Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob 21-05-2016 Via de website gekocht

Heldere, aantrekkelijke site met een perfecte mix van achtergrond, kleuren, lettertype en indeling.
Artikelen zijn zo gevonden met een heldere uitleg en goed gesorteerd. Een top10 lijstje erbij van de meest verkochte artikelen, een mogelijkheid tot vergelijken (belangrijk - ook binnen hetzelfde merk!) en heldere beoordelingscriteria.
Bestellen is een eitje.

Ongekende service:
- bezorgen gaat is in mijn geval nooit mis gegaan!
- 7 dagen per week thuisbezorgen!
- next day delivery;
- goede verpakkingen;
- vrolijke verpakkingsdoosjes met humor;
- leuke afsluiting van het bestelproces.

- Zeer ruim assortiment;
- producten zijn snel te vinden;
- goede verfijning in de selectiecriteria;
- prijzen goed duidelijk, geen verborgen kosten;
- CoolBlue geeft ook direct aan wat een eventueel handig accessoire zou kunnen zijn.

CoolBlue maakt hun slogan "alles voor een glimlach" absoluut waar qua humor en frivoliteit. Super!

Ga zo door! Jullie zijn werkelijk uniek en een aanwinst in de markt.

HapplyClient 21-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk om het product dat het best bij jouw gebruik past te vinden door de filters in te schakelen, en uit het resultaat eventueel een aantal mogelijkheden te vergelijken.

After Sales Service heb ik nog niet kunnen beoordelen, maar als die van hetzelfde niveau is als die bij levering, kan het niet slecht zijn: duidelijke en snelle communicatie betreffende order voortgang en levering (binnen de beloofde tijd).

Het hele assortiment heb ik niet verken; ik moest op korte termijn een laptop vervangen en werd daar met een enorme keus geconfronteerd. Normaal gesproken zou ik heel lang hebben moeten zoeken, maar dankzij de filters kun je heel snel en doelgericht zoeken.

Er is altijd iemand beschikbaar om online vragen te beantwoorden en te adviseren, de uitleg-video over het verloop van de bestelling is duidelijk en humoristisch, de website is professioneel, evenals de afhandeling van de bestelling. Chapeau!

Tirza 21-05-2016 Via de website gekocht

telefonisch werd voor mij uitgezocht wat de verschillen waren tussen de telefoons en wat dus voor mij het beste was

Mijn telefoon deed het niet goed, ik was slecht hoorbaar, maar de medewerkers was geduldig en samen zijn we eruit gekomen

prijzen van telefoons vergelijken met aanbieders, want de deal bij Vodafone zelf afsluiten was goedkoper geweest als ik geen korting had gekregen via de telefoon, als ik het via de website had besteld, had ik het bij Vodafone zelf besteld.

Michaelhv 21-05-2016 Via de website gekocht

nadat ik de verlengingscheck had ingevuld werd ik op het moment dat ik ook daadwerkelijk kon verlengen netjes gebeld met een mooie aanbieding. In deze aanbieding werden alleen veel cijfers genoemd waardoor ik het overzicht even kwijt was, maar gelukkig werd alles mij ook toe gemaild waardoor ik op mijn gemak er nog een keer naar kon kijken.

Het enige wat de winkel is nagekomen is de levering op de volgende dag. Er was een tijdsbestek opgegeven, wat niet nagekomen kon worden. Daarover kreeg ik wel 2 keer bericht over, maar het was echter onduidelijk hoe de tijden erin met elkaar in verhouding stonden.

Ik vond dat ze veel keuze hebben. Nadat mijn keuze was gevallen op de Galaxy S7 Edge heb ik wat verder gezocht en bleek Coolblue ook nog eens het beste aanbod te hebben op de markt

Voorheen altijd een positieve ervaring gehad met Coolblue en verwacht dat dit in de toekomst ook zo zal zijn. Zeker 1 van de winkels die hun belofte als 1 van de beste nakomt

Dexter 21-05-2016 Via de website gekocht

erg overzichtelijke site met juiste informatie!

wat ze beloven dat maken ze waar !

er is altijd ruimte voor meer...maar dan wordt het ook moeilijker kiezen !

ze zijn niet de goedkoopste....maarja het is uit de lengte of uit de breedte.

fresia zoutendijk 21-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk dingen te bestellen

Betaling lukte niet omdat deze op een andere rekening stond maar na een belletje snel opgelost

Nieuwe garmin is bijna nog nergens te krijgen hier wel!

