Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kotto 21-07-2015 Via de website gekocht

Er werd een fout door ons gemaakt bij de bestelling. Dit werd opgemerkt door een van de medewerkers. Ze nemen tegelijk contact met je op. Bij ons was het om half 1 s'nachts, kort nadat we ons product besteld hadden.
Erg goede service!

Bestelling werd de volgende dag op zaterdag bezorgd. Je krijgt van tevoren een mail en een sms wanneer ze komen. De bezorger kwam inderdaad in het tijdsbestek dat was opgegeven.

thijsvdm 21-07-2015 Via de website gekocht

vlotte zoekopdracht, per product duidelijk overzicht

Levering was 1 dag later dan ik dacht, ik stuurde een mail naar de klantendienst en kreeg vrijwel onmiddellijk antwoord dat de levering zou toekomen, informatie klopte volledig. Leveringsdatum mag dus nog duidelijker vermeld worden. Maar dit is al een klein detail van kritiek, ik ben heel tevreden.

Ruim aanbod. Prijs is duidelijk wat je betaald, geen addertjes onder het gras, voor mij mag het aanbod nog ruimer zijn.

vlotte service, snelle levering, kwaliteitsvolle producten

super goeie service. Ik wil wel graag een duidelijke leveringsdatum met uur, zodat ik zeker kan zorgen dat ik thuis ben. Maar het was maar 1 dag later dan ik verwacht had, dus ik ben heel tevreden. Ik heb een degelijk product van goeie kwaliteit voor een betaalbare prijs gekocht.

thijsben1986 21-07-2015 Via de website gekocht

Het is een heel mooi toestel en past perfect in ons interieur.
Omdat het mooi is van design stoort het helemaal niet in de woonkamer.
De Nas is ook geruisloos en dat is helemaal perfect.

Op maandag om 21u gebeld en op dinsdag om 16u had ik het pakketje al in huis.

Vlotte service, goede communicatie , producten zijn perfect qua prijs/kwaliteit !

wettom 21-07-2015 Via de website gekocht

het product vinden was gemakkelijk.
ze maken gebruik van pakje gemak. wat ik een grot pluspunt vind voor online winkels.

het product was een dag later aangekomen

ruim assortiment met producten.
de prijs was wat minder concurrerend. net zo duur als bij iedere andere webshop

de prijzen zijn meestal wel wat hoger dan bij andere webshops

het is een goede winkel met een ruim assortiment, de bestelling is snel binnen en goed verpakt. de prijzen zijn meestal wel wat hoger dan bij andere webshops

marionmarionmarion 21-07-2015 Via de website gekocht

vanuit huis

volgende dag in huis en je wordt op de hoogte gehouden waar je pakket zich bevind

betrouwbaar

Bjern 21-07-2015 Via de website gekocht

Zoals altijd snel en correct

Geen gezeur, goede omschrijving zodat je weet waar je aan toe bent. Toch iets niet in orde? Er wordt niet moeilijk gedaan dus geen risico's

Prima keuzehulp, prijzen liggen iets hoger in de meeste gevallen maar daar staat wel iets tegenover

Correct en snel geleverd (als post.nl niet staakt dan, tot 2 keer toe een halve dag vrij moeten nemen maar daar kan Coolbleu niet zo veel aan doen

stroensels 21-07-2015 Via de website gekocht

site overzichtelijk en duidelijk producten weergave. Afhandeling naar koop top

mail met de tijdslevering is super ivm wachten op.

ruime en up to date keuze

goede informatie en producten vergemakkelijkt de keuze

assortiment , gebruiks vriendelijk voor iedereen.

herwigdp 21-07-2015 Via de website gekocht

Zeer handige site waar je op uw gemak het product kan kiezen die je wilt, heel overzichtelijk en ze doen wat ze beloven.

zeer vlugge levering op 16 uur tijd had ik de laptop bij mij thuis en dan nog op zondag

heel veel keuze in electronica ea...met scherpe prijzen.Je hoeft er niet voor buiten te komen

zeer vlugge levering, zeer goed en mooi ingepakt, alle informatie die je nodig hebt

Ik ben zeer tevreden over deze winkel!!! vlugge levering !! alle informatie die je nodig hebt!! veel keuze tussen verschillende merken !! En wat heel belangrijk is de prijzen zijn ongeveer hetzelfde als in een andere winkel en sommige artikelen zelfs goedkoper!! En je hoeft er niet voor buiten te komen

stefaanmiroir 21-07-2015 Via de website gekocht

zeer simpel en duidelijk, ook heel leuk dat je geen account hoeft aan te maken

goed dat je ook kan beslissen om direct bij het afhaalpunt te laten leveren...

ik was aangenaam verrast aan het uitgebreide aanbod

ik zou zelfs durven zeggen dat het beter is als bol.com

Ik vind het goed dat ze samenwerken met Bpost. deze zijn altijd goed op tijd met hun pakken en er zijn altijd goede afhaalpunten in de buurt.

