Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Ineke 08-03-2021

Op de website staat een goede en uitgebreide beschrijving van de artikelen en er is goede verwijzing naar artikelen. Vlotte en stipte levering.

Kees 08-03-2021

Ben blij met mijn bestelling. Alleen kreeg ik bericht dat het de volgende dag geleverd zou worden, tussen 8 en 17.00 uur. Ik vroeg op en blijf de hele dag thuis, kijk tussendoor nog naar de levering van de bestelling, ja, het zou zaterdag komen.
Ineens, ik kijk weer om 16.00 uur, is de levering naar Maandag ( vandaag 8.02.21. verzet, nu ook weer tussen 8 en 17.00 uur. Dat was voor mij erg vervelend.

Joost 08-03-2021

Snel en goed geregeld, waar andere zaken nee moetsen verkopen, afspraken keurig nagekomen, product uitstekend!

Dirk 08-03-2021

Fantastische service en informatie voorziening.
en ook goede omschrijving en handleidingen van de producten.

Nico 08-03-2021

Levering was snel en in orde en fijn dat het op de fiets gebeurt. Ook de tweedekans producten zijn een grote aanrader. De webshop is bovendien erg duidelijk.

Tillemans 08-03-2021

Prima te bestellen
Vriendelijke bezorger
Uitstekende verpakking
Goede prijs

Zou zo weer via en bij coolblue bestellen

Willem2 08-03-2021

Prima communicatie, ook als er wat misgaat. En zeer schappelijk in het oplossen van het probleem.

Guido 08-03-2021

Product was hier te verkrijgen tegen de beste prijs en het snelste leverbaar!
Snelle levering van de dag na bestelling, zoals beloofd ook nagekomen!
Ook de website zeer prettig en makkelijk voor van tracking order, factuur en garantie mooi en overzichtelijk voor de klant alles op één plek.

Koen 08-03-2021

Goede snelle en overzichtelijke website, krijgt wat je vraagt en super snel geleverd.

Ger Kuijken 08-03-2021

Prima omschreven technische gegevens van het product.
Uiterst klantvriendelijke benadering.
Snelle afhandeling en versturen van product
Heldere en adequate begeleiding tijdens "onderweg "
Korte thuis zijn tijd van één uur.
Stipte leveringstijd door een zeer vriendelijke bezorger die mij op 14e etage het pakje kwam brengen.

Dino lobbes 08-03-2021

Snelheid services en fun is de reden dat ik bij jullie besteld!
Website is gebruiksvriendelijk, kan makkelijk vergelijken en heb het morgen in huis.

Anywhere, anyHowe, anytime

Iris979 08-03-2021

- Duidelijke vergelijking tussen verschillende producten.
- Super leuke en informatieve filmpjes (oa andere reviews) bij bepaalde producten
- goedkoper dan de oorspronkelijke aanbieder (in mijn geval 20 euro goedkoper dan de smartwatch van de Samsung website)
- Leuk dat jullie samen werken met SamenGezond, om gezond gedrag met een financiële beloning te stimuleren!

Toppie 08-03-2021

coolblue doet wat zij beloven. Prima service en goede producten. Voor de tweede keer wat besteld en ook deze keer conform de afspraak op tijd geleverd.

JW 08-03-2021

Snelle levering en product conform omschrijving. Ik had een 2e kansje, maar het had net zo goed nieuw kunnen zijn. De doos leek nog nooit geopend te zijn geweest.

j.de.r. 08-03-2021

Bestellen, track&trace is prima geregeld. Prijs was echter aanzienlijk hoger dan bij de bekende concurrenten. Helaas geen laagste prijsgarantie

Martijn Müller 08-03-2021

Overzichtelijke website met duidelijke omschrijvingen en aanbevelingen. Nette prijzen en snel en gemakkelijk om te reserveren en op te halen in de winkel.

Hasan 08-03-2021

Meest gebruiksvriendelijke website die er bestaat (volgens mij althans).

Al veel besteld en altijd de producten de volgende dag in huis gehad in perfecte staat.

