Deze score is berekend op basis van 1379 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Menno 16-02-2017 Via de website gekocht

Snel en klantenservice hielp goed

Bezorging gratis en zelfs op zondag. Binnen één weekend werkt computer weer! Ook de klantenservice was zo goed als direct standby.

Dirk 16-02-2017 Via de website gekocht

webwinkel

Je geniet van de voordelen van een webwinkel, maar je kan je aankoop afhalen in een winkel waar je kan nog steeds kunt betalen met bancontact en je hebt nog contact met een verkoper.

Wim 16-02-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring mnet CoolBlue

Bij het uitzoeken van een nieuwe wasmachine kun je makkelijk de gegevens vergelijken. Er zijn redelijk wat filters in te zetten om een goede selectie te maken. Dat de prijs inclusief plaatsen en afvoeren van de oude machine is is mooi en was dan ook een reden om bij CoolBlue te bestellen. Daarna krijg je haast een 'stortvloed' van voortgangsmeldingen zodat je precies weet hoe het met je bestelling is en wanneer je de bestelling kan verwachten. De afgegeven tijd wordt steeds nauwkeuriger en een half uur van te voren krijg je een SMS dat ze komen en 10 minuten van te voren belden ze om hun komst aan te kondigen. De plaatsing ging zeer snel net zoals als het afvoeren van het oude apparaat. Dus ik ben een tevreden klant!

MJM makelaardij 16-02-2017 Via de website gekocht

Tot nog toe niet vergeefs gezocht en besteld. Altijd voorraad en supersnelle levering. De glimlach komt dan vanzelf.

GS 16-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling Yoga Notebook

Prima en snel op tijd geleverd. Helemaal volgens verwachting.
De informatie op de website en de levering komen volledig overeen.
De spullen werden geleverd een een oversize doos (zeer grote doos voor de uiteindelijke verpakking), maar dat mag de pret niet drukken :)

Mariette 16-02-2017 Via de website gekocht

Super service, super snel

Het maakt niet uit wat je bij Coolblue bestelt, de keuze is groot, de zoekfilters helpen je goed op weg, de prijs is eerlijk, de levering snel en de service is prima (in de enkele keer dat er iets niet 100% goed gaat). Kortom, fijne en betrouwbare webshop. Coolblue is mijn eerste keuze!

Naomi 16-02-2017 Via de website gekocht

Soepele en snelle service!

Snelle levering en product wordt goed verpakt. Product voldoet aan criteria. Super blij met de service!

E. Prince 16-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Steelstofzuiger

Als je 's zondags bestelt, belooft men dat je het product op de maandag ontvangt.
Ik bestelde op zondag en had het product op maandag om 10.00 uur in huis, keurig en beschermd verpakt.
Coolblue komt zijn afspraken na en dat is goud waard.

Securify 16-02-2017 Via de website gekocht

Goed en degelijk bestelproces

Het gaat allemaal goed gedurende de bestelling. Geen punten waar ik over kan klagen. Gaat gemakkelijk en goed.

Tevreden klant :) 16-02-2017 Via de website gekocht

Super geregeld, snel geleverd, top!

Duidelijke site met genoeg producten en reviews om alles te beoordelen. Dat maakt de keuze een stuk makkelijker. :)

Eric 16-02-2017 Via de website gekocht

Mobieltje

Veel keuze op de website, goede informatie over de order, de levering en de factuur en een hele snelle levering

Marcel 16-02-2017 Via de website gekocht

Samsung tablet

Prisma product levering en gebruikersgemak meer dan voldoende lang getwijfeld of ik een tablet op de manier zou aanschaffen maar heb er nu spijt van dat ik het niet veel eerder heb gedaan

Jaap 16-02-2017 Via de website gekocht

Goed en vertrouwd!

Snel geleverde producten ,voor een goede prijs ten opzichte van de concurrent.En de site is overzichtelijk.

Elly 16-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van stofzuiger

Zoals gebruikelijk bij coolbleu snel geleverd. Goed en netjes verpakt stond het pakketje de volgende middag onder de veranda.

