Deze score is berekend op basis van 2011 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Monique Verhoeff 05-09-2020

Alles goed geregeld, tot aan het belletje een kwartier van te voren aan toe. Helaas vergeten aan te vinken om de wasmachine te laten, dat kon naderhand ook niet meer geregeld worden. De mannen van het bezorgen waren erg onvriendelijk, er kon geen glimlach vanaf. Dat vond ik jammer omdat jullie slogan is “ alles met een glimlach”. Maar desalniettemin geef ik Coolblue een ruime voldoende.

Tilly 05-09-2020

Goede levering! Grappig hoe Coolblue de zending aankondigt. Evenals de verpakking! Levering snel en op de afgesproken tijd! Dik in orde😀👍!
Klantvriendelijk!

Marcel van den Eng 05-09-2020

Jammer dat de connectie is verdwenen met Facebook. Vooral als je door de vele wachtwoorden in je leven niet meer weet wat je inlog was. Verder correcte aflevering. Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Anita 05-09-2020

Ik heb voor deze site gekozen omdat punt 1 de levering super snel is en punt 2 het artikel bij coolblue het goedkoopst was. Win win en ik super blij

Fam. Koops 05-09-2020

Goede prijs en keurig personeel die de koelkast monteerden en de oude meenamen,
Fam. Koops

Tessy Biebouw 05-09-2020

Superleuk dat je pakje de volgende dag al geleverd is, goed verpakt en gegeven leverperiode klopt perfect.

Peter 05-09-2020

Het productadvies dat ik kreeg voor de aankoop van de printer klopte niet. De tips voor installatie waren te summier. De wachttijd voor telefonische hulp was consequent te lang. Van de drie medewerkers die ik aan de lijn kreeg, wist de eerste niks, heeft de tweede de telefoonverbinding verbroken zonder iets ook te zeggen, en had slechts de derde enige nuttige (hoewel vage) suggesties.

Lou 05-09-2020

Duidelijke website, levering op tijd . En na levering krijg je een email met tips.

Nico 05-09-2020

Al jaren klant, privé en zakelijk, wat een briljant bedrijf. De site is snel en altijd duidelijk, het aanbod is enorm en keuzefilters perfect. Levering altijd volgens afspraak. Ze doen wat ze zeggen. Ook met retourneren wordt alles netjes afgehandeld. Slechts een dikke 9 omdat er ruimte moet blijven voor verbetering. Ga zo door!

Wim Bosmans 05-09-2020

Ik heb een mijn smartphone op reparatie gestuurd en krijg hem terug met het zelfde probleem en nog erger met het gevolg 2x zonder telefoon

Ook bij eerst reparatie heb ik geen info gekregen wat er aan het toestel gedaan is of wat er mis was

Wessel 05-09-2020

De website van Coolblue is precies wat je wilt: makkelijk sorteren en filteren, een gebruiksvriendelijke interface, vergelijken van producten & bij alle productrecensies een opsomming van plus- en minpunten.
Bij Coolblue kan je tot ‘s avonds laat nog beslissen wat je wilt bestellen, voor 23:59 besteld is morgen al in huis. ‘S ochtends krijg je een tijdvak van de bezorging. Een kwartier voor de bezorging krijg je zelfs een sms’je als heads up.

Niels 05-09-2020

Levering via Postnl en dat is als zeer teleurstellend ervaren. Postnl heeft niet eens de moeite genomen om de aangeschafte schermen aan te bieden bij het afleveradres. Ze hebben meteen melding gemaakt van "kan niet worden bezorgd" en bij een ophaalpunt in de stad afgeleverd. Waar we het zelf op moesten halen. Ik snap niet waarom Coolblue met deze bezorger werkt. Voor de duidelijkheid op het afleveradres is 24/7 iemand aanwezig.

Rina 05-09-2020

Geen bevestiging van aankoop ontvangen en ook geen melding verzending pakje en aflevering afhaalpunt.

