Régine 10-09-2021

Snelle service, corecte prijs,super vriendelijk personeel,gekozen via reclame tv

mark 10-09-2021

Ik wilde een product dat tijdelijk niet op voorraad was ... even aangestipt en keurig een mail kregen wanneer het er weer was.. vervolgens een snelle levering.

Annik 10-09-2021

Blij dat ik weer binnen de 24 h een toestel thuis kreeg die volledig doet wat ik verwacht

Lucyna Szacilowska 09-09-2021

Want van Coolblue ik kan mijn pakje dag na bestelling ontvangen. Ik ben zeer content, alles op www pagina gaat vlot en gemakelijk. Ook grote keus van prodicten. Prijs is ook in orde.

Jos 09-09-2021

Je vindt op de website degelijke overzichtelijke informatie over de producten. De vergelijking tussen verschillende producten is zeer interessant, net zoals de suggesties die men doet. Ik heb een zeer goede ervaring met de manier waarop Coolblue gevolg geeft aan de garantie indien er zich een probleem voordoet.
Steeds een vlotte en goede communicatie bij het afhandelen van de aankoop en of eventuele herstellingen, het retourneren van producten... Zij staan in voor een snelle levering.

Christina 09-09-2021

Chromebook besteld en de dag erna al in huis. Perfect voor mijn schoolwerk want is licht en handig mee te nemen. De prijs viel ook mee voor het toestel dat je ontvangt.

Jasper 08-09-2021

Groot aanbod, vlotte service. Ook nooit moeilijkheden gehad met retourneren.

Tillu 08-09-2021

Tot op heden lijken jullie de meest professionelen en stellen zeker ook de vlugge levering op prijs

Piekok 07-09-2021

Nooit meer Coolblue.
Product besteld zaterdag 4 september rond 21 uur.
Levering beloofd voor zondag 5 september 2021!!!!
Levering ontvangen dinsdag 7 september.

nachtwens 07-09-2021

Voor 12 uur besteld volgende dag in huis zelfs op zondag geleverd dit is een zalige service.( Ik ben zeer slecht in wachten als ik iets heb besteld). Coolblue is meestal niet de goedkoopste maar zit er wel altijd dichtbij. Ze hebben een Goede support indien er problemen zijn. Ook bij een miskoop doen ze niet moeilijk om dingen terug te nemen. Daarom is het vaak beter om bij Coolblue te bestellen en 20 euro meer te betalen dan de goedkoopste op Internet te Zoeken en dan geen goede service hebben!

Ory 07-09-2021

Op zaterdagnamiddag drie keer meer dan een kwartier aan de telefoon gehangen en nog niemand kunnen spreken. We wilden vragen of ze het artikel in voorraad hadden in de winkel, zodat we het nog konden gaan ophalen. We zagen na onze nutteloze oproepen dat jullie op zondag zouden bezorgen. Dus maar via de website besteld. Ook daar stond “wordt morgen zondag geleverd! “ Op dinsdagnamiddag hadden we het gekozen artikel dan eindelijk in huis. Dus een geschenk dat spijtig genoeg veel te laat kon afgegeven worden!! Ik bestel NOOIT maar bij coolblue!!!!

nicky 07-09-2021

suppppper snelle levering , op zaterdag avond een bestelling geplaats en op zondag al geleverd ! zeer tevreden met de geleverde producten .

Bart 07-09-2021

Laptop besteld er werd garantie gegeven dat zondag geleverd zou worden, niet dus en maandag bij navraag vertelde Bpost er staat een andere naam op de doos dus hebben we het pakket retour gestuurd, maandag avond nieuwe laptop gekocht bij mediamarkt nu moet ik die van cookblue ook niet meer hebben,

Johannes 06-09-2021

Garantie is totale willekeur en wordt aangerekend bij de klant.
Tot nu toe zeer tevreden geweest over aankopen via Coolblue. Ik kocht een powerbank en verschillende smartphones.
Tot ik recent een laptop kocht, waarvan het scharnier onverwachts bleef hangen. Het gevolg was een kapot scherm en vervanging van het scharnier. De kost van de reparatie werd aan mij aangerekend + de onderzoekskosten. De onderzoekskosten waren 40 euro, waardoor ik vermoed dat die grondig onderzocht was. Wanneer ik navroeg wat de reden van herstel was, werd het na lang aandringen het 'te bruusk op en en dicht klappen van de laptop' aangegeven. Volgens mij is het open en dicht klappen iets wat dagelijks gebeurd.
Het is alsof 'het te hard typen op een toetsenbord' of 'het te hard scrollen op een smartphone gegeven worden' zou worden.

