Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

LVC 19-05-2022

Duidelijke website, snelle levering, gemakkelijk betalen, concurrentiële prijs.

Alice 19-05-2022

Poepsimpel. In een paar muisklikken de bestelling geplaatst, betaald en de volgende dag zat mijn pakketje in de brievenbus. Beter kan het niet. Top!

Meeuwissen Henri 19-05-2022

Gewenste merk en type was voorradig aan goede prijs / kwaliteit.
Gemakkelijke betaling en vLotte levering volgens afspraak.

august 19-05-2022

tot mijn grote frustratie werd mijn eerste airfryer bestelling niet geleverd en heeft het veertien dagen geduurd eer ik mijn airflyer geleverd kreeg Dat ging als een trein maandag in orde ,s'anderdaags voormiddag was hij geleverd spijtig dat er zo pietluttig gedaan werd door sommige aan de computer over het invullen van het pakketje zoek formulier

Tamara 19-05-2022

Tv besteld en zou de dag erna geleverd worden.
De dag zelf belde de koerier dat er iets mis was met de roette en het de dag erna geleverd zou worden.
Dan de dag erna belde weeral de koerier dat de TV niet in de vrachtwagen zat. Contact opgenomen met de services en zou dan vandaag geleverd worden. Dus vandaag weeral dezelfde zever , kregen we een mail dat de levering goed verlopen was?? Geen levering gehad ---- Dus ook ge TV weeral niet. Terug contact opgenomen met de services, moest aan de lijn blijven en ging het uitzoeken.... na 25min komt ze mij te zeggen, dat zwart op wit staat geschreven dat de TV geleverd zou zijn. Vroeg wie dan wel een handtekening gezet had van aanvaarden???? geen reactie. ze moeten gaan uitzoeken wat misgelopen is, heb mijn geld terug gevraagd... moet wel wachten op mijn geld dat ze zeker weten of het wel niet thuis geleverd werd, en als ze dat bewijs hadden konden ze pas het geld terugstorten en dan moeten we nog 3 tot 5 dagen wachten... Ben benieuwd wanneer we ons geld gaan terug zien.... Koop nooit meer iets van Coolblue....

Stef De Maere 19-05-2022

Maandag avond besteld en de een half uur erna was mijn bestelling klaar.
Zeer snelle en vriendelijke service.
Zeer tevreden van mijn aangekochte producten!

Alba Buyle 18-05-2022

dichtst bij de deur, zeer vriendelijk telefonisch ontvangen en goed dat het op nummer is dan is alles overzichtelijk in de winkel

DirkJ 18-05-2022

Veel in voorraad, snelle levering, correct prijzen - maar niet altijd de goedkoopste. Zeer uitgebreid gamma aan merken. Ik bescherm mijn iPhone het liefst met een Otterbox en CoolBlue is 1 van de weinigen die dat hebben.

dvm 18-05-2022

Overzichtelijke pagina's waardoor ik snel kon kiezen, overzichtelijk en bovendien snel geleverd...top!!

Yannick 18-05-2022

Vlotte en snelle service. Zeer duidelijke website waar je alle info kan terugvinden. Het product werd ook geleverd op de beloofde leverdatum.

Verwilghen Romain 18-05-2022

Helemaal niet tevreden. De bestelling was beloofd tegen Maandag. Op maandag krijg ik een Email van Bpost dat ze leveren
tussen 9 uur 13 uur. Later is er iets misgelopen en ze zouden mij verwittigen als er meer nieuws was. Tot nu toe heb ik nog niets gezien.

Kathy 18-05-2022

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering op de datum ik zelf heb gekozen!

A. Vd voort- houtzager 17-05-2022

Keurig op tijd geweldige service nog nooit problemen gehad. En super vriendelijk geholpen. Al meerdere keren dingen aangeschaft.

Lucas De Vylder 17-05-2022

Aangekochte product was bij coolblue enkele euro's duurder dan op andere webshops (bv ..... ), maar een snelle levering was van belang en deze was bij coolbue het best.

