Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

????? 14-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service en grote keuze, prima dus!!!

Coolblue is inderdaad een gebruiksvriendelijke webshop met een uitgebreid assortiment van allerlei artikelen. Klantvriendelijkheid en service zijn belangrijk voor evt. kopers. Gemak om te bestellen ook. Dus Coolblue.nl is een echte aanrader.

Sissi 13-09-2018 Via de website gekocht

Bestelling is prima gegaan.

Coolblue vind ik een prettige shop.onze bestellingen zijn altijd goed gegaan. Mooie winkel in babylon den haag.

MM 13-09-2018 Via de website gekocht

In één woord: TOP!

Hoe gemakkelijk en snel wil je een online-aankoop hebben? Bovendien geweldig om realtime te kunnen zien wanneer jouw zending wordt afgeleverd, zodat je niet langer een dag(deel) thuis hoeft te blijven. Ook het sms-je (half uur) & telefoontje (kwartier) dat je vantevoren krijgt stel ik persoonlijk zeer op prijs. Coolblue blijft zichzelf bovendien keer op keer verbeteren. Je zal begrijpen: ik ben fan. Daarom: TOP!

Felix 13-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service!!! Snelle levering, zeer goede verpakking.

Goede website, gemakkelijk vinden juiste product. Veel informatie over het product. Betrouwbaar en begrijpelijk bestelproces. Razendsnelle levering. Goede verpakking.

Eva 13-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service, veel keuze.

Cool Blue heeft veel keuze, goede kwaliteit producten, levert snel en heeft een goede service. Ook retourneren gaat snel, makkelijk en het geld wordt snel terug betaald. Zeer goede communicatie. Zeer betrouwbaar.

Klaus 13-09-2018 Via de website gekocht

I have bought a washing machine

at 22.00 at night and it was delivered, carried up and installed at 7.30 in the morning by friendly people!

Marco 13-09-2018 Via de website gekocht

snelle levering groot assortiment

Groot assortiment met een snelle levering, en scherpe prijzen.
Gebruiksvriendelijke website met een goede mogelijkheid tot vergelijking van de te kiezen producten.

Anne 13-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service, snelle afhandeling.

Zeer goede ervaring met deze webwinkel, correcte afhandeling, geweldige service.
Bij de volgende aankoop zeker bij Coolblue.

Pierre Haesen 13-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service,alle mails en telefoontjes to the point

Droogkast was s' avonds besteld en de volgende morgen kreeg ik al een bericht dat hij dezelfde dag zou geleverd worden.Zowel de administratieve als de fysieke afhandeling waren perfect geregeld.
Medewerkers leverden de machine netjes af en zorgden voor de nodige aansluitingen,het viel echt op dat de klant koning was (zeer vriendelijk en punctueel)
Als firma kun je alleen maar fier zijn op zulke medewerkers

Charlotte 13-09-2018 Via de website gekocht

Hulpvaardige bezorgers!

De bezorgdienst was goed op tijd en belde van tevoren om informatie te vragen over evt. Retour te nemen en hoeveelheid trappen.
Erg beleefd en aardig, duidelijke uitleg over het gebruik.

W. te Pas 13-09-2018 Via de website gekocht

Na de gemakkelijke on-line bestelling ging het zeer soepel door de transparante berichtgeving van aflever dag/tijd en de daadwerkelijke nette en vlotte bezorging tot in de kelder alwaar het product (vrieskast) uiteindelijk moest komen!

Paula van der sloot 13-09-2018 Via de website gekocht

Service bij aflevering

Gemakkelijk te vinden zelfs voor mij als computer dombo.zelfs geleverd op de afgesproken datum en rond het aangegeven tijdstip. Vaak worden in onze flat de pakjes niet afgegeven maar naar een afhaalpunt gebracht.

hans krens 12-09-2018 Via de website gekocht

goede keuze

Ik beoordeel deze aankoop via coolblue als zeer positief . Snelle levering, goede uitleg en beschrijving van de gebruiksaanwijzing. Ook via de mail een speciale uitleg erbij gekregen.

