Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Topslaap 10-12-2016 Via de website gekocht

Jan

Telefoonhoesje besteld bij Coolbleu, goedkoper dan de rest, gratis verzending terwijl ik het bij de concurrentie voor duurder nog moet ophalen!!!!!

D. Groeneveld 10-12-2016 Via de website gekocht

Uiterst tevreden!

Coolblue en uiteraard de mensen achter Coolblue zijn uiterst bekwaam en klantvriendelijk. Behulpzaamheid en servicegericht zijn kernwoorden die zeker op Coolblue van toepassing zijn! Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Perfekte service
  • Klantvriendelijk
  • Servicegericht
  • Behulpzaam
  • Professioneel

Donkykong 10-12-2016 Via de website gekocht

Super goede aankoop

Snelle levering; groot aanbod, goede foto's en instructiefilmpje. Prima op de hoogte gehouden over bestel- en leverproces.

Wolfje 10-12-2016 Via de website gekocht

goede kwaliteit.

Betrouwbare site,kwaliteit producten,snelle service,en heel klantvriendelijk.ik ben zeer tevreden over de bestelde producten.

Pluspunten

• service
  • snelle levering

ronab 10-12-2016 Via de website gekocht

vlotte levering en goede info

vlotte levering en goede info informatie bij bestelling, 2 bestellingen gedaan en alles netjes verzorgt
Aangeven dat je bij een winkel kan ophalen in de buurt is ook heel prettig

E van den Boog 10-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel/webshop

Zeer betrouwbare winkel/webshop. Ze maken het kopen van een product tot een makkelijk en leuk klusje.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Veel keus

mia 10-12-2016 Via de website gekocht

e-reader

Coolblue werd mij aangeraden door een vriend.
Wij zijn er zeer tevreden over. We bestelden om 9 uur 's avonds en de volgende dag om 11 uur in de voormiddag werd ons pakje geleverd.

Lizy 10-12-2016 Via de website gekocht

Coolbleu - condensdroogkast

Zeer snelle en goed aangekondigde levering en gratis plaatsing waardoor men geen uren thuis moet zitten wachten op het bestelde artikel

Pluspunten

• Levering binnen 24 Hr
  • Zeer goed aangekondigde levertijd

Patricia 10-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon top

De website is erg overzichtelijk en er is veel aanbod. Over alles kun je een schat aan info vinden en gelijk worden er al sub-categorieen gemaakt zodat je gelijk bij de juiste producten uit komt. Bestel proces is ook snel en het bezorgen al helemaal! Prijs vind ik eerlijk, bijna altijd vergelijkbaar met andere aanbieders. Ik betaal liever meer dan dat ik naar de Media Markt moet gaan.

Pluspunten

• Makkelijke website
  • Levering volgende dag
  • Veel aanbod
  • Uitgebreide product informatie

Ron 10-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Samsung SSD 850 EVO

Goede en snelle levering. Geeft een vertrouwd gevoel. Ruime keuze met veel reviews zodat je de juiste afweging kunt maken.

Pluspunten

• service
  • precies wat ik wilde

H.van.Dorst 10-12-2016 Via de website gekocht

Wat een goede service!

Wasmachine in de avond besteld ,volgende dag gebracht en aangesloten en de oude weer meegenomen,ja super service !

Chris1975 10-12-2016 Via de website gekocht

goede winkel

Tandenborstel was redelijk geprijst. Alleen zouden jullie wel beter de bijkomende kosten van PayPal gebruik moeten aangeven dit scheelde toch weer €5

K. de Booij 09-12-2016 Via de website gekocht

Niks op aan te merken!

Snelle levering, altijd geleverd wat besteld wordt, moet er iets retour is dit ook zo opgelost! Zeker een aanrader om hier je producten te kopen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Producten goed verpakt
  • Via de e-mail op de hoogtegehouden van de levering

harrie 09-12-2016 Via de website gekocht

caliber pmt 402 mp3/rds fm transmitter.

Goede overzichtelijke website ,snelle levering
en gratis verzending.
de produkten van cool blue zijn van uitstekende kwaliteit.

