Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Y. v. T. 10-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue algemeen gebruik

Ik vind Coolblue echt een fijne website het is: snel, goed, serieus en ook zeker eerlijk.
persoonlijk hou ik daar wel van ook is de klanten service zeer fijn zeker in het begin was hij top!
Nu heb ik afentoe het gevoel dat ze meer mensen moet en neerzetten bij de klanten service, maar als je kunt chatten dan is dat ook altijd heel fijn en helpt die genen je ook uitgebrijd!...
Ik heb ook nog nooit een probleem gehad met de bezorging/levering hij is altijd op tijd en ook nog nooit gehad dat ik iets voor 23:59 bestelden het de volgende werkdag niet in huis was...
Dat is echt wel heel fijn...

Groetjes...

Pluspunten

• Goed verzorgt
  • Goede service
  • Goeden producten voor een goed prijs

Minpunten

• De klanten service zou beter kunnen...

Michel 10-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van Office 365

's Avonds besteld en de volgende dag al in de brievenbus. Prima service. Goede prijs. Nu Microsoft nog zover krijgen dat de verpakkingsfolie er makkelijker af gaat.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen te grote verpakking, dus past in brievenbus

joe 10-01-2017 Via de website gekocht

perfecte service

Eerste keer wat besteld via deze weg en contact, beschrijving, track en trace plus levering super verlopen. Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• perfecte communicatie
  • snelle levering

Marjolein 10-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik ben erg tevreden met Coolblue. In de avond besteld en de volgende dag was het al in huis. Netjes verpakt en een fijne website.

Tim Dinh 10-01-2017 Via de website gekocht

Er is geen betere shop

Veel mensen inclusief ik vinden het jammer dat je niet meer een winkel binnen kan lopen en dat je een prettige ervaring hebt met het kopen van een artikel.

Alles is supergroot, medewerkers die geen kennis hebben, of simpelweg veel te duur, etc.

Ik ken geen enkele elektronica winkel waar ik het gevoel heb dat ik uitstekend wordt geholpen met mijn keuze.

Ik heb het idee dat ik bij CoolBlue dit gevoel weer terug heb voor een online winkel. De service is top, je kan overal vragen over stellen, alle informatie is aanwezig, er worden eerlijke aanbevelingen gedaan, er worden filmpjes gemaakt over producten, retourservice is goed. Er mist gewoon helemaal niks. Top winkel.

Pluspunten

• service
  • assortiment
  • betrouwbaar
  • snelle levering
  • behulpzame bezorgers

Ceuterick René 10-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Vlugge service, maar spijtig dat het aangekocht product plots € 10,00 duurder was tijdens de solden dan net ervoor.

Marc 10-01-2017 Via de website gekocht

Een logistieke droom

Bestellen bij Cool blue voegt voor mij een nieuwe dimensie toe aan online shoppen. Voor 23:59 bestellen is de volgende dag je artikel in huis. Goed op de hoogte gehouden van de specifieke aflevertijd. Werkelijk op 10 minuten nauwkeurig stond de bezorger voor de deur. Echt top! Netjes de vaatwasser op de plek gebracht waar ik vroeg, verpakking en de oude vaatwasser meegenomen. Ben best kritisch m.b.t. online bestellen. Dit is uitstekend!

Pluspunten

• snelheid
  • betrouwbaarheid
  • vriendelijke servicegerichte bezorgers
  • Je weet waar je aan toe bent

Minpunten

• geen gevonden

Mirthe Wolsink 10-01-2017 Via de website gekocht

Klantenservice en levering is goed

Ze staan altijd voor me klaar en geven me duidelijke antwoorden op mijn vragen. De levering van de producten is op een aantrekkelijke manier gedaan. Met bijvoorbeeld de wachttherapie, ik denk dat dit klanten trekt.

