Sheila 06-04-2021

Veel betaalmogelijkheden, snelle verzending en levering. Acceptabele prijzen.

ringo depreitere 06-04-2021

Super content zeer goede wasmachine voor een goede prijs kwaliteit levering Super en vriendelijke mensen

Marc 06-04-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site met goed advies en mogelijkheden om gelijkaardige producten te vergelijken.
Snelle en vlotte levering met goede meldingen van tijdstip van leveringen en uiteindelijke een zeer vriendelijke service bij levering.

franky D 06-04-2021

Bij het vroeger ter beschikking komen van het toestel, werd na contact met de klantendienst de levering versneld. Super Service van Coolblue!

Charlotte 05-04-2021

De site is heel gebruiksvriendelijk. Het is gemakkelijk om een product te vinden en met de nodige filters vind je snel het product dat het best bij je noden past. Ik had mijn pakje rond 4 uur besteld en reeds de volgende dag tegen 7u30 werd het al geleverd. Ik ben echt verbluft van de leversnelheid. Heb het nog nooit zo snel geweten!

Marcel 05-04-2021

Gemakkelijk te bestellen via website en eventueel afhalen in winkel.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeker een aanrader als website en winkel.

CindyM 05-04-2021

De mensen van Coolblue zijn altijd een glimlach, of je nu een usb kabel koop of een wasmachine de klantvriendelijkheid trekt me enorm aan.

Paul 05-04-2021

Levering van mijn nieuwe monitor zoals beloofd. Verpakking ook onbeschadigd. Op technische vraag kreeg ik (via mail, zoals gevraagd) zelfs op paasmaandag een antwoord !

Kleine suggestie i.v.m. track & trace: in tegenstelling tot wat in bevestigingsmail staat, kan je bij PostNL leveringen geen leveringstijdstip zien, alleen de leveringsdag dus.

Laura 05-04-2021

Ik kreeg snel een antwoord op en doorverwijzing naar aanleiding van mijn vragen en de aangegeven levertijd werd ook exact nagekomen. Zeer tevreden!

Jos 05-04-2021

Duidelijke omschrijving van de producten en zeer snelle levering, gemeende bravo!

Arthur 05-04-2021

Alles verliep zoals het moest:
Zoeken op de site en bestellen ging vlot. Het feit dat ik direct kon betalen met Apple Pay was zeer handig.
Mijn bestelling kwam mooi op tijd aan zoals de site beloofde. De chauffeur was vriendelijk bij het overhandigen van mijn bestelling.

Soms een paar euro duurder dan gelijkaardige diensten. Maar ik bestel toch liever bij CoolBlue dan bij bv. Bol omdat ik bij bol al vaker problemen ervaren had bij eerere bestellingen.

Guido 05-04-2021

Zoals steeds, een voorbeeldige wijze van eenvoudig bestellen, betalingsprocedure, opvolging van leveringsproces tot vriendelijke aflevering aan de deur !
Een plezier om je bestelling aan hen toe te vertrouwen !

Johan Livens 05-04-2021

Al heel wat besteld en nooit teleurgesteld geweest.
Faire prijzen, snelle levering...

Recent een '2de kans' product gekocht en dit is in onberispelijke staat, met alle accesoires en handleiding en in de (geopende) originele verpakking

Ann 04-04-2021

Zeer goede service. Online 's avonds om 22u besteld, dag nadien 's morgens om 9u mail gekregen dat ik mocht afhalen in de winkel. Alles super veilig volgens de Corona maatregelen. Super vriendelijke winkelbediening.

Serge V 04-04-2021

Levering van koelkasf
Super service.
Stipt, vriendelijk, beleefd, gedienstig.

Julian 04-04-2021

Kwaliteitsvolle producten, eerlijke prijzen, duidelijke website en een vlotte levering. Ben een tevreden klant!

oostakker 04-04-2021

gemakkelijk toegankelijk site met nodige info, systeem van leveren verliep vlug en vlot, je krijgt vooraf een uur van levering en 15 min. vooraf nog eens vindt dit top.

Magda 03-04-2021

Heel goede service aan de telefoon supervriendelijk en zeer goede informatie ik beveel cool bleu zeker aan ben een super tevreden klant

Alvara 03-04-2021

Other online shops often promise next-day-delivery, but when you check out, suddenly the terms change. Coolblue kept their promise. In addition, at check-out you can change/choose your delivery date - which I found very convenient. Also, their packaging was very fun. :)

Philippe_007 03-04-2021

Top Service, zoals beloofd de dag nadien besteld.
Competitieve prijs en veel keuze.

Filip 03-04-2021

Wij bestellen een steiger en blijkbaar is dit maar een opzetstuk voor een andere steiger! Dit was ons voor niet duidelijk weergegeven op de site! :-(

Angelique 03-04-2021

Duidelijke webshop. Handige Keuzehulp, omdat er zoveel keuze is. Is het maken van een keuze niet altijd evident. En daardoor is de keuzehulp handig.
Niets aan te merken op de verzending en levering.

kris swinnen 03-04-2021

Overzichtelijk en zeer snelle levering. Netjes verpakt en verzonden. Top service.

Frie 02-04-2021

Grote keuze, uitgebreide informatie, interessante prijzen.
Goede " naservice" indien nodig. Wij zijn steeds vriendelijk en correct geholpen.
De verzending verloopt heel vlot met een duidelijk tijdsslot, erg prettig!
Onze laatste twee bestellingen werden met een vrolijke fietskoerier afgeleverd, dus geen zo verafschuwde witte bestelwagen...

Tine 02-04-2021

Overzichtelijke website. Veel kans om te filteren waardoor je heel gericht op zoek na gaan naar wat bij jou past. Duidelijke uitleg bij de verschillende artikelen. Vlotte levering