Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ina 31-08-2019

Doen wat ze beloven snelle afhandeling netjes verpakt. Kortom een aanrader om hier iets te kopen ze stellen je niet teleur.

Roland 30-08-2019

Een winkel die weet wat de klant belangrijk vind en afspraken nakomt. Voor 23.59 uur besteld is ook echt de volgende dag in huis!
Nadat de bestelling is gedaan ontvang je meestal direct diezelfde dag/nacht nog een track&trace code zodat je meteen weet hoe laat je je bestelling kan verwachten. Artikel defect binnen de garantietermijn ? Stuur het kosteloos terug en via je account word je op de hoogte gehouden waar je product zich bevind en wanneer je het terug kan verwachten. Kortom, hier blijf je iedere keer weer terugkomen.

Bobo 30-08-2019

Top service valt niks aan te verbeteren
Erg blij met de coolblue persoonlijke camera installatie stappen plan

Laura 30-08-2019

Zeer slechte klantenservice!
Nadat een bestelling niet geleverd kon worden en teruggestuurd werd naar Coolblue heb ik verschillende keren contact opgenomen met Coolblue over de terugbetaling.
Ondertussen zijn we meer dan 1maand verder en is dit nog steeds niet in orde!
Op de klantenservice doen ze geen moeite en heb ik het ook meerdere keren gehad dat de telefoon werd neergesmeten!
Ik raad dit NIET aan

dirk 30-08-2019

heel goed en mooi op tijd ik hoef niet te wachten s avonds besteld en de volgende dag gelevert

Kees 30-08-2019

Voorbeeldige internet-winkel met een heel goede service en een volledig en interessant aanbod.

Yoan Warmerdam 30-08-2019

Gebruiksvriendelijke site en klant is koning. Dat zie je niet meer zo vaak.

Marie 30-08-2019

Ik wilde graag een advies over een laptop en ben in eerste instantie naar de andere winkel gegaan gegaan. Daar was het zo hectisch en chaotisch en niemand beschikbaar om te helpen. Doorgereden naar Coolblue, wat een verademing! Meteen rustig en goed geholpen door een hele vriendelijke geduldige mijnheer, heb meteen een laptop gekocht. Ik was gelukkig wel ´s avonds met de auto, want parkeren is daar wel lastig en duur.

Reinier 30-08-2019

Ik koop al jaren bij cool blue...2 dagen geleden voor het eerst een klein beetje ontevreden geweest. Met klantenservice contact gehad en hebben een prima oplossing gevonden. Chapeau! De klantenservice is echt vergeleken met andere bedrijven top. Ze luisteren echt naar je. Ook in de winkel louter vriendelijk personeel. Ik geef geen 10 omdat er altijd wel iets is wat beter kan. Kortom cool blue is geweldig.

tobias 30-08-2019

Duidelijke webshop en snelle levering.
Wasmachine is prima geïnstalleerd en oude wasmachine is keurig meegenomen.

Marjan F. 30-08-2019

Goede service en prima product overzicht. Bijzonder snelle milieu vriendelijke levering.

Albert310 30-08-2019

Ben al jaren klant en nog nooit maar een tikkie ontevreden geweest. Coolblue doet wat het belooft!! Klasse webbedrijf.

Mieke Karcher 29-08-2019

vriendelijkheid, behulpzaamheid was top, uitleg werd grondig gegeven van het product, zelfs 2x. Bij het afhalen weer supervriendelijk met nodige uitleg weer, als we nu nog vragen hebben, mogen we daar voor terug komen zelfs. Heb mijn factuur zo meegekregen, alsook via mijn mail. Klant wordt hier zeer goed geholpen en op alle vragen krijg je een duidelijk aan antwoord. Echt een aanrader om daar te shoppen

Mirjam 29-08-2019

Correcte en vlotte service..de bestelling werd zelfs geleverd in milieuvriendelijke verpakking.

edwin 29-08-2019

erg vriendelijke medewerkers en goede servicehet aanbod van wat de winkel xxl in tilburg valt vooralsnog een beetje tegen.

Jose 29-08-2019

Gekozen voor de shop ivm keuze schoonouders welke geen internet hebben. Duidelijkheid van de medewerker die transparant was met de vragen en de antwoorden.
Ivm de warmte werd er tot 2x toe drinken aangeboden.
Ook de chauffeur was erg correct en behulpzaam zeker naar mijn schoonouder toe,
Achteraf jammer dat ze product niet uitpakten en het verpakking materiaal niet meenamen.