Veel assortiment, mis maar een paar dingen

Rein 21-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en alles wijs voor zich

Retourneren, Bedenktijd, garantie, alles is duidelijke

Nog niet goed kunnen beoordelen, was zelf gericht op zoek naar een specifiek product en dat was bij jullie aanwezig,

Alles goed geregeld en betrouwbaar

's avonds om 23:30 besteld, de volgende dag geleverd. duidelijke mails om product te kunnen volgen. De verwachte levering kwam op tijd, dus wat wil je nog meer. Gewoon direct naar Cool Blue gaan en bestellen maar !!!!!

Piet 20-05-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Je kunt de bestelling volgen

Veel keuze

Bijna perfect

Robbe 20-05-2016 Via de website gekocht

Zoals beloofd voor 23.59u besteld en betaald de volgende dag in huis.

Ruim aanbod

Weversa 20-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en makkelijk

Duidelijk, snel

Van alles wat te vinden

Feiko 20-05-2016 Via de website gekocht

Heldere informatie die adequaat is, goed ingedeeld in rubrieken

Geeft goede adviezen via een helpdesk

Zeer uitgebreide keuze tegen goede prijs en goede service

Breed assortiment tegen prima prijzen. Snelle levering en goede communicatie daarover

Richard 20-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, goede zoekfunctie

super snel verzonden na bestellen

Groot assortiment

robert 20-05-2016 Via de website gekocht

Zowel de webshop alsook een echte winkel van coolblue is overzichtelijk terwijl er toch een ruim aanbod is.

Ik heb diverse keren online iets besteld, keurig op de hoogte gehouden van het bestel en aflever proces en alles klopte iedere keer. Ook in de winkel wordt je prettig geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben.

Het is een consumentenzaak en daar is het assortiment op afgestemd maar dat is dan ook wel een heel breed assortiment!

Overzichtelijk, vriendelijk, ruim assortiment, snel in huis, redelijk scherp geprijsd.

Hugo Neyens 20-05-2016 Via de website gekocht

Zeer vlot, zeer gemakkelijk.

Zeer snelle levering via mijn postbode!

Overzichtelijk en duidelijk.

Overzichtelijk, gemakkelijk en snelle levering.

Meuwissen 20-05-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk vinden vat je zoekt, overzichtelijk weergegeven

Medewerkers staan je altijd vriendelijk te woord en helpen je bij het maken van een goede keuze.

Soms zijn hele specifieke producten niet te vinden, maar over het algemeen is er een prima aanbod.

Dost 20-05-2016 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden.

Mijn producten worden spoedig geleverd.

Veel keuzes op de website.

Zeker een aanrader.

Saar 20-05-2016 Via de website gekocht

De site heeft goede zoekcriteria.

Doen wat ze beloven. Makkelijk besteld, snel in huis.

Heel ruime keuze.

John een tevrwden klant 20-05-2016 Via de website gekocht

Goede site.

Supersnelle service.

Grkkts.

Al 6 maal daar besteld en iedere keer nog volgende dag bezorgd.
Super tevreden.

Snelke service en ook nog goedkoopste prijs.

Dieter 20-05-2016 Via de website gekocht

Enkele muisklikken en je hebt besteld wat je wil

Uitleg nodig; Bel gerust of ga langs in de winkel

Uitgebreid, maar niet alle modellen beschikbaar

Goed service, lage prijzen en uitgebreid assortiment

A M Doyle 20-05-2016 Via de website gekocht

Snel,efficiënt,vriendelijk en meedenkend

Op tijd,vakkennis

Genoeg keuze

Rebecca 20-05-2016 Via de website gekocht

Het bestellen gaat gemakkelijk online, keuzes maken is ook gemakkelijk vanwege de reviews. Daarnaast wordt het snel geleverd. Top!

Snelle levering, dus vlotte service. Nog geen problemen meegemaakt (dus heel positief), het is dus de vraag of Coolblue dan ook zo'n goede service biedt ;)

Meeste dingen kan ik via Coolblue wel vinden. Maar had laatst dat ik een bepaalde adapter niet kon vinden.

