Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Thomas 23-08-2016 Via de website gekocht

Aan het juiste adres

Ondertussen doe ik geregeld (minstens maandelijks) aankopen via Coolblue. Dankzij het grote aanbod aan producten kan dat gaan om een set batterijen, ontkalkingsmiddel voor een espressomachine of zelfs een diepvriezer!

Wanneer het product dat ik aankocht toch niet helemaal is wat ik ervan had verwacht, maakt Coolblue er nooit een probleem van om dat gratis terug te sturen. Ook wanneer er een probleem is met de levering van een pakket of de inhoud ervan, zijn de medewerkers via verschillende kanalen bereikbaar en behulpzaam.

Heb je een vraag en hang je niet graag aan de telefoon? Gooi het dan gewoon op Twitter en je krijgt binnen de 30 minuten een antwoord.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Snelle levering
  • Productomschrijving
  • Voldoende foto's

Patty 23-08-2016 Via de website gekocht

Super bedrijf

Een bedrijf wat doet wat het zegt en zegt wat het doet super assortiment en formidabele levering voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Lisegte 23-08-2016 Via de website gekocht

Fantastische service

Ze zijn duidelijk en staan echt klaar voor de klant. Goede producten waarbij je goede beschrijvingen krijgt zelfs met filmpjes. En ze zijn erg persoonlijk!

RickW 23-08-2016 Via de website gekocht

Tweedekans is ook top!

In mijn zoektocht naar een betaalbare smartphone trof ik een tweedekans op de site aan. Perfect product met alleen een geopende verpakking. Verzending binnen een dag. Zoals altijd bij CB weer top!

Pluspunten

• Goede site
  • Ruim assortiment
  • Makkelijk bestelproces

Officiele reactie van Coolblue 23-08-2016

Hoi Rick,
bedankt voor deze leuke review! We zijn blij dat je ook onze tweedekansjes hebt gevonden, tot snel.

angelina 23-08-2016 In de winkel gekocht

dik tevreden

Mooie duidelijke website met een groot assortiment.
simpele uitleg en bestelling
Je eigen pakket volgen en een snelle levering!!!
goed verpakt en goedkoop

Annette W. 22-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het belooft!

's Avonds om 18:00 uur de wasmachine besteld. De volgende dag om 10:00 uur kon ik al een was draaien. Coolblue hield me keurig op de hoogte van het hele traject van aankoop tot levering.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • bestellen gaat simpel
  • snelle levering
  • machine correct geplaatst

drachten 22-08-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden

Mooie camera gekocht, en super snelle levering van Cool Blue! Erg tevreden, ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice

SuuZ 22-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik kwam erachter dat ik een verkeerde schooltas had gekocht (bij een andere winkel). Toen ik op de site van coolblue keek was er op dat moment een dag aanbieding. Heb geen moment getwijfeld want tja als je ruim 30euro kan besparen dan is de keuze snel gemaakt en iedereen verdient weleens een mazzeltje :). Maar ook als er geen aanbieding was geweest had ik bij Coolblue besteld.Daarnaast is de site overzichtelijk en is de service uitstekend. Voor een bepaalde tijd besteld is de volgende geleverd. En dat werd ook netjes gedaan. Keurig in een doos verpakt werd het de volgende dag geleverd. En je bestelling is via het internet gewoon te volgen.

Pluspunten

• Prima service
  • overzichtelijk bestellen

Corné B. 22-08-2016 Via de website gekocht

Wasdroger

De winkel is voorzien van een hele grote voorraad die niet in een normale winkel zou passen...bij lange na niet..hierdoor kun je ècht kiezen wat bij jou past

Pluspunten

• bezorgmoment zelf kiezen
  • prijs incl. bezorgkosten
  • goede communicatie
  • goede vervoerder

Minpunten

• niet gratis

Mariet 22-08-2016 Via de website gekocht

Mijn bestelling bij coolblue

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling, levering en manier van afhandeling.Alles is naar wens verlopen. Heb al vaker gekocht bij coolblue zonder problemen.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • probleemlos
  • prompte levering

tevreden klant 22-08-2016 Via de website gekocht

cool blue ok

duidelijke website en alles snel geregeld en product netjes afgeleverd op afgesproken tijd en dag door Post nl

René 22-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevrede klant

Al jaren klant bij Cool Blue maken waar wat ze beloven. Snelle en juiste leveringen. Kan ook de levering gemakkelijk bij de post nl laten bezorgen, kantoor is hier om de hoek.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Geen gezeur achteraf
  • Retoer geen probleem
  • Info over producten
  • gewoon even bellen

Minpunten

• GEEN

Mac 22-08-2016 In de winkel gekocht

Top!