Yorick 09-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal top!

Het is bijna te makkelijk om te bestellen bij Coolblue.
Zoals belooft is het ook de volgende dag bezorgd met een keurig ingepakt product. helemaal top!

Ik geef een 8 plaats van een 10 om jullie gemotiveerd te houden;)

Pluspunten

• snelle bezorging
  • keurig ingepakt

Henri 09-12-2016 Via de website gekocht

Tweedekans printer

Bij het zoeken naar een nieuwe printer kwamen we via coolbleu een tweedekans printer tegen. Een tweedekans is een nieuw product wat door een ander terug gestuurd is. De printer was volledig kompleet en goed werkend. Ik ben super tevreden over de levering en over ons tweedekanje....

Joshua 09-12-2016 Via de website gekocht

De Hetty van Numatic

Coolblue levert keurig volgens afspraak. Makkelijk en snel alles te bestellen. Nog nooit problemen gehad met dit bedrijf online. Ook in de winkel zelf wordt alles netjes afgehandeld.

Pluspunten

• Weinig lawaai bij gebruik
  • Goede zuigkracht
  • Een rond snoer ipv een plat snoer

Minpunten

• Snoer opdraaien vergt even handigheid

Geboers Alida 09-12-2016 Via de website gekocht

cadeaubon

de bestelling verloopt prima en de levering vrij vlug,in een handig doosje,leuk
Handig een cadeaubon voor de Kerst zo kan je later beslissen wat je koopt.

Pluspunten

• handig
  • mooi doosje

Bluebelle 09-12-2016 Via de website gekocht

Goede aanrader

Op aanraden via Coolblue besteld, en terecht. Heel snelle levering, netjes en veilig ingepakt. In het verleden al eens algemene informatie opgevraagd, en ook hierop nette en vriendelijke reacties gehad zonder dat je aansluitend de ene na de andere mail krijgt met ongewenste reclame.

Guus 09-12-2016 Via de website gekocht

Top

Goed collectie. Snelle levering en communicatie over de levering en dat alles met een kwinkslag.
Top winkel!

Marien 09-12-2016 Via de website gekocht

Meneer

Snelle afhandeling en ook telefonisch vlug geholpen.Bestelling steeds op tijd geleverd.Ook snel wisselen indien het product niet voldoet.

Ben Vink 09-12-2016 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevereden over CoolBlue

Klantvriendelijk, Personeelsleden zijn hulpvaardig en snel met het helpen en zoeken naar artikelen eventueel naar andere artikelen te zoeken als de gevraagde artikel niet in voorraad is.

Nienke 09-12-2016 Via de website gekocht

Prima levering wasmachine

Coolblue komt zeer betrouwbaar over. De wasmachine is keurig bezorgd en naar de eerste etage gebracht en aangesloten. De oude wasmachine hebben ze gelijk voor ons afgevoerd.
Enige kritiek die we kunnen geven is dat ze later bezorgden dan vooraf aangegeven. Ze bellen wel 10 minuten voor tijd.

Pluspunten

• bezorging naar 1e etage
  • oude masmachine meegenomen
  • masmachine aangesloten

Minpunten

• later dan aangegeven tijdvak bezorgd

Jan 09-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Tweede kans

Al jaren heb ik goede ervaringen met CoolBlue.
Bij de aankoop voor een HP Laptop kreeg ik de mogelijkheid om gebruik te maken van een zgn, Tweede Kans. Een laptop met korting.
Kreeg keurige uitleg over de status, welke prima was en zonder beschadigingen. Ben er dubbel blij mee.

Joost 09-12-2016 Via de website gekocht

laptop

specificaties waren snel en envoudig aan te geven. Daarna nog enige keuzes over. Duidelijke korte info om vervolgens het juiste te selecteren. Snel besteld en zeer snel geleverd.

