Deze score is berekend op basis van 1700 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert 07-08-2018 Via de website gekocht

Ik vind Coolblue betrouwbaar, ze leveren snel en de service is prima. De webshop is overzichtelijk en met ruime keus.

Pierre Roufs 07-08-2018 Via de website gekocht

Alweer tevreden

Snelle en correcte levering van hetgeen ik besteld had. Bovendien was de all-in prijs goed. Plusje was de mogelijkheid om het oude exemplaar mee terug te geven.

Sam 07-08-2018 Via de website gekocht

Verreweg de webshop met de beste service

Ze doen wat ze beloven, helpdesk is goed bereikbaar, helpt snel en ze doen net dat beetje extra moeite om je blij te maken.
Website is zeer informatief, die legt stap voor stap uit waar je op moet letten voor het product wat jij zoekt

Reyn van Elzakker 07-08-2018 Via de website gekocht

Diepvries bij coolblue

Zaterdag besteld zondag in huis ze brachten deze naar boven. Geen gedoe geen rotzooi erg vriendelijk. En daarnaast viel de prijs ook Mee!

Kirsten Mirbach 07-08-2018 Via de website gekocht

Ik ben echt gek op deze webwinkel. Het klopt altijd. Service is echt service. Prijs ligt iets hoger dan bij andere winkels maar de betrouwbaarheid is voor mij de reden dat ik altijd voor Coolblue kies. 👌🏻👌🏻👌🏻

Vm 07-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Duidelijke productinformatie, snelle levering, niet duurste in de markt (zoals Bol). Optie achteraf betalen zou evt nog goede toevoeging zijn

Marc 06-08-2018 Via de website gekocht

Super service!

Heb niet voor het eerst bij Coolblue besteld, zeker ook niet voor het laatst!
Zeer vlot bestelproces en afhandeling van het bestelorder.
Soms zijn er wel wat problemen met hun logistieke partner nl. BPost

paul 06-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en vriendelijke bezorgers

Onze Miele W715 wasmachine is er na 29 jaar trouwe dienst er mee opgehouden.
Diverse sites bezocht waaronder Miele na prijsvergelijk, mogelijkheden, en aanbod bekeken te hebben bij Coolblue uitgekomen. eerdere ervaringen met Coolblue was voor ons een reden om daar weer te bestellen. prima service en vriendelijke bezorgers.

Simon 06-08-2018 Via de website gekocht

Te snel te groot geworden

Na 26 bestellingen naar tevredenheid nu teleurgesteld in de service van Coolblue. Een apparaat waarvan de fabrikant aangeeft dat er een ontwerpfout in zit wordt niet gewoon omgeruild. Men verschuilt zich achter (eigen) regels en een kritische review wordt, zonder duidelijke argumenten, niet geplaatst Medewerker van de klantenservice absoluut niet op de hoogte van de problemen met dit apparaat ondanks dat meerdere klanten op de site van Coolblue dezelfde problemen aangeven. Op een ingediende klacht is vooralsnog geen reactie gekomen. Een duidelijk geval van een bedrijf dat te snel te groot is geworden en het spoor bijster is.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste Simon,

Onze excuses dat wij niet de beloofde service hebben geleverd bij jouw 27ste bestelling bij Coolblue. Uit jouw review kunnen wij opmaken dat jij een product hebt aangeschaft met een productiefout.

Het is zeker goed dat jij een klacht hierover hebt ingediend. Alleen is het jammer dat wij jou nog niet hebben voorzien van een reactie. Natuurlijk willen wij graag met jou meekijken naar de klacht om jou van een volledig antwoord.

Je kunt jouw ordernummer met een korte toelichting in een e-mail versturen naar geelglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij op onderzoek uit. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons weten in de e-mail. We zien jouw reactie graag tegemoet.

F.van Dijk 06-08-2018 Via de website gekocht

Prettig geholpen

Uitermate prettig en correct geholpen . Zelfs nog enige tips gekregen i.v.m het verschil tussen windows 7 en 10

Bob 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede services en afspraken die ook kloppen bij levering

Duidelijk website, keurige afspraken en informatie, en ook op tijd zoals afgesproken de levering, goed werk mannen

Yo 06-08-2018 Via de website gekocht

Super webwinkel

Zeer goede webwinkel met een snelle verwerking en levering van de bestelling ( binnen 24 uur)
Binnen de garantie iets kapot....inleveren bij een filiaal en de volgende dag al het nieuwe product in huis (1x meegemaakt)

GvT 06-08-2018 Via de website gekocht

Fijne service

Mobiele telefoon online gekocht, in de winkel afgehaald. Prima geholpen, simkaart werd ter plekke gewisseld en telefoon geconfigureerd. Verkoper nam alle tijd. We konden met een werkend toestel tevreden naar huis, klasse!

markke 06-08-2018 Via de website gekocht

prima zaak

Coolblue levert goede producten die te vinden zijn via een prima website waarbij de prijs goedkoper van wel gelijk is aan de andere zaken en daarbij komt dat ze een erg snelle bezorging hebben.