TomNet 20-05-2016 Via de website gekocht

Ruime voorraad en duidelijke site

Aan wat toegezegd wordt, wordt volledig voldaan.

Ruim

Snelle service en goede afwerking.

Het lettertype (kleur) is wat onduidelijk, flets.

Samantha 20-05-2016 Via de website gekocht

De website was erg overzichtelijk. Geen honderden pagina's. Voor iedereen makkelijk te begrijpen.

Mijn product kon op elk tijdstip thuisbezorgd worden. De volgende dag zou hij al afgeleverd worden (terwijl ik om 23.00 uur bestelde). Maar ik was dan niet thuis. 's Avonds werd hij kosteloos bezorgd! Heel fijn!

Het was echt een gemak om te bestellen. De levering was perfect. En ik werd ook goed op de hoogte gehouden van de status van mijn levering. Ik was erg tevreden over hoe het pakket ingepakt was (aangezien mijn bestelling best breekbaar was).
Ik zou hier als ik weer iets nodig heb, gelijk weer bestellen!!

Liam 20-05-2016 Via de website gekocht

De website is zeer gebruiksvriendelijk. Mensen die niet verwant zijn met online shoppen kunnen hier makkelijk hun weg vinden. Het filteren en zoeken verloopt zeer simpel.

Mijn product is in de late avond besteld, de dag nadien lag het rond 9 uur 's morgens al in het gekozen afhaalpunt. Coolblue doet dus echt wat ze beloven. De afhaalpunten zijn trouwens ook zeer interessant. Dit zorgt er voordat je geen problemen hebt met leveringen wanneer je niet thuis bent. Je kan kiezen in welk afhaalpunt in de buur het geleverd mag worden.

Ook hun Facebookaccount is zeer actief.Ik had een factuur nodig van een oude laptop maar wist niet zeker waar ik deze besteld had. Ik stuurde daarom een bericht naar Coolblue met enkele vragen en zij beantwoordden mijn vraag vrijwel meteen. De persoon die mij hielp was zeer aardig en snel. Jammer dat ik voor service slechts een 10 kan geven.

Een zeer ruim assortiment waar je zeker vindt wat je wil. Hier is niets op aan te merken. Zowel goedkopere versies als de meer geavanceerde en duurdere versies zijn beschikbaar.

Wanneer ik denk aan online shoppen voor elektronica, denk ik enkel en meteen aan Coolblue. Ik heb geen negatieve punten aan te merken.

Ik koop waarschijnlijk binnenkort via Coolblue mijn nieuwe laptop en een nieuwe externe harde schijf.

Anne 20-05-2016 Via de website gekocht

Zeer duidelijke webshop. Snelle en gratis levering. Leverdatum is in te stellen en bezorgen ook op zondag, tegen meerprijs.

Ruim assortiment voorzien van duidelijke omschrijving van het product.

Wouter 20-05-2016 Via de website gekocht

gewoon soepel bestellen

alles was goed, geen service nodig

keuze genoeg

zoeken bestellen betalen ontvangen. simpel.

Fvv 20-05-2016 Via de website gekocht

Het is erg makkelijk om op deze site iets te bestellen, en erg overzichtelijk

'S avonds laat besteld en de volgende dag voor 2 uur al in huis! Helemaal top!

Er is veel keuze!

Ik heb niet op zaterdag besteld, maar er word zelfs op zondag bezorgd als je op zaterdag besteld!

Natsuke 20-05-2016 Via de website gekocht

Kon gemakkelijk het product vinden die ik zocht, endie was nog in de aanbieding ook.

Mijn bestelling zou tussen 12:00 en 14:00 geleverd worden, en het kwam netjes om 12:08 aan.

De website heeft enorm veel keuze, en ben altijd wel benieuwd wat er nog meer te krijgen valt.

Ik ben heel tevreden met Coolblue en zal zeker terugkeren

ISM 19-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, wat ik zocht was makkelijk te vinden.

Snelle levering, duidelijke communicatie met humor.

De hele manier van klantenbenadering van coolblue spreekt mij aan. Er is overal aangedacht en door de aanwezigheid van een behoorlijke dosis humor is het shoppen een beleving.

A van der Veer 19-05-2016 Via de website gekocht

Gewoon simpel en overzichtelijk

Super snel geleverd, wasmachine boven gebracht en aangesloten.

