Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan M. 06-01-2019

Goede product informatie voor een ruim assortiment. Ook de snelle levering en informatie zijn perfect.

Lo 06-01-2019

Al eerder een aantal apparaten bij deze winkel gekocht en steeds was alles naar wens gegaan. Dus toen ik op zoek ging naar het door mij gewenste apparaat, ben ik meteen op hun website gaan kijken. Heel snel gevonden, besteld en het is meteen de volgende dag keurig geleverd. De installatie was een fluitje van een cent en was zo gebeurd en werkt het apparaat volledig naar wens.

G.Jongmans 06-01-2019

Het gehele bestel/afleverproces loopt perfect. Ook wanneer er een probleem is, wordt dit zeer snel en correct opgelost. Cool Blue is een aanrader. Van mij een vette 10 !

Martien 06-01-2019

Coolblue heeft een uitgebreid en actueel aanbod tegen redelijke prijzen. Personeel is kundig en zeer behulpzaam. Fijne winkel en service!

Marc 06-01-2019

Zeer snel geholpen in de winkel van Coolblue te Antwerpen ondanks niet op voorhand te bestellen. Vriendelijk onthaal en leuke sociale omgang met het personeel. Prijs was gewoon correct. Enig minpuntje was de ontoereikende kennis over het product al is dit enigzins begrijpelijk met dergelijk uitgebreid gamma. Conclusie: zoals steeds tevreden over mijn aankoop en aankoopervaring, Coolblue blijft voor ons op nummer 1 staan.

Atie 06-01-2019

Snelle levering en product goed verpakt. Zeer tevreden over mijn haarfohn van Remington.

D. Wieland 06-01-2019

Ik bestelde bij coolblue een laptop, als eerst was er ontzettend veel (eerlijke) info over de verschillende laptops die ze aanboden (wat er nogal veel waren) ik heb daarna door middel van tips op de site en de reviews een beslissing kunnen maken. Het bestelproces was erg snel en duidelijk. Er zat gratis levering bij waaruit je kon kiezen tussen de middag en de avond. De levering was ook snel en goed. Het enige wat me tegenviel was dat er niet veel accessoires te koop zijn ik zou er graag wat meer zien, en dat niet veel laptops op display staan in de winkel. Zodat ik niet eerst de laptop kon bekijken voordat ik hem bestelde.

Chris 05-01-2019

Ruim assortiment, goede prijs, duidelijke communicatie, uitstekende dienstverlening met een mail en belletje alvorens te leveren waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te blíjven. Al met al zeer tevreden

Fam van As 05-01-2019

Prima product t w een Amerikaanse koelkast van LG voordelig ,ziet er mooi uit en werkt heel stil ,veel ruimte en goede indeling , snel geleverd dus niets dan lof voor Coolblue

Edwin 05-01-2019

Per ongeluk een verkeerd product gekozen op de site, kan gebeuren ook ik wordt een jaartje ouder, we konden direct het product omruilen in de winkel in Amsterdam.
Zeer vriendelijke medewerkers en alles binnen 5 minuten geregeld!

Anoniem 05-01-2019

Perfecte service, ook bij het retouren/omruilen van producten. Zowel online als in de winkel.

MAJO 05-01-2019

Supergoede aflevering van bestelde droogautomaat, prima info over levertijd en voortgang daarin! Zeer klantegerichte installateurs die de klant met veel respect behandelt!

Carlos 05-01-2019

Heb ondanks fors hogere prijs gekozen voor Coolblue omdat levering de volgende dag zou plaatsvinden. Dat paste prima omdat het een verjaardagscadeau betrof. Was dus teleurgesteld toen levering met één dag uitgesteld werd.
Officiele reactie van Coolblue 08-01-2019

Beste Carlos,

Dank je wel voor je review. Balen om te lezen dat uitgerekend jouw verjaardagscadeau vertraging heeft opgelopen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Wij hopen dat de jarige alsnog erg blij is met het cadeau.

Ed Holleman 05-01-2019

Als ik iets bestel, zie ik de volgende ochtend in wat voor tijdspanne van 2 uur iets bezorgd word. En dat is voor mij gewoon heel erg prettig en daar word ik blij van. Verder service en after sales goed geregeld.

De Jong 05-01-2019

De producten voldoen steeds aan de verwachtingen. Goede beoordelingen op de site. Bovendien steeds een snelle levering.

Rick 05-01-2019

Wij moesten snel een nieuwe droger hebben. Dit hebben we bij coolblue besteld en de volgende dag gelijk bezorgd. Maar door de vakkundige en super sociaale bezorgers onderschijden hun van de rest! Zeker een aanrader voor andere en mij ziet u zeker weer terug voor een ander aankoop 😁

Tjitske 05-01-2019

Ik heb voor deze winkel website gekozen vanwege de nette levering, de uitgebreide omschrijving van het product en de voorwaarden van eventueel ruilen/niet goed geld terug garantie.

