Deze score is berekend op basis van 3466 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

José uit Oostende 27-12-2018

Ik vind deze shop zeer gebruiksvriendelijk. Duidelijke voorstelling van het product en eerlijke prijs. De levering gaat niet zo vlot. De besteller van Bpost duwt prompt een briefje in de bus opdat ik het pakket, de volgende dag, zelf zou halen in het afhaalpunt; voor een zware colli van 9kg is dit niet praktisch.

Joost Maghetweten 27-12-2018

Coolblue komt haar beloftes na en levert mijn aankoop netjes ingepakt en op tijd.

Monique 27-12-2018

Alles verliep precies zoals beloofd op de site en in de mail. Woensdagavond vaatwasser stuk, nieuwe besteld met inbouw. Ik zou donderdag gebeld worden om af te spreken wanneer hij geplaatst zou worden (speciale service van postnl) Dit gebeurde ook en maandag (dag voor kerst) kon ik weer afwassen! Hij zit er keurig in. Helemaal blij mee!

Eric 27-12-2018

Snelle, correcte en vriendelijke service. Keurig op tijd. Prima geprijsd. Ik kan het iedereen aanraden!

Levi Le roij 27-12-2018

Geweldige service!!
Binnen een dag mijn pakket al binnen!
Wel kritiek op de postbode die had namenlijk mijn pakket (apple airpods) in de brievenbus gegooit terwijl het enorm hard regende!!!
Cool blue kan hier niks aan doen dus een welverdiende tien!!

Alof Wiechmann 27-12-2018

Alles was in orde: overzichtelijke site, snelle bezorging en een prima product!!

martin 27-12-2018

Zee vriendelijk ontvangen, goed geholpen ook. Genoeg personeel en ze helpen je tot aan het tillen in de auto aan toe.

hans 27-12-2018

prima service bij het afleveren en stellen van de vriezer. en de vriezer deoet het zoo te merken goed.

Gillian 27-12-2018

Een uitgebreid gamma aan producten, met een uitstekende service. Heb zelf al meerdere producten aangekocht en nooit problemen mee gehad, retourzendingen lopen ook zonder problemen!

Claudette 27-12-2018

Coolblue is een goed geassorteerde webshop met duidelijke informatie over de producten en goede aanbevelingen. De communicatie en klantenservice zijn uitstekend. Voor elektronica, apparatuur en toebehoren, en meer zijn zij mijn eerste keus.

Maurice 26-12-2018

Als je belt met vragen staan de medewerkers je erg vriendelijk te woord en als ze iets niet weten vragen ze het goed na. Mocht er onverhoopt iets mis zijn met een bestelling lossen ze het ook super op

J. van't Ende 26-12-2018

Duidelijk, veel keus , goede prijzen. Zeer klantvriendelijk! Komen na wat ze zeggen.

Edmund 26-12-2018

Coolbleu is betrouwbaar.. Grote collectie. Bestelde goederen worden correct bezorgd.

Gerard 26-12-2018

Uitstekende website, prima productinformatie, accurate levering en service. Ik ben zeer tevreden over Coolblue.

Natasja 26-12-2018

Als je binnen komt staat er al iemand klaar om je op weg te helpen zo dat je bij de juiste persoon komt, als je een vraag stelt en de persoon weet van dat product niet heel veel dan zorgt hij dat er iemand bij komt die de juiste advies geeft. Kortom dit is mij favoriete winkel. Ga er heen en ervaar het zelf!

Marianne Eindhoven 26-12-2018

Helemaal top! Duidelijke website die snel gevonden wordt als je op internet naar een gewenst artikel op zoek bent. Snelle antwoorden en duidelijke site.
Snelle levering, binnen 1 dag! Ondanks de drukke feestdagen (1 dag voor kerstmis!).