B 29-08-2019

Coolbleu kan levertijd niet waarmaken, na een klacht te hebben ingediend met duidelijke onderbouwing laat men zich helaas een onwaarheid vertellen door Bpost, vervolgens is voor Coolbleu blijkbaar de zaak afgehandeld en neemt men deze onwaarheid gewoon over.

Aletta Renken 29-08-2019

De website van Coolblue biedt een ruim assortiment en door allerlei keuzemogelijkheden krijg je goed advies over het te kiezen product. De service en levering is goed en snel, evenals de transparante communicatie.

Ivar 29-08-2019

Word goed op de hoogte gehouden van de bestelling,
Mooie overzichtelijke website.
Lief personeel in de winkels + Het bestelde product is super verpakt .
Ga zo door CoolBlue!

Aad 29-08-2019

Assortiment, vriendelijk personeel, bezorgmogelijkheden, prijsstelling, informatieverstrekking etc.
Hoe ik dit alles zou kunnen onderbouwen? Dat kan ik alleen maar met het advies: probeer het zelf.

Andre 29-08-2019

zeer slecht bedrijf
koop een koelkast wasmachine vriezer
koelkast is binnen een jaar kapot die vriest in plaats van koelen
word van kasje naar de muur gestuurd.
word het verhopen nee word niks aan gedaan.
beter is het om er niks te bestellen en zeker hope dat er niks kapot gaat dan ben je zuur
verholpen word het niet een koelkast van net een jaar oud kan zo naar de stort
en een nieuwe kopen. elders niet meer bij cool bleu mooie reclame het is gewoon lokaas al is het wat mee word er niks gedaan.
dag koelkast met 5 jaar garantie
lijkt een mooie zaak maar niets is minder waar

Karen 29-08-2019

Ik kies heel bewust voor Coolblue vanwege de snelheid de manier van communiceren en de geweldige service.

Wouter S, 29-08-2019

Coolblue is voor mij de ideale winkel combi. Orienteren op hun website Coolblue.nl, Overzichtelijk, veel informatie, vergelijkmogelijkheid met andere producten. Helpdesk bereikbaar als je het even niet zeker weet. Daarna de keuze tussen zelf halen in de winkel op en moment dat het jouw uitkomt of online shoppen en overgeleverd zijn aan de bezorgdienst en hun vage afspraken. Ik doet het zelf wel ophalen :) Dus Coolbue, alles voor een glimlach? Missie geslaagd!

Ingrid 29-08-2019

Coolblue heeft een zeer gebruikersvriendelijke site. Er is een veelheid aan producten. Veel van de producten zijn goedkoper dan bij andere webshops. De levering is snel en efficiënt.

Marli 29-08-2019

Onze koelkast was kapot. Zondagavond besteld, maandagmiddag nieuwe koelkast in huis!

Poelie 28-08-2019

Voordat ik naar Coolblue ging heb ik eerst mijn huiswerk gemaakt .. deze winkel staat ook als nummet 1 bovenaan bij de testen voor de beste online winkel in de consementengids.
Ook veel vrienden bevelen deze winkel aan.
Mijn tv is netjes op tijd bezorgt door zeer vriendelijke behulpzame bezorgers .

Yvonne 28-08-2019

Netjes en op tijd bezorgd. Duidelijke communicatie, makkelijk betaalsysteem. In één woord super!

Roel Vos 28-08-2019

Top winkel/webshop, ze hebben bijna alles in het assortiment. Goede service en goede prijzen. Kortom geweldig

Enrico 28-08-2019

Snel , goed productaanbod , makkelijke betaling, makkelijk retourneren , goede duidelijke website, goede klantenservice , echt een geen gelul winkel!!

Gulcan 28-08-2019

Coolbleu heeft een overzichtelijke webshop site. Je hebt een ruime keuze en meestal liggen de prijzen lager dan andere webshops. Bij de meeste producten hebben ze ook een persoonlijke video uitleg over desbetreffende product waardoor je meer inzicht krijgt in de grootte, vorm en produktgebruik, wat ik erg prettig vind. Natuurlijk een snelle levering en dit zegt iets over hun vertrouwelijkheid, ze komen hun afspraken na. Wanneer ze toch iets verlaat zijn krijg je heel netjes een bericht.