Siebe delaere 21-07-2015 Via de website gekocht

Je hoeft gewoon de stappen te volgen.

Super service! Redelijk snel een zeer vriendelijk antwoord!

Ruim assortiment aan producten.

Super! Zeer vriendelijk en super snelle levering!

Super vriendelijke mensen om je te helpen en zeer snelle levering! Super winkel!

Danique01 21-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen zonder account aan te maken

Goede levering, duidelijke instructies

Hebben veel verschillende dingen

Snelle zondagbezorging Duidelijke mailtjes Duidelijke site

marjandeboo 21-07-2015 Via de website gekocht

het product was snel te vinden via intranet en kon gelijk besteld worden.

echt top dat het product (zaterdag besteld) zo snel (zondagmiddag) bezorgd kon worden. voor mij ideaal dat het op zondag middag kon en dat post nl zondagochtend kon aangeven binnen welk tijdspad het thuis bezorgd zou worden. Geweldig!

Ik zocht een bepaald product en dat vond ik. De rest van het assortiment is prima.

Gelet op het gemak van via intranet bestellen en de bezorging ook in het weekend heb ik het al aanbevolen aan anderen.

nbkaxpg 21-07-2015 Via de website gekocht

Besteld zaterdag avond en zondagmorgen om 9 uur geleverd

Zeer goed

may1 21-07-2015 Via de website gekocht

snel gevonden

direct contact en snel antwoord

snelle vakkundige service en pakket volgende dag al binnen

Tileke Bos 21-07-2015 Via de website gekocht

Op zondag afgeleverd!!!!!

Al zou Coolblue NIET zo'n uitgebreid assortiment hebben en NIET zo snel leveren en NIET zo'n prima service bieden, dan nog zou het mijn favoriete webshop zijn alleen al vanwege de toon en de uitstraling. De afdeling marketing verdient een pluim voor het uitdragen van een corporate image waar je als klant gewoon bij wil horen. Vlot zonder popi te zijn, dynamisch zonder hysterisch te zijn. Echt een superleuke winkel, ik merk dat als ik iets nodig heb gewoon .....-store intik om bij Coolblue uit te komen. Omgekeerde procedure, of juist zoals het moet zijn? Coolblue verdient het de grootste te worden, als jullie dan ook maar de leukste blijven.

martwetzels 21-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat snel en bezorging op zondag is handiger dan de alternatieven.

Klantenservice geeft goed advies en retour-beleid is goed passend voor internet aankopen.

Heel uitgebreid assortiment met veel alternatieven om ook de 'winkel-ervaring' te evenaren. Af en toe zijn er specifieke producten niet te krijgen maar hiervoor moet ik dan ook naar een speciaalzaak voor.

Nog nooit slechte service gehad. In de gevallen dat PostNL de verzending door elkaar haalde heeft Coolblue nog dezelfde dag gratis een bezorgdienst ingeschakeld.

Zoals in de bovenstaande punten genoemd. Coolblue biedt de expertise die verwacht wordt bij een fysieke winkel met de service en gemak van een online-winkel.

h.ten.napel 21-07-2015 Via de website gekocht

Super gemakkelijk van achter je bureau via de provider

kan altijd wat uitgebreider

snel,soepel,duidelijk en heldere communicatie

Zeer tevreden over snelle levering, ook op zondag en goede communicatie over product en levering.

pattech 21-07-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik nodig had.

Levering op zondag.

Groot assortiment en veel direkt leverbaar.

Zeker aan te bevelen webshop.

Webshop met zeer grote keuze uit producten, gemakkelijke interface en snelle betaling optie, waardoor levering en afhandeling vlot en snel verloopt.

nicolas_vuylsteke 21-07-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website, ik vond direct wat ik nodig had

Ik had een nieuwe housing nodig voor mijn GoPro camera omdat die kapot was. Ik ging zaterdag op zoek naar een nieuwe housing, maar in de winkels in mijn buurt hadden ze die nergens. Omdat ik maandag mijn camera ging gebruiken, was ik redelijk bezorgd dat ik de housing niet op tijd ging hebben; op zondag zijn de meeste winkels namelijk toe. De housing is het omhulsel rond de camera die hem beschermt en zonder housing vind ik het niet verstandig om hem te gebruiken. Vervolgens keek ik op de website van Coolblue en zag dat ze binnen de 24uur leverden EN ook op zondag. Ik bestelde mijn pakketje rond 14u op zaterdag en de pakjesbezorger stond zondagochtend om 9u30 aan mijn deur! Perfect!

