Carl 18-04-2022

Alles is correct verlopen. Fietskoerier heeft pakket afgeleverd op juiste uur afgeleverd.

LienD 17-04-2022

Ik bestelde een Apple Watch om 3 uur in de namiddag, een uurtje later was de bestelling al verstuurd en de volgende dag om 8 uur ‘s ochtends stond de postbode al voor de deur. Het product was ook mooi en veilig verpakt. Goede service dus!

Jasper C. 17-04-2022

Bij Coolblue word ik altijd snel en goed geholpen. Ook de levering gebeurt altijd snel en correct. Een echte aanrader!

Kenneth 17-04-2022

Zoals beloofd de dag erna geleverd door B-post. Materiaal was in goede staat en kwaliteit.

Jaron 17-04-2022

Altijd al goede service gehad bij Coolblue. Als overal de prijs even duur is voor een product zou ik standaard voor Coolblue kiezen voor de geweldige service. Ook vind ik het CoolblueFietst-initiatief geweldig. Ik was sterk verrast toen mijn pakketje met de fiets geleverd werd.

Jac 15-04-2022

Afleveringsservice is zeer goed; tijdslot van aflevering zeer nauwkeurig, eco vrien delink door fietskoerier

Elvis 15-04-2022

Site is supergebruiksvriendelijk en dus vind je snel je product terug. Je moet ook niet exact het juiste woord typen als je iets zoekt. Altijd handig. Daarnaast als je je bestelling hebt geplaatst blijf je mooi op de hoogte wanneer je bestelling word geleverd.

Service is super goed, maar de prijzen zijn niet altijd de scherpte. Scheelt niet altijd veel maar in tijden van corona en oorlog met blijvende stijgende basis behoeften telt iedere cent, (manier van spreken). Vandaar dus de waarde 8.

Joyce 15-04-2022

Super duidelijke webshop met allerlei leuke aanbevelingen.
's avonds om 22u besteld en de volgende middag al geleverd, wow!
IK BEN FAN :)

Joost 15-04-2022

Zoals steeds vindt je bij Coolblue heel veel aan redelijke prijzen. Er staat altijd een beknopte uitleg bij elk item en een meer uitgebreide lijst met de technische eigenschappen. Bestellen gaat heel makkelijk en vlug, daarna kan je kiezen hoe je wenst te betalen. Vooraleer effectief te betalen krijg je eerst nog een keurig overzicht van uw bestelling, vervolgens betaal je en gaat Coolblue voor jou aan de slag. Je wordt op de hoogte gehouden via mail hoe het staat met je bestelling en je kan uw pakje volgen met een track & trace code. Je aanschaf is goed en stevig verpakt en komt meestal aan op de beloofde dag.

Marnix 15-04-2022

Goede prijssetting met een snelle en correct levering (zelf op zondag). Gemakkelijke product selectie en betaling via de site.

Tessy 15-04-2022

Prijs kwaliteit zit zeker goed. De klantenservice, zowel in de winkel als online is ook perfect.

Chromaxx 14-04-2022

Veel keuze , en items die je ergens anders niet vind.
Snelle levering.
Netjes zoals aangegeven stond dag er na geleverd

Annick 14-04-2022

steeds correcte en vriendelijke uitleg en bediening
grote keuze en alternatieven mogelijk indien niet beschikbaar

Chris 14-04-2022

De site is overzichtelijk, vandaag besteld, morgen geleverd, klantvriendelijk, verzorgde levering, geleverd door een vriendelijke persoon.

Tim 14-04-2022

Correcte prijs. Snelle levertijd, de verpakking is ook stevig. Wat bij sommige andere shops niet altijd zo is met alle gevolgen van dien. Het is ook praktisch dat er bij aankoop van iets ook direct de juiste accessoires worden aangeboden.

TomV 14-04-2022

Veel details bij de beschrijving van het apparaat + mogelijkheid om te vergelijken met gelijkaardige toestellen

Jarno Pringels 14-04-2022

Doordat er niet werd gecommuniceerd naar mij toe via de klantenservice dat games niet kunnen geretourneerd worden ban ik 55 euro kwijtgespeeld. Ook op jullie website krijg je wel deze optie om te retourneren wat nutteloos is.

Celina 14-04-2022

Ik ben goed geholpen eens ik daar geraakt was. De winkel is verhuist. Maar zonder het adres aan te passen. De A12 is een drukke baan. Dus het zou fijn zijn als het adres wordt geupdated.

Jonas 13-04-2022

Er werd snel geleverd, maar helaas het verkeerde pakje.
Ik belde ze op en dit werd direct recht gezet.

Prijs kwaliteit is top!

Sylvia 13-04-2022

Supersnelle levering binnen 1 dag ook op een zondag !! Wij zijn heel tevreden !

IvanH 12-04-2022

Reeds lang regelmatige klant bij Coolblue voor verschillende productcategorieën. Uitstekende keuzemogelijkheid. Zeer informatieve website maakt keuzes gemakkelijk. Correcte opvolging van de bestellingen. Recentste aankoop is een HP-renewed laptop.

Gregory 12-04-2022

De webwinkel is handig en overzichtelijk. Het assortiment is goed, maar soms missen enkele A-merken. Snelle levering, zoals aangegeven op de website met handige order tracking features via de app of website zelf.

Luc 12-04-2022

Heb nog nooit meegemaakt dat Coolblue afspraken niet nakwam, ze zijn zeer betrouwbaar en snel. Bovendien is de nabijheid van een fysieke winkel toch een extra (Zaventem) en is hun aanbod en voorraad sterk.

Sylvie 11-04-2022

Gemakkelijk en snel. Tot op heden ook steeds correcte producten afgeleverd.

Muhammed Ali Civik 11-04-2022

İk vind Coolblue alvast het beste winkel van gent.
Ze zijn heel vriendelijk en als er probleem zou zijn met wat je hebt gekocht, geven ze je geld terug.
De factuur sturen ze door via e-mail.