Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arnoud 07-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik had last minute een nieuwe navigatie nodig op mijn motor.
Dankzij het gemak van bestellen, de concurerende prijs en de mega snelle levering kon mijn motorreis op tijd doorgaan.

Pluspunten

• heldere site
  • goede prijzen
  • zeer snelle levering

Julien 07-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden !

De klantenservice van Coolblue LaptopShop is zeer efficient. Ik had een klein probleem met mijn levering en ze hebben alles gedaan om het probleem snel op te lossen. Dank u!

Pluspunten

• Een goede klantenservice
  • Goede kwaliteit materiaal
  • Vriendelijk personeel

Nathalie 06-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasdroger Coolblue

Enorm snelle levering vrijdagavond besteld en zaterdag middag in huis. Keurig op de hoogte gehouden van levertijd. Gratis levering, aansluiting en meenemen oude machine. Zeer goede dienstverlening en ook product voldoet prima.

Ine Journée 06-09-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging, zelfs op zondag!

Mijn bestelling was geplaatst op zaterdagnamiddag en zondagmiddag was het pakketje thuis! Supersnelle bezorging dus! Bovendien is retourneren heel gemakkelijk. Niets dan lof dus!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Eenvoudig retourneren

Ralph 06-09-2016 Via de website gekocht

Bestelling coolblue prima

Snel, overzichtelijk en correct geleverd. Binnen 10 minuten geregeld om 22:00 uur en volgende dag netjes geleverd.

Elly 06-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven, Aalsterweg

Vriendelijk!

Mijn oude telefoon was plotseling stukgegaan. Foto's enz, kon ik niet meer bij. Via internet een nieuwe besteld, en die opgehaald bij Coolbleu in Eindhoven. De baliemedewerker heeft mijn oude simkaart voor het nieuwe toestel passend gemaakt en er alvast in gedaan. Ook heeft hij een heleboel dingen geïnstalleerd, zodat ik het toestel direct kon gebruiken. WhatsApp werkte weer zoals voorheen, mijn contacten heeft hij overgezet. Hij heeft mij een heleboel uitgelegd en heeft eindeloos geduldig mijn foto's proberen te redden. Dat laatste lukte niet, maar ik ben al met al supervgoed geholpen. Hartelijk dank!

Pluspunten

• persoonlijke hulp
  • extra service
  • humor

Annie 06-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop kruimelzuiger

Ik heb een hele goede ervaring tot nu toe met de aankoop van een nieuwe kruimelzuiger.
Coolbleu is 1 van de enigen die razend snel leverd, en ook daar haar belofte goed na komt. prettige betaling, goede comminicatie en een hele mooie overzichtelijke website.
Tot nu toe is Coolblue de beste webshop waar ik heb gekocht. En ook belangrijk,.. er worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht.
Dus wie snel en kostenloos wil kopen raad ik Coolblue aan.

Pluspunten

• Geen verzendkosten
  • Prijzen zijn normaal
  • Snelle levering
  • Betaalgemak
  • Groot assortiment

Stef 06-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue, voorbeeldige online shop

Groot aanbod, goeie website, makkelijke en veilige betaling via je eigen bank software, zeer snelle levering... niks op aan te merken. Een voorbeeldige online shop!

Miriam 06-09-2016 Via de website gekocht

Prima

Wat een prachtig bedrijf en een prima service. Zonder enige twijfel bestel ik hier mijn spullen in de wetenschap dat ik garantie heb en bij defecten er zonder problemen naar een passende oplossing wordt gezocht.

Leon 06-09-2016 Via de website gekocht

Cool Blue:snel&betrouwbaar

Het bestelgemak, de snelle levering en de keuze in veel betaalmogelijkheden zijn naast het assortiment reden genoeg om voor Cool Blue te kiezen.

megan 06-09-2016 Via de website gekocht

top service

Ik heb online een laptop besteld, deze werkte helaas niet goed. Ik heb opgebeld en werd heel vriendelijk geholpen door de klantenservice. Ik heb sochtend gebeld en savonds kon er al een nieuwe laptop geleverd worden aangezien ik deze de dag erna nodig had. Alle extra kosten werden door hun vergoed en ik heb nu een goed werkende laptop en ben super geholpen. Ze hebben de tijd voor me genomen en we hebben samen naar een goede oplossing gezocht.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • vriendelijke service
  • goede prijs/kwaliteit

Thieu 06-09-2016 Via de website gekocht

HP ENVY 4520 All-in-One draadloze printer

Een erg gebruiksvriendelijke en makkelijk te installeren printer. Werkt zowel op de begane grond als 1e verdieping en via de telefoons.Zeker te adviseren.

