Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

horst 22-04-2017 Via de website gekocht

snelle service

groot assortiment duidelijke tekst en zeer snelle aanmelding procedure, eenvoudig te regelen betaling en snelle levering artikelen.

Don 22-04-2017 Via de website gekocht

Pruttelt als vanouds

Onze Senseo had het opgegeven na meer dan 10 jaar trouwe koffiedienst. Snel een nieuwe uitgezocht met melkschuimer.
Snel geleverd en weer genieten van lekkere koffie.

Robert William 22-04-2017 Via de website gekocht

Een uitstekend artikel, gekocht bij een uitstekend bedrijf

Als enthousiaste fan van Sony producten, wilde ik mijn 44-jaar oude, nog prima werkende, ICF-7600 D wereldontvanger vervangen door een DAB+ model, omdat de ontvangst dan storingsvrij is en de rol van FM uitgespeeld zal raken. Mijn keuze viel op de net uitgekomen XDR-S41D, o.m. vanwege de batterijvoeding met 4 populaire AA alkaline batterijen. Zo kwam ik terecht op de overzichtelijke en gemakkelijke website van Coolblue. Het door mij gekozen model werd daar uitvoerig beschreven, goed afgebeeld en was verkrijgbaar in de kleuren zwart, wit, rood en blauw. De prijs was goed, de verzending gratis en te volgen met track & trace. Het bestellen was een 'fluitje van een cent' en de betaling kon op verschillende manieren, waarvan ik PayPal koos. Mij werd per mail precies medegedeeld, wanneer ik op de volgende dag de zending kon verwachten. Er waren trouwens meerdere mogelijkheden om de aankoop te laten afleveren. Inmiddels heb ik de radio tot volle tevredenheid in gebruik en ik sta perplex van wat het apparaat allemaal kan. Bovendien is het een (blauwe) lust voor het oog. Ook Coolblue overtrof mijn verwachtingen en kan niet meer stuk. Het bedrijf ademt een zeer vriendelijke klantgerichtheid uit. Een echte aanrader.

MJ Niesten 22-04-2017 Via de website gekocht

Zeer geweldige service

wij wilde online bestellen en toen we daar niet uitkwamen hebben we gebeld en werden we goed geholpen. We kwamen zelfs nog voordeliger uit. Bij een andere winkel vond ik de service ver beneden peil. Wat een verademing bij Coolblue. Van het bestellen tot het plaatsen was uitstekend.
2 apparaten 2 trappen op en met 2 ouwe apparaten weer naar beneden. En het leukste vond ik een kaartje achteraf met daarop veel plezier met uw wasmachine en droger.

leo 22-04-2017 Via de website gekocht

UItstekend geholpen

Er was iets misgegaan met de bezorging, hoe en waarom? Geen idee. Maar we hebben gisteren contact gehad en zonder gezeur en gedoe vandaar de bestelling mogen ontvangen. SUPER.

Jan 22-04-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Ruime keuze en eerlijk advies. Handige gebruiksfilmpjes. Goede prijs en prima geregeld wat betreft verzending!

Uijtdeboogaardt 22-04-2017 Via de website gekocht

Ik vind jullie heel goed

Nou ik had het eerst bij bcc besteld maar ik moest 6 weken wachten dat vond ik telang toen vond ik jullie webshop en ik had het devolgende dag in huis en jullie hulpzaam vind ik echt super ik kreeg ook nog een kaartje van gefeliciteerd met je aan koop dat heb ik nog nooit meegemaakt dat vond ik heel mooi tus ik beveel jullie zeker aan 👍👍👍

Klant uit Bilthoven 22-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, goede prijs

Coolblue had de Roomba die ik wilde tegen een zeer goede prijs. Het bestellen ging heel simpel (vind het fijn als een winkel Paypal aanbiedt) en dezelfde dag nog had ik mijn aankoop in huis!

Benno123 22-04-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk en goed geregeld

Ik zocht een monitor als aanvulling op mijn macbook. Specificaties waren goed in te vullen en de keuze was dan ook snel gemaakt. Daarbij was de prijs ook concurrerend en dus besteld. Volgende dag keurig bezorgd!

D. Exalto 22-04-2017 Via de website gekocht

Beste site

Coolblue heeft een heel duidelijke site. Ook had ik een vraag gesteld vis WhatsApp en die werd na 15 minuten al beantwoord. Ze leveren ook erg snel.