Marja 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg

Bij de beschrijving van een artikel staat een youtube filmpje waarin heldere uitleg gegeven wordt over het product. Dat vind ik heel prettig omdat ik van veel artikelen niet zoveel weet. Ze geven daar ook een advies bij. Of de verkoper bij je op de bank zit 😃👍
De levering verloopt volgens afspraak, het artikel bevalt prima.

Monique 06-08-2018 Via de website gekocht

Mijn favoriete website!

Coolblue.nl is veruit favoriet als ik elektronica of witgoed moet/wil aanschaffen. Ze bieden een enorme keus aan artikelen en de vele klantervaringen maken het makkelijker om een keuze te maken. Daarbij is de klantvriendelijkheid groot en de levering snel. Kiezen en kopen bij Coolblue.nl is daarom leuk en betrouwbaar.

Francisca 06-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

De wasmachine is snel geleverd, aangesloten en ze hebben hem proef laten draaien!
Alle verpakkingsmiddelen hebben ze netjes opgeruimd. ( en dat met temperaturen van boven de 30 graden!)

Anneke 06-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer Klantvriendelijk.

Coolblue is voor mij 'de' internetwinkel waar ik als eerste ga kijken en kopen. Ze zijn zeer klantvriendelijk en geven hele goed service. Ze denken mee en hebben veel geduld! Ze hebben een groot assortiment. Oordoppen heb ik altijd bij me aan de sleutelhanger in een handig opbergkoker. Ze vallen niet op als ik ze in heb en ze houden precies zoveel geluid tegen als nodig is.

Hadi 06-08-2018 Via de website gekocht

vlot en deskundig

vanwege de prijs gekozen voor de miele wasmachine die volgens kieskeurig voor ons de meeste oplossingen bood. Door coolbleu door twee vriendelijke jongens op een deskundige manier geplaatst en ons voorzien van handige tips. Niets dan lof voor de organisatie van coolbleu. De wasmachine doet het ook flitsend.

Katja 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, met name 'aftersale'.

Supergoede service. Als een product intact is, dan is er natuurlijk niets aan de hand, echter, als een product kapot is (wat kan gebeuren) dan geeft Coolblue een absolute goede service. Geen gedoe of twijfelen aan de klant maar meteen handelen om het recht te zetten. Top!

Hilde Beau 06-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Ruim aanbod met soms toch de laagste prijs. Tevreden met mijn aankoop. Had wel graag een papieren factuur in de doos gevonden ;-) Voor de rest: Top!

mieke 06-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue is er echt voor de klant

klantvriendelijk service is uitstekend als je hulp nodig hebt leggen ze alles netjes uit hebben alle tijd voor je ga zo door

Sjakie & Co 06-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Aanbod en informatie over producten is zeer goed. Bestel en betaalproces is eenvoudig. Levering is zeer snel.

JM 06-08-2018 Via de website gekocht

Enorm aanbod, goede prijzen ... zoals het hoort!

Gewoonweg heel goede site zoals het hoort.
Tips en keuze van Coolblue zijn ook heel praktisch.
De naverkoopdienst is ook dik in orde.

Eisma 05-08-2018 Via de website gekocht

vlotte correcte levering

Makkelijk bestellen. Snelle levering. Achteraf goede service . (Lade kapot gegaan. Binnen een week nieuwe geleverd)

Henk 05-08-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor iedere online winkel.

Het hele zoek, bestel en aankoop proces klopt van begin tot eind. Het steeds vragen om een beoordeling had wat mij betreft niet gehoeven.

