Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fred 20-01-2017 Via de website gekocht

Aanrader

De snelheid en efficiëntie waarmee geleverd wordt is telkens weer verbazend. Soms niet de goedkoopste, maar wel de beste!

Boy 20-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik wilde al een tijdje een nieuwe wasmachine. Na wat zoeken had ik besloten welke wasmachine ik wilde hebben, maar vaak is de levering niet echt geweldig qua service. Coolblue heeft mij binnen 24 uur een wasmachine geleverd en afgemonteerd. Tijdens de voorgang van de levering werd ik regelmatig op de hoogte gehouden. in een woord geweldig!

Pluspunten

• Snelheid van de levering
  • Goede service
  • Gratis bezorging

Mirte98 20-01-2017 Via de website gekocht

Tablet Case

Ik heb coolblue gekozen omdat het een van de winkels was waar ik uit de meeste cases kon kiezen en voor een goedkope prijs. Levering was erg snel, en pakket kwam heel aan. Toen ik hem wou terugsturen omdat hij te groot was kon dat ook heel makkelijk.

Robert 20-01-2017 Via de website gekocht

Super!

Ik koop regelmatig (voornamelijk zakelijk) bij Coolblue en ik ben heel erg tevreden. De site is duidelijk, artikelen makkelijk vindbaar en de artikelen worden echt ALTIJD de volgende dag geleverd.

In het uitzonderlijke geval dat er iets niet klopt, is de helpdesk uiterst vriendelijk, kundig en behulpzaam. Kortom: Een topzaak.

Pluspunten

• Mooie, duidelijke site
  • Snelle levering
  • Doen nooit moeilijk over retouren
  • Zeer vriendelijke helpdesk

Adriana te Papendrecht 20-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue contact en winkels

We kunnen als mensen heel ver komen op het internet...maar ik heb toch altijd nog even dat menselijke contact nodig om even te kunnen overleggen over een product dat ik op het punt staat om te kopen ...dus Coolblue gebeld...tref je zo'n heerlijk rustig mens die er helemaal zit voor jou en je goed advies geeft. Gaaf dat Coolblue er is! Plus daarbij komt ook nog de snelle af werking en het keurige pakketje dat je dan thuis krijgt...wat wil een mens nu nog meer??
Met de troost dat als je online gekochte product niet goed bevalt je het mag komen ruilen bij een van de Coolblue winkels! Heel fijn!

heleentje 20-01-2017 Via de website gekocht

Blij met onze koel/vries combinatie LG

Vlotte, aardige, correcte aflevering en service. Het apparaat werd zelfs tot de 3e etage gesjouwd. De omschrijving van het apparaat klopt met de werkelijkheid. Lekker veel ruimte!

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit verhouding
  • vlotte aflevering
  • omschrijving klopt met werkelijkheid

Jo Vandervelden 20-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue aanrader

Product supersnel geleverd. Factuur digitaal ontvangen.
Website met duidelijke informatie over product.
In afwachting van de levering in tussentijd nog een mail ontvangen met tips voor aansluiting ervan.

Pluspunten

• duidelijke informatie
  • goede prijs/kwaliteit

Ronald 20-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop tablet

Prima informatie en overzichtelijke website. Levertijd wordt goed nagekomen en informatie over de levering en tijdstip van afleveren zijn duidelijk. Afspraken worden nagekomen.

Pluspunten

• Nakomen afspraken
  • Snelle levering

J. Hertoghs 20-01-2017 Via de website gekocht

Canon LBP6030w

Heel snelle levering.
Het was een tweedekanstoestel.
Jammer dat er al 1050 prints mee gedaan waren.
Maar er zat een 'verse' toner in...een 'wit product'.

Pluspunten

• Handig en niet groot.
  • Doet wat het moet doen
  • Nieuwe toner

Minpunten

• Er waren al 1050 prints mee gedaan
  • Een beetje moeite ondervonden met installeren.
  • Toner is een 'wit product'

hans 20-01-2017 Via de website gekocht

bestelling coolbleu

na veel sites bezocht te hebben voor het eerst bij coolbleu besteld.
dit ook zeker doordat de levertijd zeer kort was, namelijk voor 21.30 bestellen de volgende dag 08.30 afhalen op afhaalpunt.
de terugkoppeling en meldingen waren zoals aangegeven op de site en dus prima.
pakket stond op afgesproken datum en tijd klaar en de prijs van het product lag gelijk of zelfs lager als bij andere leveranciers.

