Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jane Cannuck 17-01-2017 Via de website gekocht

Ongelofelijke service en snelheid

Op vrijdag avond wasmachine besteld en binnen 12 uur geleverd en geïnstalleerd en dat ook nog eens voor een goeie prijs!

• Snelheid van leveren
  • Correctheid van het bezorgend personeel
  • Uitstekende keuzehulp via de website

Minpunten

• Verkeerde info op de website mbt bezorging.

tvc 17-01-2017 Via de website gekocht

geen levering

Jammer dat Coolblue zijn beloftes niet nakomt. Vrijdag voor 23u59 bestellen is morgen in huis. We bleven heel de dag thuis, kwamen met lege handen aan op een familiefeest en moesten toch ons product gaan ophalen bij Bpost. Ze zijn gewoon niet langskomen op ons adres (geen kaartje in de brievenbus). Mogelijk hadden ze geen zin om de kou te trotseren. Gevolg: wij zijn niet tevreden.

wkberg 17-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Goeie service, wasmachine en droger ook gelijk aangesloten.
Afval gelijk weer meegenomen.
Kortom, goed geregeld.
Ook op 1 hoog in een flat was geen probleem.

Pluspunten

• Aansluiten van producten
  • Snelle levering op gewenste datum
  • Vooraf gebeld over het bezorgtijdstip
  • Afval weer meegenomen

Minpunten

• afvoerslang droger niet inbegrepen

Jurjen 16-01-2017 Via de website gekocht

LG koelkast

Goede duidelijke website, veel keuze, prima prijs en perfecte levering van de koelkast. Al enkele malen bestellingen geplaatst bij Cool Blue en altijd perfect geregeld. Vooral het aangeven wanneer de goederen worden geleverd per mail-sms en een belletje is helemaal top. Daar kunnen veel leveranciers nog een puntje aan zuigen........

Pluspunten

• website
  • prijs
  • levertijd
  • wijze van levering

Familie Kruse 16-01-2017 In de winkel gekocht
Groningen

De moderne kijkshop, maar dan wel met service en kwaliteit

Al diverse malen hebben we uitstekende aankopen gedaan bij Coolblue. Soms online, soms via de winkel. Elke keer zijn we goed geholpen door vriendelijke medewerkers. Zelfs meedenken om een gemiste sponsoring voor de honkbalclub op te lossen door de bestelling te annuleren en opnieuw op de juiste wijze in te voeren.

Pluspunten

• groot assortiment
  • vriendelijk personeel
  • deskundig advies
  • scherpe prijzen
  • servicegericht

Minpunten

• betaald parkeren

Esther 16-01-2017 Via de website gekocht

goede service

Een van de betere webshops! Klantvriendelijkheid is goed. Levering volgens afspraak en mocht er iets tussen komen bieden ze een goed alternatief

Pluspunten

• klantvriendelijkheid

Miranda 16-01-2017 Via de website gekocht

Laptop besteld

Op aanraden van familie hier mijn laptop bestel.Net voor 23.00uur bestelling geplaatst en zoals belooft de volgende dag geleverd. Goed beschermd verpakt

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Duidelijke website

Minpunten

• Heb ik nog niet ontdekt

Fam 16-01-2017 Via de website gekocht

Tv aangekocht

Duidelijke site die me prima beeld gaf van de mogelijkheden van het product wat ik heb aangekocht. Met daarnaast de beste prijs en snelle levering.

Harm 013 16-01-2017 Via de website gekocht

Alles goed tot je service nodig hebt.

een beschadigde TV geleverd gekregen daarna beginnen de problemen met de service afdeling ... dus nooit meer Coolblue .... gebruikersschade is dat een ander woord voor transport schade ? ... na 10 bestellingen nooit meer Coolblue. Coolblue moet zich eens afvragen hoe groot kans op transportschade is bij een TV, dus stoppen met TV's leveren of gewoon vergoeden.

