Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Webshop 19-08-2015 Via de website gekocht

Bereikbaar en duidelijk

Zaken worden snel afgewerkt zoals beloofd

Ruim assortiment

Eerste kennismaking alleen maar positief

Nathalie 19-08-2015 Via de website gekocht

Voucher was er niet bijgeleverd. Een mail verstuurd en de volgende dag de voucher ontvangen met een leuke hand geschreven kaart erbij helemaal top!!

Een fijne webwinkel.

Margo Buelens-Terryn 19-08-2015 Via de website gekocht

Erg gebruiksvriendelijke site en duidelijke informatie!

Erg snelle levering en mails die je op de hoogte houden van je levering: super

Genoeg keuze en verschillende prijscategoriën

Niks op aan te merken

Geen negatieve opmerkingen te bedenken

frieda van der eycken 19-08-2015 Via de website gekocht

heel snel en makelijk om te bestellen

heel snel thuis

heel erg goed snellen levering

LowieSteenwelle 19-08-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik nodig had

Was niet eens nodig! Kon het erg makkelijk vinden en bestellen!

Perfect! Heb gevonden wat ik nodig had door het ruime assortiment.

Als je wat nodig hebt, zelfs op zondag, dan bestel je bij CoolBlue! Niets van gelogen!

Had binnen 5 minuten gevonden wat ik nodig had. Werkt uitstekend en ziet er ook nog eens goed uit! De softboxen waren goed en stevig ingepakt zodat er niets kan gebeuren tijdens de rit van de bezorger. Echt perfect!

Hans Kattouw 19-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen is heel eenvoudig te doen

Snel en goed contact n.a.v. de te late levering door PostNL. En ter compensatie een vergoeding van € 10,00 bij een volgende bestelling.

Alles wat je nodig kunt hebben is aanwezig bij CoolBlue

Voor de service van CoolBkue durf in te staan bij mijn vrienden

Ik ben tevreden over CoolBlue. De bestelling verliep correct ondanks de vertraging bij PostNL. Verder kan ik het niet beoordelen, omdat ik pas een paar dagen in het bezit ben van mijn bestelde TV

Kasteel1979 19-08-2015 Via de website gekocht

Gaat echt vanzelf. Duidelijke website en ook op zondag leveren is echt perfect. Vind het concept van de volgende dag leveren dus ook op zondag perfect en dat zonder extra kosten!

Goed! Bij de 1e bestelling die ik deed ging er iets fout. De betaling was gedaan maar dat verscheen niet op mijn pagina. Heb contact opgenomen met de helpdesk van Coolblue en werd netjes en goed geholpen. Leveringstijd was ook goed door de Post.nl aangegeven tijd.

Meer dan genoeg.

Beloven gewoon wat ze zeggen en een goede helpdesk die je netjes te woord staat en helpt.

Jij hebt veel webwinkels tegenwoordig die ook hetzelfde als Coolblue bieden, maar niet alle bieden zo'n goede service.

DeltaUnit38 19-08-2015 Via de website gekocht

Ik voelde mij direct op mijn gemak wanneer ik mijn product had aangekocht. Er werd snel een mail gestuurd wanneer mij aankoop verpakt werd (via mail en sms). Wat ik ook goed vind is dat er reviews van hun zelf bij bepaalde producten.

Persoonlijk vind ik de klantenservice van Coolblue goed en ze zijn ook direct verkrijgbaar wanneer ze open zijn.

Er is voldoende assortiment verkrijgbaar en het is allemaal goed verdeeld op hun andere websites.

Omdat ik zelf al goeds heb gehoord van Coolblue en ik heb zelf het gevoel dat ze vertrouwhaar zijn.

Ze zijn duidelijk over wat ze met het product aan het doen zijn. Ze reageren ook snel bij klantenservice wanneer deze open is en ze hebben ook een rijke assortiment die verdeeld is op verschillende websites van hun. Ook al heb ik maar één product er gekocht, zelf had ik het gevoel dat ze iets betrouwbaarder zijn dan andere online winkels, omdat er bv. reviews zijn van hun op bepaalde gekende producten staan wat ik goed vond. Wat ik ook leuk en nice eruit zag, was bij de verpakking van Coolblue zelf. De blauwe kleuren gaven direct de gevoel van betrouwbaarheid (En ook hun logo zelf)

baardegem 19-08-2015 Via de website gekocht

men moet de deur niet uit om zaken te kopen

Perfecte service

zeker aan te bevelen

Helemaal niks op aan te merken, hier is over nagedacht !! Prima service

Belangrijke Consument 19-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen. Vervolgens weet je niet hoe laat PostNL komt met het pakket. Tenzij je bijbetaald.

