Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Assie 19-11-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging en vriendelijke bezorgers

Een duidelijke website waar de plus en min punten van product keurig vermeld staan. Super snelle levering binnen 13 uur na betalen al in huis zonder bezorgkosten! En in tegenstelling tot andere bedrijven die tot achter 1ste deur bezorgen, keurig op zolder geplaatst en aangesloten. Heb tot op heden nog geen producten gehad die reparatie nodig hadden dus kan die service niet beoordelen. Daarom een 9 ipv 10

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering
  • Vriendelijke bezorgers

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Gijzen 19-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine Indesit XWE 81683X WSSS EU

Duidelijke site, makkelijk te vergelijken, goede en duidelijke informatie.
Snelle levering en vriendelijke bezorgers.

Pluspunten

• Makkelijk te vergelijken.
  • Redelijke prijzen
  • Snelle levering

Marcus 19-11-2016 Via de website gekocht

Super service

Service service service
Betere service dan Coolblue ben ik nog niet tegengekomen.
Alles staat in het teken van de klant.
Hou er elke keer weer een goed gevoel aan over.

Pluspunten

• Online bestellen kan tot middernacht

Sonja 19-11-2016 Via de website gekocht

Mijn ervaring met Coolblue

Ik koop al een poosje artikelen hier. Maar nu voor het eerst een warmtepomp droger. Ben zeer tevreden over het bestelproces en de levering. Eerst een mail met een geschatte tijd van bezorgen. En daarna een whats app. En werd nog een keer gebeld dat ze met 15 min bij mij voor de deur stonden. En dat was ook zo. De droger werd geinstalleerd. En mijn vragen werden beantwoord.. Kortom niks anders dan lof voor Coolblue. Er komt zeker een volgende keer!!

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Vriendelijke bezorgers

Roland 19-11-2016 Via de website gekocht

Thunderbolt naar HDMI

Goede service, snelle levering , goed product , wel stevig aan de prijs voor een adapter, echter werkt perfect

Pluspunten

• Kwalitier

Ite Wolters 19-11-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering! Als ze iets te laat zijn direct bericht en excuses!
Goede productinformatie!

Esther 19-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel

's Avonds besteld en de volgende middag in huis.
Tegen een goede prijs, zonder extra kosten.
En goede communicatie via de mail. Kortom: prima in orde.

Jan Somers 19-11-2016 Via de website gekocht

een duidelijke aanschaf

bij het produkt een duidelijke omschrijving van welke mogelijkheden het heeft maar ook van de onmogelijkheden. Een duidelijk verhaal dat de keuze vergemakkelijkt!

W. Peeters 19-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Snelle en goede service. Wasmachine geleverd op de plaats gezet en aangesloten.
Oude apperaat mee genomen. Top!!

Liset 19-11-2016 Via de website gekocht

Snel en behulpzaam

Ik bestelde hier een ethernet kabel. Ik bestelde per abuis de verkeerde lengte. Toen ik binnen 2 minuten iemand van de klantenservice aan de lijn had, hoorde ik dat de kabel al ingepakt was, maar dat ik écht de kabel uit de verpakking mocht halen om te testen of hij niet toch zou passen, omdat je namelijk binnen 14 dagen mag kijken of het product wel aan je wensen voldoet (binnen redelijke grenzen). Dat vind ik super service. Ook was de volgende dag mijn bestelling al binnen, fijn!

Pluspunten

• snel, gratis geleverd
  • goede klantenservice
  • 14 dagen kunnen kijken naar tevredenheid
  • je kunt bijna alles vinden in de shop
  • tot 23.59 kunnen bestellen

Minpunten

• is niet altijd de goedkoopste (wel beste)

N.Jahnke 19-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue Rotterdam

Zoek een wasmaschine in een niet te hoge prijsklasse: dit kan een kwestie van geluk zijn of de hulp van een goede klantenservice! - De klantenservice van Coolblue, Rotterdam ondervond ik als bijzonder vriendelijk, geduldig en zeer secuur.De medewerkers dachten mee en poogden niet, mij een duur model aan te praten. Toen de eerste maschine niet beviel, kon ik deze ruilen binnen 14 dagen. Omdat mijn vloerbedekking in de keuken gescheurd was bij't transport v/d eerste maschine, werd deze door de verzekering van Coolblue vervangen. Dit vond ik bijzonder!!
Je kunt er altijd met je vragen terecht!

