Deze score is berekend op basis van 1401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vera 02-05-2018 Via de website gekocht

Via de Consumentnbond kwamen bij Coolblue voor de beste prijs. Service was geweldig. Snelle levering en je weet precies wanneer ze komen. Ook de plaatsing en het afvoeren van de oude droogtrommel ging perfect.

Ria 02-05-2018 Via de website gekocht

Super service en llevering.

Telefonisch contact gezocht over een code invoeren die niet wilde lukken. Snel contact gemaakt (geen uren lange wachttijd)en na nog een keer tel contact is het gelukt.

Karin 02-05-2018 Via de website gekocht

Hele duidelijk en op vlot per email gecommuniceerd over de bestelling, betaling en tijdstip van levering. Ook nog sms extra gehad op de leveringsdag een half uur voor aankomst van de bezorger.

Sander 01-05-2018 Via de website gekocht

Als ze maar geen fouten maken...

Ik had een accuboormachine besteld, maar er was iets volledig anders geleverd (kantenfrees). Klantenservice wil mij hier niet mee helpen, waardoor ik 4 dagen later pas aan een klus kon beginnen. Prijs, vorm en functie van een kantenfrees komen volledig niet overeen met een boormachine. Raar dat dit kan gebeuren, en raar dat hier geen actie op ondernomen kan worden. Heeft me een hoop tijd gekost

Beste Sander,

Erg vervelend om te zien dat er iets niet klopte met je boormachine en dat je hierdoor vertraging hebt opgelopen. Normaal gesproken horen dit soort problemen sneller opgelost te worden. We zouden dan ook graag kijken wat er precies gebeurd is en je eventueel nog een goedmaker aanbieden.

Kun je je bericht doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van je ordernummer en de melding dat je vanuit Kieskeurig bent doorgestuurd?

Dan pakken we het daar verder voor je op.

H van der Zee 01-05-2018 Via de website gekocht

tot op heden niks mis met deze club.

ruime keus snelle levering.
onlangs een tweede kansje Teac cd speler gekocht, was in prima staat, sluit prima aan bij mijn nieuwe cool black Teac versterker.
waarom geen 10 ? je moet altijd ruimte houden om het nog beter te willen doen.

B.S. 01-05-2018 Via de website gekocht

Een super winkel, al jaren!

Een super winkel met erg snelle levering en uitgebreide mogelijkheden vragen te stellen, productvergelijking fijn en scherpe prijzen.

Els 01-05-2018 Via de website gekocht

volgende dag bezorgd

Snelle levering, kan niet beter. apparaat zag er mooi uit. Hopelijk heeft degene die het gaat gebruiken er heel lang plezier van. Ik vertrouw erop dat als er iets onverhoopt stuk gaat, de service net zo perfect is als de levering.

FJ 01-05-2018 Via de website gekocht

Niet tevreden over e.e.a.

Eerst kreeg ik mail dat bestelling was geannuleerd. Kwam doordat bij u het betaalnummer ING fout verwerkt was. Drie kwartier VOOR het bezorgtijdslot belde men toen ik onder de douche stond. Twee bezorgmogelijkheden werden mij geboden: via wat steile hellingbaan naar parkeerkelder OP MIJN RISICO en anders op straat bij een paar brede treden op straat. Mijn drempel kwam op voetpad te liggen. Was tegen Arbo... ik moest behoorlijk extra betalen voor bezorging.

Beste,

Vervelend om te zien dat het plaatsen van de bestelling en het uitleveren hiervan niet soepel zijn verlopen. We zouden graag met je mee willen kijken naar een mooie oplossing (indien nog mogelijk) en een tegemoetkoming.

Kun je je bericht doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van je ordernummer en dat het van Kieskeurig komt? Dan pakken wij het daar verder voor je op.

Donthuis 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling vanuit prima Website

Prima website and snelle afhandeling, tot aan de bezorging toe (Bruna ophaalpunt gekozen). De nieuwe fysieke winkel in Nieuw Babylon, Den Haag is trouwens een aanwinst

is een aarader voor iedereen 01-05-2018 Via de website gekocht

voortreffelijke service product kapot meteen geld terug plus een bonus van 10 euro voor het ongemak klasse.

Maikel 01-05-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ze komen na wat ze beloven; je wordt netjes op de hoogte gehouden over de levering en de tijd van levering. Wel zo prettig.

