Deze score is berekend op basis van 2520 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arnold 02-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Bij het afhalen in de winkel in Amsterdam (dat was op dat moment het handigste) werd ik vlot maar ook heel vriendelijk geholpen. Professioneel, helder, maar ook gewoon op een aardige manier. Ik kom zeker terug.

Tom 02-11-2017 Via de website gekocht

Koude douche

Een maandje terug bestelde ik een Dell XPS15 met 1x8GB RAM en een vrij geheugen slot. Ik kocht er een extra 8GB voor €75,- bij.

De laptop kwam netjes volgende dag, maar toen ik de laptop openmaakte bleek er 2x4GB RAM in te zitten. Er was dus geen vrij slot. Conclusie was dus dat ik 12GB in de laptop kwijt kon en daarom min of meer €37,50 aan schade. Dit los van gebruikersproblemen met wat krap geheugen voor video-bewerken.

Ik dacht, ik bel even op. Want, vroeger toen Cooblue nog geen Kouwe Blauwe was, zat er altijd wel iemand aan de lijn die je probleem begreep en dat met empathie bliksemsnel oploste. Deze keer ging het anders...

Na het aflopen van haar "belscript", gaf de CB-mevrouw twee "oplossingen":

1. systeem terugsturen. Mijn aankoop was echter een "tweede kansje" en zoals de CB-mevrouw toch wel erg triomfantelijk aankondigde: "we hebben geen tweedekansje meer en een nieuwe is €300,- duurder"... :((
2. CB bood €25 korting onder [i]voorwaarde[/i] dat ik nog een keer (!) voor €75,- 8GB kocht.... Ik moet dus nog eens €50,- betalen om iets te krijgen waar ik al voor betaald heb ! ;-P

Het meest banale vond ik eigenlijk nog dat de CB-mevrouw, en nog een CB-mijnheer die ik later sprak, net deed alsof ze me niet begrepen en het echt niet hun fout is. Het mantra is tegenwoordig: "Wij kunnen niets voor u doen" (maar zeggen dat wel op vriendelijke toon, dat dan weer wel.... Mijn voorstel geheugen om te wisselen of om het maar zo te laten en een tegoed bon te geven voor mijn schade; we praten over jawel €37,50, nam het vrolijke team niet serieus...

O ja, toen ik daarnaast erachter kwam dat de prijzen bij CB hoger liggen dan de list prijzen op de Dell website, wist ik zeker dat ik een blauwtje had gelopen.

Ik heb geen idee of het ooit weer warm wordt...

Officiele reactie van Coolblue 03-11-2017

Beste Tom,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat je niet bent geholpen, zoals je vroeger van ons gewend bent geweest. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en graag meer duidelijkheid had willen krijgen in jouw situatie. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Indien je nog steeds problemen hebt met jouw bestelling, kun je ons via diverse kanalen bereiken, zodat wij jou alsnog op de juiste manier kunnen helpen. We hebben voldoende specialisten beschikbaar die graag met je meekijken naar de situatie, om zo tot een passende oplossing te komen. Zou je het nogmaals willen proberen? We horen het graag van je.

Dick Baars 02-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige service en klantvriendelijk

Schone zaak, klantvriendelijk ontvangen en het juiste produkt geleverd. Parkeergelegenheid wordt verbeterd. Gevestigd aan de rand van Utrecht en OV-halte voor de deur

Dolfijn 02-11-2017 Via de website gekocht

In een woord geweldig!

Aardige medewerkers goed in gepakt leuke teksten op de doos die er fleurig uitziet
Goede prijs communicatie top!
Houden zo.😊

wilco 02-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering

duidelijke website met veel info (ook technisch) Door vergelijking mogelijkheden ook snel filtering mogelijk wat bij ons past

BN 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel met excellente service.

De service is buitengewoon goed. Heb al diverse spullen hier gekocht. Van vaatwasser tot NAS. Iedereen die daar werkt heeft er ook lol in om daar te werken.

E 02-11-2017 Via de website gekocht

Fijne service!!

Goede en snelle service. Ik bestel graag via Coolblue. Dan weet ik zeker dat het goed komt. Ik weet dan zeker dat ik krijg wat ik wil.

