Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul 27-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goeie klantenservice

Snelle levering en goeie klantenservice ook telefonisch goed geholpen met raad, prijs/kwaliteit dik oké

anoniem 27-05-2018 Via de website gekocht

Ruime keus in verschillende producten, waarbij de product informatie goed en duidelijk is.
Daarboven op nog een snelle levering, meestal de volgende dag.

George 27-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf.

De service is geweldig ook wanneer het product niet is wat je ervan verwachtte of eriets aan mankeert ,gewoon een eerlijk bedrijf.

Lieke56 27-05-2018 Via de website gekocht

Super stofzuiger

Weer voor een Nilfisck stofzuiger gekozen, nadat mijn oude het na meer dan 10 jaar heeft begeven. Ik ben er heel blij mee, het is weer een superstofzuiger. Prijs/kwaliteit kun je geen betere keus maken.

Frieda 27-05-2018 Via de website gekocht

supersnelle levering aan zeer correcte prijzen

Supersnelle levering aan zeer correcte concurrentiële prijzen. Prima service na verkoop door zeer vriendelijke bekwame medewerkers.

Hendrik Roowaan 27-05-2018 Via de website gekocht

ze maken waar wat ze zeggen in de reclames

via kieskeurig kwam ik bij coolblue terecht. besteld voor 23 uur, de volgende dag geleverd. kreeg een sms over de levertijd. een uur tevoren nog een sms en 10 minuten voor levering een telefoonniche melding. mijn oude wasmachine werd mee genomen. top

Jeannien 27-05-2018 Via de website gekocht

Maken het online bestellen nóg leuker!

Ze maken de online bestelwereld nog een stukje mooier en zelfs aan het wachten hebben ze gedacht! Good job!

A. de Vries 27-05-2018 Via de website gekocht

perfecte service

Het gemak van bestellen en het installeren en afvoeren van de wasmachine. Daarnaast ook nog tips hoe je het beste kan wassen.

Martin 27-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige ervaring

Snelle levering en van te voren een bericht met een tijdsindicatie van 1 uur. Super! En de chauffeur neemt een kwartier voor levering contact met je op. Ze waren keurig op tijd binnen het afgegeven venster van 1 uur.

Harrie 26-05-2018 Via de website gekocht

Altijd goed.

Goeie voorlichting en specificaties over het product. Daarom is het gemakkelijk vergelijken en kiezen.

van Dijk 26-05-2018 Via de website gekocht

Alles voor het gemak

Prima webshop waar ik in de loop der jaren al meermaals producten heb aangeschaft. Vooral de snelheid van de bezorging en de vaak uitgebreide informatie die gegeven wordt op de site spreekt mij aan.

Cool Blooper 26-05-2018 Via de website gekocht

Slechte inbouwservice + levering

Mooie shop, mooie marketing, slechte uitvoering en onduidelijke voorwaarden. Vaatwasser met inbouwservice is een dure wassen neus bij Cool Blue. Was een Puinhoop met de levering + montage die Cool Blue uitbesteed aan Post NL extra@home. Lange wachttijden aan de telefoon zowel bij cool blue zelf als extra@home. Er word geen vaatwasser deur gedemonteerd. Dit zijn 4 schroeven zo bleek achteraf. Als je vaatwasserdeur maat ook maar 1cm afwijkt van de deur van de vaatwasser doen ze niks en gaan ze in principe weg. Op de Cool Blue site wel de juiste gegevens en deurmaat ingevoerd in het filter.We hadden dus geluk zeiden de monteurs. Monteurs wisten ook niet hoe je een lade uit een IKEA keuken haalt. We zijn zelf maar gaan surfen op internet en hebben de handleiding er bij gezocht voor de monteur. Waar betaal je in hemelsnaam 80 montage euro voor vroegen wij ons af. Hij was bij het testen van de machine ook nog het water vergeten aan te sluiten. Daarnaast geen mail met tijden gehad de avond vooraf. De hele dag aan het bellen geweest voor de levering met lange wachttijden en soms zonder opnemen vd telefoon bij extra@home. Geen afspraak werd telefonisch nagekomen. Geen notities in dossiers en voortdurend nieuwe redenen waarom er niet geleverd werd: systeemprobleem, ongeluk, niet bereikbaar zijn monteur etc etc. Allemaal onzin en gewoon een gevolg van een paar dingen: slechte communicatie intern extra@home, slechte en onduidelijke en elkaar tegensprekende voorwaarde rond montageservice, slechte telefonische bereikbaarheid, slechte kennis en opleidingsniveau monteurs.
Enige lichtpunt: mensen waren wel vriendelijk. Als oplossend vermogen en afspraak=afspraak aanwezig waren geweest, was er niet zo veel aan de hand geweest. Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan is het maken van fouten geen punt. Nu is het gewoon een deceptie en zijn ze een klant kwijt.

