Deze score is berekend op basis van 2233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jacq 06-09-2016 Via de website gekocht

Vlot en vriendelijk

Website is helder. Het bestellen van - in dit geval een tablet - eenvoudig en de bezorging de volgende dag (bijzonder is dat dit voor alle weekdagen geldt) probleemloos. Daarna nog een vraagje. Daarvoor de Klantenservice gebeld. Ook weer plezierig: ruime openingstijden en snelle, vriendelijke en deskundige reactie.
Zeker een webshop om nog eens terug te komen!

Pluspunten

• vriendelijk
  • duidelijk
  • snel

Valk 06-09-2016 Via de website gekocht

Razendsnel, scherpe prijs en uitstekende communicatie.

Dit was mijn eerste bestelling bij Coolblue en zeker niet de laatste.
Heb 's avonds een reus van een koelkast besteld en hij werd tot mijn verbazing de volgende ochtend bezorgd, uitgepakt en geplaatst.
Het enige wat je nog hoeft te doen is de voordeur open te maken.

Coolblue is naar mijn mening erg bij de tijd en speelt vloeiend in op de nieuwste trends in dit marktsegment. Een dikke pluim!

Pluspunten

• Gemakkelijk bestellen
  • Razendsnelle levering
  • Duidelijke communicatie

Andy 06-09-2016 Via de website gekocht

Raak niet teleurgesteld

Met Coolblue geraak je niet in een mallemolen van gepruts en geklooi, je besteld voor 23.59u en de volgende dag heb je hetgeen wat je bestelde en zeker niets verkeerd dat je dan weer moet terugsturen zoals veel voorkomt bij bv. Printtoners en cartridges! Hier krijg je wat je besteld dus wel oogjes open houden dat je het juiste besteld maar er staat zoveel crossreferentie in dat dit moeilijk gaat! En heb je toch iet verkeerd besteld dan kan je dat binnen de 30 dagen terugsturen in de originele verpakking(doe altijd je bestelling open op een deftige manier) en je besteld het juiste en dat is gefixed!
Doen en je hebt een shop waar je tot 23.59u kunt shoppen naar bijna alles en je hebt het de volgende dag afgeleverd thuis of ander adres of kies een van de datumopties!👍🏻👍🏻👍🏻

Pluspunten

• Laat beschikbaar
  • Enorm groot gamma

Minpunten

• ///
  • ///

E van den Berg 05-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Klantvriendelijk personeel met snelle en goede service

Ruim en overzichtelijk, Aduqaat en klantvriendelijk. Behulpzaam met verstand van zaken. Groot assortiment, snelle levering.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Aduqaat

Erwin 05-09-2016 Via de website gekocht

Prijs prima, levering niet !

Prijs prima, maar de levering niet! Kreeg netjes mail voor levering, daarna sms met tijd, maar daarna een bericht levering gaat niet door wordt dag later, dus al bij al 2 dagen vrij moeten nemen! En dat kost ook geld!

Officiele reactie van Coolblue 06-09-2016

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te moeten vernemen dat de levering zo gelopen is. Het is absoluut niet de bedoeling dat afspraken niet worden nagekomen. Onze welgemeende excuses, we willen graag met u meekijken. Zou u het ordernummer kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Graag horen we wat we voor u kunnen betekenen.

Pieter 05-09-2016 Via de website gekocht

Top service bij Coolblue

Nadat wij terugkwamen van vakantie was de wasmachine stuk, gebeld met leverancier, we zouden een week moeten wachten op een monteur;-(. Bij Coolblue nieuwe besteld, binnen een dag bezorgd en geinstalleerd op de derde etage. Oude meegenomen door De vriendelijke bezorgers zonder extra te hoeven betalen;-)

Pluspunten

• snelheid
  • vriendelijkheid personeel
  • service

Minpunten

• NVT

Kees 05-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering

Rond 22:00 besteld volgende dag eind van de ochtend al geleverd. Dat noem ik snel! En het bestelde product was goedkoper dan elders.

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoper dan elders
  • geen verzendkosten

jan 05-09-2016 Via de website gekocht

seagate extension drive

voordeligste en de volgende dag in huis,prima verpakt en verder ook helemaal helemaal perfect Alleen jammer dat de beoordeling minimaal 100 karakters moet zijn, dát vind ik dan weer een beetje pushy

Pluspunten

• gemak boeken en betalen
  • snelheid

B. van Haaren 05-09-2016 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak.

Ook bij het bestellen van verschillende artikelen, in mijn geval een heggenschaar en een telefoonset werd alles keurig binnen 24 uur en in een levering afgeleverd. Klasse !!!

