Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Robbie Lodder 28-12-2020

Webshop is zeer duidelijk en geven ook de produkten die erbij horen. Heb direct een hoejes erbij gekocht en een extra stroomvoorziening!

Susan Jane 28-12-2020

Je kan altijd op ze rekenen, geen probleem alles je iets terug moet sturen, klant is koning!

Maike 28-12-2020

Duidelijk en overzichtelijk. Snelle service en blij met het product. Zeker aan te raden!

Andre 28-12-2020

Ik heb deze harde schijf nergens goedkoper kunnen vinden. Een beetje rondspeuren op internet kan zo wel wat uitsparen. Zeer snelle levering, ook in de extreem drukke decembermaand.

Steve M 28-12-2020

zoals altijd zeer erg tevreden levering op tijd en goed volgbaar zoals het moet. Prijzen van de producten zijn ook bij de betere en ze hebben een ruim aanbod een aanrader.

Marcel Lion 28-12-2020

Beste prijs, snelle en correcte levering. Extra service door een gebruiksaanwijzing op te sturen alvorens de levering er was. Bravo Coolbleu.

Sander 28-12-2020

Goede professionele site. Je koopt en weet waar je aan toe bent. En blijkt het toch niet goed? Geen probleem bij Coolblue. Service zoals het hoort te zijn!

M.E. Otten 28-12-2020

correct, snel en vooral compleet, de wifi versterker doet het ook naar behoren en verwachting

Joshy 28-12-2020

Doen niets buiten wachten bij een verdwenen pakket. Tot nu toe alle informatie die ik gekregen heb, heb ik zelf moeten inzamelen.

Casper 28-12-2020

Ik gebruik CoolBlue als mijn winkel voor al mijn huishoudelijke electronica. Overzichtelijke website, goeie prijzen, mogelijkheid tot tweede kans artikelen met extra korting en super snelle levering.

Benjamin 28-12-2020

Top service! Alles mooi uitgelegd en het belangrijkste van al, op tijd geleverd!

Alaa 28-12-2020

Vlotte service, pakje altijd op tijd geleverd. Meerdere bestellingen gedaan bij coolblue. Tevreden klant

Paul Kunick 28-12-2020

Fantastisch op de hoogte gehouden over de levering. Zeer snel , ondanks Covid-19 , geleverd! Zeer tevreden!

Jan B 1951 28-12-2020

Zo af en toe bestel ik bij Coolblue al jaren en tot op de dag van vandaag ging altijd goed want 1 geheugenbank was stuk binnen een dag omruilen, keurig! Nu vlak voor kerst wat besteld tsja dan is het met lockdown niet gek dat het 1 dagje later was.

Roos 28-12-2020

Heel goede website: uitgebreide informatie, advies en zoekmogelijkheden maken het online winkelen (tijdens de lockdown) veel makkelijker. Heel vriendelijke werknemers en goede service!

Wendydjc 28-12-2020

Makkelijke site, kunt alles goed en snel vinden. En een zeer snelle levering. Prijs ook prima. Wij zijn dik tevreden.

Jonas 28-12-2020

Heel snelle levering, kon levering goed volgen.
Alles in perfecte staat geleverd. Niets op aan te merken.

Peter 28-12-2020

Tijdens de kerstperiode een wasmachine/droger koelkast kookplaat afzuigkap stofzuiger en wat onderdelen besteld in 2 leveringen en ondanks de drukte keurig netjes op tijd op de 2e verdieping geleverd.

Lydia 28-12-2020

Een 9 omdat het snel verzonden word. Voor mij te snel op 25-12-2020 besteld aangegeven om 28-12-2020 te leveren omdat ik niet thuis was eerder en toch op 27-12-2020 laten leveren anders was het een 10 geweest

Erin 28-12-2020

Een hele overzichtelijke site, kon direct vinden wat ik nodig had! Het is een drukke tijd rond kerst, dit werd ook aangegeven, maar door CoolBlue kwam mijn pakket super snel aan! Ik ben zeer tevreden!

