Deze score is berekend op basis van 1707 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nooit-geziene topafwikkeling bestelling 31-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Vlotte bestelling na telefonische bevestiging klantendienst over levering op verdiep, meenemen oud toestel en aansluiting en testen. Supervriendelijke chauffeur en bijrijder die beleefd en zeer kundig het beloofde volledig uitvoeren.

A.Hasselman 31-07-2018 Via de website gekocht

Ik heb een Alset-2000 alarmset via Coolblue gekocht.

Levering was prima. Echter het apparaat werkt niet.Meerdere keren met Klik Aan Klik Uit hierover gecorrespondeerd. Verwijzen mij weer terug naar Coolblue.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste meneer/mevrouw Hasselman,

Bedankt voor het schrijven van jouw review, Wat jammer dat het bestelde product niet werkt! Het is natuurlijk de bedoeling dat het apparaat klaar voor gebruik is of in ieder geval gemakkelijk aan de praat te krijgen. Goed dat je contact hebt opgenomen met de fabrikant.

Helaas hebben zij jou niet verder kunnen helpen en werd jij doorverwezen naar Coolblue. Wij beschikken ook over een hoop specialisten die jou aan de telefoon kunnen helpen. Wanneer je er niet samen met één van onze specialisten uit komt, kun je altijd nog binnen de eerste 30 dagen het product omruilen voor een ander product.

Als je nog hulp nodig hebt bij jouw aankoop, neem meteen weer contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Jurgen 31-07-2018 Via de website gekocht

Een aanrader, een topper.

Kijken, bestellen en levering in een oogwenk, scherpe prijzen en geen verzendingskosten, meer moet dat niet zijn, Cool Blue is zeker een aanrader.

Nico Cost 31-07-2018 Via de website gekocht

Cool Service

Het lijkt zo gemakkelijk te organiseren om online iets met gemak te bestellen, daarover duidelijk geïnformeerd te worden en de dag erop zoals afgesproken de bestelling te mogen ontvangen. Petje af voor Coolblue die echt doet wat het belooft.

H.J. Swartjes 31-07-2018 Via de website gekocht

solide bedrijf

Een betrouwbaar en goed bedrijf. Heb hier al tientallen keren gekocht en nog nooit moeilijkheden gehad. Voor mij erg makkelijk want ik woon aan de overkant van de winkel. Dus bestellen en afhalen. Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers. Bij binnenkomen wordt al koffie aangeboden. Prijzen iets aan de hoge kant, maar gemak dient de mens.

Jeroen 31-07-2018 Via de website gekocht

Onovertroffen service!

Erg tevreden over Coolblue, zal altijd voor hen kiezen! De service is onovertroffen, nooit gezeur, nooit gedoe, altijd tevreden!

Marinus 31-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

100% Service en vriendelijk personeel!!

Zowel in de winkel als via de webshop is de service uitmuntend! Ook bij problemen ben ik telefonisch geweldig geholpen. Raad daarom een ieder deze winkel en webshop aan!!

Anthonie Caspers 31-07-2018 In de winkel gekocht
Europaplein in Utrecht

Goede hulp

Ik ben in de winkel uitvoerig geïnformeerd over de laptop, die ik heb aangeschaft. De installatie van de door mij aangeschafte software was gratis. Een klantvriendelijke zaak!

Mirjam 31-07-2018 In de winkel gekocht
den haag

Top service

Fijne meedenk service aan de telefoon, vlot geholpen in de winkel. Top! Mogelijkheid om online voucher in de winkel in te leveren.

Edvin 31-07-2018 Via de website gekocht

Beloftes worden nagekomen

Goede website met veel product-informatie. Veel keus. Snelle levering door uitermate correct personeel.

Paul 31-07-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit, klantvriendelijk

Leuk shoppen. Erg klantvriendelijk en goede kwaliteit. Babyfoon gekocht en enkele andere kleine dingen. Gewoon geen gezeur

Lennard 31-07-2018 Via de website gekocht

Goede, leuke non-nonsense service, maar toch fun

Cool blue heeft de ultieme middenweg tussen 'fun' en no-nonsense. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Ben je blij. Mooi. Schreeuw het van de daken. Ben je niet blij. Vervelend. Neem even contact op, dan gaan we kijken wat we daar aan kunnen doen.

Ze hebben een overweldigend assortiment. Ze weten wat ze verkopen en zijn transparant. Ze hebben een goede leveringsdienst via PostNL. (voor middennacht besteld, de volgende dag in huis. Ook op zondag.