Pluspunten

• zeer snelle levering
  • gemakkelijke installatie

Roy 06-09-2016 Via de website gekocht

Perfect online winkelen

goede overzichtelijke website, waar je producten met elkaar kunt vergelijken, door specificaties op te vragen. Betalen kan op diverse manieren; betalen-app van mijn bank werkte prima. Levering zoals beloofd; voor 2200 besteld, volgende dag in huis.

Pluspunten

• groot aanbod
  • Betalingsmogelijkheden
  • snelle levering

Jeroen 06-09-2016 Via de website gekocht

Alles klopt

Duidelijke webshop en ruim voldoende keus.
Ik koop hier allerlei zaken. Leveringen komen op tijd.
Maar het belangrijkste: een hele goede service, altijd vlot een medewerker aan de telefoon die je goed helpt.

Pluspunten

• service is snel
  • service is persoonlijk
  • webshop is duidelijk

jacq 06-09-2016 Via de website gekocht

Vlot en vriendelijk

Website is helder. Het bestellen van - in dit geval een tablet - eenvoudig en de bezorging de volgende dag (bijzonder is dat dit voor alle weekdagen geldt) probleemloos. Daarna nog een vraagje. Daarvoor de Klantenservice gebeld. Ook weer plezierig: ruime openingstijden en snelle, vriendelijke en deskundige reactie.
Zeker een webshop om nog eens terug te komen!

Pluspunten

• vriendelijk
  • duidelijk
  • snel

Valk 06-09-2016 Via de website gekocht

Razendsnel, scherpe prijs en uitstekende communicatie.

Dit was mijn eerste bestelling bij Coolblue en zeker niet de laatste.
Heb 's avonds een reus van een koelkast besteld en hij werd tot mijn verbazing de volgende ochtend bezorgd, uitgepakt en geplaatst.
Het enige wat je nog hoeft te doen is de voordeur open te maken.

Coolblue is naar mijn mening erg bij de tijd en speelt vloeiend in op de nieuwste trends in dit marktsegment. Een dikke pluim!

Pluspunten

• Gemakkelijk bestellen
  • Razendsnelle levering
  • Duidelijke communicatie

Andy 06-09-2016 Via de website gekocht

Raak niet teleurgesteld

Met Coolblue geraak je niet in een mallemolen van gepruts en geklooi, je besteld voor 23.59u en de volgende dag heb je hetgeen wat je bestelde en zeker niets verkeerd dat je dan weer moet terugsturen zoals veel voorkomt bij bv. Printtoners en cartridges! Hier krijg je wat je besteld dus wel oogjes open houden dat je het juiste besteld maar er staat zoveel crossreferentie in dat dit moeilijk gaat! En heb je toch iet verkeerd besteld dan kan je dat binnen de 30 dagen terugsturen in de originele verpakking(doe altijd je bestelling open op een deftige manier) en je besteld het juiste en dat is gefixed!
Doen en je hebt een shop waar je tot 23.59u kunt shoppen naar bijna alles en je hebt het de volgende dag afgeleverd thuis of ander adres of kies een van de datumopties!👍🏻👍🏻👍🏻

Pluspunten

• Laat beschikbaar
  • Enorm groot gamma

Minpunten

• ///
  • ///

E van den Berg 05-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Klantvriendelijk personeel met snelle en goede service

Ruim en overzichtelijk, Aduqaat en klantvriendelijk. Behulpzaam met verstand van zaken. Groot assortiment, snelle levering.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Aduqaat

Erwin 05-09-2016 Via de website gekocht

Prijs prima, levering niet !

Prijs prima, maar de levering niet! Kreeg netjes mail voor levering, daarna sms met tijd, maar daarna een bericht levering gaat niet door wordt dag later, dus al bij al 2 dagen vrij moeten nemen! En dat kost ook geld!

Officiele reactie van Coolblue 06-09-2016

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te moeten vernemen dat de levering zo gelopen is. Het is absoluut niet de bedoeling dat afspraken niet worden nagekomen. Onze welgemeende excuses, we willen graag met u meekijken. Zou u het ordernummer kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Graag horen we wat we voor u kunnen betekenen.

