Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mkl238 20-12-2016 Via de website gekocht

Airflyer

Ik heb een mailtje geschreven en binnen no time gad ik een positief antwoord op mijn vraag . Dat maak je niet vaak meer mee. Mijn complimenten .

Neco 20-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Heb op een vrijdag telefonisch contact gehad om te vragen wanneer mijn bestelde product binnen zou zijn. Ben vriendelijk behandeld en zou de bestelling al de volgende dag ontvangen, op zaterdag, wat ik niet had verwacht. Handig, want had het product dringend nodig.
Bedankt!

Pluspunten

• Veel keus
  • Supersnel
  • Vriendelijk

jvalburg63 20-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig. Op voorraad en binnen 12 uur in huis

Waar jullie concurrent nog niet kon aangeven wanneer mijn artikel op voorraad zou komen, had ik mijn bestelling bij CoolBlue de volgende dag om 15:00 uur in huis

Pluspunten

• Vorraad

Francine 20-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe markt voor wasmachine verkoop

Echt klantgericht! Breed en overzichtelijk aanbod, snelle service, levering en installatie aan huis binnen 1 dag. Het balen van een kapotte wasmachine is niet meer nodig!

Ronald 19-12-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering met prima service!

De prijs-kwaliteitverhouding is goed en de producten zijn de volgende dag in de winkel af te halen. Service in winkel is top.

Sophia 19-12-2016 Via de website gekocht

Blijft een winkel met goede service.

Ze maken waar, wat ze zeggen. Vriendelijk. Prima service, snelle levering. Goed ingepakt. Pakket te volgen.
Blijft een winkel met goede service.

Paul van Kampen 19-12-2016 Via de website gekocht

Goede ervaring met Coolblue

Vorige week met enige spoed een nieuw wasmachine nodig. Deze besteld en op zaterdag af laten leveren.
Dit alles is probleemloos verlopen.
Via mail sms zijn wij op de hoogte gehouden en vlak voor aflevering gebeld. Helemaal top.
De wasmachine was snel 2 trappen op gesjouwd en aangesloten.
Alles in een kwartiertje gefikst. En een eerste programma op de machine gestart.
Slechts één klein minpuntje, na het verwijderen van de tansport bouten hebben de bezorgers niet de bijgeleverde stoppen in gaten van de transportbouten gedrukt. (Heb ik zelf nog maar even gedaan.)

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Goed op de hoogte gehouden van de leverstatus
  • Netjes op de plaats van bestemming gezet

Minpunten

• Stoppen van transport bouten niet geplaatst

jasper 19-12-2016 Via de website gekocht

Die glimlach komt. Every time

Ik heb al best veel besteld bij Coolblue. Een wasmachine, grillplaat, sporthorloge, kachel-lamp, kruimeldief, NAS... Jeetje.
Ze zijn vaak goedkoop. Niet altijd de aller-goedkoopste. Maar wel concurrerend. En ik heb het er graag voor over. Ik word gewoon blij van Coolblue. Ze maken hun slogan "Alles voor een glimlach" he-le-maal waar. Hun manier van communiceren klópt gewoon!
Ik bedoel: Een bezorg-bus met daarop "Bus. Klopt". Een folder met: "Leesvoer. Niet opeten". En winkel met een grote vloermat met daarop "Klant. koning.". En zo kan ik nog heeeeeeel lang doorgaan. Ik hou er van.
Maar belangrijker nog: ze maken het waar! Áls er eens een keer niet goed is, wordt er niet moeilijk gedaan. Ik bedoel: op hun bon staat ook gewoon: "Retourneren is geen punt. 'Daarom' is ook een reden". Tsja. Dan snap je het gewoon.
Ik kan iedereen Coolblue aanraden. Ik vergelijk nog steeds op prijs, dat wel. Maar als het niks of bijna niks scheelt is mijn keuze echt kristal-helder.

Pluspunten

• fantastisch in hun communicatie
  • Fantastich in hun voorwaarden
  • Bijna altijd concurrerend in prijs.

Minpunten

• Niets. Nada. Noppes.

