Deze score is berekend op basis van 2233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wendy 19-12-2016 Via de website gekocht

Philips koffiezet apparaat

Snelle service van Coolblue, savonds besteld volgende ochtend in huis ! Tot nu toe fijn apparaat, hete koffie en heel handig het waterreservoire is afneembaar. Blij mee !!

Hilde Heytens 19-12-2016 Via de website gekocht

Toppie

De website is duidelijk, de bestelling wordt onmiddellijk geconfirmeerd en de levering was perfect op tijd zoals aangekondigd. Voor herhaling vatbaar!

Marcel 19-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon de beste webshop in Nederland.

Coolblue is niet altijd de goedkoopste (maar soms ook wel), maar kwaliteit is ook wat waard. Ze komen altijd keuring de afspraken na, hebben zeer goede after sales service, en natuurlijk een waanzinnig uitgebreid assortiment. Leuke product filmpjes, ze weten waar ze het over hebben.

Pluspunten

• Veel op voorrraad
  • Service

Minpunten

• Geen branch in Nieuw Zeeland (hint)

Jan uit Gent 19-12-2016 Via de website gekocht

dhr

Ik vind het NIET kunnen dat in het pakje van de smartphone geen enkele Nederlandstalige uitleg zit van hoe het toestel te gebruiken !!! Dit kan doodgewoon niet !! Je moet alles maar op internet zoeken ...of the wizzard dit kan je doodgewoon niet maken. Bij mijn vorige GSM - een Samsung - zat een boekje met een perfekte Nederlandstalige uitleg

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• geen handleiding in NDL

S, Euser 19-12-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Coolblue: Ietsje duurder, maar wel TOP service.

Al heel veel gekocht bij Coolblue.

- o.a. 2 telefoons + abonnement welke echt voordeliger waren dan bij de provider zelf.
Inclusief "speciale aanbieding" scheelde het ongeveer 70-90 euro bij "eerste betaling abonnement" + ik had er dan een hoesje bij.

- Een handmixer, gewoon in de winkel opgehaald (na bestelling uiteraard) omdat het op de route lag naar degene die hem kreeg.

- Interne HDD (zelfde ochtend gebeld, 's middags gehaald).

- 3 Stofzuigers waarvan nummer 2 (ter vervanging van 1 na 3.5 jaar) toch niet beviel en zonder problemen na 3 weken geruild. Nummer 3 besteld op een zaterdagavond en zondag kwam die binnen.
Stofzuiger nummer 1 staat bij een vriend zonder katten dus voldoet voor hem.

- Een cadeau voor iemand afgelopen vrijdag binnengekregen mooi binnen de tijd op de (zelf gekozen) leverdag.

- Haardroger als cadeau welke zeer goed bevalt en ook snel geleverd.

- Koptelefoon van ouders gekregen. Was icm cashback goedkoper, én gewoon leverbaar itt bij MM, en bevalt ook prima.

- Pa heeft er ook een koptelefoon gehaald ivm goede ervaringen bij mij (coolblue, koptelefoon is uiteraard welke hij goed vondt).

- Ouders hebben er een Espressomachine gehaald + vandaag een losse molen (gisteravond besteld vandaag (zondag) binnen.

Kortom: Het is wellicht een paar euro duurder, maar de service is gewoon top (bij problemen) en snelle reacties op mail.
Stofzuiger 1 werd na 2 jaar (bijna buiten garantie dus) wat zwakl en ze boden geheel kosteloos een onderzoek aan. Uiteindelijk heb ik besloot eerst zelf verder te kijken (niet opgestuurd ivm dagelijks nodig) en bleken het de zakken die ik destijds gebruikte.

Pluspunten

• Goede service
  • Ruime openingstijden
  • Deskundig personeel
  • Goede prijzen bij de meeste producten
  • Snel leveren en op zondag open

José vanderkamp 18-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is de beste

Ze hebben een heel groot assortiment en je wordt altijd goed geholpen
als je vragen hebt, leveringen altijd keurig op tijd.
Pakket wordt goed ingepakt , geen foute leveringen,
Zijn vaak de laagste in prijs wat het heel aantrekkelijk maakt,
Voor mij al jaren nummer 1 is Coolblue.

