Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Manuela 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle, maar nog altijd top service!

Vandaag besteld, morgen in huis. En dat is dan ook echt zo. Een vriendelijke jongeman zet het apparaat binnen op de gewenste plaats en sluit het aan. Het afval gaat mee terug. Netjes een belletje voor dat ze arriveren met de levering. Al met al adviseer ik Coolblue aan voor de snelle service, het grote assortiment en de fijne manier van bezorgen, aansluiten en dergelijke!

K de Graaf 03-03-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en opgewekt!

Snel vinden wat je zoekt, makkelijk bestellen, het wordt vrolijk en snel geleverd, alles klopt, alles cool.

Hoofdtelefoon 03-03-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

ik deed een bestelling die naar mijn mening op een snelle en ook vlotte manier goed afgeleverd werd!!

Anja G 03-03-2018 Via de website gekocht

Betere service bestaat er niet!

Gebruiksvriendelijke site, zeer snelle levering en erg vriendelijke bezorgers. Al met al gewoon TOP!

Hetty 03-03-2018 Via de website gekocht

Service was uitstekend

Ik was op zoek naar een nieuwe e reader. Site was heel duidelijk. Ze lieten gelijk ook hoesjes zien die erbij hoorden. Hoefde ik niet meer te zoeken.

Wendy 03-03-2018 Via de website gekocht

Super een dikke ?? krijgen ze van mij

Alles was super zeer snel geleverd . Wist pressies
Hoe laat ze kwamen ze belde nog 15 min voor de tijd . Hoefde niks te doen oude wasmachine namen ze mee sloten de nieuwe aan helemaal geen omkijken echt Top Top zal zeker in het verleden weer kiezen voor coolblau

Silvia 02-03-2018 Via de website gekocht

Mijn koelkast was kapot gegaan. Ik moest snel een nieuwe hebben. Dat lukte via Coolblue. De service was echt geweldig. Heel makkelijk te regelen. Over alles krijg je een berichtje. Alles te volgen via track en trace. Een half uur van tevoren een sms. 10 minuten van tevoren een belletje dat ze onderweg zijn. Heel vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Dus toen de wasmachine van de week kapot ging hoefde ik niet na te denken. Weer een nieuwe besteld via Cool Blue. Weer dezelfde perfecte service en vriendelijk personeel. Echt super. Dus volgende keer weer. Cool Blue.. Dank je wel

Wienepien 02-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, uitgebreide assortiment!

Gebruiksvriendelijke website, uitgebreide keuze en advies in de vorm van top 10's om je keuze goed te kunnen maken.
Andere websites zijn soms goedkoper, maar omwille van service en gegarandeerde snelle levering toch kiezen voor Coolblue.

Roelof 02-03-2018 Via de website gekocht

Om 23.00 besteld en volgende dag in huis. Mogelijkheid in savonds te laten bezorgen. Perfect verpakt

Marly 02-03-2018 Via de website gekocht

supersnelle bezorging

Ik was zo blij met de snelle bezorging, vooral als je koffiezetapparaat stuk is gegaan en je de volgende dag weer een "bakje" kan doen

Frederick 02-03-2018 Via de website gekocht

Wederom een correcte levering en scherpe prijs

Coolblue komt afspraken goed na, informeert goed en prijzen zijn scherp! Je kunt overal online spullen bestellen, maar bij coolblue is het altijd vertrouwd.

Juut 02-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en de goedkoopste voor wat ik zocht.
En er zit een filiaal in mijn woonplaats, dat is toch wel makkelijk.

Ellen 02-03-2018 Via de website gekocht

Snel en helemaal top

Doet wat er belooft is. Snelle service. Binnen 24 uur geleverd. Geplaatst en op en top in orde gemaakt. Oude machine zonder probleem meegenomen.

Bogaerts Jacques 02-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige sevice !

Mooie en realistische productomschrijving via de video. Zeer goede prijs kwaliteit. 's anderdaags reeds de levering van mijn bestelde producten. Echt top !

queenshat 02-03-2018 Via de website gekocht

Superwebwinkel!