Ik kan enkel over het GoPro assortiment spreken en ik denk dat ze ongeveer hetzelfde assortiment hebben als de officiële website van GoPro. Het voordeel is natuurlijk de supersnelle levering!

Als ik de volgende keer nog iets snel nodig heb zal ik de website van Coolblue raadplegen. Gedaan met winkels af te gaan in de hoop dat ze zullen hebben wat ik zoek!

enkel goede punten; door de snelle levertijd ben ik uit de nood geholpen en heb ik mooie beelden kunnen maken!

DazDylz 21-07-2015 Via de website gekocht

Ik kon via WhatsApp en via Facebook al mijn vragen stellen, deze werden allemaal beantwoord. Ook moest ik mijn product terugsturen en kreeg ik zonder gedoe een nieuw product. Top!

Altijd binnen een halfuur een antwoord ontvangen op mijn vragen. Toen ik aangaf dat er iets mis met mijn product was werd vanzelf gevraagd of ik een nieuwe wou of een andere model wou.

CoolBlue heeft meerdere webshops, ik heb al een laptop bij hun gekocht en 2 waterpiks. Ze hebben meerdere webshops dus ze hebben van alles wat.

De service is prima, al is CoolBlue is duurder dan andere. Ik vind dat je ook betaald voor de service die de webshop heeft. Je hebt geen gedoe met CoolBlue.

Zoals ik eerder al verteld heb, CoolBlue heeft een goede service. Ook een snelle levering. Van hun naar het afleveradres is de volgende dag gedaan. Andersom duurt het verzenden ook 1 dag maar de afhandeling kan wel een paar dagen duren (als je je product terugstuurt) maar het duurt geen weken dus zo groot probleem is dat niet. Ik vind CoolBlue zeker een goede webshop en ik ga er vaker dingen kopen!

odobelgium 21-07-2015 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen geleverd

video uitleg voor sommige toestellen

genoeg keuze

goeie service

was goedkoper dan in de winkel in de buurt, zag genoeg uitleg op de site om deze gps te kopen

hbolt 21-07-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel rustig producten naast elkaar vergelijken en daarna online bestellen. Een dag later al in huis

Klik en koop. verder geen poespas

Ik weet niet of er voldoende keuze is. Je ziet al snel geen boom meer in het bos staan. Met de filters werkt het prima om een keuze te maken

Als je snel een product nodig hebt voor een goede prijs is Coolbleu aan te bevelen

u429596 21-07-2015 Via de website gekocht

eenmaal ingelogd altijd snel op weg

levering de dag nadien was prima

praktisch alles is te vinden

de betere site voor on line bestellingen

ik kan geen enkel negatief punt bedenken, alles verloopt prima. reeds meerdere bestellingen gedaan en altijd perfect verlopen.

gerrit0475 21-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige duidelijke site die voldoende info geeft om een keuze te maken

Vlotte levering met goede communicatie

makkelijk, groot assortiment, snelle thuislevering zonder dat je je moet verplaatsen

Vke 060869 21-07-2015 Via de website gekocht

ik kende jullie niet en toen mijn pc ermee ophield moest ik een nieuwe en vlug want geef toe iedereen wil weten wat er rondom hem gebeurd.

Ik heb besteld rond 16 uur in de namiddag en de volgende morgen om 9 uur kon ik al terug aan de slag!

dat heb ik in feite al gedaan! ik ben heel tevreden.

super handig geen lange wachtrijen aan de kassa of wachten om een verkoper en advies vragen.De prijs is ook dik in orde!

RoKoNL 20-07-2015 Via de website gekocht

Erg gemakkelijk besteld, en hooguit had ik liever met paypal betaald.

Top, continu updates en info wanneer bezorgd etc.

Zocht 2 items, en allebei snel en makkelijk gevonden.

Top qua aanbod, service, en prijs.

Nette prijs, supersnelle levering, en top service met continu updates.

domenico2013 20-07-2015 In de winkel gekocht
eindhoven

Handig in de winkel

Product op voorraad dan niet op voorraad. Uiteindelijk perfect opgelost!

Genoeg keuze

Gewoon goed!

Niet op voorraad in winkel kosteloos thuis bezorgd.

Dikkie11 20-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken, soepele keuze.

Ruim voldoende keuze.

Zie bovenstaande.

Zie bovenstaande.

kathygerda 20-07-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke site, heldere voorwaarden.