Roos 18-12-2016 Via de website gekocht

coolblue

Ik vind Coolblue geweldig had 2 apparaten besteld na 22.00 volgende dag al vroeg in huis en met sms en bellen van tevoren met wasmachine die draaide toen ze weggingen en veel tips de bezorgers hadden er echt verstand van.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • goed advies

Janine 18-12-2016 Via de website gekocht

Top service

's Avonds om 11 uur een wasdroger besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Tijdstip van bezorging was keurig aangegeven per sms en telefoon. De machine werd keurig aangesloten en getest. De bezorgers namen zelfs de moeite mijn wasmachine nog te stabiliseren. Heel vriendelijk.

Pluspunten

• Service first
  • Snel

Pascal 18-12-2016 Via de website gekocht

Besteld, probleem en toch geleverd

Ondanks door onduidelijkheid mbt tot foutieve betaling toch nog op tijd geleverd!
Op 10 December een inductiekookplaat bested betaald via IDEAL. Betaling mislukte waarna ik zelf een bankoverboeking had gedaan. Tot mijn verbazing werd bestelling niet in behandeling genomen omdat er niet betaald zou zijn. Na mail en telefonisch contact werd mijn betaald bewijs geaccepteerd en de inductiekookplaat alsnog EN op tijd geleverd.

Pluspunten

• Snelheid van levering
  • goede helpdesk

Minpunten

• terugkoppeling helpdesk

linsi 18-12-2016 Via de website gekocht

snelle service

Gekozen omdat we snel een cadeau nodig hadden en weten dat de levering volgens afspraak gaat. Was ook mooi op tijd en het goedkoopst vergeleken bij andere bedrijven.

Pluspunten

• snelle levering

Royals 18-12-2016 Via de website gekocht

Sturen een 2e hands beschadigd artikel ipv een nieuwe.

Nieuwe Philips Airfryer besteld. Duurste versie verkrijgbaar. Hele zondag voor thuis gezeten. Sturen ze een 2e hands (nieuwe kans) product. Ding is vol met krassen en bij het aanzetten lag er al afgebroken plastic deeltjes in de bak. Willen ze hooguit 10% korting bieden. Een nieuwe is nu niet meer leverbaar. Vandaar waarschijnlijk dat ze een 2e hands uitsturen. Klantenservice komt voor geen meter tegemoet.

Pluspunten

• Snelle levering ook op zondag
  • Goed bereikbare klantenservice

Minpunten

• Geen nieuwe producten
  • Weinig flexibele klantenservice
  • Geen eerlijke zaken doen.

Officiele reactie van Coolblue 18-12-2016

Beste Arjen,

Nogmaals bedankt voor jouw review. Wij vinden het nog steeds erg jammer dat hier het een en ander verkeerd lijkt te zijn gegaan. Op dit moment zijn wij samen hard bezig om een oplossing voor het probleem te vinden, wij reageren daar dus even verder op al jouw vragen. Uiteraard willen wij wel nogmaals onze excuses aanbieden.

Suzanne 18-12-2016 Via de website gekocht

Fantastische service!

Super webshop. Service fantastisch. Duidelijke info, alles zoals beloofd. Supersnelle levering, 's avonds besteld, de volgende dag al in huis. Een half uur voor levering ontvang je een bericht, een kwartier van te voren word je gebeld door de chauffeur. Heel fijn in een druk huishouden.

Pluspunten

• Duidelijke informatie
  • Snelle service
  • Vriendelijke monteurs

Otto 18-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Goed product, goede after sales en nog humor op de helpdesk ook! Dat vind je toch nergens!!! Ook op zaterdagmiddag om 17.00 uur prima geholpen!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Punctueel
  • Service

Joris 18-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Overzichtelijke site. Bestellingen worden op tijd en juist bezorgt. Bij het bestellen is er meteen een optie om het te laten afleveren op een PostNL afhaalpunt. Voor iemand die fulltime werkt is dit perfect, je loopt nooit meet pakje mis.

Pluspunten

• Overzichtelijke site

Ad kro 18-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs en geen verzendkosten

Veel gekeken op internet, en uitgekomen bij coolbleu BV
Wat mij ook de doorslag gaf voor keuze aan hun, was de gratis verzendkosten en goede bezorging

Pluspunten

• Gratis verzending
  • Goede bezorging

P.de boer 18-12-2016 Via de website gekocht

Hp printer

Wij hebben een HP gekocht dat wilde ik bij ons in de stad proberen maar die wij wilden hebben was niet op voorraad duurde 3 dagen voor die binnen was,toen bij coolblue besteld en de andere dag al in huis geweldig en voor de prijs hoef je het niet te laten was een stuk goed koper

Aimee Kuin 18-12-2016 Via de website gekocht

Heel erg blij!