Yannick 12-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte service, snelle levertijd

Cool Blue is toonaangevend en komt alles na. Levering, kwaliteit en service. Top bedrijf
Daarnaast is alles op voorraad wat ik heb besteld dus ander dag in huis. Inzichtelijke levering waar en wanneer het wordt geleverd.

Miranda 12-09-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik heb een tablet besteld op Coolblue.nl omdat zij de beste prijs hadden. Het bestelproces verliep vlot, de terugkoppeling per mail was uitstekend en de levering werd heel goed gecommuniceerd met 15 minuten van tevoren nog een sms. Top dus

Cedric 12-09-2018 Via de website gekocht

Bliksemsnelle levering, goeie website, correcte prijzen

Product besteld net voor middernacht vrijdagavond; al geleverd voor zaterdagmiddag, ongelofelijk. Goeie website, competitieve prijzen. Graag opnieuw

Tom De Bruyker 12-09-2018 Via de website gekocht

Coolblue heeft gedaan wat het beloofd heeft ...

De on-line bestelling was vlot en simpel en daarna kregen we eenvoudige instructies over de levering de volgende dag.
En die levering verliep precies afgesproken. Toen bleek dat de vorige levering wat uitliep, kregen we een berichtje om ons up to date te houden.
En de levering zelf was prima geregeld.
Blij te merken dat on-line bestellen en leveren-de-volgende-dag een echte realiteit was :-)

K L 12-09-2018 Via de website gekocht

Goed startpunt voor de elektronicaleek

Ik ben verre van een expert op het gebied van elektronica, daarom kan ik de uitgebreide informatie op de site erg waarderen. Ook zijn de medewerkers in de fysieke winkel (in Utrecht) erg behulpzaam en vriendelijk.

Zeilmaker 12-09-2018 Via de website gekocht

Slechtste service ooit!

Dit bedrijf is het goede cijfer niet waard, ik loop nu al een week te wachten op producten die de volgende dag in huis hadden moeten zijn. Als je hun hier op aanspreekt nemen ze een afwachtende houding aan, laten we nog een dagje wachten misschien komt het morgen wel......
Dit gaat nu al een paar dagen zo, in plaats van dat ze een beetje service bieden en de dag erna nogmaals de artikelen opsturen. Via de telefoon sta je meer dan een half uur in de wacht als je niet zakelijk belt (je ziet wel waar de prioriteiten liggen) en als je mailt beantwoorden ze hem pas de volgende dag. Kortom een online webshop waar ik niet meer ga bestellen.

Officiele reactie van Coolblue 17-09-2018

Beste meneer/mevrouw,

Wat verschrikkelijk om te lezen dat je meer dan een week wacht op de levering van jouw bestelling. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, kun je de volgende dag al een levering verwachten. Uiteraard is dit ook afhankelijk van de producten en eventuele diensten die je bij ons hebt besteld.

Natuurlijk kijken we graag met je mee waarom jouw bestelling is vertraagd en hoe de communicatie rondom te vertraging is verlopen. Dit doen wij graag om de kwaliteit van onze service te controleren. Daarnaast kunnen wij kijken naar een mogelijke oplossing voor dit probleem en een vergoeding. Dit kunnen wij doen met behulp van het ordernummer. Kun je ons het ordernummer met een korte toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolbue.nl? Dan gaat wij meteen voor jou aan de slag.

Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ontvangen graag jouw e-mail. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons direct weten in jouw reactie.

Paula 12-09-2018 Via de website gekocht

uitmuntende bezorging en behulpzame bezorger ****

**** maakte net dat extra stapje in de bezorging. de trap op. Ook de levering is snel en de producten zijn op voorraad. zijn er erg blij mee.

