Deze score is berekend op basis van 1718 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

De Pessemier Jacqueline 26-01-2019

De levering was knorde en goed verpakt.Zal in de toekomst nog gebruik van juillie winkel.

Ada van der Veen-Klop 26-01-2019

-Een snelle, persoonlijke behandeling bij vragen.Meedenken vooraf, bij bijv.de aankoop van een
Macbook.Wat je kan tegenkomen bij het installeren, etc.
-Een snelle levering!!!
-Ze hebben ,lijkt me zo, ook vervoer in eigen beheer, dat vind ik fijn, als je een klacht zou hebben.
En het bedrijf op zich ,staat voor mij voor goede kwaliteit.
Dit bedrijf geeft me vertrouwen, want :
-Ik heb nu 7 keer wat gekocht bij ze, en 1 keer wat geretourneerd, en alles naar wens !!
Dat zegt wel wat !!

Gerda 26-01-2019

Heel goede service, niet moeilijk bij retouren dan erg snel je geld terug. Verder snelle levering en goede productkennis op website en bij personeel.

niek 26-01-2019

zaterdagavond besteld zondag geleverd zonder extra kosten. Zeer goede service!

Ard 26-01-2019

altijd prima service en snelle afhandeling c.q. levering.
als er eens iets niet helemaal goed gaat wordt er snel voor oplossing gezocht en gevonden!

Yo 26-01-2019

Snelle levering.
Exacte leveringstijd. Je hoeft niet de hele dag thuis te zitten en wachten.
Zeer vriendelijk personeel.

Dany 25-01-2019

Ruim keuzeaanbod / goede prijs-kwaliteitsverhouding / snelle levering ( vandaag besteld, morgen in huis) / eenvoudig online bestellen / …

Een aanrader!

Jaap 25-01-2019

Uitgebreide keuze van producten met goede beschrijving.
Binnen 24 uur avondbezorging zonder bijbetaling!

HS 25-01-2019

Prima webwinkel. Duidelijke website ,makkelijk om in de vele producten te zoeken. Veel informatie en specificaties over de producten. Je krijgt alle denkbare hulp en service van de zeer kundige en vriendelijke medewerkers van de klantenservice. Maandag besteld en inderdaad had ik het de volgende dag (dinsdag) in huis. Ik beveel iedereen aan om met Coolblue in zee te gaan !! Daarom een dik verdiende 10

Vahrmeijer 25-01-2019

Het was even zoeken uit de goed hoeveelheid monitoren maar ik vond eigenlijk al snel de juiste door de info die er bij de producten beschreven stond. Vervolgens besteld en daadwerkelijk volgende dag in huis. (Overigens heeft dat altijd al gewerkt bij CoolBlue). Lekker snel, simpel en vooral erg geinig als je dan doorverwezen wordt naar de wacht video's die ze speciaal op YouTube neergezet hebben. Die kende ik nog niet en ik moest zeggen, leuk extraatje.

Marian 25-01-2019

Snelle levering, Goede productuitleg, Overzichtelijke site. Makkelijke betaling

Lisa 25-01-2019

Goede productomschrijving (ook de minpunten). Reviews van klanten. Bezorging (goed verpakt) de volgende dag.

Jeannette 25-01-2019

Duidelijke website, met veel recensies. Makkelijke procedure. Zeer snelle service en altijd goed verpakt. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen.

Kurt floreal 25-01-2019

Ik raad iedereen coolblue aan,een snelle en vlotte afhandeling,precies zoals ik verwachtte

Harun 25-01-2019

Ik heb meerdere producten overal gekocht maar dit was de eerste keer bij Coolblue en ik kan eerlijk zeggen dat dit het beste was.
Je arriveert met een glimlach en vertrekt met een glimlach.
Heel vriendelijk en toffe medewerkers en de service is toptoptop!
Jullie hebben een tevreden en een niuewe vaste klant gewonnen. :)

Jacqueline 25-01-2019

Prijs kwaliteit sevice reparatie en levering zijn super , als er problemen zijn wat bijna nooit voorkomt zijn zeer snel opgelost