Ronald 28-08-2019

Top zowel product als service en levering. 22.00 besteld de volgende dag ‘s-avond’s gratis geleverd en dat voor een product van €17,99 !!!

Bert Kromhout 28-08-2019

In mei 2018 een Samsung tv gekocht voor 1699 euro. Nu is de afstandsbediening kapot, dus Coolblue gebeld. De oplossing die wordt gegeven is dat ik de afstandsbediening moet opsturen ter reparatie. Op de vraag of ik dan een bepaalde tijd geen tv kan kijken wordt gezegd dat ik dan een universele afstandsbediening via coolblue kan kopen. Dus ik moet om tv te kijken een universele afstandsbediening kopen. Een andere oplossing is niet aangeboden. Ik ben hier zeer ontevreden over. Ik heb in 2 jaar tijd voor duizenden euro's bij coolblue gekocht. Dit is de laatste keer dat ik daar gekocht heb, en ik zal ook tegen iedereen zeggen dat ze daar niet meer moeten kopen. Coolblue alles voor een glimlach, maar niet meer op mijn gezicht.

Dorine 28-08-2019

Ik was erg tevreden over de manier van leveren van Coolblue. De nacht van te voren heb ik een tijdvak van 1 uur ontvangen waarbinnen ze zouden leveren en ze waren keurig op tijd. Daarnaast werd mijn wasmachine zonder klagen op zolder gezet (ondanks uitdagend trappetje) en de oude keurig afgevoerd. Dit alles heel erg snel. Echt top service.

Jerry 28-08-2019

Hele klantvriendelijke shop. Komt altijd beloftes na en is super betrouwbaar. Hier kunnen vele winkels een voorbeeld aan nemen.

patrick 28-08-2019

zoals beloofd de volgende dag geleverd ,alleen jammer dat de afgesproken tijd bij lange na niet gehaald is.

Rico 28-08-2019

Prima prijs, levering supersnel. Duidelijkheid in alles. Waarom ergens anders shoppen?

Jolanda 28-08-2019

Artikel is snel te vinden, duidelijke uitleg over de mogelijkheden van het apparaat, snelle en goede levering

Machtelt Smit 28-08-2019

Wij hebben een vaatwasser gekocht. Er stonden te veel modellen en types op de site en ondanks de filters kwamen we er niet goed uit. De klantenservice gebeld en die meneer heeft ons heel erg goed geadviseerd. Binnen 1 dag werd de vaatwasser geleverd en geïnstalleerd. Super service!

Ton Rutgers 27-08-2019

27-08-2019
Afgelopen zondagmiddag mijn derde tv in een maand besteld. maar kennelijk is dat de goden verzoeken. De eerste 2 bestellingen gingen vlekkeloos, de tweede tv moest geruild worden naar een kleiner exemplaar omdat deze te groot bleek voor de ruimte waar deze moest komen.
Zondag dus een derde nieuwe besteld en omdat er nog een bedrag te verrekenen stond moest ik een bedrag bijbetalen, dat heb ik direct gedaan, zelfs voordat ik de daarvoor bestemde link kon gebruiken had ik het bedrag al overgemaakt. Met de verkoper sprak ik af dat ik het bedrag direct zou overmaken en hij zou zorgen dat de tv op maandagochtend geleverd zou worden.
Inmiddels 6 telefoontjes (erg lang wachten) obligate tekst die al heel lang loopt 'het duurt momenteel langer dan u van ons gewend bent'. Elke keer een uiterst vriendelijke dame of heer aan de telefoon, die kan 'zien' wat er is gebeurt. Maar wezenlijk word er niets opgelost. Op de site zie ik nog steeds dat ik een bedrag moet bijbetalen. Bij alle telefoontjes krijg ik steeds te horen nog één dagje af te wachten omdat de betaling 'nog verwerkt' dient te worden. Ik heb niet per postduif betaald, maar gewoon per ING bank. Volgens mij zijn betalingen binnen Nederland tegenwoordig praktisch op hetzelfde moment van overmaken bij de ontvanger. Hoe dan ook de ergernis is nu groot. Ik kan annuleren, maar dan weet je helemaal niet meer in welk moeras je terecht komt. Als ontvangen al zo'n probleem is, lijkt me dat terugbetalen helemaal een moeilijk traject word.
Rest mij, (overgeleverd) verder af te wachten met een zeer vervelend gevoel.
Dus vooralsnog erg ontevreden.

