Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F. 10-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en tips via mail

Website is erg overzichtelijk met een groot aanbod. Ik heb mijn product snel ontvangen en kreeg zelfs via de mail nog tips voor het gebruik van mijn product.

Colin 10-02-2017 Via de website gekocht

Top Service

Ze hebben een groot aanbod en goede service, dit is een voorbeeld voor veel andere online winkels. Er is altijd een goed overzicht van de artikelen die snel en soms wat later bezorgd worden. Daarom kan je een goede keuze maken. Ik adviseer mijn vrienden / kennissen om altijd eerst bij Cooblue te kijken voordat ze verder zoeken. 9 van de 10 keer hoeft dat ook niet!

O. 10-02-2017 Via de website gekocht

Samsung Galaxy Xcover 3 VE

Correcte informatie, snelle levering, alles mooi en stevig verpakt. Het product zag er net zo uit zoals beschreven stond.

Ben 10-02-2017 Via de website gekocht

Snel

Ik vond het erg fijn dat er een ruime mogelijkheid was om te filteren op de verschillende koffers. Zo kun je de juiste keuze snel maken.

En de levering was erg snel.

Wouter 10-02-2017 Via de website gekocht

Perfect

Veel keus, snelle levering en een goede klantenservice.
Veel van mijn elektronica, gereedschap en huishoud spullen komen hiervandaan en heb vanaf het begin een goede ervaring met Coolblue.

Henk 10-02-2017 Via de website gekocht

Zoals verwacht

Prima service snel en perfect,ik heb bij alle bestellingen tot nu toe nog geen gebruik hoeven te maken van de retour service dus kan deze niet beoordelen. klasse dus!!!

J.F van Dopperen 09-02-2017 Via de website gekocht

Synology DS416 met 2Tb harddisk

Bestelling van de componenten was overzichtelijk en duidelijk. Levering van de NAS DS216 incl harddisk vond binnen de geplande tijd op track&trace plaatst. Componenten waren degelijk en goed verpakt incl leveringsformulier. Factuur afhandeling was eveneens perfect van Coolblue.

Kim Fijma 09-02-2017 Via de website gekocht

Mooie Lenovo-IdeaPad...

Ik zocht een betaalbare LapTop. Bij verschillende concurrenten gekeken en prijzen vergeleken. Via Internet kwam ik bij Coolblue terecht; een mooie en informatievolle site. Hoewel de drivers van type verschilden, koos ik voor een Lenovo-IdeaPad, die ik de volgende dag, '-middags al geleverd kreeg. Ook aftersales spreken mij zeer aan..

Anita 09-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Tv gekocht en kreeg zelfs uitgebreide mail hoe ik alles moest installeren. Heel duidelijk en zelfs voor iemand die a-technisch is zoals ik te doen

Johan 09-02-2017 Via de website gekocht

Blauwe toppers

Coolblue is een duidelijke website met goede prijzen snelle levering en daarnaast ook nog eens hele goede klantenservice.
Heb al eens een probleem gehad met Motorola en Coolblue heeft dit perfect verholpen.
Daarom zijn het Blauwe toppers

Lisanne 09-02-2017 Via de website gekocht

Top service!

Super geregeld. Wasmachine besteld via Coolblue. Aardige bezorgers die ook nog extra uitleg gaven! Oude wasmachine ook weer meegenomen, scheelt een hoop gedoe. Klantenservice bovendien goed bereikbaarZ

Arjan 09-02-2017 Via de website gekocht

Hopen dat iets niet kapot gaat

Bestellen bij Coolblue gaat vlot en soepel. Nooit problemen met de levering gehad. Nu voor het eerst helaas de service nodig gehad, die op zich vriendelijk is. In oktober een MiVue Dashcam gekocht. Deze gaf al vrij snel problemen en vage klachten die niet in de handleiding terug te vinden waren. Piepjes, en steeds onderbroken opnamen. Het leek eerst aan de geheugenkaart te liggen. Maar toen ik vier "kapotte", en deels voor niets weggegooide, geheugenkaarten verder was kon het alleen nog aan de dashcam liggen. Teruggestuurd met geheugenkaart die de klachten toonde, zodat men kon uitzoeken wat er mis is en of nu de MiVue of geheugenkaart(en) de oorzaak is. Apparaat gerepareerd retourgekregen, e.e.a. was vervangen. Binnen 5 minuten gebruiken weer de oude klachten: apparaat piept, herstart continue opnamen en op de kaart vrijwel allemaal afgebroken opnamen. Weer opgestuurd en hij is "Uitgebreid getest en goed bevonden". Ik bekijk de test opnamen van Coolblue, die nog op mijn geheugenkaart blijken te staan, en zie meteen aan de bestanden al dat de test niet goed was. De meeste bestanden zijn te klein, en de opnamen blijken inderdaad ook bij hun test gewoon onderbroken. Conclusie, er is niet serieus getest. De verkopen gaan soepel. Maar dat is eigenlijk altijd wel bij (web)winkels. De werkelijke kwaliteit van een winkel blijkt pas als je klachten hebt. Helaas zijn Coolblue en MiVue (waar ik ook contact mee gezocht heb, maar die helemaal niet antwoorden) in mijn geval genadeloos door de mand gevallen...