Pluspunten

• lage prijzen
  • omruilgarantie
  • afspraak is afspraak

John 05-09-2016 Via de website gekocht

Bijna perfect, klein aandachtspuntje

Ik vind het een superwinkel ook als er een keer iets is zijn ze er voor je.
Dat laatste is voor mij zelfs belangrijker dan de beste prijs.
Toch een, voor mij, minpuntje, ik kwam er naderhand achter dat de monitor die ik gekocht heb (2e kans) een jaar minder garantie heeft, gelet op het minimale prijsverschil met een nieuwe zal ik
geen 2e kans meer aanschaffen.
Het stond er achter af bekeken bij vermeld maar ik heb dat tijdens het bestellen niet gezien.
Ga ook niet retourneren, monitor is prachtig en ben dik tevreden.

Pluspunten

• service
  • goede website
  • assortiment

Minpunten

• garantie 2e kans korter

PRH 05-09-2016 Via de website gekocht

Dag 1, droger stuk - Dag 2, nieuwe droger gebruiksklaar

Op zondag is onze 17 jaar (!!!) oude Bosch wasdroger gesneuveld. Via de site van Coolblue een nieuwe Bosch uitgezocht (best getest volgens consumentenbond). 's avonds om 21 uur gebeld naar de klantservice (zondagavond hé) ivm afspraak voor levertijd op maandag. De telefonist gaf ons aan dat dit voor witgoed niet op maandagavond mogelijk is en dat van te voren niet een tijd kon worden doorgegeven. Dit kan pas 's ochtends, echter wij zouden pas om 9 uur beschikbaar zijn voor ontvangst. De verkoper gaf aan dat we toch zonder probleem konden bestellen en mocht het dan onverhoopt zo zijn dat ze toch al voor 9 uur zouden komen, dan zou men KOSTELOOS later in de week nogmaals komen. Dan kan je dus met een gerust hart bestellen. Volgende ochtend werd netjes bericht dat ze eind vd ochtend zouden komen en half uurtje van te voren werd nogmaals gemeld dat ze onderweg waren. Alles is uiteindelijk keurig netjes boven gebracht en geinstalleerd en ook de oude machine is weer voorzichtig naar beneden gebracht en meegenomen. Volgende aankoop bij gelijkwaardige prijs zeker weer via Coolblue.

Pluspunten

• klantenservice bereikbaar
  • vriendelijkheid personeel
  • leveringsservice

Hanot Marita 05-09-2016 Via de website gekocht

GSM

zeer uitgebreide webwinkel. makkelijk te gebruiken. zeer snelle levering. toestellen makkelijk te vergelijken met elkaar.

Pluspunten

• snelle service
  • vriendelijk

Joel 05-09-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment, snel bezorgd!

Naar mijn mening een topwinkel! Ze hebben een groot assortiment en alles wat je besteld heb je de volgende dag binnen! Op zaterdag om 22:30 nog even snel die kabel bestellen samen met een game die je graag wilt? Zondag kun je spelen!
Enige nadeel wat ik laatst heb ervaren is dat als je je cadeaubon inwisselt en besluit toch te wachten met de aankoop, het niet meer kunt terugdraaien en ben je de cadeaubon dus "kwijt".

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Goeie service
  • Snelle levering
  • Cadeaubon van €5

Minpunten

• Inwisselen onomkeerbaar

E.Gorissen 05-09-2016 Via de website gekocht

Enorme keuze rugzakken

Onlangs heb ik een rugak besteld bij Coolblue.
Vanaf bestellen tot ontvangst van product ben ik hierover zeer positief. Helaas blijkt de laptop toch net niet te passen in de rugzak en moet ik deze retour zenden. Ook hier wordt niet moeilijk over gedaan. De reden 'daarom' is voor Coolblue ook voldoende.

Pluspunten

• Snel in huis
  • Ophalen postloket
  • Goed verpakt

Hendry 05-09-2016 Via de website gekocht

aankoop subwoofer

Geweldige service en zeer snelle levering. Voor zondag 23.59 uur besteld, maandag in huis. Super!!!
Daarnaast is de bestelling in het proces zeer goed te volgen. Je weet precies de status van de bestelling.