Artikel snel en stipt geleverd, prijs zeer concurrerend. Dit was mijn eerste ervaring met Coolblue, maar ik ga deze webwinkel zeker vaker bezoeken

cees 02-03-2018 Via de website gekocht

goede informatie en snelle levering

goede productinfo en duidelijke instructie m.b.t. levering en betaling.
ook handig het volgen van de status van de bestelling.

Ger Dokter 02-03-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service uitstekende bezorgd ??????

Prijs en service door coolblue .Uitstekende levering en montage .Nazorg is geweldig.Bij anderen firma’s is niet zo geregeld.👌👌👌👌

Leo 02-03-2018 Via de website gekocht

Beste winkel in Rotterdam.

Ik heb een wasmachine gekocht. Ze brachten het naar de derde verdieping en installeerden het. efficiënt en snel.

SanderenChris 02-03-2018 Via de website gekocht

Vlotte transactie en levering

Omdat de vorige mobiele telefoon plotseling kapot ging moesten we snel een andere hebben. We kwamen redelijk snel bij Coolblue uit, want daar hadden we al eerder wat besteld. De website was heel overzichtelijk, er staat uitgebreide productinformatie op en je kunt makkelijk vinden wat je zoekt.
Uiteindelijk een telefoon gevonden die we wilden hebben. Prijzen vergeleken met bijv Mediamarkt en bol.com. Uiteindelijk gewoon voor Coolblue gekozen omdat ze a) de goedkoopste waren en b) het product leverbaar was.
Ook fijn dat ze er opties bij geven voor accessoires zoals een beschermhoesje (zo weet je zeker dat je er een hebt die past) of een sd-kaart. En ook fijn dat je deze accessoires dan met korting er bij kunt kopen.
Eind van de rit: duidelijk overzicht van de bestelling, duidelijke communicatie in het leveringsproces (track&trace) én de volgende dag al in huis.

José 02-03-2018 Via de website gekocht

Een perfect aankoopproces!

De aankoop van de wasmachine verliep vlot. Goede informatie op de site. Verschillende machines zijn te vergelijken in een oogopslag.
Perfecte service bij de aflevering! Tijdsindicatie en afstemming over de aflevertijd uitstekend. Vriendelijke en hulpvaardige jonge mannen die de machine kwamen brengen.

Blije koper 02-03-2018 Via de website gekocht

Supere Aftersales

Mooie en makkelijke website, makkelijk bestellen en perfecte aftersale door goede info mbt bezorgproces.
Dat dit een dag langer duurde dan normaal kan ik begrijpen met deze bizarre temperaturen van de laatste dagen, dit ligt niet aan Coolblue maar aan PostNL.
Al met al een aanrader bij Coolblue te shoppen.

Edwin 02-03-2018 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine

Super snelle service en op de juiste tijd geleverd,en we werden goed op de hoogte gehouden over het te vewachten tijdstip,de monteurs hebben de wasmachine afgesteld en nuttige tips mee gegeven.

Marit 02-03-2018 Via de website gekocht

Plaatsen machines viel tegen

Wasmachine en droger gekocht. Tot aan de bezorging was de service prima. Bezorgers stipt op tijd. Echter het plaatsen van de machines was wat minder.... Er werd bv geen waterpas gebruikt. Op mijn vraag of de wasmachine waterpas stond werd er aan de machine gevoeld of hij wiebelde en werd er geantwoord : ja hoor, waterpas!! Toen zelf maar een waterpas uit de schuur gehaald ter controle. (in de reclame op tv wordt wel keurig een waterpas gebruikt.)
De afvoerslang van de warmtepompdroger werd ook niet aangekoppeld aan de machine. Zelf staan klooien dus.
Bij het uitpakken van de machines bij de voordeur werd niet alles opgeruimd. Stukken piepschuim waaiden de voortuin in. Over machines zelf tevreden. (AEG)

Officiele reactie van Coolblue 06-03-2018

Beste Marit,

Bedankt voor jouw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het plaatsten van jouw wasmachine en droger niet naar wens is verlopen. Dit is absoluut niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Graag willen wij leren van onze fouten en daarom ontvangen wij graag jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl

Wij kijken uit naar jouw reactie.