Airria 19-12-2016 Via de website gekocht

Alles klopt, ook de glimlach

Goede website, hele snelle levering, duidelijke updates over het levertijdstip, goed producten en ook toch de glimlach die je krijgt van hun mailtjes en suggesties. Alles klopt

Pluspunten

• website
  • snelle levering
  • updates levering

Janet 19-12-2016 Via de website gekocht

Een ruim assortiment, scherpe prijzen, maar vooral een vriendelijke en adequate klantenservice. Toen ik het afleveradres nadien nog wilde veranderen was dat met 1 kort telefoontje geregeld!

Jan Plompen 19-12-2016 Via de website gekocht

brydge toetsenbord voor ipad

supersnel zoeken en vinden. via internet mogelijkheden gezocht, via coolblue besteld en heel fijn dat je de bestelling op je eigen moment en plaats kunt laten bezorgen. super.

ten Have 19-12-2016 Via de website gekocht

Vlotte correcte levering

Aangezien mijn oude machine het begaf, wilde ik vlot een nieuwe wasmachine aanschaffen. Via vergelijkingssites kwam ik terecht bij Coolblue en bestelde 's avonds een machine. De volgende ochtend om 10 uur stond hij hier. Op een afgelegen plek in Groningen. Super goed gecommuniceerd en afgeleverd! Oude machine retour en de nieuwe draait prima.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Vriendelijke service

Fam. Molewijk 19-12-2016 Via de website gekocht

Samsung Galaxy S7 Edge

Nadat ik werd benaderd door iemand van Coolblue om mijn abonnement te verlengen, ben ik weer op zoek gegaan naar een nieuwe telefoon.
Deze heb ik op vr.avond besteld, en za.ochtend ontvangen. Ik heb nog contact opgenomen omdat ik dacht dat de VR bril er niet bij zat, maar dat moest ik bestellen via de site van Samsung, en kreeg ik direct de link via de mail omdat te regelen. als ik dat een probleem vond, wilde de telefonist mij ook direct helpen. TOP SERVICE!

Pluspunten

• Site overzichtelijk
  • Altijd bereikbaar voor vragen

Walter Bosch 19-12-2016 Via de website gekocht

Goed en snel.

Telefonisch goed advies,
Snelle aflevering van het bestelde. Enig puntje van kritiek: de wijze van betaling bij een defect onderdeel van de computer en de daaraan gekoppelde I-phone. Geen mogelijkheid tot het geven van betaalopdrachten. Acceptgiro kan daarbij een oplossing bieden.

dy65 19-12-2016 Via de website gekocht

supersnel contact en levering

supersnel contact, vriendelijk aan de telefoon, behulpzaamheid,aardig,en vooral snelle levering, mooie website,duidelijk,overzichtelijk,

Theun 19-12-2016 Via de website gekocht

Headset

Duidelijke internetsite. Een snelle levering. Deugdelijke verpakking waardoor beschadigingen tijdens transport worden voorkomen.Super gewoon.

René 19-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Ruime keuzen en een groot assortiment. Al heel vaak bij Cooblue besteld snelle levering en goed verpakt. Ook wel een product gehad die kapot was gegaan en of niet naar mijn verwachting was. Dat is geen probleem ruilen en of omwisselen gaat heel makkelijk. Ook hun service is heel goed bij twijfel bel je ze gewoon en stel je de vragen en of vraag je naar hun advies. Naar mijn mening is de deskundigheid van de medewerkers goed mocht hij/zij de informatie niet weten word je doorverbonden naar een medewerker die dat wel weet. Het is ook heel gemakkelijk je bestelling af te laten leveren bij het dichtmogelijk postkantoor. In mijn geval is dat zo’n 20 meter dus ik laat het altijd bij het postkantoor afleveren.

Pluspunten

• groot assortiment
  • Snelle levering

Minpunten

• Soms iets duurder

Ester 19-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue heeft het helemaal begrepen.

