Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bjorn 23-03-2018 Via de website gekocht

Klasse!

Enige winkel die betrouwbaar is op alle raakvlakken. Fantastische service! Veel informatie die relevant is voor de consument. Top geleverd. TOP,TOP,TOP!

T. Hopman 22-03-2018 Via de website gekocht

Niet tevreden

Vrieskastje besteld, deur om laten zetten. Bij aflevering ligt de handgreep in de vriesla en is niet gemonteerd! De magnetron was er niet bij.Deze wordt later gebracht. Bij aankomst bleek de doos behoorlijk beschadigd, dus de magnetron ook! Ik krijg een nieuwe magnetron. Beschadigde magnetron wordt niet meegenomen! Komt weer iemand anders voor.
Lekker economisch. Moet wel een aantal keren thuis zijn.🤔

Jan Slob 22-03-2018 Via de website gekocht

Alles volgens plan verlopen.

Al meerdere keren een bestelling geplaatst en alles wordt volgens afspraak geleverd. Prima webwinkel.

J. Pluimgraaff 22-03-2018 Via de website gekocht

betrouwbaar en snel

Coolblue heeft een groot assortiment, is snel met leveren tegen een redelijke prijs en heeft ook 2e kans artikelen. Dat scheelt soms behoorlijk en die artikelen zijn (bijna) net zo mooi als de nieuwe. De garantie blijft hetzelfde, dus...

Anne 22-03-2018 Via de website gekocht

Afspraak = afspraak

Alles wat van tevoren is afgesproken is keurig nagekomen. Klasse. Bezorging netjes op tijd. Tussentijds werd ik op de hoogte gehouden. Volgende dag in huis

Neil Dolan 22-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Shocking Service!

My iPad Pro had a faulty battery, so as it was still under warranty, I took it into the Cool Blue store in Rotterdam and it was checked by three team members. I was told that a defective product can not be exchanged within the warranty, but needs to be sent for repairs. I agreed to this and the possible waiting time of 3 weeks. After one week, I received an email to inform me that the device has been bent, and can no longer be fixed. The device was NOT bent when I took it into the shop, if it had been, I’m sure one of the 3 Cool blue employees would have brought that to my attention. So on top of the fact they are now refusing to fix or replace the faulty device, (that has been further damaged in their care) they then asked me to pay 40 euros to return my defected product back to me. I’ve been in touch with 4 members of the customer service team now and still have not had a sufficient answer to how they are going to resolve this issue. When you look at the website, or go into the store, they seem to be all about customer care, but their shiny smiles fade as soon as they have your money!

Officiele reactie van Coolblue 26-03-2018

Dear Mr. Dolan, we're very sorry to hear that the bending of your device has not been noticed in-store. Unfortunately, our store employees are not mechanics. Therefore, they can see visible damage, but not all damage that might not be covered by warranty. As we have discussed through e-mail and Social Media, we will return the iPad to you free of charge. We apologize for the inconvenience this has caused. Kind regards, Coolblue

Marjan van der Wekken 22-03-2018 Via de website gekocht

Onbeschrijfelijk blij

Naar mijn gevoel is coolblue uniek in de prijs/kwaliteitsverhouding en de 'ouderwetse' service waarvoor niets betaald hoef te worden. Ik ben zo blij met mijn nieuwe pannen dat ik er een geluksgevoel van krijg als ik ze zie en gebruik. Ik voel me als klant behandeld als koning.

Songul Kul 22-03-2018 Via de website gekocht

Altijd goeie service cool Blue

Ik bestel eigenlijk altijd mijn huishoud apparaten bij cool Blue .. ruime keuze qua prijs en profucten
Snelle levering.. en als er iets niet klopt dan zijn se goed bereikbaar en oplossings gericht

Peter Cornelissen 22-03-2018 Via de website gekocht

Perfect geleverd volgens afspraak en kon levering volgen.

Had door veroudering van mijn vorige printer een nieuwe 3 in 1 printer nodig, gewoon eenvoudig met niet teveel poespas en makkelijk te installeren, de gekozen printer nergens goedkoper en perfect gratis geleverd. Meteen reserve inkt cartridges voor een coolblue prijs gratis mee laten leveren. Bij volgend product kijk ik eerst op coolblue-site.

H 22-03-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Geweldige sevice, hebben alle tijd voor je

Super vriendelijk personeel, nemen alle tijd voor je wordt goed uitgelegd.
De bezorging super snel! Niet goed geld terug, zonder gezeur!!!

Katja 21-03-2018 Via de website gekocht

Warm bad, wat een ontvangst! ik wil nooit meer anders

Wat een geweldig vriendelijk personeel in de winkel in Groningen. Mijn bestelling was binnen 5 minuten gehaald maar vooral de "warmte en vriendelijkheid" van het personeel was haast verbijsterend. Zo hoort het te zijn maar dat ben je niet meer gewend! Top....

