Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C. Stolker 21-10-2017 Via de website gekocht

Veelzijdig en snel

Ik vind het plezierig dat Coolblue zo’n uitgebreid assortiment heeft en dat ik de spullen vrijwel altijd razendsnel in huis heb.

V 21-10-2017 Via de website gekocht

SLECHT

Gisteren een apparaat besteld met same day delivery , extra voor betaald.
Hele avond tot 23:30 zitten wachten, komen ze niet.
Moet ik een afspraak voor volgende week maken.
Al 2 mails gestuurd, geen enkele reactie, ondanks dat ze schrijven reactie binnen 30 minuten.
Geen idee wanneer ik mijn apparaat nu ga krijgen.

Officiele reactie van Coolblue 21-10-2017

Beste V,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en graag meer duidelijkheid over wilt krijgen. Momenteel is het superdruk op alle kanalen, wat natuurlijk invloed heeft op onze reactietijd. Hierdoor kan het langer duren dan dat je van ons gewend bent. Sorry voor het ongemak. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en adresgegevens, middels 1 van onze Social Media kanalen, aan ons door willen geven? Dan pakken we dit zo snel mogelijk voor je op en kijken we de situatie voor je na om duidelijkheid te creëren. We horen graag van je.

Aly 21-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

heel prettig geholpen en goede service

we werden welkom geheten en gelijk geholpen.beschaafde jongeman met liefde voor de klant .
het enig storende ,door gebruik van hoortoestellen, was de voor ons iets te harde muziek in de winkel.

cor duran 21-10-2017 Via de website gekocht

Super snel en prima geïnstalleerd.

Vandaag besteld, morgen in huis. Inclusief plaatsing. De jongens waren erg vriendelijk en zeer voorkomend. Sluiten de wasmachine aan en testen ook gelijk.

Bianca 21-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik hou van coolblue! Wat een service! De avond na bestelling meteen een mail met de verwachte bezorgtijd. Een smsje met de precieze bezorgtijd (van een uurtje speling maar) en ze bellen zodra ze er bijna zijn. Mijn wasdroger werd in de bus uitgepakt zodat ik geen rommel had, de bezorger waren enthousiast en erg vriendelijk en als ik een oude had hadden ze die meteen weer meegenomen! Helemaal top! Ik heb helemaal niets aan te merken!

Dyprrr 20-10-2017 Via de website gekocht

Netjes en duidelijk

Een overzichtelijke website en een perfecte levering, een aanrader voor iedereen.
Ook nog scherp geprijsd. Top!

Mieke 20-10-2017 Via de website gekocht

Heel blij met de service omtrent aflevering.

Snelle levering, keurig volgens afspraak en heel netjes afgeleverd. Ik word er heel blij van. Helemaal TOP!

Fatme Durmushali 20-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service ! Snel geleverd !

Ik vind het een mooie webshop , omdat het snel wordt geleverd en ook mooie producten.
Ga zo door !
Ik ga coolblue aanraden aan mijn familie en vrienden.

Stephan 20-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle levering als je belt word je vriendelijk en goed geholpen dit id de 2e keer dat ik wat besteld had

Britt 20-10-2017 Via de website gekocht

Fijne service!

Ik bestel vaker bij CoolBlue (review gebaseerd op meerdere ervaringen), niet alleen omdat ze bijna alles hebben, maar ook omdat ik de service vertrouw. Als ik het op dag 1 bestel, krijg ik de dag erna het pakketje vriendelijk in mijn handen geschoven. Ook met terug sturen gaat het vrij vlot allemaal, het enige wat ik mis is een retourformulier. Ik heb zelf geen printer (die zou ik wel kunnen bestellen, maar budget) en ik wil graag iets retourneren, doordat ik het formulier niet kan printen gaat dat iets lastiger. Hoewel ik het ook wel fijn vind dat het natuurlijk wat beter is voor het milieu op deze manier. Misschien een idee om tijdens het afrekenproces te vragen voor een papieren factuur en evt. retourformulier? Nu dat ik meer woorden heb vuil gemaakt aan het retourneren, toch nog even petje af voor de rest van het hele proces en de service!