Super bedrijf met fijne medewerkers.
Na de bestelling word je goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling, vanaf welk moment je hoort, hoe laat je de volgende dag je product ontvangt tot en met het moment van levering. Je wordt gedurende de dag van levering, op de hoogte gehouden en een half uur voor levering wordt er contact gezocht. Keurige beleefde en vriendelijke installateurs, die weten waar ze mee bezig zijn. Een bedrijf dat denkt in oplossingen en niet in problemen. Oude apparaat wordt mee genomen, net als de verpakking van het nieuwe apparaat. En niet onbelangrijk volgens mij een heel leuk bedrijf om voor te werken.
Een dikke tien!!!

Pluspunten

• snelle levering
  • geen verzendkosten
  • duidelijke site
  • vriendelijke medewerkers
  • kundige medewerkers

Rob ter Borg 19-12-2016 Via de website gekocht

Met een kleine omweg...

Wij hadden al eerder producten bij CoolBlue gekocht, maar deze keer een wasdroger en wasmachine die bij een kleinzoon en vriendin elders moesten worden bezorgd.
Op de dag van aankoop werkte de website niet mee. Een vriendelijke medewerker aan de telefoon wel.
Uiteindelijk is daar bij de bestellingen een aantal zaken misgelopen. Dag van bezorging 2 dagen te vroeg, verkeerde telefoonnummer van ontvanger.
Echter, het gaat erom hoe je een klacht afwerkt. En dat ging voortreffelijk. Uiteindelijk zijn de machines op de juiste dag, op het juiste adres, met de goede zorg en een berichtje aan onze kleinzoon bezorgd.

Pluspunten

• medewerkers aan de telefoon vriendelijk
  • fouten c.q. vergissingen goed opgelost

Minpunten

• medewerkers aan de telefoon maakten enkele fouten
  • website werkte even helemaal niet mee

Irene 19-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik vind de website overzichtelijk en prettig in gebruik. De productinformatie is helder en volledig. Bestelde producten zijn altijd heel snel en netjes geleverd.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • productinformatie
  • snelle levering
  • tweede kansjes

Ciska Gorter 19-12-2016 Via de website gekocht

Voldoet aan verwachting

Duidelijke site, goede productinformatie en snelle levering. Kan Cool Blue aanbevelen en bestel hier vast vaker. Maakt belofte waar.

Renée Kramer 19-12-2016 Via de website gekocht

usb-stick

Ik bestelde een 128GB usb-stick maar kreeg een 32GB stick geleverd. Dat had ik pas in de gaten nadat ik er een herstelprogramma voor mijn nieuwe laptop op had gezet. Dat programma kan ik maar éénmaal downloaden. Ik kan het er ook niet afhalen, want het gaat om een 'verborgen' partitie. Ik heb Coolblue gevraagd mij het verschil in prijs van een 128GB en een 32 GB stick terug te betalen. ongeveer 20€. Dat wordt pertinent geweigerd. Ik kan alleen de stick terug sturen. Als ik uitleg dat ik dan ook mijn enige download van mijn herstelprogramma kwijt ben, is de reactie: jammer dan. Ik vind dit zeer slechte service. Er is een verkeerd product geleverd. Dan moet Coolblue die fout herstellen.

Minpunten

• service
  • flexibiliteit in meedenken

Officiele reactie van Coolblue 19-12-2016

Beste meneer Kramer,

Wat vervelend dat u een verkeerd product heeft gekregen. Dat is natuurlijk onze verantwoordelijkheid en we willen graag meekijken naar een passende oplossing. De reden dat u in eerste instantie de stick moet retourneren heeft te maken met meerdere factoren. Waaronder de factuur waar nu een verkeerd product staat vermeld. Dit is de reden waarom we niet zomaar een deel van het aankoopbedrag kunnen crediteren.

Graag verzoek ik u om een e-mail met de klacht en het rekeningnummer door te sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl. We pakken het dan meteen voor u op.

paps 19-12-2016 Via de website gekocht

aankoop produkten

de super snelle levering , zelfs op zondag !
s'avonds besteld volgende morgen aan huis geleverd. bij andere duurt het minstens drie dagen

hugo 19-12-2016 Via de website gekocht

gewoon SUPER

Snelle reactie van de helpdesk.
Zeer eenvoudig bestelproces.
Geen 'addertjes onder het gras' of kleine letters.
Super bezorgservice. SMS in welk uur de bestelling komt en 15min vooraf een belletje van de bezorgdienst. Coolblue bezorgt zelf!

