Deze score is berekend op basis van 2173 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Helen 13-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Vriendelijke klantenservice . Prima bezorgers die de wasmachine keurig aansloten en op zijn plek hebben gezet.

Marlies 13-04-2017 Via de website gekocht

Snel leverbaar en de hele tijd duidelijk op de hoogte gehouden van de levertijd, deze was heel nauwkeurig (blok van half uur).

Hetty 13-04-2017 Via de website gekocht

Super klantgericht!

Heldere informatie, ook tijdens bestellen en tot moment van bezorgen. Ze doen wat ze beloven. Product was precies zoals vermeld.

Ray 13-04-2017 Via de website gekocht

vertrouwd, goed en snel geleverd

Doen wat ze beloven, duidelijke website, goede rijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Tot nu toe altijd zeer tevreden.

Elise Westerveld 12-04-2017 Via de website gekocht

Echt geweldige, persoonlijke service!!!

Heb nu een aantal keer wat bij Coolblue besteld. Het blijft bijzonder hoe vriendelijk, klantgericht en geduldig deze organisatie is. Aan de telefoon, in de winkel. Ze denken mee, en hebben alle aandacht. Heb zelfs al een aantal keer een handgeschreven, persoonlijke kaart van ze thuis gehad met een persoonlijke wens nav contact. Ik maak dat echt nergens mee. Dit maakt dat ze echt een gevoel bij je losmaken dat jij er toe doet, en dat dat centraal staat. Voelt bijna als "eigen". Ook met een product wat hapert verlenen ze alle steun en hulp. Terugbetaling binnen 1 dag. Een TOP bedrijf. Je kan ze echt alles vragen. Wie je ook spreekt van Coolblue. Dank jullie wel. Ik blijf terugkomen. Een zeer tevreden en dankbare klant!

Gerry 12-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering , goede service

Ben zeer tevreden over Coolblue , altijd een snelle levering
Goede producten
Eerlijk en betrouwbaar

madeleine 12-04-2017 Via de website gekocht

super service

Top service, telefonisch goede uitleg over oroduct, savonds online besteld, volgende ochtend op de afgesproken tijd binnen. Vriendelijke jongens netjes geïnstalleerd , en oude machines mee

Ludo Gelders 12-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snel en correct geleverd binnen 12 uur tussen zondagavond en maandagmorgen. Idem mbt facturatie en afrekening. Geen enkel probleem.

Etiennejb 12-04-2017 Via de website gekocht

Grappige doos!

Gewoon goed. Zondag besteld, maandag in huis. Prijs goed. 30 dagen omruil service gaf voor mij de doorslag. Nu kan ik eerst rustig testen of de router aan mijn verwachtingen voldoet.

Rob P 12-04-2017 Via de website gekocht

Echt hele goede respons op vragen, ook op een zondagmiddag!

De bestelling leek niet goed gegaan te zijn. Gebeld, en op zondagmiddag controleerde men het keurig en belde later terug; nog een kaartje er achteraan ook nog. Erg blij mee!

Wim 12-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag in huis en dat zonder problemen. Overzichtelijke website met veel keuzefilters waardoor je eenvoudig een keuze kan maken, in mijn geval voor een stofzuiger.

Helene 12-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website met een ruim aanbod en vergelijkingsmogelijkheden. Makkelijk bestelproces en goede service.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

Bart 12-04-2017 Via de website gekocht

Puike service en opvolging

Duidelijk overzicht in aanbod en info tijdens de aanschaf. Zelfs een opvolging na levering is er zodat de actie die geldt als verrassing niet wordt vergeten.

Ingeborg 12-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Via chat goede begeleiding. Duidelijke antwoorden. Duidelijke site, goede selectiecriteria. Snelle levering

Sylvia 12-04-2017 Via de website gekocht

Altijd degelijk advies, duidelijk en handig. En wat een snelle levering! Telkens ik bij Coolblue iets bestel valt de geweldige service me op.

