Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan Slagter 29-11-2016 Via de website gekocht

Ik wil de wereld vastleggen in 360 graden.

2 weken terug een 360 graden camera besteld bij een andere webshop. Maar niet te leveren, moeilijk enz. Ik coolblue gebeld want ik had de camera zondag avond nodig. Vrijdag avond gebeld met een vriendelijke ex groninger rotterdammer die mij van informatie voorzag en besteld. Iets duurder. ....nog even gebeld van de klantenservice om er bij te zetten " graag bij de buren" maar helaas de post,nl gooide roet in ons plan en werd het maandag pas afgeleverd. Helaas te laat maar na een belletje werd er zaterdag nog een camera opgestuurd en zondag op tijd bezorgd. Dank Coolbluers

Pluspunten

• Zondag bezorgen

Judith 29-11-2016 Via de website gekocht

levering wasmachine Bosch

CoolBlue leverde de volgende dag al de bestelde wasmachine. Per sms op de hoogte gebracht van de verwachte aflevertijd. Helaas hebben de medewerkers met het plaatsen schade gemaakt maar dat is direct opgelost middels een financiele tegemoetkoming.
Het waren nette en vriendelijke medewerkers en de dienstverlening was ondanks de schade naar tevredenheid.

Minpunten

• Geen mogelijkheid te betaling achteraf

Yildiz 29-11-2016 Via de website gekocht

Beste internet winkel ooit

Ik bestele regelmatig tot nu toe altijď goed gegaan optijd geleverd .retourneren snel behandeld top
Ik zal voortaan alleen bij coolbleu bestellen.
Ook kun je via whatsapp bereiken makkelijk en snel ga zo door coolbleu.nl

Pluspunten

• Snel
  • Informatie

Sybe 29-11-2016 Via de website gekocht

Cool blue allemaal loze beloftes

Cool blue nog nooit eerder wat besteld want ik vind ze prijzig. Als je veel op internet besteld zoals mij weet je dat ze mediamarkt prijzen hanteren en dus absoluut niet de goedkoopste zijn. Maargoed ik bestelde een game voor 28.99 die ik absoluut de volgende dag wilde hebben, omdat het een kado was. De website waar ik normaal bestel (yourgamezone.nl) was 5 euro goedkoper en levert meestal binnen 1 dag maar kan dit niet garanderen. Is prima bedrijf zou ik absoluut 5 sterren geven maar zoals gezegd kon ik het risico niet lopen dat de game er de volgende dag niet was. Cool blue garandeert dat je het product volgende dag in huis hebt.

Nou niet dus! Ook nog eens de hele dag moeten wachten omdat ze bij coolblue een game als pakketje aanbieden???!!! Elk ander bedrijf die zichzelf een beetje serieus neemt verstuurt een game altijd via brievenbuspost met speciale bubbeltjesplastic enveloppen. Dan hoef je er ook niet op te wachten en manier van verzenden is ook nog kostenbesparend... maargoed: hele dag voor niets gewacht! Vervolgens mailformulier op website ingevuld waar staat: gegarandeerd binnen een uur reactie. Ben 4 uren verder nog geen reactie. Je kan ook met ze whatsappen. Dus whatsap gestuurd. Gegarandeerd binnen een half uur reactie. Wat denk je? Tuurlijk niet. Kansloos bedrijf. Mooie woorden maar loze beloftes en ook nog eens prijzig. Bestel er nooit weer wat!

Pluspunten

Minpunten

• Duur
  • Bezorging niet zoals beloofd volgende dag
  • Games gaan niet via brievenbus maar als pakketje
  • Overal loze beloftes qua mail reactietijd e.d.
  • Pretendeert zeer klantgericht te zijn...