Pluspunten

• selectie
  • bezorging

frido1969 09-12-2016 Via de website gekocht

Keeping up appearances

Een mooi begin van het klant worden bij Coolblue is voor mij achteraf uitgelopen op één grote deceptie. Hoe snel men ook levert, en hoe snel men ook reageert op signalen, de inhoudelijke reactie beantwoordt wat mij betreft op geen enkele manier aan de hoge verwachtingen die men belooft.

Op hun site valt het volgende te lezen:
- Alles voor een glimlach
- Sinds onze oprichting in 1999 hebben we maar één doel: jou blij maken. We geven advies met verstand van zaken en we hebben een obsessieve focus op klanttevredenheid. Met meer dan 1500 Coolblue'ers werken we keihard om onze klanten te verwonderen.

In mijn geval is Coolblue hier totaal niet in geslaagd. Coolblue is voor mij bij het aanbieden van haar productaanbod op cruciale punten niet transparant en hanteert wat mij betreft praktijken die rieken naar misleiding. De aanbieding waar ik gebruik van maakte is naar mijn maatstaven simpelweg een sigaar uit eigen doos. In mijn geval betrof het een 2ekans product. Ik heb een BlackBerry DTEK60 aangeschaft. Product zelf is prima, de aanbieding uiteindelijk gewoon een verkooptruc, zo is mijn conclusie. De reacties van het bedrijf op mijn klachten en vragen vind ik niet concreet en to the point. Ik zie in hun antwoord nauwelijks inhoudelijke reactie op aangevoerde argumenten, en men verschuilt zich naar mijn mening achter automatiseringssystemen en ergens anders genoemde voorwaarden op de site.

Bijvoorbeeld op mijn opmerking dat het 2ekans product inclusief accessoires duurder is dan een niet 2ekans product, en dat dat voor mijn gevoel maar raar is wordt inhoudelijk geen verklaring gegeven.
Het antwoord van Coolblue suggereert daarnaast, zoals ik het lees, dat ik als koper van een 2ekans product niet geïnteresseerd zou zijn in acties als accessoires. Als ik hen vervolgens confronteer met het feit dat ik na aanschaf van het product wel via een mail van hen wordt gewezen op de aanwezigheid van deze handige accessoires in hun aanbod om mijn telefoon compleet te maken, geeft men letterlijk het antwoord dat ze daar niks aan kunnen doen omdat dat een automatisch gegenereerde mail is.

Ik stel dus grote vraagtekens bij hun motto (Alles voor een glimlach) en hun zelfbenoemde obessieve focus op klanttevredenheid. Die moeite hebben ze bij mij voor mijn gevoel niet genomen. Wel zijn ze er in geslaagd mij als klant te verwonderen. Ik denk alleen dat ze mijn negatieve verwondering niet bedoelen in hun uiting op de site.

Ik adviseer iedereen bij een bezoek aan de site van Coolblue goed de doorlink mogelijkheden aan te klikken, om niet voor verrassingen te komen te staan, en goed vergelijkend warenonderzoek te doen qua andere aanbieders. Kans bestaat dat je elders alsnog beter af bent qua aanbod.

Pluspunten

• snelheid

Minpunten

• Transparantie van het aanbod
  • Klantgerichte houding
  • Luisteren naar/lezen van de klacht
  • Open staan voor feedback

Officiele reactie van Coolblue 09-12-2016

Beste meneer/mevrouw,

Wij vinden het uiterst vervelend om te moeten zien dat u ons, Coolblue, als zodanig negatief heeft ervaren. Het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest om uw eerste Coolblue-ervaring te laten uitmonden in iets negatiefs. Daarvoor dan ook onze excuses. We zouden u graag willen vragen om nogmaals contact met ons op te nemen opdat we kunnen kijken naar een degelijke oplossing. Hopelijk gunt u ons ook een 'tweede kans'', we horen graag van u.