Josine 26-12-2018

Goede service, snelle levering. Een hele goede communicatie over het product, de levering en je ontvangt zelfs een instructiefilmpje om je product te monteren. Voldoende product informatie om een goede keus te maken. Kortom: zeeeer tevreden

Tiny 26-12-2018

Goede duidelijke site
Snelle levering waarbij ik goed op de hoogte gehouden werd van de tijd van afgifte.

Rob Brandt 26-12-2018

Zo hoort een online shop te zijn, gemak en snel in het leveren van de producten.

Filip Snauwaert Kuurne 26-12-2018

Mototgps nergens meer beschikbaar. Enkel nog gevonden op Coolblue op vrijdagavond 17.30. Levering zou de volgende dag dus op zaterdag gebeuren !!?? Hm dacht ik. En ja hoor zaterdag om 09.05u pakketje aangeleverd. Ongelofelijke service ! Proficiat !! Filip Snauwaert Kuurne

Danny 26-12-2018

Nog net voor Kerst beslist om toch maar gourmet te geven. Nog vlug een toestel aangeschaft, mooi op tijd bij ons gebracht en alles tip top verlopen. Mooi en degelijk toestel. Onze zoveelste aankoop via coolblue en altijd alles zoals het hoort !

patrick 26-12-2018

de winkel in zaventem is het beste wat mij ooit is overkomen, bij het binnenkomen word je meteen vriendelijk en met de glimlach ontvangen, je hoeft zelf niets te doen, alles word voor je gedaan en je word in minder dan geen tijd door een winkelmedewerker geholpen die dan even in het magazijn verdwijnt en in no-time met je bestelling tevoorschijn komt, alles netjes op een karretje gestapeld waar je zo mee naar je wagen op de parking kan rijden, je krijgt er bovendien nog een gratis tas koffie bovenop. ik had geen advies van een medewerker nodig maar ik ben er van overtuigt dat ook dit perfect geregeld is. de winkel in zaventem is voor mij 20 minuutjes rijden en ik ben een voorstander van zelf afhalen en betalen in de winkel, zo hoef ik niet op voorhand via het net te betalen voor producten die er nog niet zijn. je kan thuis rustig kiezen, vergelijken en bestellen via de zeer overzichtelijke webstek van coolblue waar je bovendien kan zien of het door jou gekozen product op voorraad is in de winkel en kiezen voor zelf afhalen en betalen in de winkel, dit systeem geeft mij alvast een veilig en aangenaam gevoel. je bestelling word supersnel en met veel zorg behandeld, vandaag bestelt is morgen afhalen. proficiat coolblue, zo hoort het.

Petra 25-12-2018

Het is een hele fijne winkel goede service behulpzaam en vriendelijk personeel en de onlineshop is fijn makkelijk en je hebt keus om het op te halen in de winkel of het te laten bezorgen echt een superwinkel.

Heva 25-12-2018

Ik had een second chance tent besteld bij Coolblue. Na betaling bleek iemand anders die tent, net eerder dan ons, betaald te hebben. Het was de enige. We hadden de tent ook betaald, maar we kregen bericht dat de betaling niet gelukt was. Ik wilde nog steeds die tent voor die prijs….. Goed voor stress :) ant het bedrag was wel afgeschreven. De jongeman van de klantenservice heeft me geweldig geholpen, alles is in orde en een dag later werd de tent al afgeleverd.

Mossel 25-12-2018

Top-bedrijf! Uitstekende, hulpvaardige en vriendelijke klantenservice, snelle levering, prima communicatie tijdens bestel- t/m leverings-proces. Eventuele retouren gratis en zeer gemakkelijk te doen. Breed assortiment en concurrerende prijzen.

Mulder 25-12-2018

Voor 00.00 uur besteld, morgen echt in huis! Zo fijn als je wasmachine het begeeft, voor de kerstdagen.
Zelfs leveren op zondag!
Je wordt meer dan goed geïnformeerd over de levering, chapeau!

