Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Christina 04-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Gewoon duidelijk en makkelijk te bestellen. Goede aftersales. Geen opdringende reclame of gepush om meer te bestellen

Peter M. 04-04-2017 Via de website gekocht

Razendsnel en super professioneel!

De site maakt het erg gemakkelijk om het toestel te vinden dat je zoekt. Bovendien is het gemakkelijk om alle specificaties terug te vinden en toestellen te vergelijken met elkaar. Ik had mijn TV zaterdagavond besteld en zondagmiddag rond 14.00u was ik al TV aan het kijken. Super snel!

Inge 04-04-2017 Via de website gekocht

Super snel in huis!

Om 23.50 besteld, om 00.30 een verzendmail, om 10.30 in huis en precies wat ik wilde!! Ik zou zeggen kan niet beter👍🏼

Peter 04-04-2017 In de winkel gekocht
eindhoven

prima service!

Hoesje besteld, maar dat viel in het echt tegen, bij de winkel een nieuwe uitgezocht en de volgende dag het nieuwe hoesje geleverd!

ine wevers 04-04-2017 Via de website gekocht

geweldig,op tijd ,zeer vriendelijk

gisteren begaf vrieskast het. besteld en vandaag afgeleverd. fantastisch. vriendelijke heren en op goede plaats gezet. dank u.

Ed Vermeulen 04-04-2017 Via de website gekocht

Zondaglevering geweldig

Ik ben al langere tijd klant bij Coolblue en nog nooit teleurgesteld. Ook in de winkel wordt je geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Uitstekende aftersales.

Welmoed 04-04-2017 Via de website gekocht

Top & snel geleverd!

Dit was de goedkoopste shop, de specificaties van de tablet die ik wilde waren duidelijk aangegeven, en de bezorging was snel en vlekkeloos. helemaal top!

Frank H. 04-04-2017 Via de website gekocht

goede service

via internet gezocht op Bosch wasmachine en droger en ik kwam uit bij Cool blue en was nog de goedkoopste in prijs en gratis bezorging.
Ging allemaal goed en precies op de juiste dag en tijd bezorgd! geweldig!
Zondags besteld en maandag ochtend bezorgd super snel van Cool blue

Angela 04-04-2017 Via de website gekocht

Soepele bestelling en levering

Veel keuze in de webwinkel en de bezorging op zondag is ook erg fijn. Dat maakte de keuze voor Coolblue makkelijk.

Leonie 04-04-2017 Via de website gekocht

Had op zaterdagmiddag besteld, zondag was het al in huis. Heel netjes aangeleverd. Makkelijke site. Geweldig!

Jespers 04-04-2017 Via de website gekocht

Prettige online winkel, makkelijk alles te vinden. Snelle levering en ook binnen de aangegeven tijd. Vriendelijke chauffeur.

Paul van Hamme 04-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering op een zondag!

Uitstekende snelle service zelfs op een zondag prima organisatie goed verpakt hoes past perfect en van goede kwaliteit

Francine 04-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige online winkel

Voor het eerst hier wat gekocht. De website is gemakkelijk in gebruik en met veel informatie. Ook de prijzen zijn goed! De snelheid waarmede het artikel bezorgd werd was ook super. Kortom een aanrader!

Martine 04-04-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Bezorging op zondag. Supersnelle levering. Aftersales zijn ook prima. Goede bereikbaarheid. Je hoeft voor de service niet naar een winkel te gaan. Als meerdere keren naar volle tevredenheid besteld.