Lianne 25-01-2019

Ik bestelde voor het eerst bij Coolblue. Helaas ging het artikel dat ik had besteld, kapot bij het in elkaar zetten ervan, wat ik misschien ook niet helemaal handig deed. Coolblue accepteerde de retour en mijn uitleg zonder enig gezeur en betaalde binnen enkele dagen het geld terug en hield me op de hoogte middels overduidelijke mailtjes. ik ben onder de indruk van hun accuraatheid, snelheid en service. Mij hebben ze als klant gewonnen.

de Vos 25-01-2019

Samenvatting: Coolblue komt haar afspraken niet na, staat niet achter haar eigen productaanbevelingen en is totaal niet bereid samen naar een oplossing te zoeken. Acthergrond, in November 2018 kocht ik een beamer die aangeraden werd door Coolblue - een Optoma HD144x, deze ging binnen een week kapot; foutcode lamp defect terwijl deze het nog deed. Ze beloofde binnen enkele dagen een nieuwe beamer in huis, dit duurde veel langer. De nieuwe beamer gaf binnen een maand hetzelfde defect. Ik geef aan dat ik het product wil ruilen voor een ander model omdat dit niet is wat je van een beamer mag verwachten. Zij zeggen niets te kunnen beteken maar beloven wel inspraak in het proces maar alleen nadat ik de beamer opstuur. Deze is vervolgens zonder uitleg gerepareerd en geretourneerd. Nu zit ik nogsteeds met een beamer met productiefout.
Officiele reactie van Coolblue 25-01-2019

Beste meneer de Vos,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend dat het niet helemaal naar wens verloopt. Wij begrijpen dat je hiervan baalt.

Ondertussen heb je contact gehad met onze klachtenafdeling en is er een voorstel gedaan.

de Vos 26-01-2019

@Coolblue, nee hoor, jullie hebben alleen protocol gevolgt en zijn totaal niet in staat mee te denken met de klant. Jullie zitten gewoon je tijd uit / wachten gewoon totdat deze voor een 3e (!) keer kapot.

Ben 24-01-2019

zeer correcte service, concurrentiële prijzen en de dag er na keurig geleverd. Overzichtelijke website. Vroeger eens garantiegeval gehad waar ze niet moeilijk over deden, dit maakt dat je altijd Coolblue in gedachten houd als je wat nodig hebt.

Klaver 24-01-2019

Zonder enig klagen en met een lach en wat zweetdruppels werdt mijn wasmachine in mijn woning uit 1790 met zeer smalle trappen 2 hoog gesjouwd. Aangesloten en getest en uitleg. 2300 savonds besteld en om 1300 de volgende dag bezorgd.

Erik 24-01-2019

Ik had eerst gebeld met de klantenservice van Coolblue, Daar werd ik prima geholpen en werd samen met mij gekeken welke laptop het meest geschikt was voor mij.
Vervolgens heb ik deze in de winkel bekeken en nog wat voorlichting gehad. Ben daar ook zeer goed geholpen. Wat ik erg goed vond van Coolblue was dat toen mijn laptop naar een dag compleet vast liep ik de keuze kreeg dat ze hem of opnieuw installeerden of dat ik meteen een nieuwe kreeg. Mocht het dan toch geen driver probleem zijn wat ze dachten, maar een defect aan de laptop dan had ik meteen een goede. Gekozen voor de laatste optie en ben er tot op heden zeer tevreden over.

Michel Huibers 24-01-2019

Coolblue is al jaren mijn favoriete leverancier van van alles en nog wat. Geweldige website, perfecte winkel en een service die bijna niet beter kan. Ook de laatste on-line-aankoop was weer dik in orde. Goed en leuk verpakt, op tijd geleverd en kwalitatief prima.

adriana 24-01-2019

gebruiksvriendelijke site, duidelijke uitleg, prijs prima. Artikel was op tijd kortom prima winkel!

p.klein 24-01-2019

Heldere voorlichting tevens goede uitleg vriendelijke service en ze doen wat er word afgesproken aflevering netjes keurig optijd voor mij alles perfect geregeld.

Elizabet 24-01-2019

Snelle en gratis levering , op een afhaalpunt in de buurt: erg fijn want ik ben veel van huis dus ik kon het pakket nu ophalen op het moment dat het mij uitkwam, zonder op jacht bij een van de buren te moeten gaan.

strid 24-01-2019

Snelle levering ook en alles prima in orde bij ontvangst. Supermakkelijk dat je je spullen af kunt halen bij een afhaalpunt, zodat ik altijd maximale flexibiliteit heb en niet thuis hoef te blijven. Concurrerende prijzen. En superhumoristisch uitcheckproces en daarbij ongevraagd (maar zeer welkome) instructiefilmpjes over de door mij gekochte producten.

