Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeanne 26-09-2018 Via de website gekocht

Fijne website.En duidelijke omschrijving

De shop is goed, alleen hadden zij de updates moeten doen, was in april de laatste geweest, en in september de laptop gekocht. Maar was wel blij dat ik een rijtje tips kreeg voor de instellingen. Dat was top !

Justin 26-09-2018 Via de website gekocht

Mijn eerste bestelling bij het fenomeen CoolBlue.

Voor het eerst ook maar eens een grote aanschaf gedaan bij ''Nederlands beste webshop 2017''.
Een zeer positieve ervaring, de website is overzichtelijk en ik kon makkelijk mijn product(en) vinden en vergelijken.
Zelfs op zondag telt het voor 23.59 besteld morgen in huis!
Groot pluspunt is het laten bezorgen bij een (Post.nl)afhaalpunt sommige webwinkels bieden deze optie (nog steeds) niet aan. Dan moet je dit regelen met Postnl wanneer je het ''we-hebben-gemist'' briefje vindt in je brievenbus.
Zeer zeker niet de laatste keer voor mij Coolblue.

Happy 26-09-2018 Via de website gekocht

Wéér helemaal goed!

Duidelijke site, goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettige, heldere communicatie met een luchtig, vrolijk randje. Complimenten!

Melissa Wendrickx 26-09-2018 Via de website gekocht

Altijd tevreden

Ik heb al heel wat aankopen gedaan en ik ben altijd tevreden.
Goed aanbod, goede producten, goede dienst na verkoop.
Ik heb nog geen enkele negatieve ervaring gehad.

Birgit 26-09-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met goede product informatie, Je wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken tijdens de verzending en de levering is heel snel!

Benedictus 26-09-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Vaak (altijd?) de voordeligste optie voor elektronica. Perfecte service, supersnelle bezorging. Bestellen van witgoed is ook top bij Coolblue, met hun eigen bezorgservice die mega klantvriendelijk is.

Vv 26-09-2018 Via de website gekocht

Rustig kijken en vergelijken op de website.
Prijs kwaliteit is ok.
Snelle levering, zelfs mee installeren b.v. wasmachine
Geen problemen bij omruilen.

Bart 26-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Competetief op prijs, Uitmuntend in service! Wanneer de prijs niet te veel afwijkt van andere sites, zal ik altijd mijn product op Coolblue bestellen

Danny 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijk bezorgpersoneel. Erg fijn dat er een 20/30 minuten voor aankomst bezorgers even gebeld word, zo zit je niet de hele dag te wachten.

Karin van Oers 25-09-2018 Via de website gekocht

Cool Blue service was uitstekend!

Zeer tevreden over de service van cool blue. Dit was de eerste keer toen ik er gebruik van maakte en zal het vaker in de toekomst gaan gebruiken. Mijn produkt , een stofzuiger is zaterdag middag bestellt en 24 uur later in huis!!! Cool blue hebben ook snel een email gestuurd dat mijn bestelling in behandeling is en daarnaar wanneer ik mijn produkt zou kunnen verwachten.

Tonny Kuijten 25-09-2018 Via de website gekocht

Top cool bleu

Lieve en aardige mensen aan de telefoon alleen het bezorgmoment gaf ons niet veel ruimte dat vond ik echt minder maar verder goed personeel

Nel 25-09-2018 Via de website gekocht

Omdat je bij coolblue altijd je producten 1 maand kan uitproberen, koop ik bij coolblue.
Je kan ook ook een belletje plegen als je iets niet begrijpt.

Rob 25-09-2018 Via de website gekocht

Prima afgeleverd en op tijd!

Hoewel niet de goedkoopste toch hier gekocht vanwege de belofte om het product te plaatsen en aan te sluiten. De wasmachine moest naar twee hoog en dat ging zonder problemen ondanks de steile trap.

c van de laar 25-09-2018 Via de website gekocht

goede service

makkelijke site, snel zoeken, en zelfs bezorging op zondag! plus ook leuke humor op de site en mails.

kitty maas 25-09-2018 Via de website gekocht

goede prijzen en snelle levering

ben heel blij met coolblue. prijzen zijn goed en ze leveren snel en zelfs op zondag. de chauffeurs zijn ook altijd super beleefd.