Pieter 05-09-2016 Via de website gekocht

Top service bij Coolblue

Nadat wij terugkwamen van vakantie was de wasmachine stuk, gebeld met leverancier, we zouden een week moeten wachten op een monteur;-(. Bij Coolblue nieuwe besteld, binnen een dag bezorgd en geinstalleerd op de derde etage. Oude meegenomen door De vriendelijke bezorgers zonder extra te hoeven betalen;-)

Pluspunten

• snelheid
  • vriendelijkheid personeel
  • service

Minpunten

• NVT

Kees 05-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering

Rond 22:00 besteld volgende dag eind van de ochtend al geleverd. Dat noem ik snel! En het bestelde product was goedkoper dan elders.

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoper dan elders
  • geen verzendkosten

jan 05-09-2016 Via de website gekocht

seagate extension drive

voordeligste en de volgende dag in huis,prima verpakt en verder ook helemaal helemaal perfect Alleen jammer dat de beoordeling minimaal 100 karakters moet zijn, dát vind ik dan weer een beetje pushy

Pluspunten

• gemak boeken en betalen
  • snelheid

B. van Haaren 05-09-2016 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak.

Ook bij het bestellen van verschillende artikelen, in mijn geval een heggenschaar en een telefoonset werd alles keurig binnen 24 uur en in een levering afgeleverd. Klasse !!!

Pluspunten

• lage prijzen
  • omruilgarantie
  • afspraak is afspraak

John 05-09-2016 Via de website gekocht

Bijna perfect, klein aandachtspuntje

Ik vind het een superwinkel ook als er een keer iets is zijn ze er voor je.
Dat laatste is voor mij zelfs belangrijker dan de beste prijs.
Toch een, voor mij, minpuntje, ik kwam er naderhand achter dat de monitor die ik gekocht heb (2e kans) een jaar minder garantie heeft, gelet op het minimale prijsverschil met een nieuwe zal ik
geen 2e kans meer aanschaffen.
Het stond er achter af bekeken bij vermeld maar ik heb dat tijdens het bestellen niet gezien.
Ga ook niet retourneren, monitor is prachtig en ben dik tevreden.

Pluspunten

• service
  • goede website
  • assortiment

Minpunten

• garantie 2e kans korter

PRH 05-09-2016 Via de website gekocht

Dag 1, droger stuk - Dag 2, nieuwe droger gebruiksklaar

Op zondag is onze 17 jaar (!!!) oude Bosch wasdroger gesneuveld. Via de site van Coolblue een nieuwe Bosch uitgezocht (best getest volgens consumentenbond). 's avonds om 21 uur gebeld naar de klantservice (zondagavond hé) ivm afspraak voor levertijd op maandag. De telefonist gaf ons aan dat dit voor witgoed niet op maandagavond mogelijk is en dat van te voren niet een tijd kon worden doorgegeven. Dit kan pas 's ochtends, echter wij zouden pas om 9 uur beschikbaar zijn voor ontvangst. De verkoper gaf aan dat we toch zonder probleem konden bestellen en mocht het dan onverhoopt zo zijn dat ze toch al voor 9 uur zouden komen, dan zou men KOSTELOOS later in de week nogmaals komen. Dan kan je dus met een gerust hart bestellen. Volgende ochtend werd netjes bericht dat ze eind vd ochtend zouden komen en half uurtje van te voren werd nogmaals gemeld dat ze onderweg waren. Alles is uiteindelijk keurig netjes boven gebracht en geinstalleerd en ook de oude machine is weer voorzichtig naar beneden gebracht en meegenomen. Volgende aankoop bij gelijkwaardige prijs zeker weer via Coolblue.

Pluspunten

• klantenservice bereikbaar
  • vriendelijkheid personeel
  • leveringsservice

Hanot Marita 05-09-2016 Via de website gekocht

GSM

zeer uitgebreide webwinkel. makkelijk te gebruiken. zeer snelle levering. toestellen makkelijk te vergelijken met elkaar.

Pluspunten

• snelle service
  • vriendelijk

Joel 05-09-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment, snel bezorgd!

Naar mijn mening een topwinkel! Ze hebben een groot assortiment en alles wat je besteld heb je de volgende dag binnen! Op zaterdag om 22:30 nog even snel die kabel bestellen samen met een game die je graag wilt? Zondag kun je spelen!
Enige nadeel wat ik laatst heb ervaren is dat als je je cadeaubon inwisselt en besluit toch te wachten met de aankoop, het niet meer kunt terugdraaien en ben je de cadeaubon dus "kwijt".