Ook bij retours nooit problemen gehad en altijd netjes mijn centen terugbetaald gekregen.

In het kort: coolblue is gewoon goed!

Bart Peeters 08-03-2021

Duidelijke omschrijving op de website en zeer snelle levering (volgende dag)
Gezien de prijskwaliteit meteen via CoolBlue gekocht.

Kim 08-03-2021

Binnen 3,5 jaar gaat iets 2 keer kapot waar vanuit de fabrikant 10 jaar garantie op wordt gegeven.
Cool blue moet deze garantie wettelijk gezien uitvoeren, maar doet dit niet en ondertussen wordt je weken aan het lijntje gehouden met valse beloftes.
Ik koop hier nooit meer wat en ga liever naar bol.com waar ze wel goede service bieden.

Roy 08-03-2021

Gewoon goed, uitgezocht wat ik wil hebben, gekozen, betaald en netjes geleverd. Allemaal zonder moeite.

Menno 07-03-2021

Coolblue heeft een duidelijke site en de levering was razendsnel. Ik bestelde 's avonds laat en had mijn nieuwe koptelefoon de volgende ochtend ca 12 u in huis.

Dino 07-03-2021

Great customer service, personnel from the store was nice and polite. Fast and reliable service was provided to me when I purchased my new phone.

Marika Plug 07-03-2021

‘S avonds een Philips blender besteld, volgende dag in huis, erg blij mee.

Max 06-03-2021

Groot assortiment, en levering snel en volledig, precies conform datgene wat beloofd werd

L vd Graaf 06-03-2021

Koffiezetapparaat 3x ter reparatie aangeboden nu nog steeds kapot. Mij wordt ijskoud gemeld dat ik het voor de 4e keer op MAG sturen!!!!!

marcel 06-03-2021

mijn bestelde product is niet uitgeleverd, en uiteindelijk gecrediteerd. klantenservice ook erg onder de maat, en lang in de wacht gestaan.

Geen idee 06-03-2021

Snelle reactie vriendelijke bediening .op tijd de bezorging. Waar voor je geld..

Anton 06-03-2021

Zaterdags besteld. Zondag ochtend geleverd. Netjes alle verpakkingsmateriaal meegenomen en tevens de oude apparaten. Helemaal TOP.

Kristel 06-03-2021

Coolblue heeft een fijne, heldere site, eerlijke reviews, en vergelijkingen, coolblue's keuze is altijd interressant, de scherpe prijzen de super snelle levering en service en nazorg zorgen dat ik graag bij Coolblue bestel.

Joel 06-03-2021

Prima shop. Snel geleverd (Op zondag) in goede staat. Informatie klopt. Prijs was lager dan bij andere shops.

Merlijn de Wit 05-03-2021

Coolblue staat bekend als een klantvriendelijk en servicegericht bedrijf. Over het algemeen is dat ook zo. Helaas heb ik nu een koffiezetapparaat dat binnen één jaar twee keer kapot gaat. Dan blijkt toch ook Coolblue gewoon een erg groot bedrijf waar de menselijk maat uit het oog verloren is.

De tweede keer is het apparaat binnen anderhalve maand nadat hij gerepareerd was, wederom kapot gegaan. De reparatieperiode bedroeg een maand. Nu moet ik hem weer voor reparatie opsturen. Ik heb gevraagd om een spoedreparatie of een vervangend product voor de periode dat mijn apparaat weg is. Beide behoren niet tot de mogelijkheden.

Los daarvan ben ik inmiddels tot de conclusie dat het apparaat dat Coolblue voor een behoorlijke prijs verkoopt van slechte kwaliteit is. Daarom heb ik gevraagd de hele koop terug te draaien. Ook dat behoort niet tot de mogelijkheden, hiervoor moet het apparaat eerst vier(!) keer kapot gegaan zijn.

Gezien al het gedoe dat een dergelijk reparatieproces met zich meebrengt en het gebruiksgenot dat je gedurende die periode mist vind ik dit behoorlijk slecht.

