Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Raoul 15-11-2020

Ondanks alle drukte heb ik mijn pakketje heel en op tijd ontvangen! Super goede service, zeker ook van Post NL! Heel blij met mijn nieuwe Nintendo switch!

Henk 15-11-2020

Een tweede kans inbouw koelkast gekocht. Volgende dag bezorgd, waar bezorger nog uitlegde 3 uur te wachten met installeren. Koelkast ziet er als nieuw uit!

Elly 15-11-2020

Alles in het proces is goed gegaan, de bestelling gedaan, het advies van de medewerker is waardevol. De levering was precies op tijd zoals aangekondigd. En mijn oude tv werd snel en soepel meegenomen zodat ik die ook gelijk kwijt ben.

helma brouwer 15-11-2020

Ik vind de keuze bij Coolblue prima alleen had ik verwacht dat zij dit zelf afleverden had extra een dag later voor de aflevering genomen omdat ik dan vrij was nu was de bestelling op de dag nog niet verzonden heb een dag later vrij moeten vragen want post. NL zou in de middag komen nu kwamen ze pas om 18.00 uur. Ik vond dit heel vervelend kost me wel een vrije dag

Pieter 15-11-2020

Ze doen wat ze zeggen.
Geven echt de indruk dat ze plezier in hun werk hebb.

Björn 15-11-2020

Rap en gemakkelijk om de aankoop te doen van uw elektrische apparaten. En snel geleverd met de keuze aan huis of in uw postkantoor. Het leven kan geweldig gemakkelijk zijn met Coolblue

Lydia 15-11-2020

Ik wilde graag een snelle levering en Coolblue werd me aangeraden. Ik heb 's avonds besteld en de volgende dag kon het al bezorgd worden. Mijn complimenten voor de communicatie, duidelijk en efficient, waardoor ik precies wist wannneer de bezorgers langs zouden komen. Met bezorgen werd ook even verteld hoe het zit met de garantie en waar ik op moet letten.
Het was top geregeld, dus zeker een aanrader!

Katy B 15-11-2020

Gekozen omwille van de korte levertermijn. Snelle en vlotte levering. Effectief iets voor 12 ‘s avonds besteld en de andere dag geleverd in de voormiddag. Goed verpakt (breekbaar), en dus goed aangekomen.

Sweepie 15-11-2020

Bij Coolblue kan je handig selecteren op een groot aantal onderdelen, waaronder de reviewscores. Ook kan je makkelijk verschillende apparaten vergelijken. Toen ook nog eens bleek dat de prijs veel lager was dan bij de concurrend, was de keuze snel gemaakt. Bovendien geld 30 dagen niet goed geld terug. Altijd prettig.
's Avonds bestelling geplaatst en de volgende ochtend al ontvangen. Heel fijn dus.

Victor Dikkers 15-11-2020

Snelle levering, waarbij ik nog nooit extra lang heb hoeven te wachten en dat voor een goede prijs.

jeffrey BOELEN 15-11-2020

Goede avond,

Ik ben zooo ontzettend blij met jullie, ik heb gelukkig de xbox series X kunnen bestellen bij jullie, ondanks dat de site gecrashed was hebben jullie dit perfect opgelost, ik belde de klantenservice en kon hem alsnog bestellen, de meneer die ik aan de lijn had heeft mij zo vriendelijk en goed geholpen ik was helemaal blij 😁 Alles voor een glimlach, nogmaals ik ben echt heel erg blij met jullie! Nogmaals dank!!

Mohsin Iqbal 15-11-2020

Hele goede service. Laat oo de vrijdagavond 2 koffers besteld en deze zijn keurig op de volgende dag( zaterdag) geleverd. Uitstekende service!

Hanneke de Kruijff 14-11-2020

snelle levering / afspraken exact en op tijd nagekomen/ uitgebreide uitleg wat er gaat gebeuren door de chauffeur/ kortom meer dan verwacht

Bvo 14-11-2020

Pakket was snel ter plaatse.
Geleverde iPad Air had krassen achteraan op de cover. Niet zo leuk bij een nieuwe aankoop, maar goed. Gelieve het te vermelden als het om een tweedehands gaat.

CM 14-11-2020

Wat een service en snelheid van handelen bij Coolblue! Je printer begeeft en binnen 24 uur staat er alweer een nieuwe op je bureau. Je hoeft er echt de deur niet meer voor uit!
Daarnaast bleek de Coolblue keuze de juiste!