Coolblue.

frido1969 11-12-2016

Ik vind het van weinig realiteitszin getuigen dat jullie mij vragen om een tweede kans. Die kregen jullie direct toen ik na mijn bestelling contact zocht omdat er volgens mij iets misging. Niet alleen gevoelsmatig maar ook daadwerkelijk is dit op zijn minst de vierde kans die jullie krijgen. Ik stel me behoorlijk coulant op, dunkt me. Vandaag via Facebook contact gehad. De uniformiteit in de antwoorden op klachten is bewonderenswaardig, maar neemt de klacht niet weg. Die gaat verder dan dat je als bedrijf kunt volstaan met slechts het wijzen op voorwaarden. Het schoorvoetend toegeven dat de voorwaarden inderdaad wat minder goed vindbaar zijn dan goed is voor de klant, en dat er gevraagd zal worden daar wat aan te doen, is alleen maar een doekje voor het bloeden. Inmiddels heb ik zoveel tijd en energie van jullie medewerkers gebruikt, dat ik me niet aan de indruk kan ontdekken dat jullie nu meer geld aan mij kwijt zijn dan wanneer jullie meteen waren meegegaan in mijn initiële voorstel om me dan 1 van de twee accessoires toe te sturen. Dat is een simpele kosten-baten analyse... Belangrijker nog: dan was ik een tevreden klant geweest en niet zoals nu een ZEER ontevreden klant. Ik hoor wel of er ineens iemand een kwartje hoort vallen bij jullie. Fijne avond.

Pegie strackx 09-12-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden. Snelle en correcte levering

Wij waren 2 weken geleden in shop op Boomse Steenweg en werden zeer vriendelijk onthaald en snel verdergeholpen. Zeer vriendelijk personneel en daarom nadien online nog radio en cartridges besteld die amper 24 u later al geleverd werden waarvoor dank.

Ben Vink 09-12-2016 In de winkel gekocht
Gustav Mahlerlaan 316 A, 1082 ME Amsterdam

Ik ben zeer tevereden over CoolBlue

De contacten en informaties van CoolBlue zijn correct, goed en snel. Het winkel personeel in Amsterdam zijn geduldig, klantvriendelijk, hulpvaarvaardig en snel met helpen en ook om informatie en passende oplossing te zoeken en te geven.

Anne 09-12-2016 Via de website gekocht

Perfect proces!

Allereerst is de online shop fantastisch ingericht. Je kunt op diverse manieren zoeken. Allerlei filters instellen, maar ook kijken bij verschillende 'top 10' lijstjes. De vergelijkfunctie maakte mij ook erg blij, dat maakt producten heel makkelijk te vergelijken. Scheelt weer tijd. Vervolgens het bestelproces in. Makkelijk, soepel en simpel proces waarbij ik nog nooit problemen heb ervaren die je wel eens op andere websites hebt. Dat de pagina in eens wegvalt, of je alle gegevens weer opnieuw moet invoeren bijvoorbeeld. Ik had om 22.00 uur 's avonds besteld en voor 13.00 uur de volgende dag stond mijn nieuwe wasmachine geinstalleerd en wel op de 3e verdieping binnenshuis. Oude machine is meegenomen, alle verpakkingsmaterialen meegenomen. En ik kon gelijk wasjes draaien! Mooie duidelijke communicatie ook via mail. En natuurlijk credits voor de pagina na het bestelproces om het 'wachten' leuk te maken. Geen gebruik van gemaakt, maar zorgde wel al voor een glimlach!

Pluspunten

• Simpel en helder bestelproces
  • Duidelijke communicatie via mail na bestellen
  • Beste service bij levering
  • Product wordt naar boven getilt
  • Product wordt geinstalleerd

Thomas 09-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering. Goede service. Leuke huisstijl.

Coolblue heeft een duidelijke website, een snelle service en een leuke huis stijl. Ook de mogelijkheid om naar binnen te stappen in een van de winkels is erg aangenaam. Het uitgebreide assortiment is ook mooi aangezien (bijna) alles wat je zoekt dan op een plek gekocht kan worden. Vragen aan de klantenservice worden ook snel beantwoord. Kortom, een fijne winkel om spullen te kopen.

