Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Luske 07-10-2016 Via de website gekocht

Kopen bij coolblue

Eén van de beste online shops. Zeer snelle levering en niet tevreden,geen gedoe,geld terug.
De keuze is meer dan voldoende en de service is top. Kan niet van alle on-line shops gezegd worden.

Gvbrandwijk 07-10-2016 Via de website gekocht

Prettige ervaring!

Ik ben zeer tevreden over Coolblue.. binnen 1 dag had ik mijn bestelling. Dat was een tweedekans produkt.. daar had ik iets meer info over gehad willen hebben maar met in mijn achterhoofd dat ik het produkt gewoon gratis terug kan sturen vond ik dit geen echt probleem en heeft mij er niet van weerhouden het te bestellen voor aanzienlijk minder geld als het gloednieuwe! Topwinkel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke site

Minpunten

• Iets meer info over tweedekans produkten

Chantal 07-10-2016 Via de website gekocht

Aanrader!

Ik bestel graag bij Coolblue, ze hebben een goede en snelle service. Onlangs een product gekocht, welke 2 dagen later goedkoper aangeboden werd. Contact opgenomen met de klantenservice en binnen 1 dag kreeg ik het verschil terug op mijn rekening gestort. Top service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snel een reactie terug van klantenservice

Gemma 07-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Snelle en goede levering. Alles was super goed ingepakt en het verloop van de bestelling werd via email aan mij doorgegeven

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Simone 07-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein

superservice

zeer dienstverlenend en servicegericht: kon niet kiezen uit twee kleuren, beide kleuren besteld zodat ik de volgende dag kon kiezen. daarna mail ingesteld, contacten overgezet etc. en dat alles met een stralende glimlach. Coolblue is mijn winkel!

Paul 07-10-2016 Via de website gekocht

Nieuwe Panasonic tv.

Nieuwe Panasonic tv besteld bij Coolblue. Overzichtelijke website. Snel geleverd, de andere dag al.
Doordat je precies kunt zien waar de bezorger is, weet je wanneer je aan de beurt bent.

Pluspunten

• Groot assortiment.
  • Snelle levering.

Aad 07-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Canon iP7250

snel en adequaat geholpen, printer is uiteraard goed. via internet besteld maar toch zelf afgehaald alleen jammer dat de prijs voor afgehaald niet aangepast word. bezorgen kost Cool Bleu ook geld! maar toch tevreden met cool bleu !

Melf 07-10-2016 Via de website gekocht

te duur

waarom zijn alle artikelen te duur ?
kijkt ik op het internet zijn de prijzen op cb 10% duurder dan elders.
wel een snelle service.

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• 10% durder dan andere webshops

Officiele reactie van Coolblue 07-10-2016

Hoi Melf,

Wat jammer dat u dit zo ervaart. Wij zijn met sommige producten inderdaad iets duurder dan anderen, maar met sommige produten ook weer goedkoper. Wij proberen het verschil in prijs uiteraard wel goed te maken met goede service en een snelle levering. We hopen dat u wel tevreden bent met uw product.

Nadine 07-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop Philips strijkplank & stoomgenerator

Na een mislukte bestelling via een andere winkel, ben ik gaan zoeken wie de eerstvolgende dag levert.

Strijkijzers vlot kunnen vergelijken, Bestelling is vlot verlopen, en direct een bevestiging gekregen.

Strijkgenerator was binnen de 8 uur geleverd (OMG)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice

Susanne 07-10-2016 Via de website gekocht

professioneel én zin voor humor

Ik heb al vaker bij Cool Blue gekocht en heb dus vertrouwen in deze online shop. Zij beschikken over een groot assortiment en zitten meestal ook goed met de prijs van het product. Daarnaast is de shop zeer gebruiksvriendelijk en voor de twijfelaars onder ons maken ze hun eigen product video's. Ik geniet ook van de humor waarmee alles gaat. Zelfs op de doos die je thuis ontvangt staan dingen, die de dag een stuk leuker maken. Dit bedrijf straalt op een speelse en humoristische manier veel professionaliteit uit.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • snel

Ilona 07-10-2016 Via de website gekocht

Veel keus en snelle levering. Voor 23.59 uur besteld is ook echt de volgende dag geleverd, mits het product op voorraad is.

Pluspunten

• Veel keus
  • Snelle levering

Julius 07-10-2016 Via de website gekocht

memory ram 4 GB ddr2 kit

Snelle en correcte levering. Gratis verzending. Redelijke prijs en goede verpakking. DDR2 memory functioneert naar wens. Denk erover om nog een te bestellen.