Wilma 05-09-2020

Coolblue is altijd goed. Snelle levering en terugbrengen / terugsturen altijd probleemloos zonder vragen.

marieke 05-09-2020

snelle service
producten meestal op voorraad
laagste prijs
hulp bij het zoeken naar bepaald product

Erwin 05-09-2020

Wat een zaligheid toch om te winkelen bij Coolblue! Overzichtelijke website, mooi design en meer dan voldoende keuze. Daar komt dan nog bij dat je pakje razendsnel en in goede staat bezorgd wordt (ook een verdienste van de pakjesleveraar uiteraard ;))!
Coolblue is een echte aanrader!!!

Henk de Vries 05-09-2020

Kwalitatief goede en betrouwbare producten, snelle levering volgens afspraak.

jw de vries 05-09-2020

het is boven verwachting !!!! Ik kan lang alles noemen, maar van begin tot het uit pakken een hele dikke tien!! dit is ALLES MET EEN GLIMLACH- wees trots op personeel

Marnix 05-09-2020

Duidelijke website en specificaties van de producten, vriendelijke bezorging bij het afleveren van een wasmachine en koelkast.

Mattijs 05-09-2020

Goede productinformatie, scherpe prijzen, breed aanbod en snelle levering met regelmatige update over status.

Pasje 05-09-2020

Zaterdagavond bestelling geplaatst zondagmorgen kosteloos afgeleverd!
Prima service product voldoet boven verwachting

Anja 05-09-2020

Ik kon op deze site een goede product vergelijking doen. De artikelomschrijving was erg duidelijk en bevatte precies de informatie waar ik naar op zoek was.
Ik kon hierdoor snel makkelijk en goed een keuze maken. Heerlijk! Snel gewinkeld en een snelle levering!
Ik ben heel blij met mijn product en het voldoet aan de artikelbeschrijving

Rene 05-09-2020

Nette en vlotte bediening en ook de service afhandeling uitstekend. Ook bij de winkeltoegang, ondanks de corona-wachtrij snel geholpen omdat service klanten apart naar de service-balie werden geleid.
Pluim!

Adriaan 05-09-2020

Coolblue maakt waar wat ze zeggen. Van bestellen tot bezorgen prima en voor een correcte prijs.

Peter Kortekaas 05-09-2020

Ik heb hier nu een aantal keren iets gekocht, waarbij de levering altijd vlot geschiede.
Ook verlenen ze goede service. Alleen moet je soms lang wachten, om iemand van de serviceafdeling aan de lijn te krijgen.

P. van de Giessen 05-09-2020

Voor deze shop gekozen omdat ik nog geen ervaring had met Coolblue, nog nooit iets besteld.
Tot mijn vreugde moest ik constateren dat het aanbod van het door mij aangevraagde produkt
ruimschoots aanwezig was om tot een juiste keuze te komen. Wat buitengewoon prettig was dat het gewenste artikel inderdaad de volgende dag afgeleverd werd. Compliment

Marte 05-09-2020

Een wasmachine besteld in de xxl winkel van coolblue,
Op de website staat zelfde dag levering wanneer je daar besteld.

Geloof het maar niet. Dag erna ook niet mogelijk. Een week moeten wachten tot ze konden komen leveren.

In de winkel de belofte gekregen dat dit gratis naar boven of beneden wordt gebracht.

Bij aankomst was dit helemaal niet het geval en er wordt geweigerd mij dan ook maar op 1 of andere manier verder te helpen.

Ik heb ondertussen een wasmachine die de volledige gang blokkeert, wat ik onmogelijk op zijn plaats krijg en dus ook onmogelijk kan gebruiken.

Geen enkel positief punt op te merken.

Esmée 05-09-2020

Hele snelle service en mijn bestelling zag er goed uit. Product werkt tot nu toe ook prima!

willem den Hoed 05-09-2020

Het bestellen via Internet is goed georganiseerd en op internet is alles zeer duidelijk te vinden en uit te zoeken.
Het laten bezorgen gaat ook prima; afhalen bij de winkel was geen succes, 2 x langs geweest maar 's middags was de rij buiten nog langer dan aan eind van de ochtend; dat was dus geen succes!

Dave 05-09-2020

Coolblue biedt een ruim assortiment aan producten die tegelijk snel terug te vinden zijn in een geordende database. Je kan snel een keuze maken adhv vergelijkingen. Toch ontbreekt soms een meer gedetailleerde omschrijving voor bepaalde producten. een koppeling naar de officiële site van fabrikant zou dan een pluspunt zijn. Van opvolging bestelling tot levering is coolblue zeer snel en correct.