Ik zou Coolblue aanbevelen aan anderen, omdat hun site erg gebruikers vriendelijk is om er voor te zorgen dat je een product koopt met de juiste specificaties. Zo kan ik meteen zien welke laptop er mij aan geraden werden en wat de min en pluspunten waren van deze laptop. Ook kon ik verschillende laptops eenvoudig met elkaar vergelijken. Het bedrijf zelf is ook erg creatief en heeft humor. Een voorbeeld hiervan is de doos waarin mijn laptop geleverd werd hierop stond een korte workout op beschreven. Kortom ik blijf bij Coolblue bestellen.

Pluspunten

• snel
  • goede service
  • grappig
  • handig

Ramon de Schipper 18-12-2016 Via de website gekocht

goede service, snelle levering

s'avonds bestelt de volgende dag in huis of waar je maar wilt, want het aflever adres is moeiteloos aan te passen. Net als in de titel, goede service en snelle levering, en dat is altijd handig als je met spoed een kerst cadeau moet aanschaffen.

nico 18-12-2016 Via de website gekocht

Super!

nu 3 x bij coolblue besteld; gemakkelijk, snel, betrouwbaar, niet te duur, gratis levering, installatie op aanvraag, afvoer oude apparatuur. Super!

Erik 18-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en een zeer scherpe prijs!!!!!

Ik heb de TomTom Runner 2 Cardio & Music besteld.
Na wat speurwerk op internet bleken zij veruit de goedkoopste. Daarnaast is de website overzichtelijk en geeft een duidelijk uitleg over het product. Een dag later was de Runner 2 al bezorgd. Via de mail prima op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Tot de volgende keer Coolblue!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Snelle verzending
  • Goede website

Fiona ho 18-12-2016 Via de website gekocht

satisfactory regarding service and product

Very good service and sell good products. Top online shop.

Delivery is fast. Good experience with the purchase.

Mireille 18-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Ben zeer goed geholpen door Cool blue. Ik had nog een vraagje over een aan te schaffen koffiemachine en de medewerker heeft me ontzettend goed geholpen aan het juiste antwoord. De prijs van het product was lager dan bij enkele grote concurrenten.
Verder is het bestellen/betalen eenvoudig en werk het pakket exact op de afgesproken tijd aangeboden. Kortom mij volgende bestelling naar alle waarschijnlijkheid weer bij Cool bleu.

Pluspunten

• Goede en vriendelijke klantenservice
  • Klantenservice tot 23.59 uur bereikbaar
  • Goede informatie op de website
  • Goede prijs
  • Snelle levering

Aalders 18-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue heeft een prima website. Hierop wordt op een duidelijke en overzichtelijke manier informatie gegeven over het product. Ze zijn heel vaak de goedkoopste. Daarnaast is het traject naar de uiteindelijke bezorging prima gereed. Er wordt aangekondigd wanneer het product geleverd wordt, een half uur van tevoren per sms en een kwartier van tevoren per telefoon.

Jan 18-12-2016 Via de website gekocht

Wat ze beloven, maken ze ook waar!

Fijne overzichterlijk site, goeie prijs en ze maken waar wat ze toezeggen. Ook leuke tips om het wachten aangenamer te maken!

Rob Baas 18-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Shop is zeer overzichtelijk en zeer duidelijk. Info is prima. Levering is perfect en als er iets retour moet gaat dit zonder problemen. Ook het geld retour

Henk 18-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering

Aantrekkelijke prijzen, goede productinformatie met plus en minpunten van de producten en een snelle probleemloze levering.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

Clem 18-12-2016 Via de website gekocht

Clem

Uitgebreid aanbod van producten en ook ruime productomschrijvingen. De bestelmethode is makkelijk en gaat snel. Ook voldoende betalingsmethodes. Snelle levering is tot nu toe altijd waar gemaakt, is mijn ervaring. Producten worden keurig en goed verpakt.

jvalburg63 18-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig. Op voorraad en binnen 12 uur in huis

Waar jullie concurrent nog niet kon aangeven wanneer mijn artikel op voorraad zou komen, had ik mijn bestelling bij CoolBlue de volgende dag om 15:00 uur in huis

Pluspunten

• Vorraad

Noor Nusmeijer 18-12-2016 Via de website gekocht

Bezorgen keukenmachine Bosch

Onvoorstelbaar zo snel dat het pakket er is.
Enorme keuze aan artikelen.
Nog nooit problemen mee gehad.
Goeie informatie over het product

Pluspunten

• Heel snel
  • Grote keuze

Deavy Eeckhout 18-12-2016 Via de website gekocht

uitstekend georganiseerde klantendienst

Wij kiezen voor coolblue voor verschillende redenen:
- de verpakking kan gebruikt worden om te retourneren,
- de klantendienst is super professioneel,
- heel snelle levering,
- veel reviews per artikel,
- eerlijke productinformatie,...