Pluspunten

• snelle levering
  • juiste prijs
  • goede communicatie

Jan Kees 20-01-2017 Via de website gekocht

Lenovo Yoga gekocht via CoolBlue

Fijne site waar je goed kunt vergelijken. Producten op voorraad en toch een fysieke winkel waar je naar toe kunt voor vragen/service.

Jet Beentjes 20-01-2017 Via de website gekocht

Beter dan de mediamartk!

Voor mijn studie heb ik een HP laptop aangeschaft. De keuzehulp heeft mij erg geholpen! Ik heb namelijk helemaal geen verstand van laptop 's . Op advies van een vriend toch even naar de mediamarkt geweest en daar hadden ze lang niet zoveel keus en konden ze mij ook geen advies geven. Heb terwijl ik door de mediamarkt liep de site van Coolblue open gezet en op Coolblue waren alle laptop 's goedkoper en beter! Ben direct naar huis gegaan en heb via Coolblue besteld! Het is super fijn dat ze de volgende dag al bezorgen. In mijn geval zou het tussen 11.30 en 16.30 worden geleverd. Ik heb de hele middag vol spanning gewacht maar het pakketje kwam pas om 18.00 uur. Maakte het openmaken wel extra leuk! I

Kortom ik zal zeker de volgende keer weer bij Coolblue bestellen!

Pluspunten

• Volgende dag bezorgd
  • Keuzehulp

Minpunten

• Te veel keus, maakt het moeilijker kiezen

Ed 20-01-2017 Via de website gekocht

Motorola Moto G4. Bij Coolblue gekocht. Cool!!

Een aantal jaren geleden had ik via Coolblue een smartphone gekocht en ik was toen zeer gecharmeerd van de wijze hoe de aankoop verliep. Vriendelijk, snel, to the point en vooral betrouwbaar en klantvriendelijk. Vorige week wilde ik een nieuw toestel aankopen en wederom koos ik direct voor Coolblue. En ook dit keer ben ik weer getroffen door de snelheid, de vriendlijkheid, de kwaliteit en wederom bovenal de betrouwbaarheid van Coolblue. Per mail, per facebook of telefonisch: je wordt geholpen, snel en goed. Tot laat in de avond. Ik vind Coolblue een top online shop. Een shop die de woorden betrouwbaar en klantvriendelijk 100% waarmaakt.

Pluspunten

• klantvriendlijk
  • betrouwbaar
  • snelle levering
  • klantenservice top

Martin 20-01-2017 Via de website gekocht

Blauw Logo en is cool

Goede service, prima adviezen, correcte afhandeling van order, prima after sale. Zeer ruime keuze mogelijkheden.

Aart 20-01-2017 Via de website gekocht

zeer snel en accuraat

Goede ervaringen uit verleden deden mij terugkeren bij deze leverancier. Diversiteit en kwaliteit zijn geweldig en de bezorging is snel en accuraat.

Pluspunten

• snel
  • accuraat
  • diversiteit van goede kwaliteit

Louk 20-01-2017 Via de website gekocht

Klant is koning!

Kocht zo'n 20 jaar geleden mijn eerste MP3-speler bij die gekke jongens in Rotterdam. Al toen viel de deskundigheid en vriendelijkheid mij op. Ook al kocht je geen Palm, je kreeg toch het enthousiaste verhaal erover! Vanaf toen diverse malen in een van de winkels geweest en de winkels zien groeien in omvang en assortiment. Maar de vriendelijkheid en deskundigheid bleef gelijk. De laatste jaren koop ik online. Zelfs hier merk je de klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht wanneer je een vraag stelt. Verbazingwekkend hoe groot een zaak kan worden zonder zijn persoonlijkheid te verliezen.

Pluspunten

• Assortiment
  • Afspraak = afspraak.

Fred 20-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe computer

Snelle levering met opstart begeleiding.
Bij een vraag stellen krijg je binnen 1 uur een antwoord volgend de website!
Bij mij na ongeveer een dag nog niets vernomen, bij mij is de glimlach verdwenen, jammer.