Tjits 25-12-2018

Snelle en uitstekende service! Tien minuten voor 0.00 uur besteld, de volgende dag voor 12.00 uur in huis!

Anne 25-12-2018

Het is een goeie winkel, ze zijn erg betrouwbaar en leveren snel. Ze hebben goede producten van goeie kwaliteit en ze staan altijd voor je klaar om je te helpen met problemen.

Astrid 25-12-2018

HP Sprocket gekocht. Deze bleek twee dagen later €10 goedkoper te zijn maar na een appje naar de klantenservice kreeg ik heel snel €10 teruggestort. Snelle levering en altijd goed service!

Isabelle 25-12-2018

Snelle en correcte levering.
Als er iets niet duidelijk is kan je terecht in een fysieke winkel.

Bambi 25-12-2018

Alles van bestellen tot levering is tot in de puntjes geregeld.
Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over jou aankoop.
De bezorgers waren heel netjes en zeer vriendelijk en duidelijk met uitleg over product.

A.H Groeneveld 24-12-2018

Makkelijk en snel besteld en bezorgd.

Verpakking kan iets beter aangepast worden naar het product, al hebben ze een aantal leuke alternatieven op hun dozen gezet die van pas kunnen komen mocht dit toch een keer fout gaan. De doos heeft o.a een hoge aantrekkingskracht op katten, je kunt er een hoed van maken of andere knutselmogelijkheden. En door middel van een wedstrijd op social media kun je van jou eigen creatie van de doos ook nog eens een mooi prijsje winnen, dé manier om de doos nuttig te maken, en uiteraard te recyclen. Zo kunnen we samen de wereld een beetje groener maken.

Verder is de klantenservice na mijn ervaring top. Leeft mee, luistert en komt met oplossingen. Niks op aan te merken.

Ga ik vaker bij coolblue bestellen? 100% en volmondig JA!

Michel 24-12-2018

Coolblue.nl doet exact wat ze beloven, vandaag besteld morgen in huis, bestelling gemakkelijk te volgen en correcte levering. Kortom, Geweldige site..

Rene 24-12-2018

Coolblue maakt reclame dat ze ook aansluiten, alles met een glimlach. Helaas hebben wij geen glimlach op ons gezicht gekregen van coolblue. Coolblue maakt haar reclame niet waar. Amerikaanse koelkast hebben ze niet aangesloten. De bestelling was ruim uur later dan toegezegd. Wij kopen hier nooit weer. Als je met coolblue gaat bellen , hou dan rekening met een kwartier wachttijd
Officiele reactie van Coolblue 28-12-2018

Beste Rene,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je klacht kenbaar te maken aan ons. Wat vervelend dat de levering niet zo is gelopen als dat je had verwacht.

Zoals je op de betreffende product pagina van de Amerikaanse koelkast en op de pagina van de bezorging witgoed en keukenapparatuur kunt lezen worden deze producten alleen op de gewenste plek uitgepakt en neergezet. Mits het apparaat geen treden op of af getild hoeft te worden. Het aansluiten van een Amerikaanse koelkast wordt inderdaad niet door ons gedaan. Sorry als dit voor jou op voorhand niet duidelijk is vermeld.

We hopen dat je de koelkast ondertussen in gebruik hebt kunnen nemen!

Oonagh Lab 24-12-2018

Een jong bedrijf met vriendelijk, deskundig personeel. Door de vele aankopen mag ik mij wel een vaste klant noemen, denk ik. Een van de voordelen is dat je op internet een keuze maakt en bij twijfel naar de winkel stapt en je vakkundig laat voorlichten. De bezorgers zijn vriendelijk (niet overdreven) en deskundig. De vorige week heb ik een wasdroger besteld, deze is netjes bezorgd en geplaatst en getest. De oude is meegenomen. Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen.

H. van Ek 24-12-2018

De informatie op de site was duidelijk. Het bestelde apparaat werd conform het aangegeven tijdstip bezorgd. De bestelling was goed verpakt. Coolblue staat voor correcte behandeling.

