Stef 28-03-2022

Snelle betrouwbare levering per post. Levering op post afhaalpunt mogelijk. Goede overzichtelijke website. Bij verkeerde bestelling of defect terugname en vervanging zonder problemen.

Petra 27-03-2022

Stipte levering, goede communicatie vanaf aankoop tot plaatsing, personeel (plaatser) was heel vriendelijk en vakkundig

Karolien Swerts 26-03-2022

Goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook de producten ‘keuze van coolblue’ vind ik interessant!

De Beer 26-03-2022

Wat een teleurstellende winkel is dit. Een scherm besteld terwijl er ruim voldoende voorraad was volgens de site.
Een leverafspraak vastgelegd, en daarvoor had mijn vrouw verlof genomen, om dan vast te stellen dat het scherm er niet bij geleverd was. Alles was betaald en op geen enkel ogenblik bericht gehad dat er iets mis was.
Blijkbaar was het scherm niet op voorraad en kon men dat niet laten weten. Uiteindelijk heb ik daar zelf voor moeten bellen omdat te weten te komen. Weeral een uur aan de telefoon gehangen om dan de keuze te krijgen tot terugbetaling of een alternatief geleverd te krijgen.
Een korting op mijn volgende aankoop zat er ook bij maar dit is slechts een doekje tegen het bloeden.
Ik moet wel zeggen dat de medewerker die ik aan de lijn had supervriendelijk en geduldig was. Helaas moet hij oplossen wat door een slechte organisatie misloopt.
Dit is de 2de keer op korte tijd dat ik dit voorheb bij Coolblue. Er komt wel geen derde keer

Arnaud 26-03-2022

Site heel gebruiksvriendelijk, maar systeem “reserveren en afhalen in winkel” is een ramp.
Product op donderdag besteld, volgens de site kon ik het op vrijdag halen. Ik kies zaterdag. Zaterdag morgen krijg ik een mail om te zeggen dat het product er niet is. Nieuwe datum zou nadien per mail gecommuniceerd worden.
Woensdag nog niets gekregen, ik bel de callcenter van Coolblue. Blijkt dat mijn product al sinds maandag in de winkel ligt… De callcenter kan me niet zeggen tot wanneer het product er ligt en kan de winkel niet bellen want de winkel heeft geen telefoon (Advies aan de winkel: koop er één op coolblue en haal het af in jullie winkel. LOL!!!). Ik maak dus tijd om dezelfde dag naar de winkel te gaan, daar zegt de verkoper dat ik goed heb gedaan want mijn product zou de volgende dag terug naar de opslagplaats worden gestuurd.
Kers op de taart: ik wou met consumptiecheques betalen, was geen enkel probleem volgens de verkoper, maar blijkt nadien dat ik ongewild met ecocheques heb betaald.

Michel V. 25-03-2022

De shop is goed overzichtelijk en biedt veel keuze. Ook uitgebreide gegevens van de toestellen en mogelijkheid tot vergelijk. Zij hadden ook een toestel dat anderen niet hadden en waar ik de voorkeur aan gaf owv energie efficiëntie.
De levering is vlot en professioneel verlopen. Enkel mijn leverplan waar het moest geleverd worden is nooit tot bij de chauffeur geraakt. Aan mijn toestel was een kleine fabrieksfout, maar dat is ter plaatse tot tevredenheid opgelost.
Heb al meermaals daar gekocht en tot nu toe zeer tevreden. Een aantrekkelijke no-nonsense shop die focust op klantentevredenheid.

Raf 25-03-2022

Levering is steeds keurig op tijd en de producten zijn prijs kwaliteit altijd top.

Een haardroger 25-03-2022

Alles verloopt naar wens : de info, kwaliteit van het product, de levering, kortom het is dik in orde !

Jonathan 25-03-2022

Coolblue levert in ons gebied (Antwerpen) met de fiets, dat is een erg fijne meerwaarde die me een kleinere voetafdruk geeft. Snelle service, goede producten!

Sonny 24-03-2022

Zelfs als iets duurder zou zijn bij Coolblue, kies ik nog voor hen. De klantvriendelijkheid, de ruime keuze, de communicatiestijl, de snelheid, de stiptheid,... Noem maar op. Top bedrijf!

