Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jansen 29-12-2016 Via de website gekocht

Prima product, snelle levering alleen niet verpakt

Website is top, de levering snel zoals ik van Coolblue gewend ben. Het product bevalt tot op heden erg goed. Enige minpunt (hierover heb ik me erg verbaasd) was dat mijn bestelling niet verpakt was. Waarde is 300 euro en dan wordt er gewoon op de originele doos een verzendsticker geplakt....
blijf het vreemd vinden, maar gelukkig is mijn zending goed aangekomen.

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• product niet verpakt

Ivonne 29-12-2016 Via de website gekocht

Ik was via internet op zoek naar een nieuw Senseo apparaat. Ik kwam al snel uit bij de site van Coolblue. Die had namelijk een mooie aanbieding van een Senseo met gratis melkopschuimer. 's Avonds om 23.00u nog snel de bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis. En dat net voor de feestdagen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Voldoende info op website

MIchel 29-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijke uitleg.

De uitleg van de producten is heel handig, vaak ondersteund met een filmpje waarin de voordelen en eventueel nadelen van een product worden getoond.

Pluspunten

• Vandaag besteld, morgen in huis

Mike Vos 29-12-2016 Via de website gekocht

Miele wasmachine gekocht

Perfecte service van Coolblue! Bestellen is heel eenvoudig, direct na bestelling krijg je een mail met daarin een tijdsvak waarbinnen ze bezorgen. 2 uur later sturen ze je een exacter tijdstip. Een half uur van tevoren bellen ze dat ze er over een half uur zijn. Wasmachine wordt beneden uitgepakt en er wordt aangeboden deze te installeren. In mijn geval hoefde dat niet, maar ik kreeg wel uitleg over de installatie en het verwijderen van de transportbeveiliging. De bezorgers waren heel correct en zeer vriendelijk. Heb getwijfeld tussen bol.com en coolblue, maar vind met dit soort aankopen een webwinkel met een fysieke winkel een fijner gevoel geven, mocht er iets aan de hand zijn. Ik twijfel er niet over dat als dat het geval is, ik keurig geholpen zal worden.

Pluspunten

• Goed geïnformeerd
  • Zeer correcte bezorgers

Rico 29-12-2016 Via de website gekocht

Doen wat je beloofd

Goede prijs, levering als beloofd. Duidelijke informatie en uitvoering zoals het hoort. Keuze maken gaat heel makkelijk.

Pluspunten

• Levering

An Brasser 29-12-2016 Via de website gekocht

An Brasser

De site is helder, gemakkelijk zoeken. De levering is prima, correct en snel. De chatmedewerker was uiterst behulpzaam en nam alle tijd eea voor me uit te zoeken.

Pluspunten

• Zie boven

Richard 29-12-2016 Via de website gekocht

Wederom een tevreden klant

Overzichtelijke site en veel keuze in leveringsmogrlijkheden die kan aansluiten bij iedere klant. Helaas was de bezorging wel een dag later dan aangegeven. Vast en zeker als gevolg van de decemberdrukte bij PostNL.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Duidelijke productomschrijvingen
  • Veel gebruikerservaringen
  • Veel keuze in levering

MZ 29-12-2016 Via de website gekocht

Kan haast niet beter

Overzichtelijk vormgegeven webshop met een groot assortiment, snelle levering en expertise om je te helpen het juiste product te kiezen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Overzichtelijk
  • Expertise
  • Snelle levering

Mw Dijkhuizen 29-12-2016 Via de website gekocht

Coole service met gevoel voor de klant

De verstrekte informatie over het product wordt heel duidelijk weergegeven op de site. Daarna wordt het gehele afleverproces op humorvolle maar duidelijke wijze gecommuniceerd, met snelle levering. Ik zeg: coole service met gevoel voor wat klant nodig heeft!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Heldere productinfo
  • Goede informatie over afleverproces

Sam 29-12-2016 Via de website gekocht

Beste winkel/webwinkel!

Coolblue heeft een zeer ruim assortiment en voor elk product veel informatie. Naast de snelle standaardlevering kan er zelfs op de dag van bestelling geleverd worden mits daar behoefte aan is.

