw toestel besteld. Nieuw model met voorinschrijving. De verwachtte levertijd bleek niet haalbaar en daar kreeg ik keurig bericht over. Toestel is met een week vertraging geleverd. Als kadootje er een 64GB SD-kaartje erbij gekregen voor de late levering.
Magnifiek.

Coolblue is met afstand de beste in haar service.

CC 15-04-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk en goede service!

Gemakkelijk, snel, super klantvriendelijk en goede service! Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling komt, binnen welk tijdsvak en 5 min. voor levering nog een sms-je dat ze eraan komen.

A. Bakker 15-04-2018 Via de website gekocht

Goede duidelijke website. Vertrouwd bedrijf.

Door de goede service en het snelle beantwoorden van vragen die ik al jaren ervaar, ook als je problemen heb word er meteen op gereageerd. De oplossing word dan gezocht en gevonden. Ook omruilen van een product is geen probleem bij CoolBlue

JW 15-04-2018 Via de website gekocht

Eén van de beste Online shops

Goede website, goede toelichting en achtergrondinformatie van bepaalde produkten, snelle levering en tot in de details geregeld, perfect ! Let wel ze zijn niet de goedkoopste maar dat mag ook wel voor de service die ze leveren.

Hansie 15-04-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Het uitzoeken is geen probleem, bestellen gaat reuze snel en de levering is prima. Ook heb al mee gemaakt dat retourneren om wat voor reden ook prima verloopt.

Raymond 15-04-2018 Via de website gekocht

2 keer besteld, 2 keer een defect product

Nooit meer Coolblue. Ik ontving een defect product, kan gebeuren. Terugsturen kan alleen met een geprint formulier?!? Daarnaast ontving ik een paar dagen later een nieuwe zending. Weer defect! Dus weer ergens een print vandaan toveren en naar een postpunt. Daarna snel naar een andere winkel.

Officiele reactie van Coolblue 16-04-2018

Beste Raymond,

Erg vervelend dat je tweemaal een defect product hebt ontvangen. Uiteraard lossen we dat graag voor je op met een retour, maar dan zijn inderdaad wel wat formulieren en verzendlabels voor nodig. Als printen lukt, is dat echter geen ramp. Je kunt de adresgegevens ook handmatig overnemen. Zolang alles goed leesbaar is en exact is overgenomen, kan het zonder probleem kosteloos worden ingenomen bij PostNL.

Hopelijk zien we je toch nog een keer terug!

Jacolijn 14-04-2018 Via de website gekocht

Met gemak!!!!!!

Een webshop waar je ruim de keuze hebt. Waar je dmv reviews heel gemakkelijk je beslissing neemt. En tot slot, het gemak waarmee je bestelt,betaalt en vervolgens geleverd krijgt, door zeer aardige en behulpzame chauffeurs.

Ron 14-04-2018 Via de website gekocht

Wat een TOPPERS!!

Wasmachine kapot en dan? Natuurlijk ga je zoeken op het internet en op zoek naar een betrouwbare en goede wasmachine. Wij kwamen uit bij Coolblue.nl. Keuze genoeg .. duidelijke website! Dus bestellen dan maar dat was een makkie, betalen en afronden. Bevestiging binnen en met een chill muziekje leun je achterover:-) machine is net geleverd, aangesloten en hij draait... oude machine netjes meegenomen! Bedankt Coolblue en niet te vergeten de vrolijke en aardige bezorgers Kamal en Matthijs... super service met een glimlach wat wil je nog meer:-) #kleinewasjesgrotewasjes :-)

Jeroen 14-04-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Goede website. Maar meest belangrijkste: 2e kans product. Zo heb ik een volledig nieuwe iMac, maar voor een zeer nette prijs, alleen de doos was al geopend geweest.
Ben zeer tevreden. 's Avonds besteld, volgende morgen in huis. Zeer goed op de hoogte gehouden over de levering. Leuke video's met (grappige) informatie. Ze geven je als consument op diverse niveau's een goed gevoel! Mooi voorbeeld voor anderen!

