Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

marjon 27-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

De ene middag om ca. vier uur een nieuwe wasmachine bestel de andere ochtend om half negen
stond de bekende blauwe vrachtwagen al voor de deur.
Het voordeel van de site is ook het aanbod. Voor iedere beurs is er bijv. een wasmachine te vinden.

Janny 27-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Prima en duidelijke site en spullen makkelijk te vinden. Snelle en goede service. Is erg goed ingepakt.

den 27-01-2018 Via de website gekocht

prima service

Prima goede prijs goed.product en snelle levering. Snelle bestelservice als ok /goed ervaren...............

Dhr B.D. van der Steeg 27-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Voor mij is het gemak dat ik de bestelling bij mijn clienten kan laten afleveren.
De stipte levering en service is voor mij zeer belangrijk.

Carolina 27-01-2018 Via de website gekocht

Glimlach garantie

Na een zeer lange tijd besloten een aantal apparaten om niet meer te functioneren. De website van coolblue bood de uitkomst. Door het specifieker maken van je vraag de voor mij geschikte apparaten gevonden. De bezorging is top evenals de uitleg. De 10 hebben ze niet gehaald omdat een bezorger er vanuit ging dat ik een kraan niet kon vervangen. 😉

Emmy 27-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Ik ken werkelijk geen website die zo klantvriendelijk met hun klanten omgaat als Coolblue. Iedere keer als ik er wat wil bestellen en advies nodig heb, zijn ze snel bereikbaar, denken met je mee, zijn zeer behulpzaam als er onverhoopt toch iets retour moet. Ik kan met de beste wil van de wereld niks negatiefs bedenken over Coolblue. Voor mij is het een feest om er iets te bestellen. En wat heb ik naast het kopen van een product ook al leuke gesprekken met de medewerkers gehad. Alsof het je familie is en je er op de koffie bent. Ik ben dus al jarenlang een zeer tevreden klant.

Marco 27-01-2018 Via de website gekocht

Was weer topservicd

Kreeg tegoedbon gemaild omdat ik de oude was kwijt geraakt in de mail. Top toch! Dat heb ik werkelijk waar nog niet in een andere winkel meegemaakt.

Toppie Joppie 27-01-2018 Via de website gekocht

Toppie Joppie :)

goede keuze in shop/snelle bezorging/ bellen hoe laat ze er zijn/verpakkingmateriaal nemen ze weer mee/erg vriendelijke jongens/alle tijd voor uitleg/wordt neergezet waar jij dat wil/waterpas gezet etc....

glenn 27-01-2018 Via de website gekocht

Correcte winkel

Al verschillende malen bij coolblue gekocht en nog nooit teleurgesteld.
Duidelijke en snelle info, fantastische dienst na verkoop, snelle leveringen
Praktisch altijd de goedkoopste

Dora 27-01-2018 Via de website gekocht

Hele fijne service!

Ik vind het aanbod van de ‘tweedekans’ heel leuk. Het zijn geen producten wie kwalitatief niet goed zijn. Gewoon garantie en alles. Daarbij is de service ook goed, de verzending duurde wat langer dan verwacht en dat werd heel attent opgelost.
Ik ben er over te spreken.

bakker 27-01-2018 Via de website gekocht

goede service, duidelijke en uitgebreide (email) service .

gewoon bij cool bleu bestellen .overzichtelijk handig . en duidelijk !.
ook op zondag bezorgen erg handig als je doordeweeks werkt ,
we hebben de bezorgers nog koffie aangeboden . maar ze hadden nog meer bezorgingen te doen :-) , dus alle drie een fooi gegeven konden ze onderweg een bakkie koffie halen .

Straub 27-01-2018 Via de website gekocht

Top service en zeer snel!

Om te beginnen geef ik normaal nooit een 10, maar hier ging gewoon niks fout.
Maandag om 21.30 uur besteld en dinsdag om 8.20 uur afgeleverd op de 2 de verdieping
aangesloten en de oude weer mee retour.
Hoe mooi wil je het hebben, hier worden we blij van!!!!!!!!

lucia 27-01-2018 Via de website gekocht

de service is uitermate goed,

als je ergens niet uitkomt dan word je geholpen per telefoon.Vooral voor oudere mensen is dat idiaal

B Man 27-01-2018 Via de website gekocht

Meer dan een geweldige service!