Harm 14-11-2020

Gemakkelijk bestellen, ruim assortiment, snelle levering (ook nog eens duurzaam op de fiets!), vriendelijk en super service!

Martin 14-11-2020

snelle levering goede kwaliteit en goed van prijs. IK heb woensdag een nieuwe telefoon bested ( panasonio ) donderdag in de voormiddag geleverd zeer goed toestel en gemakkelijk te gebruiken ,ook voor mensen van 70+ zo als ik

Sabine Van den Born 14-11-2020

Online besteld, stipte levering. 30 dagen tijd om terug te sturen. Zeer tevreden

Bart 14-11-2020

Groot aanbod, uitvoerige beschrijvingen van het product met veel informatie, echte reviews, transparante procedure en snelle levering.

Altijd goed van Coolblue 14-11-2020

Weer met post NL en dan krijg ik het pakketje altijd 2 dagen later. Coolblue neem afscheid van post nl.
Deze trekt jullie service omlaag.

Peet04 14-11-2020

Super snelle levering, milieuvriendelijke verpakking en dan nog wel op een bakfiets door een heel vriendelijke jonge dame bezorgd! SUPER!!!

Li 14-11-2020

Coolblue heeft de nieuwe standaard gezet voor service. Een verademing om bij dit bedrijf grote aankopen te doen, zoals de wasmachine die ik kocht. Echt iedereen is aardig en wil je verder helpen, van de bezorgers aan de deur en de installateurs, tot de callcentermedewerkers. Knap gedaan Coolblue!

Ralph 14-11-2020

duidelijke shop, duidelijk overzicht van de artikelen naar keuze, goed selecties te maken

Henriette 14-11-2020

Ik had een puzzasteen gekocht die in scherven, zonder Coolblue verpakking en zonder mijn adres bij de deur stond maar wel met een sticker van post.nl dat de verpakking beschadigd was. Ik heb dat gemeld bij Coolblue met de foto’s die ik ervan gemaakt had maar moest de scherven wel terugsturen waarvoor ik dus zelf een doos moest verzorgen. Erg bureaucratisch en klantonvriendelijk.

robbos 14-11-2020

Supersnelle levering , en zeer tevreden van het bestelde product . Het gebeurd niet dikwijls maar deze aankoop overtreft mijn verwachtingen .

Klaas 14-11-2020

Makkelijk zoeken en bestellen Het bestelde werd binnen 24 uur bezorgd en volgens tijd scheme

Maarten 14-11-2020

Product nog niet geleverd. Woensdag besteld, zou donderdag geleverd worden. Werd opeens vrijdag eind van de dag, vrijdagochtend werd het vroeg inde middag. Op vrijdag 17.44 uur opeens bezorgtijden onbekend, probeer later opnieuw. Zaterdag nog steeds zelfde melding. Raar toch? Je wordt overladen met informatie tot dat het fout gaat. Kan gebeuren, maar laat het dan weten Coolblue! Zaterdagmiddag gebeld, duurde ruim een half uur voordat ik iemand te spreken krijg. Na onderzoek bevestigt Coolblue manco ( dat wist ik al?). Het zou de volgende werkdag geleverd worden, merkwaardig genoeg is de zaterdag opeens geen werkdag? Misschien maandag levering en of ik contact opneem als het er toch niet is. Het moet niet gekker worden, Coolblue. Krijg ik op dezelfde zaterdag het verzoek tot een beoordeling. Tja, dan krijg je een reactie zoals deze. Kennelijk logistiek niet alles op orde, Coolblue. Jammer, maar volgende keer beter, Coolblue. Deukje in mijn beeld van Coolblue.

Britt 14-11-2020

Site kent een ruim aanbod. Makkelijk in gebruik. Duidelijk of het artikel in dichtstbijzijnde winkel nog beschikbaar is, en derhalve makkelijk om snel te reserveren en op te halen.

Pierre 14-11-2020

Kwalitatieve producten en supersnel geleverd. Communicatie naar klant is zeer goed.

Claire 14-11-2020

Overzichtelijke website. Zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. Uitmuntende levering service.

H. Petersen 14-11-2020

Coolblue heeft een makkelijk benaderbare website, het aanbod is breed en voldoet aan de behoefte van mij als cliënt. Bestellen, betalen werkt eenvoudig en bezorgen verloopt volgens aangegeven informatie op de site.
Met track en trance prima te volgen.
Levering conform voorwaarden is correct.
Coolblue is een aanrader 👍

Cari 14-11-2020

Fijne website die gemakkelijk in gebruik is en duidelijk. De reviews zijn handig en ondersteunend. Gemakkelijke betalingsvoorwaarden. Wat ook wel leuk is een bon voor de volgende aankoop. Altijd leuk bij de je volgende aankoop.

