Deze score is berekend op basis van 1788 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robin 28-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik heb de HP Pavilion G15-cx0963nd besteld via de website van Coolblue. Voordat ik dit deed heb ik gevraagd welke laptop het meest geschikt was voor mij. Samen kwamen we uit bij deze laptop. Na het bestellen bij Coolblue word je netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling (via e-mail en bij mij ook via sms). Ik heb het product opgehaald in een winkel van Coolblue. Ze nemen daar goed de tijd voor je (de laptop werd uit de doos gehaald en ik kon deze goed bekijken) en de medewerkster was erg vriendelijk!

Voor mij is Coolblue de nummer 1 webshop van Nederland!

Ruud van Dordt 28-08-2018 Via de website gekocht

Afgeleverd perfekt op tijd.

Mijn nieuwe vaatwasser werd door de eigen bezorgdienst perfekt op de afgesproken dag en tijd afgeleverd. Daar schort het bij andere expediteurs nog al eens aan. Zo kost wachten op je bestelling tenminste niet de hele dag!

Stefan 28-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Telefoon verzekering via Coolblue

Donderdag 2 augustus heb ik mijn Iphone 8 aangemeld voor een schermreparatie. Aangezien ik bij Coolblue allrisk verzekerd ben, moest ik mijn toestel opsturen en zou deze gerepareerd worden.

Op 4 augustus in mijn telefoon aangekomen bij Coolblue. Deze heeft hier vervolgens 6 dagen stilgelegen voordat deze in het systeem gezet is (10 augustus).

Nu 25 augustus ligt mijn telefoon bij de reparateur die 24 augustus pas goedkeuring gehad heeft tot reparatie. Coolblue geeft aan dat het dagen kan duren voordat dit door is gekomen bij de reparateur.

Ik hoef mijn telefoon aankomende week ook nog niet te verwachten volgens de medewerker van Coolblue. Dit betekent dat ik mijn Iphone 4 weken kwijt ben geweest voor een reparatie die ze in de winkels doen terwijl je erop staat te wachten.

Slechte service! Je telefoon verzekeren via Coolblue is dus zeker af te raden.

Officiele reactie van Coolblue 28-08-2018

Beste Stefan,

Bedankt voor je feedback. Natuurlijk ontzettend balen dat jouw iPhone defect is geraakt. Gelukkig ben je verzekerd en gaan we dit voor je oplossen. Het is druk, dat klopt. Daarnaast moeten we ook toestemming vragen aan de verzekering. Helaas kost dit tijd.

Natuurlijk doen we er alles aan om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Ons excuus voor het ongemak.

FM 27-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

De website is bijzonder duidelijk en de bestelling wordt snel geleverd. Op deze service is niets aan te merken.

johan 27-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snelle levering

Duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk vergelijken tussen producten. Nuttige tips dmv instructievideo

Adjana 27-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering, geweldige service!

Om 22.30 uur besteld en de volgende ochtend om 9 uur geleverd.....zo fijn!!! Ik begrijp gewoon niet hoe ze het doen bij Coolblue maar ze doen het!

Robbin 27-08-2018 Via de website gekocht

Beste webwinkel

Ik shop graag bij coolbleu zij hebben een Groot assortiment duidelijke en overzichtelijke webwinkel en vandaag besteld is echt morgen in huis.
De mensen zijn vriendelijk en ja ze zijn meestal echt de goedkoopste als het gaat om prijs kwaliteit en service het zoeken en vergelijken op de site is ook duidelijk.een wasmaschine ook eens gekocht bij coolbleu werd netjes naar boven gedragen en aan gesloten door vriendelijk personeel. ik ben blij met een eerlijke nette vrolijke webwinkel als coolbleu

Jorgen de winter 27-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Een aanrader voor iedereen!

De prijs van het desbetreffende toestel was het laagste online. Super snelle en zeer vriendelijke service!

Cobet 27-08-2018 Via de website gekocht

Mooie producen voor betaalbare prijs. levering geweldig.