Officiele reactie van Coolblue 10-02-2017

Beste Arjan,

Wat super vervelend dat dit op deze manier is gebeurd. Dit is absoluut niet de bedoeling en we willen dan ook onze excuses aanbieden hiervoor. We nemen de retourmeldingen erg serieus en willen dan ook uw product uiteraard goed repareren. Daarom kijken we graag met u mee wat voor oplossing we kunnen bieden hierin. Kunt u misschien in een e-mail richting geenglimlach@coolblue.nl uw retournummer doorgeven? Op die manier kunnen we kijken hoe we dit het beste op kunnen lossen voor u. We horen het graag!

ann 09-02-2017 Via de website gekocht

Ann

Na 8 dagen product nog steeds niet ontvangen. Hoewel ze weten dat er een probleem is bij Bpost (label kan niet gescand worden) wordt er aan het probleem niets verholpen. Erger nog, na 8 dagen kreeg ik het bericht dat ze veronderstelden dat ik het product ontvangen had omdat ze 2 dagen niets meer van me gehoord hadden. Een nieuw exemplaar opsturen gaat niet, geld terugkrijgen gaat niet.

Jay van Leeuwen 09-02-2017 Via de website gekocht

Decoded 2 in 1 iphone

Medewerker hielp mij het juiste product te vinden, stuurde mij een link. Product de volgende dag ontvangen en precies naar mijn verwachting.

bipbip 09-02-2017 Via de website gekocht

beoordeling coolblue

nu meerdere keren wat besteld bij coolblue, fijne e-winkel, wordt supersnel geleverd in een leuke doos vol met humor :) ze maken de producten natuurlijk niet zelf, maar hebben wel een goede selectie voor iedere portomonee wat wils.. als je zelf een beetje verdiept in het product wat je wil aanschaffen, kan je bijna geen miskoop doen, en bevalt de keus toch niet, dan kan je het product alsnog terugsturen, met als voordeel dat iemand anders jou retourtje goedkoper kan aanschaffen.
kortom alleen maar positieve ervaringen met coolblue

Rogier 09-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ruime keuze, nette prijzen en de service is prima!
En supersnel in huis!! Het product was goed verpakt en voldoet aan de verwachting
Hier kom ik zeker weer!!

Arne 09-02-2017 Via de website gekocht

Warm en blauw

Coolblue is een grote en professionele webshop. Zij leveren snel en zorgvuldig. Over retourneren doen ze niet moeilijk. De Moto G4 Plus smartphone die ik heb besteld voldoet aan de beschrijving van Coolblue. Een warme ervaring, en toch Cool!

Gerard Thiessen 09-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Senseo

Service van Coolblue zeer goed. Nadat ik had gemeld dat er iets aan het product stuk was kreeg ik meteen een nieuw exemplaar.
Voor zowel de telefonische behulpzaamheid alsmede de afhandeling van mijn melding kan ik niets anders zeggen dan petje af, een welverdiende 10.

Jo 09-02-2017 Via de website gekocht

Gezellig!

Wat een vriendelijke winkel zijn jullie toch! Echt grappig die berichtjes dat je confetti naar de koerier moet gooien hahaha

K-tje23 09-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Duidelijke website en makkelijk bestellen.
Ook hebben ze een snelle levering wat erg prettig is.
Goede service en kwaliteit

Igor 09-02-2017 Via de website gekocht

iets duurder maar zeker waard

misschien iets duurder maar winkel gemak en totale winkel beleving is dat het dubbel en dwars waard....

Saskia 09-02-2017 Via de website gekocht

Super snel!

'S avonds rond 22.00 een stofzuiger besteld. Gelukkig staan er veel reviews bij de producten zodat je weet waar je aan begint. Vergelijken gaat dus super. De volgende dag had ik hem al in huis! Blij mee!

m.g. van straalen 09-02-2017 In de winkel gekocht

Een glimlach en koffie bij binnenkomst

Omdat we een expressokoffiezetapparaat wilden kopen gingen we naar de winkel in Utrecht.
Bij binnenkomst kwam direct een glimlachende jongedame naar ons toe en bood ons koffie aan. Ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten en werden we deskundig geholpen. Het apparaat was jammer genoeg niet in het magazijn. We hadden het graag even willen zien. De volgende dag hadden we het echter al in huis. Niet duur en snelle aflevering.
Ook vriendelijk personeel

Hans Br. 09-02-2017 Via de website gekocht

Super Website.