Jeannette 28-12-2020

De bestelling is snel geleverd en je kan ook de dag aanvinken wanneer je het wil hebben.

Linda 28-12-2020

Ik bestel nooit nog iets bij Coolblue. Ik heb nog nooit iets teruggestuurd maar toen een bestelde deurbel van € 184 niet bleek te werken kon ik ze niet terugsturen want mijn bestelling was nergens te vinden. Ik had er ook bericht van gekregen, wat mij verwonderde, dus had ik ook geen nummer. Het enige dat ik had was het bewijs van betaling maar dat was niet voldoende. Ik ben diep ontgoocheld in Coolblue! In de winkel werd ik heel goed ontvangen, deze commentaar gaat over de website.

Xander 28-12-2020

Duidelijke site, prima prijzen.
Super bezorging op de fiets, zelfs met slecht weer keurig op tijd.

Mariola 28-12-2020

Fijne website met goede prijzen. Makkelijk bestellen en snel in huis. Ook de moeite waard om bij de tweedekansjes te kijken!

Merel 28-12-2020

Alles komt altijd heel snel toe. Heb je vragen kan je makkelijk in contact komen met de klantendienst. De producten zijn altijd goed verpakt en worden met zorg geleverd.

patricia 28-12-2020

s avonds de klantendients gebeld :snelle en juiste uitleg gehad + super vriendelijk
dan online besteld : easy peasy
en tot slot gaan afhalen in de winkel van Hasselt : yay eindelijk een winkel in de buurt ! bovendien waren ze ondanks de drukte behulpzaam vriendelijk en snel !

kim 28-12-2020

netjes optijd bezorgd ondanks de corona. Het pakketje was ook netjes ingepakt en was heel aangekomen. Toppie!!

J.Nieuwenhuis 28-12-2020

Heb voor jullie gekozen omdat er nog een kadowaarde van 50 euro kreeg. Tevens heb ik voor jullie gekozen voor de snelle levering. Vorige keer had ik ook iets bij jullie besteld en dat had ik ook een dag later in huis.......super fijn.

Mel 28-12-2020

Artikel beschrijving zeer goed.
Afbeelding klopt.
Bezorging volgens afspraak.

Kees Heuveling van Beek 28-12-2020

Een gecancelde order en onmiddellijke herplaatsing van de order resulteerde in een dubbele betaling waarvan ik verzekerd werd dat ik binnen 3/5 werkdagen mijn geld teruggestort zou krijgen
Ben nu 11 dagen verder er staat niets op mijn rekening en ook na contact met de klantenservice gebeurd er ook niets en wordt aangegeven dat ik nog langer moet wachten. DIT IS ONACCEPTABEL EN SLECHTE SERVICE!
Officiele reactie van Coolblue 29-12-2020

Beste Kees,

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat het zo misgaat met jouw order en de annulering hiervan. Wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook.

Onze klantenservice zorgt voor een uitbetaling.

Ons excuus voor het ongemak.

Lian 28-12-2020

Overzichtelijke site met vergelijk mogelijkheid. Dit is superhandig.
Snelle levering, ook in deze drukke dagen.

Jessica 28-12-2020

Makkelijk te vinden wat ik wou bestellen. Bestellen ging ook erg makkelijk. En de bestelling was snel binnen! Goede service!

Norbert 28-12-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding, snel en milieuvriendelijk geleverd (op de fiets). Goede begeleiding van de levering en de tijden. Bij vragen of veranderingen een prettige en behulpzame klantenservice die ook nog eens goed bereikbaar is.

Anneke Schuil 28-12-2020

Wij waren compleet verrast door de service! Snelle levering, zeer vriendelijke chauffeur, betaling. Eigenlijk alles!

Marianne 28-12-2020

Via de website van Coolblue een Samsung Watch besteld. Het ging snel en gemakkelijk. Coolblue is de goedkoopste met de Samsung Watch. Goede samenwerking met de bezorgdienst. Netjes een mail gekregen dat ik mijn pakket eerder kon ophalen.