Ron 02-03-2018 Via de website gekocht

snelle service

grote voorraad, groot assortiment, snelle levering, duidelijke overzichtelijke website, niet altijd de goedkoopste

Laponder 02-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en netjes op tijd

Makelijke site product makkelijk te vinden goed product levering ook super goed te volgen en op tijd geleverd
Super te vreden

Jaap 02-03-2018 Via de website gekocht

Super service!

Op zondag een wasdroger besteld van Indesit, deze zou dan de volgende dag op maandag worden geleverd. Omdat ik geen Track&Trace code had ontvangen even naar de klantenservice gebeld. Er was iets mis gegaan, afgesproken om deze op woensdag te leveren, ik zou dinsdagavond per mail een Track&Trace code ontvangen. Helaas dinsdagavond niets ontvangen en 's avond laat naar de klantenservice gebeld. Daar werd mij verteld dat de Indesit was uitverkocht? De klantenservice bood excuses en stelde voor om een Siemens wasdroger te leveren, deze was veel duurder maar wilde ze voor dezelfde prijs leveren! Prima oplossing, woensdagmiddag is deze keurig bezorgd en aangesloten. Top Coolblue!!!

Luchtbevochter 02-03-2018 Via de website gekocht

Prima en snel

Snelle levering.goede aanbieding.heel overzichtelijk en ruim assortiment.eerste keer dat ik hier iets gekocht heb en dat is goed bevallen!

E.J. Timmer 02-03-2018 Via de website gekocht

Perfect geleverd

Zoals beloofd op tijd geleverd, even voor die tijd een belletje en dan ook nog geïnstalleerd, de oude weer meegenomen en verpakking ook weer meegenomen. Met vriendelijke en vrolijke bezorgers.

Eddy Wouterse 02-03-2018 Via de website gekocht

Weer een glimlach...

Ik wilde eigenlijk een dag later mijn aankoop laten bezorgen, want ik had genoeg tijd om het pakketje te ontvangen dan.
Maar Coolblue levert gewoon de volgende dag.
Ha! Altijd op tijd... Dus geen probleem. Ik moet daar gewoon aan wennen en een dag later bestellen ;-D

Peter Clerx 02-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Tweede kans product Philips Luchtbevochtiger gekocht, apparaat ziet er uit als nieuw, maar de filter was al gebruikt en dat vind ik niet erg fris! Had verwacht dat die schoon en ongebruikt zou zijn.

M.Smit 02-03-2018 Via de website gekocht

Prima!

Laagste prijs. Goede informatie op de website over de Oculus en informatie toegestuurd gekregen via de mail. Om ongeveer 20.00u 's avonds besteld en de volgende dag bezorgd. Geen klachten of ergernissen.

Calleke 02-03-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

echt top!

Vriendelijk, behulpzaam en vlotte bediening. Ik ga er zeker nog aankopen doen. Hopelijk gaat er niet snel iets stuk. 😉

Ton 02-03-2018 Via de website gekocht

Gelde service

Goede producten en service snel geleverd.ben zeer tevreden over Coolbleu.
Had al eerder iets besteld was toen ook zeer tevreden

mieks 02-03-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

site is zeer gebruiksvriendelijk. en makkelijk in gebruik bestellen is zo gedaan en de service is uitstekend .en was zeer blij met het belletje van de bezorger .

Jeffff86 02-03-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Iedereen om mij heen besteld bij Coolblue. Goede service, ruime keuze, en alle mogelijkheid om je bestelling te komen halen/brengen wanneer dit voor jou mogelijk is.

Fijne webwinkel 02-03-2018 Via de website gekocht

Voor mij de eerste keer gekocht bij Coolblue maar is goed bevallen, kopen hier vast vaker.
Snelle levering, ook op het tijdstip wat was aangegeven. Vriendelijke bezorger. Gewoon goed

Menno 02-03-2018 Via de website gekocht

Waardeloze klachtenafhandeling

Na verhuizing gegevens aangepast naar nieuw adres op de website

Na wijziging bestelling gedaan

Bestelling is echter verstuurd naar oude adres

Contact gehad met servicedesk, zij geven toe dat de volgorde klopt (gegevens wijzigen, bestellen) maar nemen geen verantwoording, het pakket is nu onderweg naar een "leeg adres" en coolblue neemt geen verantwoording.

