Deze score is berekend op basis van 3255 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 24-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer vriendelijke levering,top.

Had al van andere enthousiaste gebruikers gehoord over de snelle levering en de vriendelijke medewerkers.

Lenny 24-07-2018 Via de website gekocht

Had een Philips airfryer met toebehoren besteld. Airfryer kwam, maar geen toebehoren. Mail gestuurd en men ging het uitzoeken. Bleek dat de toebehoren vergeten waren. Werden gelijk verzonden en de volgende dag (zondag !!!) werden ze bezorgd zodat ik nog lekker kon bakken. Daar had ik die toebehoren voor nodig.

Cris 24-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Wat een genot dat deze webshop er is. Eerder een iPhone besteld op maandag rond 23:30 uur. De volgende dag om 08:30 uur stond er al iemand voor de deur.

Nu op zaterdag een barbecue besteld. Deze werd op zondag geleverd door PostNL. Wat een snelle service.
Mooi en veelzijdig aanbod in de shop

Cor de Bruyn 24-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Beslissing na het lezen van reviews

Ik was van plan een KOBO Aura one te kopen, maar na het lezen van diverse reviews besloten om de KOBO H2O edition 2 te kopen.
Het is een zeer goede keuze, werkt prima ook 's avonds in bed, geen extra bedlampje nodig.
En de service in het filiaal te Rotterdam is perfect, goede ontvangst en deskundig personeel.

Alfred 24-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Uitstekende service bij Coolblue

Bij Coolblue heb je de keuze om thuis te laten bezorgen of af te halen in één van de winkels. Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik tijdens bezorgtijden niet thuis ben. Je krijg netjes berichten via sms of mail dat het klaar ligt. In de winkel heb je nauwelijks wachttijd en ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Had het online besteld en dan hoef je pas in de winkel te betalen. Je kan ter plekke het produkt bekijken en eventueel ook uitproberen. Is het niet naar je zin, hoef je het ook niet te kopen. Ook heb je 30 dagen probeer/bedenktijd.
Het product was ook scherp geprijsd.
Mijn eerste keuze zal een volgende keer zeer zeker Coolblue zijn.
Dikke pluim!!

Robin 23-07-2018 Via de website gekocht

Altijd probleemloos

Goede website, handig producten vergelijken, duidelijk bestel- en betaalproces. Doorslag voor mij is de keuze voor een bezorgmoment, waaronder ‘s avonds. Met een fulltime job heb ik geen zin om voor elke bestelling weer naar de buren te moeten.

Ellen venrooij 23-07-2018 Via de website gekocht

Service tot nu Toe prima

Snel en gemakkelijk. Een ruime keuze.
Een uitgebreide mening is overbodig.
Het is kiezen, vergelijken, bestellen

Franc 23-07-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Wat een ontvangt!

Ik heb het gevoel dat de medewerkers er zin in hebben vriendelijk en vrolijk zijn, en iedereen tevreden is met zijn of haar taak en dat de winkel er goed uit ziet.

Clark de Braal 23-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf

Bestellingen gaan vrijwel altijd goed en als dit niet goed gaat komt dat meestal door de bezorgingsmaatschappij (PostNL ik kijk naar jou). Zelfs als er daar problemen mee zijn, bijv pakketje word retour gestuurd of verkeerde pakketje binnen, wordt er direct een nieuw product opgestuurd door Coolblue. Vriendelijk personeel, goede prijs en producten, snelle levertijd. Simpelweg gewoon top!

Nancy Parisius 23-07-2018 Via de website gekocht

Altijd excellente service!

Ik bestel regelmatig bij coolblue. Nog nooit een vervelende ervaring gehad. Bij telefonisch contact met de klantenservice altijd uiterst vriendelijke medewerkers. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Zeer snelle afhandeling van bestellingen. Bij grotere spullen (bv wasmachine) goede service en installatie. Kleinere spullen zijn er doorgaans een dag later, tenzij anders vermeld. Leuk ook bij coolblue zijn de lager geprijsde tweedekansjes (producten die binnen de gestelde termijn geretourneerd zijn door klanten), waar je bij elke andere webshop gewoon de volle mep voor betaalt.

Saskia 23-07-2018 Via de website gekocht

Vreselijke service!