Jeanet Jansma 20-10-2017 Via de website gekocht

top service

de service en klantvriendelijkheid van Cool bleu steekt met kop en schouders boven iedereen uit, grote klasse.

Martijn Grunwald 20-10-2017 Via de website gekocht

waanzinnig snelle bezorging

Nou, snelle bezorging. De prijs van het artikel was weliswaar substantieel duurder dan bij andere leveranciers, maar die vertrouw ik dan niet, omdat ik Coolblue zo vertrouw. Dan weet ik zeker dat het geen nep product is.

Anja 20-10-2017 Via de website gekocht

snelle en goede bezorging

Voor de 2de keer bij Cool blue besteld ,weer zeer tevreden Fijne website ,snelle bezorging ,houden contact met de klant voor levering ,zeer nette bezorgers

Ilse 20-10-2017 Via de website gekocht

Hele goede ervaringen!

Heel erg snel bezorgd en ook nog eens een mailtje gekregen met hoe ik het product het beste kan gebruiken. Erg handig en je kunt er altijd op rekenen dat het de volgende dag, mooi verpakt, in huis .

Wilma 20-10-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk!

Goede winkel! Ik kom absoluut weer eens terug op de website om artikelen te bestellen.
Zeer tevreden.

Berend 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima service weer!

In de avond besteld en de volgende dag al geleverd. Gemak en service weer uitstekend! Nemen de oude droger ook weer mee, prima informatievoorziening tijdens levering

van Beek 20-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, en helder

Makkelijke procedure, doet wat wordt beloofd. ! puntje ban aandacht, in de safari browser gaat wat fout in het winkelmandje

Jan Doze 20-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De vorige dag besteld en de volgende dag in huis, dit was sneller dan de vorige wasmachine die we 18 jaar geleden in de winkel hadden gekocht. Die hadden we toen gekocht in de winkel en kon pas 7 dagen later worden geleverd, (niet op voorraad) werd ons meegedeeld. Tijden veranderen.

Ontevreden klant 20-10-2017 Via de website gekocht

Slechte retour!

Levering is inderdaad snel. Maar retour is zeer slecht. Ze sturen een ander bedrijf op om het op te halen. Meneer neemt mijn oven niet mee omdat hij het niet alleen kan tillen. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt voor maandag, en opeens staat coolblue zelf 2 dagen eerder zonder afspraak voor de deur om het op te halen. Medewerkers weten niet van hun voorraad af. Ik had een ander oven gekozen om te ruilen. Dag erna krijg ik een mail dat die oven er niet meer is! Coolblue komt afspraken niet na. Weet niet van elkaar af. Werkt slecht met retour service. 2 weken later nog steeds geen geld terug!

Officiele reactie van Coolblue 20-10-2017

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Laten we vooropstellen dat het natuurlijk ontzettend vervelend is dat de retour op deze manier verloopt. Dit is zeker niet de normale gang van zaken, excuses voor het ongemak. Zou je in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl het retour nummer van deze calamiteit kunnen toesturen. Wij gaan graag meekijken naar een passende oplossing en compensatie.

Emus 20-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Duidelijke en overzichtelijke website. Eenvoudige bestelproces op de webshop, superhandige bestel en bezorg momenten. Ook handig om langs de winkels zelf te gaan indien je het zelf wilt ophalen. Gewoon super top!

Rv 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima communicati

Ik vind Coolblue uniek in de communicatie naar de klant! Elk bericht is er een waar een knipoog in zit. Daarnaast kan je van de doos verschillende leuke dingen vouwen. Coolblue neemt zichzelf niet zo serieus maar de klant des te meer!

