Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marian 03-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Super klantvriendelijk. Heel prettig dat je via mail een tijdsindicatie van 1 uur krijgt. 30 minuten voor levering sms en 15 minuten voor levering telefoontje. Erg vriendelijk en behulpzame bezorgers.

Pluspunten

• Service geticht

Theo 03-11-2016 Via de website gekocht

flexibel, goed geprijst en supersnel

Vorige week autoradio besteld. Na de bestelling me bedacht en contact opgenomen voor een ander model. De medewerkster heeft het meteen voor me aangepast en de ochtend erna werd alles geleverd.

Pluspunten

• Goede service
  • geen verzendkosten
  • vandaag bestellen, morgen in huis
  • nooit moeilijk doen ergens over

Marijke 03-11-2016 Via de website gekocht

Op zoek naar een crockpot®

Ik heb samen met mijn zoon een keer eerder iets besteld via Coolblue.nl. Toen verliep alles net zo uitstekend als nu!

Pluspunten

• Ordelijke website
  • Snelle levering
  • Prijzen zijn prima
  • Betaalgemak

Marijke 03-11-2016 Via de website gekocht

Op zoek naar een crockpot®

Pluspunten

• Ordelijke website
  • Snelle levering
  • Prijzen zijn prima
  • Betaalgemak

Wiel 03-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf wasmacine

Uitgebreide informatie op de website, goede prijs/kwaliteit verhouding. Gratis, snelle en stipte aflevering. Machine wordt gratis geïnstalleerd en aangezet. Oude machine wordt netjes meegenomen.

Fred 03-11-2016 Via de website gekocht

Keurig en correct geholpen

Zowel de bestelling als de levering keurig netjes.
Artikel was niet op voorraad, bericht ontvangen toen het weer leverbaar was en dan ook direct besteld. Zelf de leverdatum opgegeven.

Pluspunten

• Goede duidelijke website
  • Nette prijs
  • Vriendelijk, behulpzaam personeel
  • Keurige nette levering

Anita 03-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Wasmachine besteld bij Coolblue. Zeer tevreden over het bestel/afleverproces. Je kunt de dag van levering zelf bepalen. De avond van te voren ontvang je al een tijdvak en de volgende dag het precieze aflevermoment. Een kwartier van te voren netjes gebeld en door de heren de wasmachine zorgvuldig twee trappen opgesjouwd en vervolgens netjes aangesloten. Super tevreden.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Afleveren/aansluiten perfect
  • Nette/leuke bezorgers die het met plezier doen.

Minpunten

• Nog niet gevonden

Nima 03-11-2016 Via de website gekocht

Beste Website voor eigenlijk Alles

Ik bestel altijd via CoolBlue. Ze doen allereerst alles met een knipoog. Supper snelle levering overzichtelijk en super vriendelijk personeel. Ik bestel om 23:30 s avonds een wasmachine en volgende ochtend had ik om 09:15 een werkende wasmachine die de eerste was aan het doen was. Kan niks anders zeggen dat ik super tevreden ben met hun diensten.

Pluspunten

• Snelle Levering
  • Overzichtelijk
  • Goede Reviews
  • Prijs/kwaliteit

Gerard 03-11-2016 Via de website gekocht

Mooi hoor!

Nette shop, snelle levering, vooral ideaal op avond bezorgen gratis! Retour sturen is totaal geen probleem en snel.

Ben 03-11-2016 Via de website gekocht

Product snel en goed geleverd

Ik heb een kabeltje besteld voor een mixer en de volgende dag toen ik niet thuis was ging het pakketje gewoon door de brievenbus zonder problemen. Top!

Pluspunten

• Alles werkt goed
  • Mooie prijs

Een tevreden klant 03-11-2016 Via de website gekocht

Geweldig een 10

Op zondag besteld en maandagochtend 9.45 afgeleverd, aangesloten en gecontroleerd. Uitleg en tips gekregen hoe de wasmachine te gebruiken. Een uiterst correcte aflevering en het verpakkingsmateriaal en oude wasmachine meegenomen. Personeel (aflevering) is klantvriendelijk. Kan niet beter...!!!

