Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sander 22-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en efficiënte service

Als iets dat je veel gebruikt, stukgaat, heb je het liefst zo snel mogelijk een vervanging! Dit was geen probleem bij het bestellen van mijn product. Een (zeer) snelle service en een gebruiksvriendelijke bestellingsmogelijkheid dragen bij tot de kwaliteit van de website.

Pluspunten

• Snelle service
  • Gebruiksvriendelijk

Ingridfaro 22-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Hele fijne winkel met goede artikelen en de juiste prijs. Geweldige service en grappige teksten om het wachten te verzachten. Kom hier graag terug en zou iedereen aanbevelen hetzelfde te doen.

H.Snelderwaard 22-01-2017

Mevr.Snelderwaard

De service is 100%.
De snelheid is 100%
De bezorghelden zijn 100%.
Ik stuurde een mail naar Coolblue toen mijn vriezer op de juiste plek stond.
IK was zo verbaasd,dat dit nog bestaat in deze wereld.
Maar het gebeurt echt !!
Ik werd helemaal stil toen ik de volgende dag een handgeschreven kaartje bij de post vond van mijn bezorghelden dat ik een compliment verdien.
Die glimlach kreeg ik niet meer weg van mijn gezicht toen ik dit aan anderen vertelde. :)

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • vriendelijkheid
  • glimlach

Rudy 22-01-2017 Via de website gekocht

snel en prima

Goede concurrerende prijs, snelle levering op de volgende dag en de keus om het pakket in de avonduren te laten bezorgen

Pluspunten

• levering de volgende dag in de avonduren

Minpunten

• Binnendoos was flink beschadigd

Hielkje 22-01-2017 Via de website gekocht

Top Winkel!

Fijne online winkel.
Besteld op de site duidelijke uitleg soms zelfs met video demonstratie.
Besteld en de volgende dag al in huis.
Keurige service!
Helaas 1x gebruik moeten maken van de garantie van een defecte telefoon.
Probleem keurig opgepakt en er wat mee gedaan.
Erg positief!

Pluspunten

• Goede service
  • Duidelijke website
  • Klant vriendelijk

Mindy Reijns 22-01-2017 Via de website gekocht

Super prettige webwinkel

Coolblue is een super fijne webwinkel!
Een geven is de overzichtelijkheid van de website. Ik wilde graag een nieuw koffiezetapparaat maar wist nog niet precies welke. Een aantal dingen had ik voor mijzelf wel helder... De ongeveer prijs bijvoorbeeld en een aantal opties zoals een melkschuimer.

De filters op de site maken het vervolgens erg makkelijk om tussen een heel ruim aanbod op zoek te gaan naar een passend aanbod. Vervolgens maken de vele revieuws en de aanvullende informatie je beeld compleet en maakt dit het kiezen makkelijk. Zo ben ik bijvoorbeeld erg snel geslaagd voor mijn koffiezetapparaat.

Het bestellen gaat ook super simpel... zelfs als je net als mij wel eens eerder al besteld hebt maar je wachtwoord weer een keer vergeten bent. Geen probleem... niet moeilijk doen of een ge-heen-en-weer met je mailbox. Dat kan je later ook doen. Wat betekend dat als je in de 'mood' van enthousiasme zit om je nieuwe product te kopen je ook gewoon direct kan bestellen. Super handig dus!! (Of je kiest de optie wachtwoord vergeten en je gegevens verschijnen wel weer automatisch)

Betalen met ideal is super handig en als een van de weinige webwinkels weet ik bij coolblue zeker dat de telebankieren app van mijn telefoon opgestart wordt. Ook heel prettig.

De mails die me op de hoogte houden van mijn bestelling... Waar deze is, wanneer hij geleverd wordt. Ideaal! En altijd snel en stipt.

En dan de aankondiging van mijn pakketje op de doos alleen al. Daar krijg je extra goede zin van en is je aankoop altijd een cadeautje!

Kortom: super vriendelijke webwinkel die zonder dat er een daadwerkelijk persoonlijk contact is me als klant ontzettend persoonlijk benaderd. Ik hou ervan!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Persoonlijke touch
  • Informatief over bestelling
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel

Minpunten

• Veel verpakkingsmateriaal
  • Ambitie; milieuvriendelijker verpakken?