Na jaren trouwe klant is deze ervaring voldoende om Coolblue voorgoed vaarwel te zeggen, Waardeloze service. Nooit meer coolblue, met deze handelswijze zijn ze een trouwe klant voorgoed kwijt, ik hoop dat het die 30 euro waard was

Frank 02-03-2018 Via de website gekocht

Super!

Wat een behulpzaamheid en vriendelijkheid. De jongens van coolbleu hadden echt plezier in hun werk en straalden dit ook uit.
Ze namen de oude koelkast mee en plaatsten en installeerden de nieuwe koelkast perfect!

Harold 02-03-2018 Via de website gekocht

Service primadeluxe

Online shop primadeluxe! Het gemak dient de klant! 'Begeleide' delivery en bijgaande tips houden de koper up to date!

Stefan Markus 02-03-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat zij de enige zijn die dit product leveren. Tevens heb ik voor Coolblue gekozen wegens de gunstige bezorg tijden en omdat zij goed bekend staan. De website vind ik erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Er stond veel en goede informatie bij het product. Vooral het filmpje dat bij het product geplaatst is, was handig om de mogelijkheden van het product te kunnen zien. Kortom erg tevreden over de webwinkel van Coolblue.

Milan 02-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Het is een overzichtelijke en makkelijke shop! Vaak goedkoop en een zeer snelle levering.

Dit alles maakt het de moeite waard om te blijven kopen.

Hans debets 02-03-2018 Via de website gekocht

Correct-levering op tijd-veilige bezorging-correcte berichtgeving over bevestiging en bezorging-en snelle bezorging

E. 02-03-2018 Via de website gekocht

Service en klantvriendelijkheid

Gebruiksvriendelijke website.
Snelle service.
Levering goed te volgen, zeker door sms'jes en telefoontjes.
Zeer vriendelijke mannen die machine brengen en plaatsen.

Dick 02-03-2018 Via de website gekocht

Vaatwasser niet getest , machine was defect.

Levering zoals op de tv getoond wordt. Helaas niet getest of machine goed functionerende. Miele monteur heeft het gerepareerd.

Officiele reactie van Coolblue 06-03-2018

Beste Dick,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de levering niet voldeed aan de verwachting zoals wij die scheppen in onze tv reclame. Dit daarom ook niet wat je van Coolblue mag verwachten. Onze welgemeende excuses. Fijn te lezen dat het is opgelost. Als Coolblue hierin nog iets voor je kan betekenen, dan vernemen wij dit graag van je.

Thijs 02-03-2018 Via de website gekocht

Ontzettend simpele effectieve service

Coolblue is gewoon ontzettend makkelijk om te gebruiken en om items op te zoeken. Verder zijm de prijzen nooit te hoog en is het assortiment heel groot. Ik koop meestal mijn apparaten hier.

Katja 01-03-2018 Via de website gekocht

Zeer geweldige service!

Ik heb een droger aangeschaft bij Coolblue. De prijs was in alle gelijkwaardige webshops gelijk maar omdat zij een eigen bezorgdienst hebben, het apparaat netjes installeren en de oude droger ook nog meenemen voor Coolblue gekozen. Snelle levering en werking van het apparaat netjes door de bezorgers uitgelegd.

Dieker 01-03-2018 Via de website gekocht

Top service

Top service en super snel. Vrolijke mail en goede verpakking. Alles is compleet en duidelijke instructie

Els 01-03-2018 Via de website gekocht

Mw.E.v.Gastel

Voor het eerst iets via een web shop gekocht.
Deze shop heb ik gekozen omdat ik door de griep de straat niet op kon.
Afspraken waren correct, de vraag of het apparaat in de auto uitgepakt mocht worden.Toppie
Het plaatsen correct.

V.Deutekom 01-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed en snel. Voordelig.

Goede prijzen en snelle levering. aftersales ook prima. Kan het iedereen aanbevelen. Tevens ruime keuze. Zal hier de volgende keer zeker eerst kijken.

Tineke Jacobs 01-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige levering

Levering was erg goed, we werden keurig geïnformeerd over de juiste tijd. Daarnaast waren de bezorgers ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Niets dan lof over hen!