Pluspunten

• Je kunt je bestelling volgen per mail
  • De bezorgers bellen van te voren!

Theodoor 19-11-2016 Via de website gekocht

The best there is!

Super snelle levering, goed geprijsd, altijd bereikbaar, eenvoudige betaling, mega terugstuur service! Ik ben helemaal HAPPY met mijn levering. Ik zeg Chapeau! Doen!

Pluspunten

• snel
  • prijs
  • levering
  • kwaliteit

Barnhoorn 19-11-2016 Via de website gekocht

Top!

Alles wat je van een webshop verwacht. Duidelijk en overzichtelijk. Snelle levertijd en netjes verpakt.

Pluspunten

• Verpakking
  • Communicatie

H.Z 18-11-2016 Via de website gekocht

super service

savonds besteld, de volgende dag voor 12.00 geleverd, nieuwe wasmachine geplaatst op zolder, en direct de oude meegenomen. geweldig

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • op de hoogte houden tijd van leveren

Koen Elsermans 18-11-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en prijsbewust

Zeer klantvriendelijk,snelle levering en goed geprijsd.
Overzichtelijke website en vrindelijk personeel bij klantenservice

124Mark 18-11-2016

TMC voor TomTom

Ik was al een tijdje op zoek naar een verkeersinformatieontvanger voor een TomTom die net uit productie was. Informatie op internet was niet helemaal duidelijk, maar na een belletje met de helpdesk van CoolBlue werd mij verteld dat het type wat ik zocht erop zou werken doordat ze op hun oudere webpagina's diverse sets konden nakijken. Keurig geholpen, keurig verpakt. Ga zo door!

Pluspunten

• Goede helpdesk, Neemt de tijd voor je.
  • Goed verpakt, en dag later al binnen

john 18-11-2016 Via de website gekocht

russell en hobbs slowcooker

goeie naam, snelle levering, scherpe prijzen en overzichtelijke website voor de producten die je zoekt

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs
  • product makkelijk te vinden

Frans 18-11-2016 Via de website gekocht

Kookplaat die niet geschikt is voor 3 fasen

Op 3 november bestelde ik op de website van Coolblue een inductie kookplaat. Ik heb al meerdere zaken bij Coolblue besteld en verwachtte dat deze bestelling goed zou verlopen. Op de website staat bij de Whirlpool inductie kookplaat ACM 802?NE dat deze voor 2 fasen en voor 3 fasen geschikt is. Aangezien ik een perilex aansluiting met 3 fasen heb, wilde ik dus een kookplaat voor 3 fasen. Ik heb eerst nog gebeld met Coolblue en gevraagd of deze kookpolaat inderdaad voor 3 fasen was en dit werd bevestigd. Na de levering ben ik naar een erkend electricien gegaan om een aansluitkabel aan de kookplaat te laten maken. Deze verrtelde mij dat dit niet mogelijk was omdat deze kookplaat alleen voor 2 fasen was. Weer Coolblue gebeld en deze bleef bij het standpunt dat 3 fasen ook kon. Ik heb toe contavt opgenoemen met de fabrikant Whirlpool en gevraagd of deze kookplaat ook voor 3 fasen aangesloten kon worden. Zij bevestigden mij per email dat dit helaas een 2 fasen kookplaat was en geen 3 fasen. Dit mailtje heb ik aan Coolblue gestuurd en als antwoord kreeg ik te horen dat je volgens hun technische medewerker een 2 fasen kookplaat ook op 3 fasen aan kon sluiten. Ik ben weer terug geweest bij het erkende installatiebedrijf, maar ik zal hier niet schrijven wat zij over dit verhaal van Coolblue zeiden. Kortom wanneer de fabrikant een kookplaat in de markt zet voor 2 fasen, weet Coolblue het beter en zegt 3 fasen kan ook. Waarom zegt de fabrikant dit dan niet, dan zou hun afzet markt toch veel groter zijn?