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niet gevonden, was uiterst kritisch

H.H. Tusschenbroek 03-11-2016 Via de website gekocht

gemak dient de mens

Het was fijn om vanuit huis in de avond om een uur of tien om het product de volgende dag al voor de middag in huis te hebben.

Klaas Schenk 03-11-2016 Via de website gekocht

Prima online winkel

Snel , klant en service gerichte online winkel met prima helpdesk. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Willen echt dat alles goed gaat.

A. Schriemer 03-11-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Gemakkelijk in de luie stoel bestellen en snelle levering thuis of bij een servicepunt. Super tevreden.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel

Brian Neut 03-11-2016 Via de website gekocht

Top Winkel

Altijd bestel ik mijn electronica etc. met plezier bij Coolblue! Ze zijn zo vriendelijk en de verpakkingen verbazen mij ook elke keer weer!

En het mooiste bij Coolblue? De VandaagNog service!!!! Echt een topzaak

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede kwaliteit
  • Zeer klantvriendelijk
  • Niks is te gek bij Coolblue

van der Veldt 03-11-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Duidelijke website, als artikel op voorraad is (wat meestal wel het geval is) dan heb je t gewoon de volgende dag in huis. Goed verpakt en alles volgens afspraak.

Louisa 03-11-2016 Via de website gekocht

Persoonlijke en betrouwbare service

Coolblue zorgt voor een persoonlijke service bij het vinden van het juiste product. De levering is zeer snel (vooral bij de duurdere producten, hierbij kun je tot op de meter volgen waar de bezorger is en wie het is)

Pluspunten

• Persoonlijke service
  • Kennis van de producten

Reinier Brouwer 03-11-2016 Via de website gekocht

Lichte betaalbare, Bladblazer.

Tevreden bij CoolBlue een ,
Bladblazer gekocht, van rond de 30 Euro. voor licht bladblaas werk in de tuin, een uitstekende prijs/product verhouding , en geboden, snelle gratis verzending.

Fedze As van Ouds 03-11-2016 Via de website gekocht

zanussi wasmachine

Eenvoudige bediening en redelijk veel opties maken dat ik deze wasmachine desgevraagd aanbevelen. Spreekt voor zich dat de was er lekker schoon uitkomt.

Pluspunten

• zeer snelle levering
  • zeer beleefde bezorgers

Derya 03-11-2016 Via de website gekocht

super

Zondag middag besteld. Maandag ochtend stond mijn vaatwasser met 2 vriendelijke bezorgers voor mn deur. dat ging supersnel! wat ik helemaal niet zo snel verwachtte. Tot in de keuken geplaatst en gemonteerd. Prijs en kwaliteit zeer tevreden dan vele andere verkopers. hartsikke bedankt cool blue! Volgende keer hopelijk weer bij jullie te bestellen.

Pluspunten

• Snel
  • Goede prijsverhouding

Fran 02-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, keurig afgeleverd.

Snelle levering en het product wordt keurig op de plek neergezet. Ze hebben zelfs vaatwasser aangesloten op kraan zonder extra kosten. Verpakkingsmateriaal keurig meegenomen. Aardige jongens. Nog bedankt Ricardo en collega

Pluspunten

• Snelle levering
  • Keurig uitgepakt en aangesloten
  • Goede prijs

Kevin 02-11-2016 Via de website gekocht

Goede service!

gekozen wegens onenigheid met de wehkamp, en heerlijk wat een service. Super vriendelijk te woord gestaan vooraf aan de telefoon, en de bezorgers waren ook super vriendelijk!

Pluspunten

• Goede service
  • Goede prijs

Minpunten

• Vooraf geen bezorgtijd kunnen kiezen

Jak 02-11-2016 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel, zeker voor mij als 'plattelander'.