Bestellen en betalen gaat vlot echter de belofte dat ze niet tot de drempel leveren is een leugen. Klantenservice en e-mails stellen dat er wel naar boven wordt getild, bezorgers weigeren en willen zelfs niet uitpakken wat ook als belofte stond. Tweede afspraak om naar boven te tillen, hele dag thuis iemand laten wachten komen ze gewoon niet zonder bericht. Voor mij geen beloofde glimlach, integendeel!

Officiele reactie van Coolblue 25-07-2018

Beste Saskia,

Bedankt voor je review. Allereerst vind ik het ontzettend vervelend om te vernemen dat de levering van jouw product niet naar wens is verlopen! Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen je graag verder helpen.

Wil je zo vriendelijk zijn om het ordernummer van jouw bestelling in een begeleidende e-mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Wij willen je graag verder helpen! Alvast bedankt voor je reactie.

Joris 23-07-2018 Via de website gekocht

Prima online shop

Correct, net, vriendelijk en geen poespas. Geen laagste prijs garantie, maar wordt ruimschoots goedgemaakt door voorgaande. Ook tweedekans producten zijn aan te bevelen.

NicoW 23-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Levering van de YAMAHA soundbar was zeer snel, en op de afgesproken tijd.
Via internet was het product te volgen zodat je kon zien hoelang het nog duurde voordat er aangebeld zou worden.
Via email werd al van te voren uitleg gegeven over het aansluiten van de soundbar, geweldig.

schilder 23-07-2018 Via de website gekocht

goede service

na 16 maanden stopte mijn mielie cats en dog stofzuiger ermee. het viel binnen de twee jaar garantie. de stofzuiger kon niet gemaakt worden kreeg dus na 16 maanden een voucher van het aankoop bedrag . heb nu weer een nieuwe stofzuiger met weer twee jaar garantie. coolblue goed opgelost

Helene 23-07-2018 Via de website gekocht

Lichte en handzame verpakking. Makkelijk te openen.

Ik heb voor deze winkel gekozen om dit te vergelijken met Bol.com.
De voordelen heb ik nu al gemerkt en ook de zeer vlotte thuisbezorging.
Dag ervoor, begin middag, besteld. Volgende ochtend om 10.30 uur al in huis.
Ik ben blij met Coolblue!.

Dirk 23-07-2018 Via de website gekocht

Deze winkel gekozen om de scherpe prijs en de snelle levering.
Al eerder ervaring met met coolbleu gehad ook heel goed bevallen.

Sweet 23-07-2018 Via de website gekocht

snel betaling incasseren langzaam geld retouneren

bij het bestellen van een airco verliep alles voorspoedig, besteld, betaald. Na 20 minuten was de bevestiging van de order binnen. Helaas half uur later mail dat de airco niet op voorraad is, alternatieven vor deze airco waren niet beschikbaar. gevolg wel binnen een half uur het bedrag van mijn rekening afgeschrijven, maar het terugstorten duurt 3 dagen. duidelijk dus ontvangen is sneller dan terugbetalen. als iemand zelf een order herroept kan ik het me nog enigzins voorstellen, maar buiten de schuld van de klant om moet er een snellere teruggave mogelijk zijn zodat de klant verder kan gaan zoeken en iets betalen.

Officiele reactie van Coolblue 25-07-2018

Beste Sweet,

Bedankt voor je review. Allereerst vind ik het ontzettend vervelend om te vernemen dat de bestelde airco niet op voorraad is. Dit is uiteraard niet de bedoeling als je een bevestiging ontvangt. Excuses hiervoor!

Wij willen graag nakijken waar het mis is gegaan en natuurlijk willen wij dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort.

Wil je zo vriendelijk zijn om het ordernummer van je bestelling in een begeleidende e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

We horen het graag van je!

Isabella Raposo 23-07-2018 Via de website gekocht

Great Service!

Excellent service! The delivery guys are very friendly and explain everything! Also, delivery and installation for free!

