Esther 25-11-2022

Overzichtelijk - je vindt snel wat je moet hebben - correcte service - snelle afhandeling - factuur kan je gemakkelijk downloaden - heel snelle levering en de bezorgers zijn vriendelijk en bellen je even vantevoren wanneer ze arriveren

William 25-11-2022

Het gebruiksgemak, de snelle levering, goede klantondersteuning, hoge productskwaliteit en betaalbare prijzen zijn redenen om voor coolblue te kiezen.

Emma 25-11-2022

Snelle levering
Duidelijke info over het product (fitbit horloge)
Eerlijke prijs
Netjes verpakt

Braadpan 24-11-2022

Zeer goede service ,kan niet anders dan 10 geven. Zoals altijd en ook de prijs is altijd scherp geprijsd.

Bo Zenner 24-11-2022

Correcte prijs voor product (leuke korting bij 2de kansje ook) en zeer snelle levering

Kimberly 24-11-2022

Eergisteren besteld. Gisteren in huis fyn zo! Zeer tevreden pver de aankoop.

Enya 24-11-2022

Na een teleurstellende ervaring bij Vandenborre heb ik op aanraden van familie bij Coolblue besteld, en het was mijn beste ervaring tot nu toe! Duidelijke website met veel info en snelle en correcte levering. Ze sturen een mail met een exact uur waartussen ze zullen komen en ook nog een sms een kwartier op voorhand, zodat je kan zorgen dat je thuis bent om het pakketje te ontvangen. Echt super! Vanaf nu bestel ik steeds bij Coolblue!

Geert Verstraeten 24-11-2022

Het product dat ik kocht is snel geleverd en zoals voor gesteld het kan niet beter.

Inge 24-11-2022

mooie black friday deal op de kop getikt en dat ook nog snel en goed verpakt geleverd.
levering kon zelfs op zondag gebeuren

Joeri 24-11-2022

Goed wasmachine.
Voldoet aan beschrijving en meeste recensie.
Is duidelijk in gebruik en geleverd met handleidingen enzo.
Tijd is zeker in te korten. Er is een knop voorzien waarin je kan spelen met de tijd. Niet teveel menu’s maar heel duidelijk en de menu’s die er zijn kan je aanpassen naar eigen wens.
Redelijk stil. Staat in een berging en totaal geen last van

Conny 24-11-2022

Correcte beschrijving van het artikel , vlotte en snelle levering. Tevreden over de aankoop

Tim 24-11-2022

Scherpe prijs, snel geleverd, website met duidelijke uitleg en foto's van het product, handig!

Günther 24-11-2022

Vriendelijk en vlot ontvangst in de winkel van Kuurne.
De bestelling stond klaar voor afhaling op het doorgegeven tijdstip.

carin denijs 24-11-2022

gemakkelijk te gebruiken om online te bestellen en de dag zelf afgehaald, perfecte service

Eva 23-11-2022

Zeer tevreden over mijn aankoop. Goede kwaliteit, snelle service en correcte levering. De mensen die leverde waren zeer vriendelijk en voorzagen goede bijkomende informatie over de toestellen. Bedankt!

Hans Spruyt 23-11-2022

Super goede online shop om het even naar wat je op zoek bent!
Snelle levering, respons bij contact is zeer snel, geen problemen binnen
garantieperiode van je artikel.

Jan 23-11-2022

Ruime keuze en snel ter plaatse :-)
Kwalitatieve producten aan een goede prijs.

D. 23-11-2022

Dag voordien besteld dag nadien binnen . Werd netjes bezorgd in pakjespunt, goede service . Al veel bestellingen geplaatst en nog geen problemen gehad . Doe zo voort !!!

C. Sahin 23-11-2022

Ik vind Coolblue een goede zeer merk vanwege de goede klantenservice die altijd vriendelijk en behulpzaam is. Ook omdat ze altijd rekening houden met bepaalde acties en promos, terwijl andere bedrijven dat niet vaak doen. Coolblue verzendt het pakketje volgens je gewenste datum en komt ook effectief op tijd aan. Ik heb nooit frictie ervaart en vind het best wel een top merk.

Eddy 23-11-2022

Makkelijke website.
Goede en tijdige verzending.
Goede opvolging met tips voor installatie en onderhoud.

Tevreden oudje. 23-11-2022

Duidelijk, correct, goede info, kwaliteit en alles op tijd, wat kan een mens nog meer wensen, PRIMA dus.

Dorien 23-11-2022

Supersnelle levering. Duidelijke communicatie over uur van levering. Prima product!

Sam 23-11-2022

Tweedekansje besteld. Snelle levering en vriendelijk bezorger. Product is in perfecte staat.

Sharon 23-11-2022

Het online bestellen gaat heel gemakkelijk. Enorm gebruiksvriendelijk. Binnen de 2werkdagen was het pakket al geleverd!

Hele goeie ervaring met Coolblue

Nigelj 23-11-2022

Binnen de 24 uur geleverd en dat op een zondag! Producten waren ook goed verpakt, meer van dit 👍👍