Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rademakers 21-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Fijne webwinkel. Wasmachine besteld. Volgende dag geleverd. Vriendelijk personeel en niet zelf hoeven sjouwen. Je krijgt half uur voor levering een bericht en dan bellen ze nog kort van tevoren. Alles netjes op tijd. Super service.

Daan 21-05-2018 Via de website gekocht

Prina service

Veel keuze op de website. Snelle service. Behulpzame en aardige bezorgers. Gelijk oude wasdroger mee teruggenomen.

Corryanne 21-05-2018 Via de website gekocht

Extreem goede service

De schop is TOp en de verzendservice in 1 woord geweldig! Tevens super hoe je op de hoogte gehouden wordt.

L. Meuter 21-05-2018 Via de website gekocht

super service met een glimlach

Website zeer duidelijk.
Bestellen is vrij gemakkelijk.
Snelle levering en
Uitstekende service.
Produkten worden netjes geplaatst en aangesloten.

Antoine 21-05-2018 Via de website gekocht

snelle kostenloze levering !

goede kwaliteit, scherpe prijs, en geen bijkomende bezorgkosten, zeer snelle levering ,heel overzichtelijke website, en juiste product informatie

Cynthia 21-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden! Dit wordt "mijn" vaste shop-adres????

Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf vanaf de
bestelling van mijn product tot aan de levering / bezorging en (daar er met mijn oude wasmachine wat calamiteiten waren) de klantenservice toe! Hier kunnen veel dergelijke bedrijven nog wat van opsteken👍🏼 Coolblue is voortaan "mijn" vaste winkel voor dergelijke benodigdheden ( én toekomst 😉)

Andre Marien 21-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Heb deze shop toevallig ontdekt bij het zoeken van mijn product op website. Heb daarin gevonden wat ik zocht, de bestelling gedaan en alles liep vlot.
Ben zeer tevreden met de grasmaaier die ik de dag erna ontvangen heb.

J.Dijkstra 21-05-2018 Via de website gekocht

goede service

prima bezorgplanning, nergens problemen mee: plaatsing, retour oud apparaat, verpakkingen e.d.
personeel: geen enkele kritische opmerking , prima !

erna 21-05-2018 Via de website gekocht

Cool Blue is top

Website geeft veel informatie, de extra video's van CoolBlue bij producten vind ik echt top! Eerlijke reviews. Kosteloze bezorging op een postNL punt naar keuze. Product niet in orde of niet wat je er van verwacht kun je het retourneren en kun je kiezen voor alternatief product of je geld terug. Ik heb een keer een magnetron gekocht die niet okay was, geen probleem, ik had zo - op eigen verzoek - een nieuw exemplaar. Nu net een ventilator aangeschaft eerst een Dyson maar prijs/kwaliteit viel tegen omgeruild voor een goedkopere Solis. Kreeg netjes een bericht om mijn IBAN door te geven voor het terugstorten van restant en binnen 3 dagen stond het netjes op mijn rekening. Zelfs in mails is de klantvriendelijkheid top.

John 21-05-2018 In de winkel gekocht
Babylon, Den Haag

Eastpak Tranverz S, stijlvol op vakantie

Zelfs de geweldige bezorgservice van Coolblue kan eens niet goed uitkomen, bijvoorbeeld als je aan het werk bent. Geeft niet, gewoon overleg via telefoon en het filiaal in Babylon gekozen.
Wow! wat een prachtige uitstraling, de kleuren, de ambiance. Alles professioneel uitgestald en een vriendelijke en gastvrije benadering. Ga ik vaker doen!

Henk 20-05-2018 Via de website gekocht

Prima service en prijs

Goede website, snelle levering en goed prijs-kwaliteit verhouding. Ik had de bestelling uitgesteld en het pakketje kwam precies op die dag binnen. Top!

walnoot 20-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Super service ! leveren zelfs op zondag exact op tijd zoals aangegeven !
Zou iedereen aanraden om bij Coolblue zijn goederen te kopen !

Ruud 20-05-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel,vriendelijk personeel

Voor het eerst bij coolblue besteld op internet,en opgehaald in de coolblue winkel te Eindhoven.

Het bestellen ging super handig en er werd meteen een mailtje naar mijn gestuurd van mijn bestelling.

Kon mijn telefoon de volgende dag al ophalen.

Bij binnenkomst,stonden er 2 vriendelijke dames bij de deur die mijn te woord stonden.
Ik kon meteen door, samen met de vriendelijke dame naar een balie,en ik kreeg er een kopje koffie bij.(goed bakkie koffie trouwens).
Na mijn het een en ander vriendelijk te hebben uitgelegd over de telefoon,en garantie kon ik na 10 min weer naar huis.
,met mijn bestelde telefoon natuurlijk.

