Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nicole 21-01-2017 Via de website gekocht

fijne website snelle levering goede apparaten

Perfecte website overzichtelijk. Snelle levering. 's Avonds besteld, de volgende dag al in huis.
De Philips Senseo wat ik zocht was bij Coolblue het scherpst geprijsd en er kwam ook nog een Philips melkopschuimer bij. De apparaten werken allebei prima!!
Dus erg blij met mijn bestelling en ik zal zeker in de toekomst deze website vaker gebruiken.

Henri 21-01-2017 Via de website gekocht

Zooooo gemakkelijk

Zaterdagmiddag magnetron besteld, tegen leuke prijs en zondagmiddag kon ik koken. Ook correct contact met de klantenservice. Heel cool!

Pluspunten

• Snelheid
  • Leuke aanbieding
  • Duidelijke webwinkel

D 21-01-2017 Via de website gekocht

Directe oplossing

Snelle levering en goed assortiment waardoor er veel keuze is goed verpakt. Ook direct voorraad te zien

Leo van Herwijnen 21-01-2017 Via de website gekocht

Geslaagde aankoop tablet

Zoekend naar een goede tablet vond ik in de webshop van Coolblue de gerichte informatie en vergelijkingsmateriaal om een goede keuze te kunnen maken.Na het vergelijken van diverse Apple en Samsung -tablets heb ik gekozen voor een Samsung Tab S2 die na een korte bestelprocedure en een makkelijke manier van betalen op een snelle wijze de volgende dag werd bezorgd. De tablet voldeed geheel aan mijn verwachtingen en daarvoor wil ik Coolblue dan ook bedanken.

Pluspunten

• ruim aanbod
  • makkelijke bestelling
  • snelle levering

Koen Moelants 21-01-2017 Via de website gekocht

Samsung hoesje Galaxy-smartphone A5

Zeer geslaagd product. Oogt mooi en is zeer praktisch bij de telefoon. Zeer goede leverservice.'s Avonds om 21.00 uur besteld. Volgende dag 's middags al geleverd.

F. 21-01-2017 Via de website gekocht

Handig

Koptelefoon besteld; volgende dag, in een keurig lichtblauw doosje, met luchtzakjes tegen schokken beschermd, afgeleverd bij ons aan de deur, klaar!!

F cool 21-01-2017 Via de website gekocht

OK voor Coolblue, levering zondag NOK oorzaak Bpost

Op het moment keuze product: was voorradig en gunstigste prijs + levering op zondag. Dit is echter niet gelukt, mogelijke oorzaak bpost. Volgens tracking stond pakje klaar maar geen actie van bpost, is wel maandags geleverd. Goed zou zijn dit te vermelden als bpost wordt ingeschakeld.

Pluspunten

• correct

Minpunten

• voorspelling levering

Herwin de Boer 21-01-2017 Via de website gekocht

Laptop tas en muis

Goede filters, eenvoudig artikelen met elkaar te vergelijken. Ruime keuze. Exact geleverd conform afspraak. Eenvoudig je eerdere bestellingen terug te kijken. Gewoon COOL.

Harry 21-01-2017 Via de website gekocht

Snel, goed, betrouwbaar: ik zeg top!

Breed assortiment, ze doen wat ze zeggen, niet altijd de goedkoopste, maar prijs-kwaliteit-serviceverhouding is perfect!

roosdef 21-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is een schitterende webwinkel.

Toevallig op de website geraakt. Een eerste aankoop gedaan, dat viel mee. Dus verder gewinkeld bij Coolblue.

Pluspunten

• service aan de klanten voor en na de aankoop.
  • stipte levering.

GJ 21-01-2017 Via de website gekocht

Netgear EX 7300

Ik vind COOLBLUE een geweldige webwinkel. Het assortiment is prima voor elkaar en de prijs is altijd goed te noemen. Ook de telefonische service is dik voor elkaar. Deze keer een WiFi extender gekocht levering wederom binnen 24 uur.
Wat betreft het product de Netgear EX7300 ben ik zeer tevreden met de prestaties in combinatie met mijn KPN router Experia box v10. Set up is eenvoudig je moet wel even goed kijken naar de kanalen waarop de beide apparaten werken zodat daar geen conflicten ontstaan verder appeltje eitje

Pluspunten

• Prima prijs kwaliteits verhouding
  • Snelle service en aflevering
  • Geen min punten ;)

ulumonst 21-01-2017 Via de website gekocht

Review Cool Blue

Altijd een super snelle levering, netjes ingepakt. Als je een vraag hebt kun je die gemakkelijk via bijvoorbeeld Facebook stellen, hierop komt snelle en adequate reactie. Ook bellen met de klantenservice verloopt altijd voorspoedig. Soms is de winkel wat aan de duurdere kant, maar de service die je ervoor terug krijgt is dit eigenlijk meer dan waard.