Overzichtelijk. gebruiks vriendelijk. Beloven en maken het waar. goede inlichting via de shop.
Vriendelijke medewerkers

M. de Wit 27-08-2018 Via de website gekocht

Prettig bezorgd

Eerste aankoop bij Cool Blue en ik was een beetje sceptisch, maar het klopt dat de volgende dag al wordt bezorgd. Heel prettig, bezorgers stellen zich netjes voor. Oude product retour en in mijn geval een nieuwe Miele wasmachine geplaats, aangesloten en een programma aangezet zodat hij daarna klaar voor gebruik is. Er werd ook nog een gratis Miele stofzuiger bij geleverd.
Ik ben super tevreden.

D. Hamoen 27-08-2018 Via de website gekocht

Een winkel met mensen en producten waar je blij van wordt!

We hebben de Samsung A6 aangeschaft voor onze dochter en ze is er super blij mee. Installatie is gemakkelijk en spreekt voor zich.

Ook werden we blij van de Coolblue bezorger die exact op tijd op zijn mooie elektrische bakfiets. Voor ons zoontje had hij zelfs een ballon en tekening meegenomen!

Jayden Paliama 27-08-2018 Via de website gekocht

''Excellent Service''

Ik vind Coolblue een geweldige site , omdat het gebruiksgemak echt optimaal is , de communicatie tussen Coolblue en de klant is echt goed en dat is heel belangrijk.

Steve F. 27-08-2018 Via de website gekocht

100 % betrouwbaar

al ca 15++jaar klant bij Coolblue, nog nooit, letterlijk nooit, een probleem gehad, noch met het product, noch met de levering, noch met de service. beter kan ik het niet omschrijven, ik koop bij hen altijd via coolblue website , uitstekend.

Egon 27-08-2018 Via de website gekocht

hele goede service en ruim product keuze!

goeie prijs kwaliteit verhouding. super service en aanbod. telefonisch goed te bereiken echter soms duurt de wachtrij wat lang.

een minpunt was dat een actie ineens weg was. dus achteraan moeten bellen

P Verkerk 27-08-2018 Via de website gekocht

Snel in huis!

Afstandbediening tv ging 's avonds kapot. Direct gekeken op de site voor een nieuwe. Was bijna overal uitverkocht of niet verkrijgbaar. Gelukkig lukte de bestelling wel bij Coolblue en werd die snel bezorgd, was niet duur en werkte gelijk perfect!

Hans 27-08-2018 Via de website gekocht

Eerste aankoop bij Coolblue

Ik was op zoek naar een voordelige en goede wasmachine. Op de site van Coolblue kwam ik een goede(veel goede recensies) en goedkope wasmachine tegen. Bestellen verliep vlot en de volgende dag had ik mijn aankoop in huis. Aflevering was meer dan goed en heel vriendelijk.

Cees 27-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Een half uur na aankoop werd het product op de website voor €50 lager aangeboden. Na telefonisch contact werd mij meteen beloofd om het verschil teruggestort te krijgen. Dit werd binnen 2 dagen gerealiseerd.

Jan S 27-08-2018 Via de website gekocht

Goede begeleiding. humor en volledige informatievoorziening

Mooie webshop met veel informatie. Goede begeleiding in het bestel/levertraject met humor en volledige en transparante informatievoorziening

Wadden 27-08-2018 Via de website gekocht

Rond uit goed.

Bij Coolblue ben ik tot op heden vrijwel altijd geslaagd. Een prima assortiment, een goed functionerende site, redelijke prijzen, goede bereikbaarheid via telefoon èn zeer vlotte bestelling door vriendelijke bezorger door eigen bezorgdienst.

On 27-08-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Top service en heel klantvriendelijk, eerste keer dat ik bestel maar zeker niet de laatste keer! Doe zo voort! 👍🏻

Steijn-Woodbridge, M 27-08-2018 Via de website gekocht

Trouwbaar en zeer, zeer goed.

Doet wat ze beloven !!! Top met alles - heel goede producten, service en naarzorg als nodig (nog niet nodig !!!). Top, Top, Top!

LennekeH 27-08-2018 Via de website gekocht

doet meer dan beloofd

Zware fiets is toch de trap op gebracht. bravo!! Heel goed, mijn vrouw wist echt niet hoe zij het anders aan zou pakken. Keurig gedaan!!

