tablet 04-08-2022

Mijn zoon heeft voor mij reeds meerdere elektronische toestellen gekocht en zowel leveringsdatum als service zijn 100%. Ook hij zelf heeft reeds meerdere malen bij jullie toestellen klein en groot besteld en raad mij daarom jullie shop aan.

Marnick Hens 04-08-2022

Elke keer dat ik heb besteld bij coolblue, wat ik al meerdere malen heb gedaan, ben ik blij met de bestelling. Daarnaast heb ik niet te klagen over de service.

julie.dalton22@hotmail.be 04-08-2022

Het was een plezier om zo gemakkelijk mijn artikel te vinden.
De eenvoudige betaling met Pay pal maakt het ook aantrekkelijk.

Marc Hellemans 04-08-2022

Nooit problemen gehad met Coolblue maar laatste bestelling is echt "kafka". Besteld op 1 aug (laptop standaard). 2 augustus mail gekregen van CoolblueFietst dat bestelling tussen 10h10 en 11h10 zou geleverd worden. Niets gezien. 's Avond mail van CoolblueBezorgt dat levering probleem heeft en zal verlaat worden. Via Track&Trace link zou ik dit kunnen opvolgen. Wanneer je op de link klikt staat er nog steeds dat er op 2 aug zal geleverd worden tussen 7h00 en 17h00. In de Coolblue app staat bestelling op "wordt ingepakt". Gebeld dan met Support. Bestelling staat idd nog in magazijn maar komt er dadelijk aan. Vandaag in de app plots status gewijzigd naar "Onderweg" maar met als datum 2 aug en tijdstip tussen 10h10 en 11h10. Ondertussen nog steeds niets gezien. Alles is betaald maar levering is nog steeds niet gedaan.

Mols julien 04-08-2022

Bij Coolblue choppen is supper, de verkopers zij vriendelijk behulpzam en een zeer vlotte bediening, de levering van onze bestellingen zijn altijd vlot en correct verlopen.

Sophie 04-08-2022

Levering (kleine koelkast) verliep super vlot, zoals aangegeven 's morgens berichtje, een kwartiertje op voorhand een belletje. Tot op 2de verdiep gebracht hoewel smalle draaitrap.

De Gendt 04-08-2022

Ondanks 20€ duurder t.o.v concurrentie ben ik blij met m'n keuze.

Je wordt op de hoogte gehouden omtrent de levering, en wordt 10 minuten voor levering gecontacteerd. Super service.

Eddy 03-08-2022

Ruim aanbod en snelle bestelling, pakket werd perfect afgeleverd volgens de gegeven instructies.
Eerlijke prijs ook.

Meagan 03-08-2022

De site vergelijkt verschillende producten en maakt ook toffe filmpjes van de uitgeteste producten. Ook is Coolblue soms wat goedkoper dan een andere online webwinkel.

K 03-08-2022

Zoals altijd correcte en snelle levering! Vrijdag besteld en zaterdag reeds ontvangen.

Justien 03-08-2022

Coolblue heeft me nog nooit teleurgesteld.
Producten altijd in orde en levering altijd super snel.
Ik blijf trouwe klant voor mijn online aankopen.

Benny 02-08-2022

E-reader hoesje aangekocht als tweedekansproduct, en zo n 30% bespaard. Perfect product, en zeer snel in huis met Bpost.

Walter En Micheline 02-08-2022

Heel overzichtelijke website met ruim aanbod en prima functionerende keuzehulp.
De senioren gsm die ik kocht is héél gebruiksvriendelijk

anoniempje 02-08-2022

goede productinformatie, snelle levering en leuke prijs. Ook goed dat ze de evt accessoires die ermee gecombineerd kunnen worden er direct als optie onder komen, zodat je die gelijk mee kunt bestellen indien interesse met een kleine korting

Wim DS 02-08-2022

Dag na de bestelling geleverd op het afhaalpunt. Toestel voldeed volledig aan de verwachtingen. Klaar en duidelijke webshop.
Ook de winkel in Aartselaar verdient een pluim.

MIK 01-08-2022

Heel snelle levering 1ste in belgie, maar is wel klein beetje duurder dan andere winkels

Natalie Gilis 01-08-2022

Vriendelijk ontvangen. Kreeg een drankje aangeboden bij het binnen komen. Hielpen me ook bij het plaatsen van mijn bescherming op gsm-toestel

mcorre 01-08-2022

De beste prijs voor het aangekochte product. Gemakkelijke en snelle service. Gekend merk.

Mike 01-08-2022

Deze shop doet wat het beloofd, tot op de dag vandaag al vele malen besteld. Altijd geleverd de dag erna. Producten altijd in top conditie.
Evenals met retourneren altijd supersnel en correct afgehandeld.
Kan niet beter

Gerwin 01-08-2022

Ik kocht een tweedekans iPhone cover van Otterbox. Bespaarde hiermee al een aardig aantal euro’s en product was wat mij betreft als nieuw. Dag erna nog in de voormiddag geleverd in een ophaalpunt. Vlotte service, aantrekkelijke prijs en product zoals beschreven. Dat is wat ik zoek. Enkel de verzenddoos zelf was extreem groot ivm het product zelf.

HansDZ 01-08-2022

Bestelling geplaatst. 's Anderendaags afgeleverd!
En het mooiste is dat je een tijdslot ontvangt en een update met een preciezer tijdslot van levering.
Prachtig gedaan Coolblue
WERK ZO VERDER!
Zou altijd zo moeten verlopen

Jens Philips 01-08-2022

Makkelijk te gebruiken en zoeken naar producten,ik heb mijn producten kunnen vergelijken om te zien wat het beste bij me paste. Snelle leveringen waren ook enorm fijn.

Andy B 31-07-2022

Zeer eenvoudige website om te zoeken en bestellen.
Hulp nodig: telefonisch zeer deskundig advies.
Grote keuze in betaalmogelijkheden.
Top dag er ook 2de kans artikelen worden aangeboden.
Zeer snelle en correcte levering.
Over gans de lijn zeer tevreden.

Nancy 31-07-2022

Vlotte en correcte service, gemakkelijke site,Prijs-kwaliteit👍, weet direct wanneer ze komen en ook handig dat ze dit ook telefonisch laten weten. Vriendelijke en beleefde gasten

Eric 31-07-2022

Bestelling van een wasmachine geplaatst en de dag erop volgens afspraak geleverd en (op verdiep) geplaatst en aangesloten.
Ik hoefde dus zelf niets meer te doen. SUPER SERVICE. en dit niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst. Hele vriendelijke jongens trouwens!!!