Kortom:
Zeer goede en snelle levering
Uitstekende service en garantie

Pluspunten

• Service
  • Assortiment
  • Levering

Edith 29-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Ik ben heel erg te spreken over Coolbleu omdat die precies doen wat je er van verwacht. Snelle levering en alles is goed verpakt. Duidelijke beschrijving voor als je het terug wilt sturen. En fijne keuze in betaalmogelijkheden.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel
  • Klantvriendelijk

Cbke 29-12-2016 In de winkel gekocht
Lochristi

Coolblue Lochristi

De shop en website zijn praktish en goed georganiseerd, prijzen zijn bij de laagste en de service is prima

Rolf 29-12-2016 Via de website gekocht

eerste ervaring met coolbleu zeer positief

In mijn geval, een refurbished, smartphone gekocht die zoals benoemt in de advertentie als nieuw zou zijn, en dat was hij inderdaad.
zou geen verschil hebben gezien met een ongeopende verpakking/telefoon.
voldoet ook aan de beschrijving die op de site stond qua specs.
incl volledige garantie een prima aanschaf en snelle levering.
wel had ik 1 pech, wilde met paypal betalen die gekoppeld is aan een creditcard en die betaling werd niet geaccepteerd om onduidelijke redenen.
wel direct terug gestort en een melding van CB dat betaling niet gelukt was en dat ik, mocht ik dit willen ook nog anders betalen kon.

Pluspunten

• betrouwbare info over product
  • snelle levering
  • goed verpakt
  • goed werkende site
  • duidelijke communicatie

Minpunten

• mislukte paypal transactie

Kim 29-12-2016 Via de website gekocht

aankoop telefoon

Na de bestelling van mijn telefoon kreeg ik nog een mailtje van Coolblue. Daarin stond informatie met hoe ik de gegevens het makkelijkste van mijn oude op mijn nieuwe telefoon over kon zetten. Dat vind ik nou nog eens service!!

Pluspunten

• snelle levering
  • mail met extra informatie

Ovidiu 29-12-2016 Via de website gekocht

Fast delivery and professional staff

I ordered something on Christmas day, I wanted to change the pickup point, I sent an e-mail to customer service, and they suggested to make another order for another pickup point, and they'll take care of the old order and refund the money within 3 days.

Pluspunten

• fast
  • professional staff

GeertVc 29-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop lamineertoestel Fellowes Lunar A3

Zeer goede prijs/kwaliteit. Daarbij werd het toestel zelfs eerder geleverd dan aangekondigd (chapeau voor zowel Coolblue als BPost).
Toestel zat goed verpakt, beschermd tegen schokken.

Pluspunten

• Snelheid van leveren
  • Verpakking van de goederen
  • Status van de goederen
  • Specificeren van afleverdatum
  • Gebruik van BPost

Raniel 29-12-2016

good

best treatment from coolblue. delivered within 1 day from order even if that was just after the Christmas day! Thank you so much.

For product, DRIVEPRO 220, it's good but the holder loose a little bit(not so tight). so it shakes and looks unstayble.

Pluspunten

• fast
  • price is also adequate

Minpunten

• not really
  • product matter

liza 29-12-2016 Via de website gekocht

super snel en helemaal goed

Coolblue heeft altijd een snelle serviceen een heel ruim aanbod.
Geeft ook goede informatie op de site.

Kodi 29-12-2016

Heb de Huawei 14 dagen en wat een telefoon wil niks anders

Omdat Coolbleu voor mij de beste is goede service en klant vriendelijk Heb nu een mooi en goeie Huawei telefoon e

Pluspunten

• mooi telefoon
  • en snel

Mr. D 29-12-2016 Via de website gekocht

Super snelle levering en goed verpakt!

De bestelling op de site ging makkelijk en snel, ook de levering ging vlot! De volgende bestelling zal ik weer bij coolblue doen.

