Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lievens tol 27-04-2022

Leuke en makkelijk site! Cool blue keuze maakt het kiezen tussen de producten een stuk makkelijker er sneller. En altijd snelle levering!

Vincent 27-04-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site met duidelijke en complete informatie over de aangeboden producten. Alle specificaties zijn beschikbaar, alsook tips en aanbevelingen omtrent wat een gebruiker zou nodig hebben. Snelle en probleemloze levering.

Lisa 27-04-2022

Ze sturen op tijd een sms wanneer ze leveren dan een kwartier op voorhand en dat klopt ook nog, komen we niet vaak meer tegen. Het werd ook vriendelijk afgeleverd. Houden zo zou ik zeggen ! Het product were ook fatsoenlijk afgeleverd.

Sophiegdc 26-04-2022

Impressionnée par la rapidité de la livraison! Article commandé le samedi vers 20h, et livré le dimanche par bpost à 11h30. Super satisfaite, je recommande!

Sander 26-04-2022

Shop is heel overzichtelijk, groot aanbod en is heel gebruiksvriendelijk.

i.p.v. pagina's aan producten te doorzoeken kan je de zoektermen gemakkelijk aanpassen naar wat je zoekt.

Bart 25-04-2022

Coolblue kon mij voor het gezochte product de beste prijs aanbieden. Wetende dat zij een snelle levering nastreven was de keuze snel gemaakt

Ronny 24-04-2022

Je kiest het exacte moment van levering en je krijgt de nodige informatie over je levering daar komt nog bovenop dat ik beste prijs heb gehad voor mijn bestelling bedankt

Kris Van Assche 24-04-2022

Wat ik vooral enorm waardeer
1. Snel gehoor aan de telefoon, geen lange wachttijd met vervelende muziek.
2. Uiterst vriendelijke dame die meezocht naar het best passend toestel voor mij alleen. Ik ben jong weduwe geworden, de laatste dochter gaat ook nu ook uit huis. Ik moet nu een aantal oude (+20j) toestellen vernieuwen, die vooral zuiniger moeten zijn in verbruik.
3. Op het afgesproken tijdstip werd er geleverd. De jongens waren zeer beleefd en met de glimlach nemen ze het oud toestel mee.
**waar ik zó blij mee ben, … het toestel is prachtig, het werd goed beschreven! Heel belangrijk als je online koopt.
Ik ben nog steeds een super tevreden klant,

Ria 24-04-2022

Super service, heel vriendelijke oprechte medewerkers. Bieden spontaan aan je te helpen en komen zelfs tot op de parking om het karretje vn je over te nemen, zodat je het zelf niet moet terug brengen. Top ervaring dus.

Marc PERSOONS 23-04-2022

Op aanraden van mijn broer heb ik op maandagmiddag een Kärcher hogedrukreiniger K4 gekocht. Ik koos voor CoolBlue omdat ik op een paar kilometer van de winkel woon in Kraainem. Dezelfde dag werd ik nog ‘avonds geïnformeerd dat de bestelling kaar lag om op dinsdagmorgen reeds op te halen. Dinsdag werd ik vriendelijk verwelkomt in de vestiging te Zaventem en werd de nodige tijd genomen om alles te controleren en na te kijken. Ik werd ook geïnformeerd dat ik het artikel ook nog kon omruilen/binnenbrengen indien zou blijken dat het niet zou voldoen aan mijn vereisten. Ook het bestellen via de website liep op wieltjes en is zeer eenvoudig en logisch opgebouwd. Kortom, ik ben een tevreden klant en kan volop genieten van mijn nieuwe koop.

Fons VL 23-04-2022

Vlotte levering van wat ik had besteld. Nadien correcte telefonische informatie over het product.

Charlie 23-04-2022

Min vader raden me aan deze website te gebruiken. Ik kon hier op een vlotte manier en met vergelijking. Ook de vergelijking ging vlot.
De betaling ging vlot. Ik was zeer blij van het niet gebruik van extra plastiek en de levering manier.

Barbara 23-04-2022

Zeer gebruiksvriendelijke opvolging van de bestelling.
Snelle én milieuvriendelijke levering met de fiets

Andrea Pomierski 22-04-2022

Uitstekende service! Dag nadien reeds geleverd. De keuze van coolblue is ook zeer interessant en juist.

Thierry Van Zandbergen 22-04-2022

heel gebruiksvriendelijk en geleverd met de fiets,ongelooflijk stipt, berichtje dat hij binnen 15 min er zal zijn,heel vriendelijk en nog een gelukkige verjaardag gekregen ook,topie zo'n mensen maken je dag 👍👍

Anoniem22345 22-04-2022

Ik was op zoek naar een printer. Via de hulpvragen kon ik meteen mijn keuze beperken tot wat ik precies nodig had. Ik ben dan ook voor de printer gegaan die Coolblue zelf aanraadde .
Ik plaatste mijn bestelling op maandag en alles werd de dag nadien al geleverd. Super service!

Rogier 21-04-2022

Ruime keuze en duidelijke omschrijving. Verder wordt alles duidelijk en vlot afgehandeld. Blijf vooral groot door klein te blijven.

Bea 21-04-2022

Duidelijke omschrijving, goede prijs en snelle levering. Meer moet dat niet zijn 👍

Hendrik 20-04-2022

Langs gegaan in de winkel te Kuurne. Vriendelijke, hulpvaardige en professionele omtvangst!

Guy 20-04-2022

Altijd vriendelijk ontvangst en goede informatie over het product dat je koopt..

FV 20-04-2022

Coolblue kiest voor bezorging met Bpost, ik zit nu al sinds dinsdag te wachten op m’n koffiezetapparaat.
Heb ook geen alternatief; alleen koffie to go halen.
Volgende keer weer bij bol.com, die bezorgen daags erna via post nl.

D F 19-04-2022

Mijn voorkeur gaat uit naar CoolBlue omdat ik er telkens de beste prijzen vind voor een geweldige service. De bestelling wordt steeds snel en correct geleverd en als er toch eens iets verkeerd loopt (toestel defect of software niet compatibel met een toestel), wordt het meteen en zonder discussie opgelost. De manier van werken en communiceren met klanten creëert veel vertrouwen en ik werd nog nooit teleurgesteld.

Stef 19-04-2022

Top shop met heel breed gamma aan producten… altijd een correcte en snelle levering, vriendelijke staf, en nooit problemen als ik iets wil omruilen… ben al jarenlange klant en zal dit ook blijven…

Raf 19-04-2022

De wachttijd wordt onmiddellijk gereduceerd zodra er meer volk aanwezig is. Bediening altijd positief en vrolijk. En nu een nog een betere aangename winkel.

lukas coomans 19-04-2022

has an impressive assortment of goods, and was able to deliver on a Sunday. goods were well packaged and in proper condition.