Al hun communicatie is goed doordacht. Van de productbeschrijvingen tot de kleine dingetjes en alles met een knipoog. (je krijgt wachttherapie zodra je besteld hebt. De bevestiging van je bestelling 'voelt goed'. Je krijgt grappige suggesties wat je met de verpakkingsdozen kan doen enzovoorts.)

Rinus van Bemmel 31-07-2018 Via de website gekocht

Prima webshop met zeer goede service.

Coolblue is voor mij de webshop waar ik vertrouwen in heb. Scherpe prijzen, niet altijd de goedkoopste, maar daar staat tegenover dat je een prima service krijgt. Heb je een probleem met het artikel wat je gekocht hebt, dan zoekt Coolblue net zo lang tot ze een bevredigende oplossing hebben gevonden. Dit maakt dat je je als klant serieus genomen voelt en niet met een kluitje in het riet gestuurd wordt.

Ferry 31-07-2018 Via de website gekocht

Eerlijke winkel die op afgesproken tijd levert

Coolblue heeft bij het bestellen de optie om de dag dat je de bezorging wenst te ontvangen zelf te kiezen, en de bezorging komt ook altijd netjes op het afgesproken moment aan. Dat is bij andere winkels wel eens anders.

Ook krijg je wat je besteld. Het product is altijd precies conform de uitgeleidde omschrijving dus je weet wat je koopt.

Karin 31-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en extra tips!

Uitgebreid aanbod op de website, zeer snelle levering, fijn dat je zo'n exact tijdstip van levering krijgt. Zeer tevreden over nieuwe wasmachine, als service werd mijn wasdroger er ook weer bovenop gezet, extra tips ontvangen.

Andre 31-07-2018 Via de website gekocht

Wederom uitstekend

Duidelijke website , goede prijs kwaliteits verhouding , onovertroffen sevice , volgende aankoop als het even kan wederom via cool blue

Leon 31-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Het was de goedkoopste via internet met een snelle levering op zondag.
Top service.

Eric M. 30-07-2018 Via de website gekocht

Steeds weer een goede en snelle service !!!

Bij Coolblue ben ik steeds zeker dat mijn bestelling snel en correct to bij mij komt, steeds veilig ingepakt, steeds dezelfde dag verstuurd, en steeds geleverd op het afgesproken ogenblik, top !!! En het feit dat ik steeds in een echte winkel terecht kan bij problemen of omruilen is ook een grote plus.

tsukiyamas 30-07-2018 Via de website gekocht

geweldige goede servis

steeds een goed gevoel zeer betrouwbaar en vriendelijk
snelle levering
voldoende keuze goede raad bij twijfel
niet opdringerig maar goede vergelijking tussen produkten
goede prijs kwaliteid

Renee 30-07-2018 Via de website gekocht

Schandalige afhandeling van een schandalige plaatsing

Bij Coolblue een inbouwvaatwasser gekocht MET inbouw service. Inbouw is verkeerd gegaan waardoor keuken veel schade heeft opgelopen. Coolblue verwijst vervolgens alleen maar naar diegene die de inbouw heeft gedaan en doet niks op de opgelopen schade te vergoeden. Schandalig!

Officiele reactie van Coolblue 31-07-2018

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst wil ik je hartelijk danken dat je de tijd genomen hebt om je klacht aan ons kenbaar te maken. Wij van Coolblue betreuren het ten zeerste dat er schade is ontstaan aan jouw keuken, omdat de inbouwservice van de door jou bestelde vaatwasser niet correct uitgevoerd lijkt te zijn. Namens Coolblue wil ik je dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Omdat ik momenteel niet beschik over een ordernummer en/of Coolblue referentie kan ik niet inhoudelijk ingaan op de situatie. Mocht je nog geen contact opgenomen hebben met Coolblue wil ik je vriendelijk vragen om onder vermelding van jouw ordernummer een korte toelichting en schadefoto's toe te zenden aan geenglimlach@coolblue.nl, zodat wij de situatie inhoudelijk kunnen behandelen.

Uiteraard streven wij ernaar de situatie zo spoedig mogelijk met je op te lossen.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Wim B. 30-07-2018 Via de website gekocht

Goed bedrijf

Toegankelijke website met uitgebreide info over een product. Veel reviews, waaronder soms ook negatieve. Snelle levering binnen een dag! Ik zou echt niets negatiefs kunnen bedenken.

J.M. van der Hout 30-07-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Ik word altijd vriendelijk geholpen en er wordt altijd meegedacht ik het voordeel van de klant. Super fijn.

Wesley 30-07-2018 Via de website gekocht

Relaxt bedrijf qua communicatie.