Bram 25-09-2018 Via de website gekocht

Top service.

Heb al diverse apparatuur gekocht bij Cooblue en de service en levering is altijd top. Kreeg zelfs een keer een kaart voor klant v/d week van ze omdat ik iets nastuurde wat ik was vergeten bij een retourzending.

Ben 25-09-2018 Via de website gekocht

Pakket verloren gegaan binnen Coolblue

Op 2 september 2018 heb ik een jbl subwoofer besteld via Coolblue. Deze wou ik graag geleverd zien hebben in het postkantoor van Berlaar(afhaalpunt). Door het gewicht van het pakketje is het doorverwezen naar een partner van Bpost dynalogic. Tussen deze 2 bedrijven is er iets misgelopen aangezien dynalogic dacht dat ik woonde in een postkantoor. Na 3 pogingen om jet te leveren in het postkantoor en te horen dat ik niet thuis was stuurden ze het pakket terug naar Coolblue. Deze ontvangde dit pakket volgens de Bpost track and trace op maandag 10 september. Na verschillende mails en berichten naar Coolblue die heel de tijd zeiden dat er een uitzonderlijke drukte was van 5 dagen in het retour magazijn. Zaterdag 22 September mailde ik naar de manager van Coolblue om een melding te maken. Hij zei dat er iets was misgelopen met mijn pakket en dat het pakket nooit was binnengekomen in het magazijn ( terwijl een andere medewerker zei dat het onderweg was naar het magazijn in Nederland?????). Het jammerste vind ik nog dat Coolblue niets vanuit hun eigen naar mij toen hebben gecommuniceerd. Verder weet ik dat Coolblue een goede winkel is maar hier hebben ze mij toch diep teleurgesteld.

Ronny 24-09-2018 Via de website gekocht

TOP ! ! !

Zoals steeds een SUPERSERVICE, altijd op tijd, netjes verpakt en bij vragen meteen een reply....TOP ! !

Ronald 24-09-2018 Via de website gekocht

Grote keuzemogelijkheden en goede info

Goede mogelijkheden om op de website producten te vergelijken. Bij de producten staat uitgebreide info en er is een handig vergelijkingsapje ingebouwd.

Anoniem 24-09-2018 Via de website gekocht

Goede, Betrouwbare en klasse winkel

Goede service, duidelijk, klantgericht, gemakkelijk
Betrouwbaar, up-to-date. Snelle levering, tot laat kunnen bestellen, al met al helemaal top!

René 24-09-2018 Via de website gekocht

Een no nonsense bedrijf

Coolblue geeft een prima aanbod van producten die ook nog eens goed geprijst zijn. De snelle levering en prima service zijn voor mij toch steeds weer de aanleiding om een product bij Coolblue te bestellen.

Fred van Nijmweegen 24-09-2018 Via de website gekocht

Een geweldige tablet

Snelle levering. Besteld via de website, de volgende dag al om half tien, opgehaals in de winkel in Eindhoven. Tijdens het korte wachten kreeg ik een kopje koffie aangeboden, vervolgens werd iksnel en vriendelijkgeholpenmet de levering

Pieter 24-09-2018 Via de website gekocht

Coolblue is tot nu toe de enige online winkel (waar ik besteld heb) waar er daadwerkelijk binnen een acceptabele tijd-window wordt geleverd. En 15min voor bezorging netjes een telefoontje wordt gedaan. echt super. (mijn bestelling betrof wel een wasmachine).

Leen 23-09-2018 In de winkel gekocht
Wilrijk

Een tevreden klant??

We werden aan de deur onmiddelijk verwelkomt en doorverwezen naar de winkelmederwerker. We kwamen daar als 2 leken aan met een lijstje vol technische specificaties waaraan onze computer volgens de Univ moest voldoen. De medewerker heeft ons alles netjes uitgelegd, voor- en nadelen bekeken, vergelijkingen gemaakt en we zijn als een zeer tevreden klant met onze laptop terug buitengestapt. Dank je voor de superassistentie !

Daniel Duffel 23-09-2018 Via de website gekocht

Ze hebben mij verbaasd .