Pluspunten

• snelle levering
  • prijsgunstig

Minpunten

• Geen website beloofd antwoord

Maries 20-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Goede onlineshop. Ik had een vraag voor de klantenservice en deze is binnen het uur beantwoord via facebook. De levering was stipt de volgende dag.

Pluspunten

• Goede en snelle klantenservice
  • Snelle lervering

Ronald 20-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon betrouwbaar en snel

Koop al lang bij Coolblue, nog nooit teleurgesteld in levering en service. En ondertussen is hun productassortiment zodanig groot, dat je er voor heel veel dingen terecht kunt.

Hans 20-01-2017 Via de website gekocht

Klasse

Goede ervaringen na diverse aankopen. Laatste aankoop een Tomtom bandit (action cam) waar wat problemen mee waren. Perfect geholpen en opgelost.

Dave 19-01-2017 Via de website gekocht

Dit is thuis winkelen en thuis bezorgd zoals het hoort.

Al eerder bij coolblue gekocht en net als toen. Dik tevreden! Bestelling op de voet te volgen en optijd bezorgd.

Pluspunten

• Bestellen gaat zoals het hoort
  • Bezorging is snel
  • Pakket is op de voet te volgen

Saskia 19-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon super

Snelle en goede service. De bezorgtijden worden via de mail en de sms en ook nog via bellen doorgegeven.

Pluspunten

• Snelle service
  • Speciafieke bezorgtijden

Giel 19-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Telefoon Fysic FX 3850 s' middag besteld , de volgende dag in huis. Fijne en duidelijke site , keuze genoeg!

Pluspunten

• Grote toetsen
  • Helder geluid
  • Met stem in te spreken

Minpunten

• Scherm niet erg scherp verlicht.

Leo van Vuuren 19-01-2017 Via de website gekocht

kwaliteit voor een kleine prijs

Het assortiment is groot genoeg om tot een keuze te kunnen komen die bij jouw wensen past, een uitstekende voorlichting helpt daarbij, de levering is conform de voorspelling daarover perfect uitgevoerd.

Debbie 19-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en vakkundige levering

Naast het direct de volgende dag leveren kon je ook een andere leverdatum kiezen. Erg fijn. Geen rommel, werd allemaal meegenomen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen rommel in huis

Minpunten

• Die folder bij afleveren is echt overbodig

Ingrid 19-01-2017 Via de website gekocht

Ingrid

De shop heeft een uitgebreid assortiment,tevens een zeer overzichtelijke site. De levering is ook heel snel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment

Stephan 19-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Kan geen negatieve zaken vinden. Site is duidelijk, goede keuzehulp, scherpe prijs. Tot middernacht bestellen, volgende ochtend geleverd. Direct na bestelling een mail met indicatie van de levertijd, paar uur later ('s nachts) al een nauwkeurigere indicatie. Vanaf dat moment online te volgen wanneer men ongeveer komt. Dan ook nog een SMS 30 minuten van tevoren en een belletje 10 minuten van tevoren. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Kortom, de ideale winkel wat mij betreft!

Pluspunten

• informatie
  • prijs

Jan 19-01-2017 Via de website gekocht

levering van verwarmingselement

De service is echt top.
Scherpe prijs en de meest snelle levering. Niet te overtreffen. ze maken het credo voor 23.59 besteld de volgende dag geleverd volledig waar.

Pluspunten

• uitgebreidde assortimen
  • snelheid van leveren

Rudy 19-01-2017 Via de website gekocht

Uitermate tevreden

De snelste, correcte reviews en doorgaans de laagste prijs; onvoorstelbaar sterk! Het was niet de eerste keer dat ik iets kocht bij Coolblue en het zal zeker ook niet de laatste keer zijn. deze shop is én blijft een aanrader. Knap werk!

Emma L-K 19-01-2017 Via de website gekocht

Goede zaak!

Bestelling geplaatst en de volgende dag het Produkt ontvangen. Zeer tevreden! Zal Cool Blue zeker aanbevelen aan familie en vrienden!

Jasr 19-01-2017 Via de website gekocht

Onze kleinzoon zou zeggen 'COOL'

De mogelijkheid om de juiste keuze te maken is gewoon goed.
Ook de verrassende stock van producten vind ik fantastisch.
Ook de beloofde levertijd was correct alsook zeer tevreden van de zorg dat in samenhang met de gekozen leveringsdienst.