Ron 05-01-2019

Prima shop. Doet alles wat ze beloven. Met een glimlach !!! Een Zanussi bovenlader gekocht. Geplaatst en proefgedraaid. Teven een uitgebreide uitleg !! Fantastisch !!!

Lydia 05-01-2019

Xe doen wat ze beloven. Een wasmachine brengen ze twee trappen op en sluiten hem netjes aan. De bezorgtijd is snel en duidelijk. Wat ik zeer kan waarderen is de msil met handige tips over het aangeschsfte profukt. Bij mijn nieuwe koffie machine was deze zeer welkom.

Koldenhof 05-01-2019

Super klantvriendelijk..Duidelijke en goed communicatie voor, tijdends en na de levering..Zelfs na de levering van de wasmachine via mail nog op de hoogte gebracht van tips over de machine, en verzekering eventueel..Keurig de machine op de plek gezet, uitleg gekregen..De wasmachine waterpasgezet en tip gekregen over een waterstop voor de veiligheid.

Dominique 05-01-2019

Ze hadden het product waar ik naar opzoek was.
Goede uitleg op hun website.
Snelle en correcte service tijdens en ook na de aankoop.
Zelfs als er iets niet juist is. Wordt er snel voor een oplossing gezocht.
Al verschillende dingen online of in 1 van hun shops gekocht en altijd tevreden geweest!

Ria 05-01-2019

Correct wat betreft informatie, prijs en levering. Zeer tevreden over deze website

Mariska 05-01-2019

Ik had een nieuwe koffer nodig en ze hebben een ruim aanbod, de levering was snel en ze hebben een goeie service/hulp.

Kritische Krent 05-01-2019

Voor computers en tablets ga ik vaak naar Coolblue. Om een aantal redenen.

-De prijzen.
Die zijn vaak lager dan de concurrentie, soms een paar euro duurder. Maar de service en betrouwbaarheid zijn beter dan die van een aantal concurrenten.
En de tweedekansjes zijn vaak een goed alternatief voor een nieuw product.
-Voorraad.
Op de website is bijna altijd correct, bij de concurrentie worden regelmatig producten aangeboden die niet meer op voorraad zijn. En als de website geen voorraad aangeeft heb je kans dat er in de Coolblue winkel nog wel voorraad is.

-Coolblue winkels/afhaal punten.
Korte wachttijden, vriendelijk personeel.

De winkel in Groningen zit een beetje verstopt. En de parkeerplaatsen direct voor de winkel zijn beperkt. Maar aan de andere kant van de weg ligt het Sontplein met meestal genoeg parkeer ruimte. Het is alleen wat verder weg.

De website van Coolblue is prima. Alleen soms moet je wat moeite doen om je product te vinden. En dan met name als je de tweedekansjes wil sorteren op prijs.

Eindoordeel , Coolblue blijft zich verbeteren en zal bij mijn volgende aankoop zeker de eerste zijn waar uk ga kijken.

Martine 05-01-2019

Groot productaanbod met concurrentiële prijzen. Goede en snelle service en levering. Handig ook dat je kan bestellen en afhalen als er een winkel in je buurt is. Steeds vriendelijk onthaald geweest.

J. Hagenaars 05-01-2019

Het fijne van Coolblue is dat ze veel in huis hebben en voor 23.59 besteld, de dag erna in huis, maar ook hun klantenservice tot 23.59u bereikbaar is en heel erg klantgericht.
Ik heb al meerdere producten bij hen besteld en ook al eens met de klantenservice te maken gehad en tot op heden altijd perfect geholpen!

Gabriele 05-01-2019

Vlotte en duidelijke communicatie. Medewerkers zijn correct, vriendelijk, behulpzaam en weten wat ze doen.
Ik ben zeer tevreden over de service en afwikkeling.
De producten, een wasmachine en droger, zijn goed in prijs/kwaliteit verhouding.

Marianne 05-01-2019

's avonds besteld, 's morgens (vroeg) geleverd
smsje en telefoon kort voor er aangebeld wordt
prima service met de glimlach
levering van het toestel in de kelder met trappen zonder meerprijs

Gertje 05-01-2019

Coolblue doet wat ie belooft. De site geeft duidelijkheid over de producten , de bestelling etc. En de efficiënte manier van bestellen is helemaal prima, want zo hoef je niet een heel dagdeel thuis te wachten.

Jeroen 05-01-2019

Ruime keuze, duidelijke website. Snelle bezorging volgens afspraak. Duidelijk wanneer er geleverd wordt. Vriendelijke bezorger, kortom een aanrader en zeker niet voor het laatst dat ik hier besteld heb.

Suzanne 05-01-2019

Ik heb voor Coolbleu gekozen omdat ik van vrienden hoorde dat ze zulke goeie service hadden. En inderdaad snelle levering goede service en brengen in dit geval mijn wasmachine en droger naar de juiste verdieping! Zo fijn. Sluiten hem aan. Hier een erg tevreden klant!

