Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fokkie 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede afhandeling

Daadwerkelijk voor 2359 besteld, 16uur later in huis. Directe Informatie per mail over de status van de bestelling. Producten zoals omschreven.

Paul 28-03-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Snelle levering, aflevertijd tot op uur nauwkeurig, dus geen halve dag thuis wachten, smsje en belletje half uur respectievelijk kwartier vooraf , wasmachine geïnstalleerd, oude meegenomen. Perfect.

Ger 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede informatie op de website, overzichtelijk en compleet. Zaterdagavond laat besteld en zondagmiddag al gratis geleverd. Prima service

Harry Bulten 28-03-2017 Via de website gekocht

TOP

Zeer vlotte, correcte afhandeling en levering van gekocht product.
Kan niet beter! Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Marielle 28-03-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering, goed ingepakt, niets negatiefs te melden. Laptop is een mooi ding, goede prijs. Ik ben tevreden.

André 28-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Overzichtelijke shop, snelle levering en concurrerende prijzen. Artikel voldoet aan alle verwachtingen en de levering was via track and trace goed te volgen. Levering keurig op tijd.

remco 28-03-2017 Via de website gekocht

snel, netjes en gedegen

Coolblue heeft een groter assortiment op voorraad en kan daarom ook sneller en goedkoper leveren dan andere leveranciers. Mijn bestelling en de plaatsing ervan was binnen 2 dagen geregeld!
Super service!

SjoerdO 28-03-2017 Via de website gekocht

Goeie service, berichtgeving over bezorging kan helderder

Nadat ik niet thuis was, laten bezorgen bij Primera. Op de PostNL link las ik: vanaf 15h, maar uiteindelijk is het pakket daar pas om 17h30 bezorgd. Ik begrijp denk ik dat "vanaf" betekent dat het pakket vanaf die tijd (in elk geval niet eerder) bij Primera kán zijn (maar het hoeft niet). Ik had "vanaf" begrepen als: het pakket kan vanaf 15h door mij opgehaald worden. Daarvoor één keer voor niks naar de Primera, maar verder goeie service. Misschien verwoording herzien?

Kathleen 28-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Coolblue is een hele handige webshop.
Heel overzichtelijk op alle producten per categorie te vinden.
Super snelle verzending.
Nette verpakking.
Wat ook gemakkelijk is,je kan je pakket naar een postpunt laten verzenden en zelf ophalen.
Zo moet je niet onnodig op de postbode wachten,als je wat minder tijd hebt.

Mais 28-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

The website is very informative, organized in a perfect way. Delivery is always on time and as soon as possible. Specifications and description of all products are always enough, and the cool-blue choice feature helps in deciding in so many cases, along with the top-10 products also suggested by the store specialists.

Mi 28-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website snelle levering

Producten zijn goed beschreven en dat maakt de keuzen makkelijker
Dan de snelle en goede levering
Top

Anne Epse 28-03-2017 Via de website gekocht

Super website met veel info, snelle en makkelijke levering

Super goede website met allerlei info over de producten alsmede de accessoires. Supersnelle levering . Bovendien hoef je niet de hele dag thuis te blijven : je krijgt de dag er voor de tijd .ze nemen de oude wasmachine mee, sluiten de nieuwe aan ...
Werkelijk alles perfect ... het loopt op rolletjes ...

Erik 28-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het beloofd.

Coolblue : Shop is overzichtelijk, snel in communicatie en maakt waar wat ze zeggen.
Retourneren doen ze niet moeilijk en het is gratis.

Danielle 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service zonder verzendkosten!

Het product is van goede kwaliteit, maar ik had dankzij de goede reviews niet anders verwacht. Het pakketje lag de volgende dag al in de brievenbus waardoor mijn telefoon snel weer goed beschermd was! Pluspunt: geen verzendkosten.

Ben 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en nog betere track en trace.

