Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elly 10-03-2017 Via de website gekocht

goed advies

Grote sortering. Als je er zelf niet uitkomt, kun je alles vragen en je krijgt een goed advies. Ik koop graag bij coolblue,

MarkusPosthuma 10-03-2017 Via de website gekocht

Goeie ervaringen met Coolblue

Onlangs een aantal tandenborstels (electrisch) besteld. Per ongeluk zelf een fout gemaakt waardoor de verkeerde voor mijn zoontje geleverd zou worden. Gelukkig kon ik nog dezelfde dag voordat de zending uitgeleverd zou worden middels whatsapp/chat de bestelling laten wijzigen. Alles is helemaal goed gekomen. Tevens een leuk kaartje ontvangen omdat ik nog 1 cent tegoed zou hebben, deze had ik geschonken in de hoop dat het een aanzet naar een eerste miljoen voor de medewerker zou zijn. Maar dat ging niet door, ik heb nu nog 1 cent van ze tegoed :-) bedankt daarvoor xxxxxx ;-)

Britt 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De webshop is overzichtelijk, met betalen ging het fout waardoor het even zoeken was wat nu te doen. Gelukkig kon ik via facebook snel contact opnemen en antwoorde ze snel. De volgende dag was het pakket geleverd. Netjes ingepakt zodat het product niet kon beschadigen.

Sven 10-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal goud!

Omdat ik op de dag van de oorspronkelijke leverdatum niet aanwezig kon zijn om het pakketje in ontvangst te nemen, heb ik meteen contact opgenomen met de klantenservice. Jamal stond mij te woord en heeft er voor gezorgd dat ik mijn pakketje een dag later zou ontvangen. Op de oorspronkelijke leverdatum ook nog eens een leuk kaartje ontvangen van Jamal. "Wij zullen voor jou wat rustiger aan doen". Geweldig!

Eva 10-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

We wilden graag een nieuwe wasmachine meteen de volgende dag. Nou, bij Coolblue kan dat. Als je diezelfde avond zorgt voor de betaling, dan zorgen zij de volgende dag voor levering, inclusief weghalen oude machine én installatie van de nieuwe. Zonder bijkomende kosten. Dan sturen ze je ook nog voor 2 uur 's nachts een mail met het uur waarin ze komen én ze bellen een kwartier van tevoren om door te geven wanneer ze er precies zijn. Echt top service!

Ivonne 10-03-2017 Via de website gekocht

Prima service. Snelle levering!

Op zondag mijn printer besteld en op maandag al in huis. Mijn oude printer is kapot dus kon weer snel vooruit met de nieuwe. Top👍🏻

Johannes 10-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service

Top bedrijf. Altijd snel en zowel in de vestiging als via internet goede service. Vaak de goedkoopste en als dat niet zo is dan vaak maar 5 euro duurder. Zeker waard.

ton 10-03-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

super snel goed ingepakt ,dinsdagmorgen besteld woensdag ochtend in huis dus het is echt een aanrader

Frans 10-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Duidelijke omschrijving, snelle afhandeling en snelle levering. Product is goed verpakt verstuurd en binnen de afgesproken tijd geleverd. Netjes een bericht gehad dat ik het kon afhalen.

Andreas 10-03-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en goedkoop!

Ik probeer altijd alles bij Coolblue te bestellen. Producten zijn er snel, duidelijk inzicht wanneer iets er is en geen problemen als er eens iets mis gaat.

Mel 10-03-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Ben blij dat er via coolblue veel reviews te vinden zijn zo wordt je aankoop een stuk makkelijker gemaakt, de levering is ook top

Gielens 10-03-2017 Via de website gekocht

zeer scherpe prijs voor Senseo koffiezet + melkopklopper

overzichtelijke schop super gemakkelijk vergelijken van gelijkaardige producten zodat de voor- en de nadelen duidelijk tegenover elkaar staan

Joyce 09-03-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Beleving

Gisteren een droger gekocht vandaag met melding vooraf de levering. Er wordt een hand geschud, men stelt zich voor, ik ontvang een folder en na het opmerken van mijn zoontje ontvangt hij een mooie ballon. Een en al plezier! De vragenlijst wordt d.m.v. de smartphone doorgenomen en wij worden vriendelijk bedankt met wederom het schudden van de hand. Op de vrachtwagen staan de ingrediënten van Cool Blue, hoe leuk en ik ben het daar helemaal mee eens! Geweldig wat een service en persoonlijke aandacht, super! 👍☺

diana 09-03-2017 Via de website gekocht

zeer goede service!

