Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eva 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Voor mijn vader een stofzuiger cadeau gedaan: de dag voor zijn verjaardag besteld bij Coolblue, en de volgende dag zonder problemen geleverd!
Enige wat ik niet kon vinden was een inpakservice, misschien een tip ?! ;)

Koen 09-08-2018 Via de website gekocht

Goed product. Goede levering.

Product is precies zoals op de website beschreven. Nog geen problemen tot heden. Handige filmpjes van 't product bij coolblue. Verzendtijd was super!

Jacolien Otten 09-08-2018 Via de website gekocht

Snel en goed voor mekaar

Ik heb voor Coolbleu gekozen vanwege de snelle levering, goede prijzen en overzichtelijke website. Tevens vond ik het heel fijn dat ze het oude product ook weer meenamen.

Jan 09-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel.

Webwinkel met een groot assortiment,
Medewerkers staan je vriendelijk te woord en komen afspraken correct na.
Snelle levering.

Nicole Legius 09-08-2018 Via de website gekocht

Top informatie en levering

Op zoek naar een Senseo koffiezetapparaat. Bij Coolblue goede prijs , super snelle levering en makkelijk te betalen via iDeal. Ook de informatie per mail is snel accuraat en erg prettig

Lau 09-08-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Op 3 januari een ALSET-2000 van klickaanklickuit gekocht bij coolblue,
Wat ook de dag erna is geleverd prima service dus, nu na een halfjaar is de raam/deur sensor stuk gegaan, contact opgenomen met de Klickaanklikuit deze is ingelogd in mijn systeem en concludeerde dat de sensor stuk was.
Maar omdat hier nog garantie op zat (2 jaar) kon ik hem via de leverancier Coolblue dus opsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Alleen Coolblue wil heel de set terug en niet alleen de sensor wat ik hoogst vreemd vind dus kan fluiten naar de garantie. Erg jammer van Coolblue zo wil je graag dat de klant voortaan wel ergens anders koopt. wat ik doe voortaan ( zijn wel erg vriendelijk aan de telefoon maar daar heb je dus verder weinig aan) ik zie dit als een gemiste kans voor hun.

Officiele reactie van Coolblue 10-08-2018

Beste Lau,

Wat ontzettend jammer dat jouw Klik-Aan-Klik-Uit defect is geraakt. We begrijpen dat je baalt van het antwoord vanuit het reparatieteam.

Wanneer je een product binnen de 2 jaar garantie naar ons retourneert, kunnen wij fabrieksfouten onder garantie laten repareren. In sommige gevallen is het noodzakelijk om het gehele product te ontvangen om een reparatie uit te voeren. Als enkel de sensor wordt geretourneerd, kunnen zij wellicht de reparatie niet voortzetten.

Natuurlijk willen we graag nog een blik werpen op het verloop van jouw reparatie. Dit kunnen wij doen met behulp van het reparatienummer. Graag ontvangen wij het retournummer met een korte toelichting in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue. nl. Dan gaan wij direct voor jou aan de slag!

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons meteen weten in jouw reactie.

Lau 10-08-2018

Hallo Coolblue,

Het retour nummer is 3161953.(is bij jullie bekend)

Zoals ik al eerder had aangeven had de firma klik-aan-klik-uit ingelogd op mijn systeem en geconcludeerd dat alles in orde was behalve de Raam/Deur Sensor, dus leek het mij overbodig om alles van de muur te halen daar zit toch behoorlijk wat werk in zit met beschadigingen tot gevolg als je niet oppast.

En de redenering van dat de gehele bestelling terug moet lijk mij in deze wat overbodig, als je een auto koopt met een fietsenrek erbij en dat rek is niet in orde moet in jullie geval ook de auto mee terug.