Pluspunten

• Snel
  • Netjes

Karine 29-12-2016 Via de website gekocht

aankoop smartphone motorola g3 en hoes

Het is zeker niet mijn eerste ervaring met deze webwinkel.
Zoals voorheen verliep alles weer uiterst vlot. Bestellen, betalen en leveren, het ging allemaal gemakkelijk en zeer snel. De smartphone zelf kochten we in de winkel te Lochristi, waar de service uitstekend was.

Anita 29-12-2016 Via de website gekocht

Helaas hield mijn koffiezetapparaat ermee op op 2e kerstdag. Nieuwe besteld en de volgende ochtend al in huis!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantvriendelijk

Minpunten

• Heb ik niet

Peter 29-12-2016 Via de website gekocht

Dag te laat en verkeerde informatie

Normaal verlopen mijn bestellingen bij Coolblue iedere keer prima, maar de afgelopen bestelling zijn er toch een paar dingen voorgevallen die beter konden. Op zondag 25 december (eerste kerstdag) heb ik een bestelling geplaatst. Dezelfde dag kreeg ik direct een bevestiging dat het pakketje twee dagen later op 27 december aan zou komen en dat ik nog een bevestiging zou krijgen met een track-and-trace code. Ik dus wachten op deze bestelling die dag, maar kwam er al snel achter dat er geen verzendbevestiging was gekomen. Op de website van Coolblue stond echter wel dat de bestelling verzonden was. Ik heb daarop Coolblue via Facebook een bericht gestuurd met de vraag hoe dit kon, en zij gaven me daarop antwoord dat het pakketje inderdaad onderweg was, die dag zou komen en dat er een fout in de mailserver zat bij hun waardoor ik geen verzendbevestiging had gekregen, maar dat dit geen probleem was. Ik daarop langer gewacht, maar die dag kwam het pakketje niet. Ik heb toen 's avonds rond half elf nog een bericht gestuurd met de vraag wanneer het pakketje dan zou komen en kreeg weer binnen een half uur reactie. Er was verkeerd naar mij gereageerd en ik hoorde helemaal geen track-and-trace te krijgen, aangezien het om briefpost gaat. Het pakketje zou dan waarschijnlijk de volgende dag (een dag te laat dus) komen. Indien dit niet zo was hoorden ze het graag. En inderdaad de volgende dag (woensdag) viel het pakketje 's ochtends op de mat. Echter kreeg ik die ochtend ook nog een verzendbevestiging (zonder track-and-trace dus) met de mededeling dat het pakketje die donderdag op de mat zou vallen. Ik begon me daardoor dus af te vragen of er nu een tweede pakketje naar mij onderweg was of dat er weer iets fout ging rond de mailing. Ik heb daarop weer een bericht naar Coolblue gestuurd en kreeg weer binnen een half uur antwoord dat de problemen rondom de mail weer opgelost waren, maar dat hierdoor wel alle verzendbevestigingen alsnog verzonden waren. Ik kon de mail dus als niet verstuurd beschouwen. Bedankt voor het pakketje Coolblue. Jullie hebben de zaken altijd prima op orde, maar deze keer hebben jullie wel voor flink wat verwarring gezorgd hoor. Volgende keer beter en dat komt vast wel goed, want dat is ook jullie motto (Elke dag een beetje beter)!

Echt gemakkelijk ging het bij deze bestelling niet.

Prima service op Facebook en ook via andere kanalen als je dit niet hebt.

Zeer breed assortiment onderverdeeld in verschillende webshops met echte winkels in grote steden als extra service.

Pluspunten

• Binnen een half uur antwoord op Facebook
  • Ruime openingstijden op Facebook
  • Keurige levering

Minpunten

• Levering dag te laat
  • Verkeerde informatie gekregen via klantenservice

Officiele reactie van Coolblue 30-12-2016

Beste Peter,

Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat er zoveel verwarring is ontstaan rondom de bezorging van je bestelling. Door de storing die wij hadden met onze e-mails kwam jouw bevestiging inderdaad een beetje als mosterd na de maaltijd. Fijn dat je bestelling inmiddels wel bij jou geleverd is, zij het een dag te laat. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, vernemen we het graag!