B. Zijlstra 21-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

De webshop is overzichtelijk, laagdrempelig en zeer informatief. Daardoor is het prettig een keuze te maken zonder al te veel leeswerk.

M heite 21-03-2018 Via de website gekocht

Fantastische goede service en correcte afhandeling

Een product aangeboden ter reparatie nadat ik telefonisch contact gehad heb met een medewerker van coolblue die mij de retourformulieren mailde
Na enkele mailtjes over het het proces werd mij tot mijn verbazing een nieuw product toegestuurd.
Niets dan lof voor de service

Marja 21-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden, super service

Nieuwe Samsung tablet gekocht via de site. Goede productbeschrijving, ruim assortiment. Bezorging super snel en bij tel.contact een vriendelijke terzakekundige medewerker.

Cindy 21-03-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en goede tijdsblok keuze

Zeer snelle levering .
Fijne en goede tijdsblok keuze .
Zeer duidelijke site .
Snelle site .
Duidelijke site .
Mijn volgende bestelling is via Cool blue .

Marc wildschut 21-03-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte garantie afwikkeling

Ik heb een vaatwasser van whirlpool gekocht en had 2 jaar garantie. Na 12 maanden was hij defect hij spoelde niet meer door en er bleef water in staan en heb coolblue geinformeerd over de situatie. Ik zou binnen 1 werkdag gecontacteerd worden. De volgende dag kreeg ik een email van whirlpool wat voor bestekbak ik gebruikte????? Ik heb daarop geantwoord en vervolgens heb ik niks meer gehoord. Ik heb na een paar dagen nog een telefoontje naar Cool blue gedaan en die zeiden dat ik moest afwachten. Nu 3 weken later heb ik de vaatwasser door een locale monteur laten repareren want het met de hand afwassen bevalt mij toch echt niet. Ik heb niet het idee dat ik ooit nog iets ga horen van cool blue of whirlpool. Maar ik ga er ook zeker niks meer kopen. En mij advies is ook zeker om geen whirlpool te kopen want die hebben duidelijk geen verstand van zaken en zijn nog minder bereid om enige service te verlenen.

Officiele reactie van Coolblue 22-03-2018

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat vervelend om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op een terugkoppeling, met daarin meer duidelijk omtrent jouw reparatieprocedure. We begrijp goed dat je hiervan baalt, aangezien je een vaatwasser dagelijks in gebruik wilt nemen. We willen deze situatie graag voor je nakijken, maar daarvoor hebben we wel jouw hulp nodig. Zou je ons kunnen voorzien van jouw reparatienummer en e-mailadres van de procedure? Je kunt ons een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We kijken samen naar een geschikte oplossing voor deze situatie. Alvast bedankt voor je reactie.

piejok 21-03-2018 Via de website gekocht

De service is zoals men van Coolblue kan verwachten. GOED!!

Al jaren zijn mijn ervaringen met Coolblue goed te noemen.
Nog nooit ben ik teleurgesteld.. Niet in de levering van het product en de service ervan.

Margriet 21-03-2018 Via de website gekocht

Goede service. Vriendelijke mensen en service met humor.

Gewoon zoals het hoort. Maar dat is soms al bijzonder. De humor op de site in de vorm van wachttherapie kon ik erg waarderen.

Hansie 21-03-2018 Via de website gekocht

Op en top een goede zaak

Duidelijke website en een zeer goede service. Heb al meerdere zaken daar gekocht en ook met ruilen of annuleren is er geen enkel probleem

Danielle 21-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en nette snelle levering !!!!

Laagste prijzen en goede levering ,droger netjes aangesloten en getest of hij werkte !!!
Personeel heel beleefd, kwartier van te voren wordt je gebeld dat ze eraan komen .
Kortom ,ik ben zeer tevreden!!!

Mieke 21-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Zeer betrouwbaar, snelle levering , groot assortiment
Prijs kwaliteit prima Ik zou het zeker aanbevelen

Tom 21-03-2018 Via de website gekocht

Top service zeer klantgericht

Snelle levering goede back-up bij vragen en/of klachten.
Er wordt meegedacht met de klant...........

R.O. 20-03-2018 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijk, aantrekkelijke geprijsd, goede levering, ik kon het pakket goed volgen, deugdelijk verpakt

c.v.uden 20-03-2018 Via de website gekocht

heel goed geholpen toen laats bleek dat bij een pakje de bodem was open gesneden en weer dicht geplakt maar de telefoon was er uit gestolen.

Monique 20-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Fijne overzichtelijke website en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Erg blij met de zeer snelle goede levering van het gekochte produkt.

