Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Lwol 22-01-2021

Fijne webshop, goede info en makkelijk verschillende items te vergelijken. Erg snelle levering.

André 22-01-2021

Prijs / kwaliteit verhouding is goed. En wat zeker belangrijk is, dat Coolblue nakomt wat zij toezeggen.

Peter 22-01-2021

Zeer duidelijk in de communicatie
Product omschrijving klopt helemaal
Installatie zeer eenvoudig
Zeer aan te raden voor de televisie

E. Beckers 22-01-2021

vaatwasser 's avonds om 17.00 uur bestelt. volgende dag om 10.00 kant en klaar geinstalleerd.
Heel vriendelijke monteurs.

Rob 22-01-2021

Speciale wensen aan produkt, omzetten deur van koelkast, prima uitgevoerd. Snelle bezorging, prima service, aardige mannen in de aflevering.

Adriaan 22-01-2021

Kwamen de tv brengen op afgesproken tijdstip. En er wordt van te voeren nog gebeld

Mario 22-01-2021

Wasmachine gekocht alles was duidelijk allen miste ik de tijds duur van de wasmachine
De rest was goed snelle afhandeling en bezorgers waren erg vriendelijk en alles netjes aangesloten
Zeer tevreden

Martine 22-01-2021

Duidelijke en eerlijke omschrijving van producten. Noemen zowel goede als minder goede punten afhankelijk van gebruik, waardoor je juiste afweging voor jezelf kunt maken.

Gerritsma 22-01-2021

goede productinfo, goede zorgvuldige levering, duidelijke communicatie, leuk informatie en wachtopties, origineel! Geeft een vrolijk gevoel. Verder vond ik dat het product zorgvuldig en goed verpakt was. Ook de bezorgtijd werd duidelijk weergegeven.

Angélique 22-01-2021

Goede prijzen en snelle levering. Overzichtelijke site met duidelijke informatie.

I.C 22-01-2021

Makkelijk om iets te bestellen.Je wordt goed op de hoogte gebracht van wanneer er geleverd wordt.Zelfs krijg je 15 min van te voren nog een telefoontje dat ze er bijna zijn.Ik vind dit echt een enorme service.De chauffeurs zijn erg behulpzaam,zeer vriendelijk en vrolijk. Ik hou hier van.Het product wordt netjes op zn plek gezet en er wordt gekeken of hij het doet.De verpakking gaat mee terug en dat alles voor een lach.Ben echt dik tevreden met Coolblue!!

Mieke 22-01-2021

Het is prettig om bij jullie te winkelen.
Het is fijn , dat er zo snel geleverd wordt

Jose 22-01-2021

In een woord: Top shop!!
Wat zelfs bij Apple uitverkocht was, kon Coolblue binnen 24 bezorgen dus wij zijn zeer tevreden.

Wouter 22-01-2021

Deze keer AirPods Pro gekocht.
Prijs is uitstekend, levering zoals altijd super snel en stipt, tussen bestellen en leveren zat deze keer ongeveer 12 uur. Je wordt keurig op de hoogte gehouden per mail over je bestelling en de levering.. Ik vind het ook een groot pluspunt dat er met de fiets bezorgd wordt, scheelt weer een busje dat door de straat scheurt!
Lekker bezig Coolblue!!

freek 22-01-2021

heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue, aan de telefoon met vragen en ze geven sponsorkliks voor mijn vereniging (dat is ook een reden om bij Coolbleu te bestellen)

Elly Gremmen 22-01-2021

Super snelle en deskundige service, en ook supersnelle levering! Cool blue maakt het echt waar! Vandaag besteld, morgen geleverd.
Tevens een geweldige service via mail geboden om de twijfel welke laptop te kiezen, weg genomen. Na telefonisch kontakt waarbij vragen werden gesteld, waarvoor de laptop gebruikt moest worden, meteen een keuze via de mail ontvangen. Super handig! Bovendien een pracht apparaat ontvangen wat geheel asn de verwachtingen voldoet. De Asus Vivobook is een ware topper in zijn klasse!
Mijn volgende koop is uiteraard weer vis Cool Blue!
Groet xxxx

Liliane 22-01-2021

Was heel tevreden van de service hebben alles aangesloten en mijn oude droogkast meegenomen en ze waren zelfs een uurtje voor de afspraak bij mij heb de nieuwe droogkast nog maar 1x maal gebruikt en tot hiertoe ben ik heel tevreden

Milan 22-01-2021

Makkelijk en snel.
Zelfs tijdens de coronaperiode was de levering erg snel. Ik had om 21:30 besteld en de volgende dag om 13:00 werd er aangebeld. Alles staat duidelijk op de website aangegeven en dat maakt het winkelen heel eenvoudig.