Fijne webwinkel, snelle levering en super track en trace functie. Op de dag van de levering kun je via internet precies zien waar je levering is en om hoe laat ze ongeveer bij je zijn, top!

Kurt 28-03-2017 Via de website gekocht

inktpatroon

snelle service (zaterdag besteld, zondag geleverd). handige website door gebruik te maken van een filter

lei horsch 28-03-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering

goede informatie van het product en goede prijs.veel keuze uit het artikel wat men wilt kopenen mooie afbeelding

Marco 28-03-2017 Via de website gekocht

Te cool voor woorden

's avonds laat nog wat besteld voor de beste prijs, en de volgende ochtend werd t al bezorgd! En t werkte ook nog eens.

PB 28-03-2017 Via de website gekocht

Waardeloos! Leveren wat je niet besteld hebt en niet werkt

Verkeerde product geleverd én het product is niet geschikt voor het toestel waarvoo ze het verkopen. een melding op mijn toestel waarschuuwt dat het product niet geschikt is. Tevens bleek dat de telefoon ook inderdaad niet werd opgeladen.

Officiele reactie van Coolblue 28-03-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te moeten zien dat u het verkeerde product in ontvangst moet nemen. Daarnaast onze oprechte excuses voor het verstrekken van de verkeerde informatie via de website. We hopen dan ook dat u dit ondertussen ook heeft laten weten door contact op te nemen met onze klantenservice. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen we dat graag.

JC holleman 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, geweldige producten met n geweldige prijs

Geen betere site gevonden qua prijs/product en service ook de klantvriendelijkheid is geweldig. Bij Mn wasmachine zelfs n kaartje gekregen en ze brachten hem ook met al de trappen gewoon kosteloos boven ook t aansluiten en afvoeren van de oude geen probleem. Voor deze echte Nederlander sprak t gratis erg aan maar werd echt verrast door de service

Chris 28-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf. Hier ga ik vaker bestellen.

Ik zou eerst bij een concurrent bestellen omdat ik daar normaal altijd mijn spullen bestel. Maar omdat het zaterdag was en ik mijn nieuwe laptop direct op maandag nodig had, heb ik gekozen voor Coolblue. Zij bezorgen ook op zondag. Alles is perfect afgehandeld en verzorgd. Zondagmiddag werd hij bezorgd en zondagavond had ik mijn hele laptop ingericht waarna ik op maandag met mijn nieuwe aanwinst op pad kon. Zeer tevreden! Ik ga hier vaker bestellen.

prevut48 28-03-2017 Via de website gekocht

Zorgvuldig en snel

Uiterst correcte afhandeling en snelle bezorging.Vlak voor mijn vakantie nog even een mini sd kaart besteld.
Mijn verwachtingen worden steeds meer naar boven bijgesteld. Gelukkig blijft er nog wat te wensen over de manier waarop zeer kleine items bijv. mini sd kaarten worden verzonden. Iets kleinere verpakking past ook in de brievenbus.

Debora 28-03-2017 Via de website gekocht

goeie service. zeer vriendelijk

kwaliteit en prijs zeer tevreden.
de twee zeer vriendelijk en zeer nette bezorgers hadden een klein deukje opgemerkt en boden de service aan of morgen (vandaag dus) een nieuwe koelkast te brengen of tien procent korting. dus heb voor het laatste gekozen. ze waren zeer behulpzaam en ik ben zeer tevreden.

Ad 28-03-2017 Via de website gekocht

Snel en vriendelijk

De wasmachine die we bestelden is zeer snel bezorgd door vriendelijke, attente en behulpzame mannen. Ook goed dat we steeds berichtjes ontvingen met vrij precies aangegeven hoe laat de machine zou wordenbezorgd.

Tim 28-03-2017 Via de website gekocht

Beste klantenservice van Nederland

Per ongeluk 2 tv's besteld, zonder rompslomp via Whatsapp geld terug gekregen en zelfs nog een kaartje in de bus gekregen. Te gek.