Pluspunten

• De wachttherapie
  • Goede klantenservice
  • Leuke levering

Pieter Schoonenberg 10-01-2017 Via de website gekocht

De vertrtaagde stofzuiger

Op dinsdag 3 januari besteld ik bij Coolblue na enig vergelijken een bepaad merk stofzuiger met de gangbare belofte van Coolblue dat hij de volgende dag bezorgd zou worden De stofzuiger moest de oude vervangen omdat deze de dennennaalden die of onvoldoende opzoog Met track en trace volgende ik de komst van " mijn stofzuiger : het is nu zaterdag de 7e en ik weet niet waar hij is . DE 5e zou de bezorging plaats vinden voor 13.30
Ik heb tot 15.30 gewacht even een paar noodzakelijke boodschappen gedaan om 16.15 terug inmiddels was de bezorger gewest en had ( omdat er zondige getekend moet worden voor ontvangst ) een kaartje achtergelaten dat hij opnieuw langs zou komen de volgende dag . weer gemist
Kennelijk houd bezorgen in dat de bezorger zijn tijd uitzoekt en de ontvanger de gehele dag in spanning afdracht of er iets komt
Overigens woensdagavond vi de website veen Postnl gevraagd om bij het dichtst bijzijn bezorg adres ( Jumbo 300 meter op 250 meter afstand Zou er donderdag na 15.00 uur zijn
Helaas niets Bij thuiskomst bericht van Cool bLue dat er de 6e afgeleverd zou worden na 15.00 bij
Emte ( 4 km van mijn adres Vrijdagmiddag na 16.00 bij Emte Geen pakje
Nu Zaterdag mogelijk bij Emte na 15.00 maar gezien de afstand en de conditie van de wegen wacht ik ma1ar een week
Al met al Ergernis en nogal wat keren heen en weer rijden
Ik bestel het e.e.a via internet soms komt het per Postnl soms met andere bezorgdiensten maar dit heb ik nog niet meegemaakt
Een van de oorzaken is het meoten tekenen ( wat overdreven voor een stofzuiger an ca 200€

Pluspunten

• weet ik nog niet

Minpunten

• bezorging

Officiele reactie van Coolblue 10-01-2017

Beste meneer Schoonenberg,

Het is natuurlijk ontzettend vervelend wanneer de bestelling niet op de dag en tijdstip wordt geleverd zoals beloofd. Onze oprechte excuses voor de vertraging.

We hebben direct een onderzoek opgestart om aan te geven dat het bij deze levering behoorlijk fout is gegaan. Met het registreren van het onderzoek kunnen wij ervoor zorgen dat de service in de toekomst wordt verbeterd.

We hebben voor u het pakket getraceerd en het blijkt dat deze op het Postkantoor Oosterhout op de Fazantstraat 19 is geleverd. U kunt hem daar ophalen op vertoon van een identiteitsbewijs.

Als u nog andere vragen hebt, dan kunt u die uiteraard stellen via geenglimlach@coolblue.nl.

Coolblue.

Dre 10-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Goede service en snelle levering.
Misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel de beste service van het land.
Ik heb in het verleden een product gekocht wat niet beviel, dit was geen probleem, ik kon het gewoon terug sturen en kreeg het geld direct terug gestort.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Betrouwbaar

Sjef 10-01-2017 Via de website gekocht

Snel goede koptelefoon

In een opwelling besloot ik snel een nieuwe koptelefoon nodig te hebven, voor thuis en onderweg. Vooral voor op dw fiets. Bij Coolblue bleken ze een groot en divers aanbod te hebben. Zeer overzichtelijke site, met handige en duidelijke mogelijkhed tot vergelijken van apperatuur. Je schakelt zo over tussen de verschillende apparaten-sites. Echter is bij sommige producten of accessoires het aanbod onder de maat. Terwijl bij andere producten keuze in overvloed is..... Consistentie.... Maar de levering was uitzonderlijk snel, met goede communicatie tussen bestelling en levering. Petje af!

Pluspunten

• overzichtelijk site
  • beloofde snelle levering en afhandeling
  • overzichtelijke vergelijkings mogelijkheid

Michiel 10-01-2017 Via de website gekocht

Super geregeld allemaal

Je wordt perfect op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en ze doen wat ze beloven. Gewoon goed en snel geregeld

Massimo 10-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue Review

Een webshop met enorm veel keuze, supersnelle levertijd en de beste klantenservice die ik ken. Gewoonweg de beste webshop die ik ken.

