Jan 11-02-2021

Duidelijke en gestructureerde informatie over toestellen.
Zeer snelle levering.

Ton van bostelen 11-02-2021

Waardeloos bedrijf service ho maar. bellen met klanten service bij kapotte Haier vriezer 6 maanden oud krijg ik nu voor de derde keer te horen 48 uur wachten, maar je hoort nooit wat. Zelf de fabrikant bellen kan niet word je omgeleid naar een land waar ze je niet verstaan en begrijpen. Je word door de klanten service van Cool Blue allen maar aan het lijntje gehouden. mijn advies is Cool Blue uit je systeem schrappen. Nooit meer wat kopen.

Martin 11-02-2021

Correct ontvangst met het oog op corona. Beleefd en goed ontvangst. Correcte uitleg.
Heb wel online gekocht.

marc 11-02-2021

Snelle levering

vrijdag besteld en zaterdag om 10.30 stond de bakfiets voor de deur

Patrick 11-02-2021

Snelle en correcte levering. Product in orde. Prijs concurrentieel. Vriendelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening.

Joris Wustenberghs 11-02-2021

Eenvoudig te bestellen
(Super) snel geleverd
Vriendelijke bezorgers
Milieuvriendelijk geleverd
Goedkoop

Emiel 10-02-2021

Makkelijke en duidelijke shop prijs/kwaliteit/service zijn top. Hier kunnen er andere een voorbeeld aan nemen

Kristof 10-02-2021

De webshop is heel overzichtelijk en je vindt er alles op! De levering gebeurde op tijd en zeer correct, geen klachten hier! Doe zo verder!

inge 10-02-2021

gebruiksvriendelijke site , pluspunt goede en degelijke omschrijving , snelle levering

Wouter van Heule 10-02-2021

Zeer vlotte bestelling. Geleverd met de fiets. Door de sneeuw was levertijd later dan verwacht. Maar ik werd zeer goed op de hoogte gehouden. Top service met vriendelijke bezorger.

Melissa 10-02-2021

Heel snelle levering en vlotte service veel keuze en prijs / kwaliteit ook zeker ok! Wij zijn tevreden

Luc 10-02-2021

100% betrouwbaar zoals de reclame op TV belooft. Bedankt aan de vriendelijke en professionele leveranciers.

Elif 10-02-2021

Altijd een snelle levering.
Ze laten alles op tijd weten moest er een vertraging gebeuren.

Dank aan cool blue heb ik mij Irobot na 2 dagen later thuis ontvangen in deze bijzondere tijd!

Fien 10-02-2021

Heel correct in hun prijzen, levering en service.
Ondanks de grote sneeuwval deden ze hun uiterste best om alles te leveren . Ze laten ook tijdig weten als iets later komt.
Heel tevreden.

Rob Damen 10-02-2021

Prijs bestelling zeer gunstig en levering correct geleverd, zelfs op zondag

Nvk 10-02-2021

Slechtste service ooit!

Ik wist nooit dat een vaatwasmachine bestellen zo een lijdensweg kon zijn. Ik heb na 1,5 maand, 3 verloren vrije dagen, 5 teams van Coolblue te zien en 2-3 uur aan de telefoon te zitten nog altijd geen geïnstalleerde vaatwasmachine.

Ik ga niet alles in detail neerpennen maar het komt er op neer dat Coolblue de volgende dingen fout heeft gedaan in chronologische volgorde: fout toestel aangeraden en geleverd, duurder toestel moeten bestellen, toestel geleverd maar geen installateur mee, installateur gekomen maar toestel was stuk dus terug meegenomen, toestel niet meer in voorraad dus op aanraden van klantendienst een 2de keus toestel genomen (wel aan nieuwprijs), 2de keus toestel geleverd maar weer zonder installateur, klantendienst laat me weten enkel een installateur te sturen als ik een extra kost betaal van 40€….

Na vandaag een uur aan de telefoon gehangen te hebben met iemand van de klantenservice die blijkbaar geen logica heeft en heel klantonvriendelijk was, heb ik hun laten weten dat ze het toestel terug kunnen ophalen en ik nooit nog iets zal bestellen bij Coolblue.

Dit is de eerste keer dat ik een review schrijf dus ik ben zeker geen muggenzifter maar deze ervaring is ronduit schandalig.

Ronny 09-02-2021

Het was mijn eerste bezoek aan hun ruime en mooie winkel te Hasselt. Parking vlakbij. Overzichtelijk winkelen. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle bediening ook. Stelden spontaan voor de aankopen op hun trolley mee naar auto te brengen. Zeer tevreden over aangekochte producten ook! Aanrader dus..

L J 09-02-2021

Gemakkelijk site om dingen op te zoeken. Zeer snelle verwerking. Zaterdag rond 2u een bestelling geplaatst en geleverd de zondag morgen. Heel de bestelling in 1 doos verpakt.

Jerimaux 09-02-2021

De site is handing en gemakkelijk te gebruiken , overzichtelijk en met voldoende product informatie...op zich verliep alles vlot.
Enig minpuntje misschien, de levering op zondag is toch niet echt op punt, zondag beloofd, maandag middag ontvangen.
Zondag levering zou ik persoonlijk stoppen als er geen garantie is, niets zo erg als op niets zitten wachten.

ANNIK 09-02-2021

Meestal zeer tevreden over Coolbleu / en over mijn productkeuze ben ik ook tevreden.
mijn ontevredenheid gaat wel over de keuze van de leveringsdienst, B post
van Coolbleu krijg ik de melding dat mijn product zal geleverd worden op zondag 7-02-2021
hoe kan je dan een leverancier gebruiken die op zondag niet werkt.
het product is op maandag geleverd zonder een melding dat dit zo zou gebeuren .

Peter 09-02-2021

Er was een ruime keuze, veel producten in voorraad en een snelle levering. TOP!

Michiel 09-02-2021

Mooie winkel, vriendelijke mensen.
Enkel het systeem van nummers roepen zou iets beter uitgewerkt moeten worden.

Martien 09-02-2021

Ik kocht mijn nieuwe smartphone via Coolblue omdat ik, naast de goede prijs, ook een goede vergelijking kon maken tussen de verschillende producten. De zoekfunctie met sorteermogelijkheden werkt perfect! De technische specificaties zijn duidelijk en helder verwoord en de reviews zijn ook gemakkelijk terug te vinden. Héél klantvriendelijk! Een half jaar geleden kocht ik al een nieuwe wasmachine bij jullie en alle op communicatie over én de levering zelf was niets aan te merken. De service was prima en vriendelijke én de kwaliteit van het toestel is trouwens ook dik in orde!

Phil 09-02-2021

Alles ging enorm vlot en horloge lag zeer snel klaar. Personeel was enorm vriendelijk

Chayenne 08-02-2021

Coolblue is de meest efficiënte winkel. Je besteld wat je nodig hebt, je kan er direct om of de volgende dag. Als je eenmaal in de winkel bent word je vriendelijk ontvangen en geholpen. Ik winkel graag bij coolblue.