De website is duidelijk, na je bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden. Daarnaast kun je op allerlei manieren in contact staan met Cool blue en wordt je vriendelijk te woord gestaan. De volgende dag werd de bestelling al bezorgt door 2 fantastische jonge jongens genaamd J**** en R**** De bestelling werd aangesloten en het oude meegenomen. 2 dagen later kreeg ik een verjaarskaart van de coll blue bezorgers waarin zij ook nog mijn moeder beterschap wenstte. Hoe attent ; )
Kortom, duidelijke site, makkelijk te bereiken, vriendelijk personeel en zeer snel!

Arnoud 27-01-2018 Via de website gekocht

Levering correct op tijd en vriendelijke bezorger

Goede uitleg op de site en gemakkelijk te bestellen.
Je kunt via track en trace precies volgen wanneer het product geleverd wordt.
Product volgens afspraak geleverd.

Luuk Bos 27-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel

De service is perfect, als er iets mis is kun altijd contact met hun opnemen via email, twitter, whatsapp, telefoon. Dit kan zelfs iedere dag tot 12 uur snachts!

Peters 27-01-2018 Via de website gekocht

Super Service

Ik heb via de site een nieuwe wasmachine besteld voor mijn moeder van 82. Dag erna (op zondag al) werd de machine afgeleverd. Ontzettend vriendelijk en behulpzame medewerkers hebben de machine uitgepakt, aangesloten en een testprogramma aangezet en alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Mijn moeder was helemaal gelukkig met jullie medewerkers. Pluim voor CoolBlue

Bas 27-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, prima service

Ik ben regelmatige klant bij Coolblue. Prijzen zijn goed, producten worden snel geleverd, en die enkele keer dat er een probleem is wordt dat snel naar volle tevredenheid opgelost.

E. Weeland 27-01-2018 Via de website gekocht

Website, service en levering: uitstekend!

Duidelijke keuzemogelijkheden. Goede prijzen. Uitstekende levering. En, niet onbelangrijk, goed verpakt!

Wim 27-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snel bestel- en leveringsproces.

Als je 's avonds laat nog iets nodig hebt, heeft het altijd zin om te kijken of dit door Coolblue kan worden geleverd. Zo ja, dan heb je het de volgende dag al in huis. Helemaal goed is de keuzemogelijkheid om het af te halen bij jou in de buurt. Als je het laat bezorgen komt het ook inderdaad binnen de aangegeven tijden.
Het is door een aanrader om bij Coolblue te bestellen, zeker gezien het grtote aanbod en verscheidenheid in artikelen.

tine 27-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

mooi aanbod op de site, goede uitleg en omschrijving van de producten. zeer snel geleverd door vriendelijke en behulpzame bezorgers.

P.mönch 27-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.!

Via de webwinkel gekocht
Wat een prachtige service ik heb nog nooit zo snel een apparaat in huis gehad top site......!!

Rob 27-01-2018 Via de website gekocht

Niets geleverd

Door ergens ‘n link aan te klikken blijkt achteraf dat ik op Belgische site can Coolblue terecht kwam, product besteld en betaald volgens normale procedure, blijkt dat ze vanuit België niet leveren in nederland en wacht je op iets dat nooit aan zal komen..... zonder bericht!!!

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2018

Beste Rob,

Wat jammer om te vernemen dat jij uiteindelijk de bestelling via de Belgische website hebt geplaatst. Het is uiteraard de bedoeling dat je tijdig wordt ingelicht wanneer de levering van jouw bestelling uitblijft.

Het klopt inderdaad dat wij geen bestellingen vanuit de Belgische website naar Nederlandse afleveradres versturen. Dit geldt hetzelfde voor bestellingen vanuit de Nederlandse website die niet op een Belgisch afleveradres worden geleverd.

Het spijt ons enorm dat dit niet duidelijk herkenbaar is op de website. Wij adviseren jou om de URL te controleren voordat jij de bestelling plaatst. Mocht jij een orderbevestiging per e-mail ontvangen vanuit coolblue.be, dan kun je ervan uitgaan dat de bestelling op de Belgische website is geplaatst.

