Deze score is berekend op basis van 1401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

fransman 28-01-2017 Via de website gekocht

waterkoker bosch compactclass rood

Erg tevreden. Coolblue bood voor deze waterkoker de laagste prijs (via Kieskeurig.nl). Het hele proces vanaf het uitkiezen en besluiten te kopen tot en met het thuis ontvangen en geïnformeerd worden over retour-mogelijkheden is ontzettend prettig verlopen. Erg duidelijk, overzichtelijk en nuttige informatie (via email).
Ik heb gebruik gemaakt van de tweedehands-optie en ben er onwijs blij mee. Artikel was in prima staat, precies in overeenstemming met de omschrijving van de staat op de website. Nauwkeurig!

Pluspunten

• snelle levering
  • goed geïnformeerd
  • laagste prijs
  • tweedekans optie

Lucien 28-01-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste ervaring met Coolblue

Ik ben kieskeurig en vergelijk en zoek.
Voormijn eerste bestelling is alles verlopen zoals het moet. Naast 'klant' word je ook als ' vriend' verzorgd, wat ook belangrijk is bij problemen.
Heel zeker een aanrader!

Benno 28-01-2017 Via de website gekocht

Printen maar

Ik heb hier inkt besteld omdat ik goede ervaringen heb met Coolblue je krijgt je spullen snel en ze zijn niet duur en als je bestelling niet bevalt zijn ze niet mogelijk met retour sturen gewoon een geweldige (web)winkel

Pluspunten

• Snel
  • Niet duur
  • Vriendelijk

Minpunten

• ???

CoolblOege 28-01-2017 Via de website gekocht

Coolbblue bespaart je winkel-, praatjes en parkeerellende

Ze zijn snel (heerlijk, dat bezorgen op zondag), je krijgt er een goed klantgevoel bij (filmpjes, beetje humor en advies), het voelt jong en eigentijds aan en ze hebben prima prijsstelling.

Natalia 28-01-2017 Via de website gekocht

superblij met de bezorging op zondag!

Zaterdag nog alle winkels in de stad afgelopen om een privacy scherm voor mijn laptop te halen voor mijn reis van maandag, en niks kunnen vinden. En dan zaterdag gewoon via CoolBlue bestellen en zondag thuis krijgen - petje af! Hier word ik vrolijk van.

Pluspunten

• snelheid
  • bezorging op zondag

Vael Ludwig 28-01-2017 Via de website gekocht

Fritel friteuse-fondeu 1400 1.5 l

goede en snelle service.
optimale kwaliteit van producten.
levering optimaal daar deze laatste bestelling zelf op zondag geleverd is geworden.

Karel 28-01-2017 Via de website gekocht

Op tijd, zoals gebruikelijk.

Levering vindt altijd plaats volgens afspraak. Retourneren is nooit een probleem, soms zelfs na de zichttermijn. Ook leveren en plaatsen van grote apparaten zoals wasmachines gaat goed en door vriendelijke mensen. Oude wasmachine retour hoort ook bij de service.

Pluspunten

• Afspraak is afspraak
  • Goede retour service

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Laurence 28-01-2017 Via de website gekocht

Superservice zelfs tot aan de waterkraan!

De website van Coolblue was ideaal om een vergelijking te maken tussen verschillende wasmachines. Daarnaast super duidelijk over de manier van leveren. Een concurrent waar ik eerst wilde kopen was niet duidelijk over de manier van leveren en rekende allerlei leverings- en recyclekosten. Daarop bij de concurrent direct afgehaakt.
De bezorgers van Coolblue waren erg vriendelijk en correct en sloten de nieuwe wasmachine op gratis op zolder aan en namen oude machine mee. Ideaal zo'n webwinkel als Coolblue! Heeft echt een meerwaarde ten opzichte van de fysieke winkel om de hoek waar babbelende verkopers je toch vaak met iets anders naar huis willen laten gaan.
Lang leve Coolblue!

