Deze score is berekend op basis van 3448 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ronny VB 28-02-2017 Via de website gekocht

Perfect service

Elke bestelling werd volgens afspraak geleverd dus zeer goede service. Personeels staat steeds klaar om the helpen. Zeer goede website met goede productomschrijvingen.
Perfecte afhandeling .

Imke 28-02-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Snelle en goede service van Coolblue.nl.
Voor 23.59 besteld en de volgende dag al in huis is top! Verder ook goed geholpen op WhatsApp :)

M. Smits 28-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service, echt coolblue

Ik kijk altijd eerst of hetgeen ik zoek bij een coolblue store te vinden indien ik ga internet shoppen. Altijd goed namelijk. Service, verzending, retouren en klachten. Een hele goede internet shop, kan wel zeggen de beste in vele opzichten

MJB 28-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf smart-tv

Zaterdagavond besteld, zelfs op zondag bezorgd! Fijn dat de bezorgbelofte zelfs in t weekend geldt. Ik heb t product in goede orde ontvangen.

MR 28-02-2017 Via de website gekocht

OORDOPJES

Goed geregeld prima product. Backbeat fit wireless music oordopjes draadloos.goed geluid muziek. En bellen goed.sluit goed achter het oor zo dat je het niet kan verliezen...

Edje 28-02-2017 Via de website gekocht

Snell levering

Met spoed een nieuwe tomtom nodig omdat de oude dienst weigerde na vele jaren. 'S avonds besteld en de volgende morgen voor 9 uur al in huis.

Lemner 28-02-2017 Via de website gekocht

Betere vind je niet. Niet verder zoeken.

Helder, volledig, eerlijk, duidelijk advies, denken twee stappen vooruit, goed bereikbaar, betrouwbaar en scherpe prijzen. Bij elke aanschaf eindig ik bij coolblue.

Tony 27-02-2017 Via de website gekocht

Mhr

Goede ontvangst, snel geholpen. Prijs kwaliteit zeer goed. voldoende uitleg gekregen.
ik kom zeker nog een keertje terug.

Olav 27-02-2017 Via de website gekocht

Altijd klantgericht, groot aanbod, duidelijke site.

Ik heb nu meerdere keren een aankoop gedaan bij Coolblue en ben erg tevreden met de service. Er is één keer een verkeerd product verzonden maar na het bellen met de (enorm vriendelijke!) klantenservice is alles netjes opgelost. Complimenten hiervoor.

Duidelijke site, medewerkers die weten waar het over gaat, nette actuele prijs, goede producten, altijd netjes verpakt.

10/10

Niko 27-02-2017 Via de website gekocht

Produkt beschadigd ontvangen

Snelle levering, echter product ligt beschadigd. Afweging gemaakt om het niet te retourneren. Te duur voor minimale kwaliteit.

Officiele reactie van Coolblue 28-02-2017

Beste Niko,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om uw feedback achter te laten. We vinden het ontzettend jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de geleverde service. Wil je zo vriendelijk zijn om een kleine toelichting en het ordernummer van je bestelling per mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl? We helpen u graag verder.

Groeten,

M. Gouwen 27-02-2017 Via de website gekocht

Polar loop 2

Tweede keer dat ik een bestelling gedaan heb bij Cool blue. Donderdagmiddag besteld, vrijdagochtend voor 10:00u geleverd. Top!

Peter 27-02-2017 Via de website gekocht

Top

Goede service via telefoon. Snelle levering en inbouw van de apparatuur. Scherpe prijs kwaliteit. Dat maakt kopen op internet leuk!

Kevin 27-02-2017 Via de website gekocht

Goed product alleen de levertijd kan beter

Helaas kon het weer eens de volgende dag niet geleverd worden en vandaag de leverdatum tussen 12:30/14:30 werd het 16:00

Debbie 27-02-2017 Via de website gekocht

Het is een beleving!

Hoe leuk is het om bij Cool Blue te bestellen?
Ik word vrolijk van de eerste mail die ik krijg met grapjes als, je bestelling is afgerond (beter dan vierkant), wachttherapie (wie verzint het). En dan de service! Je wordt op de hoogte gehouden van je pakketje, krijg vrij snel een Track en Trace code en kan je pakketje goed in de gaten houden.