Eerste aankoop van een groot huishoudtoestel via een website, Siemens droogkast. Duidelijke info op de website,snelle en duidelijke aankoop bestelprocedure. Levering volgens afspraak, te volgen via trac en tracé . Plaatsing testen en nodige uitleg wordt met de glimlach gegeven. Oude machine meegenomen en 30 dagen omruilgarantie!
Niets op aan te merken, nooit gedacht, top👍.

Franc 23-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Aankoop werkt goed, levering op tijd, prima service,kortom alles verloopt vlotjes en als je nog meer weet moet je deze tekst maar zelf aanvullen.

Nelly 23-09-2018 Via de website gekocht

Ruime keus

Coolblue biedt ruime keus, de bestelling werd de volgende dag geleverd en was stevig verpakt in een makkelijk te openen verpakking. De betaling verliep goed en er was communicatie over het tijdstip van bezorgen.

Lieke 23-09-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Ik ben goede service van Coolblue gewend maar dit keer ben ik erg ontevreden. Meer dan 3 weken geleden is mijn laptop terug gestuurd naar de fabriek omdat hij kapot was, als hij na 3 weken niet gemaakt zou zijn dan zou Coolblue met een oplossing komen. Na 3 weken (donderdag) had ik geen bericht dus belde ik Coolblue zelf op, hier kwam ik erachter dat ze mijn laptop al terug hadden gestuurd naar mijn huis (op maandag) maar deze is nooit aangekomen omdat mijn pakket mogelijk kwijt zou zijn. Ik heb post NL gebeld (dezelfde donderdag) en die beweren dat Coolblue het pakket nooit hebben aangeleverd. Na nog een keer bellen met Coolblue (vrijdag) werd er gezegd dat ze nog 1 dag zouden kijken en zoeken naar mijn pakket. Als het pakket niet gevonden zou worden zou ik de volgende dag shoptegoed / geld terug krijgen. De volgende dag (zaterdag) belde ik Coolblue om te vragen hoe het zat met mijn shoptegoed. Ik kreeg te horen dat ik hier nog op moest wachten tot dat het zoek proces was afgerond. Ik wacht nu nog steeds op bericht en een oplossing van Coolblue. Ik zit al meer dan 3 weken zonder laptop terwijl ik deze hard nodig heb voor school.

Beste Lieke,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Het is natuurlijk heel jammer om te lezen dat je nu meer dan 3 weken wacht op jouw gerepareerde laptop. Een reparatie duurt inderdaad gemiddeld 3 weken. In dit geval komt er ook een onderzoek bij kijken omdat de retourzending nog niet bij ons binnen is.

We begrijpen dat je zo snel mogelijk weer een laptop nodig hebt voor school. Daarom willen wij zeker nog een blik werpen op de retourzending en het onderzoek. Als blijkt dat wij een alternatieve oplossing kunnen bieden, dan zullen wij dit jou weten. Voordat wij aan de slag gaan, hebben wij een order- of retournummer nodig. Je kunt dit ons toesturen per e-mail.

Graag ontvangen wij de benodigde gegevens met een korte toelichting per e-mail. Je kunt de e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij zullen zo snel mogelijk op jouw e-mail reageren. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, dan lezen wij dit graag terug in jouw bericht.

Hans 23-09-2018 Via de website gekocht

alles o.k.

Een duidelijke productbeschrijving, een snelle levering en een goede prijs.

Bart 23-09-2018 Via de website gekocht

goede betrouwbare winkel

Heb al regelmatig spullen bij Coolblue besteld en tot nu toe eigenlijk alleen positieve ervaringen gehad, zowel voor tijdens als na het bestellen was indien nodig de service heel goed en adekwaat.
Een keer door niet voldoende informatie zoeken van mijn kant een ssd voor de laptop die ik wou upgraden moeten terug sturen omdat ik een verkeerd model had gekozen en dit werd door de webshop goed opgelost.
Ook bij garantie zaken zijn ze erg snel en komen met goede en fatsoenlijke oplossingen en aanbevelingen.
Verder vind ik ook zeer positief dat er achter het keuze menu via de telefoon ook nog echte mensen zitten en je alleen een computer hoort om je met de goede afdeling door te verbinden en daarna heb je menselijk contact wat tegenwoordig ook niet meer helemaal vanzelfsprekend is.
De prijzen zijn redelijk goed wat ik zo zie in vergelijkingen en toegegeven soms vind je iets ergens anders iets goedkoper en andere keren is Coolblue het goedkoopste maar dat is nu eenmaal de markt, wil je echter service en kun je kiezen voor een paar cent/euro extra voor Coolblue of een onbekende shop die geen reviews heeft is bij grotere bedragen de zekerheid van goede service de beetje hogere kosten meestal wel waard.