Frank 06-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasdroger bij Coolblue

Zondagavond om kwart voor twaalf een droger besteld (volgens Kieskeurig was deze Beko bij Coolblue het goedkoopst), maandagmiddag om half een belden de bestellers aan om deze af te leveren, te installeren, de verpakking mee retour te nemen evenals de oude, defecte droger. Maandagochtend netjes een verzendbevestiging en verder liep het gewoon, zoals je zou willen dat zoiets verloopt, zonder enig probleem!!

Pluspunten

• prijs
  • snelheid leveren
  • tijdig en volledig informeren

Paul 06-10-2016 Via de website gekocht

Bliksemsnel en degelijk

Besteld om 21u45 's avonds en de volgende dag om 10u50 krijg ik al een mailtje van Bpost dat mijn pakket al klaarligt. Alles mooi in orde en sneller kan bijna niet.

Pluspunten

• snel !
  • correct
  • groot assortiment

Was weer schoon 06-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

Er wordt prettig duidelijk rekening gehouden met het feit dat een aankoop niet zomaar wordt gedaan, vooral niet bij een wasmachine. CoolBlue plaatst ruim voldoende informatie bij de apparatuur met daarbij goede foto's.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Uitgebreid

Gijs Koelewijn 06-10-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

De avond voor de dag van levering besteld!
De bezorging kostte mij geen geld!
Coolblue is de kleur van het pakket!
Hopelijk geeft de inhoud mij veel pret!

thijs geurts 06-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Mijn ervaring met Coolblue is datgene wat ze schrijven op hun website over de service berust inderdaad op waarheid. Maandagavond laat voor 23.59 uur besteld de volgende dag om 12.00 uur bezorgd aan huis. Keurige nette aflevering. Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden.

Minpunten

• machine geplaatst maar niet waterpas.

Ursula 06-10-2016 Via de website gekocht

Ursula

Goede site,duidelijke site.Vandaag besteld morgen in huis.Werd netjes een half uur van te voren gebeld dat de wasmachine eraan kwam.Hele vriendelijke nette bezorgers.

Pluspunten

• De volgende dag al geleverd
  • Vriendelijke nette bezorgers.

Linda 06-10-2016 Via de website gekocht

Snel en goed!

Snel, alles goed en netjes verpakt en en ook als je iets terug stuurt is de service goed en wordt je heel goed op de hoogte gehouden van de terugweg van je retourzending en terug betaling van je geld.

Pluspunten

• snel
  • veilig
  • goed verpakt
  • goede communicatie

monique 06-10-2016 Via de website gekocht

aankoop wasmachine

gemakkelijk om het juiste artikel te vinden door veel zoekopdracht.
Ik kon mijn wensen invullen en kreeg een prima overzicht. En de levering is fantastisch en snel.

Chiara van Willigenburg 06-10-2016 Via de website gekocht

Super blij!!

Het horloge was de volgende ochtend al bij mij in juis terwijl ik hem de avond daarvoor rond 22 uur besteld had! Ook ven ik super goed op de hoogte gehouden van de levering van mij pakketje :)

M. van Burken 06-10-2016 Via de website gekocht

Zeer fijne webshop met accurate klantenservice!

Levert de volgende dag, gratis bezorgen en retourneren en een uitmuntende klantenservice die echt hun best doen om je tevreden te maken.

Pluspunten

• klantenservice
  • gratis bezorging

Nhietje 06-10-2016 Via de website gekocht

Droogwasmachine

Zondagavond laat besteld, de volgende ochtend al bezorgd. En dat zelfs in zeeland! Snelle levering, goede service, vriendelijke bezorgers

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Nemen alle rotzooi mee
  • Vriendelijke bezorgers
  • Meteen aangesloten

KP 06-10-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijk & snelle levering

Coolblue heeft een prettige webshop met een uitgebreid assortiment. De mogelijkheid tot persoonlijk contact en advies vind ik erg prettig. De levering vond volgens afspraak de volgende dag plaatst. Alles was netjes verpakt en zag er verzorgd uit. Ik ga zeker vaker bij Coolblue bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Persoonlijk advies
  • Goed verpakt

Hr. Kruitz 06-10-2016 Via de website gekocht

Dhr. Kruitz

Uiterst correcte afhandeling van de verstrekte order zowel in prijs als tijd.Kan niet beter, zeer goede ervaring. Een aanrader.

Renske 06-10-2016 Via de website gekocht

Coldblue

Makkelijke website,
En een goede en snelle levering.
En ook de mails over de status zijn duidelijk.