Jullie verkopen deze sensors ook los dus ik begrijp het niet helemaal.
zeker niet nat dat de klik-aan-klik-uit er zelf naar gekeken heeft, is toch wel een deskundige partij?

vriendelijke groet Lau

Lau 10-08-2018

Hallo Coolblue,

Het retour nummer is 3161953.(is bij jullie bekend)

Jullie verkopen deze sensors ook los dus ik begrijp het niet helemaal.

vriendelijke groet Lau

Molders 09-08-2018 Via de website gekocht

Prima

Tegen de avond torenventilator besteld de volgende ochtend ontvangen, super, en vooral met dit warme weer, kan niet beter.

Angelart 08-08-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, goede website, snelle levering, prima service

Heb na een eerste aankoop met positieve ervaring nog diverse andere dingen gekocht, van groot tot klein. De website heeft handige functies om te filteren en vergelijken, en duidelijke productinformatie. Ze hebben een groot aanbod en korte levertijden. Bezorging van droger was om door een ringetje te halen, aardige en efficiënte mannen. Een keer kreeg ik een product dat afweek van wat er op de site stond, dat hebben ze snel en keurig hersteld. De klantenservice is uitstekend: goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam. Specialisten hebben verstand van zaken. In de grote winkel word je ook goed geholpen. Ze hebben mij als klant gewonnen door het hele proces consistent goed te doen.

Gerritjan 08-08-2018 Via de website gekocht

Lekker makkelijk goede service prijsverhouding is uitstekend en je hoeft de deur niet meer uit.
Nee prima hoor.

Evert 08-08-2018 Via de website gekocht

Jullie zijn echt COOL !

Ruime keus, goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering ook op zondag. TOP
Het product doet waarvoor die is.

Tanja 08-08-2018 Via de website gekocht

De service bij coolblue is echt perfect

Makkelijke site, iedereen is erg behulpzaam, als ik wat nodig heb kijk ik altijd eerst bij coolblue.
Ook flinke kortingen bij tweedehands producten, vaak is er niks aan te zien.
Van tevoren wordt er aangegeven wanneer je product geleverd wordt en als het grote producten zijn krijg je eerst 30 min voor levering een sms en daarna een kwartier van tevoren een belletje.
Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.
Ik bestel mijn spullen altijd graag bij coolblue !!!!

Top 08-08-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen1

Informatie op tijd.
Mails op tijd.
Producten aangeleverd precies zoals ik het wilde hebben.
Kortom geen klachten

John 08-08-2018 Via de website gekocht

Prima afspraak en leverantie!

Prima jonge en dynamische organisatie. Website prima in orde, simpele bestel procedure en snelle levering in mijn laatste bestelling zelfs op zondagmorgen. Onderscheidend vermogen t.o.v. competitie. Digitale communicatie van bestelling, klaarmaken, verzenden en levering is perfect te noemen. Tot nu toe drie keer gebruik gemaakt van de online mogelijkheden en dat is uitstekend bevallen.

Cees 08-08-2018 Via de website gekocht

Aanschaf laptop

Zeer snelle levering. 's-Avonds besteld en de volgende dag in huis. Artikel doet voledig aan mijn wensen.

Theo van Bindsbergen 08-08-2018 Via de website gekocht

snelle levering goede feedback

Snelle levering dus in mijn geval ook op zondag.Vriendelijke bezorgen. Goede feedback t.a.v bezorgmomentn

Gerard 08-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk website,veel product info en scherpe prijzen. Verzenden gaat via post nl heel snel. Je kan dus je pakketje ook bij vele adressen laten bezorgen zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven.

Marijke De Goeyse 08-08-2018 Via de website gekocht

Mensen die met plezier hun werk doen

Duidelijke website , heldere productinformatie
Goede communicatie
Zeer klantvriendelijke bediening
Efficiënte plaatsing

Justus 08-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Een groot aanbod met redelijke prijzen, een razendsnelle levering en waar dit nodig is een goede service.

Ann 07-08-2018 Via de website gekocht

Service op maat

Ruim assortiment. Correcte maar tegelijk persoonlijke behandeling van extra vragen (dienst na bestelling).

Dave 07-08-2018 Via de website gekocht

Prima!

Luchtbed besteld via Coolblue op zaterdag en zondag rond de middag in huis. Erg gemakkelijk, gewoon prima.

