Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

David K 31-07-2021

Een betrouwbare webshop op privévlak, maar ook mijn werkgever bestelt zeer regelmatig op Coolblue. Ik vind het erg positief dat ze zelf de goede en minder goede aspecten van vele producten aanhalen, waardoor je niet nodeloos elders naar specificaties/uitleg moet surfen. Je moet wel goed opletten bij het lezen van klantenreviews op de site zelf dat je de uitleg over dezelfde of erg gelijkaardige varianten leest (in mijn geval van toepassing op een aantal laptops waar een klein verschil in variant toch een groot verschil kan maken). Zelf heb ik ervaring met betaling via bancontact, en manuele overschrijving en in beide gevallen was de levering, die je uiteraard met track & trace kan volgen, erg snel (respectievelijk dag erna/3 dagen). En indien je nadien toch face-to-face met iemand wil praten, kan je altijd terecht in een van de winkels. Ondanks scherpe prijzen zijn ze niet altijd de goedkoopste, maar betrouwbaarheid en aanspreekbaarheid is ook van goudwaarde wanneer je problemen hebt.

Hugo 31-07-2021

twee slechte toestellen geleverd gekregen en moest eerst de opleg betalen v/h nieuwe toestel, na aandringen per mail heb ik hiervoor een sorry bon gekregen

Femke 30-07-2021

Goede kwaliteit producten, snel en degelijk geleverd. Duidelijke omschrijving van de verwachte inclusies bij aankoop

Tom Vervack 30-07-2021

Altijd zeer tevreden bij Coolblue. Snelle levering en een goede Dienst Na Verkoop. Enkel mijn vorige bestelling werd een verkeerd product geleverd waardoor ik geen hogere score kan geven op dit moment. De dienst na verkoop die me met dit probleem heeft geholpen was zeer vriendelijk.

Dirk Quanten 30-07-2021

Shoppen bij coolblue gaat gewoon altijd goed. Supersnelle levering, onlangs zelfs een 2e kansje gekocht. Product was gewoon in nieuwstaat maar dan 20% goedkoper...

Dirk 30-07-2021

geen 10 omdat je het artikel enkel op foto ziet. Kiezen, informeren, vergelijken gaat vlot.

Ingrid 30-07-2021

zeer duidelijke uitleg op webshop, ook over het overzetten van data van oude naar nieuwe gsm, en super snelle en correcte levering

Delio 30-07-2021

Snelle levering en Letteljk de helft goed koper dan andere web stores zeer te verleden en ga zeker nog bij coo bloe bestellen!!!

Rigolle Nicolas 30-07-2021

Snelle afhandeling, correcte levering, vriendelijke B-post leverancier, … Kortom, een aanrader.

Frederik 30-07-2021

Duidelijke website. Makkelijk een bestelling en leveringsadres in te geven. Een artikel in de vroege vooravond besteld en reeds de volgende dag ( voormiddag ) netjes en keurig ontvangen.
Jullie bedrijf verdient een 10 op 10 !

Jos Frusch 30-07-2021

Zoals altijd correct, goed werkende site, snelle levering en producten veelal voorradig.
Geen moeilijke keus vergeleken met concurrent.

Met vriendelijke groet,

Jos Frusch

BILLET Fabian 29-07-2021

Wij waren al een tijdje op zoek naar een degelijke laptop.Overal zijn er problemen met de levering van een hoe toestel.
Bij coolblue was het geen enkel probleem.
Een dag later stond de post al voor onze deur.
Gewoon weg top super service 👍

jmb 28-07-2021

Paar uur op voorhand besteld, lag klaar bij afhaling, zelfs op een zondag.
Prima afhandeling.

Servais 28-07-2021

Ze hebben zo goed als altijd alles op voorraad, heel snelle en zeer vriendelijke service!

Marvic 27-07-2021

Optie gekozen om op zondag te laten leveren, op dinsdag is pakket nog steeds niet geleverd. Laat mensen dan niet kiezen om op zondag te laten leveren.

Cath 27-07-2021

Zeer tevreden met de levering, was zeer snel en op zondag! Product was ook goed ingepakt

JR 27-07-2021

Snelle levering.
Besteld op zaterdag, zoals beloofd geleverd op zondag.
👍👍👍

Michiel 27-07-2021

Steeds vlotte levering. De pro en contra van ieder product staat steeds goed aangeduid. Het zijn competitieve prijzen en een ruim aanbod die je de kans laat om vr een bepaald product te gaan vr een frequent user product te gaan of eerder vrees sporadisch gebruik product. Kortom top winke.

Missy D'Evily 27-07-2021

Artikelen worden steeds supersnel geleverd, altijd heel degelijk verpakt zodat er niets kan stuk gaan ongeacht of je iets van 20€ of iets van 2000€ koopt, ongeacht de grootte van je aankoop steeds een uitstekende en snelle service. Top winkel

Mien 27-07-2021

Goede en correcte levering (alleen PostNL) was enkele uurtjes in retard. Maar toch oké!

Steve 26-07-2021

Ik werd zeer vriendelijk geholpen en er werd mee gezocht naar andere benodigdheden die ik nog nodig had.
Bestelling lag klaar , alles verliep vlot en correct

Jelle 26-07-2021

Ik had bij Coolblue besteld omdat ze een ruim aanbod hebben dat aan huis geleverd word, en omdat ze beloven deze tot aan de deur van mij appartement (op het 3de verdiep) zouden leveren. Dit laatste hebben ze voor een tweede keer op rij niet gedaan. Op zich was dit deze keer geen probleem (vorige keer was het wel een probleem) maar als iets beloofd word verwacht ik dat ook.

Voor de rest was de levering door postNl ondermaats. Ik werd zeer slegt geïnformeerd, kreeg enkel de dag zelf (en dan nog maar in de late namiddag) een bericht dat het tussen 8 en 21u zou geleverd worden.
De bezorger heeft niet bij mij aangebeld, enkel bij één van mijn buren waardoor ik dus niet wist dat mijn tv in de inkomhal van mijn appartementsblok stond. Het heeft daar twee uur gestaan voordat ik toevallig nog eens op de site had gekeken om te zien waar het bleef.

EC 26-07-2021

Mijn keuze voor Coolblue bij de bestelling van mijn product was snel gemaakt aangezien Coolblue merkelijk een betere prijs aanbood voor het identieke product ten opzichte van andere online leveranciers. Bovendien kon ik rekenen op een zeer snelle levering op het adres dat ik opgaf aangezien mijn afwezigheid op het ogenblik van de levering. Als waardevol toemaatje kon ik met mijn bestelling bij Coolblue de kas spijzen van mijn favoriete vereniging door mijn bestelling bij Coolblue te plaatsen via Trooper!

Hannelore 26-07-2021

Ik kies voor Coolblue omdat de levering altijd heel snel is. De service is ook heel duidelijk en ik vind de betrouwbaarheid ook enorm groot. Daarnaast vind ik het prettig om op de website te winkelen omdat alles heel duidelijk is en het is gemakkelijk te vergelijken. De reviews zijn ook heel nuttig!

Stijn 26-07-2021

+ Ruim aanbod
+ Goed advies op de website
+ Snelle levering

- Niet altijd de laagste prijzen