Met vriendelijke groeten,

Biesmans 29-12-2016 Via de website gekocht

Dhr

Ik heb een switch gekocht voor op de router
En werk super precies zoals natuurlijk op de website staat beschreven
Ben er zeer tevreden over en ja de dag er na afgeleverd super
Ga zo door bestel binnenkort weer iets bij jullie

Pluspunten

• Goede uitleg
  • Snelle levering
  • Redelijk in prijs

Jenny 29-12-2016 Via de website gekocht

Wat een super service!

Goede snelle levering van de telefoon! Duidelijke communicatie via de mail. Alleen was het tijdvak van bezorgen niet zichtbaar. Dat zou ook aan post nl kunnen liggen.

Peter 29-12-2016 Via de website gekocht

Peter

Zeer goed, snel, uitstekende communicatie, tijdige aflevering, groot aanbod, goede prijzen, prima winkel.

Pluspunten

• Compleet aanbod
  • Snel

Minpunten

• Geen kunnen waarnemen

Esther 29-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering van Iphone 6s

Met kerst besteld en op 27-12 kon ik het pakketje al ophalen bij een ophaalpunt.
Zeer snelle levering.
Goed verpakt.

Eindbaas van Hoogeveen 29-12-2016 Via de website gekocht

Dikke prima.

Super snelle bezorging, denk dat Coolblue zich tot de top 5 beste webshops van Nederland mag noemen. Had de bestelling eergisteravond geplaatst, ochtend erna al om 09:05 binnengekregen.
Kan Coolblue altijd iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Je kan nummers overslaan in je afspeellijst
  • Oordopjes zitten meteen goed

Inge 29-12-2016 Via de website gekocht

Supersnel

Artikel 's avonds besteld en de volgende dag al ontvangen. Duidelijke website. Artikel goed verpakt.

angela 29-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue goede levering en op tijd

Coolblue levert op tijd in een mooie doos en goed beschermd. goedkoopste met de levering van de airfryer

Jeroen 29-12-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze, goede prijs, snelle levering

Voor vrijwel alles hebben ze wel een webwinkel. Snelle levering en een goede prijs. Wanneer er iets is (bijv. een veel latere levering) kun je via Whatsapp prima vragen stellen en antwoord krijgen.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Bereikbaar via Whatsapp
  • Snelle levering via PostNL

wim 29-12-2016 Via de website gekocht

levering

snelle en gratis levering. Vrijdagavond besteld zou de eerst volgende werkdag geleverd worden. Rekende dus op maandag maar kwam op zarerdag al binnen.

H.J. 29-12-2016 Via de website gekocht

Home cinema op 2e Kerstdag??

Goede info vooraf op de overzichtelijke site....makkelijk bestellen en betalen....vlgs afspraak geleverd als kerstverrassing 2e Kerstdag....en zoals verwacht: werkt zoals verwacht.
Buitengewoon tevreden dus.

Pluspunten

• Goede info en specificaties aanwezig
  • Makkelijjk bestellen en betalen
  • Supersnelle leverering (zelfs op 2e Kerstdag)

Wim 29-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Ze bieden een breed assortiment en een snelle levering. De website is gebruiksvriendelijk. Ze bieden producten met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Snelle levering

Chris 29-12-2016

Een "juweeltje" voor in de keuken... thanx COOLBLUE!

Mooi design, super functioneel, makkelijke bediening, mooie prijs voor zo'n top apparaat... wij zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• Bediening / reiniging erg makkelijk
  • Lekkere (hete) koffie... voor elk wat wils
  • Mooie uitstraling, zo ook de verlichting
  • Mooie prijs voor zo'n super apparaat

Minpunten

• Geen minpunten te bedenken!

marten smidt 29-12-2016 Via de website gekocht

prima

Het is een goede complete webshop waar scherpe prijzen gehanteerd worden.
De bezorging is altijd goed op tijd en erg goed in communicatie.
Prima dus !