Officiele reactie van Coolblue 30-05-2018

Beste Cool,

Bedankt voor je bericht en natuurlijk de tijd die je hebt genomen om jouw ervaring met PostNL Extra@home en Coolblue kenbaar te maken.

Wat vervelend om te moeten lezen dat je deze ongenoegen hebt moeten meemaken en eigenlijk niet tevreden bent met de levering en het monteren van jouw bestelde vaatwasser. Dit is natuurlijk niet wat je mag verwachten van Coolblue en haar partners, hiervoor dus ook onze

Na het lezen van jouw bericht, zijn we direct in onze systeem gaan kijken. Helaas zien we nergens een melding over de ervaren situatie.

Mogen we vragen of we je nog ergens mee kunnen helpen ?

Coolblue.

Ron 26-05-2018 Via de website gekocht

Toppers van Coolblue

Duidelijke site.
Mooie winkel.
Als je binnenkomt ben je "thuis" en staat het personeel voor je klaar.
Bezorgers zijn professioneel en netjes.
Kreeg netjes en hand van ze toen ze aankwamen en weggingen.
Daar scoort een bedrijf punten mee.

Tom Pooters 26-05-2018 Via de website gekocht

Supergoede service !

De klantendienst is altijd heel vlot bereikbaar en proberen je ook echt verder te helpen. Indien toch een probleem wordt dit goed opgelost.

j hoofdman 26-05-2018 Via de website gekocht

super goede service

shop is alles goed te vinden, vandaag besteld morgen in huis de jongens die komen, zijn erg vriendelijk en beleefd.
Brengen alles boven, ook als er geen lift is.

Michel 26-05-2018 Via de website gekocht

Prima Service

Coolblue doet wat ze beloven. Kunnen we van een Mediamarkt niet zeggen. Ik was eerst een beetje sceptisch toen de bezorger niet binnen het afgesproken tijdsvlak voor mijn deur stond. Maar 10 minuten laten had ik alsnog mijn bestelling op zondag binnen. Top service.

Henk 26-05-2018 Via de website gekocht

Fijne en vlotte bestelling en zeer goed verpakt

Fijne en vlotte bediening; makkelijke website ,prijzen zijn ook goed; zeer goede verpakking
Goede merken .Heb zelf een Philips scheerapparaat gekocht ben er zeer over tevreden

Wim 26-05-2018 Via de website gekocht

Super

Zoeken en bestellen gaat zeer eenvoudig, levering zoals afgesproken, je wordt zeer goed op de hoogte gehouden. Ter plekke werd zelfs het plekje waar de vriezer moest komen gestofzuigd en met een sopje schoongemaakt.....ongekende service, in één woord TOP! Bij één bestelling ging het product (terrasheater) na twee weken stuk; product kosteloos op kunnen sturen en een nieuwe gekregen, zonder gezeur

K. de Mos 26-05-2018 Via de website gekocht

Service in Den Haag kan beter, neem voorbeeld aan Rotterdam.