Ik ben van plan om hier meer te bestellen als ik een of ander apparaat wil gaan aanschaffen.

Top winkel

Christel 20-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Geweldig shoppen bij Coolblue. De eerste keer dat ik bij hen iets besteld heb. Is zeker en vast een aanrader. Vlotte bestelling en bediening is niet gelogen hun logo vandaag besteld morgen geleverd. En heel vriendelijke leveranciers ze namen zonder problemen het oude machine mee geïnstalleerd zonder problemen en hun karton ook terug mee. Echt toppie

Jan 20-05-2018 Via de website gekocht

klasse

Zeer vlotte en prima aflevering
Conform de gegevens op de site worden de gestelde beloftes volledig nagekomen

E. Hoekstra 20-05-2018 Via de website gekocht

super goede regeling bezorging en top bezorgers!

makkelijk te bestellen en goed geregeld! Je wordt goed op de hoogte gehouden over het tijdstip waarop bezorgd wordt, ook bij vertraging. bezorgers: super vriendelijk, netjes en ook gezellig!

Sander 20-05-2018 Via de website gekocht

Zeer snel verzonden en met mooie 2e kans korting

Uitstekende en goed werkende site, met veel onpartijdige uitleg en goed aanbod. Uitstekend verpakt en zeer snel verzonden. Bij aankoop van een '2e kans' product wordt duidelijk uitleg gegeven over de staat van het produkt, inclusief duidelijke foto's van evt beschadigingen, produkt was uiteindelijk mooier dan dat ik had verwacht.

Anita 20-05-2018 Via de website gekocht

Echt super tevreden

Overzichtelijk en simpel. Snelle levering. Alles super eigenlijk. Ik werd er in ieder geval vrolijk vam

Giuliano Dalpra' 20-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke beschrijving producten. Aantrekkelijke prijzen. Ik had vaak jullie reclame op de televisie. Ik was benieuwd of het alles wat verteld werd een beetje klopte en mijn 3eerste ervaring is positief geweest

Erik Valen 20-05-2018 Via de website gekocht

zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, zeer goede service.

Een AEG wasmachine L8FE96ES via de website besteld omdat onze oude AEG na 12 jaar de geest gaf. Coolblue heeft een gebruiksvriendelijke website. De service bij aflevering was geweldig. Je wordt via sms op de hoogte gebracht van de leveringstijd en daarna wordt er een kwartier van tevoren nog gebeld. Wasmachine wordt aangesloten en binnen een kwartier staat hij proL8FE96ESef te draaien. Fantastische service

Remco 20-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goedkoop

Betrouwbaar bedrijf wat her al jaren prima doet in de markt. Niet altijd de goedkoopste maar daarom wel een prima klantenservice. Communicatie verloopt ook heel goed.

M 20-05-2018 Via de website gekocht

Aanrader !!

Keuze is enorm. Bestel- en betaalproces super makkelijk. Heel veel afleverdata mogelijk.
Aflevermoment op de afleverdag is voortdurend zichtbaar via track&trace systeem. Heel vriendelijke en kundige mensen bij aflevering. Mijn bestelling kon niet beter zijn uitgevoerd. Een aanrader, CoolBlue !!

Lana 20-05-2018 Via de website gekocht

Toen onze koelkast een dag voor vertrek naar vakantie stuk ging hebben we via Coolblue ‘s avonds om 20.00 een koelkast gekocht en om 9.30 de volgende ochtend stond deze uitgepakt en aangesloten in onze keuken. De oude koelkast hebben ze direct meegenomen. We hebben ons er meerdere malen over verbaast hoe goed de service was. Wat ons betreft zou service altijd zo moeten zijn!

sergey 20-05-2018 Via de website gekocht

top service en snelheid

ik vind Coolblue snel en betrouwbaar. ik heb een wasmachine gekocht, die was snel geleverd en geinstaleerd. de medewerkers waren kunfig en beleefd.

Romy 20-05-2018 Via de website gekocht

TOP service

Geen gedoe met terugsturen als een product niet bevalt! TOP
Geen gedoe met terugsturen als een product niet bevalt! TOP

Saskia 20-05-2018 Via de website gekocht

Service met humor!

Bij welke thuis shopwinkels vind je nog persoonlijke aandacht? Bij Coolblue krijg je die, met een leuke dosis humor!