Hennie 22-04-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

goed en prettig opgezet . bij telefonisch contact prettige uitleg, geen opdringerig gevoel gehad en daardoor tevreden met alles.

GL 22-04-2017 Via de website gekocht

stop

Ik vind het gehengel naar complimenten en de eindeloze hoeveelheid mails over 1 bestelling echt stuitend en erg vervelend.

Officiele reactie van Coolblue 22-04-2017

Beste meneer/mevrouw,

Het is jammer om te zien dat u onze service als zodanig negatief heeft ervaren. Graag horen we op welke berichtgevingen u doelt, wellicht kunnen we hier lering uit trekken. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,"

ton 22-04-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

snelle levering en was de goedkoopste en daarom zal ik bij de volgende aankoop eerst bij coolblue op de site kijken.

Frank 22-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Levering was prima, voordat ik het wist stond alles op ze plek en was het aangesloten. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Cees 22-04-2017 Via de website gekocht

Alles geheel conform de afspraak en advertentiebeloften.

Super!! De snelle levering was geheel conform de afspraak, de prijs was concurrerend en de service uitstekend. Het product voldoet ruimschoots aan alle verwachtingen. Een echte aanrader.

Aydin 22-04-2017 Via de website gekocht

Slechte service

2 x geleverd op zelfde dag ondanks dit vooraf geregeld te hebben. Van 8 tot 22 thuis moeten wachten.

Officiele reactie van Coolblue 22-04-2017

Beste Aydin!

We vinden het uiterst teleurstellen om te moeten vernemen dat het bezorgen van jouw bestelling zo negatief verlopen. Dat doet natuurlijk afbreuk aan het vertrouwen u in ons stelt. Daarvoor dan ook onze welgemeende excuses. We hopen dat alles uiteindelijk is op gelost. is dit niet het geval? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Jj 22-04-2017 Via de website gekocht

Snel koken dankzij Coolblue!

Nieuwe keuken gezet en daarbij van gas naar electrisch koken gegaan. Met pasen zaten we onder de 'pannen' bij onze ouders. De dag daarna moesten we weer zelf koken, en ja hoor.. de pannen die ik bij een andere winkel (huismerk) had gekocht werkten niet.
Gelukkig nog 1 BK pan die werkte.. deze dus bij Coolblue bij besteld en de welbekende volgende dag opgehaald bij een postnl punt.
We hebben nog wel lekker gegeten uit die ene pan..

Sandra 22-04-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze. Goede productomschrijvingen en door de reviews kan je beter een keus maken. Duidelijke overzichtelijke site en super snelle levering.

Ellie 22-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer vriendelijke bezorging wasmachine

Kon goed kiezen wat ik wilde op de website. Snelle bestelling. Goede en snelle bezorging van onze bestelde wasmachine.
Zeer vriendelijke bezorging door twee monteurs. Ik werd gewoon vrolijk van deze twee mannen.

MacAllen 22-04-2017 Via de website gekocht

Super customerservice, echt zo goed, een voorbeeld !!

Voor het eerst een probleem gehad met een product (of de box waar je de koptelefoon in stopt) een mailtje en paar goede vragen en binnen een dag opgelost. Daar kom je voor terug !

Manon 21-04-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam oostplein

goed geholpen op een drukke paasmaandag

Heel fijn dat jullie zelf op het internet kijken om producten te vergelijken die jullie niet zelf in het assortiment hebben.
Het betrof hier de vergelijking van verschillende Dyson stofzuigers.

Geerts 21-04-2017 Via de website gekocht

In 1 woord GEWELDIG!

Lijkt de Overtoom wel!
Snel, betrouwbaar.
Voor 24.00uur besteld, volgende dag in huis.
Klasse.
Hoe krijgen ze het voor elkaar!

Johanna Veerenhuis 21-04-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach, grote grijns bij mij!

Twee keer bestelde ik een telefoonhoesje, twee keer perfecte service, levering, verpakking etc.! Helaas gingen de hoesjes vrij snel stuk, maar dat is fantastisch afgehandeld door Coolblue, gisteren ontving ik een prachtig nieuw hoesje!
Én een handgeschreven ansichtkaartje, ondertekend door de contactpersoon, dat is écht leuk in deze digitale tijd!
Ik vind dit een superbedrijf, met het ondernemershart op de juiste plaats!