Pluspunten

• goed bij al mijn vorige aankopen

Minpunten

• denken het beter te weten dan de fabrikant
  • steeds een andere contactpersoon

Officiele reactie van Coolblue 19-11-2016

Beste Frans,

Allereerst heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit zeker meenemen in de verbeteringen van ons bedrijf. Zo worden wij elke dag weer een stukje beter. Wat enorm jammer om te lezen dat u negatieve ervaringen heeft met Coolblue en dat u verkeerd bent geïnformeerd. Kunt u het ordernummer van de bestelling doorsturen naar: geenglimlach@coolblue.nl ? Dan kijken wij graag nog een keer met u mee, want dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren.

Hendrike 18-11-2016 Via de website gekocht

zeer duidelijk site en bestelling super snel geleverd

Zeer duidelijke heldere website met veel info zodat je goed kunt vergelijken. Ook fijn om reviews te lezen.
Betaling gaat makkelijk en de bestelling wordt ongelooflijk snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• duidelijke website
  • veel product info zodat je goed kunt vergelijken
  • super snelle levering

Oldenhof 18-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Bezorging binnen 24 uur.
Het product was op voorraad en functioneert goed.
De voorlichting op hun website was duidelijk. Kosteloos verzenden en retourneren is een service die niet iedereen verleend.

Pluspunten

• Voorradig
  • Snelheid

Kim 18-11-2016 Via de website gekocht

Super snelle service

Overzichtelijke website. Handig dat je meerdere producten in 1 overzicht met elkaar kunt vergelijken. Product de dag erna bezorgd, ontving een aflever window, ontving een sms en werd 15 minuten voor aflevering gebeld. Product werd snel en zorgvuldig geïnstalleerd en alles weer netjes opgeruimd. Zeer tevreden

S.lotte 18-11-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Coolblue vind ik een super team ,ben nog nooit zo goed geholpen en komen keurig op tijd.
Paar maanden geleden ook onze vaatwasser daar besteld ,in onze oude zat nog water de bezorger had de hele vloer droog gemaakt echte service !!!

Michiel 18-11-2016 Via de website gekocht

Er ging iets mis, wel netjes recht gezet

Een koelkast besteld, maar na bestelbevestiging ging het gekozen levermoment voorbij zonder dat er iets kwam. Toen ik niets hoorde, maar even contact opgenomen. Daarna is de koelkast alsnog zsm geleverd. Er was intern iets niet goed gegaan. Ondanks dat het niet helemaal goed ging, is het netjes opgelost, zoals het hoort. Enige minpunt vind ik dat ik er zelf achteraan moest...

Pluspunten

• probleem snel verholpen

Minpunten

• bestelling niet vlekkeloos verlopen

Stephan 18-11-2016 Via de website gekocht

Fantastisch

Perfecte service, binnen 24 uur na de bestelling geleverd, gemonteerd en de oude machine en alle afval meegenomen.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel

Minpunten

• Definitieve planning pas beschikbaar na 02:00 AM

Alie 18-11-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide keus en snelle en goede service.

De webshop is overzichtelijk met duidelijke informatie. Ze leveren snel en goed. Helpen bij de plaatsing van het witgoed. Het oude apparaat, in mijn geval een vriezer en een wasmachine, wordt door hen afgevoerd.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • uitgebreid assortiment
  • betrouwbaar

Esther W 18-11-2016 Via de website gekocht

snelle en goede service

Een snelle en goede service. Helemaal geïnstalleerd. Oude wasmachine meegenomen. Alles mooi en schoon achtergelaten.