Mooi zo, doe zo verder.

Pluspunten

• levering
  • prijs
  • kwaliteit
  • enorme stock
  • makkelijk te vergelijken tussen modellen

Peter 19-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en super service

Super snelle levering en vergelijken van artikelen gaat ook super makkelijk en super duidelijk allemaal en als je er even niet uitkomt is er wel de klantenservice die ja kan overtuigen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geweldige service

Minpunten

• Geen tot nu toe

F.M. Overeem 19-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine AEG

Betrouwbaar. Doen wat ze beloven. Prettige service: snel, vriendelijk en veel communicatie over levering van het tijdstip van de wasmachine.

Pluspunten

• Snelle service
  • Betrouwbare service

Minpunten

• Monteurs praatten wat snel tijdens uitleg product

Herman Bruining 19-01-2017 Via de website gekocht

aanrader

Ik heb deze shop gekozen omdat het een goede combinatie is van webwinkel en webshop. Personeel is deskundig en zeer klantvriendelijk

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

Marcel 19-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit en goede, leuke service.

De TV reclame zegt het al: 'Alles voor een glimlach.' En het is werkelijk waar. Na het plaatsen van de bestelling volgde een aantal bevestigingsmailtjes. In één mail stond een link naar een doe-het-zelf confetti bouwpakket, bedoeld om de bezorger feestelijk te ontvangen.

De track en trace en tijdplanning van de bezorging is uitstekend. Vrij snel weet je hoe laat je thuis moet zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Bovendien ontvang je een half uur van te voren een SMS, zodat je je al kunt gaan verkneukelen.

De TV die ik heb aangeschaft is prachtig in alle opzichten; loeigroot, scherp beeld, prima geluid en vele nieuwerwetsche snufjes. Ik moet er nog goed voor gaan zitten, ik weet echter al wel dat de bediening van de standaard instellingen heel intiutief is. Anyways, alles wat ik wilde voor slechts 649 euro.

Ik kan Coolblue met droge ogen van harte aanbevelen aan een ieder die met een glimlach op de taas wil uitzien naar een goed en voordelig product.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Bezorging
  • Glimlach
  • Snel

Minpunten

• Werkelijk nog geen enkel minpunt tegen gekomen

Transmoto Express 19-01-2017 Via de website gekocht

chromebook

Op tijd geleverd in deugdelijke verpakking maar dat mag dan ook wel wanneer je het met post.nl verzend. Wanneer je weet hoe hun chauffeurs met pakketten om gaan dat is meer dan erg. De chromebook werkt naar behoren en werd geleverd tegen de gangbare prijs.

Pluspunten

• snelle levering naar afspraak
  • goede service toen ik belde voor informatie

Ton Bunnik 19-01-2017 Via de website gekocht

Meer dan je mag verwachten

geheel volgens de afspraken en met prima tussentijdse voortgang in het proces afgeleverd. plaatsing zonder probleem (het waterpas zetten moest ik wel even vragen maar dat werd keurig in orde gemaakt). oude wasmachine keurig meegenomen.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • klantgedreven

R. Scheurweg 19-01-2017

Doen wat ze beloven.

Duidelijke weergave en omschrijving van producten, vaak ook met reviews wat mij enorm heeft geholpen bij mijn productkeuze. Snelle levering via track en trace. Ik ben zeer tevreden.

Jan Roos 19-01-2017 Via de website gekocht

De nieuwe telefoon is een prima aankoop

Prima ruime keuze wilde zelf op zondag bezorgen dat vind ik echt te vergaan kan wel een dag zonder telefoon maar maandag werd het keurig op tijd bezorgt .

Pluspunten

• Probleemloos aangesloten

Minpunten

• Nee

Anneke 19-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue top

Via coolblue helaas een defecte laptop ontvangen. Ik stelde het terugsturen te lang uit waardoor ik hem 15 dagem na bestellen terug stuurde (normaal voor geld terug is 14), en ook had ik de doos niet meer (wat normaal wel moet als je je geld terug wilt). Ondanks alles heb ik toch netjes mijn geld terug gekregen. Vriendelijke werknemers en top service!