Pluspunten

• Goede vergelijking mogelijk van producten
  • Gratis snelle levering
  • Gratis aansluiten op 2e verdieping
  • Scherpe prijzen

Tom 28-01-2017 Via de website gekocht

Samsung wasmachine

Snelle levering, goede prijs, netjes geinstalleerd, aardige bezorgers. Verder niets aan toe te voegen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Maico 28-01-2017 Via de website gekocht

service

Ik kies voor deze shop omdat het vaak de goedkoopste producten heeft, bovendien is de levering erg snel en hebben jullie altijd een goede service.

Tomas 28-01-2017 Via de website gekocht

Top service, ruim aanbod en kwaliteit

Hele snelle service (reacties op mail enkele uurtjes), hele snelle levering (echt volgende dag), enorm aanbod aan producten (mede door sub-sites als koffiecenter, blenderstore etc.).
Ook echt heel fijn hoe de communicatie is, geen gezeur en moeilijk doen. Gewoon de klant helpen. Top.

Pluspunten

• Snelle service en reacties
  • Snelle levering
  • Groot aanbod

Minpunten

• Website is redelijk, maar kan gedetailleerder

Jessica 28-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over coolbleu je word goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is en hoe laat je pakketje aan komt ook vind ik het fijn dat je tot laat kunt. Bestellen maar toch de volgende dag al in huis hebt!!!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Goeie informatie
  • Tot laat bestellen
  • Netjes en goed bezorgd

Irma 28-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue rocks!

Supersnelle levering van een SD kaart, niet te overzien die blauwe envelop wat ook heel handig is! En grappig, goed voor een glimlach. Top!
Er ging iets mis met de plus en minpunten; het is 3 pluspunten en geen minpunten.

Dekker 28-01-2017 Via de website gekocht

Wacht nog op zoekgeraakte koffer

Prijs en levertijd waren voor mij doorslaggevend. Daarnaast was de produktinformatie helder en uitgebreid genoeg. Jammer genoeg is 1 van de 2 bestelde koffers zoekgeraakt. Deze is echter nog steeds niet nageleverd.

Officiele reactie van Coolblue 29-01-2017

Beste meneer/mevrouw Dekker,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend dat de zending niet compleet is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen het graag voor u nakijken. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Vincent 28-01-2017 Via de website gekocht

Trust GXT 152 illuminated

Een prima muis! lekkere DPI alleen er was geen software meegeleverd ( staat ook niet op trust.com)
Dus ik kon de 2 extra knoppen niet veranderen, tip: : download x mouse button control(free),
* levertijd 1 dag
* nette verpakking ( geen deuken ect )
9/10

Pluspunten

• Snel
  • Goed verpakt
  • Duidelijke beschrijving

Minpunten

• Geen software of hulp

Wasmachine 27-01-2017 Via de website gekocht

Bosch wasmachine

Duidelijke, gebruiksvriendelijke site.
Bezorging: uitstekend!
Zaterdag besteld en maandagochtend vroeg al geleverd.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Snel

Renee 27-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue the best for you

Prima web shop, mooi aanbod van producten, goede prijs- kwaliteitverhouding en prima klantenservice. Ik ben blij met deze web shop en slaag er altijd goed.

Pluspunten

• ruim aanbod van producten
  • goede prijs- kwaliteitverhouding
  • uitstekende klantenservice

Minpunten

• n.v.t.

DyDy 27-01-2017 Via de website gekocht

Wileyfox Swift 2

Telefoon ziet er mooi uit. levering is snel (zelfs op zondag) Helaas zit er geen Nederlandse beschrijving bij. Vandaag met de klantenservice gebeld maar er is geen Nederlandse beschrijving beschikbaar, ook niet op internet. Ik mag wel altijd contact met hun opnemen als ik er niet uitkom.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Behulpzaam aan de telefoon

Minpunten

• Geen Nederlandse beschrijving erbij.

Wouter 27-01-2017 Via de website gekocht

Nog nooit zo'n soepele bestelling en levering.

Binnen 12 uur na bestelling staat de wasmachine helemaal waterpas, op de juiste plek al te draaien. De rommel wordt afgevoerd en heb een gezellig gesprek gehad. Zeer fijne ervaring! Complimenten aan bezorgens Jordy en Ignatius,

Pluspunten

• Snelle berzorging na bestelling
  • bezorgers.

