Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ardyvb 18-01-2017 Via de website gekocht

Topshop!

Retesnelle leveringen, waanzinnig goeie en snelle klantenservice. Hun motto lijkt wel, waarom moelijk doen als het ook makkelijk kan. Misschien vaak een paar euro duurder als ergens anders, maar dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen van de leveringsmogelijkheden en topservice.

Pluspunten

• Uitgebreide leveringsmogelijkheden
  • Standaard snelle levering
  • Bestelgemak
  • Doen niet moeilijk

Tina Dudink 18-01-2017 Via de website gekocht

Printer

Heb een printer gekocht en was keurig en goed verpakt. Kwam op de afgesproken tijd binnen. Goede service

HTF 18-01-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, goede prijs, snelle levering en de mogelijkheid om het moment (en de locatie) van de levering te bepalen. Die middel van mails blijf je op de hoogte van de levering. Erg netjes afgehandeld allemaal.

Karl 18-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Nespresso machine

Naast de perfecte service van omschrijving en levering, een betere aanbieding gekregen dan bij Nespresso zelf. Top!

Pluspunten

• alles perfect!

Astrid 18-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering/hulp bij keuze

Door handige vergelijking en een top 10 voor een bepaald product, helpt dit enorm in het maken van de juiste keuze. Ook de vele reviews van andere klanten zijn fijn. Daarnaast super snelle levering, zelfs op zondag.

Verburg 18-01-2017 Via de website gekocht

Verburg

Vriendelijke medewerkers. Keurig geholpen aan de telefoon.
Netjes aan afspraak gehouden met betrekking tot levering van product.

Gerard 18-01-2017 Via de website gekocht

even snel wat bestellen....en gratis verzending

zondag avond laat besteld en maandag om 12.15 in huis
Alles was goed verpakt en gratis verzending en scherpe prijs

Pluspunten

• aktuele voorraad klopt
  • tot laat te bestellen..volgende dag in huis

Jan 18-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Nespresso koffiemachine

Overzichtelijke bestelsite, supersnelle levering de eerstvolgende dag. De keuze was snel gemaakt omdat ik al eerder bestellingen bij CoolBlue heb geplaatst en ook toen een prima service kreeg.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen account nodig

Ralph 18-01-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Goede overzichtelijke site met veel gebruiker reviews over de producten. Printer besteld rond een uur of 10 's avonds en was zoals beloofd de volgende dag (al voor de lunch) in huis. Netjes verpakt.

Pluspunten

• Enorm assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Hele snelle levering

GreyGaruda 18-01-2017 Via de website gekocht

Topservice

Ik bestel al bijna vanaf de oprichting regelmatig artikelen. Maar nu leveren ze ook op zondag keurig op tijd en dat vind ik een heel prettige service.

Pluspunten

• Levering echt altijd prompt de volgende dag
  • Assortiment
  • Prijs kwaliteit verhouding

lianne vanlaer 18-01-2017 Via de website gekocht

klantvriendelijk, geweldig lage prijs en snelle levering!

Een ipad air 2 gekocht op donderdag en vrijdag al in huis!!
De prijs is uitstekend en gratis levering.
Toen ik het pakketje opende zag ik dat er op de ipad doos ipad air stond i.pv. ipad air 2.
Direct maar even met de klantenservice gebeld om er zeker van te zijn dat de juiste ipad naar mij toe was verstuurd. super goed geholpen aan de telefoon.
Hier ga ik vaker shoppen!!
Een echte aanrader!

Pluspunten

• snelle levering
  • gratis verzenden
  • lage prijzen
  • klantvriendelijk
  • handtekening vereist voor ontvangst pakket

Minpunten

• nog geen ontdekt

Windelen 18-01-2017 Via de website gekocht

Top service!!!

Binnen 24 huur antwoord gekregen en behulpzaam en vriendelijke medewerkers. Een van de beste telefoon winkel in Nederland vind ik (als niet de beste is). Helemaal top!