Supersnel

Zondagavond begaf mijn telefoon het. Direct een nieuwe besteld. Deze werd de volgende dag omstreeks 12 uur afgeleverd en ik was snel weer bereikbaar. Uitstekende service!!!

Deon 19-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue super service

Bij het aanschaffen van mijn tablet liep ik tegen een probleem met betalen aan. Ik heb toen de de klantenservice gebeld en zij hebben mij super goed geholpen. Voor je geholpen werd hoefde je niet lang te wachten. Ik raad Coolblue zeker aan door hun scherpe prijs, extra korting op aanschaf van accesoires en de super goede en vriendelijke klantenservice.

Pluspunten

• Snelle Klantenservice
  • Goede duidelijke hulp
  • Korting op accesoires
  • Duidelijke site
  • Duidelijk en relevante zoekfilters

judith 19-01-2017 Via de website gekocht

whirlpool wasmachine

het personeel wat bij ons de wasmachine heeft geleverd en geplaast ( gratis) en gratis bezorgt 1 dag na de bestelling , werden wij vriendelijk en netjes te woord gestaan .
de machine werd na telefonisch correct gebracht ,
ook het personeel gaf duidelijk uitleg over de machine
ook deze heren waren netjes en correct gekleed in bedrijfskleding

Pluspunten

• op tijd
  • oude machine blijft niet achter
  • verpakkinsmateriaal nemen ze mee
  • duidelijke uitleg
  • op de plaats gezet

Jos van der Haar 19-01-2017 Via de website gekocht

goede en snelle levering van het gevraagde!

Omschrijving op de site geeft uitgebreid en voldoende info om het product wel of niet aan te schaffen en zeker om een juiste keuze te kunnen maken!

Pluspunten

• snelle levering
  • makkelijk installeren ondanks beperkte handleiding

Minpunten

• nvt
  • nvt.

N.A. de Wit 19-01-2017 Via de website gekocht

Ik heb een mobiele telefoon besteld voor mijn vrouw, die zij voor haar verjaardag krijgt. Verbazend hoe snel de levering was. De dag na de bestelling kon ik hem al halen bij een afhaalpunt. Ze krijgt hem overigens pas eind maart, want dan is zij jarig!! Ik heb daarom nog geen plus- of minpunt

Stefan Pellicaan 19-01-2017

Bij Coolblue word ik nooit eens verrast!

Dat Coolblue goede kwaliteit en service levert, wist ik al langere tijd. En ook nu werd ik weer niet verrast! De router van Netgear werd ook weer keurig op tijd geleverd en voldoet precies aan de verwachtingen zoals van tevoren door Coolblue geschetst.
Zo wil ik wel door meer webwinkels niet verrast worden.

Pluspunten

• Duidelijke en eerlijke informatie vooraf
  • Levering altijd conform afspraak

Patrick v.H. 19-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe router gekocht, snel gevonden, volgende avond bezorgd

We waren op zoek naar vervanging van onze router. Op zich was de oude nog goed maar de nieuwe heeft veel extra functionaliteiten en is sneller.
Vele verschillende types en merken te vinden. Door de ingebouwde "vergelijker" makkelijk een keuze kunnen maken.

Besteld en werd netjes gratis de volgende avond (=gratis avondbezorging op werkdagen) bezorgd.

De prijs is zeer concurrerend. Misschien met veel zoeken dat het een paar euro goedkoper kan maar dan krijg je niet de service zoals bij Coolblue (bijv. gratis retour indien gewenst).

Pluspunten

• snel besteld
  • snel bezorgd
  • veel keuzes uit merken en types
  • goede prijs

Marieke Beuker 19-01-2017 Via de website gekocht

Ervaring met CoolBlue

Snel, gebruiksvriendelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden wat en waar je bestelling zich bevindt.

Fitbit

Omschrijving en informatie is accuraat. Ik kreeg wat ik verwachte.
Je kunt makkelijk producten et elkaar vergelijken en tot een goede keuze komen

Ellen Bremmers 19-01-2017 Via de website gekocht

AEG Wasmachine

Prima service. Heldere en goede communicatie zowel op de site als tijdens het proces van bestelling en levering. Vriendelijke en hulpvaardige bezorgers.