Al met al heeft Coolblue een hele leuke en sympathieke uitstraling, je moet alleen hopen dat je product niet kapot gaa.

kim 05-03-2021

Binnen garantie, product 2 keer kapot.
Wordt niet opgelost en regeren niet binnen de afgesproken termijn.
Koop liever bij bol.com of amazon.nl die hebben wel goede service.

Monique 05-03-2021

Mijn bestelling heb ik ‘s avonds geplaatst. En de volgende dag werd mijn bestelling al geleverd.
Hartstikke snel natuurlijk !
En een paar dagen erna merkte ik dat ik de digitale factuur had verwijderd.
Ik stuurde een mail naar de klantenservice en ook daar werd snel en vriendelijk gehandeld en werd de factuur nogmaals per mail gestuurd.
Dus, ik ben een tevreden mens :)

Lowie 05-03-2021

Niet altijd de goedkoopste, maar de service en uitleg over producten is altijd top! 👌🏻

Annelies 05-03-2021

Heel duidelijke website en supervlotte levering (heel handig als je printer plots zonder inkt zit ;) )

Fabrice Bevers 05-03-2021

Je kan bijna alles vinden qua elektronica, mooie prijzen ,goeie garanties, en snelle levering.

Marja Peschke 05-03-2021

Prima geregeld, van bestelling tot aflevering en alles voor de mooie glimlach

mike 05-03-2021

Ik heb gekozen voor coolblue omdat ze ook op zondag konden leveren en dat is ook gebeurd en op het juiste tijdstip...uitstekend!!

Didi 05-03-2021

Alles in orde en super snel. Eindelijk ruimte voor beide Call of duty spellen

Zoë 05-03-2021

Omdat ik altijd ga glimlachen van Coolblue, de adviezen en omschrijvingen helder zijn en ik zo de beste keuze kan maken, ook al sta ik niet fysiek in een winkel

Naomi 05-03-2021

Super leuke winkel om te shoppen. De prijs van het product was net beter dan op vergelijkbare websites en de humor van Coolblue vind ik echt top. Ik vind de reclames en de ideeen wat te doen met je tijd als je moet wachten op je bestelling geweldig! Vlaggetjes van coolblue om uit te printen zodat de bezorger je kan vinden. Ideeen wat je kunt knutselen met de dozen. Top!

Lieselotte 05-03-2021

Altijd vriendelijk. Klantenservice goed bereikbaar. Denkt daarnaast mee als het product niet werkt met ruilen e.d.

freek 05-03-2021

Ruim aanbod, snelle levering en een goede klantenservice. Toen een product dat ik bij coolblue besteld had kapot ging was de klantenservice snel met hun reactie en kwam er ook snel een passende oplossing.

Jose 04-03-2021

Good assortment in the shop, pretty good price compared to other online shops, very fast delivery (next day) and perfect packing. A+

Tim 04-03-2021

Een webwinkel die zich houdt aan de vooropgestelde levertermijn, dat vind ik prachtig. Ook leuk is dat coolblue een eigen leverdienst heeft, zo ben je toch net iets zekerder dat je producten onbeschadigd aankomen.

Gerard 04-03-2021

Goede kwaliteit beoordeling van de producten en zeer vlotte bezorging, ga zo door!

Ruby 04-03-2021

Snelle service, Coolblue had als enigste een actie van het apparaat die ik wilde.

Fred 04-03-2021

Ik koop graag bij Coolblue omdat ze altijd optijd leveren. Wat ik echt Super vind is dat als je bijv. een telefoon of laptop koop je van tevoren duidelijke tips en aanwijzingen krijg om te installeren en mee om te gaan. Top !

Rik 04-03-2021

Zeer toegankelijke webshop, bestelgemak en snelle levering maar ook goede service als er eens een keertje iets niet goed gaat en dat alles voor een glimlach, onbetaalbaar😊

Paul Reyntjens 04-03-2021

We werken vaak tezamen met Coolblue, omdat de service zeer goed is. Zij installeerden de nieuwe oven en namen de oude terug mee - alles met een glimlach!