Deze score is berekend op basis van 2756 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 02-10-2018 Via de website gekocht

Reeds bekend met leverancier, goed bevallen, dus opnieuw hiervoor gekozen. Bij een volgend product zeker weer bij Coolblue naar de site.

Petra 02-10-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Na een speurtocht op internet kwam ik uit bij Cool blue. Goede verhouding tussen kwaliteit en prijs. Cool blue komt de gemaakte afspraken keurig na!

Evi 02-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service Coolblue

- Coolblue levert 7 dagen in de week
- Coolblue laat op de bezorgdag weten binnen welk tijdvak (van 1 uur!) ze er zullen zijn
- De bezorger van Coolblue belt zodra ze eraan komen en er binnen half uur zijn
- In mijn geval heeft 1 van de bezorgers van Coolblue keurig netjes de wasmachine en droger aangesloten, en zelfs de droger meteen op de afvoer aangesloten zodat ik dat niet zelf nog hoefde uit te vogelen. Er werd meegedacht en gewoon een hele mooie nette service geleverd.
Al met al, ontzettend blij met Coolblue!
Hierbij vermeld ik wel, dit is de eerste bestelling die ik heb geplaatst bij Coolblue, maar daar ben ik dus dik tevreden over.

F. Alons 02-10-2018 Via de website gekocht

perfecte service. Komen beloftes volledig na.

Vrijdag een wasmachine op de site van Coolblue gekocht. Ik moest zelf de wasmachine even afkoppelen. Zaterdagmorgen zag ik in mijn mail dat ze de machine tussen 14 en 15 uur zouden afleveren. Ze belden een kwartier van te voren dat ze eraan kwamen. Belden netjes aan en stelden zich voor. Vroegen of ik een retour machine had en of ik belang bij de verpakking had. Tilden met gemak (+/- 80 kg) de machine 1 verdieping omhoog. Koppelden de machine aan en zetten de machine op een testprogramma. Ze namen de oude machine mee. Het hele proces van aanbellen tot het vertrek van de medewerkers was nog geen 10 minuten.

A. van der Klift 02-10-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, concurrerend geprijsd, uitstekende service!

Uitgebreid assortiment, goede productinformatie, door de bank genomen concurrerend geprijsd, maar vooral een klantenservice die met allemaal hoofdletters mag worden geschreven! En daar kom je pas achter als het gekochte product defect is.

Op vrijdagmiddag heb ik een defecte Ring deurbel van net geen jaar oud geretourneerd, in de verwachting dat hij zou worden gerepareerd en ik dus enige tijd zonder deurbel zou zitten. Niet alleen kostte het retourneren me niets, ook had ik de zondagmiddag erna (nog geen 2 dagen later dus) een gloednieuwe deurbel in huis. Dat is nog eens service! Niets dan lof voor Coolblue!

Marian 01-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue kan ik bij iedereen aanraden. Je zoekt wat je nodig hebt heel gemakkelijk op de website en bestellen gaat ook heel gemakkelijk. Als je nog vragen hebt of je komt er niet uit dan bel je gewoon met een medewerker. Die doet dan alle moeite om je vragen te beantwoorden en je voelt je serieus genomen. Vervolgens krijg je een track en tracé met een uur erop waarbinnen je product bezorgd wordt. Coolblue is een van de weinigen die begrijpt dat je meer te doen hebt als wachten op aflevering van je goederen. En ze zijn altijd keurig binnen deze tijdzone geweest om af te leveren. Een kwartier voordat ze komen, bellen ze zelfs even! Vervolgens wordt je product ook nog es keurig op de plaats gezet en aangesloten. Je oude product nemen ze gewoon mee evenals het verpakkingsmateriaal. Dit noem ik nou eens zorgeloos winkelen!

Roland 01-10-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het echt beloofd!

Binnen onze organisatie heeft Coolblue heel veel positieve mond op mond reclame. Doordat iedereen positief is kocht ik mijn aankoop al direct met een gerust hart. Ook ik behoor nu tot de personen die razend enthousiast is over Coolblue.

René 01-10-2018 Via de website gekocht

Dit is on-line winkelen 3.0

Flitsende reacties op mijn vragen via Facebook! En nog belangrijker.... supersnelle levering. Binnen 24 uur was alles geregeld.

Nancy Vercauteren 01-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zeer gebruiksvriendelijke website (beste die ik ken), veel keuze, snelle communicatie en service, leuke quotes (bv. Tip: Om de bezorger hartelijk te onthalen kun je zelfgemaakte confetti gooien.)