Maar, je merkt pas hoe goed of slecht een bedrijf is als er iets aan de hand is met je producten of je levering. De retourservice is geweldig. In de winkel een keer gemeld met een kapot telefoonhoesje, waarna er direct een nieuwe naar mijn adres werd gestuurd en ik de volgende dag al een nieuwe had. Ons koffiezetapparaat dat we ter reparatie hadden opgestuurd was ook vrij snel weer gemaakt (binnen 2 weken) maar kwam helaas beschadigd bij ons terug (wellicht door de bezorger, wellicht door de reparateur, dat is voor ons niet meer na te gaan). Contact opgenomen met Coolblue, die direct voorstelde om het apparaat dan om te ruilen voor een compleet nieuwe. Paar weken later de printer kapot, dus die ook opgestuurd ter reparatie. Vrij snel kregen we bericht dat ze ons een stoptegoed t.w.v. het aankoopbedrag wilden aanbieden. Daar waren we eigenlijk niet blij mee, omdat we recent nieuwe cartridges hadden gekocht en bij Coolblue geen printer leverbaar was die diezelfde cartridges gebruikte; dus moesten we de cartridges weggooien. Echter, een kort telefoontje met de klantenservice resulteerde in een extra tegoedbon om ons in ieder geval gedeeltelijk te compenseren voor de inkt, die niet eens bij Coolblue was besteld.

Service van Coolblue is precies zoals ze die doen voorkomen; alles voor een glimlach. Was elke webwinkel maar zo.

Pluspunten

• Geweldige service
  • Snelle levering
  • Problemen worden snel en goed afgehandeld
  • Retour service is snel, efficient en goed geregeld

Ad Pigmans 21-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goed verzorgde zending!

Directe voorraad van het gevraagde artikel, snelle levering, gemakkelijke betalingswijze, keurige verpakking en duidelijke handleiding

Pluspunten

• alleen maar pluspunten!!!

lenny 21-01-2017 Via de website gekocht

coolblue super snel,duidelijken vertrouwd.??

Zeer blij met coolblue duidelijke site ook voor je vragen, spullen super snel in huis, netjes verpakt , en eenmaal beteld, van begin tot de levering is je pakket te volgen helemaal super.

Pluspunten

• snel en zeer netjes met afhandeling.

Minpunten

• geen minpunten voor mij.

G Houwen 21-01-2017 Via de website gekocht

Uiterst tevreden over de service van Cool Bleu

Shop op internet is duidelijk en personeel geeft telefonisch een vriendelijke uitleg op de gestelde vragen. Bovendien was het afleveren aan en plaatsing in huis uitstekend door de personen.

m vd valk 21-01-2017 Via de website gekocht

drama

tweedekans droger besteld die in nieuwstaat/ opnieuw verpakt en voorzien van alle accessoires bezorgd zou worden.Eerder hetzelfde met een ander product gedaan en toen goede ervaring gehad (bij andere leverancier).

De droger werd echter bezorgd met stoffilters voller dan vol met pluizen van de vorige gebruiker/ zonder condenswaterafvoer en zonder instructieboekjes. Bezorgers konden hier niks mee doen en adviseerden klantenservice te bellen en bij de GAmma een nieuwe slang te kopen.
Slang van onze oude droger mochten ze niet aansluiten.(terwijl deze wel paste)

Contact met klantenservice verliep dramatisch door over 'gescripte'werknemers.
termen als 'wat vervelend' 'ik begrijp wat u zegt' en 'wat zou u zelf als oplossing zien'vlogen herhaaldelijk door de telefoon.