Pluspunten

• helpdesk
  • bezorgservice
  • klantvriendelijk
  • gemak

Yvonne T 19-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal goed

Groot aanbod, goede prijzen en uitstekende service. De website ziet er mooi en ook overzichtelijk uit.

Joosse 19-12-2016 Via de website gekocht

super snelle service

telefoon samsumg s7 besteld, volgende dag al geleverd, keurig en snel geholpen. via de chat met medewerker al veel vragen kunnen stellen, wordt met je meegedacht

Marc Philips 19-12-2016 Via de website gekocht

ASAP

Scherpe prijzen, niet tevreden is zonder poeha terugsturen, ruim assortiment, keuze is makkelijk door het in te stellen filters en de productvideo.

Pluspunten

• Zelfs met een bankoverschrijving snelle levering
  • Correcte levering
  • Productomschrijving
  • Kwaliteit van het product

Ciska 19-12-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk, informatief, snel, betrouwbaar en leuk

De customer journey bij Coolblue is perfect: gemakkelijk, informatief, snel, betrouwbaar en leuk.

Ze halen me zelfs over om een review te schrijven ;) Nooit zin in maar ze verdienen het; ik hecht zelf ook veel waarde aan reviews van anderen.

Herma Jonker 19-12-2016 Via de website gekocht

Top

Coolblue doet gewoon wat ze beloven. De site is echt heel erg overzichtelijk, praktisch en handig.
Snelle levering. Geweldig assortiment.

Wendy 19-12-2016 Via de website gekocht

Philips koffiezet apparaat

Snelle service van Coolblue, savonds besteld volgende ochtend in huis ! Tot nu toe fijn apparaat, hete koffie en heel handig het waterreservoire is afneembaar. Blij mee !!

Hilde Heytens 19-12-2016 Via de website gekocht

Toppie

De website is duidelijk, de bestelling wordt onmiddellijk geconfirmeerd en de levering was perfect op tijd zoals aangekondigd. Voor herhaling vatbaar!

Marcel 19-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon de beste webshop in Nederland.

Coolblue is niet altijd de goedkoopste (maar soms ook wel), maar kwaliteit is ook wat waard. Ze komen altijd keuring de afspraken na, hebben zeer goede after sales service, en natuurlijk een waanzinnig uitgebreid assortiment. Leuke product filmpjes, ze weten waar ze het over hebben.

Pluspunten

• Veel op voorrraad
  • Service

Minpunten

• Geen branch in Nieuw Zeeland (hint)

Jan uit Gent 19-12-2016 Via de website gekocht

dhr

Ik vind het NIET kunnen dat in het pakje van de smartphone geen enkele Nederlandstalige uitleg zit van hoe het toestel te gebruiken !!! Dit kan doodgewoon niet !! Je moet alles maar op internet zoeken ...of the wizzard dit kan je doodgewoon niet maken. Bij mijn vorige GSM - een Samsung - zat een boekje met een perfekte Nederlandstalige uitleg

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• geen handleiding in NDL

S, Euser 19-12-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Coolblue: Ietsje duurder, maar wel TOP service.

Al heel veel gekocht bij Coolblue.

- o.a. 2 telefoons + abonnement welke echt voordeliger waren dan bij de provider zelf.
Inclusief "speciale aanbieding" scheelde het ongeveer 70-90 euro bij "eerste betaling abonnement" + ik had er dan een hoesje bij.

- Een handmixer, gewoon in de winkel opgehaald (na bestelling uiteraard) omdat het op de route lag naar degene die hem kreeg.

- Interne HDD (zelfde ochtend gebeld, 's middags gehaald).

- 3 Stofzuigers waarvan nummer 2 (ter vervanging van 1 na 3.5 jaar) toch niet beviel en zonder problemen na 3 weken geruild. Nummer 3 besteld op een zaterdagavond en zondag kwam die binnen.
Stofzuiger nummer 1 staat bij een vriend zonder katten dus voldoet voor hem.