Pluspunten

• levering
  • prijs

Minpunten

• service afdeling ... in 1 woord waardeloos

Officiele reactie van Coolblue 21-01-2017

Hey Harm,

Wat vervelend om te horen dat jij jouw televisie beschadigd is. Wij willen heel graag kijken naar wat er precies aan de hand is zodat wij dit voor je op kunnen lossen. Omdat wij nog geen gegevens van jou bij de hand hebben, willen wij je vragen om jouw ordernummer en een begeleidend verhaal op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan het dan meteen voor je oplossen.

carine 16-01-2017 Via de website gekocht

snelle service, uitgebreide informatie, gebracht met humor

Snelle levering, komen beloften na, veel informatie voorafgaand en na aankoop, leuke wijze van presentatie, met humor

Eus 16-01-2017 Via de website gekocht

1e bestelling nooit gekomen. Meer succes in de herkansing.

's Avonds besteld 's ochtends om 08.30 uur af te halen bij speciaal PostNL-afhaalpunt. Dat was wat de website beloofde. Mooi niet. Geen pakket de eerste ochtend na bestelling, ook niet de tweede. Een aantal keren Coolblue gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk opnieuw bestelling gedaan en dezelfde avond per koerier afgeleverd, 36 uur na het toegezegde eerste aflevermoment. Denk volgende keer extra lang na voordat ik weer bij Coolblue bestel.

Pluspunten

• Inleefvermogen
  • Vriendelijk

Minpunten

• Niet conform afspraak leveren

Officiele reactie van Coolblue 16-01-2017

Beste meneer/mevrouw Eus,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw pakket niet voor u klaarlag. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen uw klacht graag evalueren om onze service te verbeteren. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Henriette 16-01-2017 Via de website gekocht

levering stofzuiger

Fijne overzichtelijke en ruime shop met een beetje humor ☺ veel keuze waardoor je aantal producten kunt vergelijken en een eenvoudige keuze kunnen maken.

Pluspunten

• ruime keuze
  • snelle levering

Lana 16-01-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk!

Heel tevreden! Ik ben snel en goed geholpen. Mijn bestelling was ook vlot binnen. De mensen die ik gesproken heb, via whatsapp, telefoon en aan de deur waren erg vriendelijk en behulpzaam!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Vriendelijk personeel
  • Goede service

Inge 16-01-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Abonnement verlenging met nieuwe telefoon. Om 21.52 besteld, om 22.30 telefonisch contact om alles door te nemen. 22.52 alles omgezet en geregeld. Volgende dag telefoon in huis. Super snel! Top

Pluspunten

• Snel
  • Service

L.Jordaan 16-01-2017 Via de website gekocht

cartrigds

als het artikel er is ja dan is het echt de volgende dag in huis super.en goeie service.petje af voor coolbleu

Pluspunten

• service
  • snel leveren
  • prijs is oke

CharlyV 16-01-2017 Via de website gekocht

Super snel

Om 16:00 uur een Bosch stofzuiger besteld en reeds de volgende ochtend om 11:00 bezorgd! Zeer goed vepakt. PRIMA!

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Zeer snelle levering
  • Overzichtelijke website
  • Mooie fysieke winkel

Nicole 16-01-2017 Via de website gekocht

Perfect

Snelle afhandeling, overzichtelijke mails m.b.t. orderbevestiging en factuur, degelijke en goede verpakking. Kortom, alles is heel goed verzorgd.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke mails
  • Goede verpakking

JovanK 16-01-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze en snelle levering

Overzichtelijke site, ruime keuze en goed in prijs. De levering was volgens belofte al de volgende dag in huis. Perfect!

Pluspunten

• Veel keus
  • Goede ptijs
  • Overzichtelijke site
  • Snelle levering

Leo Hofman 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop printer

Veel winkels hebben het over service, klantvriendelijkheid, hulpvaardigheid als het nodig is.
Ik heb in ieder geval ervaren dat Coolblue het ook echt waarmaakt. Geduldig en vriendelijk.

Pluspunten

• Op tijd geleverd
  • Perfecte hulp bij aansluiten.

Jeroen 16-01-2017 Via de website gekocht

Koel/vriescombinatie gekocht bij Coolblue

Na het plotseling overlijden van onze koelkast was haast geboden om een vervangend exemplaar te bemachtigen. De website van Coolblue gaf een duidelijke vergelijking tussen de verschillende modellen, inclusief een voordeliger 'tweede kans'optie (hulde voor dit concept!).
Onze koelkast staat pontificaal in het zicht maar voor een exemplaar in de bijkeuken is deze tweedekans optie zeker het overwegen waard.