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Uitstekende klantenservice

Aart 10-01-2017 Via de website gekocht

Snel, netjes en geen gezeur

Coolblue is een betrouwbare webshop. Snel, netjes en geen gezeur!
Zelfs bij het retourneren van een product dat niet goed werkte, werd snel en zonder zeuren een vervangend product opgestuurd.

Pluspunten

• duidelijk
  • snel
  • geen gezeur
  • niet duur

Max Bernaert 09-01-2017 Via de website gekocht

Mijn aankopen bij Coolblue

Ik ben zeer tevreden betreffende Coolblue. Zeer correcte levering en 100 % respect van de garantie periodes. Eenmaal kon een artikel niet meer hersteld worden na enkele maanden gebruik. Ik had de keuze geld terug of het totaal bedrag gebruiken om een vervangingsartikel te bestellen.

Pluspunten

• Correcte en zeer vlugge levering
  • Mogelijkheid het artikel terug te sturen
  • Respect van de garantie
  • Uitstekende website

Wimco 09-01-2017 Via de website gekocht

knopje

Nadat ik 2 alleraardigste medewerkers van Cool Blue had gebeld om me te helpen om het geluid van de TV op mijn home-cinemasysteem te krijgen, werkte het nog steeds niet. Medewerker nummer 3 wist me te vertellen dat er onder de aux-knop van mijn home-cinemasysteem een keuze voor optische kabel zat en ja, opgelost na circa 8 uur puzzelen.

Officiele reactie van Coolblue 10-01-2017

Beste meneer Wimco,

Allereerst onze excuses voor de oplossing pas na de derde contact is aangeboden. Het is wellicht voor de voorgaande medewerkers niet gemakkelijk geweest om u direct te voorzien van een antwoord. Wij doen ons best om alle medewerkers te ondersteunen met de juiste productkennis zodat zij alle klanten te woord kunnen staan. Uiteraard stellen wij het erg op prijs dat dit wordt aangekaart ter bevordering van onze service.

Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben over de service, dan kun je dit via geenglimlach@coolblue.nl laten weten.

Coolblue.

Marc 09-01-2017 Via de website gekocht

Zo gemakkelijk!

Bestel regelmatig bij Coolblue. De bestelling gaat gemakkelijk en de levering is snel. Handige accessoires en tips en veel nuttige reviews. Zelfs de website heeft humor.

Pluspunten

• Gemakkelijk besteld
  • Snel geleverd
  • Nuttige reviews

Herman Kooijman 09-01-2017 Via de website gekocht

Herman Kooijman

Prima website met goede productvoorlichting en reviews. Het proces van bestelling tot aflevering is perfect.

Pluspunten

• goede website
  • eenvoudig bestellen
  • snelle levering

Iris 09-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Wegens een fout van PostNL toch nog vandaag mijn bestelde artikel ontvangen, binnen 5 minuten was alles geregeld door een medewerker van Coolblue. Zeer professioneel hoe er met klanten om wordt gegaan!

Naroba 09-01-2017 Via de website gekocht

Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag geleverd

Site is zeer gebruiks vriendelijk, maar beloftes worden niet waar gemaakt.
Zaterdag besteld, maandag nog niet geleverd.

Pluspunten

• Veel ruim aanbod

Minpunten

• Niet leveren na twee dagen

Officiele reactie van Coolblue 09-01-2017

Beste meneer/mevrouw Naroba,

Bedankt voor uw bericht en natuurlijk uw feedback. We vinden het heel vervelend dat uw pakket later is geleverd.. We willen dit graag voor u nakijken en natuurlijk een passende oplossing aanbieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om in een e-mail, uw ordernummer en een kleine toelichting van het verhaal, naar ons toe te mailen? U kunt de mail toesturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl

We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt.

mario 09-01-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

nokia 222 en drie carcams dod

zowel het afhalen in de shop of online bestellen gaat heel vlot altijd tijd voor nog wat uitleg en vriendelijke bediening

Pluspunten

• een goede service na verkoop

Anke 09-01-2017 Via de website gekocht

Een winkel om te onthouden!