Chantal 23-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede klantenservice.

Ik heb al een aantal keer bij Coolblue besteld en alles is altijd snel en netjes verpakt geleverd. Met vragen over producten voor ik bestelde of zelfs nadat ik besteld had, word ik netjes te woord gestaan door de klantenservice. Zowel telefonisch als via social media en zelfs whatsapp. Top!

peter klijn 23-09-2018 Via de website gekocht

top service

makkelijk te bestellen , verzending word keurig door gemaild de tijd van aflevering

al vaak besteld alhier. echt een aanrader,

is er een probleem dan zoeken ze het tot de bodem uit.

en niet van dagen wachten direct actie.

Chris 23-09-2018 Via de website gekocht

Meer dan geweldige service!

Naast de webshop heeft Coolbleu een aantal fysieke winkels. Dit maakt dat het oplossen van een technisch mankement aan een geleverd product persoonlijk en op snelle wijze wordt opgepakt.
De klacht werd grondig onderzocht. Toen bleek dat het aan het product lag (laptop) en niet aan instellingen, werd de laptop ter plekke omgeruild voor een nieuwe en naar eigen keuze van een ander merk.

A. Glas 23-09-2018 Via de website gekocht

Jbl flip 3

Savonds laat besteld volgende dag om 13. 00 uur geleverd top service vriendelijke website! Prima kwaliteit prijsverhouding

Toin Engels 23-09-2018 Via de website gekocht

Geen geweldige service

De shop is prima en mijn eerdere ervaringen ook maar mijn laatste ervaring is erg slecht te noemen. Ik heb een wasmachine besteld met een onderstel/verhoging. Na de on-line bestelling nog met de klantenservice gebeld dat ik beide tegelijk nodig had om te installeren. Dat werd bevestigd maar helaas de wasmachine was er maar het onderstel niet. Dat kwam de volgende dag en ik moest dan een nieuwe afspraak maken om alles te laten installeren. De klantenservice doet alles af met het komt wel goed maar zegt niet wanneer. Kortom ik heb alles zelf moeten doen. De reclame van "wij gaan pas weg als alles in orde is" en "we doen alles met een glimlach" is dus vergezocht.

Beste meneer Engels,

Het is jammer om te lezen dat de service bij de laatste bestelling niet naar wens is geweest. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, mag je ook verwachten dat alle bestelde producten worden geleverd.

We kunnen op basis van jouw naam jouw bestelgeschiedenis erbij pakken. De sokkel is tijdens de voorbereidingen van de levering zoek geraakt. Dit heeft ervoor gezorgd dat alleen de wasmachine werd geleverd. Gelukkig hebben we meteen een nieuwe sokkel toegestuurd. Daarnaast is één van onze partners ingeschakeld om toch nog de wasmachine op de sokkel te plaatsen.

Zojuist hebben wij met de andere partij contact opgenomen om het verloop van de service te controleren. Zij hebben aangegeven dat je uiteindelijk zelf de wasmachine op de verhoging hebt geplaatst. Dat is natuurlijk goed nieuws! Dit neemt niet weg dat dit al bij de eerste levering had moeten gebeuren. Het spijt ons dat wij de belofte niet zijn nagekomen.

We hopen dat we bij de volgende bestellingen jou weer de beloofde Coolblue service kunnen leveren. We wensen jou veel plezier met de nieuwe wasmachine. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten door contact op te nemen met de Klantenservice-afdeling.

Edith Smets 23-09-2018 Via de website gekocht

Fijn shoppen bij Coolblue!