Coolblue verrast je steeds door snelle levering en perfecte service. Tot nu toe 1 huishoudelijk apparaat gehad wat defect was maar in een oogwenk werd omgeruild.

Pluspunten

• Overzichtelijke webwinkel
  • Prima en snelle afwerking bestelling/ betaling.
  • Zeer goede service

Bart 02-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine coolblue

Makkelijk te bestellen op de website, geen overbodige aanbiedingen die je moet klikken voor het betalen.
Een dag later is de wasmachine thuis bezorgd!

Pluspunten

• SMS en e-mail over levertijd
  • Oude wasmachine wordt meegenomen
  • Het 1e spoelprogramma werd gedraaid bij levering

Eric 02-11-2016 Via de website gekocht

Super service bij Coolblue

Webshop is helder, overzichtelijk en goed leesbaar. De zoekcriteria leiden je heel snel naar een selectie., waarna je op de details verder kunt gaan kijken.
Ik heb een aantal malen telefonisch contact opgenomen. Een helder en kort keuzemenu en, heel belangrijk, vrijwel direct iemand aan de lijn. Steeds hulpvaardig, vriendelijk en met voldoende kennis van zaken om alle vragen te kunnen beantwoorden.
Levering de volgende dag. Amerikaanse koelkast wordt zonder meer tot in de keuken geleverd, zonder voorafgaand moeilijk gedoe of extra afspraken. Verpakking keurig afgevoerd evenals de oude koelkast. Bezorgtijd werd in een tijdvak van een uur aangegeven. Niet zoals vaak voorkomt een dag of halve dag.

Pluspunten

• ruim assortiment
  • super service
  • telefonische bereikbaarheid
  • werving en plaatsing apparaat in keuken

Patrick 02-11-2016 Via de website gekocht

De winkel van EY Entrepeneur of the year 2016

In mijn beleving het webshoppen zoals het is bedoeld: gebruiksvriendelijk/makkelijk, overzichtelijk, betrouwbaar, snelle en correcte levering, transparant.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Overzichtelijk
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snelle levering, zoals beloofd

Minpunten

• Prijs zou iets scherper mogen,
  • maar kwaliteit van de koperservaring
  • heeft ook z'n prijs...

Claudia 02-11-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Geen verzendkosten, top! Verder ruim aanbod van producten en scherpe prijzen

Agnes 02-11-2016 Via de website gekocht

aanbevelenswaard

Coolblue komt zijn beloften na. 's avonds besteld, vóór 12 u 's middags geleverd ! En indien er onverhoopt iets misgaat met het geleverde stuks is er een na-verkoopdienst die heel goed werk levert.

Marjan 02-11-2016 Via de website gekocht

Goede ervaring

Fijne en duidelijke website. Telefonisch zijn ze goed bereikbaar voor vragen en of opmerkingen.
Goede afhandeling en snelle service

Wilma 02-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf vriezer

Het is een gebruiksvriendelijke site, duidelijk en helder. De levering is ook top! Je kan de chauffeur met jou product volgen dus je kan bijna voorspellen wanneer hij voor de deur staat! Voor een eventuele volgende aanschaf ga ik zeker eerst weer bij Coolblue kijken.

Betsie 02-11-2016 Via de website gekocht

BdB

Prima store. Na bestelling alles goed geregeld, zoals beloofd. Keurige aflevering, correcte behandeling. Zeer tevreden

Pluspunten

• status bestelling
  • aflevering

Ineke 01-11-2016 Via de website gekocht

echt razend snel in huis!

En dan houdt je printer er definitief mee op terwijl je eigenlijk niet zonder kunt. Dus via het goede keuze menu een nieuwe uitgezocht. Met de "overnight" service kon ik de volgende dag (en dat was een zondag!!) weer verder.