Super communicatie en goede klantenservice.
Bezorging is zeer goed met erg nauwkeurig track and trace systeem.
Product is van goede kwaliteit en heeft een scherpe prijs.

Jolanda de Leeuw 30-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue is ons heel goed bevallen en kan iedereen aanraden om via coolblue te kopen. Van het bestellen tot en met de levering en het plaatsen is alles perfect verlopen!!!!!!

JV 30-07-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en goede/snelle service

Makkelijk te filteren om het juiste artikel te vinden. Snelle levering. Erg goed om retourartikelen tegen gereduceerd tarief aan te bieden.

Gregd 30-07-2018 Via de website gekocht

Eigen transport- super service!

- Website is zeer eenvoudig en zit goed in elkaar
- Coolblue werkt met een eigen transport dienst waarbij je uren voor levering een sms krijgt van het verwachte uur. Vervolgens krijg je nog een sms met het meer exacte uur, enkele uren vooraf en 15min voor de chauffeur aankomt krijg je nog een telefoon.
- super vriendelijke chauffeurs. Nemen de tijd in tegenstelling tot andere distributeurs waar het snel snel moet gaan. Coolblue heeft een, voor mij, ideale mix tussen klantvriendelijkheid en alles zo snel mogelijk afronden. De chauffeurs helpen het toestel op plaatst te zetten indien nodig.

Peter wustenveld 30-07-2018 Via de website gekocht

Het was weer toppie!!

Gebruiksgemak van de site is goed, product was dezelfde dag nog geleverd, en de prijs was nergens goedkoper... 👍

Linda 30-07-2018 Via de website gekocht

Makkelijke site met veel keus. De volgende dag gratis geleverd. Bericht dat pakje onderweg is en een mail met een gebruiksaanwijzing!

Rita Van Hyfte 29-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig service Vlot bij bestelling Dikke duim

Zeer goede prijs-kwaliteit en zéér vlotte levering, Gemakkelijk betalen en zeer overzichtelijke website

Hans 29-07-2018 Via de website gekocht

Jammer van de grote verpakking

Snel een nieuwe tandenborstel nodig. Kan op zondag besteld worden en op maandag geleverd. Dat is keurig gebeurd. Alleen jammer dat de tandenborstel in een soort verhuisdoos aankomt.

Geert 29-07-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Goede service, frigo besteld en oude terug meegenomen ! Kwartier vooraf opgebeld geweest om te verwittigen dat ze op komst waren , tof !

Eva 29-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, supersnelle levering

Eerste keer bij coolblue! Zeer tevreden. Snelle levering. Attente mailtjes over hoe en wat. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Breed assortiment

Victor 29-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

I.g.v. problemen altijd goede klantenservice: Snel, ter zake, deskundig.
Website is overzichtelijk en producten goed beschreven.

Arnoud 29-07-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld zonder omkijken!

Na mijn bestelling op zaterdagavond geplaatst te hebben kreeg ik gelijk een mailtje dat ik het pakket zondag al kon verwachten. Ik had dit niet verwacht en was een weekend weg, maar geen probleem. Op maandag werd het pakket netjes een tweede keer bezorgd.

M.W. 29-07-2018 Via de website gekocht

Snel en foutloos

Goede naam, goede ervaringen. Artikelen met zorg verpakt en snel geleverd. Ook prettig dat Coolblue zelf uitspraken doet over de kwaliteit van de spullen.

Henk 29-07-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super geweldige service

Super winkel en medewerkers gewoon overwerken terwijl hij gewoon klaar was geen probleem.
Echt een aanrader

Silvia 29-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zoals het hoort!

Al vaker goed geslaagd bij Coolblue. Duidelijke opzet. Keurige winkel. Aardige verkopers die weten wat zij doen, zonder te overdrijven.
Zoals het hoort!

Jan 28-07-2018 Via de website gekocht

Fijne webwinkel!

Goed werkende en prettige website. Veel informatie en achtergrond informatie. Veel keus en goed afgestemd op praktijk. Snel antwoord op vragen aan de klantenservice

Ine 28-07-2018 Via de website gekocht

Precies zoals vermeld

Levering en plaatsen binnen 24uur zoals in de folder staat, en precies volgens tijd afspraak. Netjes geplaatst en aangesloten

Kevin de waard 28-07-2018 In de winkel gekocht

Als vader van twee kinderen is tijd om te winkelen lastig.
Toch wil ik wel het gevoel van speciaal houden als ik iets koop en dat is juist waar coolbleu bij mij zo goed scoort.
Met alle gemak bestel ik wat ik wil en ervaar het gevoel van live contact.

