Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ed 10-10-2019

Super goede service.
Groot assortiment.

Coolblue komt OP TIJD bij het leveren, volginformatie up to date.

Ria 10-10-2019

De site van coolblue is duidelijk en de levering snel. Ben uiterst tevreden.

Motormous 09-10-2019

Niet verder gaan zoeken! Uitstekende service! Prima producten, enorme keus! Goede "after sale" service, doen echt niet moeilijk!"

C.D. Booij 09-10-2019

Ik werd in de winkel keurig geholpen. De TV die ik gekocht heb werd zelfs (het regende) door de medewerkster in de auto gezet. Nooit meegemaakt. Super!

Leo Reynderw 09-10-2019

Ruim aanbod
Duidelijke productinformatie
Stipte en correcte levering
Vriendelijk personeel

Marian 09-10-2019

Heel tevreden Correcte levering En hele vriendelijke bezorgers We kopen heel vaak bij Coolblue

Liam 09-10-2019

Brilliant store with extremely helpful employee's and a wide range of well-priced products. Also adding to this the main reason I like this store is the peace of mind that if something doesn't go right with your product then you will be well looked after by their policies in place

Has stopped me having to trek all the way to MediaMarkt :-)

Wilma 08-10-2019

Prima webshop.
Je koopt op afstand, maar het voelt alsof je persoonlijk geholpen word. De site is duidelijk.
De berzorgers waren zeer vriendelijk en bekwaam.

Peter 08-10-2019

Ik heb een laptop besteld en kon het bezorgmoment zelf kiezen. Toen de laptop bezorgd was bleek er een beschadiging in het beeldscherm te zitten. Gelukkig was de servicedesk nog vrij laat bereikbaar en ik kreeg vrij snel de toezegging, dat ik de laptop de volgende dag in de lokale coolblue-winkel kon ruilen. Ging allemaal erg goed.

G 08-10-2019

Zondag een bestelling gedaan voor levering op dinsdag op bepaald tijdvak waarvoor we extra betaalde. Vlak voor de levering werd deze schriftelijk afgezegd. Contact opgenomen met Coolblue en na enig aandringen konden ze toch wel in contact treden met Dynalogic de transporteur. Het zou nu in de avond geleverd worden, helaas pakket is op foute locatie en kan niet bezorgd worden - er wordt nog contact opgenomen. Dit alles na meerdere tegenstrijdige berichten van Dynalogic en Coolblue. Telefonisch gesprek met coolblue en we zouden kosteloos!! woensdag een nieuwe levering krijgen echter niet compleet want een item was uitverkocht. Ze konden nu niet het tijdvak kiezen voor Woensdag hoewel we hier bijna 10 EUR voor betaald hebben om een tijdvak te kiezen. Dan maar geld terugvragen en dat kan alleen als het pakket dat op een foute locatie staat bij Dynalogic terug bij Coolblue is. Dus klant moet wachten totdat interne processen op orde zijn voordat deze zijn geld terugkrijgt..een keer en nooit meer!

Maria 08-10-2019

Een zaak, die een snelle service biedt
De bezorger was zeer vriendelijk
Mensen zeker iets bestellen bij Cool Bleu. Ik vind hetTOP..

Peter Sonder 08-10-2019

Bij Coolblue een wasmachine besteld. Binnen enkele dagen werd deze (in het weekend) geleverd. De medewerkers sloten de wasmachine aan (ik heb twee linker handjes) en namen de oude mee. Helemaal top.

Eva 08-10-2019

Vriendelijke en snelle service, groot aanbod, enorme productkennis, medewerker neemt uitgebreid de tijd om te helpen en is erg geduldig. Ook de naservice is uitstekend: er wordt niet moeilijk gedaan over retourneren, defecten of klachten... Een aanrader !!!

LDDS 08-10-2019

Fijne winkel, zowel online als de fysieke winkel. Leuk en gemotiveerd personeel. Een aantal keren een maandagochtend model gekocht en het omruilen ging erg vlot en zonder morren. Goede service!