Woon op fietsafstand vd winkel. Stalling vd fiets is rampzalig bij CS, maar daar kan CB weinig aan doen. Een minpunt is ook dat de winkel pas binnnen het gebouw zichtbaar wordt. Geen of te weinig reclame aan de buitenkant. Je moet weten dat daar een CB winkel is ! Verder werd ik bij binnenkomst niet benaderd door een medewerker. Wist niet direkt waar ik naar toe moest. Ik had online een bestelling gedaan en moest slechts alleen het pakketje afhalen. De ene medewerker bij het ophaalbalie had het veel te druk, vergeleken met zijn collega's die elkaar onderling veel te vertellen hadden, maar niet bijsprongen. Op één collega na, die de situatie wel goed inschatte en mij vroeg of hij mij helpen kon. Hij was een voorbeeld voor zijn andere collega's. Door hem werd ik keurig en correct geholpen. Ik zou wel eens willen meemaken hoe het er aan toe gaat als het b.v. op een zaterdag wel druk zou zijn.
Wel jammer, want mijn ervaringen in Rotterdam waren tot op heden uitstekend.

arina de heus 26-05-2018 Via de website gekocht

vriendelijke en behulpzame mensen was gewoon top

is een geweldige winkel ruim assortiment veel keuze en betaalbare producten mooie spullen wordt netjes geleverd en aangesloten wasmachine wordt waterpas gezet is oude spullen worden netjes meegenomen is gewoon top je hebt nergens omkijken naar wat wil een mens nog meer jullie geven het goede voorbeeld van hoe het eigenlijk hoort

M.T.A.Alferink 26-05-2018 Via de website gekocht

Snelheid van de levering en keuze in datum waarop kan worden geleverd. De goede producten. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ze hebben alles aangesloten en gingen pas weg toen bleek dat de afwasmachine goed draaide. Tevens nemen ze de oude mee en alles met een zeer vriendelijk gezicht. Een echte aanrader. Ga in de toekomst zeker nog iets bestellen als we iets nodig hebben. We hoeven voor deze service niet naar een winkel te gaan.

Moos 26-05-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Goed aanbod met prima prijzen en altijd snelle en betrouwbare service. They aim to please en dat is aan alles te merken! Voor advies kun je prima op de site of in de winkel terecht. Dit gewoon snel op een avond besteld omdat je zeker bent dat je het dan morgen in hebt!

Monique 26-05-2018 Via de website gekocht

Redder in nood!

En dan begeeft je wasdroger het ineens 's avonds... middenin je toch al te drukke leven! Gelukkig bezorgde redder in nood Coolblue de volgende middag al een nieuwe (en met een duidelijk en kort bezorgtijdvak dus niet onnodig de hele dag thuis afwachten), installeerde hem netjes en nam de oude met zich mee. Geen omkijken naar dus. Love it!

Mel 26-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Enorm vriendelijke mensen, zeer snelle levering en fantastische terugstuur- en omruilvoorwaarden. Heel tevreden!

Zorgboerderij Soozijn 26-05-2018 Via de website gekocht

Op Coolblue kun je rekenen.

Wat anderen beloven dat doet Coolblue. We kopen voor onze zorgboerderij alleen nog maar bij Coolblue.

Jan 26-05-2018 Via de website gekocht

Echt een aanrader deze Webshop !!

Zeer duidelijke site, prima bezorging, en de telefonische medewerkers zijn ook toppertjes ! De bezorging ging vlekkeloos !! Echt een aanrader !!

Johan 26-05-2018 Via de website gekocht

Al jarenlang m.i. de beste webshop.

Coolblue is wat mij betreft al jarenlang het voorbeeld van hoe een webshop moet werken. Duidelijke keuzehulp. Snelle respons. Betalen in drie klikken en enorm snelle levering. Bij Coolblue is de volgende dag geleverd echt de volgende dag geleverd. Verder heb ik altijd een enorm goede service gehad.

pieter 26-05-2018 Via de website gekocht

Attente, vriendelijke bezorgers. Telefonisch goed getraind.