Wasmachine bij Coolblue gekocht, volgende dag al in huis. Keurige jongens die m kwamen brengen, klaagden niet over het krappe hokje en stelden daarna zelf voor de droger er nog even terug op te zetten, terwijl dit niet hoefde.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantvriendelijk

Anke.d 22-08-2016 Via de website gekocht

Prachtige lens, goede service!

Perfecte service zoals altijd. Niets op aan te merken. Hier bestel ik graag volgende keer terug opnieuw!
Prachtige lens meteen de dag nadien in verschillende situaties kunnen gebruiken. 100% tevreden klant!

Pluspunten

• Mooie scherptediepte
  • compacte lens
  • erg licht

Jager 22-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue ervaring

Erg fijne service, ze mailen je binnen 30 minuten terug! Prijs/kwaliteit is erg goed en de meeste producten worden binnen een dag verzonden.

Ruud 22-08-2016 Via de website gekocht

Van LED T.V. tot inktcardridge

Soms maakt PostNL er een potje van om afspraken niet na te komen(niet komen terwijl track and Trace is anders zegt) Verder zou je alleen al iets kopen om de verpakking van Cool Blue met superhumor te ontvangen.
Geweldig Cool die Blue. Fijne webdinges met goede service.

Eileen 22-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice

Reageert snel en behulpzaam! neemt je serieus en denkt mee! Ik heb mijn mobiel bij coolblue gekocht omdat ze goedkoper zijn dan de provider zelf. Toen ik ontevreden was over een product hebben ze mij uitstekend geholpen en hier ben ik erg tevreden over

Pluspunten

• goede klantenservice
  • denkt mee
  • goedkoper

Jan 22-08-2016 Via de website gekocht

Prima service

Perfecte service, goed bestelsysteem en levering volgende dag op van tevoren bekende tijd. Inclusief installatie, gewoon aanrader

Andre 22-08-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte afhandelng

Bestellen/leveren: nooit een probleem gehad.
Herstellingen: gaat vlot. Waarborg: soms een nieuw toestel terug, soms het herstelde.

Pluspunten

• snel
  • service

bas 22-08-2016 Via de website gekocht

Perfecte (wasmachine) service!

Zeer content met de service van CoolBlue. Deze goede service begon al bij de bestelling. Het was in 1e instantie niet mogelijk de gekozen combinatie van producten te bestellen, maar met hulp van de klantenservice lukte dit uiteindelijk toch. Ook de aflevering en installatie van de wasmachine was perfect geregeld door CoolBlue met nog geen 10 min. stond de wasmachine al te draaien. Kortom niets dan lof!

Pluspunten

• Goede service
  • Behulpzaam

Guillano 22-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue heeft zijn zaken niet op orde

Coolblue heeft mijn defecte combi magnetron retour genomen valt onder garantie er werd gegarandeerd met een oplossing BINNEN 3 weken. 3 weken zijn allang om en nog steeds geen oplossing.

Ik heb deze combi magnetron nodig omdat ik een dochter van 8 maanden oud heb. dit heb ik ook doorgegeven en er zou afgelopen zaterdag een oplossing geboden worden, maar dit heeft weer op zich laten wachten.

Er zijn een aantal telefoon gesprekken geweest en wat mail verkeer maar nog steeds geen oplossing terwijl coolblue mij heeft gegarandeerd dat zij een oplossing zouden bieden BInnen 3 weken

Officiele reactie van Coolblue 22-08-2016

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat de reparatie, zeker gezien deze omstandigheden, zo ontzettend lang op zich laat wachten. Een reparatie zou zeker niet langer dan drie weken in beslag moeten nemen en we kijken graag we voor u kunnen doen. Is het mogelijk het ordernummer door te zenden naar geenglimlach@coolblue.nl? Graag horen we van u en hopelijk komen we snel tot een oplossing.

Walplein 22-08-2016 Via de website gekocht

Vlotte levering, goed prijsniveau

Mijn printer gaat onverwacht op vrijdagavond stuk. Nog voor 23.45 een nieuwe kunnen bestellen bij Coolbleu. De volgende dag om 10.30 uur weer kunnen printen. Top levering. Gekozen voor een exemplaar met extra korting omdat het reeds eerder uit de verpakking zou zijn gehaald. Niets van te zien of te merken, geheel nieuwstaat!

Pluspunten

• UIitstekende service
  • Super snelle levering

Bert 22-08-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze, prima service

iPhone accessoires gekocht. Ruim artikelassortiment, prima productomschrijvingen, goede informatie per mail, snel geleverd. Geleverde artikelen in overeenstemming met informatie vooraf.