De koelkast werd een dag na bestelling keurig op de aangekondigde tijd geleverd en geïnstalleerd door een vriendelijk Cool Blue duo.
De oude koelkast én het verpakkingsmateriaal van de nieuwe gingen weer mee met de twee heren.

Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• duidelijke site
  • aanbod van een 'tweede kans' product
  • vriendelijke service

rover 16-01-2017 Via de website gekocht

Levering wasmachine

Via Coolblue een wasmachine besteld.
Zowel het online bestellen als het op de hoogte houden van het aflever moment vragen navolging van andere bedrijven. Echt perfect en duidelijk.
Ook de aflevering en montage door zeer kundige bezorgers verdient alle lof.

Pluspunten

• website
  • communicatie
  • bezorging
  • personeel

De Wolf 16-01-2017 Via de website gekocht

VERTICUTEERDER

Gebruiksvriendelijke website.De bestelling vlug en correct verlopen.De vervoerdienst oprecht vriendelijk. Doe zo voort.

Cisca 16-01-2017 Via de website gekocht

Topshop!

Web shop is duidelijk en overzichtelijk en transparant. Je vind veel over de producten zelf met reviews van klanten. Je kunt producten ook selecteren en vergelijken. Intussen meerdere artikelen bij Coolblue besteld en
S' avonds besteld is volgende dag in huis. Anders wordt dit vermeld. Over de de after-sale service kan ik niets zeggen, want daar heb ik nog niet mee te maken gehad. Ik vind de leuke teksten die ze gebruiken geweldig!!

Michael 16-01-2017 Via de website gekocht

Zaterdag bestellen, zondag in huis!

Afgelopen zaterdag rond 17:00 Bose Earphones besteld bij Coolblue. De dag erna (zondag) werden deze al in de ochtend afgeleverd!

Helaas bleek ik het verkeerde product te hebben besteld (mijn schuld), dus heb ik een retoursaanvraag gedaan, met daarop meteen een nieuwe bestelling.

Maandagmorgen stond de postbode weer voor de deur met mijn product, nog voordat ik de mogelijkheid heb gehad om het vorige product retour te zenden.

Ik ben aangenaam verrast door de snelle service van deze Webwinkel.

Pluspunten

• Ongelofelijk snelle service
  • Makkelijke Retourafhandeling

Top service! 16-01-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijke & keivriendelijke service !

Ik kende coolblue reeds van de winkel, en te bestellen online. Bij mijn laatste aankoop had ik een probleem, het was 23.52u en blijkbaar kon ik nog inbellen tot 23.59u voor persoonlijke assistentie...wat een plezier om aan deze mensen je vraag te stellen, met veel toewijding en persoonlijk engagement werd ik vlotjes verdergeholpen....! S U P E R.

Pluspunten

• persoonlijke service via telefoon
  • inbellen tot 23.59u mogelijk
  • gratis verzending
  • gratis retour
  • een winkel in mijn buurt

Cora Bastiaansen 16-01-2017 Via de website gekocht

Product prima, levering te laat

Coolblue is een prima webwinkel. De bestelling ging vlekkeloos en snel. Helaas geldt dat niet voor de levering. PostNL zei te leveren tussen 11.30 en 13.30 uur, maar kwam twee (2!) uur later.

Pluspunten

• snelle bestelling en bevestiging
  • overzichtelijke website

Minpunten

• veel te late levering van PostNL

Louis 16-01-2017 Via de website gekocht

Webwinkel die het vertrouwen waard is.

Ik ben, min of meer toevallig, een keer in de Rotterdamse vestiging van Cool- Blue geweest. Ik heb daar destijds een e-reader aangeschaft. Ik wist niets van e-readers en ik had best veel vragen, maar men nam echt alle tijd en ik werd ontzettend vriendelijk en goed geholpen. Ik heb de winkel pas verlaten toen echt alles werkte zoals het moest.
Omdat dit vertrouwen gaf, heb ik later ook via de web winkel van Cool-Blue diverse keren producten aangeschaft.
Altijd tot volle tevredenheid; men doet daar gewoon wat men belooft. Echt geweldig.