Anneke 28-03-2017 Via de website gekocht

Optimale service bij Coolblue

Ik werd goed geïnformeerd over het moment van levering. Snelle levering. Verzorgd ingepakt. Na levering nog een mail met tips over het aangeschafte product. Kortom Coolblue levert een optimale service waar ik als klant erg blij van word. Chapeau!

Theo Bosch 28-03-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige service!

Perfecte service van A-Z. Klantgericht en professioneel personeel. Prima ondersteuning bij de juiste keuze van mijn TOM TOM navigatiesysteem.
T/m de levering en gebruik van het apparaat ben ik uiterst tevreden. Complimenten voor alles!

Dheeradj 28-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige oordopjes

De oordopjes die ik had besteld zijn geweldig en zijn origineel van apple. De service is geweldig en is zeker te vertrouwen.

Minpunten

Iets gedetailleerdere levering had prettig geweest 28-03-2017 Via de website gekocht

Track & trace was niet goed

Het bestellen etc ging goed, overzichtelijke website, duudelijk, etc. Ik zou de stofzuiger de volgende dag ontvangen. Ook fijn! Ik ontving een track en trace nummer, maar er werd nooit een tijd aangegeven. Dat vond ik jammer omdat ik nu de gehele dag thuis moest blijven.

Robert Kuster 28-03-2017 Via de website gekocht

Levering op zondag, super!

Bestellen op zaterdag en zondag leveren, blije gezichten bij levering op zondag. Prima dat je impuls aankoop ook zo snel mogelijk wordt geleverd. Levering ook binnen de tijden van track&trace.

Purmer 28-03-2017 Via de website gekocht

Terecht alles voor een glimlach!

Zeer betrouwbaar en direct word je op de hoogte gebracht van de route bestelling. Levering keurig en snel. Dit geldt ook voor de bezorger! Heel correct.
Wij doen alles met coolblue want alles kan enzo niet dan denken ze mee! De heb je niet overal is onze ervaring. Van ons krijgt coolblue een glimlach van oor tot oor!

Walter 28-03-2017 Via de website gekocht

Aanbod

Variabele en zeer uitgebreide webshop. De afhandeling van de bestelling is super snel en gebeurd zelfs op zondag. Uiterst tevreden.

ingeborg 28-03-2017 Via de website gekocht

super tevreden!

van orientatie fase tot en met bezorging een prima ervaring!
Opvallend leuke, vlotte en correcte bezorgers!
Kortom, een ieder aan te bevelen.

J.Harren 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service (zelfs op zondag :-))

Coolblue is lekker overzichtelijk.. en de adviezen zijn erg prettig om een juiste keuze te maken. Het is prettig zoeken tussen het grote aanbod van artikelen.

John J van Gool 28-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop Zanussi wasmachine

Het bestellen via Coolblue ging heel gemakkelijk en snel. In vergelijking met andere leveranciers ben je na afrekenen klaar. Bij de concurrent moet vaak apart worden betaald voor installatie.

Piet 28-03-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd adres

Prettig om bij coolblue.nl te kopen, snelle en accurate levering. Goed advies bij overzetten data en programma's.
Gewoon erg goed

Kelly 28-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Omschrijving van de producten zeer duidelijk en correct - Geen verrassingen bij het ophalen van de bestelde producten - Alles netjes verpakt - Ophaling in de winkel te Antwerpen: zeer vriendelijk personeel, ik ben al lachend buiten gegaan!

Noort 28-03-2017 Via de website gekocht

Top!!

Zaterdag besteld. En het blijft mij (positief!!) verbazen dat dan de bestelling op zondag binnen is. Kwam heeeeel goed uit.

Kim 28-03-2017 Via de website gekocht

Snel!

Zeer snelle bezorging, zelfs op zondag stonden ons voor de deur. Verder ben ik heel goed op de hoogte gehouden van alles! Top service.