Echter een bevredigende oplossing werd niet geboden.
Ondanks dat prodcut niet voldeed aan afleveromschrijving konden de extra kosten die ik moet maken vd aanschaf van een slang niet gecompenseerd worden.

Een nieuwe droger zou de dag er na bezorgd kunnen worden maar moest ik dan wel opnieuw betalen want kon niet verrekend worden met de tweedekans als ik deze zou willen retourneren.

In eerste instantie hiermee akkoord gegaan met een hele 'genereuze' korting op de aanschafkosten vd nieuwe droger van 5%. dit omdat we echt een droger nodig hebben.

Echter na ophangen bleek dat ondanks het feit dat de verkoper had gezegd dat ik morgen de nieuwe in huis zou hebben deze niet op zondag bezorgd kon worden.

Weer teruggebeld (na 8 minuten in de wacht gehangen te hebben) andere deskmedewerker gesproken met zelfde zelfde 'script 'training.
Wederom de vraag wat ik dan zou willen waarop ik aantal opties noemde
1) nieuwe droger op 2 dagdelen bezorgd dat ik wel iemand in ons huis kon regelen
2) extra compensatie voor oude droger
3) niet twee keer de zelfde droger hoeven te betalen om fout van coolblue op te lossen

Helaas optie 1/2/3 waren niet mogelijk.
Toen maar bestelling geannuleerd.

Pluspunten

• snelle levering
  • scherpe prijs

Minpunten

• volstrekt niet klantgericht

Officiele reactie van Coolblue 21-01-2017

Beste meneer/mevrouw V.d. Valk,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat het niet is gelukt om de droger aan te sluiten zoals dat eigenlijk de bedoeling is. Daarnaast is het natuurlijk ook totaal niet handig dat er gezegd wordt dat er op zondag een nieuwe droger afgeleverd kan worden terwijl dit niet mogelijk is. Wij willen hier onze oprechte excuses voor aanbieden. Dit is totaal niet wat u van ons zou mogen verwachten. Als u dit zelf nog interessant vindt, willen wij graag kijken naar een manier om dit nog op te lossen. Wij willen u dan ook vragen om uw ordernummer en het begeleidende verhaal even op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij hopen van u te horen.

Met vriendelijke groeten,

Jochem 21-01-2017 Via de website gekocht

Matige GSM

Heb de GSM gekocht als budget vriendelijke telefoon waarvan de specificaties niet binnen enkele maanden 'verouderd' zijn.
Na enkele dagen gebruik lijkt alles te doen wat het zou moeten doen.

Het valt wel aan sommige dingen op dat het low budget is. Plastic achterkant voelt wat ongemakkelijk aan, camera focussen is niet altijd snel of van eerste keer, camera kwaliteit valt ook tegen voor 13MP, recente apps openen kom je in een 'grid' waar de apps staan, en dan 1 voor 1 omhoog swipen om ze te sluiten; dat is niet echt handig, ...

Voor €150 heb je wel een volwaardige smartphone die alle populaire apps kan draaien, en alle nodige functies heeft.
Zelfs een paar extra's zoals een programmeerbare knop, een extra screenprotector, ...
De rand van de gsm komt ook net een heel klein beetje hoger dan het scherm. Zeer goed gedaan, want hierdoor blijft het scherm kras-vrij als je het op een vlakke ondergrond legt.

• Toffe extra's

Minpunten

• Camera
  • Achterklep

J. Van Lawick 21-01-2017 Via de website gekocht

Supersnel en correct

Als je bestelt voor de genoemde deadline dan heb je het ook echt de volgende dag in huis. Betaling, factuur en routing altijd correct en goed te volgen. Los van de uitstekende kwaliteit van de producten.
Bestellen is makkelijk. Website is handig en overzichtelijk.
Kortom ik bestel en koop graag bij coolblue.

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Kwaliteitsproducten

sjir 21-01-2017 Via de website gekocht

uiterst perfecte bezorging

internetshoppen zoals het hoort! van bestelling tot het volgen van de uitlevering, het plaatsen van de gekochte artikelen en de verpakking meenemen

Pluspunten

• goed product
  • fantastische service met betrekking aflevering

Véronique 21-01-2017 Via de website gekocht

Niet alleen de Sint koopt zijn pakjes hier... ik ook!