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Goeie service
  • Snelle levering
  • Cadeaubon van €5

Minpunten

• Inwisselen onomkeerbaar

E.Gorissen 05-09-2016 Via de website gekocht

Enorme keuze rugzakken

Onlangs heb ik een rugak besteld bij Coolblue.
Vanaf bestellen tot ontvangst van product ben ik hierover zeer positief. Helaas blijkt de laptop toch net niet te passen in de rugzak en moet ik deze retour zenden. Ook hier wordt niet moeilijk over gedaan. De reden 'daarom' is voor Coolblue ook voldoende.

Pluspunten

• Snel in huis
  • Ophalen postloket
  • Goed verpakt

Hendry 05-09-2016 Via de website gekocht

aankoop subwoofer

Geweldige service en zeer snelle levering. Voor zondag 23.59 uur besteld, maandag in huis. Super!!!
Daarnaast is de bestelling in het proces zeer goed te volgen. Je weet precies de status van de bestelling.

Pluspunten

• Site is overzichtelijk
  • zeer snelle levering

Yappie 05-09-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

Betrouwbare fijne winkel met vriendelijke mensen en goede service. Goede klantvriendelijkheid en geduld. Zeker voor ouderen geldt dat in het bijzonder. Er is een zeer groot aanbod van artikelen.

Pluspunten

• klantgericht
  • klantvriendelijik
  • goede service

Minpunten

• niet gevonden

Nick 05-09-2016 Via de website gekocht

Top!

Prima webshop met een uitstekende bezorgservice!
Vooral de informatievoorziening m.b.t. de bezorging en klantvriendelijkheid van de bezorgers was super.

Pluspunten

• Informatievoorziening
  • Klantvriendelijk

Vanessa 05-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en prijs meer dan top !

Ik had een nieuwe boekentas nodig voor mijn zoon voor het eerste middelbaar, naar dreamland gaan kijken waar dezelfde rugzak 105€ kosten bij coolblue in actieprijs 69€. Besteld op 18u, volgende dag voor 10 u geleverd door de postbode op een zaterdag.
Zeer tevreden met de actieprijs en de vlotte levering, ik ga zeker de website nog bekijken.

Pluspunten

• Acteprijzen
  • Snelle levering

Lindsey 05-09-2016 Via de website gekocht

Een goeie en betrouwbare webshop

Aangezien ik al een aantal producten hier heb gehaald en nooit ben teleurgesteld door Coolblue, vind ik dat ik met een gerust hart kan vertellen dat deze webshop een top webshop is. Maar ook betrouwbaar en snel. Mocht er toch nog iets mis zijn gegaan met de verzending, dan wordt er altijd ervoor gezorgd dat het product alsnog zo snel mogelijk afgeleverd wordt en met een eventuele kortingsbon.

Pluspunten

• Verzending is snel
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaar
  • Service

Sharon 05-09-2016 Via de website gekocht

Supersnel en goed geleverd!

Vrijdagavond om 21.00 besteld en de volgende dag al om 11.00 in huis! Geweldige service!! Ook fijn dat ze je goed op de hoogte houden tijdens het gehele proces en dat je precies kunt zien waar je product is en wanneer het bij jou aankomt.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goed verpakt
  • Overzichtelijke site
  • Veel betaalmogelijkheden

Indy 05-09-2016 Via de website gekocht

Snel en zeer betrouwbaar

Altijd alles volgende dag in huis. Duidelijke informatie m.b.t. de status van je bestelling. Zeer goede klantenservice, altijd snelle en duidelijke reacties.

Extra pluspunt dat je ''tweedekans'' producten kan kopen. Scheelt soms tientallen euro's terwijl het product gewoon nieuw is!

Maarten 05-09-2016 Via de website gekocht

Eigenlijk gewoon perfect

Coolblue heeft een duidelijke en overzichtelijke website, het aanbod is echt enorm en per product categorie is er een aparte site ingericht met duidelijke informatie, suggesties en beoordelingen van andere klanten.
Het filtersysteem brengt het assortiment snel terug tot een aantal producten met de eisen die je stelt en al snel heb je jouw product gevonden.

Het bestelproces is snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang, je krijgt zelfs bericht als de postbode naar je onderweg is!