Ivonne 08-10-2019

Bijna 3 weken geleden ging mijn wasmachine kapot gelijk coolblue gebeld'binnen 48 zou ik gebeld worden door een monteur helaas,donderdag nog maar even gebeld Ojee vergeten in het systeem te zetten oke uiteindelijk komt de monteur dinsdag wasmachine kan niet meer gemaakt worden helaas hadden ze mijn model niet meer wel 1 van 100 euro duurder oke na bijna anderhalve week zonder wasmachine moet je wel hehe eindelijk zondag staat hij boven op zolder blijken ze een droger neergezet te hebben!! Mee terug genomen dinsdag een andere bezorgd Ojee het is een kapotte weer mee terug donderdag om 9 uur in de avond jippy ik kan wassen niks dan lof voor de bezorgers
Resultaat bijna 7 uur telefonisch in de wacht gestaan 4 vrije dagen opgeofferd het heen en weer gesleep met werkkleding naar vrienden om daar iets te wassen
Compensatie van Coolblue een wasmiddelpakket nooit ontvangen een tegoedbon van 20 euro
De 100 retour die ik moest bijbetalen omdat ze mijn model niet meer verkopen dit alles nog in de garantie van mijn oude wasmachine

Dus geen enkele compensatie of wat dan wat ook
Bedankt coolblue voor deze zeer stressvolle 3 weken

B-nice 07-10-2019

Iets bestellen is op zich al leuk, maar Coolblue maakt t nog net even wat leuker door kleine opmerkingen en details.
Verder ervaar ik altijd een snelle en betrouwbare levering (incl de beloofde glimlach).

Henri 07-10-2019

Uitstekende site en webwinkel met een ruime keus uit allerlei producten. Je kunt heel eenvoudig filteren en verfijnen tot hé precies te zien krijgt wat je wilt. Het bestellen en betalen is een makkie, kan niet verkeerd. En vervolgens wordt het product inderdaad de volgende dag afgeleverd. Heb al vaker via Coolblue besteld (oa laptop) , is altijd prima gegaan en ook hun garantie en medewerking bij omruilen is supertop!

Lientje 07-10-2019

Snelle levering van de laptop (de volgende dag al), goed strak en veilig (redelijk schokbestendig) verpakt, online duidelijke weergave van de productspecificaties.

Er wordt helaas geen gebruiksaanwijzing om het apparaat te installeren meegeleverd. Die kreeg ik online, maar was niet helemaal up-to-date.

Gaby 07-10-2019

Goede service, bestelgemak, ruime keuze, prijs/kwaliteits verhouding. Super snelle bezorging

Theo 07-10-2019

Goede duidelijke webshop met een goede service en je wordt goed geinformeerd over de status van je bestelling. Ze leveren heel snel.

George 07-10-2019

Shop heeft een uitgebreid assortiment, is betrouwbaar, betaalbaar en heeft personeel dat een stapje harder z'n best doet dan andere zaken. Je kunt met al je vragen of eventuele problemen bij hun terecht. Als het mogelijk is lossen ze het voor je op.

Sandra 06-10-2019

Een fijne website snel het de wasmachine gevonden die we graag wilde. Bestellen afrekenen zeer snel.
Het meest blij werden we van de twee bezorgers nette en vrolijke mannen . Goede uitleg . En netjes aangesloten Je voelt dat je er als klant toe doet heel erg fijn. Wij worden zeer blij van coolbleu

H.L 06-10-2019

had op internet mijn artikel (autoradio) gereserveerd en het meteen opgehaald uit de Coolblue winkel in Groningen. werd daar aangekomen meteen geholpen en binnen tien minuten had ik betaald en het artikel mee naar huis lekker snel en geen gezeur Top!

Boudewijn Visser 06-10-2019

Ik ben buitengewoon tevreden over de bijzonder vriendelijke en deskundige bediening en vooral ook om service na aankoop. Hoe lang kok geleden, altijd als er problemen zijn worden die verholpen. Vooral dit laatste is voor mij aan leiding om al mijn aankopen van door jullie geleverde artikelen bij jullie zal (blijven) doen.

MichelVS 06-10-2019

* Heel correct, scherpe prijzen,
* grote keuze
* heel kwalitatief
* super goede filtermogelijkheden,
* beloven wat ze schrijven,
* effectieve levering de dag erna (niet bij concurent...)
* heel goed en veilig verpakt

Claudia 06-10-2019

Veel keuze, gebruiksvriendelijke website, goede kwaliteit producten. Maar vooral hele snelle levering.
Het leukste was de bevestigings/leveringsinformatie-mail!