Christine B 19-05-2016 Via de website gekocht

Ik hoef me niet te verplaatsen en kan verschillende online winkels en prijzen vergelijken.

In de namiddag besteld en de volgende morgen reeds in huis.

Prijs kwaliteit niets op aan te merken, het toestel werkt perfect.

Ik kocht er in het verleden al meerder keren waaronder een PC, fototoestel enz...

nee

Hardisk voor laptop 19-05-2016 Via de website gekocht

bestellen in volgende dag in huis. Makkelijke website

Al heel veel besteld bij coolblue en als er wat is onwijs goede service en geen gezeik over het terug nemen. top service

zoek maar iets en je vind het.

alles te vinden en service is top, ook de prijs is bijna altijd gelijk of net iets meer dan bij andere maar betaal liever een 10€ meer en deze service dan goedkoper en geen service.

Tanja Heuverkamp 19-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede begeleiding indien nodig.

Na klacht over Post.nl een leuke tegemoetkoming ontvangen (dit was niet nodig, omdat bekend was dat de fout bij Post.nl lag)

Ruime keuze bij alle producten

Ik ben voor de eerste keer zo goed behandeld dat ik zeker klant blijf en CoolBlue aanbeveel bij iedereen die het wil horen.

Nico 19-05-2016 Via de website gekocht

Goede duidelijke website

Snelle aflevering en een goed bereikbare klantenservice

Uitgebreid assortiment en heel veel artikelen op voorraad

Levering ontzettend snel. 's Avonds besteld dezelfde dag al verzonden. Helaas levering via PostNL. Deze pakketbezorger komt zijn geschatte aflevertijden via de track en trace dienst niet na. Pakket wordt zonder melding ergens anders afgeleverd.

I 19-05-2016 Via de website gekocht

het product is gemakkelijk te bestellen en de wijze van afleveren is ook gemakkelijk te kiezen.

ruim assortiment tegen scherpe prijzen.

WDP van Wamel 19-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website -snelle levering

Na bestelling de volgende dag levering.Helemaal top! Bedrijf komt zijn afspraken na!Netjes half uur vantevoren door chauffeur gebeld dat men eraan kwam.
Men neemt automatisch het oude witgoed en de verpakking weer mee.Zeer vriendelijk personeel,die het gekochte artikel op de aangewezen plaats zet. Ik woon 9 hoog, geen probleem. Helemaal top!

Voldoende keuze in assortiment.
Laagste prijs en prijs - kwaliteitverhouding prima.

Een verademing na de winkels die beweren binnen 24 uur te leveren en dit nalaten! Klasse Coolblue! Ga zo door!

fantastisch toestel 19-05-2016 Via de website gekocht

Als ik iets bestel bij coolblue is het er op het moment dat het er hoort te zijn in tegenstelling tot andere online diensten weet je bij coolblue dat ze hun belofte altijd naleven

Fantastisch meer woorden zijn niet nodig!!!

Bij Cool bleu vind je alle merken niet enkel de bekende dus voor elk wat wils zou ik zeggen!!!

Fantastisch gewoon

Neen

Kees 19-05-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Snel en kundig te woord gestaan.

Gemaakte afspraken zijn prima na gekomen

Duidelijke website dus je weet wat er in huis is.

Prettig, eerlijk en overzichtelijk.

evert des 19-05-2016 Via de website gekocht

Soms wat zoeken, omdat het onder verschillende websites staat

Snel geleverd binnen de tijd dat aangegeven is.

Veel elektroproducten, spijtig dat er ook geen andere producten zijn

Blij over levering en snelheid, ook goede keuze van koerierdienst.

katrien 19-05-2016 Via de website gekocht

Heel gebruiksvriendelijk, makkelijk zoeken en snel vinden.

Ik bestelde tijdens een verleng weekend en toch verliep alles supersnel.

Heel uiteenlopend producten.

Uiterst tevreden van alle bestellingen.

Bart 19-05-2016 Via de website gekocht

Goede informatievoorziening, mogelijkheden tot vergelijk en genoeg alternatieven

Verschillende mogelijkheden tot contact, van whatsapp tot ouderwets bellen of schrijven. Super

Wat hebben jullie niet? Plus daarbij altijd de meest scherpe prijs van alle aanbieders. Top

Topwinkel, niet voor niets zo populair. Op naar het vakantiegeld, op naar de volgende aankoop!! Aanvalluh

Ga zo door, trots dat jullie een nederlandse toko zijn!

