Ronny 01-06-2021

Cool Blue is betrouwbaar, correct. Daarnaast zijn de eerlijke reviews goed om producten beter in te schatten. Een aanrader dus !

Liesbeth Volckaerts 31-05-2021

Aankoop van IPad gebeurde heel vlot. Vol vertrouwen. Goede en snelle levering. En prijs is goed. Wij zijn blij

AnnC 31-05-2021

Snelle en uitstekende service, zeer vriendelijke bediening, goed bereikbaar met veel parking.

Elke 31-05-2021

Snelle , zeer vriendelijke en flexibele levering.
Er werd voor het afgesproken uur gebeld , ik zat op een andere locatie ietsje verder en ze reden met plezier hiernaartoe om mijn bestelling te leveren. Dank je wel Yuna!

Peter 31-05-2021

Duidelijk, overzichtelijk en praktische website. Goede service van Coolblue

Jammer dat B-post de levering opnieuw niet correct uitvoerde

Anais 31-05-2021

Ik vond de keuze om een leveringsdatum te kiezen vrij beperkt, kon maar een week vooruit kijken.
Wel zeer tevreden over de levering, behulpzaam en duidelijke communicatie wanneer men onderweg was.

ApJo 31-05-2021

Artikels zijn heel goed beschreven. Ook heeft men bij keuzes "Uitleg" zodat men niet meer hoeft te zoeken op het internet . Keuzehulp is ook een goede tool.
Snelle levering.
Mail met tips van de producten is ook welgekomen.

Stef 31-05-2021

Bestelling werd vlot verwerkt en zeer snelle levering!

Misschien enkel prijs-kwaliteitverhouding kan, in vergelijking met andere websites, nog wat beter.

Bram 31-05-2021

Gebruiksvriendelijke website. Veel keuze. Snel geleverd. Interessante prijzen.

Jospehien 31-05-2021

Altijd alles vlot geleverd gekregen en bij vragen telkens goed geholpen door klantenservice

Franky 31-05-2021

Net terug iets gekocht bij Coolblue. Levertijd en product was weeral top. Uitleg op de site was volledig en correct, dat maakt de aankoop van mijn smart weegschaal een aankoop zonder zorgen.
Net zoals ook de garantie afgewerkt wordt zonder zorgen.
Nu ik ook mijn werkgever heb kunnen overtuigen bij Coolblue te kopen, is het alle dagen feest.

Bart 30-05-2021

Veel keuze en goede voorlichting (online) ter onderscheiding. Na bestelling goede informatie via diverse media over levering.

Nathalie 30-05-2021

De voorgeselecteerde items vind ik zeer handig. Het is makkelijker om dan te vergelijken. Vlotte service en ik vind het ook zeker een plus dat er met de fiets geleverd wordt (als dat mogelijk is natuurlijk)

Lindsey 30-05-2021

Cool.bleu is top! Alles is heel vlot verlopen Een kwartier op voorhand word je opgebeld dat ze eraan komen Je hoeft niet heel de dag thuis te blijven in afwachting van de levering. De mannen die geleverd hebben zijn heel vriendelijk. Alles word geïnstalleerd en goed uitgelegd. Ik zal zeker nog bestellen bij Cool Blue. Een aanrader!

Niq 29-05-2021

De site is handig en overzichtelijk, mijn bestelling evenals de bezorging verliep super snel, heel verrassend en attend was de mail na de levering met de hulp om het toestel te installeren en de informatie voor het gebruik van de afstandsbediening aangezien er geen gebuiksinformatie bij het toestel is.

Danny 29-05-2021

Een kwalitatief product aan een heel goede prijs. Gratis geleverd op het afgesproken tijdstip. Bedankt!

Nick 29-05-2021

Coolblue is de enige verkoper van het product die ik zocht in België, hun aankoop systeem is short & simple.

Dominique 29-05-2021

Heb al meerdere malen zaken besteld bij Coolblue en nog nooit problemen gehad. Het is bij gelegenheid wel eens iets duurder, maar de service die je ervoor krijgt is niet te vergelijken met andere winkels. Zeker en vast een aanrader!

Sandra 29-05-2021

Ik had eerst telefonisch met een medewerker gebeld ivmdekeuzevan mijn aankoop... Top informatie gehad... Nadien bij probleem opnieuw contact genomen en weer topservice gehad

FRANCOIS 29-05-2021

snelle reactie op je vraag aangaande het product en dat heb ik meermaals ondervonden, heb er ook al meermaals gekocht ...maar je moet wel goed uitkijken naar de prijs, soms zijn ze echt duurder en soms veel duurder dan de concurrentie, verzending verloopt snel, het laatste wat ik kocht was een wasmachine ...verder o.a. smart tv, tablet, auto navigatie, memocorder en harddisk .

Patrick R 29-05-2021

Vlotte on line verkoop. Weet uit ervaring dat de after sale service ook zeer goed is.

PATRICK 29-05-2021

Brede keuze, correcte en snelle levering, duidelijke en tijdige afhandeling en facturatie.

Decaro 28-05-2021

Snel en juist geleverd aan een mooie prijs. Besteld in de namiddag, 's anderendaags morgens voor 10 u thuisgebracht.

Massagé An 28-05-2021

Snelle en correcte levering van de bestelling.
Nauwkeurige info over de leveringstermijn en -tijdstip.

Gerda van Peer 28-05-2021

Leuke shop. Véél keuze, en wat vooral opvalt, een grandioze keuzehulp voor bijna elk accessoire. Prijzen zijn niet scherp, maar gangbaar.