Durk jan 23-07-2018 Via de website gekocht

Service vab het hoogste niveau

De service is hier echt super vooral m.b.t. het lever moment. Vriendelijke en professionele bezorgen. Installatie en uitleg is ook top

Joost 23-07-2018 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke site, je maakt nooit de verkeerde keus

Nu al een paar keer bij coolblue besteld en ik ben zeer tevreden! Normaal gesproken struin ik het hele internet af naar de beste aanbieding, maar eigenlijk zit je bij coolblue altijd goed. Je betaald misschien een paar eurotjes meer dan de allergoedkoopste site, maar daarvoor krijg je wel een site die goed in elkaar zit zodat je het beste product voor jou kunt kiezen. Daarnaast is de service van coolblue uitstekend en heb je je bestelling in no time in huis. Kortom: coolblue is een hele goede winkel

Paul 23-07-2018 Via de website gekocht

Met de bakfiets!

De camera die ik de avond ervoor had besteld, werd - zoals aangekondigd en verwacht - de volgende dag bezorgd, maar per blauwe bakfiets, hetgeen ik erg kan waarderen.
Ik vroeg aan xxx, de bezorger, of hij de oude kapotte camera mee terug wilde nemen, en dat kon. Super!

Yvonne 23-07-2018 Via de website gekocht

Top!

Belofte helemaal nagekomen. Duidelijk wanneer ik het pakket kon verwachten. Snelle levering. Cool blue is zeker een aanrader!

jaapb 23-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies

We wilden een combi-magnetron kopen, maar de hoeveelheid aan informatie, maakt het voor ons erg moeilijk een keuze te maken. We zijn dus naar de Coolblue winkel in Groningen gegaan. Prima geholpen, de de keuze was gauw gemaakt. De link van onze keuze werd door de verkoper naar mijn emailadres gestuurd en thuis hebben we de magnetron nog even bekeken. Daarna besteld en de volgende dag hadden we de magnetron in huis. Aan de verkoper hebben we gevraagd wat we met de oude magnetron moesten doen. Die mochten we bij de winkel van coolblue langs brengen. Dat hebben we gedaan en we zijn erg blij met de service en uiteraard de magnetron.

Chrisje 23-07-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter S!

Het aanbod is divers. De overzichtelijk site maakt het makkelijk een keuze te maken. Ook om producten nader te bekijken en te vergelijken. Eenmaal gekozen is het bestelproces snel evenals de levering! Zó fijn als bv je oude koelkast ‘s avonds de geest heeft gegeven en je de dag erop al een nieuwe in gebruik kan nemen.

Veroniek 23-07-2018 Via de website gekocht

Klant staat hier echt centraal!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat zij in de volledige werkwijze laten zien dat een klant hier echt op nummer 1 staat. Voor mijn werk was ik op zoek naar een laptop en ik had enkele voorkeuren, de helpdesk heeft mij juist weten te adviseren en kwam met de oplossing. Na uiteindelijk mijn bestelling te hebben geplaatst kwam ik erachter dat ik een muis en hoes was vergeten te bestellen. Er was 1 kort telefoontje nodig om dit te regelen en ik ontving een betaalverzoek voor het overige bedrag. Snelle service die werkt!

Miranda 23-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue is een geweldige online winkel met goede service!

Coolblue heeft een overzichtelijke webwinkel met veel aanbod. Ik vind de uitgebreide reviews bij de producten erg fijn, want deze helpen mij bij het maken van mijn keuze. De service bij Coolblue is erg goed. Ze leveren snel en de emails omtrent de levering zijn duidelijk met een grappige twist. Ik zal voortaan iedere keer mijn (huishoudelijke) producten bij Coolblue kopen.

Alex 22-07-2018 Via de website gekocht

Goede service maar verkeerde bezorgdienst

Shop van Coolblue is onverslaanbaar. Bijzonder goed, met snelle service. Alleen jammer dat ze DHL parcel service gebruiken voor het leveren van de pakketjes. Dat is me toch een vervelende partij. Doen geen moeite, komen vooral overdag als ik aan het werk ben en voor alles is een handtekening nodig ook al geef ik aan dat ze het achter op de oprit mogen neerzetten. De volgende werkdag ben ik er namelijk ook niet.

Betty 22-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering vlg afspraak. Alleen wat verwarring over afleveringstijd door bezorgservice. DHL of Post.NL,beiden genoemd met verschillende afleverdata en tijden. Verwarrend.