Jacqueline 12-09-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Ze zijn supersnel met leveren. Bieden verschillende leveringsopties. Met name avond levering is helemaal Top! Prijs kwaliteit verhouding is goed. Verloop van bestelproces via email snel en duidelijk. Nette bezorging van het product. Kortom goed bedrijf met een vrolijke klantvriendelijkheid!

C.v.VLiet 12-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke bezorgers!

Handige webshop, veel producten en product vergelijkingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk bestellen, zelf datum levering te bepalen.

J 12-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en prettig en vriendelijk personeel

Fijne website en prijstechnisch in orde. Klantenservice overigens ook goed. Bij een probleem correcte afhandeling en klantvriendelijk.

A 12-09-2018 Via de website gekocht

Coolblue: Geweldig!

De website van coolblue is heel overzichtelijk, wat je zoekt is makkelijk te vinden.
De service is ook prima, als je de klantenservice belt word je heel goed te woord gestaan en geholpen.
Ook de levering van het product is goed te volgen, je weet dus precies wanneer je het in ontvangst kunt nemen.
De snelle levering is ook zeker een pluspunt.

mg 11-09-2018 Via de website gekocht

top service en snelle levertijd

duidelijke shop/site, veel keus en simpel te bestellen. levertijd snel en ook op zondag voor ons een uitkomst

Michel Schröder 11-09-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaring

Iets besteld met de service dat het in de avond bezorgt wordt. Geen track en tracé of mail gekregen. Zelf erachter aan gegaan. Zie je daarin staan dat ze de volgende dag pas komen leveren. Klantenservice gebeld. Kunnen niks doen. Je geld terug geven en jammer joh....totaal niet mee denken. Zo zool is Coolblue niet. Gelikte marketing maar waardeloze service. Nooit meer voor mij

Officiele reactie van Coolblue 13-09-2018

Beste Michel,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat jouw bestelling niet geleverd is op het verwachte levermoment. Dit is uiteraard niet wat je van Coolblue mag verwachten. Samen met onze vervoerder zullen we uit gaan zoeken waar dit vandaan is gekomen.

Onze excuses voor het ongemak.

M.Rouw 11-09-2018 Via de website gekocht

Slechte Levering

We hadden een wasmachine besteld bij coolblue. Hij werd de volgende dag geleverd. De wasmachine werd door een chauffeur binnengebracht nee beter gezegd binnengegooid!!! De oude wasmachine werd met grof geweld naar buiten gewerkt de deur lag aan diggelen en werd achtergelaten bij vertrek. De nieuwe wasmachine werd met grof geweld geplaatst. De chauffeur ging weg en ramde ook nog even de achter deur!! Er lag nog materiaal dat was achtergebleven, de gebruiksaanwijzing hing nog ergens aan de zijkant deze moest ik ertussen uit peuteren met een pincet. Overal zat nog plastik aan de machine vast. Tijdens de plaatsing gooide de bezorger met de slang. Het gevolg was een kletsnatte muur. Na een klacht te hebben ingediend kregen we een cadeaubon via de mail maar geen excuses. Walgelijk!! Ik zou deze winkel dus zeker niet aanbevelen.

Officiele reactie van Coolblue 13-09-2018

Beste,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen de klacht kenbaar te maken aan ons. Allereerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor het verloop van de levering. Deze manier van levering is uiteraard niet wat je van Coolblue mag verwachten.

Wij willen graag voor je kijken naar een gepaste oplossing in deze situatie. Je geeft aan dat de deur kapot is en dat er water tegen de muur is gekomen. Zou je hiervan foto's, met een korte toelichting, kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl ? Dan kunnen we verder met je mee kijken.

Alex78 11-09-2018 Via de website gekocht

Superservice, goed aanbod. En levering op Zondag!!!

GoPro plus wat extras gekocht. De prijs was prima!!! Alles was netjes verpakt en in orde! Volgende keer bestel ik weer bij Coolblue ( al vaker gedaan ook!)

Bettine 11-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Groot assortiment, concurerende prijzen,
Tips voor gebruik via mail. Geen verzendkosten en zelfs op zondag bezorgd.