Er is nog geen behoefte aan service. Wel had ik graag MS Office op mijn laptop er bij gehad zoals sommige andere winkels wel doen voor dezelfde prijs. Maar is in mijn geval niet onoverkomelijk.

Veel keus.

Zeker aan te bevelen.

Het product zelf is minder goed dan ik dacht. De tekens op het toetsenbord bij QWERTY komen niet altijd overeen met de werkelijkheid. Bijvoorbeeld de ! en ?. Dat is wel erg lastig en misschien nog een reden het product terug te sturen. Ik heb het gekocht voor iemand anders. Ook duurde het ongeveer 7 uren voor ik Windows10 totaal gedownload had. Wel erg lang. Een CD of usb stick was handiger geweest. Ik ben nu nog het apparaat aan het installeren.

valerimestdach 19-08-2015 Via de website gekocht

vanuit woonkamer op pc of laptop rustig kijken en bestellen

heel vlotte en kwaliteitsvolle afhandeling van bestelling

ruime keuze in alle 'afdelingen'van de shop

omwille van gebruiksgemak en service

bestelling werd netjes afgeleverd in degelijke kwalitatieve verpakking. Zelfs over verpakking zelf werd nagedacht, de tips voor de rug EN de bedankingsflap voor de buur

8862michiel 19-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke wijze van aankopen doen, geen onnodige ballast

Staan altijd klaar je te helpen, in de winkel en online

Veel producten aanwezig die op weinig andere plekken te vinden zijn

Altijd een goede ervaring

Altjd goede service, gemakkelijk en gratis verzending, altijd volgende dag op tijd in huis

HermanSr 19-08-2015 Via de website gekocht

via internet zo gevonden wat je zoekt

zondagavond voor 24:00 uur besteld, maandag al in huis ;-)

veel keus in meerdere modellen

top site top winkel

betrouwbare service, uitgebreidere keuze voor betere prijzen dan Nutri Bullet website! Nutri Bullet Rood gekocht voor 99 Euro, gratis bezorgd!

landstradegroot 19-08-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk

binnen de garantie periode word alles opgelost

Er valt veel te kiezen

Prima bedrijf, dan mogen mijn vrienden ook wel weten

Prima website, prima service, prima levering

Goosskes 19-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijk en snelle levering zelfs op zondag . Dit is uniek in belgie

Goederen die niet voldoen worden zonder vragen stellen onmiddelijk terug genomen .

Sommige goederen zijn heel uitgebreid aanwezig , andere is er iets minder keuze . Vind wel dat er duidelijk aan gewerkt word want het gamma blijft groeien .

Ik heb nog geen enkele negatieve ervaring met coolblue , zeker aan iedereen aan te raden .

Buiten dat sommige dingen duurder zijn dan in fysieke winkels (vele andere zaken dan weer niet) vind ik coolblue een super webwinkel waar ik nog meermaals zal terug komen .

Jayded 19-08-2015 Via de website gekocht

Klik klik done in principe.

Levering op zondag, geen probleem.

Keuze was in stock.

Nog nooit problemen gehad, goede, correcte service.

-Geweldige service -Grote keuze -Twitter support

wilvanalphen 19-08-2015 Via de website gekocht

via internet bestellen is erg gemakkelijk

de volgende dag alles keurig netjes in huis

er is erg veel keuze, je vind gelijk wat je zoekt

waarom niet als het me zo goed bevallen is

Hwijk 19-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, kon producten makkelijk vinden en bestellen gaat ook heel makkelijk

Snelle levering, precies zoals aangegeven

Ruime keuze en precies het type dat ik wilde

Duidelijke beschrijvingen, goede prijs, snelle service, product was goed verpakt.

Mous 200 19-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke site

zeer snel, met duidelijke mails waar je bestelling zich bevindt

gewoon ruim

goed, goedkoop duidelijk, met een jeugdige uitstraling.

Mich14 19-08-2015 Via de website gekocht

Zaterdag 15/08 (feestdag) online besteld (en betaald) en zondag (16/08) reeds geleverd !

McBarty 19-08-2015 Via de website gekocht

Ontzettend gemakkelijk en razendsnel in huis. Maar een paar klikken en je bestelling is rond, een paar minuten later en je pakketje is al zo goed als onderweg

Yenthl van hul 19-08-2015 Via de website gekocht

Als het een klein pakketje is steken ze het gewoon in de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn.