Tina 01-05-2018 Via de website gekocht

Verkeerde info bij niet geleverde levering

Gekozen voor coolblue omdat, voor 23.95 besteld je het de volgende dag in huis hebt.
Blijken ze niet zelf te leveren maar door postnl.
Bestellingen tussen 18.00 en 22.00 uur aangevraagd ivm werk. Rond 17.00 de melding dat ze tussen 20.00 en 22.00 leveren. Om 22.00 gebeld met coolblue. Ik moest nog even afwachten en anders om 22.30 terugbellen voor een evt oplossing. Om 22.15 krijg ik de melding dat de bezorger onderweg is maar vertraging heeft om 22.30 uur krijg ik de melding dat mijn pakket bij het sorteercentrum ligt. Terug gebeld naar coolblue, blijkt er geen oplossing te zijn. De levering werd automatisch doorgezet naar de volgende avond en de tijd kon ik niet meer aanpassen, terwijl ik dan niet thuis zou zijn. Als ik deze in de ochtend wilde hebben kon ik het artikel nogmaals bestellen en betalen..
Kortom wat er wordt belooft kunnen ze niet waar maken doordat ze afhankelijk zijn van andere partijen.

Beste Tina,

Jammer om te zien dat de levering van je bestelling niet in het geplande tijdvak is gelukt en dat de oplossing van het probleem totaal te kort is geschoten. Uiteraard is het geen acceptabele oplossing dat je het opnieuw zou moeten bestellen om het op een ander tijdstip te krijgen. We zijn inderdaad gedeeltelijk afhankelijk van onze vervoerders, maar dit had beter opgepakt moeten worden. Mijn excuses dat dit nu zo gelopen is.

Als we nog wat voor je kunnen doen, dan hoor ik dat graag via geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van het ordernummer en dat het van Kieskeurig komt.

Ans 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Supersnelle service; aangesloten en de eerste proefdraaibeurt van de vaatwasser gedaan. Helaas hebben de mannen maar 10 minuutjes per klant, voor het stellen van een vraag voelde ik me dus een beetje te bezwaard ;-).

Rietveld 01-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Snelle en betrouwbare service. Met name het weer meenemen van de verpakking en het oude apparaat door de (eigen) bezorgdienst is ideaal.
Ruimhartig retourbeleid, waardoor geen angst om met een miskoop te blijven zitten.

Gert 01-05-2018 Via de website gekocht

Na 5 weken nog steeds geen correcte levering.

Aangezien ik al goede ervaringen had met Coolblue bestelde ik nu ook mijn nieuwe laptop, dock, scherm, toetsenbord/muis via de web, maar spijtig genoeg heb ik nog steeds geen werkend systeem na 5 weken en heel wat geloop.
De initiële support verliep zeer goed en de support mensen waren zeer behulpzaam; de eerste reactie van Coolblue was: "Dat is helemaal onze fout. We hebben een verkeerde dock aangeraden. Kan je me vertellen wat je precies zoekt in een dock? Dan ga ik meteen op zoek naar docks die wel degelijk op je laptop passen."
Coolblue stelde een paar docking stations voor waaruit ik kon kiezen, alles verliep vlot en op een zeer vriendelijke wijze.
Toen ik terug van een trip kwam was alles netjes geleverd, maar bleek het nog steeds niet te werken (monitor en dock konden niet geconnecteerd worden en mijn Carbon X1 is qwerty en het meegeleverd externe toetsenbord was Azerty.

Toen ik dit liet weten aan Coolblue was het briljante antwoord van een zekere J..: "dit staat duidelijk bij de productspecificaties van de beide toestellen"...

Dit was de druppel ... dus ga ik vanaf nu mijn toestellen ergens anders bestellen.

Cok 30-04-2018 Via de website gekocht

Super!!!!

superrrr
besteld volgende dag in huis prima service uitstekend heel erg tevreden en voortaan voor ons coolblue Toppp

Lizzy Bethlehem-Weintré 30-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue is een betrouwbaar en prachtig online bedrijf

Ik kies al geruime tijd voor Coolblue, omdat hun service geweldig is. Vriendelijk, zeer klantgericht en blij. Omruilen van artikelen of het geld retour. Allemaal geen probleem. De keuze ruim en divers. Goede kwaliteitsproducten.

Gerrie 30-04-2018 Via de website gekocht

Mooi bedrijf!

Kwalitatief goede producten te koop met een goede prijs/kwaliteitverhouding t.o.v. andere aanbieders. Leuke, grappige teksten op de pakketjes.