W. de Ceuninck 05-08-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Zaterdag 28 juli online een wasdroger bij Coolblue besteld. Volgens de site zouden we dan maandag 30 juli worden gebeld om een afspraak te maken voor levering binnen 3 dagen. Dat is niet gebeurd.
Dinsdag 31 juli in de middag hebben we zelf maar gebeld. De wasdroger zou vrijdag 3 augustus geleverd worden.
Op donderdag 2 augustus ontvangen we een e-mail dat ze vrijdag tussen 8.00 en 9.30 uur zouden komen.
Vrijdag om 9.30 uur niemand geweest. Gebeld naar Post.nl Extra@Home en toen kregen we de mededeling: de wagen was vol en er kan niet meer vandaag geleverd worden. Op de vraag waarom we daarover niet geïnformeerd zijn, kregen we geen antwoord. Dinsdag 7 augustus zou de nieuwe levering kunnen.
Nou dacht het niet. Met veel pijn en moeite zou de droger dan zaterdag 4 augustus geleverd kunnen worden. Direct hierna Coolblue zelf gebeld om een klacht in te dienen. Die is genoteerd, maar daar hebben we nog niets over gehoord.
Zaterdag is de droger naar tevredenheid geleverd, geplaatst en aangesloten door iemand van Exchange.
Conclusie: Coolblue haalt de eigen termijnen voor levering totaal niet en mag zijn partner Post.nl Extra@Home wel eens aanspreken op de (niet) verstrekte informatie en (niet) geleverde service.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste meneer/mevrouw De Ceuninck,

Bedankt voor het schrijven van jouw review, Het is heel jammer om te lezen dat de levering van jouw wasdroger met de extra dienst niet binnen de verwachte levertijd heeft plaatsgevonden. Dit is absoluut niet de service die je van Coolblue mag verwachten.

Gelukkig hebben de bezorgers uiteindelijk het product geleverd en aangesloten. Dit neemt niet weg dat het onnodig lang heeft geduurd voordat jij gebruik kon maken van de splinternieuwe wasdroger. We willen graag voor jou controleren of de vertraging ook bij de koerier is aangekaart en of de alle betrokken collega's de juiste oplossingen hebben aangeboden.

Graag ontvangen wij het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij zullen zo snel mogelijk op jouw e-mail antwoorden. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt rondom de bestelling en de service, dan zien wij dit graag terug in jouw reactie.

Huub 05-08-2018 Via de website gekocht

Tablet snel geleverd in prima verpakking

Artikelen zijn goed te vinden en de informatie is goed en volledig. Coolblue biedt een Pprima prijs voor zijn artikelen.

John Van Doren 05-08-2018 Via de website gekocht

levering en klantvriendelijk optimaal!!!

de site is zeer gebruiksvriendelijk, prijs/kwaliteit is zeer oke, de levering en installatie was super, een pluim voor deze twee mensen die voor de levering gezorgd hebben

R. Smets 05-08-2018 Via de website gekocht

Goed produkt! Prima service!

Wij bestelden een ventilator bij Coolblue in de late namiddag en de volgende dag 9u werd hij al geleverd.Wij zijn héél tevreden over zowel het produkt als over de snelle levering.( Het werd die dag 35 graden!!) Bedankt, Coolblue! 👍

Roosr 05-08-2018 Via de website gekocht

Handige info, snelle levering

Op de site vind je veel keuzes en kan je met wat hulp bij het juiste artikel uitkomen. De levering is snel en producten worden zorgvuldig verpakt.

Suus 05-08-2018 Via de website gekocht

Al meerdere keren bij Coolblue besteld. Altijd vlot, en goede communicatie over de levering. Toen ik een vaatwasser had besteld werd die keurig geïnstalleerd en de jongens namen zelfs het verpakkingsmateriaal weer mee. Had ik dus binnen een kwartier een werkend apparaat, zonder gedoe. Echt top!

Frans 05-08-2018 Via de website gekocht

Heel goede service.

Uitmuntende omschrijving van artikelen, geleverde snelheid, duidelijke webinformatie.
Kortom: AANBEVELING.

M. 05-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Super snelle service! Je ontvangt veel mailtjes met informatie over de verzending / bezorging.
Product werkt prima, geen klachten!

Henk van Berlo 05-08-2018 Via de website gekocht

Ze waren er heel blij mee.

Ik heb in het verleden een computer gekocht maar die kregen wij niet aangesloten, ben er mee terug geweest en kreeg meteen mijn geld terug. dat vind ik top.

Quinton 05-08-2018 Via de website gekocht

Ruim aanbod en een correcte levering.

De webshop heeft een zeer ruim aanbod tegen juiste prijzen. Als je voor het vermelde tijd iets besteld staat de postbode de dag erna aan de deur met het pakketje.

Rosiers Hendrik 05-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte organisatie en blij onthaal

Eerlijk gezegd is daar weinig aan toe te voegen,
Het was de 1e maal dat ik bij Cool Blue iets kocht, en zeker niets de laatste keer.
Winkel in Lochristi is heel gezellig, en mooi ingericht.