Maria 16-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon picobello alles naar wens . Vanuit mijn luie zetel de bestelling gedaan en de dag erop vanuit mijn zelfde luie zetel met mijn telefoontje aan het spelen

C van de Groep 16-02-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Snel, zeer correcte aflevereing met top chaufers.
Wasmachine keurig aangesloten en uitleg was geweldig goed.
Oude retour alle verpakkingsmateriaal meegenomen.
Echt super tevreden.

John 16-02-2017 Via de website gekocht

Super. Goeie klantenservice. Verkeerd bestelling doorgegeven. (1 letter fout) Dus ander artikel.
1 belletje en direct gecorrigeerd. Binnen 16 uur artikel binnen. Top.

Ulli 16-02-2017 Via de website gekocht

toppie

Goede snelle levering, duidelijke voorwaarden, ik zou Cool Blue altijd weer willen kiezen.
Ook de suggestie om iets leuks van de verpakking te maken spreekt me aan.

Hans van den Berg 16-02-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Top service goede prijs prima website.
Bestelling ging makkelijk en netjes de meldingen wanneer levering aankomt.

PatjeDijk 15-02-2017 Via de website gekocht

Heerlijke webwinkel.

Wat een verademing om hier te bestellen. Goede service en supersnelle levering. Al meerdere producten hier besteld van diverse merken voor een hele scherpe prijs.

Thomas 15-02-2017 Via de website gekocht

24 inch led monitor

prettige shop, duidelijk, snelle bezorging, complete communicatie, goede prijzen.
Ik had ook nog extra dingen besteld in een aparte bestelling: switch en Usb stick.
Alles is in een x geleverd, de volgende dag op de afgesproken tijd.

Edwin 15-02-2017 Via de website gekocht

Goede informatie, supersnel geregeld

Cool blue geeft goede en volledige informatie. De mogelijkheid voor feedback is helder en de bezorg en bestelopties zijn duidelijk en supersnel. Tot nu toe altijd doen wat ze beloven, en dat maakt kwaliteit. Prettige website, goede lay-out, genoeg keuze. Toppertje!

Ed 15-02-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Na zoeken op marktplaats voor het filter voor mijn objectief kwam ik op website Coolblue terecht. Gemakkelijk besteld. Snel geleverd en in goede conditie. Prima dus.

Thomas 15-02-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke ervaring

Bij binnenkomst werd ik meteen geholpen door een erg vriendelijke dame.
Koffie werd aangeboden. Opties werden aangedragen en binnen 5 minuten ging ik met een tevreden gevoel weg (ondanks het feit dat men het gevraagde artikel niet op voorraad had)

Buurman 15-02-2017 Via de website gekocht

Buurvrouw is weer blij

Vrijdagavond: Mijn buurvrouw - die al wat op leeftijd is - aan de deur; "de televisie doet het niet!"
Er eens goed naar gekeken en tot de conclusie gekomen dat het oude (en zware) beeldbuisapparaat echt niets meer doet en dat het tijd wordt voor een nieuwe.
"Wat nu, morgen niet thuis en geen tijd om naar de winkel te gaan en dan moeten ze nog bestellen en leveren. Een week zonder tv, dat is wel heel vervelend en wat kost dat wel niet zo'n nieuwe tv".
Eerst een wijntje, computer erbij en kijken op de Tvstore van Coolblue. Hoe groot moet het scherm zijn (net zo groot als de oude - niet groter? - nee dat hoeft niet), wat moet het apparaat allemaal kunnen (tv kijken, verder niets) en wat mag het kosten (niet te veel). Even later hadden we er drie op een rijtje gezet om te vergelijken. De goedkoopste en twee wat duurdere.
Mijn buurvrouw heeft aandachtig de reviews zitten lezen, af en toe met wat uitleg van mij. Het is echt niet altijd een minpunt als de game console niet goed kan worden aangesloten. De goedkoopste viel af door matige geluidskwaliteit en bij de andere twee gelijkwaardige toestellen gaf de merknaam (die van de lampen) de doorslag.
"Maar als we die nu bestellen wanneer krijg ik hem dan, worden de zenders ingesteld, hoe moet ik dan betalen zonder internet bankieren?" Voor de eerste zorgt Coolblue, de volgende dag geleverd. Het tweede doet de televisie zelf (met een beetje hulp) en de derde, daar zijn we toch buren voor.
Zaterdagavond: Mijn buurvrouw is enorm tevreden met haar nieuwe televisie. "Wat een mooie kleuren, en het geluid is veel beter dan bij de ouwe".