Aart 07-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en zeer goede service

Ik was op zoek naar een wasmachine, niet de allerduurste, maar ook niet het allergoedkoopste. Op coolblue kon ik eenvoudig vergelijken en snel een goede keus maken. Het betaalproces was super eenvoudig en binnen vijf minuten geregeld. En het allermooiste was dat ik vrijdagavond om 22:00 uur besteld had en dat de wasmachine zaterdag om 11:00 uur draaiend en wel bij mij in huis stond!

Bert 07-08-2018 Via de website gekocht

Ik vind Coolblue betrouwbaar, ze leveren snel en de service is prima. De webshop is overzichtelijk en met ruime keus.

Pierre Roufs 07-08-2018 Via de website gekocht

Alweer tevreden

Snelle en correcte levering van hetgeen ik besteld had. Bovendien was de all-in prijs goed. Plusje was de mogelijkheid om het oude exemplaar mee terug te geven.

Sam 07-08-2018 Via de website gekocht

Verreweg de webshop met de beste service

Ze doen wat ze beloven, helpdesk is goed bereikbaar, helpt snel en ze doen net dat beetje extra moeite om je blij te maken.
Website is zeer informatief, die legt stap voor stap uit waar je op moet letten voor het product wat jij zoekt

Reyn van Elzakker 07-08-2018 Via de website gekocht

Diepvries bij coolblue

Zaterdag besteld zondag in huis ze brachten deze naar boven. Geen gedoe geen rotzooi erg vriendelijk. En daarnaast viel de prijs ook Mee!

Kirsten Mirbach 07-08-2018 Via de website gekocht

Ik ben echt gek op deze webwinkel. Het klopt altijd. Service is echt service. Prijs ligt iets hoger dan bij andere winkels maar de betrouwbaarheid is voor mij de reden dat ik altijd voor Coolblue kies. 👌🏻👌🏻👌🏻

Vm 07-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Duidelijke productinformatie, snelle levering, niet duurste in de markt (zoals Bol). Optie achteraf betalen zou evt nog goede toevoeging zijn

Marc 06-08-2018 Via de website gekocht

Super service!

Heb niet voor het eerst bij Coolblue besteld, zeker ook niet voor het laatst!
Zeer vlot bestelproces en afhandeling van het bestelorder.
Soms zijn er wel wat problemen met hun logistieke partner nl. BPost

paul 06-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en vriendelijke bezorgers

Onze Miele W715 wasmachine is er na 29 jaar trouwe dienst er mee opgehouden.
Diverse sites bezocht waaronder Miele na prijsvergelijk, mogelijkheden, en aanbod bekeken te hebben bij Coolblue uitgekomen. eerdere ervaringen met Coolblue was voor ons een reden om daar weer te bestellen. prima service en vriendelijke bezorgers.

Simon 06-08-2018 Via de website gekocht

Te snel te groot geworden

Na 26 bestellingen naar tevredenheid nu teleurgesteld in de service van Coolblue. Een apparaat waarvan de fabrikant aangeeft dat er een ontwerpfout in zit wordt niet gewoon omgeruild. Men verschuilt zich achter (eigen) regels en een kritische review wordt, zonder duidelijke argumenten, niet geplaatst Medewerker van de klantenservice absoluut niet op de hoogte van de problemen met dit apparaat ondanks dat meerdere klanten op de site van Coolblue dezelfde problemen aangeven. Op een ingediende klacht is vooralsnog geen reactie gekomen. Een duidelijk geval van een bedrijf dat te snel te groot is geworden en het spoor bijster is.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste Simon,

Onze excuses dat wij niet de beloofde service hebben geleverd bij jouw 27ste bestelling bij Coolblue. Uit jouw review kunnen wij opmaken dat jij een product hebt aangeschaft met een productiefout.

Het is zeker goed dat jij een klacht hierover hebt ingediend. Alleen is het jammer dat wij jou nog niet hebben voorzien van een reactie. Natuurlijk willen wij graag met jou meekijken naar de klacht om jou van een volledig antwoord.