Vroni M. 11-09-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Supervriendelijke service!

De shop bevat een heel groot aanbod, het bestellingsproces is heel intuïtief, de levering kan op de voet gevolgd worden met een zeer accurate track & trace, de medewerkers zijn super vriendelijk! Snelle afhandeling

Marga 11-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service goede website enz.

Ze zijn erg betrouwbaar alles volgens afspraak, ga er zeker vaker bestellen .
Goede website en veel goede producten en goedkoper dan bij andere website’s

Brendan van der Laan 11-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Vrij snel gevonden waar ik naar zocht door de nuttige filters. Na betaling gelijk een bevestiging gekregen en de volgende dag mijn product in huis.

S.W. 11-09-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd alles weer goed en snel binnen

Een van de beste bedrijven ... gemakkelijk bestellen en netjes geleverd. Soms wel net iets duurder dan andere shops, maar service moet betaald worden..simpel..

Eelco 11-09-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Ooit bedacht dat online shoppen niet persoonlijk is?
Coolblue geeft nieuwe beleving aan online kopen.
Geweldig leuk!

Cees 10-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte service door zeer kundig gemotiveerd personeel.

Omdat ik de recent aangeschafte Dyson pure cool link niet verbonden kreeg met mijn smartphone heb ik contact opgenomen met de winkel in Eindhoven. Met het apparaat naar de winkel gegaan en daar hebben ze me perfect uitgelegd wat het probleem is. Er was zelfs al een vervangende machine voor me gereserveerd.

Mario 10-09-2018 Via de website gekocht

Top service, top bedrijf

Ze zijn altijd correct, zowel in prijs als hun aanbevelingen. De snelle lever service is altijd mooi meegenomen. Hoe laat je ook telefonisch contact opneemt ze zijn altijd even vriendelijk. Correcte en ruime selectie aan producten.

marian 10-09-2018 Via de website gekocht

goede servce

makkelijk te bestellen en correcte levering.
goede uitleg bij installatie en nette medewerkers.
afspraak levertijd goed nagekomen.

Peter Vermeulen 10-09-2018 Via de website gekocht

Géén geweldige maar een SUPER geweldige service.

Alle shoppers hoeven niet verder te zoeken. Coolblue shops én Coolblue.nl zijn gewoonweg, in elk opzicht perfect! De prijzen zijn goed en de service én vriendelijkheid is onovertroffen!

Ineke 10-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen en snelle levering.

Laptop besteld, toch bij Coolblue uitgekomen. Geen addertjes onder het gras, netjes verpakt en snel geleverd. Wat je ziet is wat je krijgt en gebruikstips via de mail. Al mijn bestellingen altijd zonder problemen ontvangen!

leko 10-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en prima afhandelings informatie

De shop is goed overzichtelijk met voldoende informatie over de te koop aangeboden producten.
Ook een zeer groot aanbod met voldoende keus

W.Weemhoff 10-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijk personeel .

Snelle levering en kundig personeel die weten waar ze over praten met veel geduld aan aandacht voor de klanten !

Ineke de Graaf 10-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig service en snelle afhandeling

Onze HUE lamp deed het niet meer. Gebelt met coolblue en correct en duidelijke instructies gekregen hoeals ik de lamp moest opsturen. Er werd ook bij verteld dat ze het momenteel een achterstand hadden in verwerken van de aanmelding en dat de bevestiging misschien iets langer zou duren. Dag na de ontvangst bevestiging al een mail dat de lamp ter reparatie werd doorgestuurd. Snel hierna mail dat de lamp was gerepareerd en dat de lamp alweer in een pakketje werd teruggestuurd.

1000zen 10-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, blij!

Snelle levering, veel keus, goede vergelijkingsopties. En alleen van de verpakiing (met humor) wordt je blij! Niet altijd de allergoedkoopste, maar ik ga niet 60 dagen wachten op een Alibaba levering.

