Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Issatech 14-02-2021

De bestelling is op tijd aangekomen, goed verpakt en met de nodige zorg geleverd.

Barbara 14-02-2021

Wat jullie beloven op de site, komen jullie ook na. Ik heb mijn aankoop rond 2zu besteld en ik had het effectief de volgende morgen al thuis geleverd. Ook geven jullie altijd heel veel info over het product, en ook de tools om je te helpen kiezen vind ik een grote meerwaarde. Zeer overzichtelijke en duidelijke site.

Peter 14-02-2021

Overzichtelijke website. Duidelijke informatie. Met de zoekmachine het product zeer snel gevonden. Prijs zéér concurrentieel en heel snelle levering.

Maarten 14-02-2021

Ik had een Bluetooth radio online besteld. De site in makkelijk in gebruik en overzichtelijk.
Ik heb de selectie gemaakt voor afhaal en betaling in de winkel in Hasselt.
De afhaal was corona-proof en de medewerkers waren zeer vriendelijk.
Kortom, hier kom ik graag nog eens terug.

Dirk Van der Sluys 14-02-2021

Zeer snelle en correcte levering! Het preciese leveringsuur worden enorm geapprecieerd!

Van kerckhoven jozef 14-02-2021

Zeer goede opvang via de garage. Vriendelijke bediening in de wi.kel. snelle levering door uitermate vriendelijke mensen. Kortom : zeer professioneel.

Ann 14-02-2021

De betaling van mijn bestelling was blijkbaar niet door gegaan en toen ik contact had opgenomen met de klantendienst was het probleem binnen de kortste keren uitgeklaard. Na de betaling had ik direct een correcte opvolging via mail en in de app ontvangen. Ik ontving zelfs tips met betrekking tot mijn aankoop (eerste gebruik enz). Zeer goeie service en heel tevreden met mijn aankoop.

Bart Wouters 14-02-2021

Coolblue is mee met zijn tijd, snel bestellen , snel leveren, snelle garantie, gewoon een snelle winkel.

Stofzuiger 13-02-2021

Altijd op tijd en keurig goed ingepakt en geleverd, prijs prima en kwalitatief hoogwaardige betaalbare producten en blij met jullie aanbod. Belangrijk item, een goede online shop.

Stofzuiger 13-02-2021

Jeannine 13-02-2021

het bestelde werd op de afgesproken leverdatum geleverd.
Heel gebruiksvriendelijke site

Annita 13-02-2021

Snelle en goede levering , bedankt Coolblue ! Met vriendelijke groetjes Annita

Philippe 13-02-2021

Telkens weer opnieuw een perfecte afhandeling en snelle, goede, feilloze service!

Mich 13-02-2021

Groot aanbod, degelijke beschrijving van de artikelen, stipte levering, goede dienst na verkoop (in mijn geval winkel in Evere)

filip vt 12-02-2021

correcte en snelle service, prima prijs-kwaliteit , komen steeds hun beloftes, vermeld op website na

Marie-Paule 12-02-2021

De shop was een van de leveranciers die door Liebherr werd aanbevolen. Alle formaliteiten verliepen rimpelloos. De bezorgers kwamen op het afgesproken uur en waren heel vriendelijk én coronaproof :) .

Uitstekende service dus!

Michel 12-02-2021

Goede prijs, snelle levering, goede communicatie. Horloge was zoals beschreven. Zou de winkel zeker aanraden.

Ann Malfait 12-02-2021

De ontvangst en de bediening was ook in deze Corona tijden zeer goed en professioneel.

Paula 12-02-2021

Doordat je kunt vergelijken is het gemakkelijker om te weten wat je het meeste aanspreekt.
De vlugge levering van de bestelling en de mail die gestuurd wordt om je te helpen kwam goed van pas.

Boyd 12-02-2021

Heel goed en vooral heel duidelijk maandag besteld dinsdag morgen geleverd beter kan niet

Remy 12-02-2021

vlotte en snelle service. Was een klein probleempje met een stuk dat niet bij mijn bestelling paste maar klantendienst heeft dit direct opgelost. Enig minpuntje dat het lang duurt om iemand aan de lijn te krijgen.

Lutgarde franse 12-02-2021

Zeer tevreden over de service en kwaliteit en snelle levering en vriendelijk personeel . Gewoon top.

Nash 12-02-2021

Goede communicatie en ondanks sneeuw en ijzel komt de bezorger per fiets je pakje met een smile aan de deur brengen.

Karina Verbraekel 11-02-2021

Top; super tevreden. Dyson stofzuiger werd maandag besteld en zoals beloofd op dinsdagvoormiddag geleverd. Ik was aangenaam verast

Jan 11-02-2021

Duidelijke en gestructureerde informatie over toestellen.
Zeer snelle levering.