Iwan 19-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site waarin zowel de voor- als nadelen van een product worden genoemd.

Geweldige service met erg vriendelijke bezorgers. Na het plaatsen van de nieuwe wasmachine boden ze uit zichzelf aan om onze (oude) droger op de wasmachine te plaatsen. Helemaal top dat ze dat aanboden en voor ons deden. Het kost ons altijd grote moeite.
Verder ook erg vriendelijke mannen. Zo anders en zoveel beter dan bij de meeste andere bedrijven!

Voldoende keuze en alle grote merken zijn aanwezig. Zowel de goedkopere als de meer duurdere uitvoeringen. Compleet assortiment.

Super goede service en erg vriendelijk. Dit hadden we ook al opgemerkt bij de levering van onze vaatwasser en nu weer zo'n positieve ervaring bij de levering van de wasmachine.

Inge 19-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk van thuis uit bestellen.

Goede en snelle services , na een probleem met headset binnen 48 uur geruild zonder rompslomp.

Je vind alles wat je nodig hebt.

Ben tevreden klant , goede en snelle services .

Is een aanrader.

Carla Pickkers 19-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website,kies iets uit en het wordt de volgende dag al bezorgd!

Snelle levering,gratis bezorgd en gratis oude apparaat meegenomen,wasmachine wordt netjes aangesloten

Ruime keuze

Duidelijk,betrouwbaar en snel

Ayenta 19-05-2016 Via de website gekocht

Na het zoeken en vinden van het gewenste product, is het met enkele klikken zo gepiept!

Mijn product kwam in een kei mooie envelop binnen en er zat ook nog super leuk leesvoer (had het bijna opgegeten) bij.

Ik kon het product dat ik wilde hebben hier in verschillende kleuren, maten en prijzen vinden!

Voor mij is CoolBlue de enige waar ik online aankopen doe met een serice die geweldig is en nog nooit teleurgesteld.

JeroenvanManen 19-05-2016 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en gemakkelijk in het gebruik.

Ik heb een tijd terug een laptop gekocht via coolblue, na verloop van tijd begon deze raar te doen en uiteindelijk werkte de laptop niet meer. Ik heb toen via coolblue een reparatie geregeld. Perfect geholpen, vragen werden uitstekend beantwoord en het is snel verlopen.

Coolblue heeft veel in het assortiment, als ik iets nodig heb maar niet weet wat ik wil, dan kijk ik vaak via Coolblue voor alle keuzes die ik heb. Bijna altijd heeft coolblue wat ik zoek, heel af en toe zie ik dat coolblue producten niet in het assortiment heeft of juist net wat duurder is dan de andere webwinkels (soms heel wat duurder)

Ik ben al met al enorm tevreden met coolblue en koop enorm veel spullen via coolblue. Als ik een keuze moet maken dan vergelijk ik de producten via de website en lees ik de reviews op coolblue. Als ik er niet uitkom dan open ik de chat of pak ik de telefoon en wordt ik uitstekend geholpen door de goed geinformeerde werknemers.
Ik raad coolblue aan bij iedereen! Zelft betaal ik soms net ietsje meer bij coolblue dan ergens anders, ik heb echter dan wel zekerheid van service en garantie!

Anneke van Toor 19-05-2016 Via de website gekocht

super snel

super snel

heel veel gezien, ook heel veel reacties van kopers op de artikelen

alles ok

willem kuhlmann 19-05-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site en snelle levering

Nog geen ervaring mee

Enorm breed

Alleen maar goede ervaringen. Ook on het verleden.

KJ 19-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, goede filters

's middags besteld, dag erna draaide de wasmachine al.

Product pas een paar dagen in huis, dus over support bij problemen kan ik nog niets zeggen. 's middags besteld, volgende dag om 10 uur 's morgens draaide de wasmachine al.

Ron Timmermans 19-05-2016 Via de website gekocht

Thuis winkelen

Fantastisch, machine keurig aangesloten en zelfs proefgedraaid. Alles schoon en netjes achtergelaten

Zie service