Pluspunten

• De cadeau hoesjes bij de levering
  • Makkelijke website
  • Hoeft geen lid te zijn om te bestellen

Koelkast 06-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Coolbleu Koelkast

Snel en keurig bezorgt binnen 24 uur had ik m in huis.
Hij was keurig verpakt zodat hij super uit de verpakking kwam, complimenten.

Mellaney 06-10-2016 Via de website gekocht

Prima!

Site is erg gebruiksvriendelijk. Ook is coolblue erg klantvriendelijk, ze hebben een goede service en zijn goed bereikbaar. Levering op afspraak, prima!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Service
  • Levering

Filip van Mol 06-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue is top !

Alles aan de Coolblue website is perfect.
Perfecte documentatie.
Scherpe prijzen en goede producten.
Steeds correcte leveringen en vriendelijk personeel.
Coolblue is dan ook cool, want je kan met ene gerust hart en ontspannen aankopen doen.

Pluspunten

• Informatie
  • prijs/kwaliteit
  • levering

peter 06-10-2016 Via de website gekocht

prijs/kwaliteit dik in orde

alles was gewoon dik in orde, zelfs ik had een foutje met de levering gedaan en werd perfect opgelost door een vriendelijke mijnheer aan de telefoon, het product werd de volgende dag perfect op het juiste adres geleverd

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • gratis levering en installeren

Ties 06-10-2016 Via de website gekocht

Topservice en makkelijk aankoopproces

Overzichtelijke website, makkelijk aankoopproces, uitstekende serive bij aflevering! Goede informatie over aflevertijd, scheelt een hoop irritatie

Jochem 06-10-2016 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Levering op afgesproken tijd, product in auto uitgepakt, ik geen rommel en netjes boven gezet door nette mannen.

ansje meijer 06-10-2016 Via de website gekocht

Oh, wat zijn wij heden blij

snelle levering zonder kosten.
binnen vierentwintig uur geleverd
niet de eerste keer dat dit kunstje ons geleverd is.

Mirjam 06-10-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel een wasmachine en droger besteld. Snel geleverd. Oude meegenomen en nieuwe geinstalleerd. Erg blij mee

Pluspunten

• Gratis verzenden
  • Gratis geplaatst

Teun de Best 05-10-2016 Via de website gekocht

scheerapparaat serrie 7000

Ik had in April dit jaar een scheerapparaat bij jullie gekocht, maar hij maakte veel lawaai.
Ik terug naar de winkel in Eindhoven netjes geholpen ze zij ik stuur hem op.
Nog geen week later kreeg een mail kon een nieuwe uitzoeken.
Heb gedaan nieuwe werkt perfect.

De service is dus goed

Met vriendelijke groet Teun

Hans 05-10-2016 Via de website gekocht

perfect!

alles klopte! wat moet je hier nog aan verbeteren? keuze maken is easy, bestelproces vlekkeloos, volgende dag geleverd...

J. van Os 05-10-2016 Via de website gekocht

verkeerde maat

Heb voor de eerste keer besteld. Helaas was de maat niet goed, en in het echt viel het ook een beetje tegen. Ik heb alles (2 vesten) retour gedaan en wacht nu op mijn geld. Hoop dat dat snel wordt teruggeboekt.
Officiele reactie van Coolblue 05-10-2016

Beste meneer/mevrouw van Os,

We vinden het erg vervelend dat uw aankoop niet aan de verwachtingen heeft voldaan. We kijken graag met u mee wat de status van de terugbetaling is, zou u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen?

Michielvp 05-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue als preferred supplier

Hoewel niet altijd de goedkoopste, wel altijd de betrouwbaarste. Waar ik vroeger uren besteedde aan het vinden van de goedkoopste webshop, ga ik nu voor gemak en snelle levering. Inmiddels heb ik allerlei huishoudelijke en hifi apparatuur via coolblue in huis en is er nooit opeens een levertijd aangepast of een voorraad product na bestelling opeens naar tijdelijk niet leverbaar gesprongen. Daarom kom ik bij veel aankopen bij coolblue uit.

Recentelijk kreeg ik niet de gratis accessoire die bij een versterker zou worden meegeleverd. 1 email naar coolblue en men heeft nog diezelfde avond alles op alles gezet om het op te lossen.

Pluspunten

• Gemak
  • Snelle levering
  • Houden zich aan de afspraak
  • Zeer capabele aftersales

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

kyvers 04-10-2016 Via de website gekocht

Weer tevreden.