Eoin 18-01-2017 Via de website gekocht

great delivery and service

We had a washing machine delivered and were so impressed. We knew they were coming Monday and in the morning I had a text with the exact hour they would be there and then 10 minutes before the driver called. When the delivery men arrived they installed the new machine, took away the old and even explained some of the features to us. The delivery men seemed to know more about the machine than the sales people at Media Markt.

Pluspunten

• Fast, free, and on time delivery
  • Friendly and knowledgeable delivery men

Johan Vervaart 18-01-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Doen gewoon wat ze beloven, nooit geen problemen, goed advies en scherpe prijzen. Alles administratief ook goed geregeld.

Pluspunten

• advies
  • keuzevergelijking
  • prijs

Guy 18-01-2017 Via de website gekocht

pannenstore - prima geregeld!

Snelle levering. Producten netjes verpakt en voldoen aan de beschrijving op de site. Keurige afhandeling zoals altijd bij Coolblue!

Rogro 18-01-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Weer top geregeld. Alles op tijd binnen en geleverd zoals opgegeven. Dus zeer tevreden klant. Bedankt!

Pluspunten

• Snel
  • Volgens afspraak

M. 18-01-2017 Via de website gekocht

Top service, klantvriendelijkheid en altijd een verrassing

Qua service (voor, tijdens en after-care), informatievoorziening, vriendelijkheid, communicatie, verpakking en verzending de beste (web)winkel die er is. Laat je verrassen, hoe klein of goedkoop het product ook is; kopen bij Coolblue.nl is garantie voor een glimlach op je gezicht.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Levering
  • Informatievoorziening
  • Communicatie

Gerard Woutersen 18-01-2017 Via de website gekocht

Geheel volgens belofte de volgende dag geleverd. Goed verpakt. Status van de levering is goed te volgen.

melanie 18-01-2017 Via de website gekocht

Melanie

zondag besteld maandag in de bus... super toch. je kan goed vergelijken om je keuze te maken via de site en dan enkele stappen verder zit je op wacht voor je "pakje"

Peggy 18-01-2017 Via de website gekocht

Een overzichtelijke website om artikelen makkelijk te vergelijken en reviews te lezen. Correct en vlot qua betaling. Levering thuis in 1 dag.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • snelle levering
  • overzichtelijke website

Victor 18-01-2017 Via de website gekocht

Snel als altijd????

Snelle levering en bij problemen ALTIJD meedenken voor een oplossing. Top bedrijf. Alles voor een glimlach en dat doen ze ook. Geweldig👍🏼

Pluspunten

• Oplossig gericht denken
  • Snelle levering
  • En een schrepe prijs

René 18-01-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Goede en duidelijke website. En daarnaast goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is een (web)winkel waar ik vertrouwen in heb.

Henk H 17-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Apple router

Het uitzoeken van een product is superprettig. Het bestellen en thuisbezorging gaat keer op keer vlekkeloos. Ook terugsturen is strak geregeld en na een paar dagen al het aankoopbedrag overgemaakt.

Pluspunten

• Makkelijk vergelijken
  • Makkelijk bestellen
  • Ruilen of terugzenden goed geregeld
  • Bij terugsturen snel aankoopbedrag overgemaakt

Veronique 17-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte zending

Levering correct en tijdig verzonden en geleverd. Geen tijdverlies in het verkeer, de winkel. Alleen besteld wat dringend was. Zonder verzendkosten. Top!

Pluspunten

• Tijdig verstuurd
  • Tijdig thuis geleverd ook tijdens een weekend

Visser 17-01-2017 Via de website gekocht

Waar gemaakt wat er beweerd wordt !