Coolblue is betrouwbaar, snel, geeft duidelijke informatie, is klantvriendelijk en hulpvaardig. Coolblue is mijn favoriete internet winkel. Inmiddels al meerdere malen besteld via Coolblue en ik ben telkens weer verbaasd over de service zoals boven beschreven. SUPER winkel en een echte aanrader

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Hulpvaardig
  • Goede communicatie
  • Snel

JAN 09-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop rangel extender sitecom

Zeer vlotte levering.
Toen het apparaat na bijna een jaar problemen gaf werd hij zonder problemen omgeruild.
Het E-mail contact verliep prettig en zeer vlot.
Werkelijk super service.
Zal zeker weer bij coolblue bestellen.
Daarbij zijn de prijzen zeer concurerend.

Pluspunten

• Snelheid
  • Klantencervice

Gerard 09-01-2017 Via de website gekocht

Gerard

Behoort tot een van de goedkoopste met merkproducten. Gemakkelijk bestellen via de website. Snelle perfect bezorging. Doet wat beloofd is. Een fluitje van een cent dus. Een winkel om aan te onthouden.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Vlot bezorgd

Jose 09-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Fijn dat je een bezorgmoment kunt kiezen en het artikel was er ook prima op tijd!
Speciaal een koffiecenter voor dit soort apparaten waarin je goed kunt vergelijken! Prima prijs/kwaliteit verhouding en de omschrijvingen zijn meer dan duidelijk.
Fijne zaak!

Pluspunten

• Vergelijkingsmogelijkheid
  • Prijs - kwaliteit

Janneke 09-01-2017 Via de website gekocht

keukenmachine ziet er prima uit

Reeds eerder ook iets besteld bij Coolblue, waarover we tevreden waren. Ook nu bij het bekijken, kiezen, bestellen en leveren alleen maar tevredenheid. Volgende keer kiezen we weer voor Coolblue!

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle levering. De volgende dag al.

Minpunten

• geen minpunten

Mirjam 09-01-2017 Via de website gekocht

Cool blue de beste

Ben uitstekend geholpen door de klantenservice toen het bestelde product niet naar tevredenheid werkte. Volgende dag al een nieuw product in huis.

Bart 09-01-2017 Via de website gekocht

Goede zaak

Prima webshop. Goede info, klantenservice en levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd wordt, zowel via email als SMS.

Wilfred 09-01-2017 Via de website gekocht

Service met Hoofdletter

Coolblue heeft een zeer gemakkelijke service waar online en winkel soepel in 1 website werken. Je switched heel makkelijk van bezorgen naar ophalen bij een filiaal. De producten zijn goed te vergelijken en de prijzen zijn bijna altijd scherp. Het werkt allemaal super snel. Bestellen is binnen een minuut de bevestiging in je email. Zo ook met de verdere orderstatus.

Pluspunten

• Kwaliteit van de Service
  • Snelheid van de Service
  • Snelheid en vriendelijkheid in de winkel

Eline 09-01-2017 Via de website gekocht

Mooie rugzak en uitstekende service

De rugzak had ik 's middags rond vijf uur besteld en de volgende morgen werd het pakket al om half 9 bezorgd. Super snel dus. Daarnaast, voldoet de rugzak volledig aan mijn verwachting door de goede filmpjes en foto's op de website van Coolblue. De rugzak is lekker groot en vooral het harde vakje erin is een groot pluspunt. De kleur komt ook goed overeen met de foto's.