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om de bestelling te annuleren en opnieuw een bestelling te plaatsen. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wagenaar 27-01-2018 Via de website gekocht

uitstekende service van coolblue

prima winkel als je iets zoekt qua elektronica is dit de zaak die je nodig hebt heb je een vraag? dan wordt je uitstekend snel geholpen de levering was ook zeer snel de volgende dag al ik raad deze winkel zeker aan en ik bestel hier mijn volgende aankopen zeker weer

Trudie 27-01-2018 Via de website gekocht

kan niet beter!!

Coolblue is een online winkel die verder gaat dat fysieke winkels. Niet moeilijk doen over ruilen of retouren, zelfs als het artikel gebruikt is. Heldere website waar je makkelijk kan navigeren. En niet te vergeten de humor.

Coolbluefan 27-01-2018 Via de website gekocht

Prima klantenservice, snel geleverd, gewoon TOP

Een heel groot assortiment aan producten, snelle levering en een goede klantenservice.
2x problemen gehad en werd altijd netjes afgehandeld. Doe zo verder Coolblue!

Bas 27-01-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter

Levering perfect en netjes, super snel, wordt op de hoogte gehouden wanneer de levering is d.m.v. Mail, berichten via tel en tel contact 15 minuten voor levering, vriendelijke en nette bezorgers, kan niet beter/ perfect !

Stef Ostrowski 27-01-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke online shop met een groot aanbod van artikelen, zeer snelle bezorgservice ook op zondag en niet te hoge prijzen

Esgee 27-01-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, grappige doos, ritsje, humor!

Goede leveringsvoorwaarden en product op voorraad! Fijne doos met leuke humor.
Wellicht zijn wat handgrepen in de doos nog handig. Kun het nu moeilijk verplaatsen...

F.Khodamorad 27-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel en vriendelijk klantenservice
Ik vind Coolblue is de beste en super en heel simpel kan contact nemen voor advies aan producten .

Remco 27-01-2018 Via de website gekocht

Super geregeld

Wasmachine was,stuk .nieuwe besteld bij coolbleu om 21:00 uur . Nog even met helpdesk gebeld voor eer info .oude werd gelijk mee genomen en ook al het verpakkingmatriaal . Bleef perfect op de hoogte via berichten en dag er na geleverd op 15 min nou keurig .echt super .

Peter 26-01-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Goed werkende website. Duidelijke mailcommunicatie. Uitstekende planning. Prettige en beleefde klantbenadering. Goede uitleg na plaatsing. Gezamenlijke check aan het eind van de levering. Erg goed!

Erik 26-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Betrouwbare club

Goed assortiment, redelijke tot scherpe prijsstelling, snelle levering, attent personeel in de winkel (Utrecht). Ik koop er alle elektronica en ook pc's, laptops en printers voor mijn bedrijf.

Gemma 26-01-2018 Via de website gekocht

Blij met Coolblue!

Ik ben meer dan tevreden met Coolblue! Ik heb nu een aantal keren producten bij hen besteld en ik kan niet anders zeggen dan dat ik met vragen altijd perfect ben geholpen. De website is helder en overzichtelijk van opzet, de producten komen snel in huis en zijn altijd degelijk verpakt, de medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam, kortom, ik ben blij met Coolblue!

mem 26-01-2018 Via de website gekocht

Goed, en volgende dag al binnen, superrrrrr

Werd door mijn dochter geattendeerd dat ze (de Tomtom) die ik wil geven aan mijn andere dochter bij Coolblue veel Goedkoper was en ook nog een veel betere Service en hij was er al de volgende middag.

Bas 26-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Goeie uitgebreide assortiment met goede uitleg. Maar de bezorgers zijn geweldig klantvriendelijk. Zeer beleefd en heel erg vriendelijk. Geven goede uitleg en weten precisies wat ze doen. 👍🏼👍🏼

H. Doorneweert 26-01-2018 Via de website gekocht

Saai!

Tsjah. Al aardig wat bestellingen geplaatst bij Coolblue de afgelopen jaren en elke keer hetzelfde: ruime keuze op de website, makkelijk besteld en de volgende dag keurig geleverd. En dat op zo'n manier dat alles en iedereen veel plezier uitstraald. Wat een dynamiek zit er in dit bedrijf.