Dana 28-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Super snelle levering, het belletje van te voren is ook erg fijn. Het neerzetten en installeren van de producten gaat professioneel en snel en je krijgt een goede uitleg.
Zeer tevreden met Coolblue.

Alwin 28-07-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit winkel

Ik bestel hier al sinds 2013 en tot nu toe nog altijd met veel plezier!
Zeer goede service, goed bereikbaar, snelle levering, overzichtelijk site, al de benodigde informatie omtrent het evt aankoop van een product, kwalitatief goede producten.
Met al deze positieve punten is de prijs ook uitstekend.

Francis 28-07-2018 Via de website gekocht

Artikel defect, gedoe met opsturen

Weegschaal na half jaar defect. Moest teruggestuurd worden in passende doos, kon niet opgehaald worden. Geen passende doos te vinden. Na consultvraag antwoord dat ik toch echt een passende doos moest zien te vinden want transport schade zou voor rekening van de verzender zijn.

Officiele reactie van Coolblue 31-07-2018

Beste Francis,

Allereerst wil ik je hartelijk danken voor het plaatsen van de review. Wij van Coolblue betreuren het ten zeerste dat de door jou gekochte weegschaal momenteel kampt met een defect. Uiteraard willen wij dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen en daarom wil ik je vriendelijk verzoeken om het product aan ons te retourneren. Zodra wij het product hebben ontvangen zullen wij spoedig een passende oplossing aandragen.

Helaas is het niet mogelijk om het product bij je af te halen of een doos aan je toe te zenden, waar wij enkel producten afhalen boven het gewicht van 25 kg of indien het product dermate grote afmetingen heeft dat wij niet van de klant kunnen verwachten dat hij of zij deze zelf aanbiedt middels een PostNL-servicepunt.

Mocht je verdere vragen hebben kun je contact met ons opnemen door jouw retournummer en een korte toelichting toe te zenden aan geenglimlach@coolblue.nl.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Benita 28-07-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik heb coolblue vooral in mijn favorieten staan omdat ze zelfs op zondag bezorgen. Dat was toen belangrijk voor mij omdat ik op zaterdag ontdekte dat mijn grasmaaier kapot was en ik voor mijn vakantie het gras wilde maaien en op maandag nog moest werken. Goede site met duidelijke produktinfo, reviews zijn ook altijd handig. Prijs-kwaliteit is goed. Tijdstip van bezorging kun je zelf volgen dus niet een hele dag thuiszitten wachten.

van Duijn 28-07-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Al meerdere producten aangeschaft bij Coolblue en tot nu toe nooit te klagen gehad. Zowel de levering als snelheid zijn dik in orde. Maar ook als het op aftersales aankomt heb ik niets dan lof. Defecten en problemen worden netjes en zeer snel en netjes opgelost. Soms betaal je iets meer dan bij de online concurrenten maar gezien het bovenstaande is dit het waard.

Henny 28-07-2018 In de winkel gekocht
EINDHOVEN

geweldige en zeer goede service

zeer goede ligging en zeer vriendelijke begeleiding en uitleg van het aangekochte product deze werd ook nog eens ge installeert en een op date met veel zorg toegepast

Ed 28-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

* Frisse en duidelijke website. Dit geldt ook voor de benadering door de klantenservicemedewerker aan de telefoon.
* Makkelijk bestelproces.
* Heb je met het online bestelproces toch een probleem, dan is dat met een telefoontje binnen no-time opgelost. Geen poespas, maar "wat is het probleem?" en "ik kan dit voor u doen, zodat u krijgt wat u wilde en ga direct het websiteprobleem op laten lossen".
* Het hele leverings- en bezorgproces was goed te volgen en verliep keurig volgens afspraak.
* Bezorging keurig op tijd, compleet en vriendelijke bezorger.

Hugo Bosmans 28-07-2018 Via de website gekocht

Mooi-Blauw-en Snel

Goede producten ,veel keuze en samenstellingen (toebehoren) zijn mogelijk,snel geleverd in goede en wel gekende verpakking .

Heleen 28-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en klantvriendelijkheid medewerkers.

Ik raad Cool Blue bij iedereen aan. De medewerkers zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. De productkennis van de medewerkers is enorm indien je advies vraagt omtrent een te bestellen product.

Nelly 28-07-2018 Via de website gekocht

Snelle keurige levering zelfs op zondag.

2e keer dat wij iets bij Coolblue hebben gekocht en beide keren geweldig. Als we weer iets nodig zouden hebben zouden we weer direct naar de site van Coolblue gaan.