Remco 15-02-2017 Via de website gekocht

Verrekening van een tegoed

Contact gehad via WhatsApp over de verrekening van een tegoed bij de aankoop van een nieuw product. Men was snel, duidelijk en behulpzaam. Top

Rita Wackenier 15-02-2017 Via de website gekocht

Toffe manier om iets te kopen !

Een heel gemakkelijke manier om iets aan te kopen in een leuke shop ,
Zonder verzendkosten dan nog ,en een gemakkelijke manier om te betalen ,
De levering was heel vlug , door een vriendelijke bode .Door met visa te betalen , is het gemakkelijk om het pakje in ontvangst te nemen zonder handtekening nog te moeten plaatsen.

Guido 15-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Makkelijke website. Goede informatie. Bezorging goed geregeld. Geven aan hoe in welk uur ze komen op de dag zelf waardoor je niet de hele dag aan het wachten bent. Top! Klein verbeterpuntje. Ik kon mijn bezorgdag niet online aanpassen en moest daarvoor contact opnemen met helpdesk. Die het overigens meteen regelde.

Lia 15-02-2017 Via de website gekocht

Lia

Snel, duidelijk, goede uitleg met diverse video's. Je kunt je wensen/eisen opgeven en dan een goede selectie maken. Goede prijs en service.

Kirsten 15-02-2017 Via de website gekocht

Prima service van coolblue

Wat leven we toch in een mooie tijd. Wanneer op zondag de wasmachine het begeeft terwijl je net bevallen bent en bergen was weg te werken hebt.
Zondagavond nieuwe machine besteld bij coolblue. En maandag ochtend werd de nieuwe al bezorgd. Keurig door het bezorgteam naar boven gebracht en op zn plek aangesloten voor me. De oude machine hebben ze gelijk voor me meegenomen.
En als kers op de taart, kreeg ik een paar dagen later ook nog eens een felicitatiekaart in de brievenbus. Om me dubbel te feliciteren met de wasmachine en de geboorte van onze zoon.

Helemaal top dus!!!

Olga 15-02-2017 Via de website gekocht

Sporthorloge

Fijne website. Account aanmaken gelukkig!!! niet nodig, scheelt wachtwoord nr zoveel😏 Snelle levering en goed verpakt, dus schadekans erg klein.

Arjan vS 15-02-2017 Via de website gekocht

Fijne en snelle service!

Fijne en overzichtelijke website, goede productinformatie. Bij vragen is de klantenservice snel en goed te bereiken, ik heb binnen 20 min mijn vraag beantwoord gekregen via mail. Snelle en goede levering, producten zijn goed verpakt. Ook fijn dat je zelf de leveringsopties kan bepalen (thuis, datum veranderen, of laten bezorgen bij postnl punt).
Zeker aan te bevelen!

Karin 15-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop aeg wasmachine

Ook ik heb eerst de revieuws van de andere gelezen en daarna mijn AEG wasmachine besteld. Makkelijk te bestellen,duidelijke informatie over de levering. En op de dag zelf 30 minuten van te voren een berichtje dat de bezorgers onderweg waren. En 20 minuten voor tijd een telefoontje dat ze er met 20 minuten waren. Netjes mijn nieuwe wasmachine naar binnen gebracht,en de oude meegenomen. Wasmachine is erg stil makkelijk te programmeren heeft een handige knop om de wastijd te verkorten. En beschikt over een 20 minuten was voor 3 kilo wasgoed. Zeer tevreden met mijn wasmachine.

Peter Boetzkes 15-02-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Coolblue is een webwinkel die het heeft begrepen. Goede prijzen en een prima aanbod. De website is eerlijk over minpunten van producten en heeft duidelijke productinfo. Gratis verzending, zelfs op zondag en goede communicatie over het bestelproces.

Roland 15-02-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel

De webwinkel is gebruiksvriendelijk en betrouwbaar. De levering is snel en het idee van wachttherapie is hilarisch.