Maja 02-11-2017 Via de website gekocht

Snel en volgens mijn instructies, ik ben tevreden. Ik heb de volgende dag mijn besting in the winkel afgehaald. De personnel was aardig en snel. Ik kom vaker terug naar Cool Blue.

Chris 02-11-2017 Via de website gekocht

overzichtelijk website, eerlijke product informatie

Ik vind de website overzichtelijk en duidelijk. Er is een eerlijke productinformatie. Makkelijk kiezen terwijl het aanbod heel royaal is. En uiteindelijke is de levering super snel. Absolute aanrader.

Romain 02-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Service en goede producten levertijd zoals gepland, zal altijd alles bestellen bij Coolblue en vrienden Coolblue aanraden

Bernadette 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snelle levering

Coolbleu heeft een ruim assortiment kwalitatief goede producten waar je op je gemak uit kunt kiezen. Service is prima, evenals de snelle levering. Met een glimlach!!

Debby 02-11-2017 Via de website gekocht

Goed verpakt. Mooi apparaat en werkt uitstekend.

De doos was enorm en daarom is het wel prettig om een handvat te hebben. Shop kwam goed uit de recensies en zeker niet teleurgesteld!

Louis 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk zoeken op de site met veel artikelen, ook tweede keuze, bv boeken. Nette prijzen. Snelle aflevering.

Amber 02-11-2017 Via de website gekocht

Goede afronding van vertraagde bestelling

Mijn klacht is gelukkig de dag zelf nog opgepakt, waarbij Coolblue me tegemoet komt met een excuusmail en waardebon. Waar de bestelling is blijven hangen is niet bekend. Een bestelling kan natuurlijk mislopen, maar het is heel fijn als het op deze manier wordt afgehandeld. Dank je wel Coolblue, ik voel me gehoord als klant en ben blij met de afhandeling.

Peggy 02-11-2017 Via de website gekocht

Zeer vlotte manier van shoppen.

Ik was gaan vergelijken op verschillende websites en coolblue kwam er als goedkoopste uit en de levering was bovendien ook nog gratis en de dag nadien had ik het toestel 's morgens al in huis.

Chris 01-11-2017 Via de website gekocht

topper

Een prima winkel met aardige mensen en een geweldige klant gerichtheid. Ik val telkens weer terug op Coolblue. Het is vertrouwd en ze houden van humor. Heel jammer dat ik geen cijfer kan indrukken. Ik wil een 9 geven maar alle cijfertjes worden blauw.

Dirk 01-11-2017 Via de website gekocht

Gelukkig hier wel een Apple TV 4K 32Gb kunnen vinden!

Apple TV 4K 32 Gb gevonden bij CoolBlue. Op veel andere sites was deze niet te krijgen. Ik koop eigenlijk het liefst bij CoolBlue. Ook als de prijs iets hoger is dan elders. Duidelijke communicatie (met humor), snelle en correcte levering en een zeer goede after sales (mocht er toch iets niet helemaal goed zijn). Oook fijn dat ik naar de winkel van CoolBlue kan.

Martine De Bie 01-11-2017 In de winkel gekocht
lochristi

uitstekend.

vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid hebben me over de streep getrokken.
prijs / kwaliteit is eveneens uitstekend. doe zo verder Coolblue. mij mag je zeker terug verwachten voor een volgende aankoop. :-)

Franc 01-11-2017 Via de website gekocht

Goed product goede service

Goed product en snelle service. Goede uitleg over product en de voor- en nadelen gekregen. De vergelijkingen zijn ook erg handig.

Elwin de Jong 01-11-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden over Coolblue

Coolblue heeft een goede en vriendelijke klantenservice. Goed bereikbaar via bijvoorbeeld WhatsApp en helpen je waar nodig. Uiteindelijk bezorgd. Erg vriendelijke bezorgers. Droger wordt later op wasmachine gezet en bezorgers boden aan om later nog eens terug te komen voor after service.

ako 01-11-2017 Via de website gekocht

Combi magnetron oven besteld. Bedacht me later dat dit toch niet zo handig was.
Dat een ander alternatief beter was.
Waren heel behulpzaam. Kwamen hem zelfs weer ophalen. En geld netjes terug gestort op mijn rekening.