JanJohn 14-11-2020

Goede Website, betrouwbare reviews en goede productinformatie, Goede prijs - kwaliteit verhouding.
Zeer snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden. Kortom erg tevreden met Coolblue.nl

Hans K 14-11-2020

Na bericht dat het artikel weer leverbaar was, direct besteld. De volgende dag milieuvriendelijk met de fiets geleverd. Bravo. Ik ben er blij mee. Coolblue is voor mij een top-site.

dick 14-11-2020

Duidelijke site, overzichtelijk ,snel etc. 1 verbeterpunt is afspraken maken met Post Nl, over juiste levertijd.

Peter 14-11-2020

Duidelijke webshop met correcte prijzen en levertermijn. Zeer tevreden over de diensten!

Jaap 14-11-2020

Goede kwaliteit prijs en komen afspraken na . Vriendelijke personen die installatie komen doen

Willem e-mail 14-11-2020

Super snelle en keurige aflevering . Op juiste dag en datum en tijd. Vriendelijke bezorger.

Dani 14-11-2020

Pakketje helaas een dag later dan normaal maar wel gecompenseerd met een gratis product twv €20. Klasse service van de klantenservice(snel, aardig en informatief)

H. Nagel 14-11-2020

Duidelijk en snel, doen wat ze beloven. Nooit problemen nee gehad. Een 10 verdiend niemand, want het kan altijd beter.

David VH 14-11-2020

Zeer handig en mooi overzicht.
Duidelijke beschrijving van het product.
Handig te bestellen en alles is zeer duidelijk.
Ondanks de drukte toch bestelling gekregen op het voorgeschreven streefdoel!

user101 14-11-2020

Zeer snelle levering, product in goede staat en van zéér goede kwaliteit. De site had een breed aanbod waardoor het moeilijk was om te kiezen. Maar doordat alle puntjes per item zo goed opgesteld waren, kon je eenvoudig zien wat voor jou persoonlijk het beste product was.

Griet 14-11-2020

Best tevreden met de aankoop doet wat het moet doen 👍
Alleen bij de aankoop stond bij weerstation cadeau maar dat hebben we er niet bij ontvangen

Anoukdj 14-11-2020

Site is gebruiksvriendelijk, je kan heel makkelijk verschillende producten met elkaar vergelijken en in een snelle oogopslag zien wat de voor- en nadelen per product zijn. Snelle en goede leverservice.

A. Kool 14-11-2020

Cool Blue levert altijd op tijd. Zeer goede website die het kiezen zeer vergemakkelijkt. Hele goede ervaring met omruilen echt top!

kevin 14-11-2020

Top site & vlotte klantenservice... Heb een product moeten retourneren omdat het stuk was, hiervoor hebben ze een tegoed gegeven, ik moest spijtig genoeg klein bedrag opleggen omdat hetzelfde product nu iets duurder is geworden. Collega van de klantenservice gaf me de uitleg om op de mail te wachten voor de betaling, spijtig genoeg is dat enkel via overschrijving dus nog langer wachten (achteraf zag ik dat in een sms dit wel via bancontact kon) vervolgens levering net op een feestdag op mijn werk en dus niet aanwezig. In de track&trace stond dat men volgende dag opnieuw zou aanbieden (dynalogic) maar dat hebben ze niet gedaan en onmiddellijk teruggestuurd. Dus; nog altijd geen nieuwe stofzuiger..

Liesbeth 14-11-2020

Twee iPads konden vlot worden besteld en ze werden op tijd geleverd. Niks op aan te merken.

Marnix 14-11-2020

Erg fijn om hier online te shoppen. Je vindt precies wat je zoekt tegen een scherpe prijs. Vergelijk van producten kan gemakkelijk. Ook tijdens de levering krijg je extra informatie om je product zo snel mogelijk up and running te krijgen. Heel erg prettig!

Alex 14-11-2020

I like the shop, quick delivery, big assortment! Cool! Especially that you have English version of it, makes it easier to find the staff that you need ;)
Thanks!

alain boone 14-11-2020

vlotte afhandeling! de bestelling stond klaar. Corona proof. Heel gemakkelijk.