Snel en in goede conditie geleverd.

Direct gevonden wat ik wou, geen compromissen nodig !

Als er ook maar iemand raad vraagt over online aanschaffen, zal ik zeker deze site vermelden !

Sjantie82 20-07-2015 Via de website gekocht

makkelijk zoeken wat je nodig hebt

snelle levering

voldoende keus

prima. krijgt zelfs via postnl mail over de status van levering

prima, dik tevreden

AH. Wesselink 20-07-2015 Via de website gekocht

makkelijke site

Snelle en goede levering

Veel keus , ook per merk.

Alles ging netjes volgens afspraak en een goede prijs. Dus een aanrader.

geen minpunten, vond het erg netjes dat zonder bijbetaling de oude machine en alle verpakking werd meegenomen. De wasmachine werd zelfs aangesloten.

CarlBreedijk 20-07-2015 Via de website gekocht

Prima website, duidelijke weergave en gebruikersvriendelijk bestelproces.

Snel en goed. Al regelmatig producten besteld, maar nooit hoeven te retourneren. Prima.

Veel keus en duidelijk specificaties.

Ik ben zeer tevreden over Coolblue.nl en kan het iedereen aanraden.

Uitstekende webwinkel.

bikergirll 20-07-2015 Via de website gekocht

site is duidelijk, makkelijk vergelijken van produkten

snelle levering, goede produkten, makkelijk om op de website een vergelijk te maken en daardoor een keuze

Gert Staal 20-07-2015 Via de website gekocht

Goede en professionele uitleg van medewerkers

wat ik wens is er

Goede service en men doet wat het belooft. Levering prima verzorgd

Ik kan geen negatieve punten benoemen. Wordt perfect en in alle rust door medewerkers in winkel geholpen en geven bovendien nog nuttige tips.

Jaimywezenaar 20-07-2015 Via de website gekocht

Het was niet moelijk om iets te vinden/te bestellen.

Goeie levering! Ik had me bestelling gelijk de volgende dag.

JP0123 20-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site. Direct bestellen zonder account

Zeer snelle levering bij voorradige artikelen. Als iets niet voorradig is krijg je een sms als het weer beschikbaar is.

Bijna alles;)

De service is uitstekend. En de prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Ook geeft de webshop zeer uitgebreide informatie.

Gilbert Cami 20-07-2015 Via de website gekocht

Loogis

Vlugger kan niet

Zeer volledig

Elk procuct uitvoering besproken met voor en dt vooral het negatieve

Volledige gamma , uitvoerige uitleg, pro en contra, suplementen , goeie prijs. Reacties kopers over hun procuct. Voorbeeldig.

Biesbrouck 20-07-2015 Via de website gekocht

Maken waar wat ze echt beloven.
Geen gezeur

Mocht je niet in staat zijn om je bestelling te accepteren, dan vragen ze aan je buren om dat voor je af te leveren. Met een berichtje in je eigen brievenbus.

Kan ik nog wienig over zeggen,.

geeft vertrouwen.

complete bestelling .Goed bezorgt en verzorgd

BarryLeurs 20-07-2015 Via de website gekocht

Kon mijn product goed vinden en vergelijken met soortgelijke producten

snel en makkelijk een account aangemaakt en bestelling was met alle betaalopties gratis (vind ik persoonlijk erg prettig)

Ruime keus en merken van de producten die ik zocht

Fijne Webshop

overzichtelijke webshop, en filter mogelijkheden waarop je kan filteren om een short list te krijgen van de best passende producten.

Matthias.cuypers 20-07-2015 Via de website gekocht

Thuis bestellen dag nadien geleverd

Voor 23.59 uur besteld dag nadien in huis+ snel antwoord in geval van vragen

Snelle levering, die mogelijk is op verschillende manieren: thuis, in afhaalpunt. Zelfs levering op zondag.

Johannah57 20-07-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel kun je een keuze maken op de website

mijn bestelling werd in overleg en op tijd bezorgd. via sms werd ik op de hoogte gebracht van het tijdstip van bezorging, met een tijdspanne van 2 uur.

er is veel keuze en cool blue geeft net iets meer korting, zodat het aantrekkelijk wordt om juist daar je product te kopen.

dit was mijn eerste ervaring met cool blue en ik vond het een probleemloze koop.voor andere producten zou ik zo weer voor cool blue kiezen.

ik denk dat ik mijn motivatie hierboven voldoende kenbaar gemaakt heb

kweerd63 20-07-2015 Via de website gekocht

Super handig bestellen wanneer je wilt.

Handige filmpjes met extra informatie en uitleg.