Wim 05-10-2019

Gisteravond een bestelling geplaatst vanwege de garantie dat voor 23.59 uur besteld het product de andere dag wordt bezorgd. Ik ontvang geen verzendbevestiging. Ik moet er zelf achterheen bellen (lang in de wachtstand) om te horen dat mijn bestelde product uitverkocht is.

D.T Wijdemeren 05-10-2019

Top bezorging met een duidelijk tijds slot ,en erg vriendelijke bezorgers ,wij hebben dit al vaak ervaren ,o.a met een wasser, een koelkast en een vaat wasser , en nu weer met onze inbouwoven .ook is de site erg duidelijk

Ronnie 05-10-2019

Zeer tevreden met de service. Helaas hebben ze me niet kunnen helpen, maar ze zijn daar eerlijk en transparant in. De batterij van mij telefoon kan helaas niet vervangen worden door een nieuwe, dit omdat er defect was op het moederbord. En dit zou te kostbaar worden. De achterkant van de telefoon die gebroken was door de reparatie hebben ze kosteloos vervangen. En het geld voor de reparatie heb ik terug gekregen. Helaas geen nieuwe batterij, maar super service?

J. Visser 05-10-2019

CoolBlue geeft oprecht een eerlijk advies. Als ik naar de MediaMarkt loop, willen ze mij daar het duurste product aansmeren. En jullie geven eerlijk advies. En als ik zeg dat ik niet meer dan €300 voor een mobiel wil uitgeven, dan geven zij mij daarvoor het beste product wat aan mijn eisen voldoet.

Jullie service is GEWELDIG!! Je komt binnen en trekt een nummertje? Iedereen die in de winkel rondloopt heeft overal een beetje verstand van maar ze geven ook aan je een vraag stelt en ze daar geen antwoord op weten. Maar ze willen hoe dan ook dat je vrolijk de deur uit gaat.

Met de medewerkers heb ik een heerlijke discussie gehad over wat beter is, iPhone of Samsung. Ik vond dat zo leuk.

Als je iets wilt kopen wat ze niet in de winkel hebben liggen, dan bestel je het en dat is het de volgende dag in je huis.

En als je product niet bevalt en je zit nog binnen je 30 dagen bedenktermijn, dan kan het product ALTIJD terug. Als ik naar de mediamarkt een product koop, en ik kan er niet aan wennen, dan moet ik nog maar eens zien of ik mijn geld terug krijg. Bij Coolblue weet ik 100% zeker dat ik zinder vragen mijn geld terug krijg.

Al met al ben ik dik tevreden met de service.
Ik raad deze (online)winkel aan bij iedereen!

A.vd.Bosch 05-10-2019

Alles in op tijd geleverd,zowel de levering als de plaatsing .Alles op tijd en bovenalvriendelijke monteurs.

René 05-10-2019

super dat je 's avonds gewoon kan bestellen en dat dit de volgende dag bezorgt wordt! heb al meerdere producten hier gekocht en altijd goed en als er een keer iets niet goed is dan neemt de klantenservice de juiste maatregelen!

Eric 05-10-2019

Heb nu een paar keer wat besteld, maar vind helaas dat de klantenservice en afhandeling steeds slechter wordt. Vandaag al de hele dag een bandje als je de klantenservice belt met daarop de mededeling dat het door onverwachte drukte langer duurt dan normaal voor je een antwoord krijgt. Je hoort alleen dat er nog meerdere wachtenden voor je zijn. Kunt dus niet inschatten of het zin heeft nog even te wachten. Verder woon ik in Nederland maar staat in de bestelbevesting dat mijn pakket morgen door B-post (Belgie) bezorgd wordt. Ik reken dus maar nergens op.

B. Kas 04-10-2019

Website is overzichtelijk en goed geordend. Alle product informaties staan vermeld en een super snelle levering! De webshop waar ik een laptop heb besteld had het niet op voorraad en het stond er ook niet bij, dus ik heb mijn bestelling geannuleerd. Ik heb mijn nieuwe laptop hier besteld en daar stond er wel bij vermeld dat het op voorraad was. Rond een uur of 21 besteld en de volgende dag in huis. Super levering!