Pluspunten

• mega snelle bezorging

Minpunten

• kan geen bezorgtijd aangeven

Peter 18-11-2016 Via de website gekocht

Top service

goede service zoals het ook hoort !
als het niet werkt gratis retour en je centen terug of een ander product

Tilimo 18-11-2016 Via de website gekocht

Voorbeeld voor alle andere

Coolblue doet er alles aan om te laten zien dat ze service erg hoog hebben staan. En ik kan je vertellen, ik heb nog nooit zulke perfect service gezien. Alles klopt, de vele manieren waarop je contact kunt leggen. De snelheid waarmee geantwoord wordt. De vriendelijkheid en niet te vergeten hun fantastisch 14 retour garantie. Is je pakketje gesealed met van dat super vervelende plastic, geen probleem. Je mag het gewoon open maken en zelfs dan, mocht het niet bevallen, terug sturen. Oh, en vergeet zeker niet dat ze zelfs antwoorden op je mail en uur na verzending (ook om 23:30 'savonds, wow). Maar dat de service de perfectie naderd is nog niet alles. Het aanbod en de prijs is net zo goed in orde. Verzendkosten, wat is dat? De volgende dag je bestelling in huis, waarom ook niet. Vrolijke klantenservice, zeker weten! Nadelen aan coolblue? Kijk en dat is waar het mis gaat, want die kan ik niet vinden . Hè wat jammer. Valt er niks te zeuren. Ach ja, dat vergeef ik ze.

Pluspunten

• Super vriendelijke klantenservice
  • Prima prijzen
  • Heerlijk aanbod
  • Snelle klantenservice (ook in de avond)

Minpunten

• Er valt niks te klagen

Eric 18-11-2016 Via de website gekocht

HET BESTAAT DUS TOCH NOG..............!!!

Kopen en binnen de 24 uur thuis besteld en het produkt gebruiken dat perfect verzorgd is.....dat is één, maar als een produkt voor de klant meer technische uitleg vereist dan ga je naar de winkel
van Coolbleu en dan weet je dat ze alle tijd nemen om je te helpen op een vriendelijke manier (gratis...!) en je probleem is opgelost.Dank je Coolbleu en tot de volgende aankoop.
Eric Bredene

Grijswijk 18-11-2016 Via de website gekocht

zeer goede service

We hebben goede ervaringen met eerdere aankopen via deze webshop. Daarnaast was het de goedkoopste voor dit product. De service na aanschaf was zeer goed. Snelle en duidelijke reactie op een aantal vragen.

Pluspunten

• goede service
  • zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

jolanda 17-11-2016 Via de website gekocht

een hele goede website

goed overzichtelijk en heel snel thuis bezorgd als je iets groots besteld bijvoorbeeld een wasmachine dan krijg je een half uurtje voor dat ze komen een smsje de prijs is ook redelijk

Pluspunten

• goed overzichtelijke site
  • veel keuze
  • prijs verhouding is goed

Frank Wanders 17-11-2016 Via de website gekocht

Goedkoper dan de OEM

Een origineel Tom Tom accessoire is goedkoper bij Cool Blue dan bij Tom Tom zelf.
Daarnaast ook nog sneller geleverd.

Pluspunten

• goedkoper
  • sneller

Blije klant 17-11-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Ik vind het een overzichtelijke site met duidelijke informatie. Positieve en negatieve punten worden aangegeven. Makkelijk bestelproces en snelle levering.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Makkelijk bestelproces en snelle levering

Lia Niemantsverdriet 17-11-2016 Via de website gekocht

snel makkelijk en kwaliteit/prijs verhouding

snel besteld, makkelijk te vinden en de kwaliteit / prijs verhouding is prima
voor hetgeen we de stofzuigers nodig hebben voldoen ze prima

Janine 17-11-2016 Via de website gekocht

Creuset Tajine

Perfecte service, altijd snel in huis en scherp geprijsd. Nog nooit een slechte ervaring gehad met coolblue en al menig product via hen besteld.

Heleen 17-11-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine

Ik had deze bosch wasmachine op het oog en cool blue heeft hem min het assortiment, geode ervaringen met Cool Blue en ook nu prima

Berlijn 17-11-2016 Via de website gekocht

Ben zeer tevreden

Goede producten en service. De producten zijn goed en ook de prijs. Mensen zijn super klantvriendelijk en gaven mij zelfs een naam door. Watm en hartelijk. Behulpzaam. Super tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering

Jaap 17-11-2016 Via de website gekocht

service is zeer goed

prima geholpen door de service afdeling telefonisch.
de persoon was heel vriendelijk en behulpzaam
zeer corect.