Pluspunten

• Hard vakje
  • Lekker groot
  • Zit lekker op je rug

Marianne 09-01-2017 Via de website gekocht

nooit iets te klagen

De website, het bestelproces, de levering, alles is duidelijk, in orde en snel. Ik bestelde later op de avond en had de telefoon al de volgende ochtend in huis. Ik ben nog nooit ontevreden geweest over een bestelling bij Coolblue.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • humor
  • fijne keuzehulp

Martin 09-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Een uitermate goede service bij CoolBlue! Veel producten beschikbaar en op voorraad. Daarnaast ook nog een zeer snelle levering!

Marlous 09-01-2017 Via de website gekocht

Waar heb je nog een winkel voor nodig.

Sorry, lieve middenstanders. Maar jullie moeten het zonder mij doen. Op zoek naar een nieuwe stofzuiger vanwege een overleden exemplaar belandde ik van de ene in de andere teleurstelling. 'Nee, sorry, niet in ons assortiment.' 'Ja, geweldig apparaat, maar ik moet 'm bestellen. Dus reken wel op een dag of 5 á 6.' Of: 'Nee, helaas, de cash-back actie geldt niet op dit model'.
Nee, dan CoolBlue's stofzuigerstore. De keuze is reuze. En zelfs de gewenste Miele was in de sale. 's avonds besteld, de volgende morgen al in huis. Voor noppes, zonder gesjouw, zonder moeilijk gedoe bij een balie. Gewoon een paar muisklikken en we kunnen weer het huis schoon zuigen. Zo doen ze dat bij Coolblue!

Pluspunten

• Gratis levering
  • Enorm aanbod

Graaf 09-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf laptop was een ramp

Mijn laptop via coolblue was een ramp.

Verkeerde informatie via website.
Verkeerde informatie via verkopers
Verkeerde leveringen
Niet functionerende laptop.
Facturen, die niet klopten
Geen communicatie tussen medewerkers / afdelingen
Het duurde 8 dagen voor het werkte.
Uiteindelijk moesten we 25% kosten betalen over een probleem wat coolblue veroorzaakt heeft.

Ik zou er niet niets bestellen.

Pluspunten

• Groot assortiment

Minpunten

• Weinig kennis
  • Bureaucratisch

Officiele reactie van Coolblue 09-01-2017

Beste meneer of mevrouw Graaf,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de geleverde service. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten! Wij willen het graag voor u nakijken. Dit lijkt ons niet de bedoeling. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichten per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Sam 09-01-2017 Via de website gekocht

Ruime keus en snelle leverinh

Zoon moest een rugzak. Van de zomer heeft hij in het winkelcentrum met beperktere keus (wat achteraf bleek) een b-merk gekocht.
Nu via internet. Ruime keus, prima informatie en zicht op de kleur en patronen. Plus een snelle levering van PostNL

Pluspunten

• Ruime keus
  • Prima info
  • Goed zicht op de producten

Priya 09-01-2017 Via de website gekocht

Handig en snel

Gekozen omdat het product wat ik zocht alleen hier voor een mooie prijs te verkrijgen was.

Alleen jammer dat er geen meer opties zijn voor het betalen.

Minpunten

• Geen Amex betaling.

Gerard 09-01-2017 Via de website gekocht

Superservice

Coolblue staat wat online winkelervaring, afhandeling en klantervaring betreft op eenzame hoogte. Leveren stipt op tijd en reageren snel op welk kanaal dan ook.

Pluspunten

• Persoonlijke benadering
  • Snelle, probleemloze levering

Filip 09-01-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Super , vlot , beleefd en heel behulpzaam !!

De mensen die er werken waren super beleefd en behulpzaam .
Hebben product kennis !
Indien je toch niets koopt blijven ze vriendelijk , zijn ook niet gebonden aan een merk , ze vragen echt wat je nodig hebt en daar op zoeken ze het gepaste product !