Thérèse 21-04-2017 Via de website gekocht

Een tweedekansje gekocht, maar zag er perfekt uit. Werkte ook goed. Ik ben blij met mijn aankoop. Ook heel fijn dat ik hem de volgende ochtend al kon ophalen.

Marion 21-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service, gebracht met humor

Ik kies voor deze winkel omdat ze hun belofte nakomen. De aankondiging per mail wanneer ik het artikel kon verwachten, bracht gezien de onverwachte humor een glimlach op mijn gezicht.

Mike 21-04-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Goeie service , snelle levering, vriendelijke bezorgers.
Zeer aan te raden, nooit problemen gehad.
In de winkel word je vriendelijk ontvangen en begroet.

Erna 21-04-2017 Via de website gekocht

Top wasmachine met perfecte service

Bij Coolblue geven ze een perfectie service en hebben een duidelijke webshop met betaalbare prijzen. Ik kan het iedereen aanraden.

Hanska 21-04-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Binnen de opgegeven tijd geleverd, echter was het afhaal punt maar tot 18.00 uur open (HEMA Boekel) dus de dag erop pas opgehaald, goed verpakt, en dus ook goed ontvangen,
kortom op verwachte datum opgehaald en ontvangen.

HugoNL 21-04-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het

Betrouwbaar, doen wat ze beloven en als het eens mis gaat geen smoesjes, maar goede service om het op te lossen.

Janz Piet 21-04-2017 Via de website gekocht

niet geleverd - heel erg laat geld terug!

OP woensdag bestel ik een duur product van 1150 euro. Deze komt echter niet aan, maar de volgende dag, maar mijn partner is op de bezorgdatum jarig, Ik geeft aan bij coolblue aan dat ik het geld direct terug moet hebben want (ook als dodelijk vermoeid) ik wil het pakje wel hebben. Mevr. Gaf aan u bent RABO ik ING, dus dat gaat wel even duren. Niet leuk maar prima, 1000 euro van mijn moeder geleend. Vrijdag nog niks. Coolblue geeft aan dat ze het pakket in goed orde willen ontvangen en dan komt het geld retour. Bedenk je dat ik geen pakket heb ontvangen het is direct te geannuleerd en nu krijg ik mijn geld pas over andre halve week terug, In een woord: schofterig, Waarom gaat hun zekerheid boven het mijne wil ik wel eens weten van de directeur Entrepreneur and CEO #Coolblue
Daarbij krijg je van alle medewerkers het zelfde zalvende mailtje....

j. zeelenberg 21-04-2017 Via de website gekocht

goede service

optijd gelevert jammer van mailtje dat ik niet thuis was en dat het pakje opnieuw word aangeboden ik heb allang ontvangen en in gebruik en werkt goed

Cisca 21-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en ontzettend snel ontvangen

Smiddags besteld en de volgende dag hing mijn tv al dus goede en snelle levering ben erg tevreden en zal in de toekomst zeker gebruik maken van jullie webshop, vriendelijke groetjes Cisca

Aiemit 21-04-2017 Via de website gekocht

Altijd service, voorbeeld voor elke webwinkel!

In verband met de aankoop van een nieuw huis veel besteld bij Coolblue afgelopen 6 maanden. Steeds blij verrast met de snelle levering. Twee keer ging er iets mis met de bezorging, beide keren de schuld van de bezorgdienst, maar Coolblue loste het beide keren goed op, waarvoor dank. Geweldige service en vrijwel de enige winkel die kan zeggen dat ze daadwerkelijk klantgericht zijn.

Gait 21-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering. Goede service.

's avonds besteld, 's ochtends in huis, vriendelijke service. De prijs is ook meestal wel scherp ;-)

Dick en Kitty Mulder 21-04-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Snelle, prettige en enthousiastme van de medewerkers bij de aankoop en levering van onze Siemens wasmachine. Service staat hoog in het vaandel bij Coolblue. Wat ons betreft een aanrader om te gaan webwinkelen.👍

H.Kerkheide 21-04-2017 Via de website gekocht

service geweldig, ben zeer tevreden

op woensdag besteld, en Donderdagmorgen al de postbode voor de deur. met het gewenste pakket, Dus dit is voor iedereen aan te raden

Devos 21-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service

Directe bestelling geen verzendkosten uitgebreide keuze lage kostprijs en Belgisch
Alles om tevreden over te zijn

SemeeseG 21-04-2017 Via de website gekocht

Eerste zakelijke bestelling: SUPER!