Celia 22-01-2017 Via de website gekocht

Alweer klantvriendelijk

Coolblue bezorgt snel, transparant, en als er achteraf problemen zijn, helpen ze snel en vriendelijk. Dat is erg prettig.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snel

KikeB 22-01-2017 Via de website gekocht

Altijd Cool (blue)

De beste winkel voor elektronica; goede zoekfunctie, filters, tips en reviews. Groot assortiment en vaak een goede prijs. En vooral; altijd op tijd geleverd en top klantenservice.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Duidelijke website
  • Goede tips, advies, reviews
  • Snelle levering, altijd op tijd
  • Top klantenservice

Victor 22-01-2017 Via de website gekocht

een aankoopdienst zonder weerga

Duidelijke en uitgebreide keuzemogelijkheden.
Eerlijke en onklopbare prijzen.
Vlotte afhandeling betaling en snelle levering.
Kwalitatieve hulp bij een probleem door vakbekwame helpers.

Pluspunten

• Keuzes in overvloed
  • Vlotte bestelling en betaling
  • Snelle en betrouwbare levering
  • Prima vakkundige naservice

Minpunten

• Absoluut geen

D'hont 22-01-2017 Via de website gekocht

Samsung

De service is heel goed. Wat er beloofd wordt naar de klant toe wordt wel degelijk uitgevoerd ! Bestelling is s'avond in gebracht en de dag nadien in de voormiddag geleverd doe zo verder verder.

Mvg.

Pieter 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie!

De communicatie bij Coolblue is prima: je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van de levering en het voelt daardoor heel vertrouwd en prettig. Fijn.

Pluspunten

• communicatie
  • informatie

Minpunten

• nog geen ontdekt

Wim 22-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue = Gezellig winkelen vanuit je luie zetel !

Coolblue = Snel het juiste artikel vinden en snelle levering gegarendeerd !
Bij coolblue vind je altijd het artikel dat je wilt met daarbij de nodige informatie.

Pluspunten

• Prijs /kwaliteit
  • Gemakkelijk een artikel te vinden
  • Helpdesk steeds vriendelijk en behulpzaam.

Minpunten

• Tot op heden geen minpunten gevonden.

Jet 22-01-2017 Via de website gekocht

Dit is echte service

Niet alleen heb ik altijd alles snel in huis, je wordt super goed geïnformeerd over je verzending en aan de telefoon zijn de medewerkers erg vriendelijk. Ze denken echt met je mee en luisteren goed. De positieve inslag is erg prettig en leuk. Toen er een keer iets mis was met een fotfotocamera, kregen we zonder gedoe een nieuwe. Ik ben fan.

Pluspunten

• Positief
  • Excellente service
  • Vriendelijk
  • Snel
  • Duidelijk

sleez 22-01-2017 Via de website gekocht

Op de website staat: Vóór 23.59 uur besteld, morgen in huis!
Daar is niets aan gelogen, we hadden in de middag een bestelling geplaatst en we hebben de zending net voor 12.00 uur daags erop in huis. Supersnel dus, alleen met een speciale koerier zou het sneller kunnen tegen enorme vervoerskosten.
Het is dus eigenlijk niet mogelijk nóg sneller te werken, bij Coolblue wordt er echt alles aan gedaan om zo snel mogelijk je bestelling thuis te krijgen. Niets dan bewondering daarvoor, chapeau..!
De prijzen zijn doorgaans erg scherp en vaak ook de allergoedkoopste. Veel producten zijn gewoon op voorraad, het moet wel erg exotisch zijn als Coolblue het niet op voorraad heeft.

Pluspunten

• Hele snelle verzending
  • Vaak ook erg scherpe prijzen

Minpunten

• Nog geen minpunten kunnen ontdekken

Jeannette 22-01-2017 Via de website gekocht

Super!

Goede service en snelle levertijden!
Hetgeen ze aanbieden zijn kwaliteits artikelen en waar voor je geld. Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment
  • Prijs / kwaliteit
  • Altijd leuke aanbiedingen

Rony 22-01-2017 Via de website gekocht

Super webshop

Ongelooflijk hou ze het klaarspelen maar s'avonds laat nog besteld en s'morgens geleverd. Zelfs op zaterdag. Correcte service en zeer concurrerende prijzen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Mooi overzicht van de verschillende producten
  • Beschikbaarheid van de topmerken

Jeroen van den Bungelaar 22-01-2017 Via de website gekocht

Toppie

Zeer fijne webshop, goede prijzen, snelle levering, goede service, goede communicatie, naderhand een kaartje gekregen met " succes met de verbouwing" 😃

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Info over tijdvak van levering
  • Het kaartje dat we naderhand kregen
  • Duidelijke webshop

Paulussie 22-01-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en prima klantenservice

Coolblue is een van de snelste webwinkels waar ik al diverse aankopen heb gedaan, tot volle tevredenheid. Zelfs 's avonds laat besteld heb je het toch de volgende dag al in huis, stevig en netjes verpakt. Niet zelden is Coolblue de goedkoopste leverancier. Verzending is gratis en retourzending gaat ook heel eenvoudig met het verzendlabel dat ze je mailen. De klantenservice reageert snel, goed en ter zake kundig. Van harte aanbevolen!