Coolblue geeft je een heel grote keuze in artikelen, een duidelijke uitleg, de mogelijkheid om meerdere artikelen te vergelijken en bovenal een eerlijke prijs. Bovendien is de levering er vaak sneller dan wanneer je er zelf om zou rijden (ongelooflijk maar waar!!). Ik heb mijn blauwe doosje besteld om 23u en de volgende ochtend om 10u40 stond de postbode voor de deur... En zeg nu zelf, ook al weet je wat er in zit, iedereen doet toch graag nog een pakje open ;-)

Pluspunten

• duidelijke omschrijving
  • veel keuze
  • eerlijke prijzen
  • supersonisch snelle (en gratis) levering

Minpunten

• die heb ik nog niet gevonden

Anda 21-01-2017 Via de website gekocht

Heldere website, concurrerende prijzen, snelle bezorging

Alles is gezegd met de titel! Assortiment is zeer ruim, de informatie over prijzen en evt bijkomende kosten of bezorgkosten of juist niet is glashelder. Informatie over traject van bestelling tot moment van bezorging is helder. Kortom: je weet precies wat je koopt, wat t kost en wanneer je t in huis hebt. Dat is alles wat je van een online winkel wenst.

menno 21-01-2017 Via de website gekocht

ze doen wat ze beloven en voor een lage prijs

ik ben heel tevreden omdat ik voor een lage prijs, goed advies met veel reviews en snelle bezorging elke keer kom ik weer bij ze terecht en nooit teleurgesteld.

Pluspunten

• snelheid
  • service
  • prijs

Jantine de Witte 21-01-2017 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk

Geweldige ontvangst zeer klantvriendelijk en hulpvaardig afhandeling perfect
Zo hoort een winkel te zijn echt 10 plus

M. Taal 21-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service van CoolBlue

Een dikke 10 voor CoolBlue. Toen ik mijn nieuwe wasmachine via de website had besteld, kreeg ik meteen een bevestiging via mail. En de volgende dag werd de wasmachine door twee hele vriendelijke medewerkers bezorgd en gratis aangesloten. En het oude apparaat werd meegenomen.

Pluspunten

• Gratis bezorgd
  • Gratis aangesloten

sassy 21-01-2017 Via de website gekocht

makkelijke winkelen

de shop heeft een ruime keuze in artikelen en andere bijproducten
en producten in verschillende prijs klasse

Pluspunten

• goede levering

Mirte M1979 21-01-2017 Via de website gekocht

Voldaan en tevreden!

Coolblue staat voor goede service en open communicatie! De WhatsApp helpdesk is snel, vriendelijk en ideaal!

Pluspunten

• Snel goede service
  • Geweldige productomschrijvingen

Henk Jan 21-01-2017 Via de website gekocht

Inderdaad "Alles voor een glimlach"

Hun slogan is "Alles voor een glimlach". Dit sluit perfect aan bij hun service, levertijd en assortiment. 'S avonds een keuze maken uit de uitgebreide keuzemogelijkheden, voor een goede prijs. En dan de volgende dag met een glimlach alles uitpakken, met dank aan de snelle levering en service.

Pluspunten

• Aanbod
  • Leverttijd

hetty 21-01-2017 Via de website gekocht

coolblue

Ze leveren een uitstekende service, hebben een snelle bezorging en alles werkt ook nog! Geweldig! Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• service
  • snelle bezorging
  • alles werkt

Mariska 21-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Overzichtelijk, veel keuze, goede omschrijvingen en reviews. Prijs / kwaliteit is prima. Zeer interessant dat je ook voor 2e kans kunt kiezen.

Pluspunten

• Voordelig
  • Snel

Wiel 21-01-2017 Via de website gekocht

Camerabeoordeling

De kleine handzame camera maakt prachtige foto,s en er zijn legio mogelijkheden voor iedere amateur. Daarnaast kan de camera op afstand bediend worden door je telefoon, je ziet op het scherm wat wordt opgenomen. Prijs-kwaliteit is perfect.