Pluspunten

• Service
  • Assortiment
  • Snelle levering

Michiel 09-12-2016 Via de website gekocht

snel en handig

ook kleien bestellingen worden snel verwerkt en handig verstuurt (als het kan zo verpakt dat het door de brievenbus past)

Dinah 09-12-2016 Via de website gekocht

Ondersteuning

Begreep de handleiding van JBL charge niet en heb contact gezocht, via de whatsapp, om me wegwijs te maken. En dat lukte wonderwel. Kan nu ten volle genieten van de aankoop.

Vroukje 09-12-2016 Via de website gekocht

aankoop stofzuiger

Duidelijke shop met advies binnen het assotiment, overzichtelijk,, snelle levering en goed verpakt aangekomen.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke site

Ton Stalvord 09-12-2016

reparatie e reader

Op zondagmiddag liep mijn e reader vast. het resetten met een paperclip hielp niet. Er kwam een zwarte balk in beeld. Cool blue gebeld op zondag, deze man stelde me gerust. Via de mail kreeg ik gegevens hoe ik verder moest handelen. Na 10 werkdagen kreeg ik een nieuwe e reader. Alle gemaakte afspraken zowel telefonisch als via de mail zijn ze nagekomen. Daarvoor mijn dank.

Bert de Bakker 09-12-2016 Via de website gekocht

dhr

Ik heb op aanraden van andere coolbleu gekozen,
en inderdaad er is niks mis mee.
duidelijke site, gemakkelijk en afspraak is afspraak.

Pluspunten

• aanbod
  • concurerende prijs

Minpunten

• niet gratis leveren overdag

Bastiaan van Beijeren 09-12-2016 Via de website gekocht

Service met daadwerkelijk een glimlach

Coolblue staat gelijk aan service met een glimlach. Super duidelijke website. Snel een besteling afgerond. Zeer accurate en duidelijk info over wanneer je pakket komt. Waren alle webshops maar zoals Coolblue

Dijkman 09-12-2016 Via de website gekocht

Lichtschakelaar!

* Duidelijk/ overzichtelijke site.
* snelle levering
* goed/ netjes verpakt
* product goed en werkt prima

rens 09-12-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke winkel, keurig service

Alle productinformatie die ik nodig had was aanwezig. De klantenservice helpt me altijd netjes met het beantwoorden van mijn vragen en de producten worden snel bezorgd.

Zo ook mijn laatste bestelling. Kan niet anders zeggen dat het altijd keurig geregeld is!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • snel bezorgd

Baarspetie 09-12-2016 Via de website gekocht

Prima en zorgvuldig verzorgt

Prima prijs keurige levering op tijd
Prima gemotiveerd personeel
Duidelijk en goed bereikbare site
Houden zo

Roel 09-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Prima, snelle service etc. Alles wat je kunt verwachten van een grote webshop.
Ik bestelde twee SSD's en RAM geheugen voor mijn Mac. Fijn dat dat op voorraad was.
Het was ook grappig dat Coolblue een mail stuurde met een installatie instructievideo.
Het blijft overigens bij grappig, niet bij erg nuttig aangezien de instructie over een Windows laptop ging en Mac toch wat anders is. Google geeft betere handleidingen.

Als Coolblue weer lagere prijzen geeft dan andere webshops, ga ik zeker weer bestellen bij Coolbue.

Mvg Roel

Pluspunten

• Snelle levering
  • Instructievideo

Minpunten

• Instructievideo kan specifieker

Jos 09-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden over aankoop vriezer

Goede service, artikel geleverd op de dag dat het mij uitkwam. Netjes door de bezorger op de juiste plek neer gezet. Eén minpuntje was dat het verpakkingsmateriaal zonder overleg al was verwijderd. In het kader van een aanstaande verhuizing was het beter geweest als die er nog om had gezeten. Verder heel tevreden.

Pluspunten

• Service
  • Aanbod
  • Leveringsmogelijkheden

Minpunten

• Verpakkingsmateriaal was ongevraagd verwijderd

Albert 09-12-2016 Via de website gekocht

Vlot en vriendelijk

Deskundigheid met een glimlach, zonder opdringerheid. Hier wordt nog naar je geluisterd en meegedacht.