Dolce Gusto 28-12-2020

De levering is snel en service is goed. Als er wat mis is met het product, wordt het snel vervangen.

Hai Kerren 28-12-2020

Voldoet aan verwachting, qua beschrijving, qua technische informatie en qua prijs. Verzending en bezorging is snel en op tijd.

Happy Customer 28-12-2020

Goede prijs-kwaliteit verhouding, nuttige reviews en tips over het product dat je koopt en ook nog eens snelle bezorging. Wat wil je nog meer? Bedankt Coolblue!

Schoeman 28-12-2020

Snelle levering en keurig op tijd geleverd ondanks de grote drukte.
Klein aandachtspuntje, ik vond dat de telefoon in een te grote doos was verpakt zodat er veel ruimte over was zodat de telefoon erg kon heen en weer schudden.

Ron 28-12-2020

Besteld en ondanks de kerstdrukte snel en zoals aangegeven geleverd.
Het product voldoet aan de verwachting en omschrijving.

Sofie 28-12-2020

De gereserveerde goederen stonden onmiddellijk klaar en de maatregelen werden correct opgevolgd. In de winkel was er een heel vriendelijke dame aanwezig die mij de weg wees zodat ik onmiddellijk geholpen werd. Snelle, vlotte en zeer vriendelijke service!

Christel 28-12-2020

Ben erg tevreden met mijn aankoop, maar ook met de informatie vooraf (over het product) en na de aankoop. Nog voor de levering een mailtje met tips om mee aan de slag te gaan. Fijne combi-deal ook, met een assecoire die ik toch nodig had. Zeer snelle levering ook en prima service.

Kas 28-12-2020

Product was bij een concurrent iets goedkoper. Toch heb ik het bij Coolblue gehaald vanwegen de klantenservice. De beste webshop in Nederland naar mijn mening.

Mirjam 27-12-2020

Echt top. Afgelopen week twee keer een bestelling gedaan. Beide keren de volgende dag in huis. Heel blij.

Kibohoe 27-12-2020

De tv ging stuk en een ander bestelt bij cool blue . Een Sony.Ik kreeg het de volgende dag al , zelfs toen het zo druk was met bezorgen , twee dagen voor de kerst . We zijn blij met de tv mooi beeld. Geen problemen met het installeren.

Julie 27-12-2020

Duidelijke website. Goede en zeer snelle service. Bepaalde reviews zijn commercieel getint in vergelijking met andere websites die meer informatief zijn.

Lucky 27-12-2020

Ik vind het een prima winkel. Niets negatiefs te melden. Prijzen zijn vergelijkbaar (net zo laag) als bij andere grote electronica-winkels.

Snelle service en levering van de bestelling.

Zelfs nu enkele dagen voor de kerst besteld en toch nog bezorgd tijdens de topdrukte!

Klantenservice is ook goed en staat je heel graag en fatsoenlijk te woord bij vragen of eventuele klachten over het product. Doen nooit moeilijk over retourneren, de retourservice is daarom ook erg prima te noemen!

Het enige wat beter kan is dat het geld iets sneller teruggestort mag worden in geval van retour. Hier staan 3 dagen na ontvangst vh product voor.

De omruil service waarbij het tegoed direct wordt verrekend vind ik een goede service, dat mis ik echt nog wel eens bij andere webshops zoals bij b o l ., vandaar dat ik, als het kan, toch wel graag bij Coolblue bestel.

Petra 27-12-2020

Ondanks alle drukte rondom de feestdagen bestelde product een dag later in huis, zoals beloofd.
Super !

Radio Ed 27-12-2020

Als je daags voor de kerst geen radio hebt om naar de top2000 te luisteren, dat ga je naar CoolBlue. Ik heb een radiobesteld. De bezorger van CoolBlie is hem op de fiets komen brengen. Optijd! Fantastisch.

Sylwia 27-12-2020

I recimnend this store. Everything as described, good prices, packaged safely. Fast delivery. Will be back for sure!