Goede en ook leuke service met de wacht therapie Haha! Mijn product was super snel geleverd. Coolblue ideaal wanneer jeeen cadeau nodig hebt op zeer kort termijn, daarbij is de prijs ook het best na enige vergelijking met andere sites ;)

Jorike 09-03-2017 Via de website gekocht

Toch wel echt onderscheidend

Ik koos Coolblue omdat zij sneller konden leveren dan Expert, gecombineerd met de lovende reviews. In eerste instantie nam ik die met een korrel zout, maar ik moet zeggen dat ze mijn verwachtingen toch wel overtroffen hebben. Bestellen is zeer eenvoudig en ze maken er echt een feestje van. Dit betekende voor mij dat de teleurstelling dat ik een nieuwe wasmachine moest kopen werd omgedraaid naar " jippie ik krijg een nieuwe". Info over bezorgmoment en persoonlijk telefoontje van de bezorger is top. Bezorgers zelf waren ook echt anders dan anders. Cool, vol humor en zeer servicegericht

Theo du Mez 09-03-2017 Via de website gekocht

zondagavond om half elf besteld, de volgende ochtend in huis

Aantrekkelijke en overzichtelijke webshop, product snel gevonden tegen een concurrerende prijs.
Aan de hand van je keuze wordt je op andere artikelen gewezen die in dezelfde lijn liggen als het product waar je interesse naar uitgaat.

Antonie 09-03-2017 Via de website gekocht

Een klantgerichte benaderkng, waar je je thuis bij voelt

22.00 uur een desktop online besteld, Na een kwartier begon ik te twijfelen over mijn keuze. Was de keuze voor een laptop in mijn situatie niet verstandiger geweest? Wat nu te doen? 22,45 uur belde ik de klantenservice van Coolblue. Zou ik ze nog op dit tijdstip kunnen bereiken? Ik kreeg snel een jongeman aan de telefoon. Vertelde mijn probleem. Hij nam alle tijd naar mijn probleem te luisteren. Stelde de goede vragen, waardoor ik toch voor de laptop koos. Maar hoe moest dat nu met de oude bestelling? Ter plekke werd de oude bestelling geannuleerd, de nieuwe bestelling geregistreerd en de betaling hiervan werd verwerkt met de oude betaling. Om 23.05 uur legde ik de haak neer en kon rustig gaan slapen, De volgende dag werd mijn laptop bezorgd. Het was een fluitje van een cent de Acer Aspire laptop te ibstalleren en nu na een week kijk ik nks steeda met voldoening terug op mijn keuze, Tot mijn grote verrassing omtving ik nog een geschreven absichtkaart van de verkoper, die mij heel veel plezier toewenste met de switch, die ik op de late avond had genomen. In mijn herinnering ging ik terug naar 50 jaar geleden waar we nog bij de plaatselijke kruidenier aanbelde, ondat ik vergeten was een pak koffie mee te nemen.

Hero 09-03-2017 Via de website gekocht

Dikke prima!

Snelle levering, prima aankondiging 15 min van te voren, netjes geplaatst en oude apparaat weer meegenomen. Topservice!

FRANCOIS 09-03-2017 Via de website gekocht

Samsung Smart TV 40"

Heel goede communicatie via mail , snelle levering ...op een zaterdag namiddag besteld en op zondag 11:00 afgeleverd !! als dat niet snel is.

Tonnie 09-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en bezorging naar keuze.

Na een tip van een goede kennis zijn wij op deze site gekomen.
Wij zochten een nieuwe stofzuiger voor de keuken.
En deze kwam als beste uit de bus.

Anoniem 09-03-2017 Via de website gekocht

Jammer dat Post de bezorging doet.