M de Maat 12-04-2017 In de winkel gekocht
Den Bosch Soetelieve

Slechte informatie klantbediening

Uitleg over stofzuigers was goed door medewerkster. Vervolgens gaf ze aan dat met bijbetalen van € 29 ik 5 jaar garantie op alles zou hebben. Bij het afrekenen bleek dat dit € 39 was en geen 5 maar 3 jaar toen had ik al betaald. Stogzuiger was niet op voorraad negens dus winkelmodel meegekregen. Broodrooster was helemaal niet op voorraad en zou maandags gebracht worden.
Maandag heel de dag gewacht werd hij dinsdag bezorgd toen ik er niet was.
Officiele reactie van Coolblue 14-04-2017

Beste meneer of mevrouw De Maat,

Bedankt voor uw review en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met de klantenservice van Coolblue. Dit willen we graag voor u nakijken en natuurlijk een passende oplossing aanbieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer te mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? Zodoende pakken we dit meteen op en kijken we mee naar de mogelijkheden binnen deze situatie. Alvast bedankt voor de medewerking en we zien uw reactie graag tegemoet.

Marco 12-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle bezorging

Een duidelijke site, een goede beschrijving van de producten, mooie prijsjes en een super snelle bezorging zelfs op zondag.

Pieter Jan 12-04-2017 Via de website gekocht

Snel & kwaliteit

Coolblue heeft een zeer ruim aanbod, en tegen redelijk scherpe prijzen. Daarnaast wordt er snel geleverd en is de service prima.

Hans 12-04-2017 Via de website gekocht

Erg fijne webwinkel

Plus:
Groot assortiment
Handige productvergelijker en keuzehulp
Goedwerkende website
Productpresentaties
Tweede kans (geretourneerd product tegen lagere prijs)

Min:
Specs soms incorrect
Specs soms dusdanig geformuleerd dat ze niet te vergelijken zijn
Productpresentaties weinig diepgang.

joop 12-04-2017 Via de website gekocht

prima shop

prima website, uitgebreide sortering televisies, muurbeugel en soundbar, met goede omschrijvingen. levering is ook goed gegaan

Mits 12-04-2017 Via de website gekocht

Toppers. Vriendelijk, behulpzaam en super service

Voor mij een top winkel online met goeie telefonische uitleg en hulp. Oude apparaat wordt ook meegenomen en super bezorgers die niks te veel is met een positieve houding en lach.

Lenste 12-04-2017 Via de website gekocht

Niet meer wat was...

Ik heb al keiveel gekocht bij hun. Al van toen ze nog in dat kleine winkeltje zaten. De laatste jaren zijn ze op prijs niveau niet meer goed maar desondanks bleef ik kopen omdat de service goed was. Maar tenwoordig is hun personeel ronduit ONBESCHOFT. Laatst kreeg ik zelfs een mail dat ik een racist was terwijl de klacht over leveringen ging. Foute beloftes bij 2dekeusjes en zeggen dat ik het verkeerd begrepen heb ondanks hun mail. Telefoon afsmijten als je ze klem kan praten. Enz...
Ik koop nu meestal elders waar de service misschien niet beter ( tot nu toe wel) is maar de prijs wel.

Emiel 12-04-2017 Via de website gekocht

Behulpzame medewerkers, snel antwoord, goede service

Ik had een bestelling naar eenn verkeerd adres laten bezorgen. Mijn eigen fout. Medewerkers van coolblue hebben mij echter ontzettend goed geholpen, weten de bestelling terug te halen van PostNL, en het aankoopbedrag teruggestort. Heb een nieuwe bestelling geplaatst met het correcte adres en deze werd de volgende dag bezorgd. Jullie zijn geweldig! En dit allemaal zonder extra (bezorg)kosten.

Carla 12-04-2017 Via de website gekocht

De levering is heel snel. Je weet precies wanneer ze komen en ze bellen ook nog een kwartier van te voren. Ook ben ik eens in de winkel geweest en werd daar ook prima geholpen.

Jan 12-04-2017 Via de website gekocht

Topservice en zeer attend.

Zeer vriendelijk en goede service.
Bijv.laatst een muis besteld maar was defect.
Mailtje gestuurd,word onmiddellijk op gereageerd.
Binnen 2 dagen had ik een nieuwe muis

GuusW 12-04-2017 Via de website gekocht

irritante emails na aankoop

irritante e-mails na aankoop (ongewenst en nooit aangemeld). Flut antwoord van klantenservice nav bezorging (3 1/2 uur later bezorgd dan de bedoeling was).

