Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bernadette 23-12-2018

Zaten al twee weken te wachten op i pad pro Bij coolblue s avonds tien uur besteld en de volgende dag in huis! Dat is pas service

Volkmann 23-12-2018

Leuke moderne shop met goede service.
Echt een aanrader, vooral als je een ruggesteuntje nodig hebt bij je keus en aanschaf

Martijn 23-12-2018

Jammer dat het beeldscherm een dag later werd geleverd dan beloofd. Ondanks dat ik had aangegeven dat ik hem 's avonds pas hoefde te ontvangen.
Vandaag besteld, morgen in huis is dus een loze belofte.
Ben wel heel tevreden over het beeldscherm. Top!

Johan 23-12-2018

Geen vul/beschermingmateriaal gebruikt voor vervoer. Smartwatch in originele verpakking zonder verder enige transportbescherming in omdoos die 4x zo groot was. Grotere omdoos is prima maar gebruik dan ook opvul/beschermingsmateriaal.
Officiele reactie van Coolblue 28-12-2018

Beste Johan,

Bedankt voor je feedback! Dit zullen wij doorzetten ter verbetering van het inpak en verzendproces.

Ed P. 23-12-2018

Duidelijke site, groot aanbod zonder nonsens produkten en hele scherpe prijzen.

marcel 23-12-2018

prima zaak leuk vriendelijk personeel en altijd de tijd maken voor uitleg..top

M. Bours 23-12-2018

Heldere overzichtelijke website. Handige filmpjes over producten die de keuze vergemakkelijken. Brede keuzemogelijkheid. Duidelijke bevestiging en tijdige levering ondanks kerstdrukte.

Willems 23-12-2018

Het zoeken naar wat je juist nodig heeft is al een eerste moeilijke stap ! Wanneer u dan nog door de mooie reclame om de tuin geleid wordt dan stap je zeker af van deze methode van aankopen !
Wat een geluk de site Coolblue te hebben gevonden, daar stelt men de producten voor zoals ze zijn met een beschrijving die strookt met de realiteit ! Deze zou misschien toch wat uitgebreider mogen zijn, zodat de kandidaat koper geen twijfels meer kan hebben.
Verder wil ik het personeel van Coolblue feliciteren om hun vaardigheid en vriendelijkheid waarmee ze antwoorden aan de telefoon ! De persoon die deze mensen vindt en opleidt mag een dikke pluim op zijn hoed steken !
Tensotte wens ik iedereen bij Coolblue een gelukkig en voorspoedig 2019

Wil 23-12-2018

ik heb al een paar keer iets besteld ,en was goed bezorgt . mij wasautomaat ging maandag stuk en op dinsdag stond ik al te wassen in mij nieuwe wasautomaat petje af Coolblue .
en heb natuurlijk op verschillende websites gekeken maar coolblue vond ik de besten ,
goeden bezorgers met verstand en netjes Ik blijf bij coolblue.

Amber 23-12-2018

De bezorging van mijn wasmachine ging exact zoals op de reclame van tv. 👌👍. Heb later ook een monitor bij Coolblue gekocht en verwacht dat mijn volgende aankopen ook bij Coolblue zullen zijn.

Rose-Marie Dehet 23-12-2018

Supersnelle levering. Goede informatie over producten. Aanduiding Coolblues best choice help bij het kiezen. Prijzen over het algemeen lager. Kortom een van de beste online winkels.

Arjan 23-12-2018

We hadden per ongeluk ons oude adres doorgegeven waardoor onze bestelde koelkast niet meer op de zaterdag kon worden bezorgd. Dankzij de uitstekende klantenservice en de vriendelijke bezorgers ....en .... werd de koelkast de volgende dag, op een zondag (!), alsnog afgeleverd. Net op tijd voor het gourmetten, dus bij deze een dikke pluim voor Coolblue, de meest klantvriendelijke webshop van Nederland.

Roel 23-12-2018

Betrouwbare webshop. De prijzen zijn goed. Levering en klantenservice zijn uitstekend. Productinformatie is ruim voldoende

Sander 23-12-2018

Alles was goed in orde en vooral de levering sprong uit:
je weet met een uur precisie wanneer je bestelling gaat toekomen,
en wordt bovendien zowel via sms als telefonisch verwittigd wanneer de levering gaat plaatsvinden.

Jan Nijhout 23-12-2018

Snelle levering.
Zaterdagavond laat ( 23.00 u besteld), 's zondags bezorgd.)
Perfect!
Bezorgers hoefden slechts over de drempel te bezorgen, maar legden toch het hometrainer-pakket op de traplift. Aardige gozers. Coolblue is Cool, maar dat wist ik al!

kathleen 23-12-2018

Wat is het makkelijk om eerst online te gaan shoppen en vergelijken tussen verschillende produkten.
dan laat je het product afleveren in de winkel in je buurt en krijgt er bij afhalen nog een persoonlijk extra woordje uitleg bij.
Voor het aan jouw beurt is, wacht je in een confortabele zetel, je neemt een drankje tijdens het wachten, en het is steeds eerlijk aan jouw beurt dankzij het goed georganiseerd ticket systeem dat bovendien werd opgesplits in afhalingen, dienst na verkoop, herstellingen etc.
Er zijn verschillende desks waardoor je als klant niet aan 1 kassa met zijn allen hoeft te staan drummen, en waardoor je ook niet hoeft mee te volgen met wat andere klanten bespreken met de verkoper. in een winkel kopen en toch in alle rust...ideaal!