Wilma van der Welle 01-10-2018 Via de website gekocht

Heel slechte en beroerde service

Ik heb een wasmachine online besteld en verwachtte deze de dag erna. Ik moest 1,5 weken wachten en kreeg toen een kapotte wasmachine die de jongens meteen weer meenamen. Ik belde naar Coolblue en ze zouden proberen de volgende dag te leveren. Ze zouden nog bellen. Deden ze niet. Ik moet altijd zelf terugbellen. Nu heb ik maar weer gebeld en wordt gezegd dat de melding eerst bekeken moet worden en dat ze terugbellen! Ja, ja. Nog geen wasmachine.

Beste Wilma,
Bedankt voor je review.

Dat verwacht je natuurlijk niet wanneer je bij ons koopt. Helaas, gaat er zelf bij ons weleens wat mis, onze excuses hier ook voor. Ik zie dat er morgen een nieuwe wasmachine geleverd gaat worden. Als dit ook niet verloopt zoals verwacht kun je het beste e-mailen naar: geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we vanuit daar verder met je mee.

Jes 01-10-2018 Via de website gekocht

Heel aardige pakket bezorger

Ik vind het een fijne winkel. Ik bestelde op zaterdag en ze bezorgen zelfs op zondag! Ik was erg verrast. Ik vroeg de bezorger of hij het grote pakket binnen wilde zetten en hij zei; heel graag. Echt top hoor!

Helma Vonk 01-10-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven en voor een goede prijs. Ook de levering was op tijd. De website zelf bevatte voldoende informatie over het product om een goede afweging te kunnen maken.

Ivo 01-10-2018 Via de website gekocht

Bezorgen pas 3 dagen later

Zoals iedereen bestel ik bij coolblue zodat de bestelling een dag later binnen is. Volgens de bevestigings e-mail kreeg ik de bestelling een dag later in de middag. De hele middag gewacht en in de avond nogmaals gekeken. Bleek dat ze de datum naar drie dagen later verplaatst hadden. Contact opgenomen met de klantenservice. Deze gaf enkel aan dat de bestelling inderdaad vertraagd was en dat deze over drie dagen bezorgd zal worden. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat men zich niet aan de afspraken houd. Aangezien men geen service kent en zich niet aan de afspraken houd, zijn andere webwinkels interessanter.

Beste Ivo,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Vervelend dat de levering niet helemaal liep zoals verwacht. Onze excuses hier voor. Ik zie dat jouw bestelling ondertussen is geleverd. Jouw feedback zullen wij doorzetten ter verbetering van onze service.

Paul 01-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Hele goede en snelle levering!
Netjes ingepakt en goede omschrijving van het product.

roy 01-10-2018 In de winkel gekocht
den haag

overzichtelijke site , goede service , zeer nette winkel

zeer nette en verzorgte winkel je kunt er van de grond eten ook is het erg overzichtelijk en er is goed nagedacht over de opstelling

Wilbert 01-10-2018 Via de website gekocht

Voordelig en snelle levering

Duidelijke site snel en voordelig geleverd ik ben zeer tevreden pakket wordt netjes en degelijk verpakt om schade te voorkomen

leon 30-09-2018 Via de website gekocht

fantastische service

shop is overzichtelijk, goede service, snelle levering ,goede prijs kwaliteit,zou het iedereen aanbevelen

Fam van Leeuwen 30-09-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop en supersnelle levering

Zoeken naar artikelen is eenvoudig en duidelijk.
Het bestellen is fijn, levering is supersnel, coolblue is voor mij mijn favoriete webshop!

Loes 30-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met veel humor!

De Coolblue site is duidelijk met een ruim aanbod! De reviews geven goed inzicht. De levering is vlot en bestelling is voorzien van veel humor! Alles voor de glimlach....dat is gelukt!

P. Kokke 30-09-2018 Via de website gekocht

Afspraak wordt niet nagekomen!!

Medewerker CB heeft klacht opgenomen en ik kreeg de toezegging dat ik op korte termijn uitsluitsel kreeg.
Nooit meer iets gehoord!!

Beste,

Bedankt voor je feedback. We willen graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Om deze reden ontvangen wij graag jouw ordernummer en korte klachtomschrijving op geenglimlach@coolblue.nl

We zien jouw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet, Coolblue

M.Loos 30-09-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd niet op aan te merken bij Cool Blue

Gewoon goed beloofd wat ook gebeurd Zelfs de bezorging was precies op afgersproken tijd. Artikelen waren deskundig verpakt

Jan 30-09-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd tip top levering

Duidelijk en makkelijke webshop met zeer concurrerende prijzen. Omschrijvingen van de producten uitgebreid.

PietD 30-09-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden !!!!

Geweldig bedrijf die stipt is. Een overzichtelijke website heeft en doet wat belooft word en scherpe prijzen hanteert en op de afgesproken datum je producten netjes leveren.