Officiele reactie van Coolblue 14-04-2017

Hoi Guus,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring hebt gehad met onze collega's van de klantenservice. We willen dit graag voor u nakijken en natuurlijk, indien mogelijk, een passende oplossing aanbieden voor de situatie waar u in zit. Ook willen we u graag afmelden voor de nieuwsbrieven die u ontvangt per e-mail. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer van de bestelling willen toe mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? Zodoende pakken we uw mail meteen op en kijken we naar de mogelijkheden binnen deze situatie. Alvast bedankt voor uw medewerking en we zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Marc 12-04-2017 Via de website gekocht

Cool die Cool Blue

Cool Blue nog niet zo lang klant maar wij hebben nu al 2 aankopen gedaan waar wij zéér tevreden over zijn. Duidelijke site dat voorop want daar komt de informatie vandaan, producten worden goed weergegeven in woord en beeld zodat er een goede vergelijking kan plaatsvinden en je ook weet wat je koopt. Super snelle service zelfs op zondag... Ik word er Cool van..
Erg fijn zo bedrijf die zegt wat hij beloofd, enne.... Goedkoper...

Cindy 12-04-2017 Via de website gekocht

Ik ben goed geholpen!!

Ik was op zoek naar een laptop voor mijn zoon, maar had geen idee welke geschikt was. Coolbleu stelde een aantal vragen en ging voor mij op zoek. Ik kreeg snel een antwoord; er waren 2 goede keuzes. Daarin ben ik me verder gaan verdiepen. Toen ik een keuze had gemaakt was er geen twijfel; ik bestel bij coolbleu!
Ben dus goed geholpen, fijne service, snelle levering. Top!

Diem 12-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering/ overzichtelijke product informatie

Ik zocht al een tijdje een tablet en kon geen wijs worden uit alle aanbod.
De Cool Blue site is goed overzichtelijk zodat ik beter een keuze kon maken en de levering de volgende dag zorgde ervoor dat ik meteen kon genieten.

Marijke 11-04-2017 Via de website gekocht

Erg blij dat ook op zondag geleverd wordt!

Heel goede (web)winkel met gedegen en eerlijk advies. Dat maakte een online aankoop van een nieuwe laptop gemakkelijk. Dat mijn aankoop op zondag geleverd kon worden gaf uiteindelijk de doorslag bij de aankoop.

Iris 11-04-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Super service

Ik ben hier voor een mp3 speler, e-reader en iPhone heen geweest. Alle keren voortreffelijk geholpen. Super service en persoonlijke aandacht en tijd voor de klant.. Erg tevreden!! Voor mijn elektronica ga ik naar Coolblue!

Maurice 11-04-2017 Via de website gekocht

Binnen 1 dag in huis.

Je kunt de volgende dag alles in huis krijgen zonder daar extra voor te betalen.. top!! Dat is nu service ..

zeertevreden 11-04-2017 Via de website gekocht

Topzaak!

Prima prijzen, razendsnelle levering, goede retourservice. Kleine vriendelijke details zorgen voor een extra positieve koopervaring. Deze gasten begrijpen het!

Jacob 11-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en prettige communicatie.

De uitstraling, service en betrouwbaarheid van CoolBlue zijn de reden waarom ik altijd bij CoolBlue bestel. Meestal zijn de prijzen van CoolBlue ook laag, ook al zijn ze dat niet, zal ik er nog bestellen.

Els 11-04-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig, snel en betrouwbaar

Voor mij perfect ! Veel keus en snelle levering. Fijn om het elders te laten afleveren de volgende dag waar je het kunt halen. Beter voor bezorger en voor ophaler.

Arne 11-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Groot aanbod, gemakkelijk online aankopen doen en vooral zeer goede service na aankoop. Zeker een aanrader!

Elvira 11-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Alles was goed: duidelijkheid website, goede communicatie over het tijdstip van de levering, zorgvuldige levering en bovenal 2 vriendelijke bezorgers die keurig het apparaat geïnstalleerd hebben en het oude apparaat hebben meegenomen!