En dat kunnen niet veel organisaties doen.. Ze doen wat ze beloven en zeggen!!

Wilma 27-02-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach :)

Al eerdere ervaring met Coolblue en die zijn altijd super. Logisch dat ik voor mijn printer ook naar hen ben gegaan. En als klap op de vuurpijl belden ze nog even na of alles naar wens is gegaan en of ik nog extra toners wilde bestellen. Super service wat mij betreft.

Lena 27-02-2017 Via de website gekocht

Snelle, nette levering

Ik bestel regelmatig producten via CoolBlue, omdat er snel geleverd wordt en de service top is. Ik heb eenmaal een horloge gekocht dat kapot ging op een uitzending en na een mailtje mocht ik het horloge veel later retour sturen dan de gebruikelijke termijn. Gratis verzending (althans, of ze nou in de prijs inbegrepen zijn, je ziet ze iig niet) en retourneren is een topservice

Carola 27-02-2017 Via de website gekocht

Levering elektrische tandenborstels

Bij een prijsvergelijking kwam Coolblue er het voordeligst uit. Dit kwam doordat er geen verzendkosten werden berekend. 'S avonds besteld en de volgende dag bezorgd. Perfect volgens planning. De berichtgeving tijdens de bezorging is ook zeer goed.

Joey 27-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik vind deze shop zeer betrouwbaar. De levering van het product is snel (volgende werkdag in huis). Het product wordt altijd netjes verpakt geleverd en de site is zeer gebruiksvriendelijk en de klantenservice zijn zeer netjes en behulpzaam.

Guido Roeland 27-02-2017 Via de website gekocht

Bij Coolblue loop je geen blauwtje

Bij de meeste producten staan eerlijke reviews en is de omschrijving duidelijk genoeg om een keuze te maken. Vervolgens is de bestelling zo gepiept en staat je bestelling de volgende dag ook echt binnen! TOP!

Paula Beumet 27-02-2017 Via de website gekocht

Glimlach??? BIG SMILE dankzij Coolblue

Op een dag overleed mijn stofzuiger. ..met 2 katten kunnen wij daar niet van buiten, geen dag! Even een ordertje ingeven en voor € 9,95 extra en we ontvingen de nieuwe, dezrlfde dezelfde dag!! 's avonds keurig afgeleverd door Dynalogistics! Ongelooflijk, ontzettend goede service! BIG SMILE!

Stephan 27-02-2017 Via de website gekocht

Motorola Moto octacore

Zeer goede webwinkel, fijne service via de chat. Vriendelijke dame heeft mij geholpen.
Erg prettig om klant te zijn bij Coolblue.
Een aanrader!!!

Rob 27-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop numatic stofzuiger

Overzichtelijk, duidelijk, snel en betrouwbare levering. Betaling met creditcard is gemakkelijk. Heel prettig allemaal.

Rehana Bos 27-02-2017 Via de website gekocht

Superfijne webshop

Heel makkelijk een product te vinden, simpel door te filteren. Heel fijn om de keuze te hebben om je product nog op dezelfde dag te laten bezorgen. Snel en vooral heel makkelijk, prima service.

Peter 27-02-2017 Via de website gekocht

Flipcover IPhone6

Winkel website bezocht voor aankoop Flipcover IPhone6. Breed assortiment met goede omschrijving en duidelijke foto's van aangeboden object. Prijs verhouding redelijk.

Danielle 27-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen. Heel snel het juiste artikel gevonden en heel duidelijke omschrijving van het artikel. Optie voor gratis 's avonds bezorgen was heel fijn.

Lise 27-02-2017 Via de website gekocht

Review

Als ik kon gaf ik een nul!! Heb nog steeds niets ontvangen en heb vrijdag besteld.
Er zou de volgende dag geleverd worden.
Niemand weet waar het pakket nu is. Ik betaalde alles onmiddelijk. Het was een bestelling van iets minder dan €600.
Dit kan gewoon niet!!