Pieter Senior 05-01-2019

Ik koop en bestel al een aantal jaren via Coolblue, of het nu om kleine of grote zaken gaat (bijv. laptop, kleine hardware, crock slowcooker of afwasmachine). De bestellingen worden steeds tijdig en met grote zorg uitgevoerd, leveringen binnen de afgesproken periode en uitstekende service via de bezorgers en de helpdesk. Ik ben dan ook zeer tevreden over Coolblue en kan deze webwinkel daarom aanbevelen.

Wow 04-01-2019

levering is perfect geregeld. je hoeft niet de gehele dag thuis zitten te wachten zoals zo vaak gebeurt. afspraak is afspraak. bij cool blue wordt op 1 uur na aangegeven wanneer ze komen bezorgen. echt een verademing vergeleken met de rode concurrent. vriendelijke bezorgers.

Jean-Pierre 04-01-2019

Coolblue is één van mijn favoriete webwinkels en dit omdat ze eerlijk omgaan als er iets defect raakt. Ook indien het toestel dat ik heb aangekocht niet voldoet en in goede staat terug breng maakt Coolblue daar geen problemen van. Een echt pluspunt dus.
Vriendelijke verkopers en een prachtige ruime aanbieding.

Chantal Puts 04-01-2019

geweldig gewoon.. vrijdag avond besteld, zaterdag al binnen! Daarnaast gewoon om 11.00 uur telefonisch bereikbaar..

Ik zal zeker alleen nog maar bij Coolblue.nl bestellen

Giovanni 04-01-2019

Fijne shop met voldoende mogelijkheden om verschillende producten snel te vinden. Duidelijke uitleg bij de te maken keuzes en snelle en efficente levering.

Steeg 04-01-2019

Verschillende producten al bij Coolblue besteld. Bestelproces en aflevering is zoals beloofd op de website. Goede informatie gedurende het afleveringsproces.
Helaas ook een product moeten laten repareren, maar naar volle tevredenheid door Coolblue opgelost. Ook gedurende het reparatieproces word je op de hoogte gehouden van het verloop.

Christian 04-01-2019

Een hele fijne winkel om een aankoop als bijvoorbeeld een laptop te doen. Vriendelijk en deskundig personeel en heel snel met leveren. Een 9 omdat er altijd iets te verbeteren moet zijn.

Zofia 04-01-2019

Uitstekende service en een prima wasmaschine.ik ben zeer tevreden. Aan te vervelen!

Diana 04-01-2019

Snelle en nette levering!! Bestelling smiddags gedaan en de volgende ochtend lekker vroeg geleverd;-)..ook de mail en sms waarin je op de hoogte blijft hoe laat de bezorger komt klopt en werkt perfect... ook de service en garantie van 30 dagen bedenktijd is echt een plus punt!! Blijf hier zeker kopen!!

Sandra 04-01-2019

Ik kon kieze uit veel producten, duidelijke informatie en een snelle levering.

Jan 03-01-2019

Een duidelijke en overzichtelijke site. maar de prijs is toch wel de reden geweest waarom ik voor Coolblue heb gekozen.

Klaas-André 03-01-2019

Coolblue heeft een duidelijk webshop met veel informatie over de producten. De levering van het bestelde artikel is meestal de dag erop maar lukt dat niet geven ze een berichtje dat het een dag langer duurt, dan weet je waar je aan toe bent!
En natuurlijk een goed prijs en veel keus.

Michello 03-01-2019

ruim assortiment , goede vergelijkingen , snel leveren , netjes duidelijke en goed werkende website

Gijs 03-01-2019

Het is erg gemakkelijk en overzichtelijk. Als je nog ingelogd bent ben je binnen een minuut klaar met bestellen. Ook de mails die je daarna krijgt zijn goed en duidelijk en de bezorging was prima.

Wil 03-01-2019

Cool bleu is echt cool gemaakte afspraken komen ze altijd na. De levering is ook altijd tip top.

Jim 03-01-2019

gemak van bestellen , overzichtelijk, goede dienstverlening, bezorgd op de afgesproken dag + tijd.
Vriendelijke chauffeurs.

Chris Gilbride 03-01-2019

Een eenvoudig bestelproces. Snelle levering met de machine geïnstalleerd en aangesloten op de gewenste plaats.
Niet mijn eerste aankoop van Coolblue en niet mijn laatste.

Gerbert 03-01-2019

De vriezer is keurig en snel bezorgd
de oude namen ze ook mee.
prima geregeld dus.

Shirley Sleurink 02-01-2019

Cool Blue heeft een duidelijke en overzichtelijke website! groot aanbod van artikelen en op de site kun je een makkelijke vergelijking maken met meerdere artikelen, heel handig.
De levering is snel en artikel goed verpakt! ik ben een zeer tevreden klant en zou Cool Blue zeker aan bevelen!!!