Marcus 22-01-2021

Er is een zeer breed aanbod, een duidelijke technische vergelijking en een eerlijke vergelijking prijs/kwaliteit. Alle belangrijke merken zijn vertegenwoordigd. Dat voorkomt het 'hoppen' van site naar site.

Robert 22-01-2021

prettig om te zoeken naar het product wat je zoekt
omschrijving was prima
en ik werd gewezen op het feit dat ik geld bij de fabrikant terug kon halen

Arie 22-01-2021

Ik heb s'middags een foto printer besteld en ik had hem de andere middag in huis , dat noem ik service ook in deze tijd met die corona , petje af voor CoolBlue . Ik heb hem nu in gebruik en de foto's zijn ontzettend scherp , het is een Epson xp-970 een hele goede foto printer .

Jan 22-01-2021

Snelle bezorging, binnen 24 uur. Op de fiets. Een erg vriendelijke bezorger. Gewoon top geregeld.

Arno 22-01-2021

Zeer gebruiksvriendelijk, maakt online shoppen leuk. Je krijgt automatisch een glimlach op je gezicht

Eefje 22-01-2021

Keurig geholpen. Online wasmachine besteld. Maar ergens was er iets niet goed gegaan. Contact gezocht met cool blue en die hebben alles geregeld dat het wel goed werd.

Juan V. 22-01-2021

Overzichtelijk en ruim assortiment, veel artikelen goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle en correcte levering

Creanntje 22-01-2021

Ik vind het een feestje om er te bestellen, die wachttherapie, de creatieve inslag voor die dingen, geweldig! Daarbij netjes en snel geleverd. Groot assortiment én op voorraad,ik word daar heel blij van.

Martien v Wanrooij 22-01-2021

Heel veel keuze voor een aantrekkelijke prijs, overzichtelijke site makkelijk bestellen en afrekenen en een snelle levering die ook nog netjes op tijd geleverd wordt!
Ik ben heel erg tevreden over Coolbleu en heb er daarom ook al diverse machines en keuken apparaten gekocht!

Marieke 22-01-2021

Leuke communciatie, goede up-to-date informatie over de bestelling, op tijd bezorgd en alles gewoon in orde. Ook de productinformatie is altijd uitgebreid en kloppend.

Vinami Wijnimport 22-01-2021

Goed. Duidelijk, overzichtelijk, aantrekkelijk en rustig design en heel functioneel en gebruiksvriendelijk.
Dus een uitstekende webwinkel.

Nienke 22-01-2021

Telefoon besteld bij Coolblue. Was de volgende dag al in huis. Snelle bezorging, duidelijke website en goed op de hoogte via mail wanneer het bezorgd zou worden. Ook over de cashback actie werd ik duidelijk geïnformeerd.

hhasert 22-01-2021

Super snel afgeleverd en perfect verzorgt door PostNL. Goede communcatie en nazorg met tips voor installatie.

Sofie 22-01-2021

Altijd super vriendelijke service en snelle levering, ik bestel nergens anders meer! Ze staan dag en nacht voor je klaar en helpen je tot in de puntjes.

JK 22-01-2021

Ik heb online besteld voor ophalen in de winkel omdat ik met ecocheques wou betalen. Super klantendienst in de winkel! Zeer vriendelijk en hulpzaam en alles verloopt vlot.

Jdre 22-01-2021

"Alles voor een glimlach", ja die verschijnt vast bij hun verkoopafdeling. Maar niet bij mij als klant wanneer je voor een defect product waarvan de garantie 5 dagen verlopen is een coulanceregeling vraagt. Hun klanten"service" reageert onvermurwbaar met nee wanneer ik het product ter reparatie opstuur. Ik krijg slechts de keuze om het defecte artikel terug naar mij te laten sturen of dat ze het vernietigen.
Ben even klaar met Coolblue, er zijn gelukkig alternatieve webwinkels.
Officiele reactie van Coolblue 28-01-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt. Je geniet 2 jaar fabrieksgarantie, als deze is verlopen willen we je nog steeds graag helpen. Helaas is dit niet kosteloos. Sorry!