Ellen Arts 15-02-2017 Via de website gekocht

Mobiele telefoon via Coolblue

Goed productaanbod. Goede informatie. Makkelijke website. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. En super service: ik kreeg melding dat ik mijn pakketje al vroeger op kon halen dan eerder vermeld en per mail kreeg ik instructies hoe ik gemakkelijk alle apps en contacten van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon kon overzetten.

R.E. Smit 15-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering Chromebook binnen één dag

De levering van mijn Acer Chromebook heeft keurig binnen één dag plaatsgevonden. Vooral de communicatie rondom de snelle levering is bewonderenswaardig. Mijn ervaringen met leveringen door Coolblue zijn alleen maar positief. De verzendpartner van Coolblue bij levering binnen een dag maakt de Coolblue kwaliteit ook helemaal waar!

Robert 15-02-2017 Via de website gekocht

Koffietijd!

Gewoon Coolblue zoals ik het verwacht, iedere dag een beetje beter. Mijn ambassadeurschap gaat verder dan alleen de aanschaf van dit apparaat. Leuk om te kopen en bedankt te worden door Pieter ;-) . Het zou toch wel helemaal top zijn als bij aanschaf van een melkopschuimer voor de cappuccino er een coolblue'r bij je thuis koffie kwam drinken.

Ingrid 15-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en met track en trace weet je precies hoe laat je bestelling er is. Betalen gaat super

vincent scheele 15-02-2017 Via de website gekocht

Super winkel!!!

Dit is een super winkel met super snelle en goeie service. Snel geleverd en mogelijkheid tot kopen in de winkel. Met de aanbevolen combinaties ook nog goedkoop. Wel jammer dat er nog niet zoveel winkels zijn :-)

Jan Daelmans 15-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Wasmachine

Was onder de indruk van aanbod, prijs, en snelle levering.
Product ziet er goed uit en werd keurig op tijd afgeleverd door zeer vriendelijke medewerkers van Cool Blue.

André 15-02-2017 Via de website gekocht

eerste aankoop Cool Blue

op zaterdag besteld en netjes op zondag bezorgd.
kon hier het type bestellen wat in de winkels hier in de buurt niet leverbaar was.

Jasper 15-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon top!

Makkelijk bestellen, de prijs was ook scherp. Zaterdag avond besteld en zondag al in huis dus dat was top. Werd op de hoogte gehouden per mail en het product was goed verpakt .
Ben blij!

Martel 15-02-2017 Via de website gekocht

kleine wasjes, grote wasjes

zondags bestellen en maandag geleverd. zeer goede communicatie omtrent tijdstip. vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers en voor de prijs hoef je niet verder te kijken!

LK 15-02-2017 Via de website gekocht

Superservice

Snelle levering en duidelijke bezorgtijd, met een berichtje en telefoontje vlak voor aankomst. De super-vriendelijke en beleefde bezorgers brachten de vaatwasser tot in de keuken en namen het verpakkingsmateriaal en het oude apparaat weer mee.

Ramon 15-02-2017 Via de website gekocht

Super snel, Super netjes!

Gewoon top!
S'avonds besteld en de volgende ochtend de TV voor onze zoon in huis!
Helemaal gelukkig met deze snelle service.

Bedankt!

PaulG 15-02-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting

Groot assortiment, goede artikelbeschrijving, veelal directe opties voor extra hulp/info beschikbaar. Snelle levering vooral!

Wim heemskerk 14-02-2017 Via de website gekocht

Mooi gedaan

Wij hebben voor jullie gekozen omdat we snel weer een wasmachine wilde hebben. Wat goed gelukt is. We zijn blij dat de oude direct is meegenomen en hebben respect voor de mannen die dit gedaan hebben

I.I.Y.Schenk 14-02-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach is waar

De slogan alles voor een glimlach is waar. Natuurlijk roept iedereen ja maar ik heb ook andere ervaringen. Dat zal ...maar tot nu toe ben ik elke keer blij verrast over de vlotte afhandeling.
Voor het eerst gebruik gemaakt van levering op afhaalpunt en ook dat levert een smile op
Kortom een aanrader

Sieval 14-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende website en supersnelle levering.

- gebruiksvriendelijke website
- snelle levering, na middernacht besteld en de volgende dag geleverd.