- Een cadeau voor iemand afgelopen vrijdag binnengekregen mooi binnen de tijd op de (zelf gekozen) leverdag.

- Haardroger als cadeau welke zeer goed bevalt en ook snel geleverd.

- Koptelefoon van ouders gekregen. Was icm cashback goedkoper, én gewoon leverbaar itt bij MM, en bevalt ook prima.

- Pa heeft er ook een koptelefoon gehaald ivm goede ervaringen bij mij (coolblue, koptelefoon is uiteraard welke hij goed vondt).

- Ouders hebben er een Espressomachine gehaald + vandaag een losse molen (gisteravond besteld vandaag (zondag) binnen.

Kortom: Het is wellicht een paar euro duurder, maar de service is gewoon top (bij problemen) en snelle reacties op mail.
Stofzuiger 1 werd na 2 jaar (bijna buiten garantie dus) wat zwakl en ze boden geheel kosteloos een onderzoek aan. Uiteindelijk heb ik besloot eerst zelf verder te kijken (niet opgestuurd ivm dagelijks nodig) en bleken het de zakken die ik destijds gebruikte.

Pluspunten

• Goede service
  • Ruime openingstijden
  • Deskundig personeel
  • Goede prijzen bij de meeste producten
  • Snel leveren en op zondag open

José vanderkamp 18-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is de beste

Ze hebben een heel groot assortiment en je wordt altijd goed geholpen
als je vragen hebt, leveringen altijd keurig op tijd.
Pakket wordt goed ingepakt , geen foute leveringen,
Zijn vaak de laagste in prijs wat het heel aantrekkelijk maakt,
Voor mij al jaren nummer 1 is Coolblue.

Roos 18-12-2016 Via de website gekocht

coolblue

Ik vind Coolblue geweldig had 2 apparaten besteld na 22.00 volgende dag al vroeg in huis en met sms en bellen van tevoren met wasmachine die draaide toen ze weggingen en veel tips de bezorgers hadden er echt verstand van.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • goed advies

Janine 18-12-2016 Via de website gekocht

Top service

's Avonds om 11 uur een wasdroger besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Tijdstip van bezorging was keurig aangegeven per sms en telefoon. De machine werd keurig aangesloten en getest. De bezorgers namen zelfs de moeite mijn wasmachine nog te stabiliseren. Heel vriendelijk.

Pluspunten

• Service first
  • Snel

Pascal 18-12-2016 Via de website gekocht

Besteld, probleem en toch geleverd

Ondanks door onduidelijkheid mbt tot foutieve betaling toch nog op tijd geleverd!
Op 10 December een inductiekookplaat bested betaald via IDEAL. Betaling mislukte waarna ik zelf een bankoverboeking had gedaan. Tot mijn verbazing werd bestelling niet in behandeling genomen omdat er niet betaald zou zijn. Na mail en telefonisch contact werd mijn betaald bewijs geaccepteerd en de inductiekookplaat alsnog EN op tijd geleverd.

Pluspunten

• Snelheid van levering
  • goede helpdesk

Minpunten

• terugkoppeling helpdesk

linsi 18-12-2016 Via de website gekocht

snelle service

Gekozen omdat we snel een cadeau nodig hadden en weten dat de levering volgens afspraak gaat. Was ook mooi op tijd en het goedkoopst vergeleken bij andere bedrijven.

Pluspunten

• snelle levering

Royals 18-12-2016 Via de website gekocht

Sturen een 2e hands beschadigd artikel ipv een nieuwe.

Nieuwe Philips Airfryer besteld. Duurste versie verkrijgbaar. Hele zondag voor thuis gezeten. Sturen ze een 2e hands (nieuwe kans) product. Ding is vol met krassen en bij het aanzetten lag er al afgebroken plastic deeltjes in de bak. Willen ze hooguit 10% korting bieden. Een nieuwe is nu niet meer leverbaar. Vandaar waarschijnlijk dat ze een 2e hands uitsturen. Klantenservice komt voor geen meter tegemoet.

Pluspunten

• Snelle levering ook op zondag
  • Goed bereikbare klantenservice

Minpunten

• Geen nieuwe producten
  • Weinig flexibele klantenservice
  • Geen eerlijke zaken doen.