Pluspunten

• men doet wat men belooft
  • ook telefonisch hulp bij vragen en/of problemen
  • bestelde product ook echt de volgende dag in huis

ingrid 16-01-2017 Via de website gekocht

aankoop via deze webchop

de mogelijkheden dit deze shop aan opties heeft zoals:
bon bij de verpakking of online
de mediamarkt doet dat niet online is online en krijg ik dat papiertje niet in het pakket.
dan is het fijn dat ik keus krijg op welke dag het bezorgd moet worden.
en wat ook fantastisch is, wat me tegen zal houden bij andere shops is:
bij niet tevreden zijn over het product, ik het op mag laten halen. dus geen sesjouw met zware dingen naar een postagentschap.
zeer tevreden met mij stofzuiger Complete C3 Black Diamond EcoLine - SGDG1
goed verpakt, al viel de orginele doos op een naad meteen al uit elkaar. dat kan ik cool bleu niet verwijten, dat kan gebeuren. en dat is ook geen punt.er zat toch nog een 2de doos omheen, als ik het terug wil sturen, kan dat daar dan wel in. maar dat is niet dodig.

Nijsgu 16-01-2017 Via de website gekocht

Een goede keuze kunnen maken en snel geleverd

De informatie op de website is voldoende nauwkeurig en uitgebreid om een goede keuze te kunnen maken. De snelheid van levering is daarbij een grote meerwaarde en stimuleert zeker om 'on-line' te kopen. Het impliceert natuurlijk ook dat er voldoende voorraad aangehouden wordt.

Pluspunten

• voldoende informatie
  • voldoende voorraad
  • snelle levering

Minpunten

• exacte tijdstip van levering is niet gekend
  • er moet iemand thuis blijven die dag

jellie wierdsma 16-01-2017 Via de website gekocht

GOEDE AANKOOP.....

mijn beko droger bij jullie gekocht omdat er geen gedoe was met bezorgen en plaatsen...keurig geinformeerd over tijdstip bezorging en verwijderen van de oude machine door coolblue en aansluiten van het nieuwe keurig netjes en vlot door vriendelijke monteurs.
Daarom heb ik nu ook een tablet huawei bij jullie gekocht, mooi toestel met veel pixels dus goed zicht. Ik kocht een tweedekanstoestel, mankeert niks aan en toch korting...
Ik vind ook de site op een plezierige manier ingericht...je kunt alle specificaties goed bekijken en vergelijken, heel belangrijk om te zien waaraan ook het verschil in prijs moet liggen.....ik kan jullie met een gerust hart aanbevelen

Rafael 16-01-2017 Via de website gekocht

Vier maanden en een week

Over het algemeen is Coolblue's service altijd top. Mijn laatste bestelling echter had wat probleempjes. Op 9 september 2016(!!) had ik een iPhone 7 plus 128GB Jet Black besteld. In eerste instantie werd ik direct gebeld voor een aflever afspraak, maar hierna kreeg ik een belletje dat het helaas "iets" langer zou gaan duren. Prima. Lang verhaal kort, na heel wat toezeggingen duurde het 4 maanden en een week, voordat Coolblue mijn Vodafone toestel eindelijk stuurde. Tijdens onze laatste correspondentie hadden ze me van de Vodafone stapel gehaald en op een andere stapel gegooid. Top helemaal goed. Maar mijn vraag: Kon dit niet eerder? 4 Maanden wachten op een toestel, zonder een vergoeding voor het lange wachten of desnoods een tegoedbon had wel gewaardeerd geweest. Uiteraard is het niet alleen Coolblues fout, dat het zo lang duurde, maar dit werd toch wel erg absurd. Verder... wel altijd een goede service als ze eenmaal de afspraken nakomen. Ondanks alles blijf ik wel een vaste Coolblue klant.