Dominique 30-04-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

De website van Coolblue geeft een gedetailleerd overzicht van de production. Pro en minpunten zijn tijdelijk vermeld. Ik ben een tevreden klant

Steven 30-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service

Ik geef een negen omdat een 10 perfect is en het dan alleen maar bergaf kan gaan :-)
Zeer tevreden over Coolblue!
De website is zeer overzichtelijker de levering is zeer snel.
Ook het contact met de klantenservice, zowel via mail als telefonisch, is tot nu altijd heel aangenaam en nuttig geweest.
Een echte aanrader dus!!

digilin 30-04-2018 Via de website gekocht

Een echt winkel 'aan huis'

Tevreden met Coolblue. Lossen problemen netjes en zonder morren op. Fijne tone of voice, leuke humor. Onpersoonlijk webwinkelen wordt weer wat persoonlijker. Ik hou er van. :)

Pluspunten

• breed aanbod
  • prijs - kwaliteit is ok
  • uitgebreide productinfo

Minpunten

• pakketcombi valt tegen

Leo Walst 30-04-2018 Via de website gekocht

prima

Prima shop,klantvriendelijk en service.Dit na eerdere aankoop bij Coolblue.Deze aankoop is een tweedekansje ,maar product is nieuw.Ben er blij mee.

Egbert Knol 30-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet echt wat ze beloven!!

Zowel in de winkel (Utrecht) als via de website is het echt een plezier om artikelen aan te schaffen.
Zowel de levering, service en "aftersales" zijn top. Je wordt vriendelijk, maar vooral ook zeer adequaat geholpen bij vragen en/of problemen.

Jan van Heumen, Oss 30-04-2018 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit, productinformatie en snelle levering.

Coolblue heeft een website met een behoorlijk gevarieerd aanbod en goede, duidelijke productinformatie. De bestelling van een nieuwe extra router was een fluitje van een cent en ook de betaling was super makkelijk. In luttele seconden krijg je per e-mail een bevestiging en kun je de bestelling via Track & Trace volgen. De volgende dag had ik mijn FRITZ!Box 4040 router al in huis en kon ik direct aan de slag. Kortom een super service!

Marjan K. 29-04-2018 Via de website gekocht

Fantastisch!

Het aanbod is groot, de service is helemaal top. Wat er wordt gezegd wordt ook waar gemaakt. De tijden worden doorgegeven per mail en op de dag zelf nog een sms en een telefoontje. De bezorgtijd werd exact gehaald. Vriendelijke bezorgers!

Albert de Vries 29-04-2018 Via de website gekocht

Op en top geregeld.

Nadat je een product hebt gekozen via de website, waar je op ieder belangrijk punt kunt selecteren, wordt je na betaling (ook meerdere mogelijkheden), van iedere vervolgstap op de hoogte gehouden. Ronduit geweldig.

Binnen 24h bezorgd op ieder gewenst adres (ook leuk als je iemand wilt verrassen). Van het bezorgmoment (tijdspan van 1 uur) wordt je continu op de hoogte gehouden, tot op een kwartier voor aankomst.

Bezorgd door een paar heren die met een goed humeur het geheel netjes afhandelen. Gewoon op en top geregeld dus. Ronduit een zeer positieve ervaring.

Jabbelo 29-04-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling en levering.

Snelle levering, gemakkelijk om te ruilen bij verkeerde aankoop, zonder al teveel rompslomp.
Correcte prijzen.

Helena 29-04-2018 Via de website gekocht

super geweldige service

Als ik een product wil kopen, ga ik naar Coolblue ookal zou dit product bij een andere site tientjes goedkoper zijn. Hun service is geweldig.
Snelle service en hele goede ondersteuning.
Als een product problemen heeft, helpen zij je ermee. Ze hadden ook kunnen zeggen, ga maar naar de HP of welk merk ook.

Roy 29-04-2018 Via de website gekocht

Super Service

Mijn wasmachine kapot en dacht aan de laatste aankoop waarbij ik niets tevreden was. Ik kwam door deze omstandigheden bij Cool blue terecht. Super service kreeg ik. Alles geregeld tot om de puntjes. Geweldig. Mediamarkt is niets vergeleken met wat ik aan service kreeg.

miranda koning 29-04-2018 Via de website gekocht

fijn dat alles zo soepel en volgens afspraak kan verlopen

Ik vind het heel fijn dat afspraken nagekomen worden en dat de oude spullen mee terug gaan en het nieuwe wordt aangesloten, Vriendelijk personeel

Marianne 29-04-2018 Via de website gekocht

Alles was in orde moet alleen nog nieuwe inkt bestellen👍Ik ben tevreden met mijn aankoop😁en ook de telefonische dienst was heel goed!