RS 05-09-2020

Ik heb voor coolblue gekozen omdat deze goedkoop was, het bestellen ging makkelijk, alles was duidelijk en de levering was zoals beloofd heel snel. Alles was super goed ingepakt!

Pieter 04-09-2020

Betrouwbare webshop, prettig en goed advies, snelle levering en goede communicatie over bestelling en verzending.

An 04-09-2020

Heldere informatie filmpjes op de website van het kiezen van een product vergemakkelijkt. Daarnaast vind ik het fijn dat soortgelijke producten worden vergeleken met duidelijke criteria.

Robin 04-09-2020

Erg goede service nadat ik de klantenservice had gebeld, werd alles direct Geregeld. Winkelpersoneel erg vriendelijk

Luc 04-09-2020

Tijdens mijn vakantie liet mijn mobiel printertje het afweten.
's middags nieuwe besteld en 's anderendaags 's morgens al afgeleverd in een afhaalpunt.
Super dienst en prijs was ook ok !
Doe zo voort !!

Ingrid 04-09-2020

Erg tevreden over Coolblue, product is zoals op de website en de levering was keurig. Netjes op tijd en vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Bas 04-09-2020

Je krijgt een mooie bon van iemand en dan zoeken en vinden bij Coolblue!
Prima service...supersnel geleverden ook niet onbelangrijk.. erg voordelig!

Petra 04-09-2020

Ik heb gekozen voor Coolblue om hun goede service, de duidelijke produktomschrijving en ook om hun snelle levering.

Henk 04-09-2020

Prima omschrijving en uitleg van het apparaat.
Levering perfect even een belletje van te voren om te bespreken of alles klopt met zeer vriendelijke bezorgers.

Zaeem de leider 04-09-2020

Ik ben heel tevreden met service van cool blue maar niet met bezorgen van postnl want 2 keer achter elkaar mijn pakketje gewoon beneden in de gang achter gelaten hij wou hem niet naar derde verdieping bezorgen dus zolang cool blue via postnl laten bezorgen ga ik niks meer bestellen en ik vind het ook heel jammer

Pinkeveer 04-09-2020

Snelle levering, vriendelijk en kundige bezorgers die het heel snel en netjes hadden geïnstalleerd. Ook de website is fijn met veel handige recensies.

David 04-09-2020

Hele snelle service met veel verschillende soorten producten. Zou ik zeker aanraden!

Jan 04-09-2020

Groot geschreven: voor 23:00 besteld de volgende dag in huis.
Nee een dag later, normaal niet erg maar als het de oplader van je Tablet is, dan is dat wel heel erg naar.

H de visser 04-09-2020

Goede overzichtelijke webshop met bij elk product goede reviews en specificaties. En een snelle levering.

Marina 04-09-2020

snelle levering, goed product, goede prijs; beantwoord aan mijn wensen, goede en duidelijke site

John 04-09-2020

Overzichtelijke website. Snelle levering. Moest ff zoeken hoe ik mijn voucher kon inwisselen maar dat was achteraf mijn eigen tekortkoming.

René Verheul 04-09-2020

Ik koop eigenlijk alleen bij Coolblue. Service is prima, bij aflevering prima installatie nette gasten die alles komen afleveren ik ben altijd zeer tevreden.

Marja van Arkel 04-09-2020

Prima bedrijf.
Keurige aflevering.
Fijn om te zien hoe laat de bezorging is.

Femke 04-09-2020

Alles was erg goed omschreven van het product.. er zat zelfs nog een duidelijk filmpje bij waarin je kon kijken wat het product kon. Ook vond ik het erg fijn dat je met andere voorwerpen kon vergelijken, zodat je ze allemaal op een rijtje had staan. Super fijn! Ook de verzending en betaling liepen allemaal soepel.

Jeroen 04-09-2020

Supereenvoudige bestelprocedure, fijne winkel en fijn personeel dat op tijd komt met het goede spul, alles goed installeert en geen zooi achterlaat, wat wil een mens nog meer?