Johanna Knulst 24-01-2019

De site is goed en overzichtelijk. Ik vind het altijd prettig als er meningen van andere klanten op staan. Daar heb ik meer aan dan aan loeiende beoordelingen van de winkel zelf. En dan die geweldige medewerkers die 3 trappen opkomen om jouw nwe machine te installeren op een moeilijke plek in een huis uit 1901. Hij staat en draait. Waterpas. Cool.

Wim Gutte 24-01-2019

In de laatste twaalf maanden 4 keer een bestelling geplaatst bij Coolblue en elke keer is alles naar volle tevredenheid afgehandeld door Coolblue en precies op het toegezegde tijdstip geleverd!

Van walle katia 23-01-2019

Coolblue is een correcte firma! Leveringstijden worden gerespecteerd ,
Is er een toestel kapot , dan word je direct geholpen !
Heb al veel besteld en nog nooit teleurgesteld geweest !
Heb je vragen je word altijd professioneel geholpen !

johan 23-01-2019

Coolblue heeft een zeer groot assortiment/ goede productinformatie en tegen een hele scherpe prijs. vaak scherper nog dan de aanbiedingsproducten van andere (online) winkels. Vanaf het moment van betaling tot levering wordt je stapsgewijs op de hoogte gehouden van de status van levering. Goed bezig Coolblue. Als ik wat nodig heb kom ik toch telkens weer bij jullie terecht!

Welzijn Gea 23-01-2019

Goede communicatie, duidelijke afspraken en deskundige vriendelijke leveranciers.

Marobbie 23-01-2019

Prettige (web-) winkel met een heldere website en uitgebreide productinformatie. Tot nu toe heel tevreden over de klantenservice. Na bestelling heldere informatie over de (snelle) bezorging.

Martin 23-01-2019

Snelle levering, krijg veel bruikbare info over de bestellingvoortgang via mail en praktische tips via mail.

Prima

Bea 23-01-2019

Wat een goeie service! Snelle levering en de bezorgers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Binnen 10 minuten was mn oude wasmachine weg en stond de nieuwe aangesloten en wel te draaien.

Erwin 23-01-2019

Prima winkel die zijn afspraken na komt.
Duidelijke website met info.
Artikel goed verpakt en aangekomen.

Arnold 23-01-2019

Informatie op de site komt goed overeen met het product en de levering. De communicatie van Coolblue is ook orgineel en leuk !

Melek01 23-01-2019

Makkelijk bestelproces, goede prijs, leuke communicatie en snelle levering binnen de afgesproken tijd

Lesley 22-01-2019

Super service! Al vaker besteld en top maar nu helemaal! Bestel 23.45 een ps4 maar zie even later een aanbieding op de site met een spel erbij. Gebeld met klantenservice en veranderden direct de order. Wordt morgen bezorgd en geld binnen 3 dagen retour. Dit is echt service!

Dirk Rijkers 22-01-2019

Coolblue is een winkel waar ze de gemaakte afspraken ook waar maken, gewoon een hele goede kanten services en betrouwbaar.

Andre Krullebol 22-01-2019

Duidelijke site met uitleg over tablets voor en tegen argumenten en de keuze van Coolblue, besteld en prima op tijd geleverd , mail ontvangen met uitleg van samsung tablet ,toen het binnen was, zo beginnen met installeren, een aanrader grt Andre

Pascal 22-01-2019

3 Ster
4 Ster
5 Ster
Zojuist bijgewerkt
CoolBlue...inderdaad COOL, ze laten je in de kou staan!
Alles voor een lach..jaja....hun gelach!
Spiksplinternieuwe laptop opgestuurd voor garantie herstel.
- Laptop als een vod terug gekregen (het leek wel of ze ermee hebben getafeltennist), menselijk falen, stablisatie rubber scheef en uitgerekt, vlekken op scherm, residu op de bovenzijde klep/scherm!
- Workorder geen enkele gegeven was correct.
- Meegeleverde ass. kwijt.
- Geen enkele erkenning van hun fouten.
- Servicemedewerkers zeggen maar wat.
- Geen enkele klantenbinding.
- Huidige laptop niet meer leverbaar, 2x waardeloos alternatief aangeboden gekregen.
-Vervolgens zelf een alternatief aangeboden (wat nadelig was voor Coolblue omdat deze hun €300 euro zou kosten), namelijk exact dezelfde laptop alleen met een extra harddisk. Het is tenslotte hun menselijk falen die mij in deze positie heeft gebracht. Mijn laptop was €1000 euro en het alternatief € 1299 euro.
opties qua oplossing:
200 euro zelf bij betalen voor het alternatief of ontbinden of laptop opsturen, door de tafeltennissters laten herstellen en bijgeleverd item wat ze weg hebben gegooid laten voor wat het was.