Je wordt van alles goed op de hoogte gehouden en je kan het pakketje volgen via de app van de post.

Je kan veel bestellen maar sommige dingen zijn aan de iets duurdere kant maar daar kan ik perfect mee leven want men krijgt wel een goed product en een zeer goede service voor de prijs.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen, de winkel levers goede kwaliteit, goede service en is zeer betrouwbaar.

Het is een goede en betrouwbare winkel, soms wel prijzig maar daarvoor krijg je wel een super service in de plaats, en ze leveren de dag na dat je besteld en dat vind ik ook zeer fijn, het is echt een super winkel, en de verzending is gratis wat ik ook zeer goed vind, zeker omdat men het de volgende dag al levert. Met andere woorden ben ik gewoon super tevreden over deze winkel en zou ik iedereen aanraden om zeker hier producten te kopen.

11348568 19-08-2015 Via de website gekocht

Thuis besteld op zaterdag, geleverd op zondag !

Snelle levering, keurig verpakt

Enorme keuze

sfmarkes 18-08-2015 Via de website gekocht

je zit lekker achter de computer en kiest, het staat duidelijk en je krijgt precies wat je heb besteld.

Mijn nieuwe apparaat werd geïnstalleerd, het oude apparaat werd meegenomen, en de heren hebben alle troep meegenomen. De heren waren erg vriendelijk en hadden kennis van zaken.

Ik had keuze genoeg, maar zocht een specifiek merk en die vond ik!

Het gemak, de service en assortiment bevalt prima plus je kon zelf de datum van levering kiezen. Dus al met al zal ik deze site zeker aanbevelen.

Snelle en nette levering. Installatie is netjes uitgevoerd.

Marc P Erpe 18-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om het juiste produkt te vinden

Telefonisch gevraagd of levering kon uitgevoerd worden op feestdag (Zaterdag 15/8 tevens winkel gesloten),zou produkt dan maar op maandag kunnen gaan halen. Levering dan maar via thuisbestelling laten komlen op zondag. Opvolging bestelling online!

Uitgebreid assortiment betreffende produkt naar waar ik op zoek was.

Alles picobello in orde. Vrijdag besteld en zondag reeds in de hand! ( zaterdag was wel een feestdag)

Praktische webshop die ultrasnel levert.

landuydt 18-08-2015 Via de website gekocht

men schakelt vlot naar assortiment naar het specifiek product waar men naar op zoek is.

voor mezelf is de service uitstekend daar de info van verloop snel doorkomt , ook de levering was op zondag en binnen de 24u

prima omwille van de vele artikelen in voorraad , is mij belangrijk

Is mij zelf aanbevolen, dit was mijn eerste aankoop met een prima verloop en zoiets beveel je gemakkelijk aan .

de snelheid waar men een artikel in zijn bezit heeft , daar ik maar 23 km van coolblue Antwerpen af woon is het in feite de moeite niet ernaar toe te rijden

meimah 18-08-2015 Via de website gekocht

Het gemak en de snelle levering welke gratis is plus het retour nemen van de oude machine is zeer prettig. Jammer is wel dat men niet even heeft gemeld dat de dorpel is beschadigd geraakt bij het afvoeren van de oude machine. De kozijnen waren nog vrij nieuw en onbeschadigd.

tuurke63 18-08-2015 Via de website gekocht

uitstekende en overzichtelijke website

ruilen geen enkel probleem bij verkeerd besteld artikel

actueel aanbod, soms geen accessoires voor wat oudere apparatuur. (Ik ben erg zuinig op mijn spullen)

supersnelle levering, ruim assortiment, retour en ruilen zonder moeilijk gedoe, kostenloze verzending en retour

Je kunt ook een artikel reserveren en in de fysieke winkel ophalen en betalen. Valt het tegen om wat voor reden ook, dan kun je van de voorgenomen koop afzien.

dirk ruys 18-08-2015 Via de website gekocht

alles was heel duidelijk en gemakkelijk

Wauw, op zaterdag besteld (een feestdag dan nog) en op zondag had ik mijn pakje al. Geweldige service !!!

dit was het moeilijkste : omdat het assortiment zo ruim was was het moeilijk kiezen.

Gewoon omdat ik heel tevreden ben !!!

Het was gewoon allemaal in orde, duidelijk overzicht, vlotte betaling en snelle leverering.