Debby 24-03-2022

De website biedt een overzicht van de smartphones met een goed werkende Filter. Je bewaart steeds het overzicht en kan de toestellen vergelijken wat heel handig is. Cool Blue keuze vind ik top en is handig om te vergelijken tov andere toestellen.
Snelle en correcte service. Komen steeds de leveringstijd na en zijn ecologisch verantwoord. Groot pluspunt!!

Eddy 24-03-2022

Defecte tondeuse werd, zonder discussie, tijdens garantieperiode onmiddellijk vervangen door nieuw exemplaar !! Hartelijk dank !!

Nick 23-03-2022

Makkelijk bereikbaar via een immense parkeergarage die toegang geeft tot de winkel. Vriendelijk onthaal en snelle service.

MICHEL 23-03-2022

Goedkoopste aanbieding (BBQ Weber Smokey Joe), snelle levering
Goede aanbieder.

Nico Hendrickx 22-03-2022

Zoals bij elke aankoop verloop alles perfect.
Aankopen, kiezen en vergelijken gaan heel eenvoudig.
Gewoon top!

Tom D 22-03-2022

Duidelijke vergelijking tussen producten, groot aanbod, goede uitleg qua product specificaties

AlanRM 22-03-2022

My order was placed late afternoon but was still delivered mid-morning the next day. Perfect.
The product after first use appears to be. Entirely satisfactory.
But I have one gripe and this is important to resolve. I elected to pay by Bancontact but despite three attempts my card was not recognised. It is a Bancontact Visa debit (BNP Paribas Fortis) so should work. You could explain why it was not recognised and should correct your system. I don’t experience this with other sites.

Nena 21-03-2022

Ik heb een tweedekans Apple Pencil besteld die aangegeven was ‘als nieuw’. Bij aankomst bleek deze ernstig beschadigd te zijn, de tip was namelijk kapot.

Kris 21-03-2022

Snel te reserveren en af te halen.
Apple TV 4k
Cool blue bleek de enige winkel met voorraad☝🏻

Cathi 21-03-2022

Levering netjes op tijd , met de fiets. Duidelijke communicatie en afrekening. Mijn favoriete online shop voor tech!

Andrew 21-03-2022

Nieuwe IPad…bij de invoerder nog niet beschikbaar..wel reeds bij Coolblue.. vrijdagavond besteld..levering reeds op zaterdag vóór de middag. TOP

GO! basisschool Faluintjes 21-03-2022

Zeer overzichtelijke website, gemakkelijk te bestellen en de dag erna onmiddellijk geleverd.
Top dat je op de hoogte wordt gehouden via sms en gebeld voor aankomst.

Wouter 20-03-2022

De bestelling van earbuds kende een snelle en correcte afhandeling. De mogelijkheid om de leveringsplaats te kiezen (thuis, postleverpunt of automaat van De Post) was eenvoudig en efficiënt.

LD 20-03-2022

Ik ben heel tevreden van de service van Coolblue. Ik heb hier al meermaals duurdere elektronica toestellen gekocht (laptops, smart tv, gsm's...). Telkens werden de artikelen snel en in perfecte staat geleverd. Je wordt steeds goed op de hoogte gehouden, waardoor je weet waarop en waaraan. Ik had eens een probleem met een laptop en heb deze teruggestuurd voor herstelling, ook dit verliep vlot en op een correcte manier. Nadien geen problemen meer gehad met de laptop (ondertussen 3 jaar later). Voor de elektronica toestellen zijn er vaak ook verschillende blog-posts te vinden op de website met nuttige informatie voor installatie en verder gebruik.

Gilissen E. 20-03-2022

Levering bij Coolblue is altijd in orde en anders heb je nog altijd een supergoede klantenservice.
De site is over het algemeen zeer goed (handleidingen downloadbaar in PDF vind ik ook handig).
Enkel bij monitoren mis ik in het overzicht de maximale beeldfrequentie voor de opgegeven resolutie. Dat zou wat mij betreft een behoorlijke meerwaarde geven.