R.P. Snel 22-01-2021

De opvolging en het informeren over de bestelling , het kan niet beter! Snelle nette leveringen.

Suus 22-01-2021

Fijne website, heel handig zijn de vergelijkingen. Snelle service en heldere communicatie. Ik wist al snel hoe laat er geleverd zou worden.

Dineke 22-01-2021

Geen idee wat de reden was dat ik bij deze shop kwam maar het is heel goed bevallen.
De site geeft duidelijke informatie en de levering was supersnel
Daarnaast was het kopje “ wachttherapie” na de aankoop heel grappig/humoristisch

SB 22-01-2021

Breed aanbod met hele duidelijke productspecificaties en vergelijkingsmateriaal.
prijs/kwaliteit verhouding is top en hele snelle levering.

MvdL 22-01-2021

prima assortiment, goede prijzen, heldere (en grappige) communicatie, zeer snelle levering (tot op de seconde volgens planning) met de milieuvriendelijke bakfiets..... zo hoort het, super!

Marleen 22-01-2021

Snel en op tijd bezorgd, wasmachine en koelkast neergezet op de juiste plek door twee aardige bezorgers terwijl ik alleen maar 'over de drempel' bezorging zou krijgen.

Fenna 22-01-2021

Ik ben altijd super content met de service van Coolblue. Een hele duidelijke website met veel informatie en relevante reviews. Makkelijk te bestellen en tenzij anders is aangegeven, morgen meteen in huis! Heb er maar één woord voor, topservice!

J.Bierman 22-01-2021

Coolblue geeft duidelijk advies en legt alle voor en tegen goed uit. Prijzen zijn netjes. Levering is top! Voor 24:00 besteld volgende dag in huis. Producten goed verpakt

Rob B 22-01-2021

Zeer duidelijke beschrijvingen van de producten. Veel informatieve video’s en uitleg.
Vriendelijke klantenservice met snelle reacties!

Kim 22-01-2021

Gemakkelijke site en vlot om te bestellen en de volgende dag was het pakketje al netjes geleverd ;-)

Een tevreden koper 22-01-2021

Goede keuze hulp, duidelijk wanneer er geleverd kan worden en lever afspraak wordt keurig nagekomen . Op de dag van levering uitstekende communicatie hoe laat het gebracht wordt en 15 min daarvoor een bericht dat het er aankomt .

Zeer tevreden

Jian Schut 22-01-2021

Je wordt daar altijd geholpen. Je loopt nooit met lege handen de deur uit en als je dat doet, heb je voldoende informatie gekregen over het product waar je om vroeg. Hun website is ook heel overzichtelijk, want je kunt alles filteren wat je zoekt / niet zoekt. Ook voor 23:59 uur besteld, morgen gratis bezorgd. En dat is heel fijn, want als je iets bestelt wil je het natuurlijk meteen laten bezorgen. En ze hebben ook nog een app, dus je kunt gewoon dingen bestellen met je telefoon.

Albert van Leeuwen 22-01-2021

Ik vind coolblue oké, het heeft een fijne overzichtelijke site. Het is de eerste keer dat ik hier iets heb gekocht en zal hier zeker vaker gaan winkelen.
Helaas heb ik mijn aankoop niet gehouden omdat het niet aan de verwachting voldeed maar gaan nu een goed alternatief jij coolbleu zoeken,

Clément 21-01-2021

Ruim aanbod, duidelijke webshop, duidelijk voorradigheid aangegeven, afhaalmogelijkheid, zeer correcte en behulpzame afhandeling.

Antoon 21-01-2021

Goede site, snelle levering, voldoende keuze, prijs ligt iets hoger als bij concurrenten o.a. (Expert)
Maar de afhandeling is perfect..

Gyorgy 21-01-2021

Ruime assortiment, ik kan heel goed producten vergelijken.
Service is uitstekend, ik heb nog nooit last gehad dat ik iets bij Coolblue heb gekocht.