Bénédicte 22-07-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk, stipt, behulpzaam. Top service.

Vlot bereikbare telefonische hulp. Ik vind het fijn om enkele vragen live te kunnen stellen en onmiddellijk beantwoord te krijgen. Zeer stipte levering door zeer hulpvaardige medewerkers.

Jan 22-07-2018 Via de website gekocht

Super betrouwbaar

Coolblue is de standaard en is denk ik de meest gekopieerde webshop van Nederland. Een webshop kopiëren is niet moeilijk. Echter de service en klantvriendelijkheid van dit alles voor een glimlach bedrijf kopiëren lukt de concurrentie niet. Klantvriendelijkheid en service zit in de genen van dit bedrijf, Dit heeft ze groot gemaakt en wordt steevast als zeer positief ervaren door hun klanten.

AM 22-07-2018 Via de website gekocht

Nice service and super fast delivery

I was very nice welcomed in one of the shops when wishing to replace a product. I have bought 2 instead afterwards. And prompt and fast delivery, even on Sundays.

Boyan 22-07-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige service!

Toen mijn soundbar het al begaf (onder garantie) heb ik coolblue gebeld en hebbe ze me meteen gezegd wat ik moest doen om alles vlotjes te laten verlopen. Na dat mijn soundbar het te lang van zich liet weten hebben ze mij de keuze gegeven om de waarde van het aankoopbedrag volledig te recupereren! Nu heb ik men nieuwe soundbar al enkele dagen en alles werkt terug perfect! Coolblue is zeker en vast aan te raden! :)

Judith zirkzee 22-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en bezorgdienst

Goede website want bij veel producten staat er een introductie filmpje en je producten makkelijk vergelijken en ze hebben een geweldige bezorgdienst. Bij vragen krijg je gelijk de juiste persoon.

krijn visser 22-07-2018 Via de website gekocht

sevise van groote waarde

vivd dit goede shop voor degene die wat kopen wil.
is dat cool blue
om dat klatvriedelijk van groot belang is.
wat men ook vraagt altijd behulpzaam
de prijs van welke aan koop betaalbaar is

Anka 22-07-2018 Via de website gekocht

Idd geweldige service en snel contact

Ik had wat besteld en er miste iets in mijn pakket. Dat kan gebeuren.
Meteen een mail gestuurd en binnen een half uur antwoord. Dat is zo fijn.
Vervolgens de dag erna weer keurig een mail met de meerling dat t meteen nagestuurd werd. Volgende dag had ik t in huis.

Wat ik t aller prettigst vind is dat er meteen gereageerd wordt op je mail en actie wordt ondernomen.

Steven 22-07-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering met nodige service indien nodig

S'avonds om 22u artikels besteld en de dag erna aan de deur om 9u30 afgeleverd. Wat moet een mens nog meer wensen? Als er toch iets mis loopt dat je dit gratis en voor niks kunt terug sturen en zonder morren (bij mij toch) hetzelfde artikel of eventueel een ander met overleg gratis opgestuurd wordt. Prijzen zijn soms net iets hoger dan andere webshops bij sommige artikelen maar dan moet je weer langer wachten of zijn ze niet direct leverbaar.

Yo 22-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Site is duidelijk en geeft veel informatie over de producten. Uitgebreide specificatielijsten waardoor je goed kan vergelijken. Bij vragen is de online service snel en helder en vriendelijk. voelt zeer betrouwbaar.

Gerrit 21-07-2018 Via de website gekocht

Super snel , gemakkelijk en eerlijk

Je kan zien of het op voorraad is en dan heb je het de andere dag ,ook de grote lompe aankopen !
Uitpakken , installeren en de rotzooi weer mee terug !
Via mond op mond reclame gekozen vanwege de service bij problemen .
Niet alles , maar wel producten waar ze achterstaan.
Koop je geen kat in de zak.
Goede prijs , mooie producten en goede service , kom zeker weer terug 😀👍

Simon31 21-07-2018 Via de website gekocht

Alles loopt op rolletjes

Geweldige webshop met fijne zoekfunctie. Gemakkelijk te doorlopen door de apparatuur. eigenlijk geen verdere toelichting nodig. Gemakkelijk te selecteren en te bestellen. Het afrekenen verloopt als een tierelier. Fijn dat je in overleg met de leverancier kunt bepalen wanneer jij het apparaat wil laten bezorgen en aansluiten. Zeer fijne en correcte monteur van "De Smid Reparatie" die de afwasmachine van Siemens naar alle tevredenheid heeft geplaatst en aangesloten. Perfect! Toteen volgende bestelling!!