Carlo 19-05-2018 Via de website gekocht

slecht bedrijf hele slechte service

ik heb 2 producten bij Coolblue besteld in 1 jaar.Een wasmachine en een fornuis...Beide zijn niet volgens afspraak verzonden...De afspraak zou zijn dat op het op zaterdag bezorgt zou worden en hebben ze het verzet naar maandag.Echter totaal geen communicatie van hun zijde.Geen mail geen informatie over dat het een andere dag wordt bezorgd.Dus dat er op de website staat dat het de volgende dag bezorgt wordt is een regelrechte leugen.
Daarnaast maken ze fout of fout......Ze sturen een nieuwe order bevestiging met daarin dat ik nog moet betalen...De klantenservice laat mij 20 minuten in de wacht staan en het enige wat ze kunnen doen,is mij positief bejegenen,dat ze het jammer vinden dat dit mij overkomt.

Ze krijgen van mij een 0.Ik koop nooit meer iets bij Coolblue.Ik gaf ze nog voordeel van de twijfel maar die hebben ze ook verpest.

Officiele reactie van Coolblue 20-05-2018

Beste Carlo,
Bedankt voor je review. Balen om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt opgedaan. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Wij zijn daarom ook heel benieuwd naar jouw ordernummer + korte toelichting. Wil je dat sturen naar geenglimlach@coolblue.nl Wij gaan direct voor je aan de slag.

walnoot 19-05-2018 Via de website gekocht

fantastisch personeel

Deze site is zeer gebruiksvriendelijk. Alles is makkelijk te vinden, goede uitleg erbij. Bij levering op zondag zeer vriendelijk en kundig personeel. Goede uitleg alles perfect.
Volgende keer zeker eerst bij cool bleu kijken.

Rudi 19-05-2018 In de winkel gekocht
Wilrijk

Betrouwbaar en beste Winkel

Ik heb al verschillende keren iets aangekocht bij Cool Blue en nog nooit bedrogen uitgekomen.
Mensen helpen en adviseren ju bij een aankoop en dit op een rustige en vriendelijke manier.
Heel goede en correcte service en altijd even vriendelijk.
Ook dienst na verkoop is super.
Voor mij is er maar 1 Winkel als het op electro en accessoires aankomt en das Cool Blue

Carl Geurts 19-05-2018 Via de website gekocht

Absolute TOPPER. Superservice, superkeuze!

Al lang geleden CoolBlue ontdekt. Standaardleverancier geworden voor al mijn elektronica! Andere online alsook fysieke winkels kunnen zich zorgen beginnen te maken.

Wil 19-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Snelle en goede service, ook op zondags leveren. Alleen de prijzen zijn niet meer scherp ta.v. concurrent.

Connie 19-05-2018 Via de website gekocht

Cool blue doet wat het belooft

Ik heb positieve ervaringen met Cool blue, dus is het mijn eerste keus als er iets nieuws moet worden aangeschaft. Prettige website die zeer overzichtelijk is en bij de winkel ook alle lof, erg aardig personeel die zich zeer klantvriendelijk opstellen
Gemakkelijke bestelling en snelle levering.
Ik ben meer dan tevreden en hoop er nog dikwijls mijn inkopen te kunnen doen.

steve 19-05-2018 Via de website gekocht

snelle levering, terugsturen makkelijk, prijzen oke!

Kopen en terugsturen is echt geen probleem hier. Ook niet met een laptop. of twee laptops achter elkaar zoals in mijn geval, een eerdere maal. Handig om tussen zaak en privé dingen gescheiden te kunnen houden binnen een account

Stokkebeest 19-05-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Prijs netjes, levertijd snel en geen verpakkingsmateriaal achtergelaten. Enthousiaste bezorgers. Goede communicatie over de levering.

J.zuithoff 19-05-2018 Via de website gekocht

Wasmachine

door omstandigheden een nieuwe machine moeten aanschaffen. Na lang zoeken kwamen we uit oo deze whirlpool. Coolblue was niet de goedkoopste, maar bij dit soort uitgaven kies ik toch altijd voor een meer bekent bedrijf. Ik heb hier geen spijt van. Werkelijk alle vooraf beloofde afspraken zijn nagekomen, geweldige bezorgers en uiteraard een goede machine.

Henk S 18-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Duidelijke beschrijving op de site. Al vaker dingen via Coolblue gekocht. Goed ingepakt. Router werkt perfect.