Ingrid 17-05-2022

De shop is dichtbij.
Er is een uitgebreide keuze.
Vriendelijke service en behulpzame medewerkers

Wim 17-05-2022

Steeds duidelijke omschrijvingen van de aangeboden artikelen met aanduiding van Coolblue's keuze. Snelle levering met zeer goede service achteraf. Een aanrader!

Kevin 16-05-2022

ik vind het een goede winkel want ik kan alles cinden dat ik nodig heb en als ik wat twijfels er over heb kan ik altijd bij hen terecht voor vragen en ook bij de revieuws kijken hou goed het product is

Kurt 16-05-2022

Vooral voor de zeer snelle levering, met oog voor het milieu! Geleverd met de fiets, binnen de 24u!

Frederick 16-05-2022

Eerst leveren ze een TV in een verkeerde doos dus ik ga ervan uit dat het een verkeerde bestelling is. De chauffeur zegt dat ik de klantendienst moet bellen daarvoor. Vriendelijke mevrouw zegt dat ze de dag erna met de correcte komen en de verkeerde zullen meenemen. Ze komen hem idd ophalen maar hadden de correcte niet mee. Ik vraag of ik ontvangstbewijs krijg en de chauffeur zegt "je krijgt straks een email", deze heb ik dus nooit gekregen. Wanneer ik opnieuw de klantendienst bel blijkt dat ze de verkeerde soort swap hebben ingegeven, en dat ze dus een nieuw order gaan aanmaken. Daarna krijg ik nog emails van verschillende mensen van de klantendienst, zowel uit België als Nederland, die allemaal iets anders zeggen. Eerst zeggen ze dat ze het correcte toestel niet kunnen leveren en vraag ik terugbetaling aan, de andere zegt dat Samsung altijd in andere dozen levert - begrijpen wie begrijpen kan. Ik ga geen 25kg TV uit de doos halen en helemaal uitpakken om te zien dat het tòch het juiste toestel is, als dat niet zo blijkt heb je een uur werk om hem er terug in te krijgen... Nu beweert de helpdesk dat ik de TV niet heb meegegeven omdat ze het andere toestel niet meehadden! Bye Bye TV dus, maar alles kom goed hoor. De volgende werkdag wordt de TV alsnog geleverd, en die retour komt in orde, "we moeten dat gewoon uitzoeken". We zijn nu de dag verder, krijg ik bericht dat ze NOG een dag later komen, de eerste retour staat nog steeds alsof ze niet is toegekomen, ondertussen staat er al een 2de retourzending in mijn account en krijg ik berichten van BPost dat ze een TV retour verwachten... De bezorgers kunnen dus eender welke retour stelen zonder dat de klant er iets kan aan doen.

Fran 16-05-2022

Heel goed! De oortjes werken super en zijn qua prijs/kwaliteit super goed. De bezorger kwam met de fiets, klimaatbewust!

Bob 16-05-2022

Coolblue geeft betere kortingen dan de meeste locale winkels. Bovendien is hun website eenvoudig in gebruik om verschillende producten te vergelijken. En ze hebben ook nog echte fysieke winkels dichtbij voor het geval je iets eerst wil uitproberen.

Kim 15-05-2022

Zoals steeds snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. Het streepje humor doorheen heel het proces maakt het nog nét iets leuker.

FVB 15-05-2022

Je vindt alles op de gebruiksvriendelijke website en de dag erop wordt het geleverd.

Jumi 14-05-2022

Alles klaar en duidelijk. Overzichtelijke website en winkel. Klantvriendelijk, Laatste nieuwe modellen van toestellen in voorraad aan goede prijzen.

Indica Van der Gucht 13-05-2022

Duidelijke website, correcte planning en juiste opvolging volgens planning. Snelle en goede service. Zeker de 2 chauffeurs/helpers waren echt top en heel vriendelijk en behulpzaam. Een minder puntje is dat ze in de depot (of ?) de handleidingen in de machine hebben gestoken met het gevolg dat deze doorweekt waren bij aankomst...