Officiele reactie van Coolblue 18-12-2016

Beste Arjen,

Nogmaals bedankt voor jouw review. Wij vinden het nog steeds erg jammer dat hier het een en ander verkeerd lijkt te zijn gegaan. Op dit moment zijn wij samen hard bezig om een oplossing voor het probleem te vinden, wij reageren daar dus even verder op al jouw vragen. Uiteraard willen wij wel nogmaals onze excuses aanbieden.

Suzanne 18-12-2016 Via de website gekocht

Fantastische service!

Super webshop. Service fantastisch. Duidelijke info, alles zoals beloofd. Supersnelle levering, 's avonds besteld, de volgende dag al in huis. Een half uur voor levering ontvang je een bericht, een kwartier van te voren word je gebeld door de chauffeur. Heel fijn in een druk huishouden.

Pluspunten

• Duidelijke informatie
  • Snelle service
  • Vriendelijke monteurs

Otto 18-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Goed product, goede after sales en nog humor op de helpdesk ook! Dat vind je toch nergens!!! Ook op zaterdagmiddag om 17.00 uur prima geholpen!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Punctueel
  • Service

Joris 18-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Overzichtelijke site. Bestellingen worden op tijd en juist bezorgt. Bij het bestellen is er meteen een optie om het te laten afleveren op een PostNL afhaalpunt. Voor iemand die fulltime werkt is dit perfect, je loopt nooit meet pakje mis.

Pluspunten

• Overzichtelijke site

Ad kro 18-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs en geen verzendkosten

Veel gekeken op internet, en uitgekomen bij coolbleu BV
Wat mij ook de doorslag gaf voor keuze aan hun, was de gratis verzendkosten en goede bezorging

Pluspunten

• Gratis verzending
  • Goede bezorging

P.de boer 18-12-2016 Via de website gekocht

Hp printer

Wij hebben een HP gekocht dat wilde ik bij ons in de stad proberen maar die wij wilden hebben was niet op voorraad duurde 3 dagen voor die binnen was,toen bij coolblue besteld en de andere dag al in huis geweldig en voor de prijs hoef je het niet te laten was een stuk goed koper

Aimee Kuin 18-12-2016 Via de website gekocht

Heel erg blij!

Ik zou Coolblue aanbevelen aan anderen, omdat hun site erg gebruikers vriendelijk is om er voor te zorgen dat je een product koopt met de juiste specificaties. Zo kan ik meteen zien welke laptop er mij aan geraden werden en wat de min en pluspunten waren van deze laptop. Ook kon ik verschillende laptops eenvoudig met elkaar vergelijken. Het bedrijf zelf is ook erg creatief en heeft humor. Een voorbeeld hiervan is de doos waarin mijn laptop geleverd werd hierop stond een korte workout op beschreven. Kortom ik blijf bij Coolblue bestellen.

Pluspunten

• snel
  • goede service
  • grappig
  • handig

Ramon de Schipper 18-12-2016 Via de website gekocht

goede service, snelle levering

s'avonds bestelt de volgende dag in huis of waar je maar wilt, want het aflever adres is moeiteloos aan te passen. Net als in de titel, goede service en snelle levering, en dat is altijd handig als je met spoed een kerst cadeau moet aanschaffen.

nico 18-12-2016 Via de website gekocht

Super!

nu 3 x bij coolblue besteld; gemakkelijk, snel, betrouwbaar, niet te duur, gratis levering, installatie op aanvraag, afvoer oude apparatuur. Super!

Erik 18-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en een zeer scherpe prijs!!!!!

Ik heb de TomTom Runner 2 Cardio & Music besteld.
Na wat speurwerk op internet bleken zij veruit de goedkoopste. Daarnaast is de website overzichtelijk en geeft een duidelijk uitleg over het product. Een dag later was de Runner 2 al bezorgd. Via de mail prima op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Tot de volgende keer Coolblue!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Snelle verzending
  • Goede website

Fiona ho 18-12-2016 Via de website gekocht

satisfactory regarding service and product

Very good service and sell good products. Top online shop.

Delivery is fast. Good experience with the purchase.