Ann 06-09-2021

kwalitatieve website; makkelijke manier om te bestellen, correcte prijzen
bij andere winkels en webshops was het product pas leverbaar binnen 2-4 weken.
Hier levering binnen de 24u

Monique 06-09-2021

Ondanks het vriendelijk onthaal en de goede service aan de telefoon na 30 tot 40 minuten wachttijd, heb ik mijn bestelling donderdag ontvangen ipv de maandag. En klopt het beloofde citaat: 'volgende dag geleverd' totaal niet.

Femke 06-09-2021

Coolblue heeft altijd een top service! Ik ben al 4 jaar een trouwe klant en betaal zelfs graag soms een klein beetje meer voor een product voor de goede service. Wanneer er iets mis is met een product wordt er naar jou geluisterd en wordt het probleem zo snel mogelijk opgelost. Ook is Coolblue altijd super goed bereikbaar via messenger, mail… Je krijg altijd super snel antwoord. Top top top!!

Gerrie 06-09-2021

Geen goede webshop ik had afgelopen zaterdag iets besteld wat normaal gezien op zondag zou aankomen maar dat is niet gebeurd. Dus zou het normaal gezien op maandag aankomen ook niet gebeurd. Dus zou het voor morgen zijn normaal gezien. Als je iets besteld doe het dan op xxx daar heb je je pakje wel snel geleverd.

Maarten 06-09-2021

Ik was ietwat gefrustreerd omdat ik een laptop wenste die "binnenkort leverbaar" zou zijn. Hierover krijg je geen duidelijke communicatie. Omdat dat via de fabrikant ook niet duidelijk was toch maar beslist een ander model te kopen. Rond 22u00 besteld, de volgende morgen voor 9u geleverd. Dat overtreft mijn verwachtingen. Het hele bestelproces verloopt vlot.

Michel 05-09-2021

heel snel geleverd, goede kwaliteit van het product. heel goede service, ben heel content

Maxim 05-09-2021

Men kan altijd rekenen op de service van Coolblue. Bij voorbeeld, er stelt zich een probleem met het product of met de levering dan zal het team altijd zo snel mogelijk een gepaste oplossing zoeken. Meermaals heb ik zonder enig probleem een product onder garantie kunnen terugsturen en werd dit vervangen door een nieuw product of door een vergoeding. De levertijden zijn meestal ook telkens de dag nadien. Bovendien, is de gebruiksinterface zeer makkelijk om door te navigeren en te vinden wat je zoekt.

V. 04-09-2021

Steeds correcte service en snelle levering, overzichtelijke site om alles te vergelijken en helpvolle reviews. Altijd correcte prijzen en mooie aanbevelingen door ‘coolblue’s keuze’. Coolblue is steeds de eerste keuze bij de aanschaf van electro.

Ludems 04-09-2021

Coolbue verdient een 10/10, maar zeker niet voor deze bestelling. Levertijd 4 dagen ! Zonder enige communicatie vanuit de organistatie. Info heb ik verkregen na zelf kontakt op te nemen. In dit geval was het erg precair: vervanging van een defecte backupschijf. Volgende keer beter ?

Willy 04-09-2021

2 items besteld op dezelfde dag met heel wat uren tussen, maar werden beide de dag nadien al geleverd! Top!

De Bruyn Georges 04-09-2021

Woensdagvoormiddag oven besteld.Dag erna om 8u geleverd en geplaatst mits meerprijs.👍