De producten die je besteld worden keurig verpakt en altijd een snelle levering.
De service is perfect, en prijstechnisch prima.

Krister 09-02-2017 Via de website gekocht

Fuji camera en lens

Snelle service alweer en netjes geleverd. Alles bij het bestellen op internet ging moeiteloos. Website heel duidelijk.

Ivl te H 09-02-2017 Via de website gekocht

Het product was op voorraad en nog de volgende dag voor 14.00 uur in huis. In tegenstelling tot andere on line shops, waar ja als je het product gekocht hebt een melding krijgt dat het toch niet op voorraad is.

Patrick Vliegen 09-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Overzichtelijke site met duidelijke en eenvoudig vergelijkbare productspecificaties.

Maar dat hebben wel meer webwinkels.

Wat Coolblue voor mij heeft dat andere winkels missen is het gemak van 1 aanspreekpunt (geen shop-in-shop), als ik vragen, opmerkingen of klachten heb kan ik terecht bij dezelfde partij waar ik mijn spullen voor mijn gevoel ook gekocht heb.

Daarnaast vind ik het ook heel fijn dat er ondanks het gemakt van een webshop, ook een fysieke winkel is waar ik langs kan gaan als ik 'nog even snel' iets nodig heb, of waar ik iemand in zijn/haar ogen kan kijken als ik ergens mee zit.

Wat mij betreft de ideale combinatie tussen online gemak en offline service!

Elmo 09-02-2017 Via de website gekocht

Sony TV 4 K

Heb zaterdagavond mijn tv besteld en deze is suppersnel geleverd op zondag. Erg vriendelijke website site en alles is netjes verzorgt.

Jacqueline 09-02-2017 Via de website gekocht

Superfijne winkel

Fijne winkel, snelle service. Fijn personeel in de winkel in Rotterdam. Naast kleinere dingen die we af hebben gehaald ook een wasmachine en een droger via CoolBlue besteld. Super service aan huis, keurige aflevering en gratis tips/ advies over onze apparaten.

Shanela Marte 09-02-2017 Via de website gekocht

Samsung 32 inch

De tv is super mooi en voor een scherp prijs, maar de tv is kleiner dan wat ik had verwacht in vergelijking met de amerikaanse 32 inch.
Een betere uitleg over de inch zal beter zijn voor volgende keer.

Officiele reactie van Coolblue 09-02-2017

Beste Shanela,

Bedankt dat je de tijd neemt om een review over ons te schrijven. Goed om te horen dat je blij bent met de tv. De inch maten zijn in Nederland gelijk aan die van Amerika, maar ontzettend balen dat het formaat tegen valt. We zien staan dat je tv nog binnen de veertien dagen tevredenheidsgarantie valt, dus dat hij eventueel omgeruild kan worden voor een groter model! Mocht je dit graag willen? Dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dan kijken we gelijk met je mee wat er nog mogelijk is.

Monica 09-02-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Heb al vele dingen besteld bij Coolblue en altijd op tijd in huis en netjes verpakt, top leverancier!

Jan Risseeuw 09-02-2017 Via de website gekocht

snelle en deskundige uitleg

Mijn reden om te kiezen voor deze shop, is deskundige en plezierige uitleg, incl. snelle leveringen.

Cath 09-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte ervaring

Heel veel webshops vergeleken en uiteindelijk Coolblue uitgekozen. Alles verliep vlot, perfect volgens afspraak. Ook de leuke teksten met wat gratis humor erbij vond ik geweldig.

Fosseng 09-02-2017 Via de website gekocht

Afspraken werden, zoals het hoort, nagekomen. Ik had twee producten besteld, waarvan ik één toch te duur vond. Dom van me. Het was bij alle anderen 20 ℅ goedkoper. Beter naar kieskeurig moeten kijken.

J.Been 09-02-2017 Via de website gekocht

Epson printer

HEb al meerdere zaken besteld nu een teruggezonden epson 630 printer ,lagere prijs doch de zwarte inkt cassette leeg en De andere voor 50 %leeg terwij wel 2 jaar garaantie zou worden gegeven. De printer fungeerd prima ,waar blijven bruikbare inkt cassettes?
U zou toch minstens een te werken printer moeten leveren. Ben dit niet van u gewend

Officiele reactie van Coolblue 09-02-2017

Beste,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Begrijpen we goed dat je de printer intussen hebt teruggezonden? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan zouden we graag je ordernummer en een kort begeleidend schrijven ontvangen op e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we direct of we iets voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt.