Martien Old. 27-01-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Altijd alles correct. Top 🖒
Levering op tijd zoals beloofd 🖒
Voor iedereen aan te raden 🖒
Niets is teveel 🖒..................

Daan WK 27-01-2017 Via de website gekocht

Alles voor die glimlach!

Bij cool blue snappen ze het gewoon; alles draait om de klant! Kies je voor cool blue, dan kies je voor snelheid, gemak en KLANTENSERVICE (met hoofdletters, ja).

Pluspunten

• KLANTENSERVICE
  • Snelheid
  • Gemak

Matthijs 27-01-2017 Via de website gekocht

Alles top

Ik ben kort. Elke keer als ik bij coolblue bestel is t top. Goedkoper. Snel geleverd. Niet bescahdigd. Goede site info over product. Goede klantenservice. Goede producten. Bestellen tot 23.59 uur en volgende dag in huis lijkt wel een sprookje maar dat maakt t zo geweldig. Ik had per direct spullen nodig namelijk. Super. Veel beter en goedkoper dan bol.com en mediamarkt, maar dat mag ik zeker niet zegg . Groetjes matthijs uit amersfoort. Teveden klant . Al 4 jaar.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Snelheid
  • Voorraad

Wierenga 27-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Bosch koelkast

Snelle levering, lage prijs en super manier van plaatsen en aansluiten. Zelfs het verpakkingsmateriaal wordt weer meegenomen!

Pluspunten

• prijs
  • aflevering

Frank V 27-01-2017 Via de website gekocht

goede snelle levering en prima prijs incl. bezorging.

Stuk goedkoper als Bol.com in mijn geval.
Goede philips huistelefoonset. Prima snelle levering in prijs inbegrepen.

Pluspunten

• goedkoper
  • snelle levering
  • op ander adres leveren mogelijk

Niek Delfgou 27-01-2017 Via de website gekocht

Tweede kans product

Prima shop, bied ook tweede kans producten aan. Duidelijke uitleg hierover. Ik twijfelde eerst if ik dit wel zou doen, maar kan het iedereen aanbevelen. Scheelt vaak al snel een paar tientjes voor in mijn geval een niet van nieuw te onderscheiden product. Snelle levering. Super service.

Lies 27-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Senseo apparaat

Ik heb een Senseo apparaat gekocht. Goede informatie op de site en supersnelle levering. Apparaat ziet er goed uit. Cool blue doet wat ze zeggen!!!

Nic 27-01-2017 Via de website gekocht

Besteld de Nokia 113, ontvangen de Nokia 130

Gebeld met Coolblue, het is me teveel rompslomp om het te retouneren, als ik product A bestel wil ik dat ook ontvangen en niet zomaar wat anders sturen wat er op lijkt. slechte zaak.

Officiele reactie van Coolblue 27-01-2017

Hi Nic,

Wat naar dat u niet het product hebt ontvangen dat u wilde! Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Helaas is het wel echt noodzakelijk dat u het product dat u nu hebt op te sturen om een omruiling plaats te kunnen vinden. We hopen dat u hier toch nog aan mee zou willen werken zodat we dit helemaal naar tevredenheid voor u kunnen oplossen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, kunt u ze sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Marcus 27-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon de beste

Geweldige webshop! Makkelijke en goede site waar je alles kunt vinden, prijsvergelijkingen superhandig. Maar wat CoolBlue de beste maakt is de personalisatie en de klantvriendelijkheid van de site. Koop maar eens iets, dan komt u er achter!

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Aanbod
  • Producten
  • Levering

Frans 27-01-2017 Via de website gekocht

Levering koelkast

We waren onder de indruk van de zeer snelle levering binnen 12 uur. We werden keurig op de hoogte gehouden van de aflevertijd. Daarnaast werd er door de chauffeurs aangeboden het apparaat uit te pakken en te plaatsen. Ook werd er aangeboden om het oude apparaat af te voeren, echt super. Al met al dus een dikke tien voor Coolbleu.