Uiteindelijk koop laten ontbinden, liever die 200 euro uitgeven bij een winkel die wel zijn verantwoordelijkheid neemt.
Alles waar ze zeggen te staan is aan hun laars gelapt.
Officiele reactie van Coolblue 24-01-2019

Beste Pascal,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig.nl. Het spijt ons enorm dat er zoveel mis gegaan na de reparatie van jouw laptop.

Uit jouw verhaal kunnen wij opmaken dat je eerder contact met onze Klantenservice-afdeling hebt opgenomen. Zij hebben jou een oplossing aanboden waar jij je niet in kon vinden. Dat kan natuurlijk gebeuren. Het is jammer om te lezen dat dit heeft geleid tot het ontbinden van jouw aankoop bij ons.

Wij hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft. Wij beloven dat wij ons best gaan doen om jou de beloofde Coolblue-service aan te bieden.

newtownetto 22-01-2019

Omdat mijn eerste ervaring met Coolblue heel positief was (aankoop router waarbij ook telefonisch ondersteuning gekregen) bij de aankoop van de Tefal Airfryer opnieuw bestelling gedaan. Binnen een dag geleverd, keurig verpakt.
Kan iedereen Coolblue aanbevelen.

Lodewijk 22-01-2019

snelle levering zoals was afgesproken via de mails voorafgaand aan de levering

Ed 22-01-2019

Niet de eerste keer dat ik iets van Coolblue heb ontvangen. Ook nu weer zonder problemen en volgens afspraak mijn nieuwe router ontvangen. Volgende dag in 1x zonder probleem geïnstalleerd. Zeer tevreden.

Ton 22-01-2019

Coolblue doet gewoon wat ze moeten doen. Tot volle tevredenheid.
De bezorging was ook prima op de verwachte tijd.

Ton 22-01-2019

Vind coolblue geweldig wat product aanbod en prijswijs,en een fijne service met vriendelijke medewerkers
Hgr Ton

Denn 22-01-2019

Voor de tweede keer een beschadigd apparaat ontvangen... jammer. Of ik zelf ff met de convectorkachel naar de winkel wil om hem daar om te ruilen. Uh? Nee dus. Ik bestel online zodat ik er zelf mee hoef te sjouwen! En bovendien stuurt Coolblue een defect apparaat. Dus los je het als bedrijf zelf op! En dan heel vriendelijk een script voorlezen aan de telefoon.
Officiele reactie van Coolblue 22-01-2019

Beste Denn,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Balen zeg dat je een defect product hebt ontvangen. Dit hoort natuurlijk niet. Helaas kan dit gebeuren en willen we natuurlijk meteen voor je oplossen. Helaas kan dit niet zonder jouw hulp. Wij ontvangen graag jouw kachel retour om deze meteen te vervangen voor een andere. Helaas is het geen optie om de kachel aan de deur om te ruilen voor een nieuwe.

Peter 22-01-2019

Het voornaamste vind ik de erg goede service. En ik ben onder de indruk van het feit dat Coolblue zelfs op zondag de bestelde spullen brengt, en dit zonder verzendkosten. Mocht er ooit iets fout gaan dan is de klantenservice heel toegankelijk.

Coppiek 22-01-2019

Overzichtelijke website, groot en divers assortiment, klantvriendelijk en snelle levering

patricia 22-01-2019

super goede bezorging en zeer snelle levering , of je nu iets kleins of groot koopt.
prijs vergelijk ook niet verkeerd , eens een verkeerd model droger besteld en werd super opgelost door de volgende dag het goede type te bezorgen [ en aansluiten ]
een 10 voor de bezorgers