TC 24-12-2018

Een hele snelle levering. De bestelde spullen zijn netjes en heel geleverd.

Gerry 24-12-2018

Website is really good and comparability of products is good. Selection is also big. Customer care is good. The delivery was almost perfect, but not exactly. After-care remains to be seen.

Rob Janssen 24-12-2018

De zoveelste keer weer wat gekocht bij Coolblue én wederom helemaal TOP! Niet alleen de prijs is goed, maar alles loopt lekker van vergelijken tot ontvangen.

Jacob 24-12-2018

Ik heb diverse goede ervaringen met Coolblue. Je wordt ook bij vragen altijd netjes geholpen. Ook de levering is zeer snel. In het verleden bij een andere grote webshop spullen besteld, en dan blijkt dat deze niet op voorraad zijn en moet je lang wachten. Daar kom ik dus niet meer terug. Ik ben toch niet gek.... het motto van Coolblue is alles voor een glimlach. Die heb ik vaak van hun gehad.

Roy 24-12-2018

Hier vaker wat gekocht en de prijzen zijn goed ,snel geleverd zoals beschreven bij het product hier kan media markt niet aan tippen

Ricky 24-12-2018

Mooie overzichtelijke website met zo nu en dan zeer goede aanbiedingen. Bestellen is eenvoudig en het product wordt snel en correct geleverd.

hjab 24-12-2018

Als afgesproken; snel, en in een keer in orde.
Onbeschadigd, en direct bruikbaar.

Seven 24-12-2018

Goed geholpen door de medewerker kn de winkel! Professionele afhandeling. Van mijn bestelling met een glimlach!

Ed 24-12-2018

Duidelijk en snelle levering. Word goed op de hoogte gehouden. Goede prijs/kwaliteit.

David S 24-12-2018

Coolblue is één van de meest betrouwbare webshops die ik ken. De website ziet er leuk uit en duidelijk. Om 23u besteld op vrijdagavond en 's morgens was het al geleverd op zaterdag. Ook wordt je via mail op de hoogte gebracht hoe het staat met je bestelling. Dat was top! Heel goeie service!

Karrie44 23-12-2018

Uitgebreide assortiment ,veel revieuws een goede omschrijving van de producten en dan de ongelofelijk snelle levering, kortom ik ben zeer tevreden over Cool Blue

MizzMarianne 23-12-2018

Een aanrader!
Coolblue vind ik een prima webshop en ik koop er graag. Ze hebben een ruim assortiment, en een duidelijke website. De prijzen zijn concurrerend en de verzending is supervlug. Voordeel is ook dat ze fysieke winkels hebben, dus als er iets mis mocht gaan (mij nog nooit gebeurd) dan kan je altijd langs gaan. Dat vind ik een prettig idee. De klantenservice is superaardig, ik heb er een keer naar gebeld toen PostNL het pakket van Coolblue niet had bezorgd. Dat was niet de fout van Coolblue, toch kreeg ik een waardebon, echt super aardig. Dus ik zeg Coolblue: gewoon een aanrader!

Jessy Maes 23-12-2018

De website is heel gebruiksvriendelijk. De levering gebeurde de volgende dag al en ik werd op de hoogte gehouden over het precieze tijdstip waarop de levering zou gebeuren. Mijn oude toestel werd gratis meegenomen, het nieuwe toestel werd netjes geïnstalleerd en de verpakking werd allemaal meegenomen. De jongens die de wasmachine leverden waren heel vriendelijk en sympathiek. Zo’n zwaar werk leveren en toch zo’n blije gezichten! Hun goede humeur en positiviteit werkten aanstekelijk en hebben mijn hele dag goed gemaakt! 😃

Dico 23-12-2018

Prettige, snelle levering. De machine is snel en gebruiksklaar geplaatst. Top