Coolblue is een prima webshop, betrouwbaar en met een overzichtelijke website. Dat se bezorging via Post loopt vind ik wel een minpunt. "Vandaag besteld, morgen in huis.". Dus ik een dagje thuiswerken, maar geen pakketje! Wel een mailtje van Post dat ze me niet thuis hebben aangetroffen. Wat? Ik zit de hele dag praktisch naast de voordeur! Kennelijk had de bezorger er geen zin in... Coolblue reageerde weliswaar heel vriendelijk, maar kan er verder niks aan doen. Ze zijn ook maar afhankelijk van Post. Beetje jammer... daar gaat het gemak van online winkelen.

Marieke 09-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Op vrijdagavond om 20:45 uur besteld en de volgende dag op zaterdag om 11:00 uur al geleverd. Top!!!

Patrick Westdorp 09-03-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering!!

Ik had al vrij snel gevonden wat ik nodig had en er stond een duidelijke omschrijving bij van het product. Sportband is wel iets ruim.......

Marin 09-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Helemaal prima. M'n printer ging kapot en had via Coolblue de (prima geprijsde) nieuwe de volgende dag in huis.

Bram 09-03-2017 Via de website gekocht

Sneller dan het licht

Geen andere website is zo georganiseerd en bruist van nuttige informatie. Een enorm aanbod in gemakkelijke rangschikking. In een handomdraai heb je jouw artikel in huis.

wendy de bruin 09-03-2017 Via de website gekocht

prima alles geregeld

Ik heb al eens een laptop daar gekocht en dat beviel mij best en vandaar dat ik weer terug keer om iets te kopen. Alles goed verpakt en bezorging was snel.

Broedwijn 09-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische winkel, vergaande service!

Ze zijn gewoon goed! Vooral de service! Maar ook de producten en de omschrijving en reviews daarvan!

Sam 09-03-2017 Via de website gekocht

Topservice en vriendelijk

In de avond besteld en volgende ochtend al in huis. Alles netjes aangesloten. Op de hoogte gehouden van de bezorgtijd met een sms

britt 09-03-2017 Via de website gekocht

Miele Miele blizzard cx1

Het product is standaard voorzien van extra zuigmonden buiten de afgebeelde turbo borstel is deze stofzuiger ook nog voorzien van eens standaard Miele miele ecoteq plus zuigmond en extra Miele SRD en hulpstukken welke standaard in deze stofzuiger opgeborgen kunnen worden.
De zuigkracht is regelbaar en naar wens variabel in te stellen deze Miele blizzard cx1 met een HEPA 13-filter voorzien. We hebben er nog een extra brede parket borstel bij aan geschaft

Saskia Hulskemper 09-03-2017 Via de website gekocht

Ik heb voor coolblue gekozen om de snelle levering. Was de eerste keer maar zeer tevreden. Ik denk dat ik meer via jullie site ga bestellen.

Mette 09-03-2017 Via de website gekocht

Prima service, afspraken worden nagekomen!

Ben zeer tevreden over het product en natuurlijk over de service van Coolbleu!! Afspraken worden nagekomen en dat is mijn wens! voor 24 uur besteld de volgende morgen om 9:35 uur ging de bel!

wimmar 09-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, na 1 dag in huis

Duidelijke website en beoordelingen en bovendien gunstige prijzen.
Ook een snelle levering, al na 1 dag in huis.

Ingeborg 09-03-2017 Via de website gekocht

De beste!

De laagste prijs en razendsnel bezorgd! De klantenservice was ook goed te bereiken, alles dus perfect in orde.

G 09-03-2017 Via de website gekocht

geweldig!

alles is super!!! service 10+. Ik raad het iedereen aan. Prima ervaring!!!!!!!!!!!! Hartstikke blij met het aankoop.

Jouri Horsthuis 09-03-2017 Via de website gekocht

Voordelig en bliksemsnel

ik kwam op Coolblue door te zoeken naar voordelige monitoren. De site gaf me uitstekende mogelijkheden om te vergelijken en daarmee een bewuste keuze te maken. Het was al laat op de avond dus ik rekende op levering 2 dagen na mijn bestelling, maar tot mijn blije verrassing kon ik de volgende middag reeds aan de slag met mijn nieuwe aanwinst.

Sabine 09-03-2017 Via de website gekocht

Vanaf nu is het voor mij Coolblue!!!!

