Dirk 19-10-2021

Ruim aanbod tegen scherpe prijzen. Rond 17 uur besteld en netjes geleverd de dag erop om 9u30 door De Post.

KuRe76 18-10-2021

Zeer overzichtelijke website met een zeer ruim aanbod. Levering volgens afspraak en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Elke 18-10-2021

Ruim aanbod
Duidelijke en pertinente productomschrijvingen
Eerlijke prijzen
Snelle levering
Beloftes worden nageleefd

Ans 18-10-2021

Handige vergelijking van producten op de website, laagste prijs, vrijdagavond besteld & zaterdagmiddag thuis geleverd.

Luc Beelen 18-10-2021

Prettige en makkelijk web portal en ze doen inderdaad wat ze beloven en leveren de volgende dag.

Ovide 17-10-2021

Snelle en correcte levering. Tijdsduur tussen bestelling en levering op postpunt: 11 uur.

Anissa L. 17-10-2021

Top service!
Éen dag na bestellen al in huis.
Zelf een foutje gemaakt en de verkeerde iPhone besteld, mocht het direct terugbrengen en wisselen voor de juiste!
Heel vriendelijk!

Dolf Kühn 17-10-2021

Baie dankie, ek van Suid Afrika. Net hier vir paar dae in nabootser by CAE.Baie gelukkig met produkte. Groete!!!!!!!

D C 16-10-2021

aanbod en prijs ook de snelheid van leveren Getest en is als beloofd en beschrijving is correct één woord is gebruiksvriendelijk

Salma 16-10-2021

Hey, heb voor coolblue gekozen omdat ik alleen maar positieve reacties hoor van familieleden. Bij deze ben ik heel blij dat ik voor jullie heb gekozen en ga ook alleen maar aankopen doen bij coolblue. Tenslotte vind ik de service ideaal en er wordt snel geleverd.
Bedankt!

dr.paul quisthoudt 16-10-2021

vlotte levering , goede communicatie , besteld produkt komt overeen
telefonische hulp heel korrekt

Isabelle DW 16-10-2021

Super handige website waar het makkelijk kiezen is door de top 10 artikelen en Coolblue’s keuze. De site heeft ook veel reviews wat de keuze een stuk makkelijker maakt. Bovendien steeds een super snelle levering. Ik ben een tevreden klant!

HannesC 16-10-2021

De site is ok, enkel was ik niet tevreden met het product (scree n protector voor A41) , het sloot niet genoeg aan, terwijl mijn vorige screenprotector van Azuri (maar iet leverbaar) wel goed aansluit. Maar ze lossen het snel op voor jou en handig om te werken met postpunten

Jean-Paul 15-10-2021

"s Avonds kookpotten besteld voor nieuwe inductie kookplaat en de dag daarna geleverd.
En bovendien prijs/kwaliteit en een coolblue aanrader.

Heidi 15-10-2021

Artikel online besteld, kon de volgende ochtend al afgehaald worden. Heel vriendelijk personeel, alles werd deftig uitgelegd.

Murat 15-10-2021

Heb in de afgelopen 2 weken 2 aankopen gedaan : Laptop en Smartphone. Bevindingen hieronder zijn van toepassing voor beide bestellingen.

Product beschrijving : top
Gebruik website : erg gemakkelijk en inituitief
Betaling : loopt vlot zonder haperingen (heb bestelling op naam van vennootschap gedaan)
En natuurlijk levering : wordt perfect opgevolgd en op tijd geleverd (zoals beloofd)
Extra : ik had me ingeschreven voor product dat niet meer beschikbaar was, kreeg mail met melding als het terug in voorraad kwam. De bestelling en afhandeling ging perfect.

Alex 15-10-2021

Mooi aanbod met zeer correcte prijzen. Dienst na verkoop werkt perfect. Goede dienstverlening in de winkels.
Levering door winkel is steeds top maar via PostNL is dat minder.

Leohul 13-10-2021

De bestelling werd al de dag erna geleverd. En coolblue hebben ook een van de beste prijzen.

Tim 13-10-2021

Super gebruiksvriendelijke, de goedkoopste en de snelste webwinkel. Ik heb mijn product zondag- avond besteld, en de dag erna smorgens al keurig, netjes & verzorgd afgeleverd door de bezorgdienst (postNL). Verder ondertussen al super blij met mijn product en al vele uren van kunnen genieten!

Boeykens 13-10-2021

levering fout gelopen, verpakking volledig beschadigd! Postbode is niet langsgeweest op afgesproken datum, pas maandag kaartje in bus!

JC 12-10-2021

Zeer goede support en availability.
Nieuwe winkel in Wilrijk is enorm aan displayed products .

arne 12-10-2021

Product is zeer goed, maar wel 2 dagen vertraging gehad op de levering. Het is wel een zeer makkelijke site om te bestellen en te retourneren.

Chris 12-10-2021

Coolblue had helemaal wat ik wenste aan een gunstige prijs. De levering gebeurde zoals door mij gevraagd. Wat ik nog nooit gezien had bij andere bedrijven: de waren 2 bezorgers, wat verantwoord was, want het ging om een zeer zware Miele wasmachine. Die werd op de gewenste plaats gezet, daarvoor waren trappen te trotseren. De bezorgers vroegen wie dit zou installeren. En vermits ik het zelf was, kreeg ik alle instructies die nodig waren. Ik ben echt zeer tevreden. Beter had niet gekund.

Gerda 11-10-2021

Fijn om winkelen
vandaag besteld morgen in huis en heel mooi en sterk verpakt
goede kwaliteit
en mooi van prijs

Filiep Colpaert 11-10-2021

Heel toffe en gebruiksvriendelijke website. Ieder product wordt deskundig uitgelegd en met andere gelijkmatige producten vergeleken. De reviews van vorige klanten kunnen je helpen voor een goede keuze. De communicatie na het kiezen en het kopen zijn heel correct en simpel. Je hebt ook meerdere keuzes om het product te betalen. Heel interessant is dat de levering heel snel is. Je bent zeker dat je gekozen product de volgende dag bij je thuis staat. Vlotjes kan niet beter.