Peter 28-03-2017 Via de website gekocht

Heb deze winkel gekozen via de website en voor de levering aan huis want ik had een printer/fax gekocht en ook inktpatronen kon ik hier aankopen zowel apart als kwartet . Dank u wel Cool Blue

Linda 28-03-2017 Via de website gekocht

Lekker snel in huis!

De website van Coolblue is overzichtelijk en makkelijk. Ik was op zoek naar een mifi router voor op vakantie en die heb ik gevonden! Goede prijs en handige reviews. Mooiste was nog dat ze deze Tp-Link router aanboden als Tweede Kans, zelfde apparaat alleen met korting, omdat het apparaat terug is gestuurd. Zelfde garantie en ik kon hem nog terug sturen ook.

JosGielkens 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!

ALLES was snel en goed geregeld: online, de juiste informatie, de bestelling, het pakketje was op tijd; dus alles ging goed. Nou ja, bijna alles........ bij de bestelling stond een type Cover, maar de foto (en levering) betrof alleen maar een toetsenbord. Dus de tekst op de website mag iets duidelijker....... Maar verder alles prima!

Henry 28-03-2017 Via de website gekocht

Eerlijke deal en supersnel bezorgd!

Bij een concurrent vorig jaar een draadloze speaker besteld, deze bleek na een aantal keer zijn best gedaan te hebben niet meer te werken en retour gestuurd ter reparatie. Deze bleek niet meer te repareren, en ik zou volgens de voorwaarden op hun website en diverse consumentensites een vervangend exemplaar moeten krijgen. Dit was helaas niet het geval, ik kreeg (na lange tijd wachten) het geld terug gestort op mijn rekening. Ondertussen was ik bij bovenstaande concurrent toch eens gaan kijken voor zo'n zelfde speaker, maar deze bleek ineens 30 euro(!!!!) duurder te zijn. Daarna ben ik bij Coolblue gaan kijken en daar vond ik de speaker voor de lage prijs die ik er eerder voor had betaald. Voor mij geen keuze dus! Top speakertje en supersnel geregeld allemaal, heel erg tevreden met Coolblue!

riekie 28-03-2017 Via de website gekocht

service snel en goed

gebruiks vriendelijke site overzichtelijk en duidelijk
doen wat ze zeggen binnen 1 dag geleverd
en via de post binnen de tijds afspraak bezorgd

Irene 28-03-2017 Via de website gekocht

aankoop blendel Kitchenaid

Ik ben zeer tevreden over de bestelling bij Coolblue. Met name de zeer snelle bezorging en de afspraken die worden nagekomen door Coolblue

Jennie 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima communicatie over verzending - ontvangst pakket

Ben hier nog nooit teleurgesteld, en heb al enkele jaren ervaring met webshops. Beloftes worden altijd nagekomen!
Een minpunt: verpakking te groot én extra ingesloten retourdoos, lijkt mij verspilling van karton/papier.

Johan G 28-03-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Het is heel makkelijk om via de website een product te zoeken en te vergelijken. Vaak kom je dan terecht bij Coolbue als de goedkoopste en snelste leverancier.

Harm-Jan 28-03-2017 Via de website gekocht

Altijd geode service en snelle levering!!

Zoals altijd is ook deze bestelling weer snel en zorgvuldig geleverd. 's Avonds een bestelling geplaatst, 's ochtends al de levering ervan... prima service Coolblue!!

JosPauly 28-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

De vakkennis en vriendelijkheid van het personeel is zeer groot. Je voelt je super hierbij.
De wasmachine werd snel aangesloten en een proefwasje gedraaid met uitvoerige uitleg.

mattheus 28-03-2017 Via de website gekocht

alles klopt

prijzen kloppen, levertijd klopt, informatie klopt, klantenservice klopt, afhandeling klopt: alles wat ze doen is helemaal goed