Koentje117 23-12-2018

Een goede en heel vriendelijke service. Kom je niet uit wat je wilt hebben op de website? Neem dan contact op via Facebook Messenger of telefonies.
Word je goed en vakkundig met de grootste glimlach geholpen.

Als ze het niet weten gaan ze op onderzoek uit en komen ze bij jou terug..

Alles voor een glimlach 😄😄😁😁😁

Ine 22-12-2018

Coolblue is werkelijk vandaag besteld morgen geleverd.
Betaling en alles verliep vlekkeloos!
Ik Werd goed op de hoogte gehouden van t hele proces vanaf t moment van bestellen totdat de schauffeur bij mij op de stoep stond!

Nico 22-12-2018

Snelle levering , goede begeleiding , ruime sortering genoeg revieuws om een goede keuze te kunnen maken

Lambrecht 22-12-2018

Product was weer snel en goed verpakt geleverd, ook in deze drukke dagen. verder kan je de producten netjes met elkaar vergelijken.

Linda Nieman 22-12-2018

Site gebruiksvriendelijk. Veel keuze voor het artikel dat ik zocht. Prijs hetzelfde als in andere winkels en webshops.
Levering: correct artikel, zeer snelle levering. bekwaam personeel.

Raymond 22-12-2018

Zeer goede en duidelijke webshop met goede betaal mogelijkheden, duidelijke productinformatie. Goede service bij klachten van welke aard dan ook. En vooral de snelle levering van de bestelling.

Patricia 22-12-2018

Heel veel keuze in producten!, Supersnelle levering net voor de feestdagen. Geleverd op 1 dag!

Michel Kempenaars 22-12-2018

Ben altijd super tevreden over Coolblue. Alles tip top in orde en heel goed geregeld.

Elly Bellinga 22-12-2018

Alles is altijd prima in orde bij Cool Blue. Altijd tevreden over hun service

E.van der Linden 22-12-2018

Dit is tot nu toe de beste elektronicawinkel die je maar kan vinden, daar kan BCC en Mediamarkt een voorbeeld aan nemen, zeker voor klantenservice betreft!!!!!

Lydia 22-12-2018

Duidelijke productinfotmatie
Ruime keuze
Vlotte bestellingsmogelijkheid
Betrouwbare levering

P.Eeldert 22-12-2018

Garantie volledig uitgevoerd oude kapotte verstuurd,volgende dag nieuw apparaat geleverd

elma gussenhoven 22-12-2018

altijd een feest om bij Coolblue iets aan te schaffen.
via internet dan wel in de winkel
goede zorg en advies en vooral geen lawaai in de winkel zelf

Prima webshop 22-12-2018

Groot aanbod. Goede product informatie. Duidelijk website. Snelle levering (ook in de avonduren gratis). Prima webshop.

Annemieke 22-12-2018

Supersnelle levering (ook op zondag ) goedkoopste aanbieder van het door mij gezochte product. Goed verpakt en netjes op de hoogte gehouden van de bezorgtijden.

Veer 22-12-2018

Zo fijn geholpen, mijn laptop was stuk, toen mocht ik hem terugsturen. Het zou 3 weken kunnen duren, vandaag kreeg ik de laptop weer binnen (wat echt een verassing was). Ze hebben er 1 / 1,5 week over gedaan. Ontzettend fijn omdat het belangrijk is voor mijn studie om een laptop te hebben.

Mijn complimenten!

John 21-12-2018

Apple Oortjes besteld. Zouden de volgende dag worden bezorgd. Geen postbode gezien... zegt Coolblue doodleuk word een dag later bezorgd... gebeld met de klantenservice en die zouden direct nieuwe opsturen en deze zouden 's avonds tussen 18:00 en 22:00 bezorgd worden.. prettig geregeld zou je zeggen. Om 21:00 toch maar voor de zekerheid de klantenservice gebeld omdat ik weer geen postbode had gezien. Ze hadden besloten dat ik maar een dag langer moest wachten. Daar sta je dan op een verjaardag zonder cadeau... En het ergste is natuurlijk dat er op de website geschreeuwd word met "vandaag voor 23:59 besteld is morgen gratis bezorgd". Voor mij kan Coolblue de stampot in ! Bijzonder slecht gedrag van een toko met een bult poehaa.. Kortom "veel beloven, weinig geven doet gekken in vreude leven" Top Coolblue !!!
Officiele reactie van Coolblue 28-12-2018

Beste Johan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw klacht kenbaar te maken. Wat vervelend dat er vertraging is ontstaan met de levering van jouw pakket. Dit hebben we meteen verder voor je uitgezocht.