Schroefboormachine aankopen. 29-09-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment, gemakkelijk zoeken, goede toelichting en afbeeldingen, recensies aanwezig. De levering is verassend snel zelfs in het weekend. Prima aflevering.

gerard 29-09-2018 Via de website gekocht

super service echt top....

bestel vaak bij coolbleu…..wordt snel geholpen...dikke 10 als er wat is je wordt snel uit de brand geholpen

Thor 29-09-2018 Via de website gekocht

Gewoon zoals het hoort!

Goed aanbod, prettige site, en altijd een glimlach😁. Niet de goedkoopste maar wel altijd het gevoel dat klantenservice op de eerste plaats komt👍🏻

Justin Kuijf 29-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijk op de website en goede service

Duidelijke informatie via de website,goede duidelijke foto's over de producten, goede service reageren snel via whats app

Astrid 29-09-2018 In de winkel gekocht
utrecht

leuke medewerkers

Ben in winkel in Utrecht geweest. 15 min moeten wachten. Wel met kop koffie. Sympathieke medewerkers! Goed geholpen. Nog wel even moeten lopen met mn koffiemachine omdat er zaterdag weinig parkeerplek is.

Fred 29-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ze beloven "alles voor een glimlach" dat maakt Coolblue meer dan waar!.
De site is gemakkelijk, bestelling en bevestiging uitstekend. En bovenal hebben de mannen van Coolblue mij zware wasmachine in enkele minuten keurig boven gebracht en aangesloten. De
oude namen ze weer even snel mee. Een topprestatie weten we omdat we een aantal maanden eerder zelf geploeterd hebben met onze verhuizing.

dirk 28-09-2018 Via de website gekocht

geweldige service

zeer tevreden over de service , de prijs/kwaliteit , de snelheid van de levering
.het personeel is zeer vriendelijk en geeft een goede uitleg
ook als je naar de helpdesk mailt of telefoneert

Coolblue. Goed en snel 28-09-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering.

Coolblue had scherpe prijs met de telefoon die wij zochten. Besteld en zelfs zondags geleverd.

Gewoon goed en snel. Duidelijke website

Marlieke 28-09-2018 Via de website gekocht

Coolblue is top!!

Ik ben erg tevreden! Alles was top geregeld, de manier van bestellen (erg makkelijk via de website), betaling en de bezorging! Ik heb om 22:00 uur mijn product nog besteld en de volgende dag was het al in huis! Ik heb al vaker bij Coolblue wat besteld en dit blijf ik ook zeker doen! Betrouwbare site en top service!!! En eventuele problemen lossen ze meteen voor je op!

Sabine 28-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Grote keuze met verschillende prijzen. Veel productinformatie. Heel correcte en snelle levering en ook veel betalingsopties.

Adrie van Os 28-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en gunstige prijs

Goede service vriendelijk personeel en gunstige prijs en juiste informatie over tijdstip van leveren

v.Dijk 28-09-2018 Via de website gekocht

Bij Coolblue een prima service en een zeer snelle levering.

Alhoewel Coolblue zeker niet altijd de goedkoopste is (en dat pretenderen ze ook niet) geven ze een goede voorlichting en eventuele problemen worden netjes opgelost!
Dat is zeker ook belangrijk.

Dennis 28-09-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Coolblue doet er alles aan de klantbeleving zo positief mogelijk te houden. De sfeer op de site, het bestellen en de snelle levering zijn ongekend. Ook retouren en garanties worden perfect afgewerkt. Ze zijn niet altijd de goedkoopste dus check ik eerst vaak de prijs op kieskeurig of een dergelijke site maar als de prijs niet veel afwijkt, koop ik bij voorkeur bij CoolBlue

germain 28-09-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

top service

inbouw koelkast geleverd door en laten inbouwen door coolblue. Delicaat werkje dat door hun technicus zeer accuraat en vlot uitgevoerd werd. Aanrader.

Annick 28-09-2018 Via de website gekocht

super service!

super winkel, snelle verzending of plaatsing, heel vriendelijk personeel, éénmaal ervaren, wil je geen andere winkel meer! dus doen!!

Mandy 28-09-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Enorm productaanbod, goede prijs en een supersnelle levering. Bezorger belde me netjes op toen hij mijn huis niet kon vinden (in tegenstelling tot de concurrent PostNL die gewoon doorrijdt en claimt dat ik niet thuis was). Daarnaast liep de bezorger netjes mee tot aan de tweede verdieping waar ik woon. Helemaal tevreden!

Hetty 27-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige en zeer vlotte service

Goed en betrouwbaar bedrijf.
De site is overzichtelijk. Snelle leverantie, gratis aansluiting en zeer vriendelijke bezorgers.