Bert van Seben 27-01-2017 Via de website gekocht

Otter Box

Geweldig assortiment, simpele website, snelle (gratis) levering, binnen 24 uur. Goede product vergelijking en informatie

Pluspunten

• Assortiment
  • Informatie
  • Snelle levering

Purdey 27-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Altijd nette en snelle levering, meer dan te vreden. Ook de filmpjes die jullie maken zijn fantastisch en super behulpzaam!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Filmpjes van het product

Anie Verhagen 27-01-2017 Via de website gekocht

blij met hulpstuk voor mijn stofzuiger voor hondenharen

Bestelt via de site en de andere dag al binnen.
Zeer tevreden over het hulpstuk borstel voor aan de stofzuiger om hondenharen van mijn vloerkleden te zuigend.
Het werkt perfect! !!!

Pluspunten

• Verwijmeren van hondenharen

Minpunten

• Nvt

Hans de Koning 27-01-2017 Via de website gekocht

HP ENVY 7640 All-in-One

Vanaf het moment dat je begint te zoeken op de site tot en met de bestelling sluit alles naadloos aan. Alles is snel en heel uitgebreid. Betaling verloopt vlekkeloos en direct daarna krijg je bevestiging per email. Je kunt je bestelling eenvoudig volgen en aflevermoment was, zoals beloofd , de dag erop. Ben zeer onder de indruk ! Ik bestel wel vaker via internet maar zo soepel als bij CoolBlue is het nergens ; Ook het statement dat je producten mag retourneren geeft vertrouwen. Begrijp af en toe echt niet hoe het allemaal mogelijk is. Ga van het weekend mijn nieuwe printer met plezier installeren.

roelof 27-01-2017 Via de website gekocht

COOL Blue

Zeer complete webshop ,scherp geprijsd en goede service , kortom een webshop die voor elke consument een aanrader is !

Pluspunten

• zie boven

rob 27-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Oila 10 poorts usb

Ik zocht een verjaardagscadeau voor mijn gehandicapte neef hij had dit gezien bij coolblue en ik weet dat jullie snel zijn en duidelijke adviezen geven.
Voor mijn aankopen in het verleden ben ik altijd correct en beleefd behandeld en jullie komen altijd jullie afspraken na door deze ervaringen koop ik graag bij jullie

Pluspunten

• Komt altijd afspraken na
  • het is veilig om aankopen te doen
  • fijne services

Willemien 27-01-2017 Via de website gekocht

Mijn complimenten aan Coolblue

Mooie duidelijke en goede website. Een hele vlotte bevestiging en levering, met een zeer goede begeleiding.

Pluspunten

• Komt na wat ze beloven
  • Goede begeleiding bij levering

Minpunten

• N.v.t.

Lonneke 27-01-2017 Via de website gekocht

Super leuk bedrijf!

Overzichtelijke shop met duidelijke productomschrijvingen en foto's. Bij elke productgroep wordt een medewerker getoond die gespecialiseerd is in de betreffende productgroep en je verder kan helpen.
Ook de optie van het producten vergelijken heeft een meerwaarde. De levering is supersnel (zelfs op zondag!). Er wordt veel met humor gecommuniceerd en dat spreekt me aan: als je hebt besteld krijg je een filmpje met 'wachttherapie': wat te doen nu je op je felbegeerde gadget zit te wachten..
Ook op de verpakking staat hoe je er een workout mee kunt doen of een kaart die je uit kunt knippen voor je buren om hen te bedanken voor het aannemen van het pakket.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Heldere en overzichtelijke info
  • Leuke manier van communiceren naar de klant

Robert A 27-01-2017 Via de website gekocht

Goede club

Bij deze webshop nu enkele malen een aankoop gedaan over langere periode. Steeds heel tevreden over de service, i.h.b. de snelle levering

Tamir 27-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Prima service voor goede prijs.
De artikelen die ze hebben zijn overall niet de goedkoopste naar vaak wel sneller geleverd an andere webwinkels