Pluspunten

• selectiehulp
  • prijs
  • snelle levering

Karin 01-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling wordt snel en netjes afgeleverd . Via mijn account wasmachine besteld voor mijn moeder en afgeleverd op haar adres. Monteurs hebben droger na plaatsing wasmachine weer er netjes bovenop gezet. De wasmachine zelfs het nodige programma laten draaien bij eerste gebruik.

een tevreden klant 01-11-2016 Via de website gekocht

wasmachine gekocht

Al eerder iets bij Coolblue besteld wat goed beviel, en ook op aanraden van een collega heb ik bij Coolblue besteld. Snelle bezorging: via email krijg je de dag voor
levering bericht in welk tijdsbestek de wasmachine komt. Een half uur voor levering een sms´je
en vervolgens een kwartier voor aankomst een telefoontje. Goede prijs/kwaliteits-verhouding,
en bovendien dus uitstekende service: ook de oude wasmachine werd van 2 hoog naar beneden gehaald, de nieuwe op zijn plek gezet + aangesloten dit alles door aardige, vriendelijke jongens.
Kortom zeer tevreden, Coolblue is een aanrader.

Paul 01-11-2016 In de winkel gekocht
Wilrijk

Gewoon goed

Behulpzaam en vriendelijk personeel
Goede website
Snelle en correcte leveringen
Geen discussies over garantie gevallen

Pluspunten

• Veel keus

Nele 01-11-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijk

Zeer tevreden over 'Cool Blue'. Gebruiksvriendelijke website (met uitvoerige info) en snelle, correcte levering.

Pluspunten

• snel
  • gebruiksvriendelijk
  • duidelijk
  • correct

Corine 01-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Een enthousiaste zaak die zeer klant service gericht is. De manier hoe je al klant benaderd wordt( humour) kan ik erg waarderen! Ook een product uitzoeken wordt door de vele filters extra makkelijk gemaakt. Top zaak.

Pluspunten

• Klantgericht
  • Veel keuze
  • Makkelijk kiezen door filteropties's

Marie-Paule 01-11-2016 In de winkel gekocht
Denen 165 Lochristi

Samsung Galaxy J5

De shop is zeer klantvriendelijk en overzichtelijk. De hulpverlening is correct, bij het aanschaffen van dit product werd na vraag alles opgestart, ik stapte naar huis met een toestel dat gebruiksklaar was. Dit kan niet als je on-line koopt. Op alle vragen werd correct en vriendelijk geantwoord.

Lieven V. 01-11-2016 Via de website gekocht

Goede online shop met snelle bediening van de klant en goede klantenservice. Daarnaast is de levering van producten meer dan in orde. Ondertussen heb ik al een paar producten aan huis laten leveren en heb ik nog geen enkel probleem ondervonden. De producten worden met een glimlach en met zorg aan huis geleverd.

Pluspunten

• Snelle en ongeschonden leveringen
  • klantvriendelijk
  • kwaliteitsvolle producten

Ruud 01-11-2016 Via de website gekocht

Levering Siemens magnetron

Op zaterdag stad en land afgereden moest overval besteld worden. Had van een collega gehoord kijk is bij Coolblue. Gedaan op zaterdagavond en op zondag al geleverd echt top.

Sander Reijnders 01-11-2016 Via de website gekocht

Precies wat ik had verwacht.

In het verleden heb ik eerder twee laptops in mijn bezit gehad met het doel om ermee te gamen.
Helaas waren de specificaties niet geweldig waardoor bijna niks soepel draaide.
Dankzij Coolblue is het ontzettend makkelijk om voor een zelfbesloten budget een assortiment laptops met elkaar te vergelijken.
Ze hebben duidelijk de moeite genomen om de specificaties perfect neer te zetten zodat laptops vergelijken vrijwel nergens zó makkelijk gaat.
Na een uur mijn ogen uitgekeken te hebben op alle laptops had ik mijn keuze gemaakt, betaald en de track-en-trace pagina open.
De volgende dag had ik mijn laptop al binnen, en startklaar gemaakt en het is precies wat ik wilde.
Ik geniet nu elke keer als ik een spel draai, naar de hoek van mijn beeldscherm kijk en daar 125FPS zie staan!

