dre 23-11-2022

bestelling geplaatst dag erna al geleverd ga hier nog bestellen prijs was hier goed koper.

Stephane 22-11-2022

De producten zoeken en bestellen en betalen op de site van Coolblue verliep heel professioneel en eenvoudig met een goede overzicht en een bevestiging via mail
Bij de afhaling was het personeel super vriendelijk en heel gedienstig
Alles is verlopen zoals gewenst, zeker een aanrader

Luc 22-11-2022

Alles wordt in het werk gesteld om op een klantgerichte manier de klanten verder te helpen. Supervriendelijke ontvangst en dito bediening door de Coolblue medewerkers. De wachttijden in de winkel zijn enorm aanvaardbaar en worden met argusogen opgevolgd. De medewerkerscapaciteit aan de balies wordt in functie hiervan aangepast. Fijn is de persoonlijke aanpak. Je wordt met je naam aangesproken als je naar de balie gevraagd wordt. Het wachten zelf wordt aangenaam gemaakt door een leuke en open wachtplaats en als je het zelf wilt, dan trakteert Coolblue je op een lekkere tas koffie of thee. Customer delight zijn bij Coolblue geen loze woorden.

Katrien 22-11-2022

Het gaat om online bestelling en levering aan huis, zeer vriendelijk en grote doos werd tot in de gang gebracht, zo vriendelijk ook om oude electro mee te nemen.

Stefane 22-11-2022

Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst bij Coolblue, steeds een snelle levering gehad zonder problemen, ook de na service als je iets niet goed begrijp is optimaal. Daarom geef ik Coolblue een 10 op 10 en raad ik deze firma aan. Het is zeker de moeite om hier een bestelling te plaatsen.

sammy loisen 21-11-2022

zeer tevreden over de kennis en hulp van de medewerker die mij geholpen heeft te kiezen welk product is het best zou nemen -- prijs gericht en gebruik

Rene 21-11-2022

Genoeg keuze van het product dat ik wilde , dus ik heb
vrijdag avond besteld en zaterdag morgen al in huis 👍👍

Marleen 21-11-2022

Vriendelijk en behulpzaam personeel, wel lange wachttijd. Mooie, nieuwe, lichte winkel, goed gelegen langs de A12 met ruime parking.

Lieze D 21-11-2022

Ik vond het super dat het pakketje met de fiets geleverd werd. Ook een heel snelle service, de dag na bestelling al in huis!

Carmen Cleenewerck 21-11-2022

Aerofryer besteld! En een robotstofzuiger in de plaats gekregen. In alle eerlijkheid gebeld want verschil van 250 euro is niet niks. Nog geen bedanking niks.
Nu aan het wachten op Aerofryer. Vraag me af als ik deze robotstofzuiger gehouden had of dat te achterhalen was. Ze hebben aan de de telefoon ook nooit gevraagd welke stofzuiger het was. Nu eerlijk duurt het langs en daarbij had ik ook mijn Aerofryer niet. Gebeuren er nog zo missers? Nadelig voor Coolblue dan.
Andere keer Combi frigo vriezer gekocht. Wel content .
Maar deze wilde ik toch kwijt.

Ben Weyts 20-11-2022

Top assortiment en snelle levering.
Professionele uitleg bij vragen of product , service of na verkoop

Jean-Marie Daele 20-11-2022

Ik heb Coolblue gekozen daar ik alles terugvind ivm afbeeldingen, uitleg, prijzen met korting, eventuele bijhorende artikels, leveringen de dag nadien of te kiezen levering tot twee dagen nadien. Bij andere websites duurt het soms langer
Ook als er een probleem is kan men beroep op vriendelijke mensen zowel telefonisch of per e-mail. Ook bij levering van de firma zelf.
Klachten heb ik nog niet over producten die ik aangekocht heb.
Ik heb zelfs een kortingsbon bekomen voor mijn verjaardag en dit doet niet elke website en/of winkel.
Bij een product dat uitverkocht is, kan men via een toets vragen om op de hoogte gebracht te worden indien terug in stock. Heb dit al gebruikt en inderdaad ben ik op de hoogte gebracht.
Indien nodig kan men het aangekochte product volledig laten installeren met een kleine vergoeding.
Men kan ook goederen terugsturen indien er iets fout is en/of niet aanstaat.

Eefje 20-11-2022

Ik ging een pakketje ophalen dat ik de avond van te voren had besteld en het was die ochtend om negen uur al in de winkel en dat was erg snel en de medewerker was erg vriendelijk.

Didier Hannaert 20-11-2022

De leveringen lopen niet meer zoals vroeger! Vandaag besteld = morgen waarschijnlijk niet in huis.

Anouk 20-11-2022

Het was een snelle levering en een goede service. Ook leuk dat de levering milieuvriendelijk was :)

Silvie 20-11-2022

Steeds snelle levering en bepaalde producten die je voor een lage prijs kan kopen bij Coolblue. Ik raad de winkel zeker aan en kan niet echt iets negatief zeggen tot nu toe

Robin Martens 20-11-2022

Ik had een nieuw Pokemon spel gekocht en het kwam snel toe op de dag van release. Danku voor de goede ervaring en ik ga zeker nog meer kopen op coolblue.

Ik ben ik lang klant

Erwin De Feyter 20-11-2022

Coolblue is heel correct in zijn service. Zowel online als in de winkel. Daar heb je natuurlijk nog een gratis vriendelijke en deskundige uitleg bij. Één constante: de snelheid waarmee je via alle kanalen bediend wordt. Ook de info op de website werkt heel verhelderend. Top.

Annemie 20-11-2022

Is mijn eerste aankoop, ik ben heel tevreden over het product en de correcte /snelle levering. Dit geeft mij vertrouwen in Coolblue, zal er zeker en vast nog bij bestellen.

Sarah 19-11-2022

Let op voor zogenaamde Black Friday kortingen.. Ik zag gisteren een Chrome Cast op de site van CB voor de prijs van 29,90. De oorspronkelijke prijs (39,90) was doorstreept en er stond een label ‘Black Friday’ boven. Ik maakte een screenshot. Vandaag ging ik naar de winkel in Wilrijk en wilde aan de -super vriendelijke- verkoper laten zien wat ik zocht. Wat merkte ik plots? Het Black Friday label stond er nog wél, de korting was weg en…Plots stond er 41,99 als prijs!! Ik geloofde mijn ogen niet. Ik liet het screenshot zien aan de verkopers en zij konden dit ook niet uitleggen. Ze waren echter erg correct en vriendelijk en gaven mij de prijs van 29.90. Super blij met hoe hard de werknemers hun best doen, maar erg teleurgesteld in de misleidende prijzen en reclame van Cool Blue.

dirk 19-11-2022

iedereen die wil weten wat de perfecte winkel ervaring is moet eens binnenstappen in de coolblue winkel in kuurne, is fantasties houwen zo

Ria Knaepen 19-11-2022

Het toestelletje werkt heel accuraat en is geleverd met batterij wat erg handig en fijn was.

Ine 19-11-2022

Zeer goed advies online, duidelijk omschrijving met plus- en minpunten. Bezorgdag zelf te kiezen.

Hubertine 19-11-2022

vlugger en correcte service, absoluut een aanrader. Enig minpuntje...de levering ging gebeuren aan een B-Post afhaalpunt in Melle...De Carrefour , waarom dan toch in het postkantoor in Melle.

Anne 19-11-2022

Het was heel gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. De bestelling is goed aangekomen bij de buren want ik was onverwacht niet thuis.