Prima 05-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

RUIME KEUZE EN PRIMA VERZORGDE WEBSITE
goed ingedeeld.
iK HEB DE KLANTENSERVICE EEN KEER GEBELD, BEN PRIMA GEHOLPEN EN HET PROBLEEM IS OPGELOST.

Leonard 04-08-2018 Via de website gekocht

De service is perfect/snel

Ik ben blij met mijn nieuwe scheerapparaat. De Coolblue keuze genomen......!
Ik heb een Philips gekozen. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.

Ruud 04-08-2018 Via de website gekocht

Beloofd is beloofd

Mijn ervaring met Coolblue blijft nog steeds positief. Het geen ze beloven qua leveren komen ze na. Tevens vind ik de site overzichtelijk met veel producten met de daarbij behorende informatie.

Coolblue 04-08-2018 Via de website gekocht

Alles is perfect verlopen,
Van bestellen tot aan bezorgen aan toe.
Zal zeker weer van Coolblue bestellen \,
Je bestelling is de volgende dag in huis al is het zondag

Valckx 04-08-2018 Via de website gekocht

prima service

Mijn bestelling is vlekkeloos verlopen. Ik was laat met het bestellen van een verjaardagscadeau, maar deze werd de volgende dag al geleverd.

Erwin 04-08-2018 Via de website gekocht

Super Service

Makkelijk bestellen en duidelijke uitleg op de site. Besteld en betalen met diverse mogelijkheden om te betalen en de andere dag in huis op zondag.

Hans 04-08-2018 Via de website gekocht

perfecte en supersnelle service

heel handig, makkelijk en betrouwbaar
goede en super snelle service

Lajla 04-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zelf een electrischevkoelbox gekocht. De volgende dag bezorgd, maar was toch te groot Nasr ons zin. Omdat we over 2 dagen op vakantie zouden gaan, gebeld wat ik het beste kon doen om een kleinere mast te bestellen. Telefoniste heeft mijn oude bestelling gestorneerd en gelijk mijn nieuwe bestelling geplaatst. Deze heb ik gelijk betaald. De volgende dag zou de kleinere koelbox worden geleverd, echter vertraging mij het sorteerprogramma. Levering nu een dag later... Maarheeze zouden die nacht al op vakantie gaan. Wat balen! Nog gekeken om op te halen bij een Coolblue winkel, echter nergens op voorraad.
Helaas dachten wij. Tot om 20 uur savonds een busje stopte en hij toch nog afgeleverd werd!!
Precies op tijd. Heel blij mee, BEDANKT!!

Lukas 04-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Alsof je thuis komt bij vrienden

Alles is goed geregeld. Vriendelijk en deskundig personeel, overzichtelijke winkels, redelijke prijzen, en in het geval er iets mis blijkt, wordt het snel opgelost, en er wordt naderhand gevalideerd dat de oplossing naar wens was. Helemaal super! Het is een winkel waar je met een glimlach naar binnen loopt en met een nog grotere glimlach weer naar buiten. :D

Kat 04-08-2018 Via de website gekocht

FLUTBEDRIJF!!!

Sinds maandag wacht ik op een bestelling, zou woensdag geleverd worden, uur afgesproken net voor levering mail: te druk! Verschoven naar donderdag. Gebeld, want dan ben ik niet thuis, ok mevrouw, we leveren zaterdag, geen probleem. Vanaf 7 u kan u uw track & trace volgen, u hoeft geen ganse dag thuis te blijven. Zaterdag: geen mail, track & trace: leveren tussen 7.30 u en 22.00 u. Ja watte?! Mail: oh mevrouw, tot mijn grote verbazing zie ik dat uw bestelling en een verkeerd sorteercentrum is terecht gekomen! IS ER DAN NIEMAND DIE ZIJN JOB NAAR BEHOREN KAN UITvOEREN???? Niet voor niks dat er zoveel wachtenden voor mij zijn. Tevreden klanten?? Denk het niet! Dikke elllende.

Linda 04-08-2018 Via de website gekocht

goed snel gemakkelijk

Ik vind het ook heel erg prettig dat er veel reviews van andere klanten over de producten zijn, dat maakt het kiezen een stuk gemakkelijker

tijn 04-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue heeft naar mijn mening een goede service, producten met goede kwaliteit, leuke aanbiedingen en ze zijn gewoon lit af.

Robert 04-08-2018 Via de website gekocht

Cool bleu is een Topper!!!!

Cool bleu is een top zaak goede service als het op garantie aankomt altijd goed geholpen ik heb dat in het verleden ervaren in en woord een geweldig bedrijf !!!!