Snelle levering, houden zich aan afspraken en super vriendelijke bezorgers!!!!

Netjes op de afgesproken tijd gearriveerd.

ELS 09-03-2017 Via de website gekocht

geweldige service

prima website met veel keuze en prima prijzen.
goed en kundig advies door de klantenservice .
super snelle bezorging

Cindy 09-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Duidelijke site, alles makkelijk op te zoeken. Goede service bij het afleveren! Netjes mijn nieuwe machine aangesloten en mijn oude mee teruggenomen

tijgerboom 09-03-2017 Via de website gekocht

Heerlijke service

Vandaag bestellen en morgen binnen. Ook op zondag zonder extra kosten. Wat een gemak.
Pas ook een stofzuiger moeten kopen. Gelukkig op zondag al binnen. En de prijzen had ik van tevoren al vergeleken. Coolblue kwam bij beide producten als goedkoopste uit de test. Da's altijd meegenomen.

Roos 09-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke keuze site

Duidelijke uitleg, vragen op verschillende manieren te stellen via social media en telefoon, daarbij snel antwoord.
Bezorging is keurig verzorgd en accuraat qua tips en trics voor je bestelde apparaat.

Nancy Wolfers 09-03-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden en service is goed.

Fantastisch.....door gezondheid komen wij niet vaak in de winkels en via de website kunnen wij kopen wat wij nodig heb....alles zover was de volgende dag in huis...liefje wat wil je nog meer?

R. Valk 09-03-2017 Via de website gekocht

Fantastiche service

Heb al een keer of 5 via Coolblue site besteld en in winkel Eindhoven producten opgehaald. Laatste aankoop een laptop die tijdens het installeren een kleur afwijking over het midden van het scherm gaf. Omruilen werd via mail en winkel prima en zeer snel geregeld waarbij bij het omruilen de nieuwe laptop extra gecontroleerd werd of daar die afwijking ook inzat. Chapeau!

Rob Heerlen 09-03-2017 Via de website gekocht

Volgende dag mij bestelling in huis, zoals afgesproken.

gebruiksvriendelijke site, geen fratsen.
product snel geleverd, zoals beloofd.
meteen uitleg bij de levering over hoe eventueel terugsturen van de bestelling en/of telefoonnummer bij onduidelijkheden. Top!

Lotte 09-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service !

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.
Goed verpakt. De om doos mag wel iets kleiner worden.

alicia 09-03-2017 Via de website gekocht

fitbit

Nadat mijn fitbit chargs hr kapot ging heb ik uitstekende service ontvangen, ik mocht een nieuwe fitbit uitzoeken, waarvan ik een groot deel vergoed kreeg.
Ook de klantenservice is goed, toen ik mijn fitbit niet geinstalleerd kreeg heb ik via de site met de klantenservice gechat. de klantenservice heeft mij goed geholpen en ik heb ook echt een goede uitleg gekregen.
Bedankt hiervoor!
Coolblue is zeker een aanrader!

AM 09-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Mijn moeder van 90 jaar belde dat haar koelkast kapot was. Op de site van Coolblue een nieuwe besteld. De volgende dag in huis, aangesloten en de oude mee terug genomen. Goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van aankomst.

Kikkert 09-03-2017 Via de website gekocht

Zorgen voor een glimlach

Spullen besteld maar factuur op naam van mijn mijn man. Ivm aanschaf byod voor mijn werk moest de factuur op mijn naam. Dit werd razend snel geregeld. Echt een top bedrijf, zorgt voor een glimlach

Feite Hofman 09-03-2017 Via de website gekocht

Complete, informatieve en goed werkende website.

Na aanschaf oven voor goede prijs en idem levering was Coolblue een logische keuze voor aankoop fototoestel.

P van Ingen 09-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering !

Ben blij met de Acer laptop die ik bij cool blue besteld heb ,de levering verliep goed en ik werd ook goed op de hoogte gehouden over de levering. En het is een fijne mooie laptop.

Willy 09-03-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel bezorgd! !!!!

Gebruiksvriendelijke webshop, correcte afhandeling
Goed berijkbare klantenservice. Artikelen komen goed verpakt aan.