Dit is niet de eerste keer dat wij hier wat besteld hebben. Ook dit keer was het verloop vanaf bestellen tot afleveren een "Speedy Gonsalez " ervaring.
Vrijdagmiddag rond 17.00 uur besteld en de volgende dag om 09.30 uur draaide de wasmachine al een test programma,

René Alsemgeest 17-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Fijne winkel, maar beperkt assortiment

Een artikel dat ik wilde hebben was niet leverbaar via CoolBlue, maar wel via een concurrerende webwinkel die ik zelf vond (een LG-oplader). De wachttijden in de winkel zijn vrij lang. Het personeel is aardig en vakkundig.

Erwin 17-01-2017 Via de website gekocht

Informatief en snel

Op zoek naar een router snel op coolblue uitgekomen. Informatie duidelijk en vergelijk met andere routers snel gemaakt. Duidelijkheid wat de eindkosten zijn. Andere site was goedkoper maar bij laatste stap kreeg ik alsnog verzendkosten om mijn oren.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Op voorraad
  • Prima verzend informatie

Minpunten

• Pakket stonk naar rook

Francois 17-01-2017 Via de website gekocht

Veel keuze, goede beschrijving van product, snelle levering

Uitgebreid assortiment aan producten met een duidelijk beschrijving. De reviews zijn ook erg handig bij het bepalen van je keuze. Fijne website qua navigatie en overzichtelijkheid. De levering geschied ook razendsnel, en indien je op zaterdag besteld, wordt zelfs op zondag geleverd. Dit laatste zonder kosten.
Meerdere malen reeds iets besteld, Coolblue is een aanrader.

Pluspunten

• snelle levering
  • groot assortiment
  • duidelijke beschrijving van product
  • scherpe prijzen

Joris 17-01-2017 Via de website gekocht

Goede keuzehulp

Goede keuze mogelijkheden. En een goede keuzehulp heeft mij geholpen om de juiste printer te kunnen selecteren uit het enorme aanbod.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Duidelijk welke keuze je moet maken

Rien Suijkerbuijk 17-01-2017 Via de website gekocht

RBK

Verbazingwekkend dat zelfs op zondag bestelde artikelen volgens planning worden geleverd.
vandaar dat ik een 8 geef voor de prestaties van Cool Blue koffiecenter.
Verder is de voorraad onuitputtelijk en de diversiteit van de koffiesmaakjes enorm.
Mijn complimenten en ga zo door.

jos deckers 17-01-2017 Via de website gekocht

LG 24MP68VQ 24" LCD monitor

Prima informatie op de webshop, mooi assortiment, gunstige prijzen, eenvoudige degelijke administratieve afhandeling en zaterdagavond besteld = zondagmiddag geleverd.
De monitor vergt wel een goede videokaart en een HDMI-kabel zit niet standaard bij de monitor maar ook de standaard meegeleverde aansluitkabel geeft een uitstekend resultaat.
De service kan eigenlijk pas beoordeeld worden als er iets fout gaat maar alles is in orde dus 'so far so good'.

Klaas Bruinewoud 17-01-2017 Via de website gekocht

Bestelen bij coolblue is cool

Vandaag besteld morgen in huis zij maken hun belofte waar! De review die ik gelezen heb over het product dat ik gekocht heb was waardevol.

Jan en Marion 17-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel en goede correcte secvice.

Hier kunnen wij bijna alles vinden wat we zoal nodig hebben en zoals je aan ons bestel gedrag kunt zien, is dat inmiddels al heel wat geweest.

Pluspunten

• snelheid
  • assortiment
  • service
  • kwaliteit van producten

gerard hagen en natascha 17-01-2017 Via de website gekocht

gerard hagen en natascha

eerlijk en betrouwbaar en een snelle afhandeling toppertje een vette 10 we raden echt iedereen voor deze mensen van cool blue aan om hier te bestellen zelfs op zondag wordt er keurig geleverd je kan precies zien op de trace code hoe laat ze komen via post .nl dit hadden we veel eerder moeten doen goede service en snel via de telefoon COOL BLUE bedankt voor de mooie video kaart en de etna gasfornuis toppie vgr gerard hagen en natacha uit den haag

jg 17-01-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling, als verwacht

Tijdens de bestelling was ik altijd op de hoogte van de status, en ook afhandeling door de transporteur als verwacht was prima

Pluspunten

• Levering op Zondag

Jacques 17-01-2017 Via de website gekocht

PDAshop prima

PDAshop biedt veel keuze. Een keuze is gemakkelijk te maken dank zij de informatie op de website. De levering is heel snel. Bij Coolblue betaal je veelal een goede prijs.