Doorn 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima snelle service

Ik heb het product op dinsdag besteld en het is op woensdag geleverd. Ik kon aangeven wanneer ik het pakketje geleverd wilde krijgen en kon, zonder bijbetaling, ook voor bezorging ‘s avonds kiezen.

Michiel Dekker 20-10-2017 Via de website gekocht

Teleurstellend

Inbouwkoelkast uitgezocht, 1e keer verkeerd type (eigen schuld), 2e keer verkeerde maat, 3e keer zwaar beschadigd bij levering (transportschade). Toen zonder bericht of wat dan ook mijn geld teruggestort gekregen. Bleek ook nog eens het bedrag te zijn van de eerst bestelde koelkast, terwijl de 2e koelkast een stukje duurder was. Al met al een teleurstellende ervaring!

Officiele reactie van Coolblue 20-10-2017

Beste Michiel,

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om hiervan te vernemen. Oprechte excuses voor het ongemak. Zou je in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl het ordernummer kunnen doorsturen? Dan gaan wij er meteen voor je achteraan.

mluisje 20-10-2017 Via de website gekocht

Fijn dat ze zo snel zijn

Heel prettig dat ze adapters de volgende dag al thuis bezorgd hebben!
Hierdoor kon ik gelukkig weer verder werken!

Kun 19-10-2017 Via de website gekocht

Sociaal aantrekkelijk!

Ze hebben een hele speciale manier van communiceren, alsof het je vrienden zijn. Dat maakt Coolblue heel speciaal met een hele goede klantenservice.

Familie 19-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Levering binnen 24 uur, precies op afgesproken levertijd netjes en vakkundig grïnstalleerd. Advies en duidelijke uitleg mede over gebruik van twin dos en caps.

H.Vrolijk 19-10-2017 Via de website gekocht

SUPER service

Ik kan niets anders zeggen, dan dat ik het een TOP !!! winkel vind en ik ben niet de enige, ook mijn familie is zeer te spreken over jullie.

Mariette 19-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon gezellig, je bent geen nummer maar hebt een naam

Veilige site, vriendelijk en geduldig personeel, goede info, service.
Vlugge levering kwaliteit....
Ik heb geen klachten en winkel graag bij cool blue.

GF 19-10-2017 Via de website gekocht

Altijd dik in orde en op tijd!

Altijd dik in orde en op tijd. Betaling gaat vlekkeloos en de belofte dat ze de volgende dag leveren is tot nu toe altijd gehaald.

Joop Joosten 19-10-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen

Was mijn eerste kennismaking met Coolblue, maar gezien de afhandeling zal ik hier zeker vaker terugkomen.

Hildo Makkes 19-10-2017 Via de website gekocht

Super vriendelijk en levering met een glimlach

Een bedrijf met een super gerichte klantfocus. Aan de telefoon heel netjes en vriendelijk en bij belevering een hand, naam en glimlach. Daar wordt je blij van!

Bri 19-10-2017 Via de website gekocht

Wasmachine binnen 24 uur geleverd: top!

Makkelijk te vinden producten, goede keuze begeleiding. Jammer dat ze een uur later kwamen dan aangekondigd anders was het een 8 of 9 geworden.

Klaas 19-10-2017 Via de website gekocht

Ik vind de website prima, gemakkelijk zoeken en vergelijken. De service is geweldig. De volgende dag in huis en de afvoerdroger wordt aangesloten en de oude droger nemen ze mee. Wat wil je nog meer!
Klaas

Guytje 19-10-2017 Via de website gekocht

Zoals je mag verwachten.

Maakt het beloofde waar. De levering was op tijd en goed verpakt. voldeed hiermee aan de verwachting.

Patrick V. 19-10-2017 Via de website gekocht

Mooi assortiment en volgende dag keurig geleverd. Klasse!

Mooi assortiment en duidelijke beschrijving. Prijs kwaliteit gegarandeerd. Levering volgende dag keurig in verpakking binnen.

Louise 19-10-2017 Via de website gekocht

Extreem snelle service!