De vaatwasser was snel nodig. Binnen 24 uur bezorgd en aangesloten. Mooie actieprijs. De test van de consumentenbond was ons uitgangspunt.

Noël III 25-05-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Coolblue winkel Den Haag

Veel te zien in deze Coolblue winkel Den Haag. Gelukkig dat er een in Den Haag is. Hier kan je een aan te schaffen product bekijken, voelen en advies krijgen. Dit vooral als je bijv. een TV wilt kopen.
Bediening is goed en ik ben er goed geholpen. Geen haast en veel tijd met advies in mij gestoken.
Een aanrader.

Robin 25-05-2018 Via de website gekocht

Goede headset gekocht bij coolblue

Betrouwbare website. Snelle levering! Daarom gekozen voor coolblue. Ik heb er een trust koptelefoon gekocht om voor een game te gebruiken. Werkt prima goede prijs en goede kwaliteit.

chantal hesselmans 25-05-2018 Via de website gekocht

Echt top service. De reclame zegt alles.

Top service. Aanrader! Reclame is niets aan gelogen.
Hierdoor overstag gegaan en alles verloopt zoals ze beloven.
Hier word ik meer dan blij van. Ga zo door!

Eva 25-05-2018 Via de website gekocht

Top

Ik zou coolblue aanbevelen voor snelle levering, goede service,goede hersteldienst.Als je belt of mailt goede uitleg over de producten ook geen problemen bij iets terugsturen of herstellen,bellen en ze sturen een retourticket.Eigenlijk loop je geen risico,Niet tevreden geld terug!

Diana 25-05-2018 Via de website gekocht

leuke aankoop

Ik heb voor deze shop natuurlijk vanwege de prijs gekozen. Maar het proces van keuze tot levering verloopt gewoon heel erg leuk; alsof je een kadootje krijgt.

H.Mathijssen 25-05-2018 Via de website gekocht

perfecte levering en frituurpan voor een mooi prijsje

Via internet ben ik bij Coolblue uitgekomen. Nu ben ik niet echt handig met de PC maar door jullie site ging ik vanzelf. Ik ben gewoon helemaal blij !

Jurina 25-05-2018 Via de website gekocht

Veel besteld altijd tevreden

Op de site is alles gemakkelijk te vinden. Vlotte aflevering. Telefonisch staan ze je ook heel goed te woord. Een 10

Henk 25-05-2018 Via de website gekocht

Prima service;

Gemakkelijke website, snelle levering (als je wasmachine het heeft begeven is dat belangrijk). Scherpe prijs.

Heel slechte service! 25-05-2018 Via de website gekocht

Slechte service!

Bestelling en levering (dezelfde dag) ging prima, maar bezorger weigerde de oude tv mee te nemen ("overdag had ik'm meegenomen, maar 's avonds gaat dat niet"). Telefonisch zei Coolblue desgevraagd dat de bezorgers een oude tv niet mògen meenemen. Daar moest ik zelf maar voor zorgen. Na klacht bij Thuiswinkel kreeg ik dezelfde dag (!) van Coolblue een antwoordnummer om de tv op te sturen. Met behoorlijk veel moeite -Ik ben rolstoelgebonden- de oude tv ingepakt en naar een post-nl punt (AH) in het centrum gesjouwd.
Je bent bedankt, coolblue!

Lida 25-05-2018 Via de website gekocht

service is perfect

Ik kan hier heel kort over zijn is gewoon top de service is geweldig ook aan de telefoon
zeer goede uitleg over de vragen.

jp 25-05-2018 Via de website gekocht

top service anderen kunnen hier van leren

top website top service en tot nu toe heeft coolblue nog nooit teleurgesteld ......................................

Stephanie 25-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer tevreden over de levering zelfs op een feestdag, had dit echt niet verwacht!!! Was 2de bestelling en zal zeker nog meer bestellen.

