Telenet klant 09-12-2021

Coolblue geeft je de mogelijkheid om zonder kopzorgen een aantal toestellen te testen, diegene die je meest bevalt te houden, en diegene die niet bevalt terug te sturen. Op deze manier van je gerustgesteld dat je zeker de juiste aankoop gedaan hebt. Ook qua levering spant Coolblue de kroon. Waar andere e-commerce bedrijven hun beloftes niet kunnen waarmaken, doet Coolblue dat wel: vandaag besteld is écht wel morgen geleverd!

KGB 09-12-2021

Ik heb een monitor besteld voor WFH. Na het checken van verschillende websites was de prijs en de levertijd het beste bij Coolblue. Ik plaatste mijn bestelling op donderdag en de monitor werd 24 uur later, op vrijdag, geleverd. Ik ben erg blij met het product, evenals met de snelle levering.

Yves 09-12-2021

Een zeer mooie grote winkel, maar dat is minder belangrijk dan het vriendelijke en behulpzame personeel.
De dame in kwestie hielp me met veel kennis vlot aan het juiste product..
Een aangename winkelervaring.

Eline Ghijssels 08-12-2021

Snelle levering, goed verpakt. De reviews en filmpjes helpen bij het maken van een keuze.Fijn dat dozen aangepast worden naargelang de grootte van de inhoud! Ik zit al te popelen om m’n kerstcadeau te geven!!! Dankje coolblue

Caroline 08-12-2021

Zelf woon ik pas net in Portugal. Mijn dochter is een jonge starter. Ouders missen is soms moeilijk. Heerlijk dat ik voor feestdagen en andere speciale momenten haar toch kan plezieren met een cadeautje. De hartjes die ik dan krijg.... Het is zalig te kunnen rekenen op de professionele aanpak van Coolblue

Gerard1959 08-12-2021

Zaterdagavond een bestelling geplaatst, zondag middag in huis. Toppoie. Goed verpakt netjes zoals het hoort...

Serge 08-12-2021

Je betaald voor levering aan huis, bovendien heb je pakket bus.
Krijg je bericht afhalen op postkantoor, met uren die je niet wil weten.
Dus als zelfstandige 1 uur kwijt voor pakje op te halen, wie gaat dat betalen???

domnique 08-12-2021

Bestelling verliep vlot, product werd dag nadien netjes geleverd.
Het werkt perfect.

FrankC 07-12-2021

Alhoewel CoolBlue niet altijd de goekdoopste aanbieder is van een bepaald product kijk ik voor de meeste elektronica-gerelateerde aankopen wel meestal eerst op de CoolBlue website. De levering op de volgende dag, de probleemloze terugname van goederen en de altijd vriendelijke medewerkers maken dat ik steeds terugkom én ook de meeste spullen via CoolBlue aankoop.

E.B. 07-12-2021

Overzichtelijk, je kan gemakkelijk verschillende producten vergelijken, zeer snelle levering

Sandrine 07-12-2021

Heel, tevreden. Naar ophaalpunt in Kuurne geweest. Vrijdagavond de bestelling gedaan en zaterdag morgen mogen ophalen. Personeel heel behulpzaam. Echt super. Zal zeker nog eens beroep doen aan coolblue want zeer tevreden!!!!!!

Marijke 07-12-2021

De bestelling werd snel geleverd. Zaterdag besteld, zondag voor de middag geleverd!
Juist product geleverd en goede kwaliteit!

Jan 06-12-2021

Zoals al jaar en dag levert coolblue een zeer goede service. Probleem met een product, zo opgelost. Nooit doen ze moeilijk.

Mandy 06-12-2021

Site is duidelijk en aanbevelingen zijn passend aan voorkeuren die men aangeeft. Relevante en hulpvolle reviews terug te vinden bij bijna alle producten. Leveringen zijn uitermate uitstekend. De reclames zijn ook grappig hihi.

Alain 06-12-2021

Super webshop, snelle levering, top site, en vriendelijk aan de telefoon bij keuzehulp :-)

Terry 06-12-2021

Ik ben heel tevreden met jullie aanbod, gebruiksvriendelijke webshop, geldteruggarantie en vooral de snelle levering aan huis.

GD 06-12-2021

Zeer veel keuze bij Coolblue en voor een lagere prijs dan de originele fabrikant. Ook hun tweedekeuze artikelen zijn eigenlijk nieuw en geven de mogelijkheid om toch nog iets te kunnen vastkrijgen
zelfs al is het bij de fabrikant niet leverbaar
En dan ook nog het belangrijkste: super snelle levering.

Dirk Haesendonckx 06-12-2021

Reeds vanaf het begin klant. Goede webwinkel (filters), leuk en redelijk van prijs. Als je het morgen echt in huis wil hebben.

JS 05-12-2021

Duidelijke en concrete communicatie, van productbeschrijving tot levering. Top! Omdat de mannen die kwamen leveren geen aansluitingswerk hadden en geen oud toestel terug mee moesten nemen, werden de servicekosten die ik extra had betaald kwijtgescholden. Super fijn!

Edgard 05-12-2021

Snelle levering, product perfect, werkt zoals beschreven. Via de buurvrouw ontvangen.

Ver 05-12-2021

Super snelle levering. Kreeg zelfs een mail met tips over het product dat ik had gekocht. Super handig!
Heel tevreden

Ronny 05-12-2021

Ik ben heel tevreden met mijn aankopen en zal in de toekomst nog op deze site bestellen. Kwaliteit en snelle levering,top. Dank u Coolblue!

David 05-12-2021

Graag kies ik voor al mijn Electro en media aankopen altijd voor Coolblue. Waarom? De keuze is groot, gedetailleerde uitleg, snelle reactie bij vragen, handige site, correcte en keurige levering en vooral efficiënte dienst naverkoop. Alles wat het voormij handiger maakt en een veilig gevoel geeft. Verdient mijn vertrouwen. Ik raad al mijn vrienden en familie aan om bij Coolblue te winkelen.

MW 05-12-2021

Het was niet de eerste keer dat ik gebruik maakte van de online diensten van Cool Blue. Telkens perfecte levering en op de afgesproken dag. Ik kan hen zeker aanbevelen.

Ritchie 04-12-2021

Goede productomschrijving, keuzehulp, overzichtelijk, snelle levering en Vloote afhandeling