Mm.krijgsman 18-08-2015 Via de website gekocht

Voor 23.59 bestellen de volgende dag in huis.

Voldoende keuze

Ruime keuze en snelle bezorging

lispet 18-08-2015 Via de website gekocht

op zondagavond besteld em betaald en niet te geloven maar op maandagochtend om half 12 al bestelling geleverd.

al vaak op websites besteld die je beloven de volgende dag te leveren, maar nog nooit een die het ook deed als je op zondagavond bestelde.
het kan dus wel dat bewijst coolblue

supersnelle levering, goed op de hoogte van de orderstatus. goed verpakt en goedkoopste prijs ( blijf een nederlander he prijs is belangrijk)

lindan076 18-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Altijd goed. Zowel via social media, telefonisch of mail.

Ik mis hier en daar wat budgetknallers. Verder prima.

Coolblue is op dit moment klantvriendelijker dan grote spelers als bol. Verlies dit USP niet

Zie opmerkingen.

Marc Respen 18-08-2015 Via de website gekocht

Goede service, vooral zondag afleveren. Hier hebben de grote postorderbedrijven het nakijken. Bol.com kon geen laptop leveren aan een DHL punt bij Albert Heijn.

Goede website, mooie review films op internet en zelfs een film na het bestellen over het logistieke proces.

Ruim.

100%. Mogelijkheid met betalen met PayPal zonder extra transactie kosten.

7 dagen per week gratis verzending. Professionele website tot en met de verpakking toe. Reviews over producten op internet van Coolblue. Klasse shop!!!!!

L.ubachs 18-08-2015 Via de website gekocht

Je kunt alles goed op je gemak bekijken wat je ook nodig hebt en vergelijken.

Ik moest een glas bescherming hebben voor mijn iphone 6 ik had een mail gestuurd of ik deze samen kon gebruiken met mijn spigen case bescherming ik kreeg binnen 2 uur bericht tot dit kon en binnen een dag had ik de levering binnen

Je hebt genoeg keus

Je wordt goed geholpen en de levering is snel

In een woord top

Thomaswillemot 18-08-2015 Via de website gekocht

Snel

Super snel en levering op zondag

Snelle levering en goed product, eerste keer dat ik via coolblue bestel en zeker niet de laatste keer!

BertBeau 18-08-2015 Via de website gekocht

Account was snel aangemaakt. Vervolgens handige en makkelijke bestelprocedure. Gekozen om product op te halen in winkel.

Mooie lichte winkel in Eindhoven (was hier nog niet eerder geweest). Werd netjes te woord gestaan en werd gewezen op een actie van ASUS middels een folderje. Ook fijn dat ik met een credit kaart kon betalen.

Het assortiment is onderverdeelt in 12 categorieën. Door een categorie aan te klikken kom je in de specifieke shop terecht waar de keuze zeer uitgebreid is.

Prima service en klantvriendelijkheid. Met daar bovenop een scherpe prijs. Wat wil je nog meer?

Eén wat minder aspect is het feit dat er betaald moet worden voor het parkeren voor de deur. Ik begrijp dat Coolblue daar ook niets aan kan doen maar ik had dat net buiten het eigenlijke centrum van Eindhoven niet verwacht.

Patventura 18-08-2015 Via de website gekocht

Er ging iets mis met het bestellen zelf, waardoor ik niet bij de stap om te betalen kwam. Toen heb ik het zelf maar overgemaakt ovv mijn bestelnummer. Toen bleek dat deze automatisch was gecanceld kreeg ik van de helpdesk een link naar idealpagina, met een nieuw bestelnummer. Ik moet mijn geld van de overmaking nog terugkrijgen, maar ik ga er van uit dat dat snel gebeurd. Qua gemak geef ik dit keer een lager cijfer dus.

Mijn klacht over de betaling werd snel verholpen en zoals gezegd verwacht ik ook dat mijn geld snel wordt teruggestort. Verder had ik een niet werkende accu bij mijn laptop. Deze is netjes vervangen bij de winkel in Rotterdam.

Super klantenservice ( er van uitgaande dat mijn geld snel wordt teruggestort :-) )

Goede klantenservice, snelle levering, ook op zondag en een breed assortiment.

Diannej 18-08-2015 Via de website gekocht

Goede prijs Overzichtelijke site Snelle levering

jansmit31 18-08-2015 Via de website gekocht

Het bestel proces op de website is heel eenvoudig en duidelijk.