Jan Kerstens 20-03-2018 Via de website gekocht

prima service en aflevering

een goede prijs en de service is goed.
de spullen waren in een prima staat.
De levering was ook op tijd.

Juan Padres 20-03-2018 Via de website gekocht

Inderdaad, een geweldige service!

Voor Coolblue gekozen nadat ik ervaren had hoe goed de service was die verleend werd toen een bekende meerdere artikelen thuisbezorgd kreeg, werden geplaatst en aangesloten met gegeven uitleg en informatie van de diverse producten. Verpakkingsmateriaal ging mee retour.
Mijn eigen aankoop werd zelfs op zondag bezorgd door Post.nl!

zwart 20-03-2018 Via de website gekocht

ze maken hun slagan alles voor een glimlach echt waar

we hadden problemen met onze eerste laptop, zonder problemen wordt er gewoon een nieuwe gestuurd. klantvriendelijke benadering, wij kopen alleen nog maar via coolblue

anja 20-03-2018 Via de website gekocht

Ze maken de snelle levering waar, keer op keer

Duidelijke website, snel bestellen en zeer snel in huis. Zelfs op zondag. Heb een tweede kansje gekocht (voor de tweede keer) en het product is niet van nieuw te onderscheiden. Top

W. Popping 20-03-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat zij de volgende dag al konden leveren.
En dat blijkt een goede keus te zijn geweest. Wat een service bieden zij!
Je weet bijna op het uur nauwkeurig hoe laat ze komen leveren.

AM 20-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

goede service

Coolblue is een topzaak, medewerkers geven helder advies en het bedrijf is snel met erg goede service.

A.van Gerven. 20-03-2018 Via de website gekocht

Omdat je er niet de deur voor uit hoef.
En zeer grote keus in artikelen.
Niet te vergeten de twee bezorgers waren zeer netjes

Jacqy 20-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en keuze Snelle levering.

De shop ziet er overzichtelijk uit. Je wordt goed geholpen bij je keuze en de levering is super snel.

AC van Nes 19-03-2018 Via de website gekocht

online winkelen is leuk en gezellig

Wij shoppen al geruime tijd online en de "beleving" bij Coolblue is bijna altijd een feest. De website is duidelijk, hetgeen wat geschreven wordt over de artikelen klopt tot nu toe steeds. Op de meest onverwachte momenten, als je heel druk bent met het uitzoeken, bestellen of betalen komt er iets waardoor er weer een glimlach te voorschijn komt. Hierdoor sluit je de website altijd in een goed humeur af. En dan de volgende dag (we werden bijna een keer uit bed gebeld door de bezorgers) brengen de Coolblue mensen zelf of onze inmiddels zeer gewaardeerde postbode het bestelde. Blijkt dan toch dat we een bestelvergissing hebben gemaakt dan is retourneren geen probleem. Ook bij een onverwacht (vermeend) defect bij een al geruime tijd in gebruik zijnd artikel is de klantenservice altijd bereid mee te denken, en zonodig wordt het artikel gerepareerd. Kortom als we iets zoeken is Coolblue ons vaste punt op het net. Ga zo door en blijf de lach verspreiden.

WJM 19-03-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en stipte bezorging met nauwkeurig tijdsbestek

Zeer snelle en stipte levering waarbij een nauwkeurig tijdsbestek is aangegeven en is nagekomen. Product, wasdroger, is aangesloten en getest op juiste werking. Oud apparaat neemt men mee. Levering binnen 20 uur.

Nick 19-03-2018 Via de website gekocht

Topwinkel met goede service!

Erg goede, gebruiksvriendelijke webshop. Werkt erg intuïtief en er wordt voldoende informatie gegeven. Ook na de bestelling krijg je mails met tips over hoe je meteen aan de slag kan met je laptop, erg goed en leuk gedaan! Over de levering (via post.nl) was ik iets minder tevreden; ik hoefde niet te tekenen voor mijn pakket van +/- 1300,-. Voorderest topwinkel met goede service!

Karin 19-03-2018 Via de website gekocht

Vriezer

Vriezer gekocht via website Coolblue. Coolblue heeft een overzichtelijke website waar je makkelijk je de producten makkelijk kan vinden en eventueel vergelijken. Voor elf uur 's avonds besteld, de volgende dag in huis, ook op zondag. Een snelle, maar nette aflevering. Je apparaat wordt meteen aangesloten en je eventuele oude apparaat mee retour genomen. Makkelijker kan niet!

frans machiels 19-03-2018 Via de website gekocht

perfecte service en afhandeling.

duidelijke website en omschrijving van de producten en de gratis verzendkosten zonder limit zijn belangrijk.

Lies Verkerk 19-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden. Besteld artikel was goedkoper dan bij andere zaak. Ook geen verzendkosten. Volgende dag al in huis. Sneller kan niet. Keurig verpakt. Wat wil je nog meer.

