Christine 20-12-2021

Heel goede en snelle service.

Duidelijke website en zeer gebruiksvriendelijk

Roelof 20-12-2021

Snelle levering, en je hebt de mogelijkheid om ook ´´ 2e hands ´´te kopen, we hebben daar onlangs een diepvriezer gekocht met een kras aan de zijkant...scheelt een paar 100 euro...

Remi 20-12-2021

Ik ben al jaren klant bij Coolblue. Echter de laatste 2 jaren merk ik veel achteruitgang in service. Ze leveren te laat, de specs staan verkeerd op de website (ernstige fouten zoals 2 verschillende laptops moeten binnenbrengen omdat de website vermeld dat er een HDD in zit van 2TB in zit en amper de helft in realiteit). Leveringen die niet worden geleverd waardoor eigen personeel dezelfde bestelling opnieuw moet aanmaken in mijn account!!! Een oude Iphone binnenbrengen en ze geven de helft van wat op de website staat, verkoper zei in perfecte staat. Waarom dan maar de helft? Ah, dat staat fout op de website. Dit was vroeger niet. En als je hen er achter vraagt, dan antwoorden ze bot met een uittreksel van de kleine lettertjes. Als je het niet kan, wijzig dan je slogan naar 'voor 23u59 besteld is misschien morgen thuis geleverd'. Eén of 2 foute bestellingen ok, geen 10. Ik zoek voortaan elders. Collega's en kennissen ervaren dit ook, ben zeker geen alleenstaand geval. En de tijd dat ze goedkoper waren... ook niet altijd meer. Zeker goed checken op andere websites is de boodschap. Ze rekenen er op dat de mens van nature uit lui is en bij default bestelt bij hen vanwege hun goed opgebouwde reputatie van de laatste jaren. Misschien nog enkele jaren... en het sijpelt door bij de klanten.

Inloophuis 20-12-2021

Goeie prijzen, snelle en correcte levering met meer dan voldoende vriendelijke (eigen) koeriers.
Ook de dienst na verkoop is schitterend, vriendelijk, uitleg in mensentaal zonder te veel technische termen.
Mijn iPhone was op anderhalf uur hersteld, zonder reset. Schitterend werk!

Perfekte levering. 19-12-2021

Altijd snel, stipt, correct, juiste materiaal en goede informatie. Bij leveringsoor CoolBlue zelf: vriendelijk personeel.

Glenn G 19-12-2021

In ons gezin zijn er al veel bestellingen online bij Coolblue gebeurd. Telkens is er een vlotte en zeer snelle, correcte levering. Wij zijn zeer tevreden over deze service, en zullen deze in de toekomst nog veel gebruiken.

Hennie 19-12-2021

Prima info over artikel waar je geinteresseerd in bent. Goed verpakt en op tijd bezorgd.

Vince huybrechts 19-12-2021

De levering is snel en op de afgesproken datum de medewerkers zijn ook heel vriendelijk het is een overzichtelijke website dus je vindt alles snel terug

Frank Nieuwpoort 18-12-2021

Juiste omschrijving en correcte levering en snel wat niet altijd nodig is hoor maar wel leuk is!

Karel 18-12-2021

Ruime keuze, goede prijzen, snelle levering en goede retourvoorwaarden. Je kunt ook altijd terecht in één van de fysieke winkels.
Ik heb er al heel veel gekocht en nog nooit een slechte ervaring gehad.

Liliane 18-12-2021

héél blij met mijn nieuwe steelstofzuiger van Rowenta ... weg met die 'lompe', zware stofzuiger en dat snoer dat je telkens achter je moet meeslepen ... en waarover je kan vallen ... levering via BPost ... waar ik nog steeds uiterst tevreden van ben ... een dikke 10 van mij O:)

Kim 18-12-2021

Snelle levering, zoals het hoort
Pakket komt ongeschonden aan
Levering aan de deur

Coolblue is eens te meer een aanrader 18-12-2021

Je hebt grote keuze in laptops en het model dat het beste aansluit bij de behoeften is vrij snel gekozen. Bovendien kon ik nog eens vergelijken met een aantal kandidaten waardoor ik nog zekerder was van de finale keuze. Bovendien zijn de modellen in (kerst)promotie nog eens extra voordelig, wat de aankoop ook nog eens bevestigt. Bovendien is de verzending vlekkeloos, en de dienst na verkoop heel goed (heb ik al eens nodig gehad voor een laptop met een productiefoutje, wat altijd kan voorvallen). Shoppen bij Coolblue is eens te meer een aanrader.

S. Marynissen 18-12-2021

Steeds goede uitleg op de site, veel meer info op te vinden dan bij andere websites van gelijkaardige verkooppunten. Verder werd de bestelling correct opgevolgd, ook al zat er even vertraging op, dan was je hier tenminste vanop de hoogte en uiteindelijk werd het pakket dan ook effectief afgeleverd op het in tweede instantie voorgestelde moment.

Bart 17-12-2021

Product correct en snel geleverd met de nodige zorg. Geen beschadiging, zelfs niet van de doos.

Katrien 17-12-2021

Jullie zijn Snel, duidelijke mails.
Zendingen via de post hebben mijn voorkeur.
Prettig eindejaar!!!,😃

Tim DG 17-12-2021

Elke keer ik al besteld heb bij Coolblue is de levertermijn ongelofelijk snel en de dienst na verkoop een van de beste die ik tot op heden al mogen ervaren heb.
Tevreden klant!

Stefan 16-12-2021

Wat een service! Top. Vandaag besteld, en de dag nadien met de fiets geleverd, door een firma 'van bij ons'.

Kat 16-12-2021

Goede service . Staan altijd klaar om te helpen of raad te geven. Klantenservice is top

Geert&Els 15-12-2021

We waren op zoek naar een nieuwe laptop. Na een uitvoerige uitleg, gebaseerd op onze vragen, werden verschillende modellen voorgesteld. Er werd ons niets opgedrongen, maar we kregen rustig de tijd om de toestellen te bekijken.

B. Devos 15-12-2021

Alles perfect verlopen, de bestelling op vrijdag avond geplaatst en al geleverd op zaterdat voormiddag. Artikel stemt overeen met de beschijving.

Alyssa 15-12-2021

Ik ben enorm tevreden over de service en de vriendelijkheid van de medewerkers. De website is ook zeer overzichtelijk en ik kon heel snel mijn bestelling al gaan ophalen.

Eline 15-12-2021

De levering was snel, het product zelf ook in orde.
De doos van het product (dus niet de kartonnen cool blue doos) was echter helemaal geschonden.
Normaal zou ik hier niet echt een drama van maken, maar het was een cadeau dus ik vind het niet fijn dat ik zo iets cadeau moet geven. De buitenste doos was niet geschonden, dus moet het echt kapot ingestoken zijn. Vandaar mijn lage score voor deze bestelling.

Ann 15-12-2021

op zaterdagavond besteld en de zondagvoormiddag reeds in huis. Wat een service!
De stofzuiger is heel wendbaar en het geluid valt zeer goed mee.

Ruben 14-12-2021

Beste service! Goed opvolging, kan je pakje volgen enzo voort dag na dien al thuis.(zondag)