Officiele reactie van Coolblue 29-11-2016

Beste Sybe,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw pakket niet op tijd is geleverd. Dit is niet de bedoeling. We streven er naar om de volgende dag te leveren. In de meeste gevallen gaat dat goed. Helaas komt het voor dat er een zending is vertraagd. Wij zullen ons uiterste best doen om het pakket zo snel mogelijk te leveren. Verder worden games voornamelijk per post verstuurd. Op de zondagen wordt een game wél als pakket geleverd, dit komt doordat de post niet wordt rondgebracht. Wij willen u graag verder helpen. Kunt u het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichten per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Onno 29-11-2016 Via de website gekocht

Snel en fantastische service

Super service en super snelle levering. Assortiment is zeer uitgebreid. Deze webshop is een voorbeeld van hoe het moet.

Pluspunten

• Assortiment
  • Snelheid
  • Service is ongekend goed

walter 29-11-2016 Via de website gekocht

super snelle levering

prijs verhouding tov andere aanbieders is goed, daarnaast een zeer snelle levering. pakket was ook goed te volgen. Echt het kan niet beter.

Chell 29-11-2016 Via de website gekocht

Top Service

Ik ben al jaren klant van Coolblue, Zelfs toen ze nog maar een kleine winkel hadden in Rotterdam. Vaak als een bedrijf groter wordt gaat de service achteruit. Dit is bij Coolblue niet het geval. Altijd worden de afspraken nagekomen.

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • bezorging op zondag

Jana Juan 29-11-2016 Via de website gekocht

Professionals

They are very fast and good taking care of everything. They reply very fast to twitter with some problems I had for the cash back.

Pluspunten

• Fast delivery
  • Alles goed geregeld

C. Gemmink 29-11-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine en waterpompdroger

Ik kon niet begrijpen dat als je besteld s'avonds een wasmachine dat hij de volgende dag in de ochtend geleverd wordt en dat was echt zo met een perfecte aflevering

Pluspunten

• Correct geplaatst
  • Afspraak precies op tijd
  • Oude wascombinatie mee genomen

Rudy 29-11-2016 Via de website gekocht

Voorbeeld van hoe het moet zijn!

Ik was al een fan, maar na vandaag een nog actievere promotor geworden. Naast het feit dat je iets besteld en het de dag daarna al binnen is, wordt je op veel momenten vooraf geïnformeerd over het moment waarop ze komen leveren. Window was uur na bestelling 3,5 uur s'avonds 2 uur. S'nachts sms en mail met window van 1 uur. Half uur voordat ze er zijn een sms. En even later een telefoontje met exacte ETA. Verder super dat de bij ons op de 2e verdieping de nieuwe hebben geïnstalleerd en getest. En oude meegenomen. Verpakking opgeruimd. En uitgebreid de tijd genomen voor het geven van instructies en tips. Alle medewerkers stelden zich uiterst correct voor en meteen toen ze zagen dat wij 2 kinderen hebben toverden ze 2 ballonnen tevoorschijn. Maw: fantastische ervaring!

Pluspunten

• Perfecte info over levermoment
  • Uiterst correcte bezorgers
  • Super service tijdens afleveren

Spoon404 29-11-2016 Via de website gekocht

Spoon404

De site heeft met name de juiste prijzen. Niet veel goedkoper maar gemiddeld goedkoper.
Leveringproces is snel en duidelijk.
Productinfo is ok. Mestal is eerst info op andere sites zoeken handig om vervolgens hier te bestellen.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Goede communicatie

Minpunten

• Het is handig eerst op andere sites in te lezen.

Dick 29-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Heb een wasmachine gekocht via Coolblue op internet. Betalen en informatie over de levering is heel duidelijk. Half uur voor de bezorging wordt er nog telefonisch contact opgenomen. Alles helemaal top geregeld

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed contact over bezorging

René 29-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

In de avond telefonisch een nieuwe wasmachine besteld. CoolBlue wist via mijn telefoonnummer gelijk mijn gegevens. Via emails alles verder geregeld. Volgende dag wist ik precies in welk uur het zou worden gebracht. Een half uur voor de bezorging werd ik door de bezorger gebeld. Ze brachten de nieuwe wasmachine naar boven, sloten deze aan en testen de machine. De oude werd meegenomen. Vriendelijke, aardige bezorgers. Ik vond het perfect CoolBlue!