Uitgebreide collectie van alle hebbedingetjes denkbaar!
De heel toegankelijke site maak het zoekwerk naar, "omteven wat" in een handomdraai geklust.

DP 23-09-2018 Via de website gekocht

Verrassend

Blij verrast! Supersnelle levering TV (avond besteld, volgende morgen om 10.30 uur in huis) Duidelijke, leuke leveringsupdates. Vrolijke, Keurige bezorger die uitleg en tips geeft, met een ferme handdruk bedankt voor de aankoop en veel kijkplezier wenst. Wow! Het kan toch nog! een goede prijs en goede service! O, ja televisie is prima! Geweldige prijs/kwaliteitsverhouding. Ook aanrader!

j.smeets 23-09-2018 Via de website gekocht

vriendelijk maar wasmachine niet horizontaal gezet.

mooi machientje maar diegene die het plaatste lukte het niet om horizontaal te zetten.Na een eerdere aanschaf gedaan te hebben nog eens bij coolblue geprobeerd. `De vorige wasmachine ging snel kapot door versleten lagers(misschien ook niet horizontaal gezet??). Het lijkt me een prima wasmachine maar ben bang dat straks deze weer kapotte lagers heeft.

Beste meneer/mevrouw Smeets,

Wat vervelend dat de wasmachine niet helemaal waterpas staat. Het is zeker belangrijk dat de machine waterpas staat. Anders zal dit op lange termijn mogelijk het apparaat aantasten. Het is goed dat dit bij ons aangeeft.

Wij bieden als extra service ook aan om de geplaatste machine te controleren. Onze eigen bezorgers van CoolblueBezorgt kunnen voor jou controleren of de wasmachine werkelijk waterpas staat. Als dit de oorzaak is van het probleem, dan is het mogelijk om de wasmachine bij ons aan te melden voor een reparatie. Let op dat een reparatie alleen mogelijk is wanneer de garantie nog loopt.

Onze Klantenservice medewerkers kunnen samen met jou kijken naar de mogelijke dagen waarop de bezorgers langs kunnen komen. Dan komen wij langs om het apparaat te controleren. Als je nog andere vragen hierover hebt, dan staat de Klantenservice-afdeling jou graag te woord.

Marjon 23-09-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging!

Zo snel heb ik nog nooit een bestelling in huis gehad! 's Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Marc 23-09-2018 Via de website gekocht

Top website

Dit is een top website volgende dag had ik me bestelling in huis. Je kan ook nog de optie kiezen om het de zelfde dag te laten bezorgen voor een klein bedrag. Dit moet je wel voor 3 uur smiddags dan aanschaffen. Helemaal toppie

matthias aka 23-09-2018 Via de website gekocht

Altijd te laat

Deze maand september had ik bij Coolblue een Galaxy watch besteld voor de datum 7 september. Deze is uiteindelijk aangekomen op 13 September! Om deze watch goed te kunnen testen wou ik deze linken met mijn Galaxy s8 maar deze had batterijproblemen en moet dus in reparatie, tot deze dag wacht ik al 2 weken op mijn toestel met van Coolblue enkel de informatie "onderweg naar reparateur". Terwijl ik van Samsung te horen kreeg dat deze al lang klaar is en terug verzonden is. Voor mijn werk heb ik echt mijn smartphone nodig en dus heb ik geen andere optie gehad om een nieuw toestel te bestellen aangezien ik deze dan de dag erna al had. Ik heb de nieuwe smartphone vrijdag (eergisteren) besteld en gisteren de hele dag thuis gebleven om mijn pakketje aan te nemen maar vandaag is het er nog steeds niet.

klaas jansma 23-09-2018 Via de website gekocht

Niet betrouwbaar

Vrijdag voor het voetbal team een boombox besteld. De mogelijkheid om dezelfde dag nog te laten bezorgen aangevinkt maar niets binnen gekregen. Vandaag gebeld met de vraag of hij dan vandaag bezorgd zou kunnen worden maar tot mijn verbazing was dit niets eens mogelijk. Het zou maandag worden? Snelle levering beloven en 3 dagen later leveren is ongelooflijk waardeloos. Niet alleen ik maar ook 20 voetballers zijn zeer teleurgesteld.