Liesbet 27-09-2018 Via de website gekocht

Retour zeker niet zoals beloofd

Ondertussen 1 maand onze frigo kwijt. 60 eur kosten terwijl het binnen garantie was maar was onze fout ?! 2 weken geleden betaald omdat we onze frigo nodig hebben maar nog steeds geen mail dat de frigo terug komt na herhaaldelijk bellen. Vlotte levering aksje je aankoopt maar een dikke nul dienst na verkoop voor ons.

Maria 27-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Vandaag wasmachine besteld en de volgende dag stond hij bij ons op zolder. De vriendelijke bezorgers hebben wasmachine naar boven op zolder gesjouwd en onze oude machine naar beneden. Beide Miele. Die zijn loodzwaar. Zelfs onze droger weer terug gezet. Alles aangesloten. Prima

kvdh 27-09-2018 Via de website gekocht

snert service

Laptop opgestuurd ter reparatie en na 4 weken en veel telefoontjes lang in de wacht staan te horen krijgen dat het nog minimaal een week gaat duren voor hij retour gestuurd wordt.
hier kan je natuurlijk niet blij van worden Coolblue "alles voor een lach" is inmiddels niet meer van toepassing. het is ronduit belachelijk dat je een laptop koopt met een extra garantie pakket en dan vervolgens je laptop 5 weken kwijt zijn als er iets mee is.

Officiele reactie van Coolblue 28-09-2018

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. We kunnen ons heel goed voorstellen dat je baalt van de lange reparatieperiode. Natuurlijk lichten wij graag de situatie toe.

Wanneer je een verzekerd product laat repareren, betekent dit niet dat de reparatie sneller zal verlopen. Je meldt een defect product bij ons aan voor een reparatie. Wij vragen voor jou bij de verzekering een claim aan zodat je niet volledig de reparatiekosten hoeft te betalen. Je ontvangt een prijsopgave voor de reparatie als het defect niet onder de fabrieksgarantie valt. De eigen risico dien je dan te betalen.

We kunnen op dit moment niet zien hoe jouw reparatie is verlopen. Misschien dat jij na 3 weken toch hebt aangegeven graag te wachten op een afgeronde reparatie. De status van de reparatie kunnen wij controleren met behulp van een retournummer. Kun je ons het retournummer met een korte toelichting in een e-mail versturen? Dan werpen we graag nog een blik op de reparatie. Misschien dat wij jou van een alternatieve oplossing kunnen voorzien.

Je kunt de opgevraagde gegevens per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons meteen weten in jouw bericht.

Bobo 27-09-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Overzichtelijk assortiment, snelle levering.

NB
wat niet erg efficiënt is: bij een terugzending kun je niet de coolblue bestelbus laten ophalen maar moet je persé naar een bezorgdienst. Het is voor jullie veel goedkoper en het is een geweldige service voor de klant!

Rvv 27-09-2018 Via de website gekocht

Uitgebreide en to the point productinformatie

Op website staat zeer uitgebreide productinformatie die ik bijna nergens anders aantref. Zo kan ik weloverwogen keuze maken.
Daarnaast is snelle levering en een top klantenservice natuurlijk ook prettig.

Anthonie J. 27-09-2018 Via de website gekocht

Toezegging dezelfde dag te bezorgen stipt nagekomen

Wij vonden de toeslag wel redelijk omdat we dezelfde avond nog over de camera wilden beschikken. Dat is gelukt

Raymondo Steijling 27-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geprijst

De site is zeer overzichtelijk. Makkelijk te bestellen. De prijzen zijn prima (vergelijkbaar met andere elektonica zaken). De service is echter velemalen beter. De volgende dag inderdaad geleverd.

Lisa 27-09-2018 Via de website gekocht

Super webshop

Hele fijne webwinkel, mijn nieuwe favoriet naast bol.com. Duidelijke site met veel recensies van andere kopers die vaak veel vragen beantwoorden die je voor de aankoop over een product kan hebben. Snelle levering, track&trace en keurig verpakt. Ook afhalen op een bezorgpunt i.pv. op je woonadres als ik niet thuis ben vind ik erg fijn. Zeker een aanrader. Nu al meerdere keren iets besteld en altijd perfecte service en levering.

gvdb 27-09-2018 Via de website gekocht

goede klantendienst!

Bij een cashback had ik de streepjescode weggegooid samen met de verpakking. Klantendienst heeft dit in orde gebracht en mij gezegd waar ik hiervoor terecht kon. Tweede grote troef bpost leverd aan huis!

Amsterdam_Zuid 27-09-2018 Via de website gekocht

Super winkel

Alles gaat vlot, mensen vriendelijk en tegemoetkomend en goed aanbod. Ik zou de winkel aanbevelen aan een ieder die online shopt.