Reeds vaak bij coolblue besteld als particulier, maar nu voor de eerste maal als zelfstandige. Telefonisch contact opgenomen met 'Coolblue Zakelijk' en alle info gekregen die ik vroeg, ook door het volledige proces begeleid geweest (mijn account aanpassen naar zakelijk, extra info gekregen over een product dat niet duidelijk bij de specs stond). Product bestelde ik vroeger op een andere site, maar bleek nu toch goedkoper te zijn bij Coolblue zelfs incl BTW. Ik had eerder de vergelijking moeten maken...

Marc 21-04-2017 Via de website gekocht

Service 100% een aanrader dat is Coolblue

Snelle en betrouwbare service , transparant, Coolblue is een aanrader eens iets gekocht blijf je klant voor je volgende aankopen echt een topper

Edwin 21-04-2017 Via de website gekocht

Super, router op zondag gebracht!

Makkelijk zoeken, goede product omschrijving, zondag levering en binnen 24 uur. Kortom de perfecte winkel.

angelus1969 21-04-2017 Via de website gekocht

Doen (meestal) wat ze beloven

Bij CoolBlue doen ze (meestal) wat ze beloven; tegenwoordig steeds vaker een uitzondering helaas. Ze hebben niet altijd de beste prijs, maar over het algemeen wel een zeer goede service.

Ellen 21-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Gebeld met Cool Blue, nadat ik mijn keuze had gemaakt, maar nog wel enkele vragen had. Deze werden uiterst vriendelijk beantwoord en ik werd direct geholpen met het bestellen van mijn keuze: een Bosch wasmachine. Machine werd zo snel mogelijk geleverd, zonder problemen geinstalleerd door 2 vriendelijke jongens die keurig op tijd kwamen. Gelijk gestart met wassen zonder een enkel probleem. TOP

Daan 21-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle bezorging

Usability van de site is perfect, levering en service is ook niks op aan te merken. top! Snel besteld alle stappen zijn makkelijk te doorlopen en het was de volgende dag op de aangegeven tijd binnen..

Ben 21-04-2017 Via de website gekocht

Op internet is de prijs een belangrijke factor. Daarnaast moet je nergens heen. De volgende dag ligt het artikel in huis.

Fons 21-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Autoradio besteld, kreeg om 23.45 al een mail met de verzendbevestiging. Dag erna om 9.00 werd de radio al bezorgd. Prima service.

Lotte 21-04-2017 Via de website gekocht

Fantastisch service en vriendelijke personeel

Bijna 3 weken mijn laptop kwijt geweest, die ik heel hard nodig heb voor mijn studie. Inmiddels was ik heb bijna 3 weken kwijt en was ik ondertussen al 2x op de hoogte gebracht wat er met mijn laptop ging gebeuren. Nadat ik heb bijna 3 weken kwijt was ben ik gaan bellen wat inmiddels de status was van mijn laptop. Ik werd even in de wacht gezet en werd daarna vertelt dat ik het aankoopbedrag van mijn laptop terug kreeg. Daarna een mooie nieuwe laptop bestelt.

Bedankt voor de goede service en het vriendelijke personeel!

Willem 21-04-2017 Via de website gekocht

Tweede kans een uitkomst

Het fijne van coolblue is dat je mogelijkheid hebt een artikel als tweede kans met korting te kopen. Het artikel voldoet aan alle eisen en valt onder de normale garantie het is alleen een keer retour gezonden.

christianeh 21-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige ervaring, ruim aanbod en snelle levering

Gebruiksvriendelijke site, makkelijke betaling, snelle levering.
Een zeer positieve ervaring. Aan te bevelen.

Michele 21-04-2017 Via de website gekocht

Excellent service

Ordered a Samsung A5 and it was delivered on time as promised. Really satisfied with the service provided.

Marijn 21-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Op vrijdagavond om 23:00 iets bestellen en dan de melding krijgen dat je het de volgende dag om 16:00 op het postkantoor kan ophalen. Dan de volgende dag wakker worden en zien dat het pakketje al om 08:30 afgeleverd was. Ik natuurlijk erg blij, want nu kon ik meteen al van mijn nieuwe speaker genieten!