Joiz 27-08-2019

Zeer prettig om hier te bestellen. Persoonlijk kies ik altijd Coolblue als ze het desbetreffende artikel hebben. Goede service, levering altijd op tijd en zeer vriendelijke mensen bij telefonisch contact ze nemen hier tenminste de tijd voor je.

Danny34 27-08-2019

Koop al veel vaker hier producten en ben er altijd heel tevreden over. Je kan makkelijk zien wat er op voorraad is, wat de alternatieven zijn en je kan producten vergelijken. Je bestelproces is heel makkelijk te volgen via je eigen account. Hier kan je ook makkelijk zien wat je in de jaren gekocht hebt. En natuurlijk de snelle levering van de producten. je kan tot 1 minuut voor 12 nog bestellen. Dat hebben niet alle winkels met ook nog een goede service erbij. Als je vragen hebt over een product wordt je er ook goed mee geholpen

K.M 27-08-2019

Mooie overzichtelijke site. Supersnelle levering na betaling met meerdere cadeaubonnen die gemakkelijk in te leveren waren. Levering op zondag binnen 24 uur zoals beloofd.

trees 27-08-2019

goede service klantvriendelijk duidelijk overzichtelijk bestel betaal en verzendproces . Prijs kwaliteit verhouding is oke .

Norkievh 27-08-2019

De service van coolblue spreekt mij altijd erg aan om mijn producten bij deze winkel te kopen. In de winkel beheerst het personeel veel kennis over de producten en ze hebben individuele aandacht voor de wens van de klant. Bijvoorbeeld klein detail wat ik leuk vind, op de papieren tassen van coolblue staat dat je er een huisje van kunt vouwen maar dat je dat ook niet kunt doen en het je weer 5 minuten scheelt, geestig. Ik vind de functie van vergelijken op de website ook altijd ontzettend fijn omdat je dit echt helpt een duidelijk overzicht te geven van de diverse producten. Ik kom graag bij deze winkel en verkies deze ook zeker boven bijvoorbeeld de mediamarkt, de service bij deze winkel is vele malen beter. Ga zo door coolblue!

Bos 27-08-2019

Enkele maanden geleden een Kärcher hogedrukreiniger besteld. 2e keer gebruik. Defect. Kan gebeuren. Maar toen begon de ellende. Eerst om de defecte machine retour te krijgen ( je moet zelf maar even een verpakking van die omvang regelen). Vervolgens zijn ze de klacht kwijt ( terwijl de aan/ uit knop niet werkt). Redelijk cruciaal toch. Uiteindelijk ruim 5 weken verder en nog geen oplossing. Vandaag gebeld en na aandringen toezegging dat indien het 3-9 niet opgelost is, we een nieuwe ontvangen. We zijn dan 6 weken verder en de zomer voorbij. Kortom Coolblue, leuke reklame, maar ik koop hier geen serieuze artikelen. Hier zijn ze ( nog) niet klaar voor.

Freek 27-08-2019

Verjaardagscadeau zo besteld dat deze een dag voor de verjaardag binnen zou zijn. De bezorging vond echter een dag later plaats dan toegezegd. Dus niks: vandaag besteld morgen in huis. Vandaag besteld, overmorgen in huis. Houd het cijfer toch op een 5 ivm met eerdere betere ervaringen.

Andy 27-08-2019

Heb meerdere aankopen gedaan bij deze winkel.

De medewerkers nemen de tijd om je voor te lichten.
Ik heb de service van de winkel ervaren ivm foutief gekocht product en kan zeggen dat deze service bijzonder goed is (zeker vergeleken met de concurrenten)

Jan van de Riet 27-08-2019

altijd goede service en retouren indien je niet tevreden bent met het product. duidelijke vergelijken en uitleg van de producten en indien je meer info wil kun je live chatten.
heb diverse malen hier electronica gekocht en ben zeer tevreden

Sylvia en Jan, Den Haag 27-08-2019

Modern top bedrijf met een traditionele klantbeleving. Vanaf de (telefonische) reservering tot en met het binnenkomen, persoonlijk welkom geheten, en de afhandeling alles super geregeld. Jullie hebben er een vaste klant bij! Ga zo door, met jullie gastheer, -dame schap!

jan van sorge 27-08-2019

de bestelling werd keurig op tijd afgeleverd en vervolgens werd de tv aangesloten en uitgelegd door de monteur