Rudolf Vanderstappen uit Boortmeerbeek 19-03-2018 Via de website gekocht

Afspraak, leverin, plaatsing en uitleg dik in orde !!

De bezorgers waren zeer vriendelijk en hebben na de plaatsing de nodige uitleg gegeven inzake gebruik en onderhoud wasmachine. Wat de werking wasmachine betreft is wat te vroeg om een mening te geven. Wij hebben dezelfde dag van levering onze achterstallige was (6 x vullen) gedaan en alles was goed gewassen !!

M. Vervat 19-03-2018 Via de website gekocht

Het is echt zo: alles voor een glimlach!

Overzichtelijke website, waarop je goed kunt selecteren wat je precies zoekt, en de Coolblue keuzes, veel reviews. Razendsnelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van hoe laat ze komen, en 2 hele vrolijke blije bezorgers!

Marjan 19-03-2018 Via de website gekocht

Nauwkeurig tijdstip van levering, ze doen wat ze beloven????

Na een jaar geleden een wasmachine gekocht te hebben via Cool Blue, nu ook droger gekocht.
Levering is top de dag na bestelling.
Tijdstip van levering binnen het uur precies en ze bellen ook kwartier voor levering.
Aardige mannen die alles installeren en oude meenemen.
Ik ben vaste klant👌🏻

Yvon 19-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle en prima levering goede website.

Goede website waardoor je makkelijk een keuze kan maken en de daarbij behorende info kan vinden. En een hele snelle levering! Super, Coolblue!

wim 19-03-2018 Via de website gekocht

heel goede service

heel goede service en kwaliteit , snelle en uitstekende info over de exacte
levering, heel goede communicatie

Claudia Huisman - den Dunnen 19-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Meerdere keren producten via Cool Blue besteld, omdat vaak de producten dezelfde dag nog geleverd kunnen worden, zelfs op zondag! Als je weet wat je wilt hebben is dat perfect, scheelt uren winkelen... Tevens wordt je keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces, wanneer een product verzonden is, via Track & Trace kan je precies zien wanneer een bestelling wordt geleverd.

PINKLADY 19-03-2018 Via de website gekocht

Voor de eerste keer Coolblue en onmiddellijk verkocht!

De website is zeer duidelijk. Direct de gepaste wasmachine gevonden. De levering gebeurde stipt en zeer v!ot. Zeer vriendelijke gasten.
Aangenaam verrast geweest..

H. Scheltema 19-03-2018 Via de website gekocht

Uitermate tevreden met de service, vlot en klantvriendelijk.

De formule die deze winkel hanteert is zeer service gericht naar de consument. Die zij dan ook waarmaken
Na een aantal bestellingen is mijn ervaring dan ook top met deze winkel.

Olaf Spoolder 19-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering.

In een prijs vergelijk kwam het product als goedkoopste naar voren bij CoolBlue. Om 23.15 besteld en om 10.30 stond de postbode aan de deur met mijn aankoop.

Jill 19-03-2018 Via de website gekocht

Garantie reparatie service teleurstellend slecht

Bij Coolblue juni 2017 een Iphone SE gekocht. Deze telefoon valt steeds uit in wat langere telefoongesprekken. In oktober gebeld met Coolblue en advies gekregen even terug naar fabrieksinstellingen. Gedaan klacht niet verholpen. Telefoon retour naar Coolblue, krijg 'm weer terug niets kunnen vinden. februari maar weer eens in gebruik genomen blijkt de klacht uit vallen er nog te zijn. Weer retour coolblue. Weer zonder oplossing retour ontvangen. Had zelfs voor retourneren contact gehad met apple en die gaven al aan telefonisch dat er wat mis was met mijn toestel en hadden een nummer aan gemaakt. Na 2e retour bij Coolblue heb ik de telefoon weg gebracht naar een Apple service punt. Binnen een week was de klacht gevonden en kreeg ik een compleet nieuwe Iphone SE. Daarna heb ik Coolblue nog een mail gestuurd m.b.t. deze oplossingen. De reactie die ik kreeg kon ik echt helemaal niets mee. Ze moesten zich aan hun retour beleid houden en waren blij dat apple mij wel heeft kunnen helpen.
Ik ben als vaste klant van Coolblue enorm teleurgesteld.

Officiele reactie van Coolblue 19-03-2018

Beste Jill,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend dat wij het niet voor je konden oplossen vanwege het beleid en afspraken met de fabrikant. Blij te lezen dat het door Apple wel voor je is opgelost. Jouw feedback nemen wij intern mee om bespreekbaar te maken met de fabrikant.

Eefje 19-03-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit voor minder geld

Uitstekende service. Vriendelijke personeel. Top service en uiteraard een super mooie goedwerkende waschine voor minder geld