Ilian Dubois 19-11-2020

Doet wat het moet doen, voelt goed in de hand + mooie kleur die eruit springt

Jesse 19-11-2020

Bij Coolblue staat de klant op nummer 1. Ze bieden veel producten aan en geven daarbij voldoende informatie zodat de klant kan vergelijken welk product het beste is voor zich. Eenmaal je dan iets besteld hebt, heb je het de volgende dag al in huis. Als je niet tevreden bent, kan je het gemakkelijk retourneren en jouw geld wordt teruggestort. Het is kortweg altijd fijn om iets te bestellen bij Coolblue.

Stijn Tweepenninckx 19-11-2020

Goed geleverd. Mooi verpakt. Correcte informatie.
Goede informatie over de levering.

Rachel 18-11-2020

Ik volgde de zogenaamde Coolblue keuze en eigenlijk ben ik er zeer tevreden mee.
Bedankt Coolblue voor zo een nuttige tool🤗

Kristof 18-11-2020

Qwa prijs en informatie is het top....
Enkel de voorwaarde “voor 23:59 besteld morgen in huis” klopt niet , dat het druk is bij bpost kan ik begrijpen, maar mijn bestelling kwam pas de dag erna aan ... dan moet er geen valse reclame gemaakt worden dat het de dag erna geleverd word op de website....

Avdewegh 18-11-2020

Snelle levering, mooi verpakt. Amper 48u na bestelling al geleverd. Mooi op te volgen via track & trace

Koen 18-11-2020

prima service!! geen opmerkingen! Levering was op tijd zoals gemeld, met de fiets!!!! kan niet beter.(eco en corona proof)

L 18-11-2020

Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke website. De reviews zijn steeds waardevol bij de producten, waardoor je een juiste keuze kan maken.

Guy 18-11-2020

Levering gebeurt steeds bijzonder snel en correct
De website is uitermate handig: productinfo lijkt altijd erg compleet + erg makkelijk om verschillende producten te vergelijken

Nancy 18-11-2020

Dit was de eerste keer dat ik bestelde en de volgende dag had ik het pakket al. Zeer vlug en in orde geleverd.

Norbert dp 18-11-2020

Wat ze beloven doen ze
Stipte levering
Veilige verpakking
Goede communicatie
Zeer tevreden

Iris 18-11-2020

Afspraken worden nageleefd, kopen bij Coolblue geeft een blij gevoel. De orderbevestiging bevat net dat ietsje meer.
Super, goe bezig.

Danny 18-11-2020

zoals steeds een vlotte en goede service , ook een snelle levering . De na verkoop service is ook steeds prima , nog niet veel moeten gebruiken gelukkig . Ook via mail snelle reactie

Claude Beckoz 18-11-2020

Ik heb voor een eerste maal besteld en zowel de bestellingsprocedure als de leveringsprocedure was oké!

Johan 18-11-2020

Coolblue geeft uitgebreide informatie en vergelijkingen voor diverse artikelen. Daarna vindt de betaling en aflevering snel en correct plaats.

Williamz 18-11-2020

Wel zo fijn dat er nog winkels zijn die doen wat ze beloven, namelijk daags na bestelling leveren. Niet meer zo vanzelfsprekend dezer tijden. Anderen melden meestal meteen dat er vertragingen zijn wegens COVID 19. Order werd 16 uren na bestelling netjes geleverd. Hier houd ik van!

123_JH 18-11-2020

Zeer goede klantenservice. Snel geholpen met retour, nieuw product gekozen dat keurig en snel geleverd werd binnen één week tijd.

PR 17-11-2020

Erg tevreden over mijn aankoop. Ruime keuze, hulp bij het selecteren van de juiste artikelen en snelle en correcte service!

S. 17-11-2020

Duidelijke omschrijving van het product. Dankzij de recensies kan je makkelijker het juiste toestel kiezen. Snelle levering.

Ronald Dehaen 17-11-2020

Zeer snelle levering en product geleverd zoals beschreven !
Top service met levering op zaterdag en zondag!

Nanou Olthof 17-11-2020

Zeer grote keuze van upto date materiaal; de site is zeer gebruiksvriendelijk; zeer duidelijk, en met de levering was alles OK !

Kim 17-11-2020

Het gebruik van de site is heel goed. Alleen wacht ik nu (17/11/2020) al sinds 12/11/2020 op een levering en die komt maar niet aan. Tracking is niet meer up to date en Bpost kan mij niet verder helpen. Meermaals werd gemeld dat 'vandaag' de levering zou gebeuren, maar ondertussen zijn we alweer dagen verder. Nogal onrustwekkend gezien ik de indruk krijg dat mijn dure aankoop nu verloren is gegaan...

Marie 17-11-2020

De bestelling verliep zeer vlot en correct.
Het lag allemaal tijdig klaar, vriendelijke bediening en correcte opvolging.

David Vandemaele 17-11-2020

Nog nooit problemen gehad. 99% correcte levering, en bij problemen altijd probleemloos (en gratis) opgelost.

Nick Dessauvages 17-11-2020

Geweldige service vandaag bestelt morgen ophalen in een ophaal punt zelf tijdens deze moeilijke tijden