Knijff 29-11-2016 In de winkel gekocht
coolblue Eindhoven aalsterweg

Super service bij CoolBlue

Super fijne winkel, even een belletje of ze het product hebben in de dichts bij zijnde vestiging. En het staat direct voor je klaar. Meteen ook per mail een bevestiging met je ordernummer dus geen gehannes in de winkel. Vlotte nette afhandeling met prima uitleg.

Pluspunten

• service
  • netjes geholpen

Kevin 29-11-2016 Via de website gekocht

Fijner service

Een fijne online winkel met een groot aanbod en een snelle levering.
Is zeker aan te raden.
Soms niet alle productspecificaties maar dat is dan ook het enige verder een fijne winkel

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Productspecificaties

Carmen 28-11-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine

Hele snelle levering ('s avonds rond 23.00u besteld, volgende dag al om 13.00u bezorgd) en bij de bezorging netjes aangesloten. Goede informatie over de levering via mail.
En over de wasmachine ben ik heel tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke info over de levering
  • prima service

N. van hoorn 28-11-2016 Via de website gekocht

Top!!!

Goeie service! Snelle levering en ook netjes op de verwachte levertijd! Ik bestel vanaf nu altijd bij coolblue!!!

Irene 28-11-2016 Via de website gekocht

Bezorgservice uitstekend!

Echt geweldig dat je, als je al weet dat ze een bepaald uur komen, je ook nog een sms krijgt een half uur voordat er bezorgd gaat worden. En dan word je gebeld ongeveer een kwartiertje van te voren dat ze er bijna zijn. Superservice.
Verder hebben de mannen mijn wasmachine goed aangesloten en nog wat wastips gegeven. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• super service
  • levering op tijd

Maurice 28-11-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf! Keer op keer

Al vele producten gekocht bij Coolblue. Nog nooit tegen gevallen. Dit komt door de duidelijke site, groot assortiment, scherpe prijzen, goede service en snelle levering.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Scherpe prijzen

Piet 28-11-2016 Via de website gekocht

Ideaal en sterk genoeg.

Solide bevestiging die eenvoudig en toch doeltreffend is. Degelijke fietsbevestiging met tegenwoordig een extra beveiligingslus, zodat de rubbers niet kwijt kunnen raken. Veel goedkoper dan die grote platforms en net zo stevig. Makkelijk in kofferbak te plaatsen om altijd bij je te hebben. Handig als je even je fiets naar de reparateur wil brengen, of een eind verder een mooi fietstochtje wil maken. Ook damesfietsen kunnen erop als je wat handig frobelt. Kortom een must voor iedere autorijder die fietst.

Pluspunten

• Degelijk
  • Handig
  • Goedkoop

Minpunten

• Officieel max 30 kg lading
  • Kenteken erop fröbelen.

dekegel alain 28-11-2016 Via de website gekocht

heel goede service

vind cool blue super,door hun snelle levering,assortiment,en betrouwbaarheid,je kunt er op vertrouwen,zeker aan te raden

Gerret 28-11-2016 Via de website gekocht

Dhr,

Makkelijk te vinden op internet
De beste prijs
Eenvoudig te betalen
Afspraken nagekomen
Goede communicatie via internet
Betrouwbaar

Pluspunten

• Snel
  • Beste prijs
  • Betrouwbaar
  • Duidelijk

Hilda 28-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over Coolblue!

Uitgebreid assortiment, snelle levering en super service. Al vaak iets via Coolblue online besteld. Altijd tiptop voor elkaar, niets op aan te merken.