Elly Batenburg 29-04-2018 Via de website gekocht

Heel blij met coolblue.

Geweldige goed service en aardige verkopers.

Grote zaak met veel mogelijk heden.
Doordat zij veel personeel hebben in de winkels wordt je snel en adequaat geholpen;
Heel blij met Coolblue.
Coolblue is zeer colant.

Bea 29-04-2018 Via de website gekocht

prima service ben 100% tevreden

Dit bedrijf is Top al verschillende keren besteld levert vlug met vragen kan je altijd terecht nemen altijd telefoon op keurig aan de telefoon als er problemen zijn worden die opgelost.

MAB smits 29-04-2018 Via de website gekocht

Enthousiaste service

Goed assortiment, goede website, zeer vriendelijk en servicegericht personeel, handige winkels waar je het spul ook kunt bekijken.

Coolwinkelier 29-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Het bestelde product werd snel geleverd, precies zoals aangegeven. Goed en degelijk verpakt ook. Helblauwe zeer herkenbare kleur.

noeftie 29-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering.

Je krijgt een bericht waarin het tijdvak staat van leveren. Dit was een tijdvak van slechts een uur.Super, dat kost je tenminste geen halve dag verlof. Stipt om tijd en alles netjes geplaatst en oude wasmachine ook meegenomen.

HELEN 29-04-2018 Via de website gekocht

Altijd tevreden bij coolblue

Ik ben altijd zeer tevreden over coolblue, ook i.v.m. service. Omdat mijn zus een slechte ervaring had, heb ik haar naar coolblue gestuurd, waar zij zo tevreden was, over de service, en welke
pc voor haar het beste was, dat ook zij nergens anders meer wilt kopen.
Helen

Scholten 29-04-2018 Via de website gekocht

Het is weer een feestje

Wat gaat het toch makkelijk , laat bestellen , afrekenenen met iDeal zonder opnieuw de pinpas te moeten zoeken , inloggen en de volgende dag bestelling ophalen bij een service punt. Aansluiten en het werkt prima

A.G. De Jonge 28-04-2018 Via de website gekocht

Wat een vriendelijke bezorgers!

Wasmachine gekocht, erg makkelijk te bestellen, we zijn goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd! En de levering ook top zeer vriendelijke bezorgers, de machine aangesloten en de oude meegenomen inclusief verpakkingsmateriaal. Ze vroegen zelfs nog om een doekje om de vloer schoon te maken voor dat de nieuwe wasmachine geplaatst werd.
Echt geweldig Cool Blue!!

E. Lootsma 28-04-2018 Via de website gekocht

waardloze service

printerprobleem, terug gestuurd. krijg je een nieuwe want de printer kon niet gerepareerd worden. opnieuw problemen, je hebt geen vertrouwen meer in die printer, je wilt je geld terug of een ander printer. dan kan niet je moet opnieuw standaard procedure volgen. dit is alles behalve klant vriendelijk.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het dat je problemen hebt met de door jou aangekochte printer. Tevens vinden wij het jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing en daarom zouden wij graag met je in contact treden.

Zou je ons middels een bericht aan geenglimlach@coolblue.nl kunnen voorzien van jouw order- en/of retournummer en van een korte toelichting van jouw klacht. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

Onze excuses voor de ongemakken.

Met vriendelijke groet, Guillaume

Beste meneer/mevrouw Lootsma,

Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor het schrijven van je review. Wij van Coolblue betreuren het dat je problemen hebt met je printer. Tevens vinden wij het jammer om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent met de door ons aangeboden oplossingen.

Omdat wij graag met je in contact treden zou ik je willen vragen om een e-mail te sturen aan geenglimlach@coolblue.nl met daarin je order- en/of retournummer en een korte toelichting. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

uitstekend 28-04-2018 Via de website gekocht

TOP service

TOP service, vanaf de website, het product vergelijken, alle beschikbare informatie. Dan het bestelproces, snel alles geregeld. De levering , alle informatie wanneer, hoe laat, sms en bellen. Afleveren, plaatsen en testen, daarna inspectie. Klaar ... niets op aan te merken.