Pluspunten

• prijs
  • assortiment
  • bezorging

Eddy Wouterse 29-12-2016 Via de website gekocht

Kwaliteit en service

Perfect functionerende website en duidelijke specificaties vindbaar.
Veel keuze en absoluut niet de duurste prijs.
Het mooist vond ik de tweede kans telefoon mogelijkheid.
Nu hebben ik en mijn vrouw beide zo een toestel genomen en er is praktisch geen verschil te vinden met een brandnieuw exemplaar.

Edwin 29-12-2016 Via de website gekocht

Sneller levering

Op 2de kerstdag iets besteld de volgende dag om 10:00 geleverd
Super snel gelevered, kan haast niet sneller

Pluspunten

• Snelle levering

Robbert de Jong 29-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden!

Snel
Duidelijk
Product als beschreven
Kortom tevreden!

Motivatie / beoordeling kan ook kort en krachtig zijn. Dus 100 karakters vind ik overdreven.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel

Ton 29-12-2016 Via de website gekocht

Duidelijke informatie, snelle levering

Nespresso-apparaat besteld op Tweede Kerstdag en al de volgende dag om 11 uur in huis. Ook duidelijke informatie op de website. Bravo!

Ronald 29-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering, goede prijs-prestatie verhouding

Dag van tevoren besteld, volgende dag geleverd, goed verpakt.
Inhoud voldeed aan de verwachtingen. Goede prijs in vergelijking met andere web shops

Pluspunten

• snelle levering
  • niet te duur
  • goed product

Herwig 29-12-2016 Via de website gekocht

Fijne zeer betrouwbare zaak waar echt alles mogelijk is.

Volledig assortiment, bijna de goedkoopste, 2de kans producten zijn echt in nieuwstaat en de bijna gratische screen protector plaatsingsservice.

Pluspunten

• 2 weken bedenktijd
  • accurrate leverings voorspellnge
  • Screen protector service
  • 2de kans producten in echte nieuwstaat

Jeremy 29-12-2016 Via de website gekocht

My first cool blue order.

Nice shop. Easy to find items and lots to choose from. Delivery next day. I will certainly order again.

Tonny Nagtegaal 29-12-2016

Geheugen 16GB voor Macbook Pro

Gekozen voor Coolblue vanwege de scherpe prijzen, breed assortiment en snelle levering. Dit keer wel erg snel, op 2e kerstdagavond om 21:00 besteld en de volgende dag om 10:00 al geleverd. Top jongens !!!!

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Goede prijzen
  • Makkelijk online te bestellen
  • Snelle levering

Ser V 29-12-2016 Via de website gekocht

Een 2e kans Nespresso apparaat

Nogal wat moeite om de gebruiksaanwijzing met pictogrammen te begrijpen. Maar met wat hulp van de website van Nespresso is alles goed gekomen

Pluspunten

• snelle levering
  • faire prijs

Minpunten

• moeizame handleiding

peter m 29-12-2016 Via de website gekocht

vaatwasser en afzuigkap

Afgeleverd op het afgesproken tijdstip en oude zaken weer mee terug genomen. Prima prijs, prima levering.

Uytterhaegen Gunter 29-12-2016 Via de website gekocht

ZEER TEVREDEN

Deze shop bied vele produkten en heeft een goede verhouding prijs - kwaliteit .
Voor elk wat wils en betrouwbaar op levertijd snel en praktisch .
Top winkel

Pluspunten

• levering binnen de 24 h
  • prijs -kwaliteit

Minpunten

• Prijzen Belgie duurder

Ineke 29-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is top

Mijn ervaringen met Coolblue zijn prima, wij hebben al veel gekocht en zijn super tevreden over de service, de snelheid en de betrouwbaarheid van deze (web)winkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Sujeelce 29-12-2016 Via de website gekocht

Snel en netjes

Ik was op zoek naar een senseo met melkopschuimer, goedkoper nergens gevonden. Heel snel en netjes thuis bezorgd.

Verbisen f 29-12-2016 Via de website gekocht

Top levering, top kwaliteit, top prijzen

Ik zocht overal nog een iPhone 7+ nergens meer te verkrijgen behalve bij Coolblue die haden er nog 😇 Super zondag besteld volgende dag geleverd op de gewenste tijd .

Pluspunten

• Top levering
  • Top producten