Pluspunten

• assortiment
  • service

Hans 22-08-2016 Via de website gekocht

Ijzersterke service na verkoop

Ik had een probleem met een bestelling via de website omdat ik het verkeerde product had gekozen.
Ik werd op een efficiënte manier geholpen om mijn aankoop terug te sturen en een product te kiezen dat wel paste bij wat ik nodig had.

Pluspunten

• Ondersteuning na verkoop

Miranda 22-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue doet wat zij beloofd!

Vriendelijk, snel
En zeer duidelijk track en tracé proces. Met naam en foto weet je op de minuut af wie je voor de deur kan verwachten.

Pluspunten

• Snel
  • Doet wat wordt beloofd

Frank Voss 22-08-2016 Via de website gekocht

Mijn CoolBlue ervaring

Wat een fijne webwinkel. Breed assortiment, goede suggesties en ze doen wat ze beloven. Je wordt via email uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang van de order

Pluspunten

• breed assortiment
  • snelle levering
  • aanvullende suggesties
  • ordervoortgang

Shoozje 22-08-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare goedkope winkel

Nooit problemen gehad met deze winkel. Veel dingen besteld, van grote tot kleine dingen, goedkope en dure dingen, en altijd maken ze waar wat ze beloven. Topwinkel voor topprijs!

Pluspunten

• betrouwbaar
  • mooie prijzen

Whssley 22-08-2016 Via de website gekocht

Lekker kopen

Het is gewoon heerlijk wat kopen bij coolblue. Het is bij mij nog nooit voorgekomen dat ze iets niet op voorraad hadden, ze bezorgen ook op zondag, ze zijn lekker informeel en houden zich altijd aan de afspraak. Ik zeg neem een voorbeeld aan coolblue !

Pluspunten

• Snelle levering
  • Bijna alles op voorraad
  • Lekker informeel

Eddy 21-08-2016 Via de website gekocht

Productaankoop Coolblue

Goede uitleg bij de vragen gesteld via de chat, houden zich perfect aan de afgesproken termijn, en het product is zeer scherp in prijs tov de andere website's.

Annie van Doorne 21-08-2016 Via de website gekocht

Laptop na jarenlang gebruik van Desktop

Ik(wij) als ouderen worden tegenwoordig bijna verplicht om via internet aankopen te doen. Als 73-jarige wilde een laptop kopen. Mijn desktop had kuren en na advies schoonzoon toch aan het zoeken gegaan naar een laptop. Wetende welk bedrag ik max. kon besteden ben ik gaan zoeken. Na het bekijken van Cool Blue en 2 andere sites wist ik het echt niet meer. Toen op Kieskeurig en Beslist gekeken en de ervaring van andere klanten gaf mij de zekerheid dat ik bij Cool Blue een goede Laptop had voor het geld dat ik kon besteden. Ik moet wel leren om zonder muis te werken, maar als het echt niet lukt kan ik altijd nog een draadloze muis gaan gebruiken.

Pluspunten

• klein en kompakt.
  • geen grote tafel nodig

Jean-Marie Buckens 21-08-2016 Via de website gekocht

mijn ervaring met Coolblue

Online aankopen bij Coolblue doe ik reeds een aantal jaren. Ik heb er altijd een product gevonden waar ik op zoek naar was, daarbij geholpen door een gedetailleerde aanbieding en de mogelijkheid verschillende producten met elkaar te vergelijken. Ook de reviews zijn daarbij zeer nuttig. De afhandeling van de bestelling verloopt zeer vlot en de levering was altijd correct. Ook de verhouding kwaliteit/prijs is in orde.

Pluspunten

• assortiment producten
  • service / levering
  • prijs /kwaliteit

witje 21-08-2016 Via de website gekocht

tevreden

het bestellen ging erg gemakkelijk,het bestelproces is heel simpel,mijn bestelling had ik al de andere dag in huis.evenals de betaling ook geen probleem. service is ook goed, prijsverschillen zijn er overal wel, maar deze winkel kwam voor mij het beste uit de bus.

Pluspunten

• snelle levering
  • 24/7 open

Katja de Kloe 21-08-2016 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine nodig?

Wasmachine kapot en snel een nieuwe nodig? Via de website bij Coolblue snel een nieuwe gevonden en de volgende morgen al gebracht en geïnstalleerd door 2 zeer vriendelijke en attente bezorgers, Prima service!

Wiebe 21-08-2016 Via de website gekocht

Goed scherm!