Pluspunten

• Snel!!
  • Goede klantenservice
  • Groot assortiment
  • Uitstekende prijs/pret verhouding

Minpunten

• geen...

Winnie Bruynooghe 22-01-2017 Via de website gekocht

heel tevreden met de levering van Coolblue

wij zijn tevreden van de service van Coolblue, we hadden voor de aankoop nog een vraag over het produkt, deze werd heel snel , accuraat en vriendelijk via mail beantwoord.
De bestelling online verliep heel vlot en 's anderendaags werd mijn bestelling al geleverd. Kan niet beter.

Pluspunten

• snel antwoord op vraag omtrent produkt
  • snelle levering

Marijke 22-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue: alleen maar goede ervaringen mee!

Ik vind Coolblue een hele fijne leverancier.
Ze zijn goed bereikbaar. De adviezen worden gegeven door erg vriendelijke verkopers en ik heb ze ervaren als erg deskundig.
Mijn bestelling heb ik eind van de middag geplaatst en de volgende ochtend stond de bezorger al met de blauwe Coolblue- doos voor de deur.
Door het goede telefonische advies was het voor mij niet nodig om een winkel van Coolblue te bezoeken. Wel een fijn idee dat dit mogelijk is!

Pluspunten

• Goede bereikbaarheid
  • Deskundig telefonisch advies
  • Eigen winkels

Patrick Fallein 22-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaarder dan fysieke winkel

Correcte verwerking van bestelling en afspraken. Eerlijke informatie van de productfiches van de producten. Eenvoudiger een vergelijking te maken van de producten dan in een fysieke winkel. Je kan er zeker van zijn wat betreft specificaties over de producten.

Simone 22-01-2017 Via de website gekocht

handig en snel

Fijn om zelf je bezorgdag uit te kunnen kiezen. Werd volgens afspraak in goede verpakking geleverd. Zag er allemaal goed uit. Helder instructiefilmpje werd aangeboden over het product door Coolblue. En de prijs was ook nog eens zeer voordelig!

Pluspunten

• laagste prijs
  • zelf je bezorgdag bepalen
  • heldere mails

wynanda van duyn 22-01-2017 Via de website gekocht

nespresso besteld, binnen 14 uur in mn keuken!

ik zeg top! helemaal blij met de supersnelle service! kan menig bedrijf van leren!
s'avonds nog bedenken welke kleur, besteld en de volgende dag om 1 uur werd mn eerste bakkie al gezet!

Mr. Neighbour 22-01-2017 Via de website gekocht

telefoon gigaset c530

Efficiënte en gemakkelijk te bedienen toestel. Tot nu toe nog niet alle legio functie gebruikt.
Aanmelden van het 2e toestel ging zeer snel.

Ad 22-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Lenovo laptop

Beste prijs voor de Lenovo laptop met de benodigde accessoires.
En keurig binnen 24 uur geleverd.
Zeer aan te bevelen.

Leo 22-01-2017 Via de website gekocht

gevonden en makkelijk te bestellen

Ja iets zoeken wat je niet zomaar kunt kopen in lokale winkels. Gevonden bij coolblue, eenvoudig te bestellen en de volgende dag keurig in huis. Hoefde hiervoor niet de deur uit. Zelfs niet met de auto naar een grote stad om dit artikel in mijn bezit te krijgen.

Corinne 22-01-2017 Via de website gekocht

Product prima, snel en goed geleverd

Coolblue was een van de weinige webwinkels met originele Apple oortjes (iPhone4), en voor een schappelijke prijs (€ 15 incl bezorgkosten) Bovendien 's avonds om 22.30 besteld en de volgende dag zoals beloofd in huis. Wel zaten de kleine oortjes in een absurd grote envelop, wat milieutechnisch beter kan, maar dat is muggeziften. Ook prima op de hoogte gehouden via mail en track & trace.

Charissa 22-01-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Coolblue komt uit zoekmachine als 1 van de goedkopere winkels. Winkel is overzichtelijk en dus alles makkelijk te vinden. Snelle afhandeling en vlotte levering. Vragen over product werden per mail binnen een half uur beantwoordt.