Pluspunten

• Site is overzichtelijk
  • zeer snelle levering

Yappie 05-09-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

Betrouwbare fijne winkel met vriendelijke mensen en goede service. Goede klantvriendelijkheid en geduld. Zeker voor ouderen geldt dat in het bijzonder. Er is een zeer groot aanbod van artikelen.

Pluspunten

• klantgericht
  • klantvriendelijik
  • goede service

Minpunten

• niet gevonden

Nick 05-09-2016 Via de website gekocht

Top!

Prima webshop met een uitstekende bezorgservice!
Vooral de informatievoorziening m.b.t. de bezorging en klantvriendelijkheid van de bezorgers was super.

Pluspunten

• Informatievoorziening
  • Klantvriendelijk

Vanessa 05-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en prijs meer dan top !

Ik had een nieuwe boekentas nodig voor mijn zoon voor het eerste middelbaar, naar dreamland gaan kijken waar dezelfde rugzak 105€ kosten bij coolblue in actieprijs 69€. Besteld op 18u, volgende dag voor 10 u geleverd door de postbode op een zaterdag.
Zeer tevreden met de actieprijs en de vlotte levering, ik ga zeker de website nog bekijken.

Pluspunten

• Acteprijzen
  • Snelle levering

Lindsey 05-09-2016 Via de website gekocht

Een goeie en betrouwbare webshop

Aangezien ik al een aantal producten hier heb gehaald en nooit ben teleurgesteld door Coolblue, vind ik dat ik met een gerust hart kan vertellen dat deze webshop een top webshop is. Maar ook betrouwbaar en snel. Mocht er toch nog iets mis zijn gegaan met de verzending, dan wordt er altijd ervoor gezorgd dat het product alsnog zo snel mogelijk afgeleverd wordt en met een eventuele kortingsbon.

Pluspunten

• Verzending is snel
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaar
  • Service

Sharon 05-09-2016 Via de website gekocht

Supersnel en goed geleverd!

Vrijdagavond om 21.00 besteld en de volgende dag al om 11.00 in huis! Geweldige service!! Ook fijn dat ze je goed op de hoogte houden tijdens het gehele proces en dat je precies kunt zien waar je product is en wanneer het bij jou aankomt.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goed verpakt
  • Overzichtelijke site
  • Veel betaalmogelijkheden

Indy 05-09-2016 Via de website gekocht

Snel en zeer betrouwbaar

Altijd alles volgende dag in huis. Duidelijke informatie m.b.t. de status van je bestelling. Zeer goede klantenservice, altijd snelle en duidelijke reacties.

Extra pluspunt dat je ''tweedekans'' producten kan kopen. Scheelt soms tientallen euro's terwijl het product gewoon nieuw is!

Maarten 05-09-2016 Via de website gekocht

Eigenlijk gewoon perfect

Coolblue heeft een duidelijke en overzichtelijke website, het aanbod is echt enorm en per product categorie is er een aparte site ingericht met duidelijke informatie, suggesties en beoordelingen van andere klanten.
Het filtersysteem brengt het assortiment snel terug tot een aantal producten met de eisen die je stelt en al snel heb je jouw product gevonden.

Het bestelproces is snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang, je krijgt zelfs bericht als de postbode naar je onderweg is!

In geval van vragen of problemen is de klantenservice echt absurd goed; je kan duidelijk merken dat ze klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel hebben staan bij Coolblue.
Ook de manier waarop ze zich profileren op social media is bijzonder goed te noemen en springt er echt uit door bijzondere acties, aparte berichtjes en soms gewoon een lekker gek filmpje of foto. Je moet het soms ook met een knipoog en een grote glimlach kunnen bekijken :)

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Uitgebreid assortiment
  • Veel informatie
  • Extreem klantvriendelijk

Minpunten

• Soms wat aan de dure kant

Karin 05-09-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Heb een laptop besteld, site heel duidelijk en goede prijs/kwaliteitverhouding. Levertijd prima en goed track en trace vanhet pakket. In twee woorden Super Tevreden!!!

Pluspunten

• Alleen maar plus

Ivo 05-09-2016 Via de website gekocht

snel en goed

supersnelle (gratis !) levering voor een voordelig geprijs product. Op vrijdag bested en de volgende dag keurig bezorgd. service met een glimlach, gewoon erg goed.