Pluspunten

• Supersnelle levering (precies op tijd)
  • Specificaties zijn overzichtelijk
  • Zeer goede klantenservivce
  • Je krijgt precies wat je ziet.

Achtje 31-10-2016 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijke behandeling

Donderdagmiddag besteld vrijdag voor half tien geleverd. Tussentijds hoor je wanneer ze precies komen, zodat je maar even thuis hoeft te zijn voor de bezorging. De bezorgers waren super vriendelijk en behulpzaam. Hier gaan we vaker iets kopen.

Pluspunten

• Snel
  • Vriendelijk
  • Behulpzaam

Barbara 31-10-2016 Via de website gekocht

top winkel

De prijs kwaliteit verhouding is prima, een supersnelle levering, zelf op zondag.
Daarnaast is de website duidelijk en de betaling gaat ook snel.

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

PIP 31-10-2016 Via de website gekocht

Goede omschrijving van artikelen. Snelle levering. Heldere taal. Creatieve, humorvolle benadering van de klant.

B. de B. 31-10-2016 Via de website gekocht

B. V. de B.

Ed 31-10-2016 Via de website gekocht

Ed Hilhorst

2 x al artikelen bij Cool Blue besteld, zeer snelle levering, goed en netjes verpakt en voorzien van duidelijke handleidingen. Klasse!

Arnie 31-10-2016 Via de website gekocht

Verkeerd product geleverd, negatieve review geblokkeerd

Het zijn allemaal populaire jongens die hier werken, maar dit is wat anders dan goede service en een goed product leveren. In mijn geval stond er verkeerde software op mijn computer. Heeft mij wekenlang elende opgeleverd. Slechte reviews worden geweerd van de CoolBlue site.

Officiele reactie van Coolblue 31-10-2016

Beste Arnie,

Wat balen dat je er zo over denkt. We zijn inderdaad op de hoogte van de situatie en vinden het dan ook erg vervelend. Wel is er aangeboden om dit voor u op te lossen, echter hebben we nog geen reactie ontvangen via Whatsapp.
Heeft u ons laatste bericht nog wel ontvangen? Zo niet, dan zouden we u willen vragen om ons nog eens een bericht te sturen en dan helpen we u direct verder!

Peter & Karina 31-10-2016 Via de website gekocht

Online dingen kopen doe je best bij een correcte partner ...

Wij ontdekten Coolblue, kochten er ons fototoestel, lenzen, koffietoestel, en alles werd correct en met de meeste zorg supersnel aan huis gebracht. Je vind er zowat alles en als klant wordt er echt voor je gezorgd. Wij houden van de website die onverbloemd juiste info geeft van de dingen die ze je aanbieden en de vlotte transparante service die volgt. Tuurlijk zijn we niet onbezonnen aan 'internetshoppen' begonnen maar in de kortste keren voelden we ons bij Coolblue thuis !
Peter & Karina

Pluspunten

• Uitgebreide overzichtelijke website
  • Je kan je bestelling heel nauwkeurig volgen
  • Coolbluefilmpjes met handige heldere uitleg

Minpunten

• Eenwinkel in 'het Leuvense' zou niet misstaan !

Carla 31-10-2016 Via de website gekocht

Snel.

Ze doen wat ze beloven, hebben een grote keus en leveren snel en correct. Aanbeveling voor iedereen die veel online inkoopt.

Pluspunten

• Snel

Linda 30-10-2016 Via de website gekocht

Sledestofzuiger

Dyson DC33c allergie sledestofzuiger gekocht met een inhoud van 2 liter, dit is nuttig met huisdieren. Heb hem pas in huis en ben best tevreden, heb ook de steekstofzuiger van Dyson DC 62 die zeker niet in de vergeethoek belandt, nuttig voor trappen, boven te werken, kruimeldief, stof afdoen en daar past het kleine roterende borsteltje wel op.

Pluspunten

• Vlugge levering
  • Goed product

Minpunten

• Dyson borsteltjes niet onderling compatibel