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Makkelijk bereikbaar via Twitter

Minpunten

• Geen compensatie gaven voor de lange wachttijd

Ronald 16-01-2017 Via de website gekocht

Erg duidelijke website en snelle levering

De website van Cool Blue is zeer duidelijk, met een ruim assortiment. De orderafhandeling is duidelijk en snel.
Tevens is de levering top. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van tijdstip van aankomst.

Pluspunten

• Heldere website
  • Snelle levering

Mikkie 16-01-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor velen

Shoppen bij Coolblue is een verademing. Duidelijke site, waardoor keuze eenvoudig wordt. Correcte afhandeling van de bestelling met voldoende informatie en extra informatie achteraf over installatie.

Mario 16-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet 't weer

Coolblue doet het allemaal netjes hoe het hoort. Duidelijke productomschrijving op de website, goede opvolging en lekker op tijd leveren. Totaal niks te klagen, heulemaal hoe het hoort!

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Duidelijke productspecificaties
  • Tijdige levering
  • Mooie doos!

Liset 16-01-2017 Via de website gekocht

Niets anders dan coolblue!

Ik zal nergens anders meer bestellen bij coolblue.
2 vrolijke bezorgers die de wasmachine 1 trap omhoog tillen en aansluiten.
Ik had de machine besteld voor een speciale dag en dit ging ook allemaal goed.
Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail/sms.

Bart Jansma 16-01-2017 Via de website gekocht

HP Pavilion

overleg gehad over een harde schijf en waarschijnlijk niet lever baar bij jullie vind ik slechte voorlichting. dan hadden jullie dat moeten melden.

chris coleman 16-01-2017 Via de website gekocht

Levering in enveloppen

ik heb een aantal verschillende zaken bestelt bij cool blue. helaas word elke keer de afval van de enveloppen gewoon mee met de levering gestuurd.
Ik vind dit nogal irritant!! en het laat een vervelend indruk achter.

tot nu toe heb ik drie keer hierover een klacht opgestelt, helaas ! verbeteren sit er niet in!!

Minpunten

• Afval in envelop!
  • Larconiek houding
  • Arragonte houding

Officiele reactie van Coolblue 16-01-2017

Beste meneer Coleman,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de afval die wij gebruiken voor een envelop. Dit wordt speciaal gebruikt, zodat uw product goed wordt beschermd. Helaas is het voor ons niet mogelijk om dit op een andere manier te vullen. Als u verder nog vragen heeft, willen wij u verzoeken om een e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl

Groeten,

Wim 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Magimix Blender

Perfecte afhandeling via de site en snelle levering in een uitstekende verpakking.. Vrijdagmiddag besteld en op de aangegeven tijd op zaterdagmorgen afgeleverd. Kan niet beter.

RMP 16-01-2017 Via de website gekocht

Ervaring met Coolblue

Ik ben een echte online consument en kan niet anders zeggen dan dat ik als het even kan bij Coolblue bestel. Beste prijzen op beste aanbod met superpersoonlijke service en dat allemaal heel informeel en met veel humor.

Pluspunten

• klantgericht
  • snel
  • scherp geprijsd

M. 16-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is echt een van de beste online winkels!

Ik ben zeer tevreden met Coolblue. Mijn bestellingen zijn altijd op tijd toegekomen. Ik heb ook al een keer aanspraak moeten maken over de garantie. Ze handelen dit goed en professioneel af. Alsook zijn de mensen die er werken heel vriendelijk ( Ook in de fysieke winkels). Coolblue is, oprecht, één van mijn favorieten.

Pluspunten

• Goede service
  • goede dienst naverkoop

Minpunten

• Soms wat prijzig

FTMvanAken 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop laptop en toebehoren

Prijsstelling is scherp. Op internet geen betere deal kunnen vinden. Levering binnen 24 uur is ook zeer prettig op een duidelijk aangegeven tijdstip.

onno 16-01-2017 Via de website gekocht

heldere website, snelle service

De laptop ging kapot en onze zoon heeft er echt 1 nodig voor school. Vrijdagavond om 10:00 beeld en het pakje de volgende ochtend om 9:30 in huis. Ongelooflijk snel.

Website bood ons een helder overzicht en een gemakkelijke keuze voor gewenste laptop.