Willem Souwer 05-09-2016 Via de website gekocht

Goed assortiment

Redelijk uitgebreid assortiment, (correcte) productinformatie (kon wat uitgebreider), scherp geprijsd, vlotte en probleemloze levering.

Gerda 05-09-2016 Via de website gekocht

Top service

Voor het eerst iets bij Coolblue gekocht.
'S avonds besteld en de volgende dag afgeleverd op een zelf te kiezen tijdstip. Topservice.

Hubken 04-09-2016 Via de website gekocht

Cool

Snelle afhandeling zonder toeters of bellen, soepel afhandeling bij problemen, mogelijkheid om de shop te bezoeken, vriendelijke ontvagst, Top Shop

Thomas Rosier 04-09-2016 Via de website gekocht

Hoesje besteld

Zeer snel geleverd. Voor 12 uur besteld volgende dag in huis, verder past het hoesje goed en heb een gehele bescherming voor mijn samsung s6

Pluspunten

• Snel

Anouk 04-09-2016 Via de website gekocht

Super service en heel vriendelijk

Super veel keuze en voor een mooie prijs. De service is perfect en bezorgen gratis thuis. Mijn wasmachine werd zelfs geïnstalleerd.

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijk
  • Bezorging

Catharina Pieters 04-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging en nette aflevering van het product.

Goede uitgebreide collectie, met duidelijke omschrijving van het artikel. Ook de prijsverhouding is gunstig.

Anita van den broek 04-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige website met de beste klantenservice !

Mooie duidelijke website en enorm goede service,gratis geleverd en niet tot de drempel maar naar boven,en het oude apparaat mee genomen,bovendien de volgende dag al in huis

Gunther 04-09-2016 Via de website gekocht

Zeer goed en makkelijk en deskundig

De pagina is zeer overzichtelijk en bij de artikelen staat alles goed omschreven.
Je hebt veel keuze, ook als je vragen hebt of geadviseerd wilt worden (telefonisch)is dat geen probleem je wordt vriendelijk en deskundig geholpen.
Ook als er een produkt stuk gaat is dit bij cool blue is geen probleem en vanuit mijn ervaring goed opgelost.
Je hebt ook alles snel in huis ook op zondag.
Ik kan iedereen aanbevelen bij cool blue te bestelen

Johan 04-09-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Ik was op zoek naar een snelle eenvoudige oplossing om vanuit mijn luie zetel te kunnen surfen, video lijken en musiek beluisteren, na een beetje speurwerk en dank zij de heel complete info op de site was mijn keuze snel gemaakt. 20u17 besteld, 9u48 geleverd, wat kan je meer verwachten ?

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Info of verwijzing
  • Gemakkelijk betalen
  • simple en snel leveren

Henk uit Ruinerwold 04-09-2016 Via de website gekocht

afspraak is afspraak

prima website met goede productinformatie en ruime keuze in verschillende merken van een bepaald product, ook de omschrijving van de aangeboden producten zijn uitstekend weer gegeven.

Pluspunten

• goede website
  • veel keuze
  • goede prijs/kwaliteit

Maxime C Jaarsveld 04-09-2016 Via de website gekocht

Snel en perfect

Wij hadden een wasmachine besteld. Zonder problemen hebben ze deze naar de derde etage getild en binnen een klein kwartiertje aangesloten!

Pluspunten

• Bezorging
  • Aansluiten
  • snel

Jolieke 04-09-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging, ook op zondag en maandag. Super klantenservice met zorgvuldige informatie. Chat met een echt persoon in plaats van met een robot.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • goede klantenservice

Tjinta 04-09-2016 Via de website gekocht

Trust Speakers

Goede kwaliteit/prijsverhouding, super geluid, gratis verzending zelfs bij een kleine bestelling!!! Je wordt continue op de hoogte gehouden wanneer je je pakketje kan verwachten!!!

Pluspunten

• Gratis bezorging
  • veel keuze
  • goede kwaliteit
  • leuke prijzen
  • super geluid

Erik 04-09-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf

Coolblue is een fris bedrijf met een uitstekende aanpak. Hun focus ligt op de beleving daarnaast zijn hun producten en de prijs mi ook hartstikke goed.
Maar de site en zeker de service zijn echt helemaal fantastisch!