Linda Commandeur 04-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Cool Blue heeft een fantastische klantenservice. Ik had problemen met een laptop van HP. HP liet het finaal afweten. Cool Blue heeft het zo goed opgepakt en in de eerste instantie geprobeerd de laptop te laten repareren. Toen dit te lang duurde kreeg ik mijn aankoop bedrag terug in waardebonnen zodat ik een andere laptop kon uitzoeken. Dit gelijk gedaan waardoor ik 1 dag later een nieuwe laptop had. Uiteraard geen HP meer!!! Voor mij een dikke pluim voor Cool Blue

Charlotte 04-04-2017 Via de website gekocht

Snel, degelijk en betaalbaar

Onze wasmachine werd de ochtend na bestelling netjes op tijd bezorgd door twee vriendelijke medewerkers. Ze hebben de wasmachine geïnstalleerd en de oude meegenomen. We hoefden alleen maar de oude wasmachine los te koppelen. Luxe.

Wiebo Kooi 04-04-2017 Via de website gekocht

Een koelkast met een lach

Levering uitstekend en keurig bevestigd per mail, sms en half uur vooraf gebeld! Zo moet het zij . 2 bezorgers die plezier hadden in hun werk en netjes afgehandeld, hulde!!

Niels Kersic 04-04-2017 Via de website gekocht

Aanbod is goed, levering is altijd super snel, met goede verpakking. En als je een vraag wordt deze altijd bijzonder snel beantwoord en goed afgehandeld. Overigens al super dat de klantenservice tot 12 uur 's avonds bereikbaar is! Kortom, prima winkel. Als je goede/snelle levering wilt en als je goed geholpen wil worden als er ooit iets met je product is, dan is Coolblue zeker weten een aanrader.

Old Dean 04-04-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending

Batterij zoeken, originele Huawei vervangingsbatterij gevonden bij Coolbleu.
Besteld, betaald en zelfde dag verzonden. en zelfs op zondag bezorgd.

M. Harzevoort 04-04-2017 Via de website gekocht

Dikke aanrader

wasmachine gekocht, snelle levertijd, goede service, netjes op de zolder geplaatst. wie doet dat nog? en de oude meegenomen. top jongens. doe mij maar coolblue.

fpprene 04-04-2017 Via de website gekocht

Perfect verzorgde bestelling

Wat beloofd wordt, wordt ook waargemaakt. Snelle afhandeling en bezorging (met nauwkeurige vooraankondiging van tijdstip van bezorging)

Roegge 04-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig assortiment en snelle levering !

Al vaak hier wat gekocht en nog nooit teleurgesteld.
Op de site staan ook veel gebruikersreviews en zelf zijn ze ook eerlijk over hun producten.

Norman 04-04-2017 Via de website gekocht

Snel, goeie info, acceptabele prijs

De keuze is groot, beschrijving van het product is ok. de bestelprocedure is duidelijk, en eenvoudig te volgen. De snelheid van leveren, en de informatie daaromheen is uitstekend!

Bianca1303 04-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Ik kwam toevallig op jullie website terecht toen ik een product zocht via google. Zaterdagavond besteld en zondag door Post NL bezorgd. Top dat jullie ook op zondag bezorgen, dat vind ik echt een pluspunt!

Ilona Bakker 04-04-2017 Via de website gekocht

Glimlachend stofzuigen...

Mooie en duidelijke website!! Gemakkelijk en snel bestellen vanachter de computer..Ik heb nu een stofzuiger besteld en dankzij de snelle levering, glimlachend het huis kan schoonmaken!!

Marjo 04-04-2017 Via de website gekocht

Service is geweldig

Perfecte service! Zaterdagmiddag besteld en zondag direct geleverd. Alleen jammer dat levertijd tussen 12.00 en 18.00 was (en bleef) maar daar kan Coolblue niets aan doen. Slechte service van PostNL.

Hans Schrederhof 04-04-2017 Via de website gekocht

Alles goed gegaan.

Bestelling op tijd en goed ontvangen. In eerste instantie zou de bestelling binnen een tijdsvak van een gehele dag worden afgeleverd. Daarna opnieuw aangeboden in een kleinere tijdspanne waardoor je niet de gehele dag op de leverantie behoeft te wachten.