Robert 01-11-2017 Via de website gekocht

super snel geleverd

prijs is goed en de service ook helemaal top dus de volgende bestel ik er weer .zeker aan te raden zonder problemen

Dominique Minne 01-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik vind het fijn dat ik van te voren gebeld word en dat de verpakking word meegenomen en alles word geïnstalleerd en aangesloten. Super !!

Angel 01-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering.

Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, mogelijkheid om producten te vergelijken. In het algemeen lage prijzen (niet altijd de laagste). Heel betrouwbaar.

Prins 01-11-2017 Via de website gekocht

Altijd makkelijk en snel

Titel zegt al veel. Scherpe prijzen, goede service en snelle levering. Via de mail goed geïnformeerd over de bezorging.

Derek Verburg 01-11-2017 Via de website gekocht

Bij Coolblue loop je geen blauwtje

Nadat onze wasmachine de geest had gegeven moesten we op zoek naar een nieuwe. Op aanraden van een kennis bij Coolblue uitgekomen, na een tijdje verdiept te hebben in de keuzes die er zijn, gekozen voor een Miele wasmachine.... Via de site reviews gelezen wat uiteindelijk mn keuze makkelijker maakte. Vervolgens besteld via de site. Makkelijker kan het niet.
Op de bij voorkeur gekozen bezorgdag keurig op de hoogte gehouden van de aflevertijd.... voorafgaand telefoontje gekregen van de bezorgers over de exacte tijd... wat precies klopte, wat wél zo prettig is op je vrije zaterdag.
Aan de deur stelden ze zich voor als Wesley en David.... brachten de wasmachine twee trappen omhoog.... installeerde de wasmachine met de nodige uitleg.
De oude wasmachine namen ze weer retour, wat wél zo prettig is.
Kortom; onze ervaring met Coolblue is als zeer positief ervaren, evenals de service er omheen.
Mocht er in de toekomst wel wat met de wasmachine gebeuren hopen we uiteraard weer op de uitstekende service van Coolblue.

N blije consument...

DeniseDeveny 01-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service !

Alle producten bij coolblue worden direct in behandeling genomen , zelfs in het weekend! De volgende dag al vroeg het product in huis! Super service ! :)

Leonie 01-11-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden!

Niks op aan te merken. Coolblue heeft altijd een snelle service, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling,site is mooi en overzichtelijk. Eigenlijk hoe elke (web)winkel zou moeten zijn!

Esther 01-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en klantvriendelijke service

De volledige webshop en snelle service van coolblue is de reden dat ik hier veel producten koop. Je weet dat je altijd geholpen wordt bij vragen of klachten en er wordt naar een passende oplossing gezocht.

M.elsinga 01-11-2017 Via de website gekocht

Cool en blue

Zocht andere printer omdat mijn vorige was "overleden"
Op diverse sites gekeken maar bij Coolblue toch het goedkoopst en de meest duidelijke uitleg en specificaties cq alternatieven.

Joke 01-11-2017 Via de website gekocht

Ben heel blij met mijn nieuwe i-pad !

De goedkoopste winkel met goede service en snelle levering ! Het was heel gemakkelijk om alles van mijn oude naar mijn nieuwe i-pad over te zetten . Geen probleem voor iemand van 73 jaar !

ineke 01-11-2017 Via de website gekocht

perfecte informatie en zeer klant vriendelijk

Bij het maken van een keuze voor de Miele wasautomaat gaf een van de medewerkers goede info, was geduldig, bereid om dingen na te gaan, zorgvuldig, optimistische telefoonstem, en prettig om aan de lijn te hebben. De eerste stap was dus zeer positief. En de aflevering? Super. Prima jongens, vriendelijk, goed bij de uitleg van de machine, en geen troep achterlatend. Een pluimpje waard. En zeker een winkel voor meer shopping. Sinterklaas is in aantocht.

Maurice 01-11-2017 Via de website gekocht

Klasse service

Goed klantcontact en betrouwbare verzendafspraken. Makkelijk ruilen van een artikel. En veel keuze uit verschillende producten.

Martin 01-11-2017 Via de website gekocht

Per ongeluk dubbel besteld. Na 1 telefoontje was het geregeld en zou het geld weer binnen 3 werkdagen worden teruggeboekt !