Hoi 18-05-2018 Via de website gekocht

Top stofzuiger

Alles super. Vooral de revieuws ben ik blij mee .supervstofzuifer
Klein compact goede zuigkracht. Prijs kwaliteit Super!!!
Absolute aanrader met huisdieren.
Stofzuigen is gewoon een feestje nu..
Ben zo veel sneller klaar
Ideale borstels erbij..!!!

Rolf 18-05-2018 Via de website gekocht

Super service!!!!

Ik ben al enige jaren klant en ben altijd zeer tevreden over de afhandeling en de service, in de enkele keren dat ik niet tevreden was over een product was het makkelijk om te retourneren en had ik mijn geld keurig op tijd terug.

Koekje 18-05-2018 Via de website gekocht

Lekker onbezorgd shoppen

Kind kan de was doen!
Voordat mijn was droog was en ik er achter kwam dat mijn strijkijzer stuk was, werd het strijkijzer al geleverd....

Gemma 18-05-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en efficiënte levering.

Het product van mijn keuze was snel gevonden en wel voor de laagste prijs. Ook nog goed verpakt en schadevrij ontvangen.

Stefan Vreeke 18-05-2018 Via de website gekocht

Alles wat je van een winkel kan verwachten

Goed werkende website, aankoop was als beloofd de dag erna bezorgd. Ook de service is geweldig, ik had een aantal vragen over mijn product, en die werden snel en uitgebreid beantwoord. Kortom alles wat je van een winkel kan verwachten.

Hulstenaar 18-05-2018 Via de website gekocht

Bijna alles voor een glimlach

Ik was altijd een fan van Coolblue en heb er in het verleden best wel veel besteld. Zelfs de slechte aflevering van onze nieuwe wasmachine en droger deed ik af als een incident. Sinds ik niet meer met Paypal en sowieso niet met AMEX (mijn favoriete betaalmiddelen) kan betalen, bestel ik liever bij iemand anders. Jammer, want de leveringen waren altijd supersnel.

Kelly 18-05-2018 Via de website gekocht

Complimenten voor de bezorging van coolblue

Via Coolblue een nieuwe wasmachine gekocht. De volgende dag geleverd waarbij ik via de mail, en op de lever-dag via sms en telefonisch op de hoogte werd gehouden van het tijdstip van levering. Uiteindelijk waren ze er wel 1,5 uur eerder dan wat via mail en sms was gecommuniceerd, maar dit hebben ze me wel telefonisch laten weten. Complimenten voor de enthousiaste bezorgers die de wasmachine tot in huis bezorgden en alles netjes achterlieten.

Anne 18-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet wat er beloofd wordt.

Ik heb nog nooit een probleem gehad : de leveringen gebeuren zoals beloofd, het materiaal is in orde, teruggeven is nooit een probleem.

Hans 18-05-2018 Via de website gekocht

Maakt waar wat ze beloven

Mijn dochter heeft een wasmachine en droger via de site besteld en inderdaad de volgende dag in huis en aangesloten + proefgedraaid oude machines meegenomen . Werd verder op de hoogte gehouden en gebeld dat de chauffeur er aan kwam uitstekende service en een prima website.

H.P.KANT 18-05-2018 Via de website gekocht

Prima service ,product keurig en op tijd afgeleverd.

Makkelijk te bestellen ,de zorg dat het product ook goed is aangekomen,
daar krijg je bericht van ,zoals wie het leverd en tijd dat ik het kan verwachten,
ben echt tevreden,product is zoals omschreven op de site
ik heb wel anders meegemaakt!

Winnie 18-05-2018 Via de website gekocht

Dit team is een voorbeeld van klantvriendelijkheid!!

Ik heb verschillende keukentoestellen gekocht.
Omwille van omstandigheden de bestelling en leveringsdatum meerdere malen moeten veranderen.
Dit bleek allemaal geen enkel probleem. Men bleef steeds even behulpzaam en heel vriendelijk.
Heel leuk om zo bediend te worden!!!

Bas 18-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en effectieve bezorging

Coolblue levert snel en volgens afspraak. Ook 's avonds, zelfde dag en / of in het weekend. Nette track&trace.

Sofie 18-05-2018 Via de website gekocht

Super tevreden van goede service in de winkel!

Heel mooie winkel. Goed geholpen door de cool bleu medewerkers!
Geen lange wachttijden!
Product die ik toegestuurd gekregen n heb werkte niet naar behoren en is direct omgeruild voor een nieuw toestel!

Henk 18-05-2018 In de winkel gekocht
Oostplein in Rotterdam

geweldige service je kan van ze op aan

prijs en service is geweldig bij CoolBlue. Ik ben in de winkel aan het Oostplein enorm vriendelijk en deskundig geholpen.