• Overzichtelijk
  • Snelheid beantwoorden vragen

Wim 22-01-2017 Via de website gekocht

Ipad

Ik heb deze site gekozen omdat het product goed omschreven.
De afspraken die je maakt tot op heen altijd zijn na gekomen
Levertijd is altijd perfect

Pluspunten

• Product is makkelijk te vinden
  • Goed omsxchrijving vvan producten

Linda 22-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuigervoet

Prima product en fijn dat het zo snel geleverd is, maar wel jammer dat het in een belachelijk grote omdoos zat.

Pluspunten

• Prima product
  • Goede prijs

Minpunten

• Belachelijk grote omdoos

Dennis Beuger 22-01-2017 Via de website gekocht

Zo wordt internetshoppen wel erg makkelijk

Overzichtelijke website. Handig om op de "Coolblue Keuze" etiketten af te gaan als je weinig van bijvoorbeeld computers af weet. Direct advies erbij voor de bijpassende monitors en passende montagesteun. Daarnaast werd de bestelling snel geleverd: woensdagavond rond 10 uur besteld, donderdagmiddag al geleverd. Het geheel was vrij makkelijk te installeren.

Pluspunten

• Levering snel
  • Goede keuzehulp in het ruime aanbod
  • Goede prijs
  • Overzichtelijke, frisse website

Nienke 22-01-2017 Via de website gekocht

Kopen met een glimlach

De omschrijving van de keukenmachine die ik bij Coolblue heb gekocht was zeer compleet. Het bestellen ging heel makkelijk en de machine werd de dag erna al geleverd.

Pluspunten

• Heldere Communicatie
  • Leveringssnelheid
  • Filmpjes op youtube om het wachten te verzachten

Fembo 22-01-2017 Via de website gekocht

Tablet snel gelever

Goede informatie over het produkt op de site en snelle levering. Heel gebruiksvriendelijk en makkelijk af te halen bij post.nl

Marco 22-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue, betrouwbaar en snel!

Ik bestel vaker bij Coolblue. Voor de telefoon die ik wilde waren zij niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar met de levering. De reviews van de andere partij waren verontrustend over de leverbtrouwbaarheid.

Vandaar mijn keuze voor Coolblue

Pluspunten

• Levert op de dag zoals beloofd
  • Goed verpakt (geen veel te grote doos)

Martijn Simon 22-01-2017 Via de website gekocht

What you see is What you get

Ik heb al diverse keren bij Coolblue besteld.
Het is een frisse winkel met vrolijke uitstraling.
De vrolijke uitstraling zit hem in de kleur blauw en ook door af en toe filmpje met humor.
Duidelijkheid en overzichtelijkheid vind ik belangrijk bij online site.
Er zit goede zoekfunctie op de Coolblue site.
Door middel van opties aan en uit vinken je helpen je keuze te vinden vind ik erg fijn.
Hulpvaardigheid is prima. Heb keer gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan.
Tevens belangrijk bij online shop is de leverdatum.
Heb wel eens elders besteld en werd er niet op afgesproken dag bezorgt.
Dat vind ik erg vervelend als je ergens op wacht.
De keren dat ik bij Coolblue besteld heb kwam het product op afgesproken datum binnen.

Kortom , Ik heb prima ervaringen met Coolblue de keren dat ik online iets heb besteld.

Pluspunten

• Duidelijk en overzichtelijk
  • Product op tijd geleverd

Semra 22-01-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan de verwachtingen

Coolbleu was snel met levering, hierdoor heb ik besloten om hier te bestellen. Heel erg tevreden over!

Peter 21-01-2017 Via de website gekocht

AEG wasmachine bovenlader

Onze eerste wasmachine was een AEG. Nu na twee Miele wasmachines versleten te hebben weer terug naar AEG. Het scheelt in aanschaf meer dan de helft van een Miele. Deze machine is eenvoudig te bedienen. Was resultaat is goed. Tot nu toe goed tevreden. Twee minpuntjes de trommel staat niet met de opening naar je toe als de was klaar is. (miele wel) en bij het centrifugeren hoorde wij de machine op de eerste etage, terwijl de wasmachine op de derde staat. Dit hebben wij opgelost door rubberen anti trilpootjes onder de machine te plaatsen. Coolblue raad ik iedereen aan. Top service met humor en lage prijzen!