In geval van vragen of problemen is de klantenservice echt absurd goed; je kan duidelijk merken dat ze klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel hebben staan bij Coolblue.
Ook de manier waarop ze zich profileren op social media is bijzonder goed te noemen en springt er echt uit door bijzondere acties, aparte berichtjes en soms gewoon een lekker gek filmpje of foto. Je moet het soms ook met een knipoog en een grote glimlach kunnen bekijken :)

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Uitgebreid assortiment
  • Veel informatie
  • Extreem klantvriendelijk

Minpunten

• Soms wat aan de dure kant

Karin 05-09-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Heb een laptop besteld, site heel duidelijk en goede prijs/kwaliteitverhouding. Levertijd prima en goed track en trace vanhet pakket. In twee woorden Super Tevreden!!!

Pluspunten

• Alleen maar plus

Ivo 05-09-2016 Via de website gekocht

snel en goed

supersnelle (gratis !) levering voor een voordelig geprijs product. Op vrijdag bested en de volgende dag keurig bezorgd. service met een glimlach, gewoon erg goed.

Willem Souwer 05-09-2016 Via de website gekocht

Goed assortiment

Redelijk uitgebreid assortiment, (correcte) productinformatie (kon wat uitgebreider), scherp geprijsd, vlotte en probleemloze levering.

Gerda 05-09-2016 Via de website gekocht

Top service

Voor het eerst iets bij Coolblue gekocht.
'S avonds besteld en de volgende dag afgeleverd op een zelf te kiezen tijdstip. Topservice.

Hubken 04-09-2016 Via de website gekocht

Cool

Snelle afhandeling zonder toeters of bellen, soepel afhandeling bij problemen, mogelijkheid om de shop te bezoeken, vriendelijke ontvagst, Top Shop

Thomas Rosier 04-09-2016 Via de website gekocht

Hoesje besteld

Zeer snel geleverd. Voor 12 uur besteld volgende dag in huis, verder past het hoesje goed en heb een gehele bescherming voor mijn samsung s6

Pluspunten

• Snel

Anouk 04-09-2016 Via de website gekocht

Super service en heel vriendelijk

Super veel keuze en voor een mooie prijs. De service is perfect en bezorgen gratis thuis. Mijn wasmachine werd zelfs geïnstalleerd.

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijk
  • Bezorging

Catharina Pieters 04-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging en nette aflevering van het product.

Goede uitgebreide collectie, met duidelijke omschrijving van het artikel. Ook de prijsverhouding is gunstig.

Anita van den broek 04-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige website met de beste klantenservice !

Mooie duidelijke website en enorm goede service,gratis geleverd en niet tot de drempel maar naar boven,en het oude apparaat mee genomen,bovendien de volgende dag al in huis

Gunther 04-09-2016 Via de website gekocht

Zeer goed en makkelijk en deskundig

De pagina is zeer overzichtelijk en bij de artikelen staat alles goed omschreven.
Je hebt veel keuze, ook als je vragen hebt of geadviseerd wilt worden (telefonisch)is dat geen probleem je wordt vriendelijk en deskundig geholpen.
Ook als er een produkt stuk gaat is dit bij cool blue is geen probleem en vanuit mijn ervaring goed opgelost.
Je hebt ook alles snel in huis ook op zondag.
Ik kan iedereen aanbevelen bij cool blue te bestelen

Johan 04-09-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Ik was op zoek naar een snelle eenvoudige oplossing om vanuit mijn luie zetel te kunnen surfen, video lijken en musiek beluisteren, na een beetje speurwerk en dank zij de heel complete info op de site was mijn keuze snel gemaakt. 20u17 besteld, 9u48 geleverd, wat kan je meer verwachten ?

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Info of verwijzing
  • Gemakkelijk betalen
  • simple en snel leveren

Henk uit Ruinerwold 04-09-2016 Via de website gekocht

afspraak is afspraak

prima website met goede productinformatie en ruime keuze in verschillende merken van een bepaald product, ook de omschrijving van de aangeboden producten zijn uitstekend weer gegeven.

Pluspunten

• goede website
  • veel keuze
  • goede prijs/kwaliteit

Maxime C Jaarsveld 04-09-2016 Via de website gekocht

Snel en perfect

Wij hadden een wasmachine besteld. Zonder problemen hebben ze deze naar de derde etage getild en binnen een klein kwartiertje aangesloten!

Pluspunten

• Bezorging
  • Aansluiten
  • snel

Jolieke 04-09-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging, ook op zondag en maandag. Super klantenservice met zorgvuldige informatie. Chat met een echt persoon in plaats van met een robot.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • goede klantenservice