De Graaf .J 24-05-2018 Via de website gekocht

snelle en correcete levering 7/24uur

overzichtelijk en duidelijke omschrijving van het product en goed uitleg van de bezorgers .IK ben al bekend met bosch

Lidia de Graaf 24-05-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service/bezorging

Duidelijke website en perfecte bezorging. Je krijgt een mail met een tijdvak van een uur en 10 minuten voordat ze er zijn wordt je ook nog gebeld. Super vriendelijke bezorgers ook!!

MV 24-05-2018 Via de website gekocht

Meer dan tevreden!

Ik ben heel tevreden over Coolblue. Niet alleen over de service die zij bieden en de snelle levering maar vooral ook over het assortiment en de prijzen en de fijne website. Hier kun je makkelijk iets zoeken en vergelijken dankzij de uitgebreide filter-mogelijkheden.
Het is allemaal heel duidelijk vorm gegeven en makkelijk in gebruik. Voor alles met een stekker ga ik voortaan naar de Coolblue website.

C.J.Hagoort 24-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede ervaring mee bij thuis bezorgen van wasdroger.

Aflevering volgens afspraak, gebeld door bezorger dat men over ± 20 minuten aan huis zal zijn.
Net en vriendelijk personeel bij aflevering ook met uitleg over de werking van de droger.
Oude wasdroger van twee hoog weer meegenomen.

J.R. 24-05-2018 Via de website gekocht

Alles snel opgelost!

Ik had een tweedehands laptop bestelt bij Coolblue, en zo'n 'tweedekans' laptop heeft al een grote korting. De laptop arriveerde en zag er goed uit, exact zoals ze hem hadden beschreven op hun website.

Helaas miste ik een paar van de accessoires die bij deze laptop zouden moeten zitten als ik hem nieuw had gekocht. Ik snapte dat dit een tweedehands laptop is en dat er dan niet altijd alles erbij zat, maar ik stuurde toch even een e-mailtje naar hun klantenservice.

In een kort gesprek bevestigde dat ik gelijk had, dat de originele accessoires helaas niet meer beschikbaar zijn, en dat ze mij vergelijkbare vervangende onderdelen zouden sturen, en alles gratis. Ik heb inmiddels de accessoires ontvangen en alles past en werkt geweldig, en ik ben ontzettend blij met hun snelle en vriendelijke klantenservice!

Daarnaast is hun website makkelijk in gebruik (goede filter mogelijkheden), het bestel process was vlug geregeld en de pakketten waren in no-time bij mij thuis.

Bij mijn volgende elektronische aanschaf check ik als eerste hun website.

pvh 24-05-2018 Via de website gekocht

LET OP: Tweedehands product geleverd voor nieuwprijs

Wij hebben een product ontvangen dat meerdere beschadigingen en sporen van gebruik had. Hiermee geconfronteerd heeft Coolblue ons voor de keuze gesteld een kleine korting (15%) te ontvangen of het product om te ruilen. Aangezien we het artikel dringend nodig hadden en ook geen tijd hadden om een nieuwe levering te organiseren hebben we de korting aanvaard, hoewel we deze heel laag vinden voor de beschadigingen en gebruikssporen die het product vertoonde. Het was overduidelijk een tweedehands product dat hier als nieuw verkocht werd. Let op met deze webwinkel!

Stefanwildhagen 24-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue is mijn eerste keus voor mijn online bestellingen.

Als je vragen hebt staan ze klaar en bij problemen komen ze met oplossingen helemaal super.

RVDL 24-05-2018 Via de website gekocht

snel en gemakkelijk

Er gaat wel eens iets stuk en wil je snel een nieuwe, coolblue heeft de oplossing.
alle gangbare merken en volgende dag in huis

Tinie Kauffman 24-05-2018 Via de website gekocht

Zeer correct in alles aflevering en communicatie kortom zeer aan te bevelen en voor herhaling vatbaar

Monique 24-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Snelle service, super beleefde gasten en keurige aflevering. Niets op aan te merken. En geen uren opnemen op je werk omdat je de hele dag zit te wachten. Je wordt zowel per mail als telefonisch op de hoogte gehouden.