Je kunt jouw ordernummer met een korte toelichting in een e-mail versturen naar geelglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij op onderzoek uit. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons weten in de e-mail. We zien jouw reactie graag tegemoet.

F.van Dijk 06-08-2018 Via de website gekocht

Prettig geholpen

Uitermate prettig en correct geholpen . Zelfs nog enige tips gekregen i.v.m het verschil tussen windows 7 en 10

Bob 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede services en afspraken die ook kloppen bij levering

Duidelijk website, keurige afspraken en informatie, en ook op tijd zoals afgesproken de levering, goed werk mannen

Yo 06-08-2018 Via de website gekocht

Super webwinkel

Zeer goede webwinkel met een snelle verwerking en levering van de bestelling ( binnen 24 uur)
Binnen de garantie iets kapot....inleveren bij een filiaal en de volgende dag al het nieuwe product in huis (1x meegemaakt)

GvT 06-08-2018 Via de website gekocht

Fijne service

Mobiele telefoon online gekocht, in de winkel afgehaald. Prima geholpen, simkaart werd ter plekke gewisseld en telefoon geconfigureerd. Verkoper nam alle tijd. We konden met een werkend toestel tevreden naar huis, klasse!

markke 06-08-2018 Via de website gekocht

prima zaak

Coolblue levert goede producten die te vinden zijn via een prima website waarbij de prijs goedkoper van wel gelijk is aan de andere zaken en daarbij komt dat ze een erg snelle bezorging hebben.

Marja 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg

Bij de beschrijving van een artikel staat een youtube filmpje waarin heldere uitleg gegeven wordt over het product. Dat vind ik heel prettig omdat ik van veel artikelen niet zoveel weet. Ze geven daar ook een advies bij. Of de verkoper bij je op de bank zit 😃👍
De levering verloopt volgens afspraak, het artikel bevalt prima.

Monique 06-08-2018 Via de website gekocht

Mijn favoriete website!

Coolblue.nl is veruit favoriet als ik elektronica of witgoed moet/wil aanschaffen. Ze bieden een enorme keus aan artikelen en de vele klantervaringen maken het makkelijker om een keuze te maken. Daarbij is de klantvriendelijkheid groot en de levering snel. Kiezen en kopen bij Coolblue.nl is daarom leuk en betrouwbaar.

Francisca 06-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

De wasmachine is snel geleverd, aangesloten en ze hebben hem proef laten draaien!
Alle verpakkingsmiddelen hebben ze netjes opgeruimd. ( en dat met temperaturen van boven de 30 graden!)

Anneke 06-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer Klantvriendelijk.

Coolblue is voor mij 'de' internetwinkel waar ik als eerste ga kijken en kopen. Ze zijn zeer klantvriendelijk en geven hele goed service. Ze denken mee en hebben veel geduld! Ze hebben een groot assortiment. Oordoppen heb ik altijd bij me aan de sleutelhanger in een handig opbergkoker. Ze vallen niet op als ik ze in heb en ze houden precies zoveel geluid tegen als nodig is.

Hadi 06-08-2018 Via de website gekocht

vlot en deskundig

vanwege de prijs gekozen voor de miele wasmachine die volgens kieskeurig voor ons de meeste oplossingen bood. Door coolbleu door twee vriendelijke jongens op een deskundige manier geplaatst en ons voorzien van handige tips. Niets dan lof voor de organisatie van coolbleu. De wasmachine doet het ook flitsend.

Katja 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, met name 'aftersale'.

Supergoede service. Als een product intact is, dan is er natuurlijk niets aan de hand, echter, als een product kapot is (wat kan gebeuren) dan geeft Coolblue een absolute goede service. Geen gedoe of twijfelen aan de klant maar meteen handelen om het recht te zetten. Top!

