jimmy 18-07-2022

Snelle levering en overzichtelijke bediening en service . Als ik opnieuw iets zou kopen zal het bij coolblue zijn .

vanermen Dirk 18-07-2022

Alles op tijd toegekomen en geleverd wat ik besteld heb. Ook de leveringsdienst was prima.

Michael Vermeiren 18-07-2022

Steeds een duidelijke en
juiste uitleg, als de verkoper het antwoord niet weet zegt hij het ook eerlijk en gaat hij opzoek naar het juiste antwoord. Heel geruststellend dat ze ook eerlijk kunnen zeggen dat ze iets niet weten en het gaan opzoeken!

Verder een zeer goede en vriendelijk service bij het afhandelen van de verkoop, vragen of problemen.

khaldoun 18-07-2022

simple, duidelijk and betrouwbaar website. Goede prijzen en uitleg is geweldig

Roland 18-07-2022

Voor de eenvoud en het gemak van bestellen en afleveren en installeren van het bestelde product geef ik 10 op 10....

Francis Bellefontaine 17-07-2022

de levering was voor de vrijdag, dan wordt het maandag, dan toch levering op zaterdag. Liever de juiste datum op voorhand.

DavyV 17-07-2022

aplle air-tag is een goeie aankoop om in de valies te steken. je kan deze tracken mocht ze niet op de bestemming toekomen.

Ann 17-07-2022

Donderdagavond Tablet Samsung A8 besteld en vrijdagmiddag reeds geleverd in België. Ook direct email ontvangen met duidelijke instructies om de tablet op te starten + factuur. 30 min. later werkte alles wat we nodig hadden. Zoals altijd vlugge levering in een goede en veilige verpakking.

Quinten 16-07-2022

Zeer vriendelijk en gepaste prijzen. Ze hebben ook bijna in huis wat je zoekt

Sandrine1 16-07-2022

Jullie schrijven “ vandaag kopen , morgen geleverd “
Net bericht gekregen dat het niet gaat lukken .
Dan had ik mijn toestel evengoed bij media market kunnen kopen . Daar had ik deze onmiddellijk. Jammer

Frank 16-07-2022

Alles in orde. Duidelijke informatie na bestelling. Op tijd geleverd door BPost.

Hilde 16-07-2022

Zoals meerdere keren in het verleden ben ik super tevreden over de correcte service van Coolblue.
Of het nu gaat over de aankoop van een duur apparaat of een simpel gsm-hoesje: de service blijft altijd even vriendelijk!
Ik ben een tevreden klant!

filiep lotthior 16-07-2022

het is me niet duidelijk waar het pakket nu uithangt.
maar ik heb nog niks ontvangen of nieuws gekregen hoe het verder moet nu.

Dominik Kalovits 15-07-2022

Coolblue is heel goed omdat het snelle verzending heeft.
De prijzen zijn bijna altijd goed.
Ik en mijn hele familie gebruikt deze site/winkel over andere winkels/sites.

Josje 15-07-2022

Overzichtelijke shop, snelle levering: 's avonds besteld en effectief de volgende dag rond de middag ontvangen. Goed verpakt. Geen schade. Goed product
Gewoon top zeg maar

l.s. 15-07-2022

Voldoende keuze in stock en snelle levering. Op zondag besteld en dinsdag al in huis. Bij levering kon ik ook kiezen om het verpakkingsmateriaal terug mee te sturen wat toch wel erg handig is wanneer het om een grote doos gaat.

San 15-07-2022

Duidelijke site, snelle levering, kwartiertje op voorhand telefonisch verwittigd, netjes op tijd.

sven 15-07-2022

Handige website. Correcte en stipte levering met de glimlach. Tevreden over het aangekochte produkt.

JackiePet 15-07-2022

Zeer tevreden over mijn aankoop. De prijzen zijn niet altijd de goedkoopste maar de service is ook belangrijk. Afhankelijk van het artikel kan je het goedkoop laten installeren. Dus niet gewoon een drempellevering zodat je zelfs niet meer binnen kan zoals bij zovele andere winkels. Het toestel staat aangesloten op zijn plaats en het oude wordt meegenomen. Klantendienst is vriendelijk en ook op zondag bereikbaar.

Pieter-Jan 14-07-2022

Overzichtelijke site, veel en duidelijke productinfo, voldoende bijhorende foto's. Enkel de mogelijkheid om de lister pages op- of aflopend te sorteren op prijs zou nog een leuke extra zijn. (Al heb ik enkel op mobile geshopt en bestaat deze optie misschien wel via desktop site?)

Levering verliep vlot en vlekkeloos.

Danny 14-07-2022

Goede en duidelijke informatie, met de mogelijkheid om producten te vergelijken. En dan ook nog met een super snelle levering aan een correcte prijs.

Ronnie jonkman 14-07-2022

Hallo via telefoon gekocht,zeer goede raad gekregen!super service!Ronnie Jonkman.

Louise 14-07-2022

Duidelijke site.
Next day delivery beloofd en ik heb mijn pakketje de volgende dag ook effectief ontvangen.
Werd gebracht met de fiets wat top is voor het milieu.

Glenn 13-07-2022

Altijd al content geweest van jullie webshop super kwa levering. Ook vind ik de levering met de bakfiets vind ik geweldig voor te zien.

Ann 13-07-2022

Mijn moeder is ontzettend blij met haar nieuwe radio/ CD speler . Eenvoudig te bedienen, mooie klankkwaliteit en helemaal niet duur . De levering was zoals altijd prima in orde.