• Aanbod

Minpunten

• Geen inbreng op leverdatum en tijd

Pascal 27-01-2017 Via de website gekocht

Motorola Moto G

Makkelijk bestellen, snelle afhandeling en dag later in huis. Ook per mail prima geïnformeerd. Telefoon bevalt prima, snel, 6.0 Android mooie foto's en voldoende snel voor mij

Menno Koetsier 27-01-2017 Via de website gekocht

Bestellingen supersnel binnen

Mijn ervaring met CoolBlue is dat zijn altijd hun bestellingen veilig verpakt bezorgen. Je bestellingen zijn de volgende dag binnen, zelfs als je ze laat op de avond besteld. Ook de kwaliteit van de producten is erg hoog. Dit garandeert dat je waar voor je geld krijgt! Dit alles met gratis verzendkosten!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Geen verzendkosten
  • Goede kwaliteit

Bert W 27-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed

De website geeft heldere info, er worden goede spullen aangeboden voor scherpe prijzen, en ze worden netjes en vooral HEEL snel bezorgd.

Caty 27-01-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Super product, goede voorlichting, prettige site, uitstekende bezorging! Volgende keer weer .......

Pluspunten

• Snelle avond bezorging
  • Goede voorlichting op site

Minpunten

• Nix

Nicoline 27-01-2017 Via de website gekocht

Topservice op topsnelheid

Inmiddels heb ik een aantal bestellingen gedaan bij Coolblue en iedere keer is het bestelproces heel eenvoudig, krijg je supersnel een bevestiging plus factuur en heb je de bestelling de volgende dag in huis. Top!

Pluspunten

• Snelheid
  • Duidelijkheid

Exevium 27-01-2017 Via de website gekocht

Kleine bestelling, verzendkosten toch gratis!

Had een koptelefoon van minder dan 20 euro besteld, maar desallniettemin waren de verzendkosten gratis, en het was binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling thuis afgeleverd. Goeie service!

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Geen verzendkosten

van helvoirt 27-01-2017 Via de website gekocht

perfect

perfecte winkel, altijd de beste prijs en product duidelijk omgeschreven, snelle levering

voor ons de ideale winkel waar we regelmatig iets kopen

Pluspunten

• beste prijs
  • snelle levering
  • duidelijke site

Kind 27-01-2017 Via de website gekocht

Perfect bedrijf doet wat het belooft

Alles is wat wij besteld hebben is keurig op tijd geleverd.en precies wat wij besteld hebben wij zijn uitermate tevreden.

Pluspunten

• doet wat het belooft

Annelies 27-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, bestellingen altijd de volgende dag binnen! Goede uitleg video's bij producten, waardoor de stap om iets te kopen makkelijker wordt!

Pluspunten

• Goede uitleg bij producten
  • Snelle levering

Dominick 27-01-2017 Via de website gekocht

Geen garantie en slechte kennis.

Binnen 5 maanden tijd al meerdere malen mijn toestel opgestuurd omdat er keer op keer problemen waren, reparaties worden slecht en half uit gevoerd en vallen nooit onder fabrieksgarantie.

Nu ook weer het oplaadpunt van het toestel,
Deze zit los (als resultaat van de vorige reparatie) en coolblue stuurt gewoon weer een prijsopgave van 220 euro.

Gebeld maar telefonisch werd mij gezegd dat ze hier niet naar kijken en dat ik dit moet betalen om mijn toestel weer te kunnen gebruiken en garantie was niet van toepassing omdat het toestel gebruikt is en de schade onder gebruiksschade viel....

Pluspunten

• Overzichtelijke website

Minpunten

• Slechte garantie
  • naar personeel
  • onbeschofte klantenservice

Officiele reactie van Coolblue 27-01-2017

Beste Dominick,

Wat naar dat je zo ontevreden bent over onze service. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij kijken graag nog even voor je na of alles daadwerkelijk goed is verlopen. Kun je misschien een ordernummer of retournummer met een begeleidend schrijven sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij voor je aan de slag.

Mw.E.G.A.Franken 27-01-2017 Via de website gekocht

Mevrouw

Prima af en behandeling van bestelling en aflevering ! Coolblue doet wat het belooft ! Chapeau ! Aanbiedingen zijn goed en duidelijk geoffreerd.