Omdat een Apple Thunderbolt scherm me toch echt te duur was, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Wat me irriteert bij de meeste schermen is dat je die pixels zo goed zie in bijvoorbeeld letters terwijl je bij het Apple scherm mooie scherpe letters ziet. Na het bestuderen van wat fora werd met dit Dell scherm aanbevolen. Recht uit de doos viel het tegen en waren de pixels daar. Met de instellingen van het forum wordt het Apple scherm heel dicht benaderd en heb ik de letters zoals ik dat wil. Ik ben er heel blijf mee.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Razend snel

André 21-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine en droger van bosch

Super service en ontzettend vriendelijke bezorgers snelle bezorging en uiters vriendelijke telefonistes

Rob 21-08-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk!

Al vele malen iets aangeschaft bij Coolblue. In geval van probleem of defect altijd perfecte service en snelle oplossing zonder ingewikkeld gedoe.

Pluspunten

• service
  • assortiment
  • communicatie

Edith Lookman 21-08-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Ik ben zeer tevreden over de service van coolblue. Ze zijn heel klantvriendelijk, zorgen voor een snelle levering en ze antwoorden meteen bij eventuele vragen of problemen.

Evertjan 21-08-2016 Via de website gekocht

aankoop wasmachine

Op zondag een wasmachine besteld. Op maandag is hij gebracht. Op de afgesproken tijd. Oude machine meegenomen, nieuwe geïnstalleerd. Op maandag middag mijn eerste was gedraaid.

Pluspunten

• snelle service
  • heldere communicatie
  • goede informatie

smits 21-08-2016 Via de website gekocht

uitstekend geholpen

snelle service, goede producten en een goed en vriendelijk persoonlijk advies door een van de medewerkers van Cool Blue en dat is niet altijd meer zo vanzelfsprekend in de wereld van de callcenters.....

Pluspunten

• snelle service
  • groot assortiment
  • prima advies

CesarOphalvens 21-08-2016 Via de website gekocht

Mijn beoordeling

Zelf vind ik dat coolblue zeker 10 op 10 verdient! Dit omdat het een zeer correcte zaak is op alle vlakken, zoals: Altijd al optijd mijn pakjes gehad, je kan ze terug sturen en daar doen ze niet moeilijk over.
Je kan voor 23.59 bestellen en je hebt de ochtend erna je pakje in de bus en als je het de dag zelf wilt bestellen en nog voor 15u doet heb je het die avond in je brievenbus! Wat ik zeer goed vind! De extra informatie is uitgebreid genoeg over alle producten wat het kiezen ook makkelijker maakt!

Pluspunten

• snel
  • correct

lapto_83 21-08-2016 Via de website gekocht

Veel keuze en goede product omschrijving / vergelijking

Coolblue is een prettige winkel waar je gemakkelijk het juiste product kan vinden waar je naar zoekt.
Je kan heel gemakkelijk gericht zoeken en vervolgens een selectie gemakkelijk vergelijken.

Prijs / kwaliteit is erg goed en je wordt goed op de hoogte gehouden betreft het verloop van je bestelling.

Ik zelf heb pas 1 keer gehad dat er iets mis was met een product en dit werd erg netjes en snel opgelost.

Ook ben ik wel eens in de winkel zelf geweest voor advies en daar werd je heel vriendelijk en rustig geholpen door de verkoper.
Totaal niet gehaast en op je gemak kon je verschillende producten (indien op voorraad ) bekijken en vergelijken.
Wanneer je een specificatie niet begrijp kan je vooraan op een vraagteken klikken voor een uitleg betreft die specificatie.

Kortom een prettig bedrijf waar ik zeer zeker vaak nog bestellingen zal gaan doen.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Gemakkelijk filteren
  • Gemakkelijk vergelijken
  • Duidelijke taal / uitleg

P.Doeleman 21-08-2016 In de winkel gekocht

Beko WTV 7732 XWO

Om 22.00 uur online besteld en de volgende dag 13.10.uur geleverd en geïnstalleerd. Vanaf het moment van besteelling keurig op de hoogte gehouden van het leveringsproces, via E-mail en kan je precies bijhouden en zien waar je bestelling zich bevind en hoe laat hij aankomt zodat je niet de hele dag hoeft te wachten. Ook bezorgers zeer correct en klantvriendelijk. De eerste indruk bvan het wasmachine is goed functioneert prima en is stil.

Tomb 21-08-2016 Via de website gekocht

terrasverwarmer

terrasverwarmer via Coolbleu besteld en ze doen wat ze beloven. Via mail de bevestiging en het kunnen volgen van de bestelling. Allemaal prima verlopen. En het terraskacheltje? Helemaal top!

Evelyn 21-08-2016 Via de website gekocht

Beloven terug te bellen, weinig informatie.

