Lorenzo 13-05-2022

Geweldig klantenservice, de beste die ik al heb gevonde op een webwinkel. Zeker aan te raden.

Xavi 13-05-2022

Heel vriendelijk ontvangen door personeel, in de winkel van kuurne.
Ik zal zeker meer bestellen via jullie en meerdere keren langskomen in de winkel.

Karen 12-05-2022

S'avonds besteld en de volgende ochtend al geleverd. Snelle installatie. Duidelijke uitleg.

Florian Giroul 12-05-2022

Klantenservice en vriendelijkheid onevenaarbaar. Coolblue fietst doet dat merkwaardig goed.. Alles voor de glimlach!

Swa V. 11-05-2022

Het is altijd leuk winkelen bij Coolblue, je hebt een goed overzicht van alle artikelen en je vindt ze makkelijk op de site.
Alle info is direct beschikbaar en soms nog een video erbij zodat je het artikel in werking ziet.
Het enige minpunt is dat je de artikelen niet kan vastnemen, maar daar hebben ze zelfs een oplossing voor... hun winkels zie je bijna overal dus ver rijden hoef je nooit.
Als je iets besteld, dan heb je het (meestal) de volgende dag al in huis , ik ben al jaren lang een tevreden klant.

Nash 11-05-2022

Snelle levering. Website is up to date, en product specificaties zijn voldoende uitgebreid. Zoeken naar een geschikt artikel ging ook vlot dank zij de aan te vinken mogelijkheden.

Marc DC2002 10-05-2022

Snelle levering en produkt (HP Pavillion) doet wat het moet doen. De bijgekochte Microsoft Office software (Pro onbeperkt) kunnen we nog niet in gebruik stellen, doordat hij standaard kiest voor ons bestaand (jaarlijks) abonnement.
Hopelijk kunnen we op een of andere manier dit bestaand jaarlijks abonnement stoppen en het nieuwe gebruiken.
Als iemand weet hoe, mag hij steeds reageren.
Grt
Marc

Ineke 10-05-2022

Overzichtelijke website, je kan producten vergelijken in een overzicht om zo een goede keuze te makenW De volgende dag werd de bestelling geleverd.
Zeer tevreden met de service.

Janw 10-05-2022

Ruime keuze aan producten en met voldoende productinformatie. Bestelling aan huis loopt perfect.

katie2706 10-05-2022

duidelijke en klantvriendelijke website. je hoeft niet gestudeerd te hebben om deze site te kunnen bezoeken. goed uitgerust, duidelijk, veel keuze en natuurlijk de coolblue keuze

Julien 09-05-2022

goede en vertrouwelijke shop en.... een zeer vlugge aankoop op 1 dag ontvangen , proficiat voor jullie, je ziet dat er ook nog goede site zijn die vertrouwelijk zijn. Bedankt

Lissa 09-05-2022

De levering was 1 dag later dan initieel aangegeven stond maar ik werd hier tijdig van op de hoogte gebracht en al bij al was mijn bestelling er binnen de 2 dagen!

Oortje beats 09-05-2022

Product betaald, maar enkel een lege doos ontvangen. 1 maand na de aankoop nog steeds in afwachting van hun “onderzoek “!

Freddy 09-05-2022

Via telefoon bestelling geplaatst, zeer goed verder geholpen. Bestelling een week bijgehouden in de winkel, daarna afgehaald in Hasselt. Altijd zeer vriendelijk geholpen. TOP !!

N Luyten 09-05-2022

Uitstekend product, direct geinstallerd. Het verwerken van de verpakking nam vier keer meer tijd in dan de uitpakking en de opstelling van het scherm. Voor 0,7m³ niet recykleerbare afval, twee vuilniszakken piepschuim,!

Carmen 09-05-2022

Mijn eerste keuze gaat altijd uit naar Coolblue, er wordt telkens heel snel en correct geleverd, ook de duidelijke communicatie per mail is een pluspunt.

In de winkel kan je ook steeds rekenen op klantvriendelijke bediening. Als een product niet is wat je ervan verwacht kan je probleemloos retourneren.

Kortom is Coolblue voor mij nummer 1 op vlak van multimedia/elektronicazaken!

Jeroen V 08-05-2022

Er was een probleem met het verwerken van een kortingscode, gebeld naar de klantendienst en zijn hebben dit onmiddellijk opgelost.

Voor Christina... 08-05-2022

Ik was nogal gehecht aan m'n, ouwetje waarop de letters bijna niet meer te zien waren, maar met het nieuwe toetsenbord ben ik in m'n nopjes! Het was vijf minuten wennen ,maar het loopt perfect, net als de muis die ik volledig in de hand heb! Ik ben in mijn nopjes zonder steeds voordien die stopjes... en tevens die snelle levering zónder verzendkosten: waar vind je dat nog?

Vicky Van Bael 08-05-2022

Vlotte service, goede kwaliteit. Snelle service Zeer tevreden. Tot een volgende keer.

Wilfried Voet 07-05-2022

Woensdag besteld en betaald levering was voor donderdag beloofd via Bpost, niet dus misschien maandag. Veel beloven en weinig geven doet alle zotten in vreugde leven. Ben niet echt tevreden.

Martien 07-05-2022

Zeer goede informatie over producten zodat je makkelijk het juiste product kunt kiezen. Snelle levering, goede service en fysieke winkels. En dan ook nog ginstige prijzen.

ludo bienkens 06-05-2022

Coolblue heeft altijd scherpe prijzen, grote keuze, fatsoenlijke en betrouwbare product omschrijvingen op de site. 100% professioneel.
Leverbetrouwbaarheid is ook een enorme troef. Levering op de volgende dag is bij mij nog nooit fout gelopen.

Dag 06-05-2022

Heel fijne winkel, maar het pakketje kwam wel 1 dag te laat. Maar dit was eerder de fout van Bpost denk ik.

Jan L 06-05-2022

Artikel besteld (Samsung QLED tv). Niet geleverd, maar wel status "geleverd" op de site.
Klantendienst gebeld. Excuses.
Nieuwe leverdatum. Geen levering.
Klantendienst gebeld. Opnieuw excuses.
Nieuwe leverdatum. U raadt het : niet geleverd.
Klantendienst gebeld. U raadt het ook : excuses.
Terugbetaling gevraagd. Zou binnen 3 dagen komen. Blijkt niet waar te zijn.

Coolblue = ellendige ervaring, zonder enige vorm van uitleg behalve "staat nog in het depot meneer". Zogenaamde "compensatie" is waardeloos want het is een kleine korting op een volgende bestelling die er nooit zal komen).

Sofie 06-05-2022

Duidelijke website, goed op de hoogte gehouden over de verzending en supersnelle levering! Helemaal top!