Ronald 04-10-2019

Ik vind het een geweldige winkel en dat komt met name door het personeel altijd vriendelijk en hulpvaardig en vooral meedenken met de klant.spuullen kun je overal kopen maar advies en vriendelijkheid niet

Ab57 04-10-2019

Door eigen schuld (gewoon vergeten) zat ik met een aantal cadeaubonnen van CoolBlue die verstreken waren. Na contact met de klantenservice kon ik ze gelukkig toch gebruiken voor de aanschaf van een nieuwe router.

AJS 04-10-2019

Mijn eerste ervaring met COOLBLUE maar niet de laatste. Snelle, keurige afhandeling.

G. Weidinger 04-10-2019

Snelle levering, vriendelijke klantenservice, goede ondersteuning en advies indien nodig.
Website helder met goede selectie mogelijkheden om te filteren – niet alles maar wel de belangrijke onderwerpen of functies.

Rob Oranje 04-10-2019

Al meerdere keren diverse artikelen besteld. Ook software. Telefonische hulp uiterst vriendelijk en men neemt de tijd. Zeer tevreden. Eigenlijk verwacht je in deze tijd niet zo'n goede service.

Julia 04-10-2019

Op de website is alles makkelijk te vinden! Check van te voren even of het product op voorraad is, dan wordt je niet teleurgesteld mocht het niet binnen een paar dagen binnen zijn.
Bij ons ging het super smooth :) product bestellen, betalen en binnen 2 dagen werd het afgeleverd!! Helemaal tevreden. Je kan er ook nog voor kiezen om je bestelling in de winkel op te halen dan kan je er diezelfde dag nog van genieten:)))

Eleonora 04-10-2019

Klantvriendelijk en goede service staan bij Coolblue overduidelijk hoog in het vaandel. Producten staan zeer duidelijk aangeduid, en de verzending is altijd super snel, ook word je van a tot z op de hoogte gehouden van waar jou pakket zich bevind, zodat je altijd weet op welk moment hij bezorgd word.

Marc 04-10-2019

Zeer vriendelijke en snelle bediening met extra service van plaatsen hoesje en beschermingsfolie voor smartphone

els 04-10-2019

Vriendelijk en deskundig personeel .Er wordt niets opgedrongen.Snelle afwerking

Astrid 03-10-2019

ze leveren de producten zoals afgesproken ook zijn ze allemaal even vriendelijke en mocht het een keer niet lukken iets op tijd te leveren dan krijg je bericht van ze

Ronald 03-10-2019

Mooie winkel, vriendelijk personeel en goede informatie na en bij de aankoop

Vincent 03-10-2019

De website vind ik helder en duidelijk. De betaling ging vlekkeloos. De bezorging was netjes op tijd. De bezorgers waren uiterst vriendelijk en heel professioneel. Ik ben enorm blij met dit aankoopproces. Ik kan iedereen Coolblue aanraden. je zal er geen spijt van krijgen!

Anita Bruijns 03-10-2019

Tevreden De bestelling en aflevering geweldig
De koelkast deed het niet naar behoren en werd direct omgeruild Allemaal weer even vriendelijk en service gericht.
Wat mij betreft een dikke 10.En de volgende aanschaf ook weer bij coolbleu.

Alice 03-10-2019

Ik was pas verhuisd na jaren in het buitenland te wonen. Het was zondagavond en de woning was
vol stof en spinnewebben. Ik kwam terecht op Coolblue en was in de wolken over de service : voor middernacht bestellen , s'anderdaags geleverd. Ik bestelde rond 23:00 en s'anderdaags om 10:00 had ik een super kwaliteitsstofzuiger aan een goede prijs aan de deur geleverd !

Bets 03-10-2019

Mooie website veel keus makkelijk te bestellen.
Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden hoe laat ze komen.vriendelijke bezorgers alles netjes gedaan prima service.
Een hele tevreden klant ben ik.

Joop Bennekers 03-10-2019

Goede bereikbaarheid.
Snelle afhandeling.
Makkelijk doorverwezen via consumentenbond (beste product)