Pluspunten

• snelle levering
  • professionele klantendienst

Charles 18-12-2016 Via de website gekocht

Draadloze Hoofdtelefoon

Tijdens mijn aanwezigheid op Curaçao zag ik deze aanbieding voorbij komen en heb deze direct besteld. Waar ik echter geen rekening mee had gehouden is de snelle levering, dus heb ik een mail gemaakt naar de klantenservice met het verzoek om de verzending enige tijd op te schorten. Ik kreeg vrijwel meteen bericht terug dat dat geen probleem was. Kort na thuiskomst werd het bestelde geleverd.
Top gedaan. Dan blijkt het apparaat nog perfect te werken ook. Helemaal blij.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede kwaliteit
  • Goede afspraken

Edwin 18-12-2016 Via de website gekocht

Ik blijf het zeggen top dat bedrijf Coolblue

Coolblue is mijn online winkel, je kunt er zoveel kopen en de review's zijn van producten ook duidelijk. Als men vraagt waar heb je dat product gekocht, dan kan ik met overtuiging zeggen, ik shop bij Coolblue.

Pluspunten

• voor 23:59 besteld,volgende dag in huis, TOPPIE
  • Je kunt producten vergelijken
  • Gewoon een topside

Minpunten

• NIET

Marianne 17-12-2016 Via de website gekocht

Diversen

De shop is overzichtelijk, makkelijk te bestellen, snelle levering, makkelijke te volgen wanneer pakket bezorgd wordt

Jolanda 17-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Prima info om goed te vergelijken, snelle levering was essentieel voor ons om te kiezen voor coolblue

Pluspunten

• Snelheid
  • Service

Lieneke 17-12-2016 Via de website gekocht

iPhone hoes

Snel in huis zonder bezorgkosten ! Geweldig
Netjes verpakt en heel blij ermee
Kleur en model precies goed

Klaas Passchier 17-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden met Coolblue

Correct, en prima e-mail contact (met een knipoog).
Ik kan iedereen deze webshop van Coolblue aan bevelen.
Een zeer tevreden klant
Klaas Passchier

Pluspunten

• Correct
  • Vriendelijk
  • Leuke e-mails

Johanna 17-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine kapot geen nood cool blue komt je redden

Van begin van de bestelling tot de aflevering geweldig. Je word goed op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling vordert en de grappige mailtjes die je krijgt en vlotte nette bezorging echt top

Pluspunten

• Humor
  • Snel
  • Service

E. Wesdijk 17-12-2016 Via de website gekocht

23.6 inch monitor.

Om 22:15 uur besteld de volgende dag rond 15:00 uur geleverd... Top en razend snel zoals beloofd. Fantasties.

Jan 17-12-2016 Via de website gekocht

Ik heb een online bestelling gedaan en mocht deze de volgende dag al komen afhalen.
Binnen 45 min stond ik alweer buiten voorzien
van alle informatie en de bestelde producten.
Ben zeer tevreden over de vlotte afhandeling en service met betrekking betaling.
Het gebruik van een credit card was geen enkel probleem

Gert 17-12-2016 Via de website gekocht

Cool Blue / Bosch MMB64G3M blender

Makkelijke site en een snelle levering zoals beloofd. Ook de prijs was concurrerend. Volgende keer graag weer.

Auke 17-12-2016 Via de website gekocht

Cool!

Moest weer eens een huishoudelijk artikel vervangne wegens ouderdom en kwalen. Even rondgekeken en kwam weer eens bij cool blue uit. Zoals gewoonlijk bij deze winkel gemakkelijk besteld en snel ontvangen. Het wordt wat saai maar weer geen punt van kritiek kunnen vinden.

Pluspunten

• Veel keus
  • niet te duur
  • geen problemen

DirkMW 17-12-2016 Via de website gekocht

mooie printer

Was hoognodig aan een nieuwe printer toe. Dus even rondgekeken. Zag dat een Epson printer het beste bij mij paste. In de winkel niet direct op voorraad, dus in de avond bij Coolblue besteld en ja hoor volgende middag keurig bezorgd. Super

Pluspunten

• snelle levering
  • scherpe prijs

Froukje 17-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik ben zeer tevreden over coolbleu. Vlotte levering en goede producten tegen redelijke prijs. Ik heb het product een microfoon voor mijn kleinzoon gekocht.