Pluspunten

• deskundig
  • goed assortiment
  • snel

Adelien44 09-12-2016 Via de website gekocht

Prima online-winkel

Bij Coolblue zocht ik een nieuwe koelvriescombinatie uit. Die moest ook nog precies passen op de plek waar de oude stond. De website gaf me precies de goede informatie en het lukte met zelfs een A++ koelkast te bestellen. Eind van de middag bestelde ik hem en de volgende ochtend werd hij keurig geïnstalleerd. Men nam ook de oude koelkast mee. Ik was uiterst tevreden.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede keuze in producten
  • werken volgens afspraak
  • aflevering was keurig

Minpunten

• ik kan niets bedenken

Rene Chappin 09-12-2016 In de winkel gekocht
eindhoven

Super winkel

coolblue super winkel, wilde beamer kopen, mocht een aantal bekijken in hun winkel in Eindhoven. Bij welke andere online verkooporganisatie kan dat? Verder kon verkoper mijn vragen vakkundig en prettig beantwoorden

Pluspunten

• persoonlijke bediening
  • nemen ruim de tijd voor je
  • krijgt zelf nog koffie aangeboden

Arend 09-12-2016 Via de website gekocht

Asus VivoBook R753UA-TY169T laptop

Deze webshop wil ik iedereen aanraden. Waarom? De uitgebreide en overzichtelijke site. Het ruime aanbod van artikelen, die je vaak bij andere webshops niet eens tegenkomt. De zeer snelle levertijd en de goede service. En natuurlijk mijn bijzonder goede ervaring.

Robin 09-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

Bestelling en levering geheel conform info site. Levering bijna realtime te volgen via link in bevestigingsmail. Geplande levertijd 's ochtend per sms werd niet gehaald, maar was dus bij mij bekend. Nieuwe prognose werd wel gehaald geheel conform info site, dus eerst sms en toen belletje chauffeur. Keurige levering (leuke nette beschaafde jongens) die eerst geheel werd doorgesproken. Kundige installatie (incl. proefdraaien) naar mijn wensen. Zelf geen omkijken meer naar. Superservice! Afspraken worden nagekomen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke site
  • Prima afhandeling levering
  • Afspraken worden nagekomen
  • Vriendelijke en nette chauffers

Bert 09-12-2016 Via de website gekocht

1e ervaring

Via internet een koelvriescombinatie gekocht. Met name de service heeft voor mij het verschil gemaakt. Gratis bezorging, gratis je oude koelkast weer meegenomen. Je wordt nwtjes geinformeerd over de bezorging en dat komen ze ook na.

Pluspunten

• Service
  • Prijs/kwaliteit

Becky 09-12-2016 Via de website gekocht

Becky

Ik kocht een smartphone.
De website had duidelijke info in petto.
De prijs was de scherpste in vergelijking met andere websites.
De smartphone werd de dag nadien geleverd, op een zondag, wat een luxe!
Ik werd goed geïnformeerd rond de status van mijn bestelling.
Een tip kan zijn het tijdslot van levering korter te maken. Nu was dit tussen 10&18uur. Handiger zou bv zijn de voor of namiddag.
Verder kom ik snel weer terug voor de kerstinkopen :-)

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering
  • Uitgebreide informatie over producten

Minpunten

• Maak het tijdslot voor levering iets specifieker

Chantal 08-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue snapt hoe het werkt!

Coolblue ruult. Los van hun geweldige assortiment zijn daar de service, de humor, de ruime openingstijden van de fysieke winkels, de bezorging ook op zondag en maandag... briljant.

Hans 08-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service !

Hebben wasdroger besteld bij Coolblue. Om 15.30 uur besteld en volgende dag om 07.30!!!!! gratis thuisbezorgd, twee trappen op en aangesloten. Zonder bijbetaling en...met een glimlach !! Volgende keer weer Coolblue. Winkel om de hoek (Expert) rekende 50 euro voor bezorgen......Keuze was snel gemaakt en absoluut geen spijt van !