GM 17-11-2016 Via de website gekocht

Gewoon Wow

In de ochtend is onze strijkbout kapot gegaan, hectische dag op werk, kinderen ook nog naar school en net even genoeg tijd om een bestelling te plaatsen. Strijkbout is om 2100u geleverd, probleem opgelost en een naadloze transactie. Reactie van vrouw: WOW!

Pluspunten

• selectiegemak
  • naadloze afhandeling
  • zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Raymond 17-11-2016 Via de website gekocht

Geweldige zaak.

Met mijn vragen ben ik prima geholpen door een service desk medewerker. De bestelling ( een wasmachine) is keurig maar boven gebracht, aangesloten en getest. Ook hebben ze de oude naar beneden gehaald en afgevoerd. Dit alles is gratis gedaan. Prima wink!!!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Echt niet duur
  • Prima sevice

Minpunten

• Echt niks kunnen verzinnen!

Jella 17-11-2016 Via de website gekocht

Koelkast

zeer nette mensen die het komen brengen, ook erg behulpzaam, oude meegenomen en de nieuwe weer op de plek neergezet, Het verpakkingsmateriaal was er al netjes afgehaald zodat je er in huis geen rommel van hebt.

Pluspunten

• Netjes en opgeruimd

Mar 17-11-2016 Via de website gekocht

Keurige en snelle levering

Keurig op tijd, je krijgt een mailtje en ze bellen net voor ze er zijn, heel prettig.
Zijn voorzichtig met je spulletjes en met de muren e.d.
Nemen alle verpakkingsmateriaal netjes mee.
Ik kon gelijk aan de slag met de wasmachine.
Gewoon prima.

JDC 17-11-2016 In de winkel gekocht
Wilrijk

Prachtige service

De soundbar die ik had gekocht was niet zo goed als ik had verwacht probleemloos ingeruild voor een receiver en losse luidsprekers.

Marleen 17-11-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolblue

In de winkel vind je zéér klantvriendelijk personeel die ook echt luisteren. Via de website is alles zeer gemakkelijk te vinden en de levering is zeer snel.

Wim 17-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Wasmachie

Voor Coolblue gekozen omdat de service daar zeer goed is. Op zondagavond de wasmachine besteld. Kreeg direct een mailtje dat deze niet voorradig was en kreeg daarna telefonisch een goed advies voor een alternatief. De volgende dag werd de machine keurig netjes gebracht en aangesloten.

Pluspunten

• goed service
  • snelle levering
  • kundige medewerkers

Minpunten

• geen kunnen ontdekken

HansHelm 17-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden

's Avonds om 23:00 uur besteld; De volgende dag om 13:00 bezorgd. Precies zoals door Cool Blue werd aangekondigd. Ongelofelijk!!

Rob 16-11-2016 Via de website gekocht

De wasmachine

Via internet en via sportschoolvrienden al eerder over de Coolblue betrouwbaarheid gehoord. Bestellen laat op zondagmiddag en deze werd ruim binnen 24 uur onbeschadigd afgeleverd en getest, Super. Oude machine meegenomen.

Pluspunten

• veel

Cora 16-11-2016 Via de website gekocht

Super Cool Bedrijf

De beste prijsaanbiedingen, makkelijke site, snelle levering , goede communicatie via de mail over de bezorging en bezorgtijd en zeer service gericht personeel.

J.keulen 16-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop dolce gusto

Aankoop op tijd ontvangen, mensen aan de telefoon zeer vriendelijk. Zal er zeker weer kopen. Artikel goed verpakt zonder krassen of deukjes

marian 16-11-2016 Via de website gekocht

heel klantvriendelijk

Duidelijke informatie over het tijdstip van bezorging. Sms met het tijdvak en kwartier van te voren een telefoontje.
Hele vriendelijke mannen die de wasmachine op de zolder hebben getild en de oude weer meegenomen. Ondanks het vroege tijdstip, 7.30!, super klantvriendelijk, ook nog de droger op de wasmachine gezet.