E. Kardoes 17-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service, superbelangrijk!

Je hebt iets nodig....zo gaat het toch? Even op de prima toegankelijke website kijken waar ik snel vond wat ik zocht. Bestellen is een fluitje van een cent en hup....de volgende dag bezorgd op door mij opgegeven adres. Wat wil je nog meer? :-)

Armand 17-12-2016 Via de website gekocht

Garmin Berschermhoesje

Prima service en een snelle levering, maar ook een eerlijke prijs en afhandeling.
Cool Blue blijf zo doorgaan eerlijkheid duurt het langs.

Armand.

Ew van dijk 17-12-2016 Via de website gekocht

Ipad air 2 gekocht en was stuk

Ik had een iPad gekocht bij: cool blue iPad ging stuk en ik kreeg van Apple een omruil maar dat was een gebruikten en mijn iPad was nog nieuw en ik ging daar niet mee akkoord en toen bood cool blue mij een nieuwe iPad weer met twee jaar Grantie dat noem ik nog eens service

Pluspunten

• Prima winkel

Leo 17-12-2016 Via de website gekocht

Heel goed geholpen

Ik zocht een goede vervanging voor mijn oude combi-magnetron. Ik vond er een bij coolblue die volgens de omschrijving aan alle voorwaarden leek te voldoen. Helaas bleek dat niet het geval te zijn toen ik hem ging gebruiken. Contact gezocht met de klantenservice. Geen enkel probleem. Ik mocht hem gewoon terugsturen. De klantenservice gaf vervolgens het advies om een ander type te proberen. Op mijn bezwaar dat ik bang was dat deze optie eveneens niet precies zou zijn wat ik zocht, werd mij verzekerd dat dit geen enkel probleem zou zijn. Ook dan kon ik deze gewoon terugsturen. Gelukkig heb ik een heel goed advies gekregen. Het geadviseerde apparaat voldoet prima aan mijn verwachtingen. Ik waardeer het heel erg dat Coolblue de gelegenheid geeft om een apparaat gewoon uit te proberen en wanneer het onverhoopt niet aansluit bij wat je ervan verwacht dit geen enkel probleem is. Je mag vervolgens gewoon een ander product proberen.

Pluspunten

• klantvriendelijkheid

Timoth 17-12-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na lang zoeken uitgekomen bij de laptopshop van Coolblue. De manier van aanbieden op de site is sowieso al een verademing ten opzicht van andere websites, top. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij een tweedekans model waar ik nog wat vragen over had. Gebeld met Coolblue klantenservice waar mijn vragen uitstekend beantwoord zijn en ik de laptop heb besteld. Zoals beloofd krijg je je bestelling de volgende dag als je voor 23.59 uur heb besteld, super snel. Zeer tevreden over mijn laptop en met de service die mij geboden is. Een dikke like voor Coolblue!

Pluspunten

• Snelle Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Transparant
  • Scherp geprijsd

Bas van Noort 17-12-2016 Via de website gekocht

Zeer aan te bevelen om bij Coolblue te kopen

Ik hier de afgelopen 2 jaar diverse aankopen bij coolblue gedaan, en iedere keer viel het mij op, dat wat coolblue belooft ( zoals op de afgesproken tijd bezorgen, alsmede het defecte apparaat ook mee terug neemt,
Dus vind ik door mijn ervaring , bij de diverse aankopen die ik bij Coolblue heb gedaan , een 10 dik verdiend is.

Pluspunten

• Levering op tijd
  • Aan huis bezorgd geen gesjouw

Peter v T 17-12-2016 Via de website gekocht

Eens..... en altijd weer!

Tot nu toe een bestelling of 15 bij Coolblue gedaan en zeer tevreden. Ik ga voor gemak en dat is wat ze bieden en daarbij zijn ze zeer compleet met de informatie over producten. Bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine heb ik diverse webshops bekeken en uiteraard de prijs vergeleken. Uiteindelijk gedacht, laat maar, ik ga voor vertrouwd. En in samenwerking met Dynalogic hebben ze razend snel geleverd en steeds een transport update gegeven. Gratis geplaatst en de oude machine afgevoerd. Een zeer positieve ervaring

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Snelle levering
  • Goede vergelijkingen
  • Doen wat ze beloven
  • Duidelijke en uitgebreide productbeschrijvingen

Minpunten

• nog niet gevonden