Ik heb een Seagate hybride sshd besteld, deze was hier tenminste op voorraad. Ik had deze zo gevonden. Besteld op zaterdagavond en zondagmiddag om 13.15 uur had ik hem in huis.

Meer dan voldoende keus tegen een aantrekkelijke prijs.

Goede en duidelijke service, ook de retourservice wordt duidelijk omschreven op de site. Ik heb deze niet hoeven te gebruiken maar ik vind het wel belangrijk.
Kortom;
Eenvoudig bestellen tegen een redelijke prijs/kwaliteit en een zeer snelle levering. TOP!

Een hele goede shop Coolblue. Ik heb tot op dit moment alleen maar pluspunten.

N. uit Arnhem 18-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, snel bestelproces, prettig dat je artikelen met elkaar kunt vergelijken.

Superservice! Je wordt via de mail zeer goed op de hoogte gehouden van het bezorgproces, erg prettig dat de bezorger je ook nog even belt dat hij onderweg is. Veel bedrijven vragen een extra (soms forse) vergoeding als je het apparaat graag op een etage van een appartement bezorgd wil hebben. Coolblue doet dit gratis! Veel bedrijven vragen een extra (soms forse) vergoeding voor het meenemen van je oude (defecte) apparaat. Coolblue neemt het gratis voor je mee! Echt topservice! Ben een zeer tevreden klant!

ruim assortiment en ruime keuze aan artikelen! Er zit altijd wel het juiste voor je bij.

Goede dienstverlening, klantgericht en snelle service!

Aragnia 18-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen is simpel bij dit bedrijf

Ik heb direct hun service mogen ondervinden na een vertraagde levering door post.nl..

Ik ben sinds kort klant van hen en dus nog niet helemaal op de hoogte van hun assortiment, ik ga mij daar wel in verdiepen, maar mondjesmaat om niet te veel tegelijk te kopen (ivm.mijn budget!)

Zijn bovenstaande antwoorden niet overtuigend genoeg?

De manier waarop zij hun klanten tegemoet treden, het grappige dat ik van hen de bezorger van mijn pakjes moet groeten, wat ik dus ook doe, en de hele sfeer van dat bedrijf spreekt mij zeer aan

MircoCallens 18-08-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig gebruik!

Alles is te vinden in een enkele klik

Een zeer breed assortiment in electronica!

Het is makkelijk te bestellen en de volgende dag in huis!

Het is gemakkelijk om te vergelijken tussen voorwerpen waarover je twijfelt. Als je besteld voor 23:59 heb je je bestelling nog de volgende dag al aan huis! !! Ook op zondag !

Dariovdk 18-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk opzoeken van sporthorloges, goede vergelijking tussen de horloges. Ik had al reeds een account bij Coolblue dus binnen enkele klikken was mijn bestelling besteld, betaald, verpakt en geleverd!

Zaterdagmiddag tussen 16u en 17u besteld, zondag om 12u geleverd door Bpost! Belangrijk: zonder extra kosten.

Redelijk assortiment van sporthorloges, enkel accessoires voor mijn polar V800 (cadansmeter,snelheidsmeter voor fiets) waren niet direct te vinden in een aankoopbundel van je sporthorloge.
Coolblue was zeker niet de duurste voor dit artikel maar ook niet de goedkoopste, maar ik betaal graag extra voor de service die Coolblue levert.

Gemakkelijk vergelijken van producten, binnen een paar klikken was mijn product de volgende dag op zondag geleverd. Ik heb al enkele keren besteld via Coolblue en heb tot nu toe enkel goede ervaringen met het bedrijf. Ze zijn snel, betrouwbaar, klantvriendelijk.

Het was zeer gemakkelijk om de verschillende sporthorloges te vinden en te vergelijken. De keuze vergemakkelijking via de opties aan de linkerzijkant van het scherm zorgen voor een gemakkelijke zoektocht naar de ideale sporthorloge. Sommige producten hadden een testvideo, dit mag wel uitgebreid worden (vooral voor de duurdere sporthorloges). Zonder extra kosten was mijn product binnen de 18uur thuis geleverd via Bpost. Misschien de bundels met de polar horloges uitbreiden. Ik gebruik dit voor allerlei sporten, waaronder fietsen. Ik kon niet snel extra accessoires zoals cadansmeter, snelheidsmeter vinden terwijl cadansmeter bij verdere opzoekingen in de webshop wel beschikbaar was. Had ik dit geweten voor het bestellen, had ik dit in één pakket aangekocht. Misschien voor een link naar polaraccessoires zorgen, hierdoor zou ik meer producten aangekocht hebben. Een tip een testvideo voor meer producten zou ook handig zijn. Dit was niet het geval voor alle sporthorloges, zou de keuze kunnen vergemakkelijken

Jacintha van Ree 18-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen en de volgende dag in huis!