AJA de Boer 17-01-2017 Via de website gekocht

LG wasmachine

Ik vind de Coolblueshop geweldig. Je bestelling wordt netjes afgehandeld. telkens krijg je bericht waar de bestelling op dat moment is. En tijdig genoeg belt één van de bezorgers je dat zij eraan komen. Daarna komen twee heel vriendelijke mensen de wasmachine afleveren, plaatsen zij deze en sluiten hem aan en zelfs wordt er nog een testprogramma gestart en vertellen zij dat de machine na de test gebruiksklaar is. Dus alle lof voor de mensen van Coolblue.

D de Beer 17-01-2017 Via de website gekocht

goede service

het is goed dat ik kan kiezen of ik het artikel wil laten bezorgen of zelf ophalen, alleen jammer dat ik het niet op een bepaalde tijd ,die mij uitkomt, kan laten bezorgen.

Minpunten

• geen speciale bezorg tijd

Xipporah 17-01-2017 Via de website gekocht

Blij met de nieuwe TV!

De shop gekozen omdat ze leveren op zondag - wel een ruime bezorgingsmarche (tussen 12.00-18.00), maar echt ideaal. Supersnel en makkelijk, en al om 14.00u bezorgd! Wel een beetje erg 'coole' mailltjes, een beetje overdreven wat mij betreft, je moet er van houden. Zou de winkel aanbevelen.

Pluspunten

• Helder
  • Bezorgen op zondag
  • Groot aanbod
  • Goedkoper dan andere aanbieders

Minpunten

• Ruime bezorgmarche

bomans 17-01-2017 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf!

In december een nieuwe Bosch wasmachine én warmtepomp droger gekocht. Helaas kwam na twee weken de wasmachine in storing. Gebeld en de machine werd de volgende dag omgeruild voor een nieuwe. Alleen werd het ons niet gegund en ging ook deze machine na een week wederom in storing. Omdat we er een beetje klaar mee waren hebben we een duurdere variant Bosch uitgekozen en ter compensatie van het ongemak kregen we op deze machine €40,- korting. De volgende dag stond de nieuwe machine weer op z'n plek.
Helaas is er bij deze omruiling een deuk ontstaan in onze binnendeur.. Na de constateren hebben we direct contact gezocht met de klantenservice. Na wat mail contact is alles opgelost en wordt de volledige binnendeur vergoed!
Vaak krijg je service.. maar de service van Coolblue is fantastisch! Ondanks onze "pech" wordt alles opgelost.

Arjan 17-01-2017 Via de website gekocht

Constant herstarten..

Waardeloos elke keer moet ik mijn TP-Link herstarten om contact te maken. Mijn advies koop een betere.

Minpunten

• Constant herstarten bij elke nieuwe verbinding

Officiele reactie van Coolblue 17-01-2017

Beste Arjan,

Bedankt voor uw review en natuurlijk de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u problemen heeft met uw TP-Link. We willen dit graag voor u nakijken en een passende oplossing aanbieden. Zou u, indien de interesse wederzijds is, ons een mail toe kunnen sturen met daarin uw ordernummer en e-mailadres? Zou u ook verder kunnen toelichten waar het precies misgaat?Zodoende kunnen wij de bestelling erbij pakken en meekijken wat er misgaat. U kunt de e-mail toesturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Marc Meertens 17-01-2017 Via de website gekocht

Miele afwasmachine

Perfect. Bij het bestellen bleek dat het product (Miele afwasmachine) niet op voorraad was. Ingeschreven voor bericht wanneer dat wel was en na 4 dagen bericht gekregen, compleet met orderbestelling.
Na bestelling perfect conform afspraak de dag erna geleverd waarbij vooraf mail en belcontact vanuit Coolblue.
Ik kan maar 1 ding constateren en dat is: perfect Coolblue. Pluim voor iedereen die daar werkt.