Rob 28-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Een droger bij Coolblue gekocht. Prima prijzen daar trouwens. De afvoerslang kon niet worden geinstalleerd wegens het ontbreken van een y-stuk op de afvoerbuis. Een belletje en de volgende dag kwamen ze er een brengen en installeren! Voor mij een 10 met een griffel!

Rietveld 28-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Betrouwbare en snelle service, met name het meenemen van de verpakking en het oude apparaat bij witgoed.
Ruimhartig retourbeleid, waardoor geen angst voor eventuele miskoop. Redelijke toelichting op de website.

SEK 28-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige 24 uurs bestel mogelijkheid

CoolBlue is een Betrouwbare website plus snelle gratis levering. Voor 24:00 uur besteld morgen gratis in huis. Dit ben ik bij andere websites nog niet tegen gekomen.

Bvstraaaten 28-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Gekozen voor deze winkel dat de Bloeddrukmeter die ik gekocht heb 30 euro goedkoper was dan elders. een Omron 6 confort dus dat is toch verdienen

Annerie 28-04-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Service van niks!

Na dat ik een half jaar heb getwijfeld om een macbook te kopen en daarnaast te twijfelen waar ik dit zou gaan kopen, de keuze gemaakt om de macbook te kopen bij Coolblue, service met een glimlach.....
Op donderdag 26/4 de Macbook opgehaald in de winkel in Groningen, twee uur reistijd. Kom ik thuis en wil ik graag de software update uitvoeren. De Macbook loopt direct helemaal vast en is niks meer mee te beginnen. Vervolgens krijg ik de optie om de Macbook retour te sturen en wanneer zij deze hebben ontvangen zouden ze een nieuwe toesturen. Ik heb ondertussen al lang en breed €1600 betaald, maar dat lijkt hun allemaal niet uit te maken. Uiteindelijk afgesproken dat ik de laptop wederom om ga ruilen in Groningen as maandag, met de vraag of ik dan wel een tegemoetkoming kan krijgen aangezien ik twee keer meer dan twee uur moet rijden en ondertussen al lang en breed alles heb betaald. De collega kon mij op donderdag avond geen uitsluitsel over geven, maar hij zal zeker zorgen dat ik op vrijdag 27/4 een reactie op zal verwachten. Helaas, geen reactie en krijg ik pas vandaag 28/4 een reactie met totaal geen antwoord op mijn vraag, alleen maar dat ik hem retour kon aanbieden bij PostNL, terwijl ik al wat anders had afgesproken.... Vervolgens weer moeten bellen en krijg ik dus de reactie dat ze geen tegmoetkoming willen geven. Ze willen liever mijn laptop terug en hem aanbieden als tweede kans om vervolgens korting daarop te geven.
Kortom, ik ben helemaal klaar met Coolblue, totaal geen service en zal er nooit meer wat bestellen!

Beste Annemerie,

Hartelijk dank voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het om te vernemen dat de door jou gekochte MacBook direct met een defect kampte, zeker als je een flinke reis hebt moeten maken om de laptop bij ons aan te schaffen. Wij begrijpen dan ook goed dat je baalt van het feit dat je het artikel vervolgens retour moet aanbieden, voordat wij jou van een oplossing kunnen voorzien.

Diny 28-04-2018 Via de website gekocht

Strijkwijzer

Overzichtelijk, daardoor goede keus kunnen maken. Opgehaald in de winkel, zodat ik zelfde dag weer kon strijken. In de winkel extra uitleg en advies.

Lionel 28-04-2018 Via de website gekocht

Top!

Barbecue gekocht. Vergeleken met andere websites altijd de beste prijd. Na minder dan 24u werd de barbecue geleverd door zeer vriendelijke leveranciers die ook de nodige info gaven.

Dick 28-04-2018 Via de website gekocht

altijd goed geholpen en goeie service

ik heb al vele dingen gekocht bij coolblue en nooit geen problemen gehad.ik had een keer een vaatwasser besteld en de andere dag was hij binnen en geplaatst. die dag zagen wij een klein deukje en dat gemeld bij coolblue.ze vroegen of wij wat korting wilden hebben of een nieuwe vaatwasser . wij kozen voor een nieuwe en de andere dag werd hij omgeruild .nog nooit zo'N goeie service gekregen

H. Jansen 28-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer klantvriendelijke service. Oog voor details en uiteraard goede producten die snel bij je bezorgd worden.