Pluspunten

• uitstekende foto,s
  • handzaam
  • prima handleiding
  • met de telefoon te bedienen

Minpunten

• geen tasje

Marjan 21-01-2017 Via de website gekocht

Prima Service

Bestelling bij Coolblue. Ik kreeg het de volgende dag. Pakket was wel bij de buren afgeleverd, zonder mij op de hoogte te brengen. Ik was zelfs thuis op het bezorgtijdstip. Hier kan Coolblue niets aan doen, dat is iets van Post.nl. Ik heb contact gezocht met Coolblue, omdat de bestelling wel als bezorgd was aangemerkt. Ik kreeg meteen een mail en een pakketkwijt formulier en een berichtje dat het vervelend voor mij was. Ik hoefde dit allemaal niet in gang te zetten, omdat de buren zelf het pakketje kwamen brengen. Toch geef ik Coolblue een 9, omdat ze meteen met een oplossing aankwamen en mij het idee gaven dat mijn klacht/probleem serieus genomen werd.

Pluspunten

• Prima product
  • Goede service

Minpunten

• Aflevering

Peer 21-01-2017 Via de website gekocht

Telefoon mapje

In de goed toegankelijk web winkel gezocht naar een mapje voor mijn pas gekochte Tele2 Samsung S6 ik wilde een mapje hebben waar ook een credit card in past en het moest er leuk uitzien.
Beide gelukt!

Todo 21-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijke communicatie

Coolblue is een algemeen bekend webshop die een goede service levert, dat is ook net juist de reden waarom ik voor deze winkel ging. Prijs is overal hetzelfde voor dat toestel, dus was de keuze voor mij snel gemaakt. Nog voor de aankoop even gemaild en kreeg binnen 2 uur antwoord, dus dat was meer dan prima.
Het pakket werd de volgende dag netjes geleverd. Toestel was in seal dus helemaal goed.

Ik kom zeker graag terug als ik weet iets nodig heb.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke communicatie
  • Goede service

patricia 21-01-2017 Via de website gekocht

vangestel patricia

IK had al veel reclame op tv gezien en besloot van toch eens te proberen Zondag stofzuiger besteld en maandag al geleverd. Prijs en kwaliteit zijn echt een topper. Ik kan het iedereen aanraden en zal in de toekomst nog bij cool bleu kopen.

Dave 21-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue top!

Goede prijzen, snelle levering, klasse klantenservice! Het enige wat er was is dat mijn PayPal betaling tot 2 keer toe niet lukte, maar dit was zo opgelost met behulp van de klantenservice.

• Levering

Minpunten

• PayPal betaling lukte 2 keer niet

Cor 21-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel, klantvriendelijk

Ik ervaar Coolblue als een zeer prettige winkel. Misschien niet altijd de goedkoopste, wel altijd de beste keus. Van hoeveel winkels heb je ervarendat de service en eventuele ondersteuning niet alleen tijdens de aankoop maar zelfs maanden na aanschaf nog uitstekend is? Bij Coolblue is het allemaal netjes geregeld. Is retourneren gewenst, dan verloopt dat vlekkeloos, zonder gedoe en zonder verzendkosten. Heb ik iets nodig, kijk ik Inmiddels eerst of Coolblue het verkoopt. Zo ja is de keuze voor de leverancier snel gemaakt. Een echte aanrader en als (web)winkel een dikke pluim waard!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • goede beschrijvingen van produkteigenschappen
  • Prima support
  • Snelle levering
  • Retourneren verloopt vlekkeloos en snel

Jolien 20-01-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Ze doen wat ze zeggen.
Snelle levering. 's avonds besteld de volgende dag in huis.
Goede service.
Geen extra kosten voor plaatsen product.

Eenvoudig zoek naar producten. Je kunt goed filteren op eigenschappen.
Vergelijking goed en en overzichtelijk.

Geen extra kosten voor transport en plaatsen van wasmachine.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correct
  • klantvriendelijk

Johan 20-01-2017 Via de website gekocht

Homeplug

Als je voor de eerste keer met cool blue te maken krijgt weet je niet wat je overkomt. Wat een assortiment en service als je via internet besteld.Nog voor ik de bestelde goederen gehaald had had ik al een mail met richtlijnen om het apparaat te installeren. Prima service

Rens 20-01-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Goede service. Ze doen wat ze beloven. Eerst een wasmachine besteld bij de concurrent...iets met media en markt in de naam. Daar staat bij het product 'volgende dag in huis', maar daarmee bedoelen ze 'over vier dagen'. Meteen geannuleerd en bij Coolblue besteld, en die komen hun beloften wel na. Ook betaal je hier niet extra voor aansluiten en oud apparaat meenemen en dat moet bij die markt wel! Top!