Pluspunten

• Communicatie
  • Nette aflevering
  • Mogelijkheden track en trace
  • Exact op afgesproken tijd aan huis
  • Bezorgers waren snel en vakkundig

Gerate 17-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid (Gustav Mahlerlaan)

Vlot, betrouwbaar en vriendelijke medewerkers

Zowel online als ook in fysieke winkels niets dan lof voor medewerkers. Deskundig advies, geduldig ingaan op persoonlijke omstandigheden. Alles snel, compleet geleverd in goede verpakking. Tot nu toe nog nooit ontevreden geweest.

robvandijk79 17-01-2017 Via de website gekocht

COOLBlue

Fijne website, product snel gevonden en zeer gebruiksvriendelijk in het bestel- en betaalproces. Gevolgt door een snelle en correcte levering.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke site
  • snelle levering
  • gratis verzending

erik 17-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede site, toppie.

Goede internetshop, helpen je met de juiste keuze te maken. Veel reviews van andere kopers.
Zeer snelle levering.

Pluspunten

• zeer veel producten
  • gemakkelijk betalen
  • zeer snelle levering

Minpunten

• tot nu toe geen.

John 17-01-2017 Via de website gekocht

De winkel die altijd open is en snel levert

Na het besluit om een nieuwe laserprinter aan te schaffen uiteindelijk bij een shop van CoolBlue terechtgekomen. Goede prijs en super dat er ook zondag geleverd wordt. Kortom makkelijk besteld en snel en goed geleverd.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Goede keuze mogelijkheid leveringsmoment

Minpunten

• Na bestelling nog weer gebeld over een extra toner

Jeroen Verhiest 17-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop motoX smartphone

Perfecte service, besteld en volgende dag geleverd. Goede keuze kunnen maken dankzij een overzichtelijke site

Pluspunten

• Snelheid

Timo 17-01-2017 Via de website gekocht

Klantenservice is altijd vriendelijk en denkt mee in oplossingen. Bij mijn laatste bestelling was er iets fout gegaan met een kortingsbon. Na telefonisch overleg heel goed opgelost. Erg blij met deze winkel.

Pluspunten

• klantvriendelijk

Marcel 17-01-2017 Via de website gekocht

CoolBlue doet wat het zegt

De American Tourister Pasadena Spinner 55 cm Black/Gold besteld op vrijdagavond om snel mee te nemen op reis met 4 stuurwieltjes en praktische indeling.
CoolBlue beveelde deze aan en heeft mijn behoefte compleet naar wens ingevuld!

Safritjuh 17-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende winkel

Coolblue voorzien in veel producten.
Ik heb hier ook meermalen besteld en altijd de beste service gekregen.
onlang een product besteld waarbij de product omschrijving niet overeenkwam met het product.
Dus ik heb de gok gewaagd en s'avonds om half 12 de helpdesk gebeld, en jawel, zoals beloofd werd ik netjes te woord gestaan. De beste mensen hebben mij geholpen en ik ben een tevreden mens! Ook de suggesties die ik heb aangedragen is iets mee gedaan. Dat zie je niet veel meer! Chapeau!

Retouren en defecten geen enkel probleem.
Als ik iets wil hebben is coolblue altijd mijn eerste shop waar ik ga kijken voor mijn producten.

Niets is te gek voor ze! Ze weten wat klantenservice is!

Pluspunten

• Goede levertijd
  • Uitstekende servicedesk
  • Bereikbaarheid
  • Staan open voor suggesties

Minpunten

• tot nu toe geen evaren