Pluspunten

• Prof

Conny Thomson 09-01-2017 Via de website gekocht

Super snel

Ik heb al een aantal keren iets bij Coolblue besteld en ben zeer tevreden. De levering is snel en alles is goed verpakt. Meestal krijg je ruim op tijd te horen wanneer je pakket bezorgd gaat worden. Ze beschikken over een ruim assortiment en het personeel is kundig en heel vriendelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke communicatie
  • Goed verpakt
  • Ruim assortiment
  • Vriendelijk personeel

Y 08-01-2017 Via de website gekocht

Snel en informatief

Ik werd direct op de hoogte gebracht van de bestelling en binnen 24u ook de exacte tijden waarop het zou worden geleverd. Het kwam zelfs nog eerder dan aangekondigd.
Zou nog fijner zijn als je bij Coolblue ook achteraf met acceptgiro kunt betalen. Nu moest ik eerst nog op zoek naar kastje om te internetbankieren.

Pluspunten

• snel
  • goede informatie over verzending

Minpunten

• betaling vooraf (ipv via acceptgiro)

LJ Kanters 08-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger van Coolblue is prima in orde

Konden perfect de vergelijking maken tussen verschillende types stofzuigers.
Filters werken goed; soms wat langzaam.
Onze keuze was bovendien 50 euro goedkoper dan elders. Ook in Duitsland was deze duurder.

• Mogelijkheden te vergelijken

Tonger 08-01-2017 Via de website gekocht

Maakt toezegging waar

Levering: 's Avonds tussen 9 en 10u besteld, volgende dag werkelijk geleverd.
Prijsgunstig!
Veel vergelijkbare producten in het programma.

Pluspunten

• Tijdige levering
  • Concurerende prijs

Minpunten

• Technische details van product onjuist op website
  • Toebehoren onjuist op vergelijkingspagina

Maria Gerritse 08-01-2017 Via de website gekocht

handleiding

Mijn handleiding was zoek voor de Sharp luchtreiniger. Ik mailde om hulp. Direct kreeg ik een e-mail met link om de handleiding te kopiëren. Tevens had ik een nieuw Hepafilter nodig. s'Avonds besteld, de volgende dag in huis. Zeer snelle service en levering.

Luc Dekeukeleire 08-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon gemakkelijk

je kan vergelijking maken van producten en merken....Levering SUPER snel en correct helpen je telefonisch met info ...deze mensen zijn correct...wat betreft Garantie !!!!:/ eventueel terugname......& last but not laest....directe BTW verrekening als je een BTW nr hebt

frans 08-01-2017 Via de website gekocht

frans

's Middags een Makita boorhamer besteld, de volgende dag al geleverd. Kon meteen aan de gang. Waar ik met mijn oude boor al gauw 10 minuten aan het boren was, nu in 1 minuut klaar.

Rianne 08-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Breed assortiment, duidelijke info: niet teveel, maar ook niet te weinig.
Ik had mijn product 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Heel fijn!

Pluspunten

• Assortiment
  • Levering

P 08-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger

Goede site , kan producten goed vergelijken . Mooi op tijd afgeleverd ( in een leuke blauwe doos 😊 )

M. Roosma 08-01-2017 Via de website gekocht

CoolBleu is there for YOU

Normaal gesproken is wat ik hieronder beschrijf een zeer stressvolle situatie;