Hilde Beau 06-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Ruim aanbod met soms toch de laagste prijs. Tevreden met mijn aankoop. Had wel graag een papieren factuur in de doos gevonden ;-) Voor de rest: Top!

mieke 06-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue is er echt voor de klant

klantvriendelijk service is uitstekend als je hulp nodig hebt leggen ze alles netjes uit hebben alle tijd voor je ga zo door

Sjakie & Co 06-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Aanbod en informatie over producten is zeer goed. Bestel en betaalproces is eenvoudig. Levering is zeer snel.

JM 06-08-2018 Via de website gekocht

Enorm aanbod, goede prijzen ... zoals het hoort!

Gewoonweg heel goede site zoals het hoort.
Tips en keuze van Coolblue zijn ook heel praktisch.
De naverkoopdienst is ook dik in orde.

Eisma 05-08-2018 Via de website gekocht

vlotte correcte levering

Makkelijk bestellen. Snelle levering. Achteraf goede service . (Lade kapot gegaan. Binnen een week nieuwe geleverd)

Henk 05-08-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor iedere online winkel.

Het hele zoek, bestel en aankoop proces klopt van begin tot eind. Het steeds vragen om een beoordeling had wat mij betreft niet gehoeven.

W. de Ceuninck 05-08-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Zaterdag 28 juli online een wasdroger bij Coolblue besteld. Volgens de site zouden we dan maandag 30 juli worden gebeld om een afspraak te maken voor levering binnen 3 dagen. Dat is niet gebeurd.
Dinsdag 31 juli in de middag hebben we zelf maar gebeld. De wasdroger zou vrijdag 3 augustus geleverd worden.
Op donderdag 2 augustus ontvangen we een e-mail dat ze vrijdag tussen 8.00 en 9.30 uur zouden komen.
Vrijdag om 9.30 uur niemand geweest. Gebeld naar Post.nl Extra@Home en toen kregen we de mededeling: de wagen was vol en er kan niet meer vandaag geleverd worden. Op de vraag waarom we daarover niet geïnformeerd zijn, kregen we geen antwoord. Dinsdag 7 augustus zou de nieuwe levering kunnen.
Nou dacht het niet. Met veel pijn en moeite zou de droger dan zaterdag 4 augustus geleverd kunnen worden. Direct hierna Coolblue zelf gebeld om een klacht in te dienen. Die is genoteerd, maar daar hebben we nog niets over gehoord.
Zaterdag is de droger naar tevredenheid geleverd, geplaatst en aangesloten door iemand van Exchange.
Conclusie: Coolblue haalt de eigen termijnen voor levering totaal niet en mag zijn partner Post.nl Extra@Home wel eens aanspreken op de (niet) verstrekte informatie en (niet) geleverde service.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste meneer/mevrouw De Ceuninck,

Bedankt voor het schrijven van jouw review, Het is heel jammer om te lezen dat de levering van jouw wasdroger met de extra dienst niet binnen de verwachte levertijd heeft plaatsgevonden. Dit is absoluut niet de service die je van Coolblue mag verwachten.

Gelukkig hebben de bezorgers uiteindelijk het product geleverd en aangesloten. Dit neemt niet weg dat het onnodig lang heeft geduurd voordat jij gebruik kon maken van de splinternieuwe wasdroger. We willen graag voor jou controleren of de vertraging ook bij de koerier is aangekaart en of de alle betrokken collega's de juiste oplossingen hebben aangeboden.

Graag ontvangen wij het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij zullen zo snel mogelijk op jouw e-mail antwoorden. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt rondom de bestelling en de service, dan zien wij dit graag terug in jouw reactie.

Huub 05-08-2018 Via de website gekocht

Tablet snel geleverd in prima verpakking

Artikelen zijn goed te vinden en de informatie is goed en volledig. Coolblue biedt een Pprima prijs voor zijn artikelen.

John Van Doren 05-08-2018 Via de website gekocht

levering en klantvriendelijk optimaal!!!

de site is zeer gebruiksvriendelijk, prijs/kwaliteit is zeer oke, de levering en installatie was super, een pluim voor deze twee mensen die voor de levering gezorgd hebben