Pluspunten

• Afspraken worden nagekomen.
  • Betrouwbaar om via website te bestellen
  • Snelle levering
  • Goede service

Wendy 28-11-2016 Via de website gekocht

BEKO wasdroger DPU 7380X

Dit was onze eerste ervaring bij aankoop van artikel bij CoolBlue. We hadden al veel positieve verhalen gehoord dat is ook allen zeker waar! Kort gezegd een super service. Zeer vriendelijke bezorgers, welke wasdroger naar 2e verdieping hebben getild en aangesloten. Oude droger namen ze mee retour. Daarbij vrijdagavond om 20.00 uur besteld en de volgende dag, zaterdagmiddag al in huis. Middels track & trace werden we op de hoogte gebracht en 's-ochtend ontvingen we een SMS met verwachte bezorgtijd. Zo'n 20 minuutjes voor bezorging werden we ook nog eens gebeld door bezorger.
Wij zijn super tevreden en zullen CoolBlue zeker bij andere aanraden/adviseren.

Pluspunten

• service
  • prijs/kwaliteit
  • klantvriendelijk
  • oude apparaat retour

Wim N. 28-11-2016 Via de website gekocht

Een Coole koelkast van Coolblue

Het is maar een koelkast, het is maar een shop.
Maar wat een geweldig apparaat die Bosch. Hij staat te stralen met zijn 1,85 m lengte en RVS buitenkant.
En dan Coolblue. Wat een superbedrijf is dit. Altijd één van de voordeligsten en snelsten. Een vraag via de mail, direct antwoord. En het volgsysteem is in één woord onnavolgbaar. Je hoeft er niet urenlang voor thuis te wachten en kunt zien wanneer ze in de buurt zijn. De communicatie is geweldig. Dank je wel. De Bosch en Coolblue zijn "ijskoud de beste".

Pluspunten

• communicatie
  • prijs
  • snelheid

Rutger 28-11-2016 Via de website gekocht

PS4. cool blue rules

Super service. heel netjes ingepakt en heel snel geleverd. Ze lopen hun beloftes na en dat kan ik niet zeggen van andere internetgiants net als BOL.
Coolblue all the way. Komen echt voor hun klanten op. ik krijg een nieuwe ps4 controller nadat die van mij niet goed was van Sony. En Coolblue lost het gewoon op! met een glimlach.
Dat moeten we vaker hebben! (:

Pluspunten

• customer service
  • verzending

Minpunten

• hoe veel ik nu wil kopen
  • stop met de super acties! haha

Frank 28-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling en levering super!!

Ik heb op de website van Coolblue gekeken en een prachtig gascomfort met oven gevonden en besteld. Tijdens de bestelling gezien dat ik uiterlijk ca. 2 weken een levering kon uitstellen (tot 18 november).
Dus heb ik gebeld. Ik werd vrijwel direct geholpen door een vriendelijke servicemedewerkster. Ik heb haar verteld dat ik pas vanaf 24 november een sleutel van een nieuwe woning zou krijgen en of de levering wat langer uitgesteld kon worden.
Geen enkel probleem: levering werd meteen aangepast naar 25 november. Tot op een uur nauwkeurig werd het comfort op 25 november afgeleverd. Super bedankt. We zijn zeer tevreden over de service van Coolblue en zullen zeker nog (veel) vaker gaan bestellen.
Top!!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijkheid van de webshop
  • klantenservice
  • snelle levering
  • gemakkelijke veilige betalingsmogelijkheden

Ron Caris 28-11-2016 Via de website gekocht

Online shoppen bij de beste!

Ik koop geregeld bij Coolblue; altijd een breed assortiment, een goede prijs en de dag erna in huis. De aftersales zijn ook uitstekend; als er al een probleem achteraf is; dan wordt dit snel en goed opgelost!

Marga 28-11-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Een koptelefoon op vrijdagavond besteld. De volgende dag al bezorgd. Zat netjes verpakt. Volgende keer bestel ik weer bij Coolblue. Alleen jammer dat ik mijn VVV bonnen niet kon inwisselen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • goed verpakt

Minpunten

• VVV bonnen niet geldig

Joke 28-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Fijn dat je op de website zoveel informatie kunt vinden.
De levering was snel en zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • informatief

Mevr. L. de Vries 28-11-2016 Via de website gekocht

Top Service!

Coolblue levert snel en geeft goede telefonische ondersteuning en uitleg. Altijd blij met deze winkel.