Gr. klaas Jansma

Beste meneer Jansma,

Wat verschrikkelijk dat je alle 20 voetballers moet teleurstellen omdat de speaker niet is geleverd. Wij balen ook enorm dat wij de beloofde snelle service niet konden leveren.

Met behulp van jouw naam hebben wij jouw bestelgeschiedenis kunnen inzien. Je hebt gekozen voor een speciale VandaagNog levering voor vrijdag 21 september. Helaas is de levering uitgebleven. We werken samen met een paar koeriers om ervoor te zorgen dat alle bestellingen worden geleverd. Bij één van de koeriers waar jouw pakket is beland, is het niet mogelijk om zondag te leveren. Daarom werd de eerstvolgende mogelijkheid pas maandag.

Het enige alternatief om in het weekend een speaker geleverd te krijgen, is een nieuwe bestelling plaatsen en betalen. Dan werd de bestelling via een andere koerier met een normale zending zondag geleverd.

We zien dat je de bestelling hebt geannuleerd en ook daarbij de geplande levering voor vandaag 24 september is geannuleerd. Wanneer het pakket weer terecht is in ons magazijn, zullen wij het aankoopbedrag terugstorten. Het spijt ons enorm dat wij niet de beloofde snelle service konden leveren. Wij hopen dat we het tegendeel kunnen bewijzen bij de eerstvolgende bestelling.

We hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten. Je kunt jouw vragen altijd stellen aan onze Klantenservice-afdeling per e-mail, telefonisch of via onze Social Media kanalen.

Richard 23-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende service.

Helaas vlak voor onze vakantie ging onze wasmachine kapot.

Miele gebeld voor service en/of reparatie, maar door vakantiedrukte niet mogelijk. Miele verwees ons wel door naar jullie site i.v.m . het snel kunnen leveren van o.a. Miele witgoed.

Via jullie site onze wasmachine besteld welke de volgende dag al geleverd en aangesloten kon worden! Dit was super en de volgende dag is onze nieuw bestelde wasmachine ook geleverd en aangesloten.
Prettige bijkomstigheid is dat de oude machine wordt meegenomen. Wij kregen nog een compliment van de 2 heren die de machine kwamen afleveren dat de oude wasmachine keurig volgens voorschrift afgekoppeld en gereed stond om mee terug te nemen. (dit alles is te lezen in de meegestuurde info, ná bestelling)
Kort in bezit, maar nu al tevreden over was resultaat van verschillende programma's.

Gezien deze ervaring voor ons een top service die wij zeker aanraden!

Yirka 22-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en klantvriendelijkheid!

Uitgebreide informatie over de producten. Zeer correcte service en naverkoopdienst. Geweldige leveringsdienst en de chauffeurs van Coolblue zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!

Vera 22-09-2018 Via de website gekocht

Zeer vlotte bezorging.

Niet alleen een ruime keus aan artikelen, maar ook een zeer vlotte afhandeling. Zelfs op zondag werd mijn pakje bezorgd. Geweldig.

Marco 22-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en betrouwbaar, snel geleverd!

Laptop gekocht, georiënteerd op de website van coolblue. Gevonden wat ik zocht en besteld(21:30), volgende dag om 15:40 geleverd, fantastisch.

Twinmom 22-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

De site van Coolblue geeft uitgebreide informatie. Het Bestellen bij Coolblue gaat erg gemakkelijk. De artikelen heb je snel in huis.

GK 22-09-2018 Via de website gekocht

Excellente service

Je wordt een kwartier van te voren gebeld, het product wordt zelfs op zondag keurig bezorgd door vriendelijke studenten.

N.Kuijer 22-09-2018 Via de website gekocht

bijzonder tevreden over coolblue

de website is overzichtelijk en netjes de producten zijn makkelijk te vinden, ook de snelle levering
is bijzonder goed zonder problemen vandaag besteld morgen in huis

Guus 22-09-2018 Via de website gekocht

Coolblue altijd goeie en snelle service

Goeie omschrijvingen en reviews. En nooit een probleem als iets niet in orde is. Wordt altijd prima geholpen.