Ronald 01-11-2017 Via de website gekocht

Goede Prijs en snelle levering

Overzichtelijke website met een goede prijs en uitgebreid assortiment.
De snelle levering was helemaal top.

hans 01-11-2017 Via de website gekocht

Prima nakomen van de afspraken. En keurige aflevering

duidelijke shop met goede informatie over het product. uitgebreide keuze binnen het segment voor wat ik zocht.

Stigter 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en prettige bestelling en bezorging

Ik wilde een snelle levering, binnen 24 uur was de vaatwasser bezorgd.
Vriendelijke bezorger, werd netjes binnen gebracht.

Jan K. 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en perfecte telefonische ondersteuning.

Mijn printer was kapot na jaren trouwe dienst. Via de website direct een nieuwe besteld en de volgende dag al geleverd. Aangesloten en het printen van documenten heeft geen vertraging opgelopen. Bij een eerdere aankoop van een Gigaset met 4 handtoestellen was het instellen mij niet helemaal duidelijk. Coolblue gebeld, meteen een deskundige aan de lijn die mij rustig heeft uitgelegd hoe ik de instellingen moest uitvoeren. Meteen resultaat en weer een tevreden klant dank zij Coolblue !

Luuk van Esschoten 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service, top levering ??

Goede prijs en kwaliteit verhouding
Rond 22.00 uur besteld en de volgende dag al om 14.00 uur geleverd
Echt top

Peter Wibbelink 31-10-2017 Via de website gekocht

Perfectie nastreven

De eerste klant gerichte webshop waar je ook nog vriendelijk geholpen wordt.
Ik ben Fan, de beste reclame voor jouw bedrijf zijn je klanten.

Raytjuh 31-10-2017 Via de website gekocht

Top top topper

Heerlijke online shop. Makkelijk iets te vinden. Goede service. Top klantenservice. Ik ben een zeer Tevreden klant

Boudewijn 31-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!! Zaterdag besteld, zondag geleverd!!

Goede overzichtelijke site, en een verbazend goede en snelle levering!
Product voldeed ook voor 100% aan de verwachting.

Jan 31-10-2017 Via de website gekocht

Heel snel geleverd, zaterdag besteld, zondag geleverd!

Tweede kans artiekel snel geleverd. Goed op dehoogte gehouden door track and trace. Voordelige prijs.

Johan van den Hove 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Apparaat snel nodig. Snelle levering. Goede uitleg en beschrijving. Ook bij telefonische vragen contact zeer behulpzaam!

Pat 31-10-2017 Via de website gekocht

Prima !!!

Snel en keurig afgeleverd. Vriendelijke medewerkers, alles keurig op de plaats gezet en verpakking en oud spul retour genomen.

Erik 31-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte aflevering

De aflevering van de wasdroger is prima verlopen. De droger is boven geplaatst,aangesloten en getest Daarna is de oude machine meegenomen en de verpakking opgeruimd .Alles naar wens

Bella 31-10-2017 Via de website gekocht

Een glimlach door Coolblue

Hele snelle levering en een prima product!
Werknemers erg klantvriendelijk.
Als ik op mijn bus wacht en er komt een Coolblue busje langs, zwaaien de altijd, love it :)

Evie 31-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Is heel betrouwbaar,khad 2 maal hetzelfde besteld en betaald en kheb na 2 dagen mijn geld terug op de rekening gekregen,super service en heel vriendelijk bij de levering

Kim 31-10-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Zoals de titel al doet vermoeden vind ik Coolbleu een top bedrijf het enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is dat ze zelfs op zaterdag om 08:00 bij je op stoep staan haha! Super vriendelijke bezorgers en staan je netjes te woord. Nieuwe wasmachine werd netjes start klaar (zelfs een proefwas) op zijn plek gezet en onze oude wasmachine werd mee genomen!
Thanks coolbleu, voor ons nooit meer een ander!!!

Loes Alexandra 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering & duidelijke omschrijvingen

Ik moest snel een nieuwe droger hebben en de aanbevelingen en duidelijke omschrijvingen op de website maakten de keuze zeer gemakkelijk. Helemaal fijn dat Coolblue zelf de plus- en minpunten op een rijtje zet, zo weet je zeker dat je een goed overwogen keuze kan maken. Levering was razendsnel en de oude, kapotte droger is keurig mee terug genomen. Ik ben helemaal happy met mijn keuze.