Gosia 14-04-2018 Via de website gekocht

Goede servies

Op zaterdag besteld en zondag thuis dacht eerst dat dat foutje van de webs.was maar was echt zo.de droger netjes naar boven gebracht en aangesloten....top jongens🖒

George vn Beek 14-04-2018 Via de website gekocht

Goede producten ,snelle ,prima service

Levering uitstekend,goede producten,prima service
Koop hier graag! Ik zal in toekomst,indien dit zo uitkomt met wat ik nodig heb,zeker
bij deze firma willen kopen.

Hillie 14-04-2018 Via de website gekocht

Goed werkende website en alle informatie is te vinden

Bij producten die tijdelijk niet te leverbaar zijn wordt dat netjes aangegeven en als je wilt kan je aangeven om op de hoogte gesteld te worden wanneer er wel weer voorraad is. Al diverse malen bestellingen gedaan. Alles prima verlopen en op tijd geleverd.

Karin Nannings 14-04-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Zaterdagavond nieuwe wasmachine besteld en de volgende dag op zondag werd hij gratis bezorgd! Werd keurig via mail en telefoon op de hoogte gehouden wanneer ze precies zouden komen. Super aardige bezorgers! Werd keurig naar de tweede verdieping gebracht en geïnstalleerd. Oude wasmachine werd naar beneden getild en meegenomen. Er werd geen verpakkingsmateriaal van de nieuwe machine achtergelaten.
Ja ik ga zeker voortaan bij Coolblue bestellen! Ook goede prijzen en groot assortiment.

Ruud 13-04-2018 Via de website gekocht

Top service!

Wasdroger is keurig op tijd bezorgd. Heren stelde zich netjes voor en hebben de droger geinstalleerd. Oude droger meegenomen en nog wat handige tips gegeven. Uitstekende service!

Elly 13-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon Top

Betrouwbaar veilig doen wat ze zeggen ik zeg Top Hen een laptop gekocht kreeg zelfs een mail hoe E.e.a. Geïnstalleerd kan worden en tips en trucs Super!!!

Hans 13-04-2018 Via de website gekocht

Zeer ruim product aanbod!

Mijn motivatie om voor coolblue te kiezen is het gemak waarmee ik door de site kan "bladeren" prijs/kwaliteit is perfect en de leveringsafspraak is ook perfect, een echte aanrader! !!!

Francois 13-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering binnen 24 uur

In de avond besteld de volgende dag om 3 uur geleverd
Product was goed verpakt en werkte zoals beschreven in de text

Cathootje 13-04-2018 Via de website gekocht

Bij Cool Blue ben je meer dan een klant.

Koos voor Cool Blue vanwege de tv reclame waarin ze aangeven snel te kunnen leveren. Bovendien was de vaatwasser die ik had uitgezocht bij Cool Blue voor de laagste prijs te koop.
De levering was al de dag erna, werd netjes aangesloten en de bezorgers waren uitermate vriendelijk en leverden goed werk. De dag erna kwam er een kaartje om me te bedanken voor de bestelling maar waaruit ook bleek dat ze persoonlijke informatie hadden onthouden en verwerkt in de tekst. Blij verrast en dikke pluim voor Cool Blue.

Rene Raymaekers 13-04-2018 Via de website gekocht

Zeker een aanrader

Snelle afhandeling producten en korte wachttijd.Vriendelijk personeel en prijs kwaliteit gerichte prijzen

Hannelore 13-04-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak bezorgd!

Makkelijke webwinkel, goede informatie, goede prijs, goed te tracen en netjes bezorgd volgens afspraak door een vriendelijke bezorger! Klasse!

Peter Janssen 13-04-2018 Via de website gekocht

Topwinkel, super service, snelle levering,...

Altijd zeer goede service, snelle en correcte levering en in geval van problemen doen ze echt niet moeilijk...

Willem 13-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering!

De terrasverwarmingslamp was bij Coolblue in de aanbieding. Dat was dus geen moeilijke beslissing. De levering was snel. Dus kunnen we hem nu gaan installeren.

Bernhard 13-04-2018 Via de website gekocht

Merkartikelen voor de laagste prijs!

De bekende bouwmarkt adverteerde een merkartikel met 25% korting. Exact hetzelfde product bleek bij Coolblue nog een 10% goedkoper te zijn!