Het is een fijne geordende shop, waar je zonder al teveel moeite het beste product voor jou kunt vinden. Ik ben erg tevreden vanwege de snelle levering. Je kunt merken dat de shop streeft naar klantvriendelijkheid en goede service.

Fred 19-10-2017 Via de website gekocht

Vertrouwde winkel

Al meerdere aankopen gedaan bij Coolblue. Tot nu toe nog nooit teleugestekd. Goede producten, prima service en geweldige medewerk(st)ers!

Arjan 19-10-2017 Via de website gekocht

Super webshop

Wat er beloofd word gaat ook werkelijk gebeuren een woord SUPER
Van het bestellen tot de levering gaat gewoon goed regelmatig update via mail

Mariska 19-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Overzichtelijke webshop, product kwam gelijk de volgende dag; op en top in orde! Ik ben zeer te spreken over Coolblue.nl!

Jan 19-10-2017 Via de website gekocht

Goede service gemotiveerd personeel

Goede communicatie, snelle reactie. Ik vind alleen dat ze de relatie met POSTNL eens moesten bekijken.

Bas 19-10-2017 Via de website gekocht

geen problemen snelle levering

levering was in orde 100 % goed service is afwachten heb de monitor net een week en hij doet het goed.

Tom S 19-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede website-info!

Duidelijke website, met handig filmpje over bijkomende informatie. Snelle levering, en goed product. De Epson ET-2650 functioneert goed, handig dat er met WIFI gewerkt wordt.

Lon 19-10-2017 Via de website gekocht

Top

Weer zoals ik gewend ben van Coolbleu.
Goed, snel en geweldige service! En betaalbaar. Alles voor een glimlach.

Marian 19-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed product

Was op zoek naar een bladblazer en vond hier de goedkoopste met de beste reviews. Gebruiksvriendelijke site waar je ook zonder een account aan te maken makkelijk kunt bestellen en bovendien gratis verzenden! Super

Loucky 18-10-2017 Via de website gekocht

Zeer behulpzaam !

Alles loopt fijn bij Coolblue. Je wordt vriendelijk geholpen om het juiste produkt te vinden op de site (met een ruim aanbod) en de levering gebeurt snel. Er zijn ook fysische winkels, wat volgens mij op zich een garantie biedt i.v.m. het feit dat je met een serieuze operator te maken hebt.
E-commerce MET service !

Harrie 18-10-2017 Via de website gekocht

Prima geluid

Zoals ik gewend ben van Coolblue weer snelle levering, 's avonds besteld en de volgende dag geleverd. Verder wordt je vanaf de bestelling tot aflevering van het product heel goed op de hoogte gehouden via de website en mails. Dit is een webshop waar je altijd op kunt vertrouwen.

lee 18-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering

Snellere levering kan niet!!! Blij met mijn bestelling bij Coolblue!! Volgende keer weer!
Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Lageweg 18-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website met prettig design

Ik ben erg te spreken over de website. Makkelijk te navigeren. Plus- en minpunten van een product vergemakkelijken keuze.

Pleun 18-10-2017 Via de website gekocht

Heel fijne winkel!

Online en in de winkel zelf (Eindhoven) ben ik goed geholpen en is alles gegaan naar behoren. Afgelopen bestelling via de site verliep goed, meteen bestel bevestiging, levering op tijd, etc.
Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe telefoon gekocht bij Coolblue en er werd meteen voor mij een screenprotecter opgezet die ik erbij had gekocht. Al vrij snel merkte ik dat de telefoon niet helemaal goed werkte. Ik ben toen teruggegaan en ze hebben daar mijn telefoon gemaakt, ondanks dat deze pas net na sluitingstijd klaar was. Hier deden ze totaal niet moeilijk over. Super fijn!

Mike 18-10-2017 Via de website gekocht

Mensen met plezier in het werk.

Levering ging prima, Totaal geen omkijken naar. Zonder moeite werd het boven gebracht en aangesloten en getest. Prima teamwork.