Via Coolbleu een 50" Panasonic besteld omdat mijn eigen 50" plasma het begeven had en niet repareerbaar was zonder hoge kosten. De bestelling betaling via IDEAL verliep snel en goed.
De levering werd de volgende dag gedaan via Dynalogic. CoolBleu en Dynalogic is een heel goede combinatie. Na ontvangst bleek de 50"kleiner uit te vallen omdat het scherm nu volledig werd benut om beeld te geven en bij de plasma zat hier nog een extra zwarte rand omheen van zo'n 5 cm. Ik kon dus nu nar een 58" opwaarderen omdat die maat ongeveer gelijk was aan de 50" plasma.
Heb CoolBleu via de mail benadert met het verzoek om de 50" die zij geleverd hadden weer op te halen omdat deze niet geheel voldeed aan mijn verwachting en omdat ik een 58" wilde hebben. Hierover ontstond even onduidelijkheid omdat er werd aangegeven dat ik de 50" bij een postkantoor kon afgeven? Zie je dit al gebeuren, over straat met een pakket dat bijna niet in een auto past?
Na een hoeveelheid E-mailverkeer en via de voorwaarden van CoolBleu zelf kon ik aantonen dat producten geleverd door Dynalogic ook weer werden opgehaald. Nadat ik een ander contactpersoon kreeg werd er aangegeven dat ik inderdaad gelijk had en dat de 50" de volgende dag zou worden opgehaald.
Dit kwam echter niet uit en via de telefoon waar ik met Birgit werd verbonden heb ik deze wijziging doorgegeven. Birgit melde dat ik na enige tijd een bevestiging e-mail zou ontvangen met de nieuwe afspraak gegevens. Deze E-mail bleef uit waarna ik via de mail heb gevraagd wat er verkeerd was gegaan.
Hierop reageerde zeker 3 personen die gelijk aan de gang gingen om dit na te kijken en kort daarop kreeg ik de melding en de bevestiging dat alles was geregeld en dat Dynalogic een dag later zou komen als in de eerste afspraak. Dit was even een hectische samenloop van omstandigheden maar uiteindelijk fantastisch opgelost.
Ik heb na dat dit alles was geregeld direct een nieuwe 58" besteld en betaald via IDEAL. Ik kreeg direct een melding via de E-mail dat de levering van deze 58" ook zou plaatsvinden op de zelfde dag als dat men de 50" zou ophalen.
CoolBleu kon alleen niet aangeven of dit gelijktijdig zou zijn of na elkaar omdat Dynalogic dit regelt.
Niet kort daarna kreeg ik van Dynalogic de meldingen dat de levering en de het ophalen door verschillende chauffeurs zou worden gedaan omdat er vanuit twee punten werd gewerkt.
Op de dag van ophalen en brengen werd er via track en trace van Dynalogic heel duidelijk en overzichtelijk weergegeven waar de chauffeurs ongeveer waren en hoelang het ongeveer nog ging duren voordat ik aan de beurt was. Dit gaat bijna op de minuut. Heel erg goed en informatief.
De levering was eerder als de ophaling maar beide verliepen zeer voorspoedig en prettig.
Kortom, een product bestellen, eventueel terugsturen en weer een ander product laten leveren verloopt als een goed geoliede machine. De combi CoolBleu/IDEAL/Dynalogic is echt fantastisch en ik kan dan ook echt adviseren om deze combi eens te proberen. Wat ik hierboven heb beschreven is normaal gesproken een zeer stressvolle actie maar via Coolbleu en Dynalogic was dit nu een peulenschilletje. Contact via E-mail en telefoon was gewoonweg fantastisch en alle betrokken medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om deze toch wel complexe planning en handelingen in zeer goede banen te lijden. Hiervoor niets anders dan lof. Ik hoop dat mijn volgende bestelling ook weer zo fantastisch verloopt.

Pluspunten

• snelle afhandeling van bestelling
  • Goede communicatie over levering, event. ophalen
  • Problemen worden zeer accuraat en snel opgelost
  • Telefonisch contact prettig en geruststellend
  • Combi CoolBleu, IDEAL en Dynalogic werkt goed

Minpunten

• protocol info niet bij alle medewerkers het zelfde

Ais 08-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue denkt met je mee

De webshop is heel prettig in gebruik, niet teveel informatie niet te weinig, oogt prettig. Daarnaast ben ik met name te spreken over het leverproces. Deze is heel transparant en duidelijk, je hebt niet het gevoel dat je pakket 'ergens verdwijnt' om uiteindelijk voor je deur op te duiken. Per mail wordt je op de hoogte gehouden van alle stappen tijdens het leverproces en er is ook echt een contactpunt om naar te refereren mocht je vragen hebben.

Pluspunten

• Levering
  • User Interface website

greta 08-01-2017 Via de website gekocht

zeer goede shop

Geweldige service,snelle levering.Maandag besteld volgende dag geleverd, artikel terug gestuurd,vrijdag alweer een andere geleverd.gratis retourneren.vriendelijke mensen aan de telefoon.
Nog nergens zo'n goede service gehad.

Pluspunten

• goede service
  • prima website