Ramon 27-08-2018 Via de website gekocht

Leuk om te shoppen: Duidelijk en geen verrassingen

Er is een enorme keuze. De prijzen zijn scherp. Het bestelproces is duidelijk. Je wordt na het bestellen tot aan de levering goed op de hoogte gehouden. De voorwaarden (en mogelijkheden) zijn prima in orde. Ik vind het een flexibele winkel en het is daarom leuk om te shoppen. Ze maken en een feestje van en zo hoort het ook!

Yolanda 27-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Wat een prettig bedrijf. Supersnelle bezorging. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorging. Vriendelijke bezorgers. Ik kom hier zeker terug!

JSL 26-08-2018 Via de website gekocht

Top shop

Precies wat je van een webshop mag verwachten maar dan net ietsje meer. Uitstekende klantenservice, producten goed en net verzonden. Duidelijke communicatie met een vleugje humor👍🏻👍🏻

Robert 26-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Tevreden oudere jongeren

Als oudere jongere, niet opgegroeid met moderne communicatiemiddelen, word je door de medewerkers van Cool Blue geduldig bijgestaan bij het maken van keuzes en het oplossen van problemen. Je voelt je meer dan welkom.

duke 26-08-2018 Via de website gekocht

aanbod en snelle goede levering

Geen enkele opmerking! Batterij kapot, eventjes surfen, klikken, betalen, s'morgens ontvangen, gsm batterij vervangen en terug mobiel. :-)

Klaas 26-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Mijn product - een Remington F9200 scheerapparaat - werd geheel conform de belofte een dag na bestelling afgeleverd. Jammer alleen dat ik op de site niets over een vervanging van scheerblad en messen kon vinden. Merkwaardig genoeg staat in de handleiding van Remington wel dat de messen en het blad na een jaar moeten worden vervangen, maar er wordt nergens een typenummer genoemd.

Johan 26-08-2018 Via de website gekocht

Prijs kwaliteit goede verhouding

Snelle levering de volgende dag is wat mensen willen
De prijs is ook vaak konkurerend
De website is ook eenvoudig maar toch veel keus.
Al met al een aanrader.

Coby Lolkema 26-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Mooie winkel, goede website. Prima uitstraling. Service is erg goed. Diverse mogelijkheden voor levering.

Peter 26-08-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Coolblue heeft een overzichtelijke webshop. Niet duurder dan anderen.
Je levering is snel en correct . Ook in de winkel is het personeel behulpzaam en vriendelijk.

Nieuwkerk 26-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Vriendelijke behulpzaamheid.

Korte wachttijd door voldoende personeel, dat vervolgens vriendelijk, deskundig en behulpzaam was. De spullen werden zelfs voor mij naar de auto gebracht...

Kayleigh 26-08-2018 Via de website gekocht

Super service & bezorgers!

Snelle levering en goede vriendelijke bezorgers! Meer dan lof! Netjes 15 minuten voor bezorging bellen de bezorgers op dat ze er bijna zijn! Erg fijn dat je niet de hele dag zit af te wachten!

Maud 26-08-2018 Via de website gekocht

Superwinkel!

De winkel was zeer overzichtelijk en ziet er betrouwbaar uit, de filters waren ook zeer handig, zo kon ik veel producten al afstrepen en nam het zoeken veel minder tijd op. De vergelijkingsoptie was ook zeer handig, dat hangt natuurlijk wel van je product af. Toen ik mijn product gekozen had, kon ik die via ideal afrekenen, en ik kon hem zelfs nog dezelfde dag laten leveren! Hij werd keurig op tijd geleverd en hij was goed verpakt, geen schade. Laptop werkte gelijk, en precies wat er op de site staat!

Hendrik 26-08-2018 Via de website gekocht

Ik koop heel vaak bij Coolblue. Levering is altijd stipt. Laatste ging er iets stuk en en ook bij garantie is service super!

Petra 26-08-2018 Via de website gekocht

Fijne uitstraling en uitstekende service

De website is helder, de keuze uitgebreid en de prijzen aantrekkelijk.
Bij contact krijg je inderdaad de beloofde vriendelijke medewerker aan de telefoon. De service is uitstekend en heel snelle levering.
Kortom, ik bestel tegenwoordig steeds vaker bij Coolblue, zelfs ook grote aankopen zoals mijn nieuwe laptop.
Heel erg tevreden

Ferre 26-08-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Artikelen worden geleverd zoals ze worden beschreven op de website. Nooit problemen gehad met de ontvangen produkten. Zeer snelle levering en dan nog gratis.