Ronald 21-07-2018 Via de website gekocht

Kopen zonder enig risico.

Top service, bijna op elk moment goed bereikbaar, tegen middernacht bestellen en dan nog morgen in huis!

Tom 21-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue is awesome!

Had mijn game-controller in een emmer water laten tuimelen (don't ask). Coolblue bekeken, nieuwe uitgezocht, volgende dag om half een was-ie binnen. En ik woon niet eens in een grote stad of zo.
Heb al vaker bij coolblue besteld, en ze zijn heel consistent met dit niveau van service. En dat vind ik echt tof :)

rene 21-07-2018 Via de website gekocht

web is goed

de levering is niet aangekomen, maar dat licht niet aan coolblue de rest is wel goed gegaan, website is gewoon goed.

Fam van Diem 21-07-2018 Via de website gekocht

Wat wordt gezegd wordt nagekomen goede service aftersales!!!

Na diverse bestellingen via Coolbleu zijn wij meer dan tevreden, ook de klantenservice is boven verwachting. Gisteren (Vrijdag om 21: 00 uur) stopte onze wasmachine er mee. Vanmiddag (Zaterdag) middag stond de nieuwe om 15:00 uur al weer te draaien. De oude werd mee genomen en de nieuwe correct aangesloten en waterpas gesteld! Coolblue is voor ons een prettige en betrouwbare leverancier!

Peter 21-07-2018 Via de website gekocht

Maakt snelle levering echt waar.

Al meerdere keren 's avonds dingen besteld en echt de volgende dag (vroeg) geleverd, echt heel praktisch en kan er zelf niet voor gaan rijden. Verpakkingen zijn mooi stevig, soms mag er om breekbare spullen wel iets meer bescherming gedaan worden.

hetty Van zee 21-07-2018 Via de website gekocht

Ik heb 16/07/2018 voor het eerst een bestelling gedaan bij Coolblue dat is mij uitstekend bevallen ,het is net of ze bij je langs kwamen om het persoonlijk op te nemen heel gezellig,mijn bestelling was binnen 24 uur bezorgt en dat is erg snel netjes en met liefde verpakt,mijn eerst volgende bestelling doe ik zeer zeker weer bij Cool Bue in een word Geweldig.

Epimetheus 21-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt zijn naam weer waar.

In de hittegolf van juli 2018 begaf mijn koelkast het. Geprobeerd er een bij BCC te bestellen, maar hun afleverdienst was zo drukd at ze past over twee weken konden bezorgen. (vertaling: hun chauffeurs zijn op vakantie).
Bij Coolblue betseld en binnen 18 uur bezorghd en anagesloten. Bezorgers hebben me zelfs geholpen met het verplaatsen van mijn magnetron die ik zelf niet kon tillen. Chapeau!

Ronald 21-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede leverings, garantie en service voorwaarden!

Wij bestellen regelmatig bij deze webshop, met soms iets groter prijsverschil dan concurrende webshops, maar als klant ben je wel verzekerd van zeer goede leverings, garantie en service voorwaarden! Dat is uiteraard ook wat waard.

Pleuntje 21-07-2018 Via de website gekocht

Correcte afhandeling en supersnel !

Duidelijke site, correcte afhandeling en supersnelle levering. Perfect.
's Middags besteld en de volgende middag al bezorgd.

Charles van Driest 21-07-2018 Via de website gekocht

COOLBLUE is èen aanrader!!!!!

Je denkt ik bestel bij een groot bedrijf gaat dat goed,nou ik kan je het aanraden.
Ouderwetse service en top bezorgers.

N. 21-07-2018 Via de website gekocht

Levering als beloofd

‘s Avonds een vervangend TomTom horlogebandje besteld, de volgende dag in huis, zoals beloofd. Bij andere websites wordt het nog wel eens een dag later, niet bij Coolblue.