In december is het de drukste maand voor onze pakketbezorgpartners. Hoewel wij er alles aan doen om de kans tot vertragingen zo klein mogelijk te houden, wil het soms toch wel eens mis gaan. Het pakket is geleverd bij de bezorgdienst, hier is er helaas een vertraging ontstaan. Onze excuses voor de verkeerde communicatie in deze situatie.

We zien dat je de oortjes ondertussen hebt ontvangen! We hopen dat de jarige alsnog blij was met het verlate verjaardagscadeau.

Kristy 21-12-2018

Een hele fijne webshop. De website is duidelijk en overzichtelijk. Geen nonsense knopjes of iets dergelijks. De bezorgers waren stipt. Super fijn dat er van te voren een e-mail en sms wordt verstuurd én ook nog wordt gebeld dat zij eraan komen. De bezorgers waren heel rap met het plaatsen van mijn koelkast. De gang is erg krap, maar zij hebben uitstekend gehandeld. Ook waren ze erg vriendelijk. Al met al een top ervaring! Zal jullie zeker promoten in mijn omgeving en vaker bij jullie kopen. Dank voor alles.

Toon 21-12-2018

Betrouwbaar, transparant, snelle levering
En goede info over het tijdstip van levering. De website is erg overzichtelijk.
Ook betalen gaat zonder problemen

marion faassen 21-12-2018

Heel kort en bondig heb al vaker bij coolblue besteld en gaat altijd goed en ook heel snelle levering. Gewoon zo doorgaan.

Rin 21-12-2018

Fijne service, vriendelijke bezorger die inderdaad kwam op het tijdstip dat hij had aangegeven

Gineke 21-12-2018

Uitstekende service, goede prijs/kwaliteitverhouding, prima productinformatie, handige keuzehulp en tot slot: geweldig dat de bezorging per fiets gaat. Goed voor het milieu en de conditie van de bezorger.

Fritzen 21-12-2018

Zeer snelle levering bijna tot op de minuut nauwkeurige levertijd maar weinig bedrijven kunnen hieraan voldoen en zouden een voorbeeld kunnen nemen hieraan.

Mizzilse 21-12-2018

De mensen zijn vriendelijk, hebben degelijke kennis over hun producten en staan je bij als je twijfelt. Er is een goed aanbod online, bijna alles wordt de volgende dag thuisgebracht. De 30-dagen retourneertijd vind ik een leuke mogelijkheid. Ook de reviews van klanten vind ik een leuke manier om na te gaan of je beter voor een bepaald product kiest of niet. Coolblue is gewoon een dikke aanrader point final !

Yvonne 21-12-2018

Coolblue stelt nooit teleur en levert stipt en met een glimlach. Waarom nog ergens anders kijken?

Cor 21-12-2018

Zeer klantvriendelijk. Men komt de belofte die zij doen na. Scherpe prijzen. Goede presentatie op hun websites. Leuke combiaanbiedingen.

Berthe 21-12-2018

Enorm vriendelijke klantendienst en supersnelle service! Producten zitten veilig verpakt en zijn kwalitatief dik in orde! Top!

jonnydo 20-12-2018

Snelle levering van product dat overigens 2 dagen later goedkoper op de site stond en verschil zonder problemen wordt verrekend!

Kitty Levin 20-12-2018

Ik ben heel erg tevreden over de service en vriendelijkheid van de bezorgers

Mevr GEJ schreven 20-12-2018

het is een fijne winkel snelle levering als je nu dingen besteld dan heb je de volgende dag al meteen en het is een makkelijke website en alles is ook duidelijk aangegeven op de website

Remy 20-12-2018 Via de website gekocht

Goede en vakbekwame verkoper bij de aankoop van product naar mijn keuze keuze.
Ook goede voorlichting over de verkoopvoorwaarden.

buckg 20-12-2018

goede produkten; snelle levering met mogelijkheid afhaalpunt bij supermarkten; goede service.
Mijn nieuwe Nokia telefoon begaf het binnen 2 dagen. Direct na invullen formulier nieuw exemplaar gestuurd zonder problemen. Prima.

Peter 20-12-2018

De winkel heeft een betrouwbare reputatie opgebouwd, met name bij aangekochte spullen sinds jaren. Goede garantie en snelle levering. Staan open voor eventuele vragen èn aanverwante oplossingen. Betaalbare kwaliteit en contact met de verkoop. Een aanrader denk ik.

torteur 20-12-2018

Ik heb inmiddels best veel producten gekocht via Coolblue. Zoeken (en vinden!) is op hun site erg makkelijk. Assortiment is groot en veelzijdig. Bij prijsvergelijking met andere aanbieders komt CoolBlue er met enige regelmaat (net) iets boven, maar dat wordt ruim gecompenseerd door hun dienstverlening. Ongehoord, wat een goede service biedt Coolblue. Levering altijd op tijd (of PostNL heeft vertraging); informatie via de site is duidelijk en uitgebreid; telefonisch goed te bereiken en altijd goed te woord gestaan; via WhatsApp idem. Retourneren en/of omruilen gaat eenvoudig en zeer snel; geen lastige langdurige procedures.
Samenvattend: Coolblue is met hun serviceverlening zéér klantgericht en denkt uitsluitend in oplossingen, samen met die klant. Chapeau!!