Helmie 26-08-2018 Via de website gekocht

Snelle reacties

Aankoop Inventum inductiekookplaat ; probleem gemeld, dezelfde avond nog reactie ; wordt onder garantie gerepareerd. Het bleek een normaal verschijnsel wat door Inventum gemeld werd. To volle tevredenheid opgelost . De snelle reactie en vervolgstappen van Coolblue hebben wij zeer op prijs gesteld !!

Hans 26-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie, scherpe prijzen

Ik koop redelijk veel bij Coolblue. Ik vind het enorme productaanbod handig, maar vooral de manier van communiceren rond de verzending is erg goed. Volgende keer weer!

Hemmo van Donderen 26-08-2018 Via de website gekocht

Gemak dient de mens !

Makkelijk bestellen, en de volgende levering en plaatsing, van het product alsook het innemen van het oude apparaat. en dit alles dan elke weer door 2 super aardige en vlotte medewerkers !!!
ik kijk niet eens meer op andere sites !
Dit keer stonden ze wel een beetje vroeg aan de deur, Haha maar gelukkig bellen ze van tevoren nog even, en kon ik me snel aankleden en koffie zetten. gr Hemmo van Donderen

Fien 26-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige shop. Heel gebruiksvriendelijk. Service heel goed. De heren die de wasmachine kwamen brengen waren heel vriendelijk en sertvice gericht.

Elize 26-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Ruime keus, duidelijke site, hele snelle bezorging ,je wordt goed op de hoogte gehouden van het verzendproces en krijgt een netjes verpakt product thuis.

Bill 26-08-2018 Via de website gekocht

Prima shop!

Site is prima, levering snel en prima mailtjes die je op de hoogte houden.

Erg blij met mijn aanschaf, na zoeken op internet kom je steeds weer bij Coolblue uit als eerste keuze.

C. van Buschbach 25-08-2018 Via de website gekocht

Dhr van Buschbach

Ja zeker weten de site is geweldig en heel overzichtelijk om te vinden wat je wil kopen en goed verpakt en een snelle levering ben zeer tevreden dit is zeer zeker mijn website nu al 2 x iets besteld ben tevreden

Nouws 25-08-2018 Via de website gekocht

Precies zoals in de reclame

Levering werd keurig actueel doorgegeven. Aansluiting van het apparaat was bij de prijs inbegrepen. Omdat de levering eerder was dan eerst aangegeven en we nog met gasten zaten te eten hielpen de bezorgers met uit- en inbouwen van de oven, wat eigenlijk niet tot hun taak behoorde. Echt aardig en klantvriendelijk.

Yvonne 25-08-2018 Via de website gekocht

Ik heb een diepvries gekocht aangezien de oude het na 26 jaar had begeven.
'S avonds besteld en de volgende dag keurig geleverd door zeer behulpzame en vriendelijke bezorgers! Helemaal top! Ik ben zeer tevreden.

Désirée 25-08-2018 Via de website gekocht

Prima webshop op alle fronten!

Uitgebreide keus, goede toelichting op de producten, vriendelijke klantenservice, snelle levering.
Ik zocht een seniorentelefoon voor mijn blinde en behoorlijk dove moeder; de voorselectie was al door Coolblue gemaakt door de beste telefoons aan te bieden.

Eldert 25-08-2018 Via de website gekocht

Zoals in de reclame

De aflevering, de snelheid en de zorgvuldige berichten over tijdtip levering was conform de reclame. Prima!

Frans 25-08-2018 Via de website gekocht

Senseo koffiepad apparaat Viva

Geweldige service, ben niet anders gewent van Cool Blue maar jammer dat hij na 1 dag levering bij Blokker € 5,- voordeliger was in de aanbieding. Maar vind het een geweldig apparaat zet heerlijke koffie.

Jacob 25-08-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering

Ik wilde een opvolger voor mijn vastgelopen Tomtom en wilde de goedkoopste TT, deze vond ik op Coolbleu, besteld en de volgende dag stipt op tijd geleverd. De kwaliteit is een tegenvaller, maar daar kan Cool bleu niets aan doen