2 weken geleden bij Coolblue een refurbished iPhone 32gb besteld. De volgende dag in huis, netjes en zonder gebruikssporen. Jammer genoeg kwam ik er de volgende dag achter dat ik de 16gb had gekregen. Gebeld met Coolblue waar ze me vertelde dat ik het product terug moest sturen. De dag daarna melde ze me dat ze een verpakking terug hadden gekregen zonder mobiel. Een week volgde waar ik steeds moest bellen hoe de status was van het onderzoek. Ze gaven geen antwoord op mijn vragen, maar draaide er omheen, ze beloofde me een paar keer te bellen, wat niet werd gedaan. PostNL kon ook geen antwoord geven omdat Coolblue er als bedrijf tussen zit. Nu 2 weken later aangifte gedaan bij de politie, en nog steeds geen telefoon. De controle heeft zich gespitst bij PostNL rond het gewicht wat de hele weg gelijk is gebleven, maar rond het afgeven van het pakket en het wegen zit een gat, waar nog niets wordt gewogen. Dit, omdat volgens de winkel bij een antwoordnummer niet hoeft worden gewogen. Zij kon ook niet vertellen wanneer er dan werd gewogen. Uit het onderzoek blijkt dat coolblue geen mobiel heeft gekregen, maar door de weinige en trage informatie een voorlopige 5.

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Beloven informatie
  • Geven geen antwoord
  • 32gb besteld16gb ontv.
Officiele reactie van Coolblue 22-08-2016

Beste Evelyn,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat de levering en het retour zenden op deze manier verlopen is. Nu willen we niets liever dan dit voor u in orde maken. Het onderzoek kan echter tijd in beslag nemen. Zou u het ordernummer kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl zodat we met u mee kunnen kijken? Hopelijk kunnen we zo snel mogelijk tot een oplossing komen.

Luc - Gistel 21-08-2016 In de winkel gekocht
Lochristie

Cool blue : prijs - kwaliteit - levering perfect ok

Bij afhaling in de winkel altijd perfecte bediening en oh zo belangrijk - klantvriendelijk en antwoorden op je gestelde vragen

Pluspunten

• altijd op tijd geleverd

Rutger 21-08-2016 Via de website gekocht

Groot en goed assortiment van de producten en snelle bezorging bezorging ervan. En als het niet goed is krijg je je geld terug

Pluspunten

• Snelle bezorging

Benno 21-08-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam Gustav Mahlerlaan

Coole coolblue ervaring in Amsterdam

Voor het eerst aankoop gedaan bij Coolblue en is mij bijzonder goed bevallen. Eerst telefonisch voorraad gecheckt en vervolgens in de Amsterdamse vestiging aankoop gedaan. Keurig nette en overzichtelijke winkel waar rust heerst doordat op nummer een ieder geholpen wordt. Een winkel / site met breed assortiment. Tijdens wachten kun je rondkijken of kopje koffie nemen, prima. Door dit systeem geen (voor)dringende mensen en krijg je de aandacht die nodig hebt. Er zijn voldoende medewerkers dus wachttijd is relatief beperkt. Voorts deskundig geholpen en de tijd wordt voor je genomen. Een artikel was niet op voorraad (was bekend) en is binnen 24 uur thuis geleverd waarbij je door bezorgdienst keurig over aflevertijd wordt geinformeerd. Een erg positieve ervaring en kan het een ieder aanraden.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Rust en geen gedrang
  • Deskundig
  • Ruim assortiment
  • Goede en stipte levering

Minpunten

• Geen ervaren

Hendrik Haandrikman 21-08-2016 Via de website gekocht

Voor mij geen andere Webshop meer

Ongecompliceerde webshop met leuk aanbod voor zeer scherpe prijzen en supersnelle levertijden
Ook gecharmeerd van 2e Kans geeft de mogelijk iets met behoorlijke korting te kunnen kopen.

Pluspunten

• Ongecompliceerde webshop
  • Laagste prijzen
  • Groot assorment
  • supersnelle levertijden

Rob 21-08-2016 Via de website gekocht

In 1 woord: Geweldih!

Het aanbod is prima, produktbeschrijving helder. Zeer goede mogelijkheden om aflevering te kiezen en een hele goede prijsstelling. Het filmpje na bestelling doet je werkelijk glimlachen.

henk 21-08-2016 Via de website gekocht

Alles klopt

Alles klopt, prima informatie en ze maken waar wat ze beloven. Daarnaast hele handige instructieve film over het gebruik van het product.

Pluspunten

• ze doen wat ze zeggen
  • scherpe prijzen