Roberta De Vos 09-02-2017 Via de website gekocht

leverzn van koffiemachine

Vlugge levering een overzichtelijk website
De levering geplaatst in de late namiddag de volgende morgen was het product reeds geleverd.
Daarvoor geef ik een dikke pluim aan Coolblue. Zal in de toekomst zeker nog mijn aan kopen doen bij deze site

Anikee 09-02-2017 Via de website gekocht

Saeco PicoBarisat

Hier konden we het koffie-apparaat kopen dat we wilden hebben, hoefden daarvoor de deur niet uit en het werd de volgende dag geleverd aan huis. Alleen was de verpakkingsdoos wel heel erg groot.

Lanneke 09-02-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, helaas al paar keer gebruik van moeten maken.
Verschillende aankopen in de afgelopen jaren gedaan . Van koptelefoon tot stofzuiger. Snelle levering , prima webside met product vergelijker
Zeer goede service, l paar keer gebruik van moeten maken. Wordt steeds keurig opgelost !!

Bea 09-02-2017 Via de website gekocht

Lenovo tablet gekocht

Een mooie tablet. Zeker voor de prijs
Supersnel. Makkelijk te bedienen
Overzichtelijke websites

Bert van Heusden 09-02-2017 Via de website gekocht

aankoop wasmachine prettig en vlot verlopen

Op zondagavond zag ik dat mijn wasgoed vuiler uit mijn 10 jaar oude wasmachine kwam dan dat hij er ingegaan was. Na wat zoeken en vergelijken kwam ik bij Coolblue uit. Eerder kocht ik daar al tot tevredenheid een stofzuiger. Het aankoopproces via de webshop verloopt vlot, de informatie is duidelijk en ook na bestellen steeds direct beschikbaar. De overnigth levering verliep perfect en zoals van tevoren aangekondigd. Mooi binnen het aangegeven tijdslot van 1 uur. Nette bezorgers plaatsten en installeerden de machine binnen 10 minuten, gaven een basale instructie en namen de oude wasmachine mee. Prima.

Roon 09-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Zondag ging mijn wasmachine stuk, maandagochtend had ik de nieuwe, gratis bezorgd en aangesloten en de oude meegenomen.

Luc 09-02-2017 Via de website gekocht

Uiterst gemakkelijke,prijsbewuste,veilige manier om winkelen

Heb alle shops vergeleken ivm prijzen en klant resecies en Coolblue stak er met kop en schouders boven uit !
Ook het prijs verschil was enorm en dit tts twee andere online shops.! Verschil met moment 83€ goedkoper !

A. 09-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop fitbit charge 2 limited edition

De site is gebruiksvriendelijk en zoekopdrachten zijn makkelijk te doen, er staat voldoende informatie over de producten op de site. En ook is het erg klantvriendelijk dat ze net voor je de aankoop krijgt al een mail krijgt met gebruiksadviezen over je nieuw aangeschafte product. Prettig zaken doen.

Luc 09-02-2017 Via de website gekocht

Uiterst gemakkelijke,prijsbewuste,veilige manier om winkelen

Laurence 09-02-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, Top!

Goede duidelijke website snelle reactie via email op vragen. Deskundig advies en snelle levering van de bestelde producten.

Miltenburg 09-02-2017 Via de website gekocht

De mensen van Cool Blue doen wat ze beloven!

In onze vriendenkring had Cook Blue al de naam te doen wat ze beloven, nu hebben we het zelf ondervonden: vandaag besteld, morgen in huis (en dat mankeert er nog al eens aan bij andere webshops!).

Susanna Langlow 09-02-2017 Via de website gekocht

Easily use

Excellent information so you can purchase the items easily. The price and delivery is reasonable and valuable without messy process

JDR 09-02-2017 In de winkel gekocht

Correct zonder meer, doen echt wat ze beloven en goede ondersteuning bij eventuele vragen voor en na de aankoop !!!

Uitstekend 09-02-2017 Via de website gekocht

Tostiapparaat

Ben zeer tevreden met Coolblue. Ze doen wat ze beloven en ze houden je keurig op de hoogte van waar je pakketje zich bevindt.
Ben ook erg tevreden met het Tostiapparaat wat ik bij hen gekocht heb.

Daniëlle 09-02-2017 Via de website gekocht

Prima ervaring

Op zoek naar een nieuwe laptop bij Coolblue uitgekomen.
Op de site staan handige tips bij het uitzoeken: welke vereisten nodig zijn voor hetgeen je wilt doen. Vervolgens kan je daar op selecteren en heb je overzichtelijk alle laptops die aan jouw eisen voldoen.
Bestellen en betalen is simpel, in de avond besteld en de volgende dag al netjes en veilig verpakt in huis!