Pluspunten

• snel
  • duidelijke website

Birgit 16-01-2017 Via de website gekocht

Prima product. Snelle levering.

Shop goed en overzichtelijk. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Veel producten. Fitbit charge 2 werkt uitstekend. Snel en gemakkelijk te installeren.

Pluspunten

• Weegt weinig
  • Duidelijk display

Hendrik 16-01-2017 Via de website gekocht

Hele fijne winkel met goede service

Erg tevreden over Coolblue. Het assortiment de service de snelheid de communicatie... Laatste aankoop was een vaatwasser. Deze was defect bleek later. Hij lekte water op de vloer. Bakje er onder gelukkig geen schade. Even bellen en uitgelegd wat er aan de hand is. Geen probleem meneer wij halen de machine op en sturen gelijk een nieuwe naar u toe. Maar ik wilde graag een ander merk omdat het vertrouwen weg was. Ook dat was geen probleem. Alles snel geregeld zonder gedoe. Vriendelijke mensen met top service. Zoals ik van ze gewend ben...

Pluspunten

• snelle service
  • mee denken met de klant
  • communicatie met de klant
  • assortiment

Minpunten

• n.v.t.

Bart 16-01-2017 Via de website gekocht

Xerox Workcentre 6027

Héél tevreden met de aankoop. 's Avonds besteld, 's ochtends nadien reeds geleverd. Tal van mogelijkheden om de printer aan te sluiten, Ethernet, usb, wifi .. perfect voor een klein thuisnetwerk. De prints zien er ook geweldig uit, ook in kleur. Ondanks de printer (all-in-one vrij goed meevalt van prijs, duwt een extra set cartridges de prijs toch wel wat de hoogte in.

Pluspunten

• Mooie prints
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Prijs extra cardridges

Alex 16-01-2017 Via de website gekocht

Splendid!

Om te beginnen is de website van Coolblue op het eerste gezicht overzichtelijk en zeer klantvriendelijk. Als je opzoek bent naar iets, weet je het gemakkelijk te vinden. Ook is de levertijd meestal zeer snel, ik heb daar niets aan toe te voegen. Coolblue is de meest klantvriendelijke en één van de beste (web)shop in mijn ogen.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Over het algemeen snelle levertijd
  • Makkelijk navigeren op de website

GJB 15-01-2017 Via de website gekocht

Product op voorraad en conform afspraak geleverd

Op de website is duidelijk te zien de voorraad en de verwachte leverdatum. Snelle aflevering ook als je de aflevering een dagje doorschuift. Natuurlijk wel afhankelijk van de diensten van PostNL.

Pluspunten

• veel artikelen op voorraad en direct leverbaar
  • duidelijke communicatie over afleverproces

JMJ 15-01-2017 Via de website gekocht

aanschaf wijnkoelkast

zeer goede produkten tegrn zeer scherpe prijzen. Zeer goede accurate klantenservice . Het produkt werd op de afgesproken tijd keurig en zeer vriendelijk afgeleverd.Klasse !

Pluspunten

• gediffentieerd produktaanbod
  • goede prijs-kwaliteitverhouding
  • zeer goede klantenservice
  • zeer accurate aflevering

Meike 15-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger

Makkelijk vinden wat je zoekt en niet zo afhankelijk van een beperkt winkelassortiment en personeel dat t eigenlijk ook niet weet.

Pluspunten

• Gemak
  • Informatie
  • makkelijk zoeken

Minpunten

• thuis zijn voor bezorgen
  • dit keer werd lange tijd aangegeven ts 1.30 en 5

Indra 15-01-2017 Via de website gekocht

Snelle leering

Cadeaubon van Coolblue met Kerst gekregen. Product die ik had gekozen was helaas niet te koop bij Coolblue. Dan maar een andere model gekozen. Voor 24:00 besteld en volgende dag middag al huis gehad. Bestellingsprocess heel eenvoudig. Kan ook zonder het account aanmaken bestellen. Snelle levering. Alles was netjes.

Pluspunten

• Eenvoudig bestelproces
  • Hoeft geen account aan te maken
  • Snelle en gratis levering

Minpunten

• Eerste product was niet in het assortiment