Danny 12-05-2021

het was bijzonder makkelijk om het product te vinden dat best bij mij zou passen.

Patricia 12-05-2021

De online shop is zeer uitgebreid en handig. De informatiefilmojes zijn echt een goede hulp om de verschillende producten te zien, hoe ze functioneren en hun grote. Altijd leuk De nog afwachten maar in de tussen tijd kun je naar deze entertainment filmpjes kijken, ben een grote fan van deze concept. De site is gebruikt vriendelijk en geeft goede advies.

Stefaan 12-05-2021

Duidelijke productomschrijvingen, filmpjes, etc. maken het eenvoudiger om de goede keuze te maken. Daarnaast is de service uitstekend en de levering heel snel.

chphe 12-05-2021

Het beste vind ik nog steeds hun product zoeker. Daardoor heb je snel gevonden wat je nodig hebt.
Ook de klantenservice is top, snelle verzending en duidelijke bestelprocedure.

Lequesne 11-05-2021

Aankoop en levering is vlot verlopen. Dag nadien al geleverd op zondag. Toestel werkt naar behoren

Ronald 11-05-2021

correct en vlug geleverd, goed verpakt, goederen conform het bestelde, kortom : zoals het hoort.

bram 11-05-2021

Beste,

Ik bestelde een kledingstomer voor mijn vrouw haar moederdag.
Alles ging vlot op de website en ook de levering was heel snel, daar kan ik zeker niet over klagen.
Maar tot mijn grote verbazing kreeg ik geen nieuw product.
Er stak nog water in het water reservoir, er hing wat kalk aan de gleuf waar de stoom uitkomt.
Het instructie boekje zat er niet bij en ook de plastiek was niet overal aan zoals het moest.

Aangezien ik dat weekend op reis vertrok heb ik het toch gegeven aan mijn vrouw, kwestie van toch een cadeau te hebben voor moeder dag.
Indien ik dit terug stuurde zou dit een hoop miserie en geloop opgeleverd hebben.
Het toestel werkt wel zoals het moet, gelukkig maar.
Toch vind ik dit jammer om zo het pakketje te ontvangen.
Ik denk toch 2x na voor ik nog iets bestel bij jullie.

Met vriendelijke groeten,
Bram Vanneste

noel 10-05-2021

ik vond het mooi toen ik bericht kreeg dat pakje met fiets werd geleverd .Ik dacht schrijffout, maar verschoot dat het waar was .Origineel

Marleen 10-05-2021

grote afvalemmer tijdig geleverd maar beschadigd. meestal is de kwaliteit van coolbleu super ,deze keer een ontgoocheling

Louise 10-05-2021

Uitgebreide keuze & handige vergelijking tussen de verschillende producten.
Kan in vele gevallen de dag erop geleverd worden op eender welk adres.
Dienst na verkoop is ook zeer vlot te bereiken.

Jacqueline Van Heesvelde 10-05-2021

Coolblue is interessant van prijs. Ook heel veel keus. En wat de levering betreft die is heel stipt. Een echte aanrader

Sabine De Waele 10-05-2021

We hebben opnieuw voor Coolblue gekozen omdat we in het verleden reeds zeer tevreden waren met de service, de ruime keuze en ook de dienst na-verkoop.
Heldere communicatie vinden we belangrijk en die vinden we hier.
Bestellingen worden ook supersnel aan huis geleverd, zelfs sneller dan noodzakelijk.
De tips voor onderhoud en installatie die je krijgt nog voor het product geleverd is, zijn zeker ook een pluspunt.

Ellen 10-05-2021

betrouwbaar, kwalitatief, snelle levering, goeie service - ik bestel hier zeker terug

Ann Marie 10-05-2021

Zeer correcte afhandeling van bestelling en levering en dit aan de goedkoopste prijs. Heel erg betrouwbaar en duidelijke informatie. ik COOLBLUE zeker nog in de toekomst.

MP 10-05-2021

Ik heb een steelstofzuiger gekocht. Dit door eerst alle informatie en reviews op de Coolblue site te raadplegen. Dankzij de reviews van werknemers als gebruikers kom ik nog meer te weten over het product. Ook handig is de vergelijkingen tussen verschillende modellen zodat ik op basis hiervan de beste deal kan scoren.
Enig minpuntje dat ik heb is dat ik het pakketje uiteindelijk in een postkantoor moest ophalen, terwijl ik ervoor had gekozen om deze thuis te laten bezorgen.

Niels 10-05-2021

Online besteld en meteen kunnen gaan afhalen , vlotte en vriendelijke service ! Ik raad Coolblue Hasselt zeker aan .

S 10-05-2021

Ik heb gekozen voor Coolblue vanwege hun excellente prijzen en service die ze telkens opnieuw leveren. Heb al enkele bestellingen gedaan en zijn steeds op tijd en exact wat ik wil. Zou het iedereen aanraden!

Marc 09-05-2021

Omdat Coolblue gewoon super is.ze hebben de beste koop en supersnel geleverd.

Tine 09-05-2021

Tot nu toe altijd prima service, steeds de juiste producten toegestuurd gekregen en altijd binnen een aanvaardbare levertijd, zoals beloofd op hun website! Ook het feit dat er winkels zijn waar je eventueel fysiek kan langsgaan is toch een extra geruststelling :-) Tot nu toe nog geen problemen gehad met Coolblue! De website is best overzichtelijk en heeft enkele zeer handige functies die me echt al geholpen hebben bij het maken van de juiste keuze in het uitgebreide scala aan producten die worden aangeboden (veel keuze is super, maar niet altijd makkelijk ;-)): veel filtermogelijkheden, de "Coolblue's keuze"-aanduiding, de optie om producten te vergelijken en zo hun specificaties mooi naast elkaar te kunnen zien, de extra uitleg en tips die je bij elke categorie vindt zodat je weet waarop je moet letten bij je aankoop, etc... Kortom, ik ben fan!

Gaelle 09-05-2021

Zeer goede hulp bij het kiezen van het juiste product. Door middel van extra uitleg en de mogelijkheid tot vergelijken kan je een gemakkelijkere keuze maken.
Levering meteen de dag nadien!

Joeri 09-05-2021

Supersnelle levering en duidelijk tijdslot.
“Coolblue’s keuze” is echt handig, niet meer uren liggen vergelijken.

DU 09-05-2021

Vlugge levering. Duidelijke uitleg en goed in prijs. Vriendelijke communicatie

AD 08-05-2021

Mooie en overzichtelijke site waarop je verschillende producten makkelijk met elkaar kunt vergelijken. Snelle en correcte levering.

Viviane 08-05-2021

Omdat daar de beste koop was, er was een promotie op.Was ook heel snel geleverd.

Ives 08-05-2021

Zeer snelle opvolging van de bestelling, heel goede communicatie en correcte levering.