Bert 28-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service, precies waargemaakt wat er afgesproken wordt. Geef niet vaak perfect als beoordeling, maar in dit geval ee dikke!

Sandra 28-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue = top

Snelle levering, duidelijk wanneer bestelling komt, vriendelijke bezorgers, machine wordt goed geinstalleerd en oude weer meegenomen

Boris 28-11-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolblue, kan weer bellen

Ik was op zoek en zag een telefoon Panasonic handset en heel voordelig omdat de verpakking was open geweest, binnen 1 dag in huis en leuke aftersales. Dus een tevreden klant.

Marcel 28-11-2016 Via de website gekocht

Levereringsafspraken onvoldoende

De shop is verder prima alleen de levering ging helemaal verkeerd. Ondanks alle mailtjes was de bestelling niet aangekomen op de beloofde dag bij het bruna adres.

Officiele reactie van Coolblue 28-11-2016

Beste Marcel,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw pakket niet is aangekomen en u hierdoor voor niks heeft zitten wachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Kunt u het ordernummer per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Anne 28-11-2016 Via de website gekocht

Koekkast

Van te voren gebeld met uw collega of jullie de oude koelkast meenemen en waar ik dit kon noteren. Dat hoefde niet en zou op de dag zelf gebeuren. De leverancier komt hier en weet van niks en neemt niks mee. Gelukkig is het wel heel goed door jullie opgelost.

Officiele reactie van Coolblue 28-11-2016

Beste Anne,

Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat uw oude koelkast niet direct is meegenomen door de koeriersdienst. Excuses voor het ongemak. We zijn bang dat er sprake is geweest van miscommunicatie. Gelukkig is de oude koelkast bij u opgehaald. Kunt u het ordernummer per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Jolanda 27-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht

Ik ben een alleenstaande vrouw, woon op 2 hoog zonder lift. Nadat mijn bejaarde wasmachine had besloten met pensioen te gaan, heb ik mijn nieuwe machine via coolblue gekocht. Uitzoeken was simpel: ik kon makkelijk filters toepassen en de omschrijvingen waren goed te lezen. Ik heb de klantenservice gebeld met een vraag over de bezorging, en ik ben nog nooit zo vrolijk te woord gestaan. Ik zou iedere dag wel willen bellen. De bezorging was super: bericht over de tijdspanne, en een half uur voordat de machine afgeleverd werd, kreeg ik nog een sms. Twee echte bezorghelden hebben de machine uitgepakt, omhoog gedragen, aangesloten, en mijn ouwetje mee naar beneden gedragen en meegenomen. Echt helemaal super!!!

Pluspunten

• Bestel en betaalgemak
  • Keuzehulp
  • Zeer vriendelijke klantenservice
  • Bezorging

Minpunten

• Ik wil er eigenlijk meer kopen

Jackye 27-11-2016 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar, verwachtingen overtroffen

Coolblue heeft een ruim assortiment, goede reviews en terecht! wat een fantastische service. Levering wordt op het uur nauwkeurig aangegeven, levering zeer correct (beleefd, advies op maat, snel, attent) prijzen zijn vergelijkbaar en vaak voordeliger dan bij andere aanbieders maar al zou coolblue duurder zijn dan zou ik dat over hebben voor d service die ze leveren. Ik kan iedereen Dit bedrijf aanbevelen.

Pluspunten

• Snel
  • Goede prijs/ kwaliteit verhouding
  • Geweldige service
  • Maken waar wat ze beloven en meer

Jan Vonk 27-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een supper goede Internet winkel

Zeer gebruikersvriendelijke Winkel komen na wat ze beloven, levering volgende dag, Beteling gebruikersvriendelijk, Fantastisch, heb er al veel gekocht.

Pluspunten

• Zeer snelle Levering
  • Overzichtelijke Website

J.Enters 27-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Kan voor de lange duur nog niet veel zeggen over de wasmachine, maar ik ben een Bosch fan dus dat zal wel goed komen. Hij wast in ieder geval schoner als de oude ( ook een bosch van 17 jr.oud).
Service van Coolblue is perfect. zaterdag besteld maandag in huis, keurig aangesloten en rommel opgeruimd. Vriendelijke mannen die netjes te werk gingen.