Tobias 10-09-2018 Via de website gekocht

Iets minder tevreden dan normaal

Normaal altijd goede ervaring, maar afgelopen keer helaas niet.

Bij de bestelling gekozen voor "Vandaag nog bezorgen" - Hiervoor tevens een extra bedrag betaald. Uiteindelijk geen bevestiging ontvangen. Na contact met klantenservice bleken ze mijn bestelling niet te kunnen vinden, ook kon het niet vandaag geleverd worden omdat het te druk zou zijn.

Na verder contact en een bericht naar de administratie hebben ze mijn bestelling kunnen vinden en koppelen aan mijn betaling. Maar het product werd verstuurd naar mijn oud adres. Wellicht was dit mijn fout, maar de bestelling was al geplaatst en zelfs een half uur erna was het niet meer mogelijk het adres aan te passen. Mij werd aangeraden contact op te nemen met de bewoners van het oud adres als ze het pakketje zouden aannemen.

Voelde mij daarin een beetje in de steek gelaten.

Alsnog zijn mijn voorgaande ervaringen goed bij Coolblue waardoor ik de winkel zeker wel aanbeveel.

Officiele reactie van Coolblue 11-09-2018

Beste Tobias,

Bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat het met deze bestelling anders is gegaan dan je normaal van ons gewend bent. Daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Het is inderdaad drukker dan verwacht en wij werken hard achter de schermen om alles toch vlotjes te laten verlopen.
Gelukkig kan de "relatie" tegen een stootje en zijn we je niet kwijt als klant.

S. Visser 10-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Zeer goede webshop correcte behandeling vriendelijke telefoniste een een snelle levering en zeer goede service samen gevat een geweldige webshop.

Koos 10-09-2018 Via de website gekocht

Wat een dieven door een kado vervallen te verklaren.

Als je ooit nog eens een kadobon van Coolblue krijgt, gooi die dan maar gelijk weg, want als je niet snel genoeg een bestelling doet, verklaren ze de bon ongeldig. Een kadobon lijkt alleen maar bedoeld om je snel iets te laten kopen wat je niet nodig hebt, want als je wacht tot je wel iets nodig hebt, is de bon vervallen.

Officiele reactie van Coolblue 11-09-2018

Beste Koos,

Bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat je niet blij bent met onze kadobon. Wij zijn wel benieuwd of je over de Coolblue cadeau bon spreekt, deze is namelijk een jaar geldig of over een voucher. De laatste bieden wij als gebaar aan en heeft inderdaad een korte datum. Wij willen graag voor je kijken of we nog iets voor je kunnen doen. Graag ontvangen wij jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Tine 09-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Met een glimlach heb ik mijn nieuwe vriezer in ontvangst genomen. Een omruiling i.v.m. met een mankement aan de vorige die 8 maanden oud was. Dus een uitstekende service want ik dacht meer aan een reparatie.
De prijs/kwaliteits verhouding is overigens ook zeer goed.

Paul 09-09-2018 Via de website gekocht

Waar voor je geld

Ruime keuze.
Kiezen wordt makkelijker door het uit/aanvinken van opties die je wel of niet wilt hebben.

jolanda 09-09-2018 Via de website gekocht

Nou ja zeg, ook gewoon bezorgd op zondag

fijne site met duidelijke info.
Bestellen erg makkelijk.Nette bezorgers die voorzichtig met de spullen omgaan. Tja ik zal zeker de volgende aankoop weer bij coolblue bestellen!
Zou graag een winkel hier in de buurt hebben, heb het nu niet in een winkel kunnen zien.

Geoff 09-09-2018 Via de website gekocht

maken het leuk

bestellen is leuk: goed aanbod, heldere omschrijvingen, productfilmpjes, professionals aan het woord, plaatsen alle reviews (goed tot slecht).

kopen en betalen is leuk: keuze maken, verder shoppen en alle vormen van betalen, easy

wachten en ontvangen is leuk: je aankoop met track en trace en wordt geleverd in een leuke doos...

Gewoon Coolblue dus!