Al een paar keer bij Coolblue besteld en steeds tevreden! Ook nu. Je wordt op de hoogte gesteld van de tijd waarop je bestelling wordt geleverd en bij vragen aan de telefoon word je heel vriendelijk te woord gestaan. Prima!

Thijssen 04-10-2016 Via de website gekocht

Prima webshop

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering zelfs op zondag. Fijne en overzichtelijke website, zou ik volgende keer zeker weer gebruiken

Timmy 04-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik heb al verschillende dingen besteld op coolblue, en moet zeggen heb nog nooit iets negatiefs kunnen vinden. De site is heel handig in gebruik, de leveringen zijn altijd correct. De betaling loopt vlot.. en heb zelfs al gehoord (familie) dat als het artikel niet goed is dat er geen enkel probleem is om dit om te wisselen.. dus zeker een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijke site
  • Snelle levering

Jo van der Meer 04-10-2016 Via de website gekocht

eerste bestelling positief

Mijn eerste bestelling bij Coolblue als positief ervaren.
Snel en goed mijn product gevonden.
ZEEER makkelijk en behulpzaam de in te stellen filters. Hierdoor sneller het product van mijn wensen te vinden.
Dat het product niet geheel oke is (achteraf) is niet aan Coolblue maar het product/fabriek zelf.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • filter instelling om product snel te vinden
  • geen verrassingen achteraf
  • goede prijs

Minpunten

• Verpakt los in doos. Mocht opgevuld/beschermd zijn

Marianne 03-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue, fijn bedrijf

Fijne website om producten te zoeken en te vergelijken. Veel reviews en productinformatie. Snelle levering en deen prijs is oké

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel productinformatie

carsten 03-10-2016 Via de website gekocht

Echte aanrader

Ik heb recent een monitor gehaald bij coolblue en daarbij was een kabel geleverd met een verbogen pin. Hierdoor is de monitor poort ook kapot gegaan en ik raakte best in de stres maar ik mag het gewoon retour sturen. Beste service van coolblue, een prima winkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Fijne klantenservice

Jacob 03-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue heeft een duidelijke en overzichtelijke website. Het artikel dat ik nodig had was snel gevonden. Na bestelling kon ik het artikel al snel afhalen.

Nel 03-10-2016 Via de website gekocht

Vlot en vriendelijk

De webstek is duidelijk. Goede omschrijving van het product. De levering is zeer snel en er wordt goed aangegeven wanneer het product geleverd wordt. In tegenstelling tot andere bedrijven wordt het apparaat gratis op z'niet plek geplaatst en aangesloten en het oude apparaat meegenomen. Vriendelijke bezorgers.

Een klasse apart 03-10-2016 Via de website gekocht

Een topbedrijf

Scherpe prijzen, soms goedkoper dan andere (web)winkels.
Meedenkend, servicegericht en uiterst vriendelijk personeel.
Afwikkeling compensatie uitstekend.
Bij een volgende aankoop ga ik zeker weer naar Coolbleu

Pluspunten

• klantgericht en vriendelijke medewerkers
  • scherpe prijzen
  • afwikkeling compensatie uitstekend
  • supersnelle levering

Robin 03-10-2016 Via de website gekocht

Super service :)

Na eerst waardeloze service te hebben ervaren bij een andere (tweedehands) winkel, met slechte levering en kwaliteit toch maar een nieuwe wasmachine gekocht bij coolblue.
Super kwaliteit, voordelige prijs, topservice bij levering en allemaal tips en uitleg over het gebruik van de wasmachine van de heren die het kwamen brengen. Voelt toch een stuk beter, bestellen bij coolblue!

Pluspunten

• Topservice
  • Snelle levering met duidelijke tijdsvakken
  • Zelf leverings datum kiezen
  • Voordelig

Peter 03-10-2016 Via de website gekocht

Een nieuwe wasmachine

Ik heb voor het eerst bij Coolblue iets besteld en mijn ervaring is in een woord: SUPER.
Snelle en uitstekende communicatie en de bezorgers waren zeer netjes.

Pluspunten

• Communicatie
  • Bezorging
  • De Goede prijs

Henriette 03-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

We moesten een nieuwe wasmachine hebben,dan ga je kijken op div sites.toen zagen de geschikte wasmachine staan en hebben we hem besteld.we kregen netjes berichtjes wanneer het bezorgt zou worden.en het wordt netjes aangesloten en ook werd de oude machine meegenomen.Top !!!

Pluspunten

• Goede service
  • Prijskwaliteit