Mirella 27-02-2017 Via de website gekocht

Altijd snel

Goede producten, altijd snelle en correcte levering. Goede klantenservice en zeer gebruikersvriendelijke website. Zeer tevreden.

Kees 27-02-2017 Via de website gekocht

Goed product, de volgende dag in huis....

Gekozen product voldoet ruimschoots aan mijn verwachting. De keuze via internet is makkelijk en door alle info en vergelijkingen snel gedaan. Het bestellen en afrekenen verloopt vlekkeloos. De zending was op tijd en tijdens de wachttijd word je door CoolBlue aangenaam bezig gehouden met allerlei tips 😂😉

sanderw 27-02-2017 Via de website gekocht

Perfect

Duidelijke website. Scherpe prijzen. Beetje eigenzinnig. Aanvullende tips op de aanschaf. Goede service. Duidelijke factuur en snelle bezorging. Zo hoort online shoppen te zijn! Perfect dus.

Chris 27-02-2017 Via de website gekocht

zeer goede webwinkel

zeer gebruiksvriendelijke website, goed gestructureerd, productinformatie helder en voldoende. Betalen gaat erg makkelijk, en de aflevering van het bestelde item gebeurt zoals beloofd.

Chanasja 27-02-2017 Via de website gekocht

Samsung tv curved via Coolblue

Super snel geleverd! Direct bevestiging én leuke ideeen voor dag wachten! Werd geleverd door tnt post, doos klein beetje beschadigd, maar alles heel geleverd! 100x beter dan bezoek aan Mediamarkt, waardeloos advies én niet op voorraad!

Jenny de Zwart 27-02-2017 Via de website gekocht

fantastisch wat is het genieten van de Bose Soudndlink 3 !!

ik vond de web shop duidelijk. vriendelijk in gebruik. artikel was zorgvuldig verpakt. en op tijd geleverd!

Rob 27-02-2017 Via de website gekocht

Topservice zoals altijd

Om 8 uur 's avonds besteld en de volgende ochtend stond de nieuwe wasmachine om 11 uur al te draaien.
Super vriendelijke medewerkers die de machine naar zolder brachten, aansloten en toelichtten. De oude ging samen met het verpakkingsmateriaal retour.

Betty 27-02-2017 Via de website gekocht

iPhone en beschermhoesje en beschermingsfolie

Cool blue geeft veel informatie op de website en de levering is snel, goed verpakt en betaling op diverse manieren. Veel reviews gelezen over de bescherming van mijn iPhone en kon daaruit tot een goede keus komen.

Chien 27-02-2017 Via de website gekocht

Enrico Benetti rugzak

Goede rugzak. Goed geprijsd. Ook snel verzonden. Heel goed verpakt. En gratis verstuurd, dat vind ik heel bijzonder. Zonder minimum prijs.

Suzanne 27-02-2017 Via de website gekocht

Service with a smile

Duidelijke beschrijving, mogelijkheid om producten te vergelijken. Deze kwam als beste middenklasse naar voren. Besteld voor 12 uur 's nachts dr volgende dag al geleverd én aangesloten. Fantastische service met een glimlach. Beste elektronica winkel ooit.

Malle 27-02-2017 Via de website gekocht

2e kans koop printer Canon PIXMA MG7750

Coolbleu is goed en niet duur en had ook deze goede 2e kans koop. Apparaat is gewoon nieuw, zonder schade en niet gebruikt. Leuke extra korting op toch een nieuw produkt. Goed te installeren met duidelijke handleiding. Service (ook met andere apparaten) is altijd goed en ze deden niet moeilijk bij een misverstand in ons voordeel. Leuk zijn de extra grapjes op b.v. de doos e.d.

Stef 27-02-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, perfect!

Na de orderbevestiging kwam ik erachter dat ik het afleveradres verkeerd had gekozen. Binnen enkele seconden had ik een medewerker via de chat, binnen enkele minuten al een nieuwe orderbevestiging met het juiste adres. Prima prijs, uitstekende service en tot nu toe altijd de volgende dag thuis geleverd!