Pluspunten

• Service
  • De site
  • Telefoon contact
  • Snelle levering
  • levertijd indicatie

Leonie 04-09-2016 Via de website gekocht

Goede verrassende service

Geweldig. Geen minpunten. Wasmachine keurig geleverd... En oude snel meegenomen. Duidelijke uitleg en fijne monteurs.

Gimmy 04-09-2016 Via de website gekocht

Coolbleu is gewoon de max!!

Snel met afleveren, ze hebben bena alles wat je kunt inbeelden:-0 zo zouden er meer mogen zijn!! Snelle aflevering betaling gaat vlot. Simpelweg een goede site voor al je bestellingen!!

Pluspunten

• Zeer snel met leveren
  • Prijs-kwaliteit is 👍👍👍

jordybaltussen 04-09-2016 Via de website gekocht

super service

Super service. Snel makkelijk en goede prijs. Goede service. Nieuwe wasmachine laten bezorgen en hebben ze netjes boven neergezet en aangesloten. Enigste puntje. Afval niet meegenomen. Dan zou het helemaal top zijn geweest. Al met al. Super

Jos 04-09-2016 Via de website gekocht

snelle actie

Super vlotte afhandeling en duidelijke indicaties van levertijden.
Ideaal dat je kunt zien waar de chauffeur zich bevindt. Zo weet je goed wanneer je je bestelling kunt verwachten

Pluspunten

• Snelle service
  • ruime keuze

Anoniem 04-09-2016 Via de website gekocht

Anders dan verwacht

Tas kwam mooi op tijd binnen, niet beschadigd en netjes in een tasje in een grote doos. Tas was iets groter dan in had verwacht maar qua breedte viel het iets tegen. Maar verder een super tas! En in het begin twijfelde ik wel of ik coolblue kon vertrouwen, na een eerste poging twijfelde ik niet meer en raad ik andere ook aan hier iets te kopen!

Pluspunten

• Op tijd
  • Netjes
  • Onbeschadigd
  • Klantvriendelijk

C bos 04-09-2016 Via de website gekocht

Collie is cool

Wat ze beloven dat doen ze. Snelle levering goed ingepakt goede kwaliteit. Ook levering via bv Albert Heijn gaat goed. Ik heb nu 3 artikelen besteld en ben zeer tevreden. Ik zoek nu eerst bij cool blue naar een artikel voordat ik bij een ander ga zoeken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen kosten

Carla 04-09-2016 Via de website gekocht

E-reader cover Creme

Chic uiterlijk, pas perfect. Kleur is in werkelijkheid ook datgene wat op de site staat. Levering op tijd en goed verpakt. Helemaal tevreden

Pluspunten

• telefonisch hulp
  • goede uitleg
  • levertijd

Andre 04-09-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en prima afhandeling!

Overzichtelijke website, makkelijke afhandeling en betaling. Levering volgens afspraak! I-pad mini 2 gekocht. Dag erna geleverd. Netjes bevestiging gehad en keurig geleverd. Veel keus dus voor mij een winkel waar ik veel vaker wat ga kopen.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Veel voorraad
  • Snelle levering
  • Betrouwbare webwinkel

rijnhart 04-09-2016 Via de website gekocht

SB700 Flitser

Ik heb de SB700 Flitser onlijn bestelt deze is de dag er na netjes bezorgt heb hem gelijk even getest en bij het maken van mijn eerste 2 foto werd ik al erg blij foto's zijn mooier als met de flitser die op mijn NIKON D3100 zit hier ga ik veel plezier van hebben deze flitser is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering

Chans 04-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige site

Coolblue is een supersite voor al je technische benodigdheden.
De producten zijn op de site makkelijk te vinden en erg goed beschreven.
De site heeft ook een handige keuzetest, waardoor de site ook geschikt is voor mensen die iets minder technisch zijn.
Verder hebben ze ook een erg snelle levering. Je bestelling is vaak de volgende dag al binnen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Producten goed beschreven

Hedwig 04-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue maakt slogan 100% waar!

Coolblue heeft Alles voor een glimlach als slogan en maakt dat 100% waar! Het is elke keer weer fijn bestellen bij Coolblue. De site is fijn, het bestelproces doordacht en je wordt op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Ik ben FAN!

Pluspunten

• goede site
  • snel bezorgd
  • bestelproces is fijn

Spelanne 04-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle service

's Avonds besteld, de volgende dag al om 15.00 uur op het afhaalpunt, waarbij ik keurig op de hoogte werd gehouden van het bestelproces

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke communicatie