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Makkelijke bediening
  • Top service van coolblue

Minpunten

• Trillen bij 1200 centrifuge
  • Klep niet in juiste positie bij openen

Harry 21-01-2017 Via de website gekocht

harry

snelle levering en goed info overlevering. ook door het grote assortiment alles in 1 levering te realiseren

Jurgen 21-01-2017 Via de website gekocht

Moto g4 play

Goed assortiment. Prima service. Snelle levering met tracking. Prima website. Overzichtelijk en duidelijk

Pluspunten

• Assortiment
  • Snelle levering
  • Service

FRALFRED 21-01-2017 Via de website gekocht

COOLBLUE geeft je een WARM welkom!

COOLBLUE geeft prima service, snelle levering, lage prijzen.
Dus altijd een tevreden gevoel bij elke bestelling. COOLBLUE houdt hierdoor het contact met klant WARM!

Pluspunten

• service
  • lage prijzen

Marion 21-01-2017 Via de website gekocht

M v Hoof

Ik kan er nog steeds niet over uit wat een geweldige service, het bestellen ging soepel, betaling eveneens. De razendsnelle reactie van coolbleu en wat hebben we gelachen om de wachttherapie en de tip om de bezorger te ontvangen met confetti. Echt geweldig. Ook het volgen van de route vd chauffeur en levering. WoW subliem echt onze complimenten. Coolbleu heeft er een vaste klant bij. Ga zo door.

Nicole 21-01-2017 Via de website gekocht

fijne website snelle levering goede apparaten

Perfecte website overzichtelijk. Snelle levering. 's Avonds besteld, de volgende dag al in huis.
De Philips Senseo wat ik zocht was bij Coolblue het scherpst geprijsd en er kwam ook nog een Philips melkopschuimer bij. De apparaten werken allebei prima!!
Dus erg blij met mijn bestelling en ik zal zeker in de toekomst deze website vaker gebruiken.

Henri 21-01-2017 Via de website gekocht

Zooooo gemakkelijk

Zaterdagmiddag magnetron besteld, tegen leuke prijs en zondagmiddag kon ik koken. Ook correct contact met de klantenservice. Heel cool!

Pluspunten

• Snelheid
  • Leuke aanbieding
  • Duidelijke webwinkel

D 21-01-2017 Via de website gekocht

Directe oplossing

Snelle levering en goed assortiment waardoor er veel keuze is goed verpakt. Ook direct voorraad te zien

Leo van Herwijnen 21-01-2017 Via de website gekocht

Geslaagde aankoop tablet

Zoekend naar een goede tablet vond ik in de webshop van Coolblue de gerichte informatie en vergelijkingsmateriaal om een goede keuze te kunnen maken.Na het vergelijken van diverse Apple en Samsung -tablets heb ik gekozen voor een Samsung Tab S2 die na een korte bestelprocedure en een makkelijke manier van betalen op een snelle wijze de volgende dag werd bezorgd. De tablet voldeed geheel aan mijn verwachtingen en daarvoor wil ik Coolblue dan ook bedanken.

Pluspunten

• ruim aanbod
  • makkelijke bestelling
  • snelle levering

Koen Moelants 21-01-2017 Via de website gekocht

Samsung hoesje Galaxy-smartphone A5

Zeer geslaagd product. Oogt mooi en is zeer praktisch bij de telefoon. Zeer goede leverservice.'s Avonds om 21.00 uur besteld. Volgende dag 's middags al geleverd.

F. 21-01-2017 Via de website gekocht

Handig

Koptelefoon besteld; volgende dag, in een keurig lichtblauw doosje, met luchtzakjes tegen schokken beschermd, afgeleverd bij ons aan de deur, klaar!!

F cool 21-01-2017 Via de website gekocht

OK voor Coolblue, levering zondag NOK oorzaak Bpost

Op het moment keuze product: was voorradig en gunstigste prijs + levering op zondag. Dit is echter niet gelukt, mogelijke oorzaak bpost. Volgens tracking stond pakje klaar maar geen actie van bpost, is wel maandags geleverd. Goed zou zijn dit te vermelden als bpost wordt ingeschakeld.

Pluspunten

• correct

Minpunten

• voorspelling levering

Herwin de Boer 21-01-2017 Via de website gekocht

Laptop tas en muis

Goede filters, eenvoudig artikelen met elkaar te vergelijken. Ruime keuze. Exact geleverd conform afspraak. Eenvoudig je eerdere bestellingen terug te kijken. Gewoon COOL.

Harry 21-01-2017 Via de website gekocht

Snel, goed, betrouwbaar: ik zeg top!

Breed assortiment, ze doen wat ze zeggen, niet altijd de goedkoopste, maar prijs-kwaliteit-serviceverhouding is perfect!