Miek 27-02-2017 Via de website gekocht

Blij met Coolblue

Duidelijke shop, grote keuze, snelle levering, goede informatie omtrent tijdstip van levering. Hier hoef je niet de hele dag voor thuis te zijn! Top!

Clipper 27-02-2017 Via de website gekocht

Goede producten, snelle levering

Coolblue heeft een enorm breed assortiment aan producten dus als ik iets nodig heb kijk ik ook altijd op hun site(s). Zij zijn niet altijd de goedkoopste maar wel betrouwbaar en leveren snel.

Inky 27-02-2017 Via de website gekocht

service met humor

Na het bestellen van mijn Senseo kon ik een afhaalpunt kiezen. Vanzelfsprekend koos ik de winkel het dichtst in de buurt. Na het betalen ontdekte ik dat ik het pakket na 16.00 kon ophalen op zaterdag, maar de winkel gaat om 15.00 dicht. Dat betekent dan toch een heel weekend zonder koffie. Als je met de Coolblue klantenservice belt kun je in de wacht kiezen voor een muziekje. Nou, dat leek me wel gezellig, maar toen kreeg ik gelijk al een medewerker aan de lijn. Geen wachttijd. Top! Toen ik vertelde dat ik echt niet kon wachten op mijn koffie werd er snel een ander afhaalpunt gekozen, want afkicken van koffie kon volgens de medewerker echt niet. En als ik nu direct koffie wilde mocht ik wel even langskomen. Zo hoort het!

Mike 27-02-2017 Via de website gekocht

Nespresso van coolbleu

Goed gevoel , aantal maal iets besteld. En dat was top geregeld. , mooi verpakt, op tijd bezorgt wij zijn erg tevreden

Henk 27-02-2017 Via de website gekocht

Goede informatie, snelle levering

De website geeft goede en gedetailleerde informatie over de producten en geeft suggesties om een goede keus te kunnen maken.
De bestelling gaat vervolgens makkelijk en de volgende dag is de bestelling binnen en kan ik er mee aan de slag.

Albert P 27-02-2017 Via de website gekocht

Perfekt

Helder en duidelijke website
Adequaat en accuraat in communicatie en levering
Zowel met email als telefonisch contact onderhouden

Sandra Petrovic 27-02-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle antwoord.

Ik bestel heel vaak van coolblue en levering is altijd snel, klantenservice is goed. Aleen maar de website werkt soms in Firefox niet helemaal goed.

LB 27-02-2017 Via de website gekocht

Super service, snelle levering, goede prijs!

Prettige website met een duidelijk overzicht en veel informatie over de verschillende producten. Daarnaast ook vaak binnen 24h bezorging en een goede prijs!

j.vielvoije 27-02-2017 Via de website gekocht

j.vielvoije

toppie koelkast van zanussi gekocht en al zeer snel (de volgende dag al geleverd)zodat we niet zonder zatten prima afgeleverd en op de plaats gezet van de oude was boven op de vriezer.werkt perfect.top gasten die het afgeleverd hebben.

Tjerk 27-02-2017 Via de website gekocht

Telefoon

Besteld en de volgende dag al in huis fantastisch en de service is ook heel goed als het product je niet bevalt kun je hem zo terug sturen

anja van der vliet 27-02-2017 Via de website gekocht

tevreden !

Je wordt klantvriendelijk aan de telefoon geholpen. Als je iets niet begrijpt, hebben ze geduld , om het nog eens uit te leggen.
Hierdoor ook fijn voor : 65 plussers !
Supersnelle levering! De ene dag bestelt, de andere dag al in huis.
Zonder bezorgkosten!

Ik ben blij met Cool Blue

Jet 26-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Bij de bestelling ging iets fout met de betaling. Klantenservice gebeld om dit te checken en kreeg meteen een betaallink toegestuurd zodat ik niet het hele bestelproces opnieuw hoefde te doorlopen.
Razend snelle bezorging, 'svavonds besteld, volgende dag 8:30 uur werd het pakketje geleverd.