Fabian Kieft 26-01-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Echt een top winkel! Ik heb hier mijn camera en cameratas besteld. Mijn camera heb ik tweedekans gekocht waardoor het me gelijk 30 euro scheelde. Een tweedekans product is gewoon zo goed als nieuw! Echt een aanrader!

Mieke van Lith de Jong 26-01-2018 Via de website gekocht

Een super winkel !

Prettige en duidelijke winkel en een hele goede service!
Ook telefonisch word je duidelijk en heel vriendelijk te woord gestaan.

Matthijs 26-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goedkoop, goed product

Duidelijke website met veel informatie, producten tegen bodemprijzen en supersnelle levering. Alles wat een consumentenhartje begeert:-)

N Snijder 26-01-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Universele laptoplader. Ik kwam er zelf niet uit en heb de winkel gebeld. Een hele aardige meneer heeft me super geholpen en mijn laptop is weet vol van accu.
Dank jullie wel

Rene 26-01-2018 Via de website gekocht

Top

Fijne website op te surfen, snelle levering en duidelijke mededelingen omtrent productgegevens en superupdates over levering via mail en sms

Aije 26-01-2018 Via de website gekocht

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt

Prima ondersteuning bij selectie. Duidelijke en eerlijke info. Prima levering. Je mag dat eigenlijk gewoon vinden maar het blijft bijzonder als dat ook daadwerkelijk gebeurt!

Ben 26-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en geweldige service

Heb je zelf iets fout gedaan ook dan voor Coolblue geen enkel probleem. Problemen bij aflevering worden ook altijd naar tevredenheid opgelost. Ervaringen van een trouwe klant.

Klopper 26-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Tsja Coolblue... wie kent ze niet... snelle levering, duidelijke website en geen "gedoe" mocht iets niet bevallen. Topper in webshop land!

Claudia 26-01-2018 Via de website gekocht

Meer dan aangenaam verrast

Normaliter gaat mijn voorkeur uit naar lokale winkeliers omdat die echt hun best voor je doen in het oplossen van jouw vraag. Omdat mijn pc gecrasht was, moest ik op stel en sprong een nieuwe. Coolblue bleek niet alleen dat te hebben wat ik nodig had tegen een goede prijs, maar heeft me tot twee keer toe super geholpen. De ene keer voor en de andere keer na de aankoop. De helpdesk kon mij als niet-techneut helder en duidelijk dingen uitleggen en adviseerde me hoe eea op te lossen. Ze leken daarin alle voor mij benodigde tijd te nemen. Ik was aangenaam verrast - ik had dat zo niet verwacht; Coolblue is zó groot. De klantenservice weet niet alleen waarover ze het hebben, maar heeft ook echt als doel pas op te hangen als het antwoord duidelijk is. Dat is mijn gevoel in elk geval. Petje af. Daar kunnen andere internetkolossen écht iets van leren. En sommige winkeliers ook ;-)

Rene 26-01-2018 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare web winkel

Goede en betrouwbare web winkel , snelle levering zou wel fijn zijn als de prijs op sommige producten gelijk was met de concurrent dat scheeld soms best veel maar ik vertrouw coolblue dus betaal ik liever iets meer

Els, Kerstin 26-01-2018 Via de website gekocht

Gedaan wat wordt beloofd

Duidelijke website, no nonsense, en Coolblue doet wat het beloofd: goeie prijs, snelle, uiterst vriendelijke en professionele aflevering en aansluiting van het aangeschafte apparaat. En het oude apparaat werd net zo makkelijk meegenomen.

Gonnie van Muijlwijk 26-01-2018 Via de website gekocht

in 1 woord super!! Beter kan haast niet. Top!!!

Alles gaat zoals beloofd, bijzonder klantvriendelijk, een verademing bij zo,n bedrijf iets te kopen. Je kan van alles vragen, vriendelijk personeel, handige website, extra tips in mijn geval bij koop tv, ga zo door Coolblue, cool zijn jullie.

Cleo 26-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Super snelle service. Ik kon de volgende middag mijn mp3 speler bij het ptt- service punt ophalen.
Zeer tevreden.