Ritske 11-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop Siemens Surpresso koffie machine

Goede prijs/ prestatie verhouding en informatie over het product. Correcte afhandeling met status info van de verzending. Op tijd geleverd in goede, ook voor eventuele retourzending te gebruiken verpakking.

Onbekend 11-04-2017 Via de website gekocht

niet zo geweldige service

LG koelvrieskombinatie:
was verkeerd model geleverd, welke goedkoper was dan ik betaald had.
kreeg als compensatie 10% korting op het aankoopbedrag, restte 50,00 die ik op mijn bordje kreeg. het mailverkeer was correct en de monteurs aller vriendelijks.
doch door een fout van Coolbleu blijf ik met een financieel 'stropje' zitten

Officiele reactie van Coolblue 11-04-2017

Beste meneer of mevrouw Onbekend,

Bedankt voor het plaatsen van uw review en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend balen om te lezen dat u een verkeerd model heeft ontvangen. We kunnen begrijpen dat u hier niet tevreden over bent. U geeft aan dat u een compensatie heeft ontvangen voor deze situatie, echter, is het voor ons niet geheel duidelijk of dit helemaal opgelost is. Zou u zo vriendelijk willen zijn om, uw ordernummer en een kleine toelichting van uw bericht, door te willen mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijk groet,

meebje79 11-04-2017 Via de website gekocht

Super Snelle Service

Omdat deze powerbank hier het goedkoopste was en levering binnen een dag. Mooi strakke vormgeving. Handig in gebruik. Past makkelijk in je handtas

Elf 11-04-2017 Via de website gekocht

Hapjespan

De hapjespan was makkelijk bestellen, gunstig geprijsd en de levering was mogelijk bij een afhaalpunt.

Loek 11-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende kwaliteit.

Het bestellen was snel en heel eenvoudig. De aflevering was punctueel en het afgeleverde was heel degelijk verpakt.

Julius 11-04-2017 Via de website gekocht

Awesome!

Alles is goed van de aankoop tot het pakketje thuis geleverd! Als je een duur product koopt verwacht je ook goede service terug en dit doen ze!

Lilian 11-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Tot nu toe bij elke bestelling meer dan tevreden. Ga zo door! Ook bij klacht zeer goed geholpen. Gewoon een nieuw apparaat gekregen.

dzzzz 11-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goede levering!

Coolblue, de winkel met een hart voor service. Een hart voor klanttevredenheid en een overzichtelijke website!

Josip Koninckx 11-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, Goede producten, Goede reviews!

Coolblue is een goede online winkel voor zowel mensen met een achtergrond als leken. Ik heb nog nooit een slecht product ontvangen, maar weet wel dat als je niet tevreden bent je je product kan retourneren.

Daarnaast is er ook een goede klantenservice na verkoop en kan je hen bereiken op verschillende manieren.(email, telefoon, etc.) En als je dan toch nog steeds twijfelt kan je altijd langs gaan bij hun echte winkels. Leuk toch? :)

Misja 11-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Snelle levering (zaterdag besteld, zondag geleverd)! Niet de allerbeste prijs, maar bij Coolblue is het iedere keer: afspraak = afspraak

Lucas 11-04-2017 Via de website gekocht

Nr. 1 Webwinkel !!

Een heldere website met scherpe prijzen, ruime bezorgmogelijkheden en geweldige service (bezorging wasmachine naar zolder !!)

SchuldHulpMaatje West-Friesland 11-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel en makkelijk

Bestellen en betalen is eenvoudig, de levering is heel snel en je wordt prima geïnformeerd over de verwachte levertijd.
Wat een verademing na een mislukte bestelling bij Dell! Daar was het bestellen zelf niet zo eenvoudig, de levertijd maar liefst drie weken, in contact komen met de klantenservice een heel gedoe en de service zelf bepaald niet klantgericht.
Wij weten wel waar wij voortaan de elektronica voor onze stichting bestellen. Alleen de stroom bijkomende reclame is wat minder fijn.

Tessa v. Kempen 11-04-2017 Via de website gekocht

snel en fijne service!

Coolblue gekozen omdat ik altijd hele goeie
verhalen hoorde over coolblue qua service! en jullie hebben me niet teleurgesteld