Goed eerder iets aan de hand gehad met de aankoop van een diepvrieskast en dit werd keurig netjes afgehandeld.

Heel breed

Heel erg tevreden

Yves71 18-08-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik wilde en ook een mooie aanbieding erbij

Snel en netjes en deze keer zelfs op zondag (binnen 24 uur) bezorgd! Wel heel jammer dat mijn kortingsbon van de vorige aanschaf, maar een maand geldig bleek (tot eind juni) en dus niet meer bruikbaar. Een paar maanden looptijd vind ik wel redelijk, maar 1 maand echt te weinig. Zonde....

B Spruijt 18-08-2015 Via de website gekocht

Ik wilde graag een bepaalde printer de volgende dag in huis hebben en omdat ik deze zelfs nog op de avond ervoor kon bestellen betekende voor mij groot gemak. Overigens had ik laatst een bestelling van een computer (heel hard nodig voor mijn werk) die op zondag werd geleverd, dat was helemaal super!

Met diverse mailberichten word je goed op de hoogte gehouden van de verwerking van je bestelling; ideaal omdat je precies weet wanneer je het pakket kunt verwachten.

Een meer dan ruim assortiment waardoor het altijd lukt om een goede keuze te maken. Wat ook handig is het geven van tips van aanvullende producten die je nodig zou kunnen hebben.

Ik heb bepaalde producten die ik via Coolblue heb gekocht natuurlijk ook vergeleken op sites van andere aanbieders. Coolblue is niet altijd de goedkoopste. Maar bovenstaande punten: gemak, assortiment en vooral service maken een evt. prijsverschil meer dan goed.

Vooral de persoonlijke communicatie is super, de manier waarop je wordt aangesproken en de toon waarop is heel toegankelijk en soms zelfs humoristisch. Als ik tot slot dan toch nog een puntje zou moeten aanstippen: misschien is er nog een (milieuvriendelijker) alternatief te bedenken voor het plastic vulmateriaal.

annickvanwijk 18-08-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie zetel snel een bestelling doorgeven op een simpele manier.

Binnen de 24 u na je bestelling leveren ze je pakje in uitstekende staat je bestelling af.

Ik vind het super dat je op een eenvoudige manier iets kan bestellen.
De betaling verloopt uiteraard vlot en correct.
Ze leveren zeer snel!

miguelk 18-08-2015 Via de website gekocht

Super webshop die alles in het werk stelt om je de juiste keuze te laten maken. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar dat maken ze goed met de service

Zoals altijd, coolblue doet er alles aan om je tevreden te stellen en te houden. Elke keer één stapje verder gaan daarin dan je verwacht. Prettig!

Een ruim assortiment maar soms net niet die ene die je zoekt... Maar da's misschien een ouderwetse manier van zoeken.

Gewoon een heel goed doordacht concept waar je elke keer net iets meer service krijgt dan je verwacht van een webshop. Levering op zondag bijvoorbeeld... Super!

brownbrown 18-08-2015 Via de website gekocht

Uiterst gemakkelijk zoeken, vergelijken en bestellen.

Vlotte en correcte afhandeling van vragen en bestelling. Factuur, pakbon, retourbeleid en (gratis!) verzending is allemaal zoals je het als consument graag ziet.

Niet alles is verkrijgbaar, maar van de meeste producten zie ik een prima dwarsdoorsnede van merken, uitvoeringen en prijsklasse.

Absoluut aan te bevelen: de combinatie van uitgebreide informatie, bestelgemak, retourbeleid en de administratieve afhandeling maakt Coolblue voor mij tot een uiterst prettige en betrouwbare webwinkel.

Geen negatieve punten. Positieve punten: betrouwbaarheid, transparantie, klantvriendelijkheid, service

Agnes Reper 18-08-2015 Via de website gekocht

Alles was duidelijk en gemakkelijk uit te voeren.

er werd geen aankomstuur vermeld op de site , heb gekeken op de site van Bpost maar het uur werd niet ingevuld, spijtig

De kleurkeuze was beperkt, maar was wel 9 euro minder dan bij bol.com