Pluspunten

• Goede service
  • Komen beloftes na

Jacqueline 20-01-2017 Via de website gekocht

Zeer uitgebreide handset en makkelijk in te stellen

Snelle levering...volop keus en het vergelijken van verschillende producten is erg handig. De goede service is erg prettig. Kortom erg tevreden. Leuk details op de ontvangen doos met een knipoog.

Pluspunten

• Service
  • Grote keus

carbot 20-01-2017 Via de website gekocht

review

deze shop gekozen omdat door mij gezochte product tegen redelijke prijs werd aangeboden en er een ruime keuze was. Ook de goede reviews gaven de doorslag

Pluspunten

• artikelop voorraad
  • snelle levering

Hans-Peter 20-01-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel

Dit is nu de derde of vierde keer dat ik iets besteld heb bij coolblue. Wat ze beter doen dan de rest is de manier waarop ze je faciliteren bij het kopen van een product. In dit geval: een desktop. Ze vatten in een paar woorden correct samen waar het product goed voor is, en waar niet. Ik ben fan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correcte informatie op de website

Minpunten

• Geen één!

Anmaja 20-01-2017 Via de website gekocht

Altijd zeer tevreden!

Voor mij alleen maar Coolblue! Zeer behulpzame en terzakekundige klantenservice en de volgende dag wordt mijn bestelling altijd perfect afgeleverd!

Pluspunten

• Klantenservice is geweldig
  • Doen wat ze beloven

Vincent Roelofs 20-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue,niet gek!

Ik was op zoek naar de Motorola moto G3,een wat ouder model die ondertussen moeilijk verkrijgbaar is,maar Coolblue had hem nog en voor de beste prijs!

Pluspunten

• Aanbod
  • Service

T. J. Van den Bos 20-01-2017 Via de website gekocht

Op korte termijn blender nodig !!

Duidelijk en voldoende keuze , ook reviews gelezen dus keuze was niet zo moeilijk !! Afgeleverd op tijd volgens track en tracé aan gegeven tijd !!

Lieve D. 20-01-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden over aankoop droogkast bij coolblue

Website met goede productinformatie, ook veel referenties te lezen. De droogkast die ik koos wat niet dadelijk beschikbaar, wel een exemplaar met een paar deukjes achteraan tegen een verminderde prijs. Betaling en reactie daarop liep vlot, ze wisten snel te zeggen wanneer ze kwamen met extra telefoontje vlak voor de levering. Keldertrap was geen probleem, droogkast werd aangesloten, getest, de oude meegenomen. Alles in de prijs inbegrepen. Heel vlot, heel gemakkelijk. Ik ben dus zeer tevreden. Lieve D.

Nvg 20-01-2017 Via de website gekocht

Canon PIXMA iP7250

Duidelijk, mooi gepresenteerd en snel in levering. De handleiding en het installeren word goed en duidelijk uitgelegd.

Pluspunten

• duidelijke gebruiksaanwijzing
  • wifi werkt heel goed op alle apparaten

Minpunten

• valt redelijk groot uit

De heer van Drunen 20-01-2017 Via de website gekocht

De witte was

Duidelijke Site, super snelle levering. Helemaal top, Ik zou anderen zeker adviseren gebruik te maken van de CoolBlue Site.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke Site

Wittie 20-01-2017 Via de website gekocht

Prima website en service

Zeer duidelijke website met ruime keuze. Snelle levering op zelf uit te kiezen dag.
Je krijgt van tevoren een mail en berichtje met de verwachte bezorgtijden. Ook bellen ze even als ze er bijna zijn.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruime keuze
  • Sluiten aan
  • Nemen oude apparaat mee
  • Contact net voor bezorging

Wilma 20-01-2017 Via de website gekocht

Goede service en duidelijke site

Super snelle levering. Had tab besteld bij andere firma en kreeg tegen de avond een bevestiging en dat hij niet leverbaar was. Toen snel bij coolblue besteld, gelijk een bevestiging en melding dat ie gelijk op post ging. Rond 24.00 kreeg ik een track en trace code en 's morgens op 11.00 werd ie geleverd. Toppie