Zeer ruime keuze en diverse merken.

Echt een aanrader om iets via coolblue te bestellen.

Super handig dat ik alles wat ik bestel de volgende dag al in huis heb. Altijd keurig verpakt.

Kwinters 20-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat snel, het is erg simpel en door de indeling van Coolblue kan je makkelijk producten in hun eigen niche vinden.

Zoals op de site van Coolblue staat: Wij doen niet moeilijk. En naar mijn ervaring is dat helemaal waar!

Groot assortiment, misschien kleding of schoenen in de toekomst?

Prima site, ook al is Coolblue niet altijd het goedkoopst, door de snelle levering en de prettige mentaliteit bestel ik er bijna altijd.

Jappert84 20-07-2015 Via de website gekocht

Uitzonderlijk overzichtelijke site met toch veel productinformatie. Ook makkelijk vergelijken met andere producten.

Zeer vriendelijk personeel aan zowel telefoon als chat/mail. Tevens makkelijk retourneren, goede service algeheel.

Zo nu en dan producten die niet beschikbaar zijn. Het ligt er eigenlijk maar net aan wat voor product je zoekt.

didier.lefevre 20-07-2015 Via de website gekocht

online surfen, kan info bekomen via de filmpjes, je ziet reviews van andere klanten.

kunt via filmpjes de nodige uitleg bekomen van het geselecteerde product.

ik heb altijd het gewenste product gevonden en indien het niet beschikbaar was dan kan je de functie nemen laat mij weten als het product terug op voorraad is.

aan iedereen, is beste prijs en snelste levering zonder extra kosten.

Ik vind de keuze mogelijkheden het assortiment en de uitleg super. Bestel om 22 uur en de dag daarna staat het aan je voordeur. Super!

Mady Fockedey 20-07-2015 Via de website gekocht

Van thuis uit kan men een aankoop doen

Werd op de juiste dag geleverd

Zeer groot assortiment

Vermits alles vlekeloos is verlopen , zal ik deze winkel zeker aanbevelen.

Voor mijn eerste aankoop is alles zeer goed verlopen

NicoGarstman 20-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website & snelle levering

Was eerst in de winkel en prettig geholpen, produkt was niet aanwezig door medewerkster aangeboden om eventueel ter plaatse bestelling te doen maar dit kon ook thuis.

Echt super goede en vriendelijke benadering personeel in de winkel en vervolgens thuis online om 22.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur al in huis!!

alinavanrijn14 20-07-2015 Via de website gekocht

Ik vind de website erg duidelijk. Ik zocht naar een nieuwe smartphone (de Galaxy S6 64 GB), en deze was goed te vinden. Ook het overzicht met abonnementen was helder.

Het bestelproces verliep erg soepel, ik wist wat ik kon verwachten, zonder verassingen. Afspraken werden nagekomen, de service achteraf was ook goed.

Ik ben heel erg te spreken over de service van Coolblue. Toen ik een bestelling had geplaatst, werd meteen gebeld om een bezorgafspraak te maken. Deze kwamen ze ook netjes na. Ook wanneer het product/dienst niet naar wens is, doet Coolblue er alles aan dit op te lossen. Wat ik erg professioneel vond, is dat ze mij terugbelden toen het probleem al was opgelost. Ze geven duidelijk om de klant, en dat maakt mij blij.

Naar mijn idee heeft Coolblue een ruim aanbod. Ik zocht naar een goedkoop abonnement mét Samsung Galaxy S6 (64 GB), en deze vond ik bij Coolblue. Bij andere retailers waren de prijzen voor dit toestel een stuk duurder, terwijl ik dat eerder bij Coolblue had verwacht (mede door de service).

Wat mij betreft heeft Coolblue weinig minpunten. Het is duidelijk dat zij klanttevredenheid erg serieus neemt. Elk probleem lossen zij graag voor je op, en gaan door tot ze een blij gezicht zien :). Het verbaast mij wat goede klantenservice voor impact op mij heeft!

Nogmaals, de klantenservice is top. Dat maakt dat je vaker bij deze webshop wil bestellen.

G.Heuchemer-Souge 20-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet te bestellen en te lezen dat het goed bevalt bij eerdere kopers.

Goed. Alles op de tijd die aangegeven wordt geleverd.

gee2012 20-07-2015 Via de website gekocht

Goede en heldere website en alle produkten zijn snel en eenvoudig te vinden

Goede advisering, bestellingen correct opgenomen en er wordt een link verstuurd die je rechtsreeks verbindt met iDeal om de bestelde artikelen af te rekenen.

Ruime keuze

Fijn bestellen, prompte levering een dag later.