Pluspunten

• snel en netjes

Wil Fleurkens voor Scouting Bekkerveld Heerlen 27-11-2016 Via de website gekocht

2 koelkasten besteld

Goede omschrijving van de producten, makkelijke bestelprocedure en ideale levering. Ik kon deze perfect volgen, waardoor ik totaal geen tijdverlies had omdat het afleveradres op een ander adres.

Pluspunten

• bestelprocedure
  • levering

Peter 27-11-2016 Via de website gekocht

zeer betrouwbaar

Erg goede webwinkel betrouwbaar en grote keus uit uiteenlopende produkten, de service is altijd prima, snelle reaktie op mails en telefoontjes

eelco 27-11-2016 Via de website gekocht

Bedankt!

super snelle levering. binnen 18 uur stond de nieuw miele wasmachine op zijn plek. heel netjes. toch 100 kilo 2 trappen op. Bedankt mannen van Coolblue

Paul Meijer 27-11-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Coolblue: 5 sterren

Keuzevrijheid: laten bezorgen (gratis) of zelf ophalen in een echte leuke winkel. En qua prijs hetzelfde als z.g. Prijsschreeuwers. Ik heb er al een scheerapp. Koffiezetter,smartwatch,Stoomgenerator en koffers gekocht met volle tevredenheid.

Pluspunten

• Leuk terzake kundig personeel
  • Leuke inrichting van de winkel

Minpunten

• Slechte hengsels aan de tassen

Wendy 27-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Uitgebreid aanbod, humor bij uitleg producten en verkoop, prijs-kwaliteit goed in verhouding, zeer vriendelijke verkoper

Pluspunten

• Grappige teksten ipv oubollige slogans
  • Vriendelijke mensen

lex 27-11-2016 Via de website gekocht

Cool Blue is top

Cool Blue biedt en een breed en gevarieerd assortiment aan op haar website die bovendien scherp gepijsd zijn en zorgt bovenden er voor dat producten 7 dagen per week bezorgd worden.

Pluspunten

• breed assortiment
  • scherpe prijs
  • snelle levering < 24 uur
  • levering op zondag

Huub 27-11-2016 Via de website gekocht

Bladblazer B&D

Duidelijke WEB-pagina.
Verder een goede prijssetting en een snelle levering.
Betrouwbare WEB winkel.

Robert Vroone 27-11-2016 Via de website gekocht

aankoop perfect

makkelijk om te zoeken op de site
goede product omschrijving die klopt met de werkelijkheid
levering binnen 24 uur

Pluspunten

• duidelijk
  • overzichtelijk

mevrouw Koster 27-11-2016 Via de website gekocht

Navigatiesysteem

Zeer verrast door de kwaliteit van het product, zeker voor die prijs, gratis bezorging en snelle levering binnen de aangegeven tijd, en een overzichtelijke website.
Wij zijn zeer tevreden.

K. Cox 27-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Heel aangename online-shop ervaring: alles op de website was duidelijk, en verliep vlot en vlekkeloos. Duidelijke productomschrijvingen, vergelijken mogelijk, handige reviews, uitgebreid aanbod, mooie prijzen, regelmatig kortingbons, geen verzendkosten.
Het bestel- en betaalproces verliep vlot en aangenaam. Ultrasnelle verzending, netjes verpakt en leuke doos met bv. flap voor de buren als zij het paketje hebben aangepakt en andere boodschappen op de doos.
De ontvangen producten werken naar behoren. Goede opvolging en tips ivm de aangekochte artikels. Persoonlijke aanpak.
Ik ben heel tevreden, positieve ervaring over de hele lijn!

Pluspunten

• duidelijke productinformatie
  • aangename, overzichtelijke wegschop
  • uitgebreid aanbod
  • goede prijzen, geen verzendkosten, kortingbons
  • snelle, verzorgde verzending