Jeroen Huizinga 04-04-2017 Via de website gekocht

Op een prettige manier mijn artikel gevonden

Het blijft me verbazen hoe goed de klantenservice je helpt, telkens weer.
Mocht u nog nooit gekocht hebben bij deze winkel. Praat gewoon eens (kosteloos en zelfs via de what's app) met de klantenservice. Zij helpen u een passend artikel te vinden. En zijn totaal niet opdringerig je het dan ook bij hun moet kopen, ze praten ook vol lof over hun concurenten. Ik vindt het een erg prettige winkel.Tot nog toe heb ik mijn koelkast, droger, vaatwasmachine, tv en koffieapperaat hier gekocht. allen werken nog net als toen ik ze aanschafte.

Shanna 04-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Goede service en goede kwaliteit. De levering is snel en op tijd.
site is overzichtelijk en duidelijk.
in één woord top.

Mario 04-04-2017 Via de website gekocht

Levering ook op zondag!

Zaterdagavond om 22:00uur besteld en de volgende dag om 13:30uur in huis. Ook de administratieve afwikkeling verloopt snel en vlekkeloos. Een voorbeeld hoe iedere webwinkel zou moeten functioneren.

Marcel 04-04-2017 Via de website gekocht

De allerbeste shopping site!

Zeer snelle service! Alles is heel duidelijk aangegeven, kwa producten maar ook hoe de afhandeling te werk gaat! En ze zien alles met humor in en dat voelt vertrouwd.

Wim 04-04-2017 Via de website gekocht

vlot en eerlijk

vlot en eerlijk,
overzichtelijk aanbod met juiste beschrijving en een vlotte bediening. Altijd vriendelijke mensen aan de balie.

Tmh 04-04-2017 Via de website gekocht

Prima

Zeer gebruiksvriendelijk.
Als je niet precies weet wat je zoekt wordt je zeer eenvoudig maar duidelijk begeleid naar een goed advies

C. Hoevenaar 04-04-2017 Via de website gekocht

Snel Geleverd

Ben zeer tevreden hoe deze aankoop is verlopen.
Zal zeker anderen aanraden om hier zaken mee te doen.
Bij windows 7 geen probleem cd er in en het was zo gepiept en werkt prima
Alleen mag er bij deze wel een aanmelding bij waar het stuurprogramma voor windows tien precies te vinden is.
Niet iedereen is een computer techneut.
Werkt nu prima na een zoektocht naar het stuurprogramma en installatie daarvan.
Al met al toch zeer tevreden.

Frans 04-04-2017 Via de website gekocht

Wasmachine snel in huis!

Vrijdag avond laat besteld, zaterdag ochtend vroeg geleverd. Prima service! Wel deden de monteurs erg moeilijk omdat zij van hun werkgever maar 5 minuten krijgen om een wasmachine weg te halen en een nieuwe te plaatsen. Dat vindt ik echt belachelijk! Ook zeiden ze dat ze officieel geen droger van de wasmachine mochten tillen.... bijzonder toch!? Gelukkig deden ze het wel en heb ik nu een top wasmachine!

Juan Alvarez 03-04-2017 Via de website gekocht

Top klantenservice en goed kwaliteit

Ik heb eerst een laptop bij Coolblue gekocht en door enkele privé omstandigheden moest ik mijn laptop terug brengen, ze hebben niet moeilijk gedaan met retourneren. Twee maanden geleden neem ik contact met het winkel via Facebook en ze hebben mij geholpen om een goed komputer te kizen die voldoen aan mijn voorwaarden. Die komputeren waren op offerte en ik heb op andere sites gezien en blijkbaar Coolblue had het beste prijs.

Ans 03-04-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Super service

Mooie winkel en zeer vriendelijk personeel. Ook de bezorging is perfect de wasmachine moest toch maar even naar 4 hoog gedragen en de mannen waren erg vriendelijk. De nieuwe Fitbit werdt ook nog even voor me ingesteld.

T 03-04-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon goed geholpen door twee jongens van Coolblue. Ze waren vriendelijk en hebben goed werk afgeleverd. Zo hebben ze mijn wasmachine 3 verdiepingen omhoog getild en keurig met waterslot geïnstalleerd. En het terug zetten van de droger op de wasmachine was zo gedaan.

Ad Franken 03-04-2017 Via de website gekocht

Beugel past niet bij TV

Ik had bij Coolblue een Samsung TV gekocht met een beugel om deze aan de muur te bevestigen.
Na uitpakken bleek dat de beugel niet paste; de beugel zat voor de aansluitingen van de TV.
Wat me het meest stoorde is dat Coolblue -na opmerkingen mijnerzijds- helemaal niet reageerde.

Officiele reactie van Coolblue 04-04-2017

Beste meneer Franken,

Allereerst willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen voor het schrijven van de review. Enorm vervelend dat de muurbeugel niet past. We vinden het al helemaal vervelend dat er niet is gereageerd door ons. Dit is zeker niet de bedoeling en wat je van ons mag verwachten. We willen je dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

We willen dit graag nog zo snel mogelijk voor je rechttrekken. Zou je het ordernummer en een kleine toelichting naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen?

Alvast bedankt voor je reactie.

robbe 03-04-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

het pakketje dat ik besteld had werd snel geleverd en was goed verpakt. wel vind ik dat er misschien te grote dozen worden gebruikt op kleine goederen te verpakken. een iets kleiner formaat zou beter zijn voor sommige zaken en ook voor de natuur. voor de rest ben ik uiterst tevreden over alles. ik zal zeker nog bij jullie bestellen.

Ad de Koning 03-04-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat geleverd

Omschrijving van de bestelde autonavigatie klopte precies.Ook de levering was goed en snel en paste binnen de genoemde aflevering.

Joke 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, netjes verpakt, keuze uit uitgeprinte factuur of digitaal duidelijk website en gratis verzending.

Truus 03-04-2017 Via de website gekocht

Top geregeld en lekker vlot verzonden!

Makkelijke website en ook hebben ze alles wat je er maar bij kan verzinnen aan accessoires en diverse spulletjes die je niet zelf kan verzinnen

Anneke 03-04-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf! Supergoede service!

Coolblue is echt een geweldig goed bedrijf.Er werken hier keurige & vriendelijke bezorgers en ze hebben een supersnelle service! Klantenservice is ook echt heel klant en servicegericht en je wordt er keurig geholpen.TOP!!

Hans 03-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte shop, dito afhandeling!!

Mijn ervaring bij de aanschaf van een nieuwe smartphone was perfect. Overzichtelijke shop, goede info, drie click en een perfecte afhandeling. Een digitale factuur; handig en duurzaam.

Martin 03-04-2017 Via de website gekocht

Alles ging snel

Snel en duidelijk zolas ik gewend ben bij coolblue. Fijne winkel. Mail zou wel iets duidelijker mogen wat betreft de dagvan levering bij het ophaalpunt.

Gonnie Dekker 03-04-2017 Via de website gekocht

Supershop; duidelijk en overzichtelijk.
En waar ik heel blij van werd; supersnelle levering.
Had in eerste instantie de stofzuiger in een winkel in de stad (geen coolblue hoor)besteld, daar moest ik 2 maanden wachten. Bij Coolblue, zondag besteld en maandag aan de deur bezorgd.
Kreeg van te voren keurig een mail over het tijdstip van levering.
Ben erg tevreden!

Jan Z 03-04-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

We kennen deze winkel van een vroegere leverantie. Toen was alles perfect en dus zijn we hier teruggekomen. En weer perfect.

Marcel 03-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en ruim assortiment

Coolblue heeft een ruim assortiment en goede beschrijving van aangeboden artikelen. Dit maakt vergelijken eenvoudig!

Lieke 03-04-2017